abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:13:35 #201
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810873
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
dan moet je hem even live zetten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:08 #202
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220810879
Max double stint
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:22 #203
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810881
Turken Mercedessen nu. _O_
190D genot.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:28 #204
169715 Mano_
Manomanoman..
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:31 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810884
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:14 schreef THEFXR het volgende:
Max double stint
helaas wel weer achter de BMW Touring terecht gekomen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220810887
Oh vet Renger is er ook.

Gave Mercedessen ja _O_
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:56 #207
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810888
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Misschien even op het Live knopje drukken :P

[ afbeelding ]
Ja. Liep achter :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:15:13 #208
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810890
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:13 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan moet je hem even live zetten
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja. Liep achter :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:15:39 #209
284411 crew  heywoodu
pi_220810894
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:06 schreef Vlinder het volgende:
Ik vind dit tof *O*

Normaal kijken we alleen de MotoGP. Dit is maar een keer per jaar?
Deze specifieke race wel, er zijn ook nog wel andere kortere races op het circuit (dat vind ik zelf wat minder leuk, ik vind specifiek 24-uursraces cool) :P

Met motoren overigens ook, met name Le Mans (voorjaar, is al geweest) en de Bol d'Or (najaar), dat is ook tof.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:16:08 #210
284411 crew  heywoodu
pi_220810897
Vriendin kwam net thuis toen Vermeulen crashte, dus ik was even afgeleid, maar op dat moment reden ze niet meer aan de leiding toch?
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:16:20 #211
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810900
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja. Liep achter :+
Ik zit ook regelmatig mis met Youtube hoor. Je ziet het ook nauwelijks.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:18:05 #212
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220810909
Nog een VER
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:18:33 #213
284411 crew  heywoodu
pi_220810917
Oh ja, 24 uur van Spa is er later in het jaar natuurlijk ook nog, alleen vind ik dat toch iets minder magie hebben. Leuk maar minder episch circuit, minder sterk deelnemersveld enzo :P
pi_220810918
Ik vertrouw Güven niet.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:20:36 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810927
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:16 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ik zit ook regelmatig mis met Youtube hoor. Je ziet het ook nauwelijks.
Moest vooruitspoelen. Nu wel live *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220810928
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:16 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin kwam net thuis toen Vermeulen crashte, dus ik was even afgeleid, maar op dat moment reden ze niet meer aan de leiding toch?
Nee, tiende. Porsche 911 was eerste
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:21:49 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810938
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, 24 uur van Spa is er later in het jaar natuurlijk ook nog, alleen vind ik dat toch iets minder magie hebben. Leuk maar minder episch circuit, minder sterk deelnemersveld enzo :P
Hoe kan je nou weer de 3 weken op rij vergeten die we vorig jaar hadden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:21:53 #218
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220810939
lol, die was aan het slapen :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:22:02 #219
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810942
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moest vooruitspoelen. Nu wel live *O*
Welkom live :7
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:22:33 #220
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810945
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:21 schreef Evenstar het volgende:
lol, die was aan het slapen :D
Wel meer volgens mij, want Max is de BMW weer voorbij en zit plots op de staart van de Porsche
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:22:49 #221
284411 crew  heywoodu
pi_220810948
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoe kan je nou weer de 3 weken op rij vergeten die we vorig jaar hadden?
Kun je mijn geheugen even opfrissen? :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:22:53 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220810950
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Wel meer volgens mij, want Max is de BMW weer voorbij en zit plots op de staart van de Porsche
Max being Max, grenzen opzoeken genot
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:23:12 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810953
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Welkom live :7
Ik maak onderdeel uit van de 15 seconden achterlopen bende :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:23:43 #224
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810958
Nice!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:23:48 #225
284411 crew  heywoodu
pi_220810959
Regen :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')