abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:08 #101
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810498
Die is stuk
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220810500
Zoooo flinke klapper
pi_220810501
Overigens is het feit, dat Max meedoet héél leuk.
Het is het racen ofwel de snelheid wat ik fascinerend vind! en meebeweeg.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:23 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810503
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:40 schreef heywoodu het volgende:
Dat is Tom Coronel's team, godverdomme -O-
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:35 #105
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220810504
oeps :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:35 #106
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810505
Stevig klappertje geweest.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:49 #107
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220810507
Rijder stapt nog niet uit
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:11 #108
842 Zorro
Z
pi_220810510
Coronel nu: "Wat zou onze auto nog waard zijn?"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:21 #109
284411 crew  heywoodu
pi_220810511
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:40 schreef AnneX het volgende:
Overigens is het feit, dat Max meedoet héél leuk.
Het is het racen ofwel de snelheid wat ik fascinerend vind! en meebeweeg.
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed _O_
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:36 #110
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810514
Lekke band
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:56 #111
284411 crew  heywoodu
pi_220810516
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:39 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
5 en 9 jaar. Ondertussen niet heel jong meer, maar wel vroege vogels.

Maar volg de 24H Moto ook elk jaar. Gewoon doen, koelkast vol met red bulletjes. ^O^
Daar hebben we ook een topic voor en daar zit ik meestal in m'n eentje :o

Bol d'Or ook? Die moet natuurlijk nog komen dit jaar, dan ga ik je gewoon mentionen en zit ik niet alleen :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:42:07 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810519
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed _O_
Dat het niet meer zo dicht op Le Mans zit doet het hem voor mij vooral :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:42:34 #113
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810522
Max is de BMW voorbij
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:42:53 #114
284411 crew  heywoodu
pi_220810527
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat het niet meer zo dicht op Le Mans zit doet het hem voor mij vooral :@
Ik zie deze schattig korte rondjes ook een beetje als warmup voor het Isle of Man, waar de rondes pas echt lang zijn :9

Maar dat is geen 24 uur natuurlijk :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:43:33 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810535
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zie deze schattig korte rondjes ook een beetje als warmup voor het Isle of Man, waar de rondes pas echt lang zijn :9

Maar dat is geen 24 uur natuurlijk :+
Gaan ze daar ook met auto's racen tegenwoordig? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed _O_
Selluf ga ik nooit harder dan hooguit 104 km/uur.
Als ik al op een A weg rijd. Meestal op de Provinciale weg… 80.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:44:56 #117
284411 crew  heywoodu
pi_220810555
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gaan ze daar ook met auto's racen tegenwoordig? :P
Helaas niet, hebben ze volgens mij ooit wel gedaan :P

Hoewel dat met wiebelende en wheelieënde motoren natuurlijk nog veel debieler is eigenlijk :+
pi_220810562
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Daar hebben we ook een topic voor en daar zit ik meestal in m'n eentje :o

Bol d'Or ook? Die moet natuurlijk nog komen dit jaar, dan ga ik je gewoon mentionen en zit ik niet alleen :D
Yes ook! Kom ik je dan vergezellen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:47:06 #119
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810568
De Bundeswehr die hoofdsponsor is van een team, had dat tien jaar geleden gezegd en je was voor gek verklaard.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:01 #120
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810584
#47 in de verdediging
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:33 #121
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220810589
Die Verstappen is wel een bumperklever zeg :D
pi_220810590
Tering _O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:45 #123
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220810591
Max weer over het gras er voorbij
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220810592
Over het gras _O_
pi_220810593
oef
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:52 #126
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810594
Weer twee wielen door het gras hoor. _O-
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:57 #127
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810596
Weer over het gras
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:12 #128
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220810599
Die neemt geen gevangenen, zoals ze dat zo mooi zeggen in het Engels _O_
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:37 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810601
Niet normaal die Max _O_

Niemand die het daar normaal gesproken ook probeert
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:49 #130
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810603
VER :')

Dit kan echt niet
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:55 #131
842 Zorro
Z
pi_220810604
Duitse commentatoren raken helemaal over hun toeren bij zo'n actie over het gras _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:57 #132
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220810606
_O_
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:50:11 #133
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220810607
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:49 schreef -XOR- het volgende:
VER :')

Dit kan echt niet
Ging prima toch? :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:50:14 #134
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810608
Temu team Dacia _O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:50:18 #135
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810609
Sodeknetters :D
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220810612
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:49 schreef Zorro het volgende:
Duitse commentatoren raken helemaal over hun toeren bij zo'n actie over het gras _O-
De Engelse ook. _O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:50:48 #137
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810615
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:50 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ging prima toch? :P
Nog marge over zelfs
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 16:51:24 #138
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810617
Lambogreeny
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:51:51 #139
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810621
Geen Tour de France praktijken, getekende piemels op het asfalt worden hier niet gecensureerd.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:51:53 #140
284411 crew  heywoodu
pi_220810623
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Bundeswehr die hoofdsponsor is van een team, had dat tien jaar geleden gezegd en je was voor gek verklaard.
Toen deed het Nederlandse leger dat, alleen wel in nationale klasses :+
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:53:21 #141
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810637
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen Tour de France praktijken, getekende piemels op het asfalt worden hier niet gecensureerd.
In de Giro stond een keer op het asfalt: Karsten klep dicht

_O- _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:54:17 #142
284411 crew  heywoodu
pi_220810644
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
In de Giro stond een keer op het asfalt: Karsten klep dicht

_O- _O-


_O_

Het leuke aan Karsten is natuurlijk dat hij daar ook gewoon om kon lachen, zoals ongetwijfeld de bedoeling was :+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:54:19 #143
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nog marge over zelfs
Hoop niet dat deze overmoedigheid hem gaat opbreken
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:55:30 #144
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810651
Vermeulen nu in de leidende Ferrari naar buiten
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:55:34 #145
842 Zorro
Z
pi_220810652
Nattigheid *O*
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:28 #146
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810661
Hoe zit het eigenlijk met kaartjes daar (gezien het is uitverkocht) Koop je die voor de volledige 24 uur, of een bepaald tijdslot?

Neem aan dat lang niet iedereen daar 24 uur blijft.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:31 #147
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810662
Max zometeen knokken met een Ford Mustang.
Vinden ze vast leuk in Detroit na al die miljoenen die naar RB gaan. :+
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:43 #148
284411 crew  heywoodu
pi_220810667
RIP die BMW
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:45 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810668
boem is ho
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220810671
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
Vermeulen nu in de leidende Ferrari naar buiten
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?

Ik ben nieuw hier :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')