abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:56:59 #151
284411 crew  heywoodu
pi_220810673
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met kaartjes daar (gezien het is uitverkocht) Koop je die voor de volledige 24 uur, of een bepaald tijdslot?

Neem aan dat lang niet iedereen daar 24 uur blijft.
@Sabata weet dit precies gok ik :P
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:57:10 #152
284411 crew  heywoodu
pi_220810675
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?

Ik ben nieuw hier :@
Thierry Vermeulen, een NEDERLANDER :Y
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:57:42 #153
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810681
BMW aan het grasmaaien
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220810683
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?

Ik ben nieuw hier :@
Nee Thierry Vermeulen
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:57:55 #155
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810684
Z'n talent verliet 'm spontaan daar.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:58:04 #156
284411 crew  heywoodu
pi_220810687
Filip Hoenjet, de Nederlander, oei.
pi_220810688
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Thierry Vermeulen, een NEDERLANDER :Y
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:58:19 #158
284411 crew  heywoodu
pi_220810691
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:58 schreef Vlinder het volgende:

[..]
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
Oei, veel :D

Hier komen we op terug.
pi_220810695
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:58 schreef Vlinder het volgende:

[..]
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
26 Nederlanders
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:59:19 #160
284411 crew  heywoodu
pi_220810696
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:58 schreef Vlinder het volgende:

[..]
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
28, als ik goed heb geteld. Loek Hartog tel ik als één, die doet in twee auto's mee.
pi_220810699
26? Waauw *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:59:32 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810702
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:58 schreef Vlinder het volgende:

[..]
*O*
Hoeveel Nederlanders doen er mee?
Steeds minder :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810707
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
28, als ik goed heb geteld. Loek Hartog tel ik als één, die doet in twee auto's mee.
Die slaapt niet? Hoe doet ie dat nou weer dan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:00:08 #164
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810710
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Is dat Chris Vermeulen van de MotoGP?

Ik ben nieuw hier :@
Arno Vermeulen in zijn BYD
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:00:54 #165
284411 crew  heywoodu
pi_220810715
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:59 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Die slaapt niet? Hoe doet ie dat nou weer dan
Hij is in elk geval verre van de enige, het is vrij standaard zelfs bij deze race :P

Coronel doet het ook vaak, uitgerekend nu zijn team crasht niet helaas. Ik neem aan een kwestie van rijden, uurtje slapen, rijden in de andere auto, repeat.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:01:16 #166
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220810720
We zien veel van nr 80
pi_220810734
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
28, als ik goed heb geteld. Loek Hartog tel ik als één, die doet in twee auto's mee.
En Coronel doet ook met 2 auto's mee.
Nu nog maar 1. :+

Maar dat maakt dan 26.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:05:01 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810756
Na dit rondje zijn er weer stops voor de koplopers
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:05:54 #169
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220810766
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
Na dit rondje zijn er weer stops voor de koplopers
Maken ze meer bandenstops dan rijderswissels?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:01 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810769
Hij gaat als een raket :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:05 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810770
Ja, die is ook stuk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:07 #172
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810772
Nou next
pi_220810773
Aaaah Thierry..m
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:10 #174
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810774
Met bosjes.
pi_220810777
VER eraf
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:14 #176
842 Zorro
Z
pi_220810779
Ach Thierry
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:17 #177
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810780
weer een Nederlander minder
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220810781
Thierry wat doe je? -O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:27 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810783
Vermeulen er hard af ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:38 #180
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220810785
Vermeulen crash -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:45 #181
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810788
Ach VER, flinke fout
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220810793
Ik vind dit tof *O*

Normaal kijken we alleen de MotoGP. Dit is maar een keer per jaar?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:06:57 #183
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810795
Flinke klapper boh
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:02 #184
842 Zorro
Z
pi_220810797
Volgens de Duitsers is het daar een beetje aan het druppelen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:13 #185
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220810799
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:06 schreef tralalala het volgende:
VER eraf
Fake news
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:16 #186
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220810801
die pakte gras denk ik
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:42 #187
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810810
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Fake news
Nope, Vermeulen wordt ook aangegeven als Ver
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:07:51 #188
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220810812
het is iig al wel weer groen achter hem
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220810817
Schuld van die andere :{w
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:08:08 #190
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220810818
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:06 schreef -XOR- het volgende:
Ach VER, flinke fout
Van de Porsche ja
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:08:39 #191
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810829
Is hij oke?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:09:03 #192
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810831
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:07 schreef Nizno het volgende:

[..]
Nope, Vermeulen wordt ook aangegeven als Ver
Tijd voor een comeback van VES, of HER.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:09:53 #193
284411 crew  heywoodu
pi_220810840
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:02 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
En Coronel doet ook met 2 auto's mee.
Nu nog maar 1. :+

Maar dat maakt dan 26.
Ik zie hem maar in één auto op de lijst :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:11:08 #194
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810854
Max pit.
edit: En blijft zitten?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:11:15 #195
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810856
Dik 2 uur onderweg,..gebeurt genoeg 8-)
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:12:19 #196
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810860
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:11 schreef ZaZoe het volgende:
Dik 2 uur onderweg,..gebeurt genoeg 8-)
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:12:53 #197
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810866
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
Misschien even op het Live knopje drukken :P

pi_220810867
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max pit.
edit: En blijft zitten?
Ja
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:13:09 #199
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810869
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
21:46.50
pi_220810870
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zie hem maar in één auto op de lijst :P
#19 en #75
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')