dan moet je hem even live zettenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
Ja. Liep achterquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Misschien even op het Live knopje drukken
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Deze specifieke race wel, er zijn ook nog wel andere kortere races op het circuit (dat vind ik zelf wat minder leuk, ik vind specifiek 24-uursraces cool)quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:06 schreef Vlinder het volgende:
Ik vind dit tof![]()
Normaal kijken we alleen de MotoGP. Dit is maar een keer per jaar?
Moest vooruitspoelen. Nu wel livequote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik zit ook regelmatig mis met Youtube hoor. Je ziet het ook nauwelijks.
Nee, tiende. Porsche 911 was eerstequote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:16 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin kwam net thuis toen Vermeulen crashte, dus ik was even afgeleid, maar op dat moment reden ze niet meer aan de leiding toch?
Hoe kan je nou weer de 3 weken op rij vergeten die we vorig jaar hadden?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, 24 uur van Spa is er later in het jaar natuurlijk ook nog, alleen vind ik dat toch iets minder magie hebben. Leuk maar minder episch circuit, minder sterk deelnemersveld enzo
Welkom livequote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moest vooruitspoelen. Nu wel live
Wel meer volgens mij, want Max is de BMW weer voorbij en zit plots op de staart van de Porschequote:
Kun je mijn geheugen even opfrissen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weer de 3 weken op rij vergeten die we vorig jaar hadden?
Max being Max, grenzen opzoeken genotquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel meer volgens mij, want Max is de BMW weer voorbij en zit plots op de staart van de Porsche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |