abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:18:16 #1
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220809721

24 Heures Du Mans 2025 – editie 93
Onderdeel van het FIA World Endurance Championship

Race 2024 en vooruitblik
In 2024 zagen we opnieuw een hypercarveld van ongekende omvang met maar liefst 23 inschrijvingen van onder andere Ferrari, Toyota, Porsche, Peugeot, Cadillac, BMW, Alpine en Lamborghini. Ferrari wist zijn overwinning uit 2023 succesvol te verdedigen met een spannende finish tegen Toyota en Porsche. In de LMP2-klasse won United Autosports, terwijl de GT3-debutanten van Heart of Racing met hun Aston Martin de allereerste Le Mans LMGT3-winst pakten.

Voor 2025 blijft de Hypercar klasse indrukwekkend groot, met 21 deelnemers (waarvan 19 entries zijn van fabrikanten). Het veld wordt versterkt door twee privateer teams. Met de Balance of Performance-regels die voor nóg strakkere competitie moeten zorgen, belooft het opnieuw een zeer open strijd te worden.

LMP2 keert weer terug met 17 deelnemers, ondanks dat deze klasse sinds 2024 geen onderdeel meer is van het volledige WEC. GT3 is nu definitief de standaardklasse voor GT-auto’s, en dit jaar zien we hier ook Mercedes en BMW in deze klasse.

De startprocedure is ongewijzigd: kwalificatie op woensdag met een Hyperpole voor de top 8 per klasse op donderdag. De race begint zaterdag om 16:00 uur.


Het Circuit de la Sarthe in Le Mans, Frankrijk is met zijn 13,626 km nog steeds een van de langste en snelste circuits ter wereld. De huidige lay-out stamt uit 2008, met kleine veiligheidsupdates in de laatste jaren.

• Ronderecord (race): 3:17.297 (Mike Conway – Toyota TS050, 2019)
• Ronderecord (kwalificatie): 3:14.791 (Kamui Kobayashi – Toyota 2017)
• Afstandsrecord: 5.410,71 km, 397 ronden (Audi R15, 2010)

Afbeelding Circuit

Circuit info inclusief marshall posts
Circuit informatie 2021

Onboard (Pole 2017):
Bekijk deze YouTube-video



Entry list 2025 (pdf)


• Rode nummers
• Rondetijden kwalificatie: ~3:24
• Max. gewicht: 1030 kg
• Max. vermogen: 500 kW (+ hybride boost)

De Hypercar klasse is in het leven geroepen om kosten de reduceren. De enorme programma's van Toyota en in het verleden Peugeot, Audi en Porsche kosten tientallen miljoenen per jaar, een aantal van de programma's schijnt zelfs boven de 100 miljoen per jaar te hebben gekost. De Hypercar klasse bestaat uit twee typen auto's, Le Mans Hypercar (LMH) en LMDh (Le Mans Daytona h), het idee hierachter is dat auto's uit de verschillende kampioenschappen (ACO, FIA en IMSA) mee kunnen doen in alle races. We kunnen zo dus dezelfde auto's zien op Le Mans als op Daytona. Dit jaar zien we hier een groot aantal bekende merken terug waaronder Alpine, Aston Martin (nieuw dit jaar), Cadillac, Porsche, Toyota, BMW, Ferrari en Peugeot. Er zijn in deze klasse technische beperkingen, zo mag het vermogen van de motor maximaal 500kw zijn, aangevuld met een extra 200kw voor de hybride systemen.


• Blauwe nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:32
• 930 kg
• V8 Gibson motor – 600 pk
• Maximale kosten voor de auto: ¤483,000
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA

Vanaf 2024 is LMP2 niet meer een deelnemer aan het WEC kampioenschap, met name door de groei van de Hypercar klasse. Echter zien we LMP2 wel terug op Le Mans. LMP2 is de tweede prototype categorie, gericht op kleinere teams, onafhankelijk van de leverancier van het chassis en de motor. De belangrijkste beperkingen voor deze klasse zijn de kosten van de totale auto. In 2017 werd een nieuwe regelgeving geïntroduceerd waarbij de teams moeten kiezen uit 4 mogelijke chassis leveranciers: Oreca, Onroak Automotive, Dallara en Riley-Multilmatic. Daarnaast zijn alle teams zijn verplicht te rijden met dezelfde motor: een 4.2-liter V8 Gibson. In deze klasse vinden we over het algemeen talentvolle jonge coureurs en de zogenaamde gentlemen drivers (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Elk team is verplicht minimaal één zo'n coureur op te stellen. Nieuw sinds 2021 is dat deze categorie ook nog wordt onderverdeeld, afhankelijk van de derde coureur (de coureur zonder platinum of gouden licentie). Als deze coureur een zilveren licentie heeft wordt de auto geclassificeerd als "gewoon" LMP2, heeft deze coureur slechts een bronzen licentie dan wordt de auto geclassificeerd als LMP2 Pro/Am. De winnaar van LMP2 Pro/AM komt ook op het LMP2 podium te staan.


• Groene nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:57 (schatting)
• Min. gewicht: 1245 kg
• GT3-homologatie verplicht
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/gouden FIA-licentie

GT3 is nu volledig geïntegreerd in Le Mans en heeft nu de oude groene nummers van de GTE Pro klasse. De balans tussen fabrieksondersteuning en amateurcoureurs maakt dit een bijzonder gevarieerd veld. Belangrijk is dat in LMGT3 - net als in het voorgaande LM GTE AM - elk team een zogenaamde gentlemen driver moet inschrijven (een coureur zonder platinum of gouden licentie). De GT3 auto's zijn gebaseerd op sportwagens die geschikt zijn voor op de weg.



Tijdschema 2025 (onder voorbehoud)
Woensdag 11 juni
• 14:00–17:00 Free practice 1
• 19:00–20:00 Kwalificatie
• 22:00–00:00 Free practice 2

Donderdag 12 juni
• 15:00–18:00 Free practice 3
• 20:00–20:30 Hyperpole
• 22:00–23:00 Free practice 4

Zaterdag 14 juni
• 12:00–12:15 Warm-up
• 16:00 Start 24 Uur van Le Mans


TV
• Eurosport zendt de 24 uur bijna volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies
• RTL7 zendt de 24 uur volledig uit
• Een overzicht van alle broadcasters wereldwijd is hier te vinden

Streams
Officiële WEC stream (betaald)
Radio Le Mans – tip!
• Eurosport Player via HBO MAX + sport

Live Timing
Officiële live timing
Resultaten

Spotter Guide
Spotter Guide 2025 (pdf)

Overige informatie
Laatste informatie, verslagen en analyses
Weer
Le Mans resource guide (Dailysportscar)

Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance races zoals die van het:

Officiele FIA World Endurance Championship


ELMS championship


IMSA championship
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:18:25 #2
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220809722
Verstappen moet die Spanjool gewoon ontslaan zo, optyfen, gauw!
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 15:22:13 #3
284411 crew  heywoodu
pi_220809753
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen moet die Spanjool gewoon ontslaan zo, optyfen, gauw!
Ah joh, er komt vannacht wel een moment dat het een beetje voort kabbelt en we ineens aan boord zijn bij een ergens in het donker tegen de vangrails staande Lamborghini :+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:22:24 #4
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220809756
Bumperklever gespot
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:26:13 #5
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220809811
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:22 schreef ZaZoe het volgende:
Bumperklever gespot
400 euro plus 9 euro administratiekosten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220809818
Mustang vertrapt een corsa in Adenauer forst
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220809827
Klein duwtje _O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:27:19 #8
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220809841
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:26 schreef Sabata het volgende:
Mustang vertrapt een corsa in Adenauer forst
Zal wel een strafje worden
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:30:44 #9
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220809916
Dit is toch 100 keer mooier dan die steriele dertien-in-dozijn nieuwe f1 circuits?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:31:20 #10
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220809922
Wat klinkt die Porsche toch weer heerlijk
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220809952
de snelheid van die Konrad Lambo verbaast me positief, estre heeft alle moeite om bij te houden
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:35:58 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220809964
Pacman doet ook mee :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:36:26 #13
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220809968
Pratende voorbumper
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:38:22 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220809984
En daar gaat de tweede lambo :W
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:42:09 #15
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220810013
Wat betekent 'State' in de livetiming? :@
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:43:15 #16
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810020
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:42 schreef Twieki het volgende:
Wat betekent 'State' in de livetiming? :@
welke sector net gepasseerd is
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 15:47:52 #17
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810060
HAHAHA een Dacia _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220810101
das wel een korte stint voor de abt lambo.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:51:48 #19
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810110
De #130 en #3 32 seconden straf vanwege een valse start, alleen zie ik dat van de Verstappen auto nog niet in de berichten staan
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:53:19 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810127
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
De #130 en #3 32 seconden straf vanwege een valse start, alleen zie ik dat van de Verstappen auto nog niet in de berichten staan
Weet niet wat ze daarvan zouden moeten makken. Klein kusje dat door extreme pech grote gevolgen had.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 15:54:06 #21
842 Zorro
Z
pi_220810136
32 seconden, heeft iemand met zo'n rad van fortuin gedraaid waar alles tussen 1 en 60 seconden op staat of zo?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:58:22 #22
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810158
Goede nieuws is dat de straf niet voor Juncadella is, het jammere is dat het niet voor Coronel is.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:59:26 #23
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810166
DUDUDUDU w/
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:59:48 #24
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810167
Max stapt in
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220810172
*O*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:00:32 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810175
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810182
Let's goooo
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:01:56 #28
842 Zorro
Z
pi_220810183
Franz Hermann rijdt nu
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:04:07 #29
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810202
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:01 schreef Zorro het volgende:
Franz Hermann rijdt nu
das war einmal :7
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:05:40 #30
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810213
"Whether you like or dislike Max Verstappen..."

Waarom toch altijd deze disclaimer bij commentaar. :+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:06:19 #31
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810220
Verstappen rijdt als een NASCAR rijder
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:07:08 #32
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810221
Iemand moet Max vertellen dat het een 24 uurs race is.
Hij zit meteen vol op de brommer. :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:07:30 #33
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810223
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:06 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen rijdt als een NASCAR rijder
Hij rijdt alsof ie in de laatste ronde zit :D
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:08:02 #34
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810227
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iemand moet Max vertellen dat het een 24 uurs race is.
Hij zit meteen vol op de brommer. :D
Verstappen denkt dat als hij doorrijdt, het ook in 23 uur kan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:08:58 #35
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810237
Daar verloor 'ie 'm bijna. :o
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:09:27 #36
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810241
Veel te gretig...man man
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:09:29 #37
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810243
_O- _O- _O-
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:09:49 #38
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810246
Max 'Jos' Verstappen
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:10:24 #39
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810250
Dit kan niet 24 uur lang goed gaan, toch? :D
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:11:29 #40
284411 crew  heywoodu
pi_220810258
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:30 schreef -XOR- het volgende:
Dit is toch 100 keer mooier dan die steriele dertien-in-dozijn nieuwe f1 circuits?
Het circuit zelf wel. De auto's op zich ook wel, hoewel ik buiten deze race om een beetje een aversie heb tegen alle dertien-in-een-dozijn GT-klasses waar DTM helaas ook aan ten prooi is gevallen :P

Verder heeft natuurlijk elke vorm van racen, ongeacht het aantal wielen, z'n charme :Y
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:12:27 #41
284411 crew  heywoodu
pi_220810266
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit kan niet 24 uur lang goed gaan, toch? :D
Gelukkig rijdt hij geen 24 uur :T
pi_220810270
Max jongen _O- _O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:12:51 #43
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220810272
Matige coureurt die Max :P Nog niet eens voorbij
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:13:05 #44
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220810274
Een oepsje
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:13:05 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit kan niet 24 uur lang goed gaan, toch? :D
Komt total loss over de streep na 24 uur.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 16:13:10 #46
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810276
Zijn ze er al?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:13:44 #47
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810279
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zijn ze er al?
Max was bijna klaar.
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:14:13 #48
842 Zorro
Z
pi_220810283
Had Max toch bijna zo'n peperdure vangrailreparatie kunnen betalen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 16:14:25 #49
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810284
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Max was bijna klaar.
Oeps
pi_220810327
P#9 w/
pi_220810335
Waarom ziet (de neus van) die andere auto's er gestroomlijnd uit, behalve die van de mercedes van Max & Co.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220810346
Het is nu al de grote MaxShow hè? Hoe deden ze dit vorige jaren dan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:23:05 #53
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810349
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:20 schreef Gremen het volgende:
Waarom ziet (de neus van) die andere auto's er gestroomlijnd uit, behalve die van de mercedes van Max & Co.
Omdat ie gebaseerd moet zijn op een street legal car, en dat is in Merc z'n geval de Mercedes-AMG GT.
Maar ondanks hoe het eruit ziet zal het wel meevallen met die luchtweerstand hoor, de GT is ontworpen met circuit actie in gedachten.

quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:22 schreef Vlinder het volgende:
Het is nu al de grote MaxShow hè? Hoe deden ze dit vorige jaren dan?
Als je een YouTube livestream zit te kijken is de kans groot dat je het kanaal van Red Bull Motorsports ziet, 'nuff said. :+
pi_220810366
De eerste de beste livestream inderdaad 😅
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:25:33 #55
284411 crew  heywoodu
pi_220810369
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Omdat ie gebaseerd moet zijn op een street legal car, en dat is in Merc z'n geval de Mercedes-AMG GT.
Maar ondanks hoe het eruit ziet zal het wel meevallen met die luchtweerstand hoor, de GT is ontworpen met circuit actie in gedachten.
[..]
Als je een YouTube livestream zit te kijken is de kans groot dat je het kanaal van Red Bull Motorsports ziet, 'nuff said. :+

Gewoon het kanaal van de race zelf (eerste wat je ziet als je zoekt waarschijnlijk), waar het logischerwijze ook relatief veel over Verstappen gaat. Wat echt volkomen logisch is ook :+
pi_220810372
Oké. Vandaar _O- is er een andere stream?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:26:44 #57
284411 crew  heywoodu
pi_220810375
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:25 schreef Vlinder het volgende:
Oké. Vandaar _O- is er een andere stream?
Dit is de officiële stream met Engels commentaar. Logischerwijze ook daar flink veel aandacht voor die ene megaster die puur door zijn deelname vele duizenden extra fans en vele tienduizenden extra kijkers trekt :+

Bekijk deze YouTube-video
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 16:27:03 #58
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810376
Die Lambo is snel op de straight
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:27:24 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810380
Er zijn maar 3x zo veel kijkers als vorig jaar in de eerste paar uur :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:27:39 #60
284411 crew  heywoodu
pi_220810384
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn maar 3x zo veel kijkers als vorig jaar in de eerste paar uur :{w
Ik vraag me af waar dat door komt :o
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:00 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810385
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik vraag me af waar dat door komt :o
Was het vorig jaar niet kutweer? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810387
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is de officiële stream met Engels commentaar. Logischerwijze ook daar flink veel aandacht voor die ene megaster die puur door zijn deelname vele duizenden extra fans en vele tienduizenden extra kijkers trekt :+

Bekijk deze YouTube-video
Yes. Die had ik net gevonden. Stuk beter :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:10 #63
284411 crew  heywoodu
pi_220810389
Blijf je nu trouwens wél gewoon eens een nachtje kijken @Nattekat?
pi_220810393
JAAAA
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:31 #65
284411 crew  heywoodu
pi_220810394
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Was het vorig jaar niet kutweer? :P
Voor mijn gevoel was het elk jaar kutweer met af en toe een uur racen in de nacht.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:45 #66
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810398
Verstappen special
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220810399
Jaaaaa *O*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:52 #68
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810401
_O_
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:59 #69
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810405
Je hebt wel lef als je daar in je Dacia rondrijdt. :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:29:05 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810407
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:28 schreef heywoodu het volgende:
Blijf je nu trouwens wél gewoon eens een nachtje kijken @:Nattekat?
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810409
Die prachtige bosrijke omgeving, ik snap wel waarom ze daar zo graag racen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:29:49 #72
284411 crew  heywoodu
pi_220810410
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:28 schreef ZombieQueen het volgende:
Jaaaaa *O*
Iemand die ik volgens mij nog nooit eerder in dergelijke topics heb gezien :o

Dat bedoel ik uiteraard positief, nieuwe mensen is altijd leuk *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:29:59 #73
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810411
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die prachtige bosrijke omgeving, ik snap wel waarom ze daar zo graag racen.
Wat blijft het toch een geweldig circuit. O+
pi_220810415
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn maar 3x zo veel kijkers als vorig jaar in de eerste paar uur :{w
O-)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220810418
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Iemand die ik volgens mij nog nooit eerder in dergelijke topics heb gezien :o

Dat bedoel ik uiteraard positief, nieuwe mensen is altijd leuk *O*
Ik lees altijd wel met jullie mee, met de F1, NLS, WEC... Nu toch maar eens meeschrijven. Ik heb het voornemen om vannacht door te halen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:32:05 #76
284411 crew  heywoodu
pi_220810424
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik lees altijd wel met jullie mee, met de F1, NLS... Nu toch maar eens meeschrijven. Ik heb het voornemen om vannacht door te halen.
Ook dat nog. Kijk @Nattekat, zo kan het dus ook gewoon _O_

Als je de nacht daadwerkelijk door haalt wordt je aanwezigheid bij volgende edities natuurlijk ook gewoon verwacht :7
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:32:18 #77
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810426
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik lees altijd wel met jullie mee, met de F1, NLS, WEC... Nu toch maar eens meeschrijven. Ik heb het voornemen om vannacht door te halen.
Dat is nog eens commitment.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:33:37 #78
284411 crew  heywoodu
pi_220810438
De 1-aprilgrap gaat lekker trouwens, 6e _O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:33:58 #79
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810441
Die M3 Touring :9~
850 Wagon flashbacks.
pi_220810449
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dat is nog eens commitment.
En 2 jonge kinderen. Waarschijnlijk stupide. Maar je bent een fan van de sport of je bent het niet.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:34:52 #81
284411 crew  heywoodu
pi_220810450
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die M3 Touring :9~
850 Wagon flashbacks.
Ik had zo'n oude BTCC-Volvo in gedachten, zo'n station, maar dat is dus blijkbaar de 850 zie ik :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:35:07 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810452
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ook dat nog. Kijk @:Nattekat, zo kan het dus ook gewoon _O_

Als je de nacht daadwerkelijk door haalt wordt je aanwezigheid bij volgende edities natuurlijk ook gewoon verwacht :7
Dit maakt het nog minder aantrekkelijk om het te doen :D

Misschien met Le Mans weer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:35:28 #83
284411 crew  heywoodu
pi_220810457
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:34 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
En 2 jonge kinderen. Waarschijnlijk stupide. Maar je bent een fan van de sport of je bent het niet.
Hoe jong is jong? Volgend jaar heb ik rond deze tijd als alles goed gaat een kind van een half jaar en ik vind het wel belangrijk om te weten hoe groot mijn kansen zijn om dan dit soort races te kijken :D

Zeg ik met angst en beven, prioriteiten uiteraard.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:36:06 #84
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810460
What's up met die achterlichten van de Mustang? :?
Dat waren geen knipperlichten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:36:38 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810463
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoe jong is jong? Volgend jaar heb ik rond deze tijd als alles goed gaat een kind van een half jaar en ik vind het wel belangrijk om te weten hoe groot mijn kansen zijn om dan dit soort races te kijken :D

Zeg ik met angst en beven, prioriteiten uiteraard.
Dat kind houdt je toch al wakker de hele nacht :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810467
Komt een beste pens regen aan rond 18:00 :o
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:38:42 #87
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:33 schreef heywoodu het volgende:
De 1-aprilgrap gaat lekker trouwens, 6e _O_
Als het aan Max ligt niet lang meer
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:38:54 #88
284411 crew  heywoodu
pi_220810481
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat kind houdt je toch al wakker de hele nacht :P
Ja die shifts als er sport is neem ik wel op me. Maxi-cosi even op tafel gezet als test, dat is een prima opstelling, kind kan dan gewoon de race kijken (indoctrinatie kan niet vroeg genoeg beginnen, sport kijken is leven).
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:04 #89
284411 crew  heywoodu
pi_220810482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:37 schreef tralalala het volgende:
Komt een beste pens regen aan rond 18:00 :o
Nou, rode vlag dus.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:19 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810484
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja die shifts als er sport is neem ik wel op me. Maxi-cosi even op tafel gezet als test, dat is een prima opstelling, kind kan dan gewoon de race kijken (indoctrinatie kan niet vroeg genoeg beginnen, sport kijken is leven).
:D _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:33 #91
284411 crew  heywoodu
pi_220810487
Sooow die Audi is kapot :o
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:35 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810488
Ja, die is stuk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810489
Ongeluk
pi_220810490
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoe jong is jong? Volgend jaar heb ik rond deze tijd als alles goed gaat een kind van een half jaar en ik vind het wel belangrijk om te weten hoe groot mijn kansen zijn om dan dit soort races te kijken :D

Zeg ik met angst en beven, prioriteiten uiteraard.
5 en 9 jaar. Ondertussen niet heel jong meer, maar wel vroege vogels.

Maar volg de 24H Moto ook elk jaar. Gewoon doen, koelkast vol met red bulletjes. ^O^
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:49 #95
842 Zorro
Z
pi_220810492
Oeps
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220810493
Die doet het niet meer
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:56 #97
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220810494
Flinke crash
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:57 #98
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220810495
Krak
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:00 #99
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810496
Klapper
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:04 #100
284411 crew  heywoodu
pi_220810497
Dat is Tom Coronel's team, godverdomme -O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:08 #101
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810498
Die is stuk
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220810500
Zoooo flinke klapper
pi_220810501
Overigens is het feit, dat Max meedoet héél leuk.
Het is het racen ofwel de snelheid wat ik fascinerend vind! en meebeweeg.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:23 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810503
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:40 schreef heywoodu het volgende:
Dat is Tom Coronel's team, godverdomme -O-
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:35 #105
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220810504
oeps :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:35 #106
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810505
Stevig klappertje geweest.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:49 #107
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220810507
Rijder stapt nog niet uit
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:11 #108
842 Zorro
Z
pi_220810510
Coronel nu: "Wat zou onze auto nog waard zijn?"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:21 #109
284411 crew  heywoodu
pi_220810511
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:40 schreef AnneX het volgende:
Overigens is het feit, dat Max meedoet héél leuk.
Het is het racen ofwel de snelheid wat ik fascinerend vind! en meebeweeg.
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed _O_
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:36 #110
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810514
Lekke band
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:56 #111
284411 crew  heywoodu
pi_220810516
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:39 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
5 en 9 jaar. Ondertussen niet heel jong meer, maar wel vroege vogels.

Maar volg de 24H Moto ook elk jaar. Gewoon doen, koelkast vol met red bulletjes. ^O^
Daar hebben we ook een topic voor en daar zit ik meestal in m'n eentje :o

Bol d'Or ook? Die moet natuurlijk nog komen dit jaar, dan ga ik je gewoon mentionen en zit ik niet alleen :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:42:07 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810519
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed _O_
Dat het niet meer zo dicht op Le Mans zit doet het hem voor mij vooral :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:42:34 #113
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810522
Max is de BMW voorbij
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:42:53 #114
284411 crew  heywoodu
pi_220810527
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat het niet meer zo dicht op Le Mans zit doet het hem voor mij vooral :@
Ik zie deze schattig korte rondjes ook een beetje als warmup voor het Isle of Man, waar de rondes pas echt lang zijn :9

Maar dat is geen 24 uur natuurlijk :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:43:33 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810535
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zie deze schattig korte rondjes ook een beetje als warmup voor het Isle of Man, waar de rondes pas echt lang zijn :9

Maar dat is geen 24 uur natuurlijk :+
Gaan ze daar ook met auto's racen tegenwoordig? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed _O_
Selluf ga ik nooit harder dan hooguit 104 km/uur.
Als ik al op een A weg rijd. Meestal op de Provinciale weg… 80.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:44:56 #117
284411 crew  heywoodu
pi_220810555
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gaan ze daar ook met auto's racen tegenwoordig? :P
Helaas niet, hebben ze volgens mij ooit wel gedaan :P

Hoewel dat met wiebelende en wheelieënde motoren natuurlijk nog veel debieler is eigenlijk :+
pi_220810562
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Daar hebben we ook een topic voor en daar zit ik meestal in m'n eentje :o

Bol d'Or ook? Die moet natuurlijk nog komen dit jaar, dan ga ik je gewoon mentionen en zit ik niet alleen :D
Yes ook! Kom ik je dan vergezellen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:47:06 #119
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810568
De Bundeswehr die hoofdsponsor is van een team, had dat tien jaar geleden gezegd en je was voor gek verklaard.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:01 #120
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810584
#47 in de verdediging
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:33 #121
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220810589
Die Verstappen is wel een bumperklever zeg :D
pi_220810590
Tering _O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:45 #123
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220810591
Max weer over het gras er voorbij
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220810592
Over het gras _O_
pi_220810593
oef
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:52 #126
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810594
Weer twee wielen door het gras hoor. _O-
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:57 #127
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810596
Weer over het gras
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:12 #128
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220810599
Die neemt geen gevangenen, zoals ze dat zo mooi zeggen in het Engels _O_
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:37 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810601
Niet normaal die Max _O_

Niemand die het daar normaal gesproken ook probeert
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:49 #130
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810603
VER :')

Dit kan echt niet
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:55 #131
842 Zorro
Z
pi_220810604
Duitse commentatoren raken helemaal over hun toeren bij zo'n actie over het gras _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:57 #132
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220810606
_O_
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:50:11 #133
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220810607
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:49 schreef -XOR- het volgende:
VER :')

Dit kan echt niet
Ging prima toch? :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:50:14 #134
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810608
Temu team Dacia _O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:50:18 #135
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810609
Sodeknetters :D
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220810612
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:49 schreef Zorro het volgende:
Duitse commentatoren raken helemaal over hun toeren bij zo'n actie over het gras _O-
De Engelse ook. _O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:50:48 #137
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810615
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:50 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ging prima toch? :P
Nog marge over zelfs
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 16:51:24 #138
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810617
Lambogreeny
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:51:51 #139
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810621
Geen Tour de France praktijken, getekende piemels op het asfalt worden hier niet gecensureerd.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:51:53 #140
284411 crew  heywoodu
pi_220810623
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Bundeswehr die hoofdsponsor is van een team, had dat tien jaar geleden gezegd en je was voor gek verklaard.
Toen deed het Nederlandse leger dat, alleen wel in nationale klasses :+
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:53:21 #141
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810637
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen Tour de France praktijken, getekende piemels op het asfalt worden hier niet gecensureerd.
In de Giro stond een keer op het asfalt: Karsten klep dicht

_O- _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:54:17 #142
284411 crew  heywoodu
pi_220810644
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
In de Giro stond een keer op het asfalt: Karsten klep dicht

_O- _O-


_O_

Het leuke aan Karsten is natuurlijk dat hij daar ook gewoon om kon lachen, zoals ongetwijfeld de bedoeling was :+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:54:19 #143
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nog marge over zelfs
Hoop niet dat deze overmoedigheid hem gaat opbreken
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:55:30 #144
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810651
Vermeulen nu in de leidende Ferrari naar buiten
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:55:34 #145
842 Zorro
Z
pi_220810652
Nattigheid *O*
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:28 #146
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810661
Hoe zit het eigenlijk met kaartjes daar (gezien het is uitverkocht) Koop je die voor de volledige 24 uur, of een bepaald tijdslot?

Neem aan dat lang niet iedereen daar 24 uur blijft.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:31 #147
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810662
Max zometeen knokken met een Ford Mustang.
Vinden ze vast leuk in Detroit na al die miljoenen die naar RB gaan. :+
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:43 #148
284411 crew  heywoodu
pi_220810667
RIP die BMW
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:45 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810668
boem is ho
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220810671
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
Vermeulen nu in de leidende Ferrari naar buiten
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?

Ik ben nieuw hier :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:59 #151
284411 crew  heywoodu
pi_220810673
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met kaartjes daar (gezien het is uitverkocht) Koop je die voor de volledige 24 uur, of een bepaald tijdslot?

Neem aan dat lang niet iedereen daar 24 uur blijft.
@Sabata weet dit precies gok ik :P
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:57:10 #152
284411 crew  heywoodu
pi_220810675
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?

Ik ben nieuw hier :@
Thierry Vermeulen, een NEDERLANDER :Y
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:57:42 #153
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810681
BMW aan het grasmaaien
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220810683
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?

Ik ben nieuw hier :@
Nee Thierry Vermeulen
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:57:55 #155
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810684
Z'n talent verliet 'm spontaan daar.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:58:04 #156
284411 crew  heywoodu
pi_220810687
Filip Hoenjet, de Nederlander, oei.
pi_220810688
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Thierry Vermeulen, een NEDERLANDER :Y
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:58:19 #158
284411 crew  heywoodu
pi_220810691
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:58 schreef Vlinder het volgende:

[..]
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
Oei, veel :D

Hier komen we op terug.
pi_220810695
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:58 schreef Vlinder het volgende:

[..]
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
26 Nederlanders
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:59:19 #160
284411 crew  heywoodu
pi_220810696
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:58 schreef Vlinder het volgende:

[..]
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
28, als ik goed heb geteld. Loek Hartog tel ik als één, die doet in twee auto's mee.
pi_220810699
26? Waauw *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:59:32 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810702
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:58 schreef Vlinder het volgende:

[..]
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
Steeds minder :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810707
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
28, als ik goed heb geteld. Loek Hartog tel ik als één, die doet in twee auto's mee.
Die slaapt niet? Hoe doet ie dat nou weer dan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:00:08 #164
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810710
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?

Ik ben nieuw hier :@
Arno Vermeulen in zijn BYD
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:00:54 #165
284411 crew  heywoodu
pi_220810715
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:59 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Die slaapt niet? Hoe doet ie dat nou weer dan
Hij is in elk geval verre van de enige, het is vrij standaard zelfs bij deze race :P

Coronel doet het ook vaak, uitgerekend nu zijn team crasht niet helaas. Ik neem aan een kwestie van rijden, uurtje slapen, rijden in de andere auto, repeat.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:01:16 #166
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220810720
We zien veel van nr 80
pi_220810734
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
28, als ik goed heb geteld. Loek Hartog tel ik als één, die doet in twee auto's mee.
En Coronel doet ook met 2 auto's mee.
Nu nog maar 1. :+

Maar dat maakt dan 26.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:05:01 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810756
Na dit rondje zijn er weer stops voor de koplopers
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:05:54 #169
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220810766
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
Na dit rondje zijn er weer stops voor de koplopers
Maken ze meer bandenstops dan rijderswissels?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:01 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810769
Hij gaat als een raket :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:05 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810770
Ja, die is ook stuk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:07 #172
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810772
Nou next
pi_220810773
Aaaah Thierry..m
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:10 #174
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810774
Met bosjes.
pi_220810777
VER eraf
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:14 #176
842 Zorro
Z
pi_220810779
Ach Thierry
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:17 #177
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810780
weer een Nederlander minder
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220810781
Thierry wat doe je? -O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:27 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810783
Vermeulen er hard af ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:38 #180
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220810785
Vermeulen crash -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:45 #181
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810788
Ach VER, flinke fout
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220810793
Ik vind dit tof *O*

Normaal kijken we alleen de MotoGP. Dit is maar een keer per jaar?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:57 #183
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810795
Flinke klapper boh
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:02 #184
842 Zorro
Z
pi_220810797
Volgens de Duitsers is het daar een beetje aan het druppelen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:13 #185
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220810799
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:06 schreef tralalala het volgende:
VER eraf
Fake news
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:16 #186
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220810801
die pakte gras denk ik
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:42 #187
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810810
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Fake news
Nope, Vermeulen wordt ook aangegeven als Ver
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:51 #188
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220810812
het is iig al wel weer groen achter hem
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220810817
Schuld van die andere :{w
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:08:08 #190
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220810818
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:06 schreef -XOR- het volgende:
Ach VER, flinke fout
Van de Porsche ja
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:08:39 #191
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810829
Is hij oke?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:09:03 #192
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810831
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:07 schreef Nizno het volgende:

[..]
Nope, Vermeulen wordt ook aangegeven als Ver
Tijd voor een comeback van VES, of HER.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:09:53 #193
284411 crew  heywoodu
pi_220810840
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:02 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
En Coronel doet ook met 2 auto's mee.
Nu nog maar 1. :+

Maar dat maakt dan 26.
Ik zie hem maar in één auto op de lijst :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:11:08 #194
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810854
Max pit.
edit: En blijft zitten?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:11:15 #195
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810856
Dik 2 uur onderweg,..gebeurt genoeg 8-)
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:12:19 #196
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810860
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:11 schreef ZaZoe het volgende:
Dik 2 uur onderweg,..gebeurt genoeg 8-)
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:12:53 #197
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810866
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
Misschien even op het Live knopje drukken :P

pi_220810867
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max pit.
edit: En blijft zitten?
Ja
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:13:09 #199
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810869
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
21:46.50
pi_220810870
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zie hem maar in één auto op de lijst :P
#19 en #75
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:13:35 #201
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810873
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
dan moet je hem even live zetten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:08 #202
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220810879
Max double stint
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:22 #203
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810881
Turken Mercedessen nu. _O_
190D genot.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:28 #204
169715 Mano_
Manomanoman..
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:31 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810884
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:14 schreef THEFXR het volgende:
Max double stint
helaas wel weer achter de BMW Touring terecht gekomen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220810887
Oh vet Renger is er ook.

Gave Mercedessen ja _O_
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:56 #207
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810888
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Misschien even op het Live knopje drukken :P

[ afbeelding ]
Ja. Liep achter :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:15:13 #208
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810890
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:13 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan moet je hem even live zetten
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja. Liep achter :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:15:39 #209
284411 crew  heywoodu
pi_220810894
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:06 schreef Vlinder het volgende:
Ik vind dit tof *O*

Normaal kijken we alleen de MotoGP. Dit is maar een keer per jaar?
Deze specifieke race wel, er zijn ook nog wel andere kortere races op het circuit (dat vind ik zelf wat minder leuk, ik vind specifiek 24-uursraces cool) :P

Met motoren overigens ook, met name Le Mans (voorjaar, is al geweest) en de Bol d'Or (najaar), dat is ook tof.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:16:08 #210
284411 crew  heywoodu
pi_220810897
Vriendin kwam net thuis toen Vermeulen crashte, dus ik was even afgeleid, maar op dat moment reden ze niet meer aan de leiding toch?
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:16:20 #211
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810900
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja. Liep achter :+
Ik zit ook regelmatig mis met Youtube hoor. Je ziet het ook nauwelijks.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:18:05 #212
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220810909
Nog een VER
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:18:33 #213
284411 crew  heywoodu
pi_220810917
Oh ja, 24 uur van Spa is er later in het jaar natuurlijk ook nog, alleen vind ik dat toch iets minder magie hebben. Leuk maar minder episch circuit, minder sterk deelnemersveld enzo :P
pi_220810918
Ik vertrouw Güven niet.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:20:36 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810927
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:16 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ik zit ook regelmatig mis met Youtube hoor. Je ziet het ook nauwelijks.
Moest vooruitspoelen. Nu wel live *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220810928
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:16 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin kwam net thuis toen Vermeulen crashte, dus ik was even afgeleid, maar op dat moment reden ze niet meer aan de leiding toch?
Nee, tiende. Porsche 911 was eerste
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:21:49 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810938
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, 24 uur van Spa is er later in het jaar natuurlijk ook nog, alleen vind ik dat toch iets minder magie hebben. Leuk maar minder episch circuit, minder sterk deelnemersveld enzo :P
Hoe kan je nou weer de 3 weken op rij vergeten die we vorig jaar hadden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:21:53 #218
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220810939
lol, die was aan het slapen :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:22:02 #219
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810942
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moest vooruitspoelen. Nu wel live *O*
Welkom live :7
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:22:33 #220
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810945
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:21 schreef Evenstar het volgende:
lol, die was aan het slapen :D
Wel meer volgens mij, want Max is de BMW weer voorbij en zit plots op de staart van de Porsche
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:22:49 #221
284411 crew  heywoodu
pi_220810948
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoe kan je nou weer de 3 weken op rij vergeten die we vorig jaar hadden?
Kun je mijn geheugen even opfrissen? :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:22:53 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220810950
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Wel meer volgens mij, want Max is de BMW weer voorbij en zit plots op de staart van de Porsche
Max being Max, grenzen opzoeken genot
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:23:12 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810953
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Welkom live :7
Ik maak onderdeel uit van de 15 seconden achterlopen bende :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:23:43 #224
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810958
Nice!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:23:48 #225
284411 crew  heywoodu
pi_220810959
Regen :9
pi_220810960
Huh, hij zat er net nog dik achter.
pi_220810963
Hij zet hem er gewoon naast _O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:23:59 #228
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810964
Heel diep ingeremd :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:23:59 #229
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220810965
Hoppa *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:01 #230
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810967
Regen!
pi_220810968
Netjes
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:26 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810970
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Kun je mijn geheugen even opfrissen? :+
14-15 juni Le Mans
21-22 juni Nürburgring
28-29 juni Spa
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:27 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810971
ach Mats toch
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:28 #234
284411 crew  heywoodu
pi_220810972
Ze hadden het wel over zware regen tot mogelijk iets na middernacht, ik zie "next stewards decision at 06.00" al aankomen :X
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:32 #235
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220810973
Gruwelijk nat!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:41 #236
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810974
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik maak onderdeel uit van de 15 seconden achterlopen bende :7
Dat kan nog net :7
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:43 #237
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810975
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
Heel diep ingeremd :P
Heeft ie in Miami geoefend :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810977
Mooie Audi. Overleeft het weer.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:57 #239
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810978
Ongekend dit, typisch Max :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:25:01 #240
284411 crew  heywoodu
pi_220810979
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
14-15 juni Le Mans
21-22 juni Nürburgring
28-29 juni Spa
Oh ja, Nürburgring was ineens laat in het jaar ja. Dit is toch wel beter :P
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:25:02 #241
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810980
Gruwelijk nat
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220810981
Geen 360 nu Max
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:25:20 #243
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810982
En de volgende
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:25:35 #244
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810984
Asbest Racing :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:25:43 #245
284411 crew  heywoodu
pi_220810986
Ik moet zo even weg (5 minuten op de fiets naar mijn vader die het ook aan heeft), dus wacht nou even met die chaos :(
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:25:46 #246
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810988
Gaat wel soepel zo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:25:57 #247
169715 Mano_
Manomanoman..
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:00 #248
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810992
Ach Dacia...
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:06 #249
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810993
Dennis en Robert samen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:08 #250
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220810994
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Asbest Racing :D
Ja, die zal niet snel in de fik vliegen _O-
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:14 #251
284411 crew  heywoodu
pi_220810996
Al dat krijt en verf op het asfalt wordt vast niet glad nu.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:15 #252
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220810997
Dacia :'(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:17 #253
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810998
Racen in een Dacia :')
pi_220810999
Gaat hard zo :P
pi_220811000
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet zo even weg (5 minuten op de fiets naar mijn vader die het ook aan heeft), dus wacht nou even met die chaos :(
Wou net zeggen, doe even rustig daar op de baan want ik moet koken.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:19 #256
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811001
Bijna iedereen spint
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:19 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811002
Wat een Daciafans hier
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:33 #258
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220811003
Allemaal regenslachtoffers.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:42 #259
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811005
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Asbest Racing :D
Ik dacht dat ik het verkeerd verstond. _O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:48 #260
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811006
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Wou net zeggen, doe even rustig daar op de baan want ik moet koken.
ik heb gewoon alles in de oven gegooid
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:52 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220811007
Daar ging een Dacia Logan om

Wie heeft die derdewereldauto het circuit op gesmokkeld?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:53 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811008
Holy :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:54 #263
284411 crew  heywoodu
pi_220811009
Die Audi heeft denk ik wel een probleem rechtsvoor.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:57 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811010
En weer één _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811011
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Wat een Daciafans hier
Die is gewoon alleen al leuk om te zien.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:01 #266
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811012
en hoppa weer 1
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:01 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811013
Audi barrier gekopt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:08 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811014
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Die Audi heeft denk ik wel een probleem rechtsvoor.
Scherp gezien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:11 #269
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220811015
Zal er ook iemand gaan finishen morgen?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:21 #270
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220811016
HAHAHAHAHA DIE R8 _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:21 #271
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811017
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daar ging een Dacia Logan om

Wie heeft die derdewereldauto het circuit op gesmokkeld?
Liefhebbers.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:26 #272
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811018
De #16 Audi :W
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:27 #273
284411 crew  heywoodu
pi_220811019
Oei, de #16, ook een van de kanshebbers (P3 bij de start)
pi_220811020
Audi :o
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:31 #275
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:37 #276
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811022
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Die Audi heeft denk ik wel een probleem rechtsvoor.
linksvoor en middenvoor ook zo te zien
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:39 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811024
Die spoiler zit verkeerd om!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:40 #278
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220811025
Tis net NASCAR .
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220811027
Koekoek, wat een chaos
Jack does it in real time...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:51 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811028
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:27 schreef heywoodu het volgende:
Oei, de #16, ook een van de kanshebbers (P3 bij de start)
Hij reed alleen niet echt rond als een kanshebber.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:01 #281
169715 Mano_
Manomanoman..
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:03 #282
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220811032
Geen gevecht meer tussen Verstappen en Haase -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:16 #283
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811034
Temu Dacia rijdt weer!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:26 #284
284411 crew  heywoodu
pi_220811036
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij reed alleen niet echt rond als een kanshebber.
Dit statement hoeft niet per se in de verleden tijd hoor.
pi_220811037
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb gewoon alles in de oven gegooid
Ja nouja koken is ook wel overdreven... Frituur op 180, maar die staat in de garage.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:33 #286
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811038
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Temu Dacia rijdt weer!
JAAAAAAAAA
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:34 #287
842 Zorro
Z
pi_220811040
Nou die Audi kan op de autoambulance
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:43 #288
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811042
Ene stuk vlieg je er af door regen andere stuk ben je blind door laag hangende zon, genot _O_
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:56 #289
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811044
hij kan prima zien waar hij heen gaat, probleem is alleen dat de wielen niet in dezelfde richting staan.
Droog
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:29:25 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811046
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:28 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
JAAAAAAAAA
Jij ook hier :W
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:29:31 #291
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811048
Zat er weer één te slapen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:29:55 #292
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811052
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij ook hier :W
Uiteraard *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220811056
Ah hier is het feestje *O*
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:30:37 #294
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811057
Ik schakel net in. Ik zie er een rijden die niet helemaal goed meer is....
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:30:54 #295
284411 crew  heywoodu
pi_220811059
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb gewoon alles in de oven gegooid
Moeders heeft gisteren al gekookt en besloot vandaag uit eten te gaan met mijn zus en vriendin, dus ik mag die portie nu op gaan eten. Het zit op zich niet tegen, ik klaag niet.
pi_220811060
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:30 schreef Jane het volgende:
Ik schakel net in. Ik zie er een rijden die niet helemaal goed meer is....
Dat is de auto van Haas, wel jammer.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:31:00 #297
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811062
Het is hier een warm bad.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:31:03 #298
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811063
Dat dat ding uberhaupt nog een beetje te sturen is
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:31:18 #299
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811068
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:30 schreef Jane het volgende:
Ik schakel net in. Ik zie er een rijden die niet helemaal goed meer is....
hij is de baan af en de pit in
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811069
Degelijke motorkap wel ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:31:20 #301
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811070
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Die Audi heeft denk ik wel een probleem rechtsvoor.
Beetje ducttape, een grote hamer, nieuw bandje en door!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')