Ah joh, er komt vannacht wel een moment dat het een beetje voort kabbelt en we ineens aan boord zijn bij een ergens in het donker tegen de vangrails staande Lamborghiniquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen moet die Spanjool gewoon ontslaan zo, optyfen, gauw!
400 euro plus 9 euro administratiekosten.quote:
Zal wel een strafje wordenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:26 schreef Sabata het volgende:
Mustang vertrapt een corsa in Adenauer forst
Weet niet wat ze daarvan zouden moeten makken. Klein kusje dat door extreme pech grote gevolgen had.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
De #130 en #3 32 seconden straf vanwege een valse start, alleen zie ik dat van de Verstappen auto nog niet in de berichten staan
Verstappen denkt dat als hij doorrijdt, het ook in 23 uur kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iemand moet Max vertellen dat het een 24 uurs race is.
Hij zit meteen vol op de brommer.
Het circuit zelf wel. De auto's op zich ook wel, hoewel ik buiten deze race om een beetje een aversie heb tegen alle dertien-in-een-dozijn GT-klasses waar DTM helaas ook aan ten prooi is gevallenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:30 schreef -XOR- het volgende:
Dit is toch 100 keer mooier dan die steriele dertien-in-dozijn nieuwe f1 circuits?
Gelukkig rijdt hij geen 24 uurquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit kan niet 24 uur lang goed gaan, toch?
Komt total loss over de streep na 24 uur.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit kan niet 24 uur lang goed gaan, toch?
Omdat ie gebaseerd moet zijn op een street legal car, en dat is in Merc z'n geval de Mercedes-AMG GT.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:20 schreef Gremen het volgende:
Waarom ziet (de neus van) die andere auto's er gestroomlijnd uit, behalve die van de mercedes van Max & Co.
Als je een YouTube livestream zit te kijken is de kans groot dat je het kanaal van Red Bull Motorsports ziet, 'nuff said.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:22 schreef Vlinder het volgende:
Het is nu al de grote MaxShow hè? Hoe deden ze dit vorige jaren dan?
Gewoon het kanaal van de race zelf (eerste wat je ziet als je zoekt waarschijnlijk), waar het logischerwijze ook relatief veel over Verstappen gaat. Wat echt volkomen logisch is ookquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Omdat ie gebaseerd moet zijn op een street legal car, en dat is in Merc z'n geval de Mercedes-AMG GT.
Maar ondanks hoe het eruit ziet zal het wel meevallen met die luchtweerstand hoor, de GT is ontworpen met circuit actie in gedachten.
[..]
Als je een YouTube livestream zit te kijken is de kans groot dat je het kanaal van Red Bull Motorsports ziet, 'nuff said.![]()
Dit is de officiële stream met Engels commentaar. Logischerwijze ook daar flink veel aandacht voor die ene megaster die puur door zijn deelname vele duizenden extra fans en vele tienduizenden extra kijkers trektquote:
Ik vraag me af waar dat door komtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn maar 3x zo veel kijkers als vorig jaar in de eerste paar uur
Yes. Die had ik net gevonden. Stuk beterquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is de officiële stream met Engels commentaar. Logischerwijze ook daar flink veel aandacht voor die ene megaster die puur door zijn deelname vele duizenden extra fans en vele tienduizenden extra kijkers trekt
Bekijk deze YouTube-video
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:28 schreef heywoodu het volgende:
Blijf je nu trouwens wél gewoon eens een nachtje kijken @:Nattekat?
Iemand die ik volgens mij nog nooit eerder in dergelijke topics heb gezienquote:
Wat blijft het toch een geweldig circuit.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die prachtige bosrijke omgeving, ik snap wel waarom ze daar zo graag racen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn maar 3x zo veel kijkers als vorig jaar in de eerste paar uur
Ik lees altijd wel met jullie mee, met de F1, NLS, WEC... Nu toch maar eens meeschrijven. Ik heb het voornemen om vannacht door te halen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iemand die ik volgens mij nog nooit eerder in dergelijke topics heb gezien
Dat bedoel ik uiteraard positief, nieuwe mensen is altijd leuk
Ook dat nog. Kijk @Nattekat, zo kan het dus ook gewoonquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:31 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik lees altijd wel met jullie mee, met de F1, NLS... Nu toch maar eens meeschrijven. Ik heb het voornemen om vannacht door te halen.
Dat is nog eens commitment.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:31 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik lees altijd wel met jullie mee, met de F1, NLS, WEC... Nu toch maar eens meeschrijven. Ik heb het voornemen om vannacht door te halen.
En 2 jonge kinderen. Waarschijnlijk stupide. Maar je bent een fan van de sport of je bent het niet.quote:
Ik had zo'n oude BTCC-Volvo in gedachten, zo'n station, maar dat is dus blijkbaar de 850 zie ikquote:
Dit maakt het nog minder aantrekkelijk om het te doenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook dat nog. Kijk @:Nattekat, zo kan het dus ook gewoon
Als je de nacht daadwerkelijk door haalt wordt je aanwezigheid bij volgende edities natuurlijk ook gewoon verwacht
Hoe jong is jong? Volgend jaar heb ik rond deze tijd als alles goed gaat een kind van een half jaar en ik vind het wel belangrijk om te weten hoe groot mijn kansen zijn om dan dit soort races te kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:34 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
En 2 jonge kinderen. Waarschijnlijk stupide. Maar je bent een fan van de sport of je bent het niet.
Dat kind houdt je toch al wakker de hele nachtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe jong is jong? Volgend jaar heb ik rond deze tijd als alles goed gaat een kind van een half jaar en ik vind het wel belangrijk om te weten hoe groot mijn kansen zijn om dan dit soort races te kijken
Zeg ik met angst en beven, prioriteiten uiteraard.
Ja die shifts als er sport is neem ik wel op me. Maxi-cosi even op tafel gezet als test, dat is een prima opstelling, kind kan dan gewoon de race kijken (indoctrinatie kan niet vroeg genoeg beginnen, sport kijken is leven).quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kind houdt je toch al wakker de hele nacht
Nou, rode vlag dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:37 schreef tralalala het volgende:
Komt een beste pens regen aan rond 18:00
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja die shifts als er sport is neem ik wel op me. Maxi-cosi even op tafel gezet als test, dat is een prima opstelling, kind kan dan gewoon de race kijken (indoctrinatie kan niet vroeg genoeg beginnen, sport kijken is leven).
5 en 9 jaar. Ondertussen niet heel jong meer, maar wel vroege vogels.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe jong is jong? Volgend jaar heb ik rond deze tijd als alles goed gaat een kind van een half jaar en ik vind het wel belangrijk om te weten hoe groot mijn kansen zijn om dan dit soort races te kijken
Zeg ik met angst en beven, prioriteiten uiteraard.
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goedquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:40 schreef AnneX het volgende:
Overigens is het feit, dat Max meedoet héél leuk.
Het is het racen ofwel de snelheid wat ik fascinerend vind! en meebeweeg.
Daar hebben we ook een topic voor en daar zit ik meestal in m'n eentjequote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:39 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
5 en 9 jaar. Ondertussen niet heel jong meer, maar wel vroege vogels.
Maar volg de 24H Moto ook elk jaar. Gewoon doen, koelkast vol met red bulletjes.
Dat het niet meer zo dicht op Le Mans zit doet het hem voor mij vooralquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed
Ik zie deze schattig korte rondjes ook een beetje als warmup voor het Isle of Man, waar de rondes pas echt lang zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het niet meer zo dicht op Le Mans zit doet het hem voor mij vooral
Gaan ze daar ook met auto's racen tegenwoordig?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie deze schattig korte rondjes ook een beetje als warmup voor het Isle of Man, waar de rondes pas echt lang zijn
Maar dat is geen 24 uur natuurlijk
Selluf ga ik nooit harder dan hooguit 104 km/uur.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed
Helaas niet, hebben ze volgens mij ooit wel gedaanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan ze daar ook met auto's racen tegenwoordig?
Yes ook! Kom ik je dan vergezellen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar hebben we ook een topic voor en daar zit ik meestal in m'n eentje
Bol d'Or ook? Die moet natuurlijk nog komen dit jaar, dan ga ik je gewoon mentionen en zit ik niet alleen
De Engelse ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:49 schreef Zorro het volgende:
Duitse commentatoren raken helemaal over hun toeren bij zo'n actie over het gras
Toen deed het Nederlandse leger dat, alleen wel in nationale klassesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Bundeswehr die hoofdsponsor is van een team, had dat tien jaar geleden gezegd en je was voor gek verklaard.
In de Giro stond een keer op het asfalt: Karsten klep dichtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen Tour de France praktijken, getekende piemels op het asfalt worden hier niet gecensureerd.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de Giro stond een keer op het asfalt: Karsten klep dicht![]()
Hoop niet dat deze overmoedigheid hem gaat opbrekenquote:
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
Vermeulen nu in de leidende Ferrari naar buiten
@Sabata weet dit precies gok ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met kaartjes daar (gezien het is uitverkocht) Koop je die voor de volledige 24 uur, of een bepaald tijdslot?
Neem aan dat lang niet iedereen daar 24 uur blijft.
Thierry Vermeulen, een NEDERLANDERquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?
Ik ben nieuw hier
Nee Thierry Vermeulenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier
Die slaapt niet? Hoe doet ie dat nou weer danquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
28, als ik goed heb geteld. Loek Hartog tel ik als één, die doet in twee auto's mee.
Arno Vermeulen in zijn BYDquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier
Hij is in elk geval verre van de enige, het is vrij standaard zelfs bij deze racequote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:59 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Die slaapt niet? Hoe doet ie dat nou weer dan
En Coronel doet ook met 2 auto's mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
28, als ik goed heb geteld. Loek Hartog tel ik als één, die doet in twee auto's mee.
Maken ze meer bandenstops dan rijderswissels?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
Na dit rondje zijn er weer stops voor de koplopers
Nope, Vermeulen wordt ook aangegeven als Verquote:
Van de Porsche jaquote:
Tijd voor een comeback van VES, of HER.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nope, Vermeulen wordt ook aangegeven als Ver
Ik zie hem maar in één auto op de lijstquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:02 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
En Coronel doet ook met 2 auto's mee.
Nu nog maar 1.![]()
Maar dat maakt dan 26.
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?quote:
Misschien even op het Live knopje drukkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
21:46.50quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
#19 en #75quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie hem maar in één auto op de lijst
dan moet je hem even live zettenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Liep achterquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Misschien even op het Live knopje drukken
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Deze specifieke race wel, er zijn ook nog wel andere kortere races op het circuit (dat vind ik zelf wat minder leuk, ik vind specifiek 24-uursraces cool)quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:06 schreef Vlinder het volgende:
Ik vind dit tof![]()
Normaal kijken we alleen de MotoGP. Dit is maar een keer per jaar?
Moest vooruitspoelen. Nu wel livequote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik zit ook regelmatig mis met Youtube hoor. Je ziet het ook nauwelijks.
Nee, tiende. Porsche 911 was eerstequote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:16 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin kwam net thuis toen Vermeulen crashte, dus ik was even afgeleid, maar op dat moment reden ze niet meer aan de leiding toch?
Hoe kan je nou weer de 3 weken op rij vergeten die we vorig jaar hadden?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, 24 uur van Spa is er later in het jaar natuurlijk ook nog, alleen vind ik dat toch iets minder magie hebben. Leuk maar minder episch circuit, minder sterk deelnemersveld enzo
Welkom livequote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moest vooruitspoelen. Nu wel live
Wel meer volgens mij, want Max is de BMW weer voorbij en zit plots op de staart van de Porschequote:
Kun je mijn geheugen even opfrissen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weer de 3 weken op rij vergeten die we vorig jaar hadden?
Max being Max, grenzen opzoeken genotquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel meer volgens mij, want Max is de BMW weer voorbij en zit plots op de staart van de Porsche
14-15 juni Le Mansquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je mijn geheugen even opfrissen?
Dat kan nog netquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak onderdeel uit van de 15 seconden achterlopen bende
Oh ja, Nürburgring was ineens laat in het jaar ja. Dit is toch wel beterquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
14-15 juni Le Mans
21-22 juni Nürburgring
28-29 juni Spa
Wou net zeggen, doe even rustig daar op de baan want ik moet koken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet zo even weg (5 minuten op de fiets naar mijn vader die het ook aan heeft), dus wacht nou even met die chaos
ik heb gewoon alles in de oven gegooidquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Wou net zeggen, doe even rustig daar op de baan want ik moet koken.
Scherp gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Die Audi heeft denk ik wel een probleem rechtsvoor.
Liefhebbers.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daar ging een Dacia Logan om
Wie heeft die derdewereldauto het circuit op gesmokkeld?
linksvoor en middenvoor ook zo te zienquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Hij reed alleen niet echt rond als een kanshebber.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:27 schreef heywoodu het volgende:
Oei, de #16, ook een van de kanshebbers (P3 bij de start)
Dit statement hoeft niet per se in de verleden tijd hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij reed alleen niet echt rond als een kanshebber.
Moeders heeft gisteren al gekookt en besloot vandaag uit eten te gaan met mijn zus en vriendin, dus ik mag die portie nu op gaan eten. Het zit op zich niet tegen, ik klaag niet.quote:
Dat is de auto van Haas, wel jammer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:30 schreef Jane het volgende:
Ik schakel net in. Ik zie er een rijden die niet helemaal goed meer is....
hij is de baan af en de pit inquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:30 schreef Jane het volgende:
Ik schakel net in. Ik zie er een rijden die niet helemaal goed meer is....
Beetje ducttape, een grote hamer, nieuw bandje en door!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef heywoodu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |