Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goedquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:40 schreef AnneX het volgende:
Overigens is het feit, dat Max meedoet héél leuk.
Het is het racen ofwel de snelheid wat ik fascinerend vind! en meebeweeg.
Daar hebben we ook een topic voor en daar zit ik meestal in m'n eentjequote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:39 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
5 en 9 jaar. Ondertussen niet heel jong meer, maar wel vroege vogels.
Maar volg de 24H Moto ook elk jaar. Gewoon doen, koelkast vol met red bulletjes.
Dat het niet meer zo dicht op Le Mans zit doet het hem voor mij vooralquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed
Ik zie deze schattig korte rondjes ook een beetje als warmup voor het Isle of Man, waar de rondes pas echt lang zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het niet meer zo dicht op Le Mans zit doet het hem voor mij vooral
Gaan ze daar ook met auto's racen tegenwoordig?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie deze schattig korte rondjes ook een beetje als warmup voor het Isle of Man, waar de rondes pas echt lang zijn
Maar dat is geen 24 uur natuurlijk
Selluf ga ik nooit harder dan hooguit 104 km/uur.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed
Helaas niet, hebben ze volgens mij ooit wel gedaanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan ze daar ook met auto's racen tegenwoordig?
Yes ook! Kom ik je dan vergezellen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar hebben we ook een topic voor en daar zit ik meestal in m'n eentje
Bol d'Or ook? Die moet natuurlijk nog komen dit jaar, dan ga ik je gewoon mentionen en zit ik niet alleen
De Engelse ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:49 schreef Zorro het volgende:
Duitse commentatoren raken helemaal over hun toeren bij zo'n actie over het gras
Toen deed het Nederlandse leger dat, alleen wel in nationale klassesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Bundeswehr die hoofdsponsor is van een team, had dat tien jaar geleden gezegd en je was voor gek verklaard.
In de Giro stond een keer op het asfalt: Karsten klep dichtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen Tour de France praktijken, getekende piemels op het asfalt worden hier niet gecensureerd.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de Giro stond een keer op het asfalt: Karsten klep dicht![]()
Hoop niet dat deze overmoedigheid hem gaat opbrekenquote:
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
Vermeulen nu in de leidende Ferrari naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |