abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:33 #91
284411 crew  heywoodu
pi_220810487
Sooow die Audi is kapot :o
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:35 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810488
Ja, die is stuk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810489
Ongeluk
pi_220810490
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoe jong is jong? Volgend jaar heb ik rond deze tijd als alles goed gaat een kind van een half jaar en ik vind het wel belangrijk om te weten hoe groot mijn kansen zijn om dan dit soort races te kijken :D

Zeg ik met angst en beven, prioriteiten uiteraard.
5 en 9 jaar. Ondertussen niet heel jong meer, maar wel vroege vogels.

Maar volg de 24H Moto ook elk jaar. Gewoon doen, koelkast vol met red bulletjes. ^O^
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:49 #95
842 Zorro
Z
pi_220810492
Oeps
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220810493
Die doet het niet meer
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:56 #97
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220810494
Flinke crash
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:57 #98
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220810495
Krak
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:00 #99
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810496
Klapper
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:04 #100
284411 crew  heywoodu
pi_220810497
Dat is Tom Coronel's team, godverdomme -O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:08 #101
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810498
Die is stuk
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220810500
Zoooo flinke klapper
pi_220810501
Overigens is het feit, dat Max meedoet héél leuk.
Het is het racen ofwel de snelheid wat ik fascinerend vind! en meebeweeg.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:23 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810503
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:40 schreef heywoodu het volgende:
Dat is Tom Coronel's team, godverdomme -O-
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:35 #105
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220810504
oeps :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:35 #106
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810505
Stevig klappertje geweest.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:49 #107
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220810507
Rijder stapt nog niet uit
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:11 #108
842 Zorro
Z
pi_220810510
Coronel nu: "Wat zou onze auto nog waard zijn?"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:21 #109
284411 crew  heywoodu
pi_220810511
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:40 schreef AnneX het volgende:
Overigens is het feit, dat Max meedoet héél leuk.
Het is het racen ofwel de snelheid wat ik fascinerend vind! en meebeweeg.
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed _O_
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:36 #110
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810514
Lekke band
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:56 #111
284411 crew  heywoodu
pi_220810516
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:39 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
5 en 9 jaar. Ondertussen niet heel jong meer, maar wel vroege vogels.

Maar volg de 24H Moto ook elk jaar. Gewoon doen, koelkast vol met red bulletjes. ^O^
Daar hebben we ook een topic voor en daar zit ik meestal in m'n eentje :o

Bol d'Or ook? Die moet natuurlijk nog komen dit jaar, dan ga ik je gewoon mentionen en zit ik niet alleen :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:42:07 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810519
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed _O_
Dat het niet meer zo dicht op Le Mans zit doet het hem voor mij vooral :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:42:34 #113
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810522
Max is de BMW voorbij
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:42:53 #114
284411 crew  heywoodu
pi_220810527
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat het niet meer zo dicht op Le Mans zit doet het hem voor mij vooral :@
Ik zie deze schattig korte rondjes ook een beetje als warmup voor het Isle of Man, waar de rondes pas echt lang zijn :9

Maar dat is geen 24 uur natuurlijk :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:43:33 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810535
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zie deze schattig korte rondjes ook een beetje als warmup voor het Isle of Man, waar de rondes pas echt lang zijn :9

Maar dat is geen 24 uur natuurlijk :+
Gaan ze daar ook met auto's racen tegenwoordig? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed _O_
Selluf ga ik nooit harder dan hooguit 104 km/uur.
Als ik al op een A weg rijd. Meestal op de Provinciale weg… 80.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:44:56 #117
284411 crew  heywoodu
pi_220810555
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gaan ze daar ook met auto's racen tegenwoordig? :P
Helaas niet, hebben ze volgens mij ooit wel gedaan :P

Hoewel dat met wiebelende en wheelieënde motoren natuurlijk nog veel debieler is eigenlijk :+
pi_220810562
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Daar hebben we ook een topic voor en daar zit ik meestal in m'n eentje :o

Bol d'Or ook? Die moet natuurlijk nog komen dit jaar, dan ga ik je gewoon mentionen en zit ik niet alleen :D
Yes ook! Kom ik je dan vergezellen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:47:06 #119
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810568
De Bundeswehr die hoofdsponsor is van een team, had dat tien jaar geleden gezegd en je was voor gek verklaard.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:01 #120
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810584
#47 in de verdediging
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')