5 en 9 jaar. Ondertussen niet heel jong meer, maar wel vroege vogels.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe jong is jong? Volgend jaar heb ik rond deze tijd als alles goed gaat een kind van een half jaar en ik vind het wel belangrijk om te weten hoe groot mijn kansen zijn om dan dit soort races te kijken
Zeg ik met angst en beven, prioriteiten uiteraard.
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goedquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:40 schreef AnneX het volgende:
Overigens is het feit, dat Max meedoet héél leuk.
Het is het racen ofwel de snelheid wat ik fascinerend vind! en meebeweeg.
Daar hebben we ook een topic voor en daar zit ik meestal in m'n eentjequote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:39 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
5 en 9 jaar. Ondertussen niet heel jong meer, maar wel vroege vogels.
Maar volg de 24H Moto ook elk jaar. Gewoon doen, koelkast vol met red bulletjes.
Dat het niet meer zo dicht op Le Mans zit doet het hem voor mij vooralquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed
Ik zie deze schattig korte rondjes ook een beetje als warmup voor het Isle of Man, waar de rondes pas echt lang zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het niet meer zo dicht op Le Mans zit doet het hem voor mij vooral
Gaan ze daar ook met auto's racen tegenwoordig?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie deze schattig korte rondjes ook een beetje als warmup voor het Isle of Man, waar de rondes pas echt lang zijn
Maar dat is geen 24 uur natuurlijk
Selluf ga ik nooit harder dan hooguit 104 km/uur.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed
Helaas niet, hebben ze volgens mij ooit wel gedaanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan ze daar ook met auto's racen tegenwoordig?
Yes ook! Kom ik je dan vergezellen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar hebben we ook een topic voor en daar zit ik meestal in m'n eentje
Bol d'Or ook? Die moet natuurlijk nog komen dit jaar, dan ga ik je gewoon mentionen en zit ik niet alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |