En weer terugquote:
Kalsarikännit. Goed bezig.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben vandaag de deur niet uitgeweest en ga dat ook niet doen
Mijn Fins is niet meer zo goed, maar alcohol komt misschien vanavond nog welquote:
aspergesquote:Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer tijd voor de vraag des levens.
Wat zal ik deze avond eten...
Ik ga allemaal vlees op de plaat gooien. En paprika en halloumi. Maar pas om half 7 of zo.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer tijd voor de vraag des levens.
Wat zal ik deze avond eten...
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga allemaal vlees op de plaat gooien. En paprika en halloumi. Maar pas om half 7 of zo.
die blauwe auto staat midden op de wegquote:Op zondag 24 mei 2026 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar in je blauwe Opel gewoon rustig aan het rijden zijn en dan total loss worden gereden door een idioot in een volkswagen die denkt de beste racelijn te kunnen nemen door die bocht.
Auto's eindigen meestal niet op de plek waar de botsing heeft plaatsgevonden, die kunnen nog doorrollen.quote:
Gewoon een typische opelrijder dusquote:Op zondag 24 mei 2026 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Al lijkt het er eerder op dat de Opel zelf de idioot is en de bocht niet kon halen nu ik er goed naar kijk.
Ja dat is wel verstandig als je ziet hoe ze rijdenquote:
ik kwam laatst aspergewellington tegen, zag er wel erg verleidelijk uitquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kwam laatst aspergewellington tegen, zag er wel erg verleidelijk ut
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomenquote:
Eigenlijk kan je dit wel zeggen over elk merk.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
Klopt, maar dit is nog een Passat, had erger gekund, een Golf of Touaregquote:Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
gewoon het feit dat ze autorijden dus?quote:Op zondag 24 mei 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je dit wel zeggen over elk merk.
Understatement.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
De gemiddelde autorijder kan niet rijden. De helft van de autorijders is nog slechterquote:
mompel mompel BMW mompel mompelquote:
op een spoorwegovergang win ik altijd.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Audi-rijders zijn meestal de grootste randdebielen op de weg, die hebben vaak een soort compensatiedrang die ze moeten bewijzen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |