quote:
Bij mij kenden ze me gewoon bij naam denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vrouw van de Chinees werkt er al 100 jaar en spreekt nog steeds vrij moeilijk Nederlands. Als je daar belt met de bestelling is het 'met chinees dinges, wat wilt u bestellen' 'ja graag een kip kerrie met bami' 'ok kwartiertje'. Maar als ik het zelf ga halen herkent ze me wel en krijg ik ook altijd gelijk alle extra's erbij
Nee het is komende week internationale hamburgerdag maar hij is een paar dagen te vroegquote:Op zondag 24 mei 2026 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amerikaans voer want Indy 500?
Watquote:Op zondag 24 mei 2026 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het is komende week internationale hamburgerdag maar hij is een paar dagen te vroeg
Ja die vragen ze hier dus niet, het gesprek is letterlijk niet langer dan ditquote:Op zondag 24 mei 2026 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij kenden ze me gewoon bij naam denk ik.
Gewoon dan weer hamburgersquote:Op zondag 24 mei 2026 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het is komende week internationale hamburgerdag maar hij is een paar dagen te vroeg
quote:
quote:Internationale Burgerdag wordt elk jaar gevierd op 28 mei. Deze dag is gewijd aan een van de meest geliefde gerechten ter wereld: de burger, een symbool van fastfood en culinaire creativiteit.
Heb je geverfd of iets vermoord?quote:Op zondag 24 mei 2026 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn handen zijn gedeeltelijk rood.
seven year's itchquote:Op zondag 24 mei 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet waarom die dat opeens heeft, is volgens mij pas sinds het eerst, en staat er toch al zo'n 7 jaar
Nooit geweten ditquote:
Ja mij ookquote:Op zondag 24 mei 2026 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier noemen ze mij standaard sifu.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
“Oooh daal is die bolle wandelaal. Extla nummel 34 buikspek vool meneel”quote:Op zondag 24 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnen doen, maar heb het idee dat ik dan altijd minder krijg ofzo
Sifu is een game.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier noemen ze mij standaard sifu.
Wat een kutnaamquote:Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, een aanspreektitel.quote:
Nee hoor.quote:
Leermeester?quote:Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat ding is wel ontploft, toen ik hem plantte was het maar een klein plantje en inmiddels is die ruim 2 meter hoogquote:Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
seven year's itch![]()
doorgaans bloeien ze tussen hun 5e tot 10e levensjaar
Leermeester, God van Blaadjesquote:
Niet weten dat kip kerrie mijn standaard optie isquote:Op zondag 24 mei 2026 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Oooh daal is die bolle wandelaal. Extla nummel 34 buikspek vool meneel”
Goed om rekening mee te houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |