abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220810500
Zoooo flinke klapper
pi_220810501
Overigens is het feit, dat Max meedoet héél leuk.
Het is het racen ofwel de snelheid wat ik fascinerend vind! en meebeweeg.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:23 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810503
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:40 schreef heywoodu het volgende:
Dat is Tom Coronel's team, godverdomme -O-
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:35 #105
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220810504
oeps :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:35 #106
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810505
Stevig klappertje geweest.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:49 #107
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220810507
Rijder stapt nog niet uit
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:11 #108
842 Zorro
Z
pi_220810510
Coronel nu: "Wat zou onze auto nog waard zijn?"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:21 #109
284411 crew  heywoodu
pi_220810511
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:40 schreef AnneX het volgende:
Overigens is het feit, dat Max meedoet héél leuk.
Het is het racen ofwel de snelheid wat ik fascinerend vind! en meebeweeg.
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed _O_
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:36 #110
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810514
Lekke band
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:41:56 #111
284411 crew  heywoodu
pi_220810516
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:39 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
5 en 9 jaar. Ondertussen niet heel jong meer, maar wel vroege vogels.

Maar volg de 24H Moto ook elk jaar. Gewoon doen, koelkast vol met red bulletjes. ^O^
Daar hebben we ook een topic voor en daar zit ik meestal in m'n eentje :o

Bol d'Or ook? Die moet natuurlijk nog komen dit jaar, dan ga ik je gewoon mentionen en zit ik niet alleen :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:42:07 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810519
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed _O_
Dat het niet meer zo dicht op Le Mans zit doet het hem voor mij vooral :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:42:34 #113
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810522
Max is de BMW voorbij
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:42:53 #114
284411 crew  heywoodu
pi_220810527
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat het niet meer zo dicht op Le Mans zit doet het hem voor mij vooral :@
Ik zie deze schattig korte rondjes ook een beetje als warmup voor het Isle of Man, waar de rondes pas echt lang zijn :9

Maar dat is geen 24 uur natuurlijk :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:43:33 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810535
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zie deze schattig korte rondjes ook een beetje als warmup voor het Isle of Man, waar de rondes pas echt lang zijn :9

Maar dat is geen 24 uur natuurlijk :+
Gaan ze daar ook met auto's racen tegenwoordig? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het is gewoon supergaaf. Ook coureurs die geïnterviewd werden vonden het heel gaaf, het brengt gewoon heel veel extra fans en kijkers en mensen die ineens interesse hebben in deze race en dat is alleen maar goed _O_
Selluf ga ik nooit harder dan hooguit 104 km/uur.
Als ik al op een A weg rijd. Meestal op de Provinciale weg… 80.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:44:56 #117
284411 crew  heywoodu
pi_220810555
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gaan ze daar ook met auto's racen tegenwoordig? :P
Helaas niet, hebben ze volgens mij ooit wel gedaan :P

Hoewel dat met wiebelende en wheelieënde motoren natuurlijk nog veel debieler is eigenlijk :+
pi_220810562
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Daar hebben we ook een topic voor en daar zit ik meestal in m'n eentje :o

Bol d'Or ook? Die moet natuurlijk nog komen dit jaar, dan ga ik je gewoon mentionen en zit ik niet alleen :D
Yes ook! Kom ik je dan vergezellen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:47:06 #119
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810568
De Bundeswehr die hoofdsponsor is van een team, had dat tien jaar geleden gezegd en je was voor gek verklaard.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:01 #120
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810584
#47 in de verdediging
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:33 #121
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220810589
Die Verstappen is wel een bumperklever zeg :D
pi_220810590
Tering _O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:45 #123
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220810591
Max weer over het gras er voorbij
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220810592
Over het gras _O_
pi_220810593
oef
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:52 #126
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810594
Weer twee wielen door het gras hoor. _O-
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 16:48:57 #127
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810596
Weer over het gras
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:12 #128
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220810599
Die neemt geen gevangenen, zoals ze dat zo mooi zeggen in het Engels _O_
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:37 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810601
Niet normaal die Max _O_

Niemand die het daar normaal gesproken ook probeert
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:49 #130
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810603
VER :')

Dit kan echt niet
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:55 #131
842 Zorro
Z
pi_220810604
Duitse commentatoren raken helemaal over hun toeren bij zo'n actie over het gras _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:49:57 #132
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220810606
_O_
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:50:11 #133
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220810607
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:49 schreef -XOR- het volgende:
VER :')

Dit kan echt niet
Ging prima toch? :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:50:14 #134
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810608
Temu team Dacia _O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:50:18 #135
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810609
Sodeknetters :D
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220810612
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:49 schreef Zorro het volgende:
Duitse commentatoren raken helemaal over hun toeren bij zo'n actie over het gras _O-
De Engelse ook. _O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:50:48 #137
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810615
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:50 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ging prima toch? :P
Nog marge over zelfs
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 16:51:24 #138
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810617
Lambogreeny
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:51:51 #139
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810621
Geen Tour de France praktijken, getekende piemels op het asfalt worden hier niet gecensureerd.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:51:53 #140
284411 crew  heywoodu
pi_220810623
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Bundeswehr die hoofdsponsor is van een team, had dat tien jaar geleden gezegd en je was voor gek verklaard.
Toen deed het Nederlandse leger dat, alleen wel in nationale klasses :+
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:53:21 #141
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810637
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen Tour de France praktijken, getekende piemels op het asfalt worden hier niet gecensureerd.
In de Giro stond een keer op het asfalt: Karsten klep dicht

_O- _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:54:17 #142
284411 crew  heywoodu
pi_220810644
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
In de Giro stond een keer op het asfalt: Karsten klep dicht

_O- _O-


_O_

Het leuke aan Karsten is natuurlijk dat hij daar ook gewoon om kon lachen, zoals ongetwijfeld de bedoeling was :+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:54:19 #143
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nog marge over zelfs
Hoop niet dat deze overmoedigheid hem gaat opbreken
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:55:30 #144
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810651
Vermeulen nu in de leidende Ferrari naar buiten
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:55:34 #145
842 Zorro
Z
pi_220810652
Nattigheid *O*
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:28 #146
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810661
Hoe zit het eigenlijk met kaartjes daar (gezien het is uitverkocht) Koop je die voor de volledige 24 uur, of een bepaald tijdslot?

Neem aan dat lang niet iedereen daar 24 uur blijft.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:31 #147
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810662
Max zometeen knokken met een Ford Mustang.
Vinden ze vast leuk in Detroit na al die miljoenen die naar RB gaan. :+
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:43 #148
284411 crew  heywoodu
pi_220810667
RIP die BMW
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:45 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810668
boem is ho
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220810671
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
Vermeulen nu in de leidende Ferrari naar buiten
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?

Ik ben nieuw hier :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:59 #151
284411 crew  heywoodu
pi_220810673
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met kaartjes daar (gezien het is uitverkocht) Koop je die voor de volledige 24 uur, of een bepaald tijdslot?

Neem aan dat lang niet iedereen daar 24 uur blijft.
@Sabata weet dit precies gok ik :P
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:57:10 #152
284411 crew  heywoodu
pi_220810675
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?

Ik ben nieuw hier :@
Thierry Vermeulen, een NEDERLANDER :Y
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:57:42 #153
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810681
BMW aan het grasmaaien
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220810683
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?

Ik ben nieuw hier :@
Nee Thierry Vermeulen
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:57:55 #155
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810684
Z'n talent verliet 'm spontaan daar.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:58:04 #156
284411 crew  heywoodu
pi_220810687
Filip Hoenjet, de Nederlander, oei.
pi_220810688
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Thierry Vermeulen, een NEDERLANDER :Y
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:58:19 #158
284411 crew  heywoodu
pi_220810691
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:58 schreef Vlinder het volgende:

[..]
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
Oei, veel :D

Hier komen we op terug.
pi_220810695
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:58 schreef Vlinder het volgende:

[..]
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
26 Nederlanders
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:59:19 #160
284411 crew  heywoodu
pi_220810696
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:58 schreef Vlinder het volgende:

[..]
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
28, als ik goed heb geteld. Loek Hartog tel ik als één, die doet in twee auto's mee.
pi_220810699
26? Waauw *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:59:32 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810702
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:58 schreef Vlinder het volgende:

[..]
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
Steeds minder :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810707
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
28, als ik goed heb geteld. Loek Hartog tel ik als één, die doet in twee auto's mee.
Die slaapt niet? Hoe doet ie dat nou weer dan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:00:08 #164
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810710
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?

Ik ben nieuw hier :@
Arno Vermeulen in zijn BYD
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:00:54 #165
284411 crew  heywoodu
pi_220810715
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:59 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Die slaapt niet? Hoe doet ie dat nou weer dan
Hij is in elk geval verre van de enige, het is vrij standaard zelfs bij deze race :P

Coronel doet het ook vaak, uitgerekend nu zijn team crasht niet helaas. Ik neem aan een kwestie van rijden, uurtje slapen, rijden in de andere auto, repeat.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:01:16 #166
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220810720
We zien veel van nr 80
pi_220810734
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
28, als ik goed heb geteld. Loek Hartog tel ik als één, die doet in twee auto's mee.
En Coronel doet ook met 2 auto's mee.
Nu nog maar 1. :+

Maar dat maakt dan 26.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:05:01 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810756
Na dit rondje zijn er weer stops voor de koplopers
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:05:54 #169
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220810766
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
Na dit rondje zijn er weer stops voor de koplopers
Maken ze meer bandenstops dan rijderswissels?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:01 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810769
Hij gaat als een raket :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:05 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810770
Ja, die is ook stuk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:07 #172
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810772
Nou next
pi_220810773
Aaaah Thierry..m
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:10 #174
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810774
Met bosjes.
pi_220810777
VER eraf
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:14 #176
842 Zorro
Z
pi_220810779
Ach Thierry
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:17 #177
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810780
weer een Nederlander minder
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220810781
Thierry wat doe je? -O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:27 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810783
Vermeulen er hard af ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:38 #180
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220810785
Vermeulen crash -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:45 #181
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810788
Ach VER, flinke fout
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220810793
Ik vind dit tof *O*

Normaal kijken we alleen de MotoGP. Dit is maar een keer per jaar?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:57 #183
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810795
Flinke klapper boh
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:02 #184
842 Zorro
Z
pi_220810797
Volgens de Duitsers is het daar een beetje aan het druppelen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:13 #185
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220810799
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:06 schreef tralalala het volgende:
VER eraf
Fake news
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:16 #186
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220810801
die pakte gras denk ik
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:42 #187
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810810
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Fake news
Nope, Vermeulen wordt ook aangegeven als Ver
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:51 #188
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220810812
het is iig al wel weer groen achter hem
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220810817
Schuld van die andere :{w
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:08:08 #190
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220810818
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:06 schreef -XOR- het volgende:
Ach VER, flinke fout
Van de Porsche ja
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:08:39 #191
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810829
Is hij oke?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:09:03 #192
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810831
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:07 schreef Nizno het volgende:

[..]
Nope, Vermeulen wordt ook aangegeven als Ver
Tijd voor een comeback van VES, of HER.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:09:53 #193
284411 crew  heywoodu
pi_220810840
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:02 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
En Coronel doet ook met 2 auto's mee.
Nu nog maar 1. :+

Maar dat maakt dan 26.
Ik zie hem maar in één auto op de lijst :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:11:08 #194
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810854
Max pit.
edit: En blijft zitten?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:11:15 #195
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810856
Dik 2 uur onderweg,..gebeurt genoeg 8-)
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:12:19 #196
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810860
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:11 schreef ZaZoe het volgende:
Dik 2 uur onderweg,..gebeurt genoeg 8-)
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:12:53 #197
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810866
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
Misschien even op het Live knopje drukken :P

pi_220810867
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max pit.
edit: En blijft zitten?
Ja
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:13:09 #199
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810869
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
21:46.50
pi_220810870
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zie hem maar in één auto op de lijst :P
#19 en #75
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:13:35 #201
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810873
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
dan moet je hem even live zetten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:08 #202
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220810879
Max double stint
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')