Ja ik zie ze hier heel soms bij de chinees ook wel, die bestellen dan ook voor 3 gezinnen ofzoquote:Op zondag 24 mei 2026 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Normaal nooit maar zag wat mensen met bier in hun handen zitten wachten en ik dacht mjammie
Vandaag 50km gefietst, maar stapjes bijna niks natuurlijk.quote:
Bananenquote:Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2026 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is zoiets als een zak chips opeten terwijl je wacht tot de airfryer pingt.
Ik heb gisteren ook impulsief een rugzak gekocht terwijl ik ander een rugzak gebruikquote:Op zondag 24 mei 2026 18:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.plutosport.nl(...)en-dames-1003987-wrm
Ik heb echt een gat in m'n hand. Mag niet mag niet.
Altijd een goede gedachtengang natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, men is diverse dingen echt beu, en willen meer actie vanuit de politiek, links doet (voor hun gevoel) niks en rechts blijft dan beetje over
zoiets?
Ik heb al twee paar tevas en die dingen gaan veertig jaar mee ofzoquote:Op zondag 24 mei 2026 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook impulsief een rugzak gekocht terwijl ik ander een rugzak gebruik
Kreeg net wel de maandafrekening van Amex binnen en schrok een beetjequote:Op zondag 24 mei 2026 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al twee paar tevas en die dingen gaan veertig jaar mee ofzo
Wat moet je anders doen?quote:Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wacht
Bij mij is het meestal wel in 5-10 minuten klaar, gewoon een beetje op je telefoon klooien ofzo?quote:
ik bel gewoon vooraf en kom op de afgesproken tijd, hoef ik niet te wachten.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal wel in 5-10 minuten klaar, gewoon een beetje op je telefoon klooien ofzo?
Zou ik ook kunnen doen, maar heb het idee dat ik dan altijd minder krijg ofzoquote:Op zondag 24 mei 2026 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bel gewoon vooraf en kom op de afgesproken tijd, hoef ik niet te wachten.
het is al iets, bloemenquote:Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor iets raarsquote:Op zondag 24 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnen doen, maar heb het idee dat ik dan altijd minder krijg ofzo
Ja weet niet waarom die dat opeens heeft, is volgens mij pas sinds het eerst, en staat er toch al zo'n 7 jaarquote:
De vrouw van de Chinees werkt er al 100 jaar en spreekt nog steeds vrij moeilijk Nederlands. Als je daar belt met de bestelling is het 'met chinees dinges, wat wilt u bestellen' 'ja graag een kip kerrie met bami' 'ok kwartiertje'. Maar als ik het zelf ga halen herkent ze me wel en krijg ik ook altijd gelijk alle extra's erbijquote:Op zondag 24 mei 2026 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor iets raars![]()
Gewoon vaak genoeg komen, dat ze je leren kennen, dan krijg je meer
Amerikaans voer want Indy 500?quote:
Nee, maar vind ik wel een goeiequote:Op zondag 24 mei 2026 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amerikaans voer want Indy 500?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |