abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:13:35 #201
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810873
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik kijk via YouTube. 22:04:35 nu?
dan moet je hem even live zetten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:08 #202
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220810879
Max double stint
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:22 #203
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810881
Turken Mercedessen nu. _O_
190D genot.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:28 #204
169715 Mano_
Manomanoman..
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:31 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810884
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:14 schreef THEFXR het volgende:
Max double stint
helaas wel weer achter de BMW Touring terecht gekomen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220810887
Oh vet Renger is er ook.

Gave Mercedessen ja _O_
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:14:56 #207
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810888
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Misschien even op het Live knopje drukken :P

[ afbeelding ]
Ja. Liep achter :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:15:13 #208
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810890
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:13 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan moet je hem even live zetten
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja. Liep achter :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:15:39 #209
284411 crew  heywoodu
pi_220810894
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:06 schreef Vlinder het volgende:
Ik vind dit tof *O*

Normaal kijken we alleen de MotoGP. Dit is maar een keer per jaar?
Deze specifieke race wel, er zijn ook nog wel andere kortere races op het circuit (dat vind ik zelf wat minder leuk, ik vind specifiek 24-uursraces cool) :P

Met motoren overigens ook, met name Le Mans (voorjaar, is al geweest) en de Bol d'Or (najaar), dat is ook tof.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:16:08 #210
284411 crew  heywoodu
pi_220810897
Vriendin kwam net thuis toen Vermeulen crashte, dus ik was even afgeleid, maar op dat moment reden ze niet meer aan de leiding toch?
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:16:20 #211
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810900
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja. Liep achter :+
Ik zit ook regelmatig mis met Youtube hoor. Je ziet het ook nauwelijks.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:18:05 #212
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220810909
Nog een VER
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:18:33 #213
284411 crew  heywoodu
pi_220810917
Oh ja, 24 uur van Spa is er later in het jaar natuurlijk ook nog, alleen vind ik dat toch iets minder magie hebben. Leuk maar minder episch circuit, minder sterk deelnemersveld enzo :P
pi_220810918
Ik vertrouw Güven niet.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:20:36 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810927
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:16 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ik zit ook regelmatig mis met Youtube hoor. Je ziet het ook nauwelijks.
Moest vooruitspoelen. Nu wel live *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220810928
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:16 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin kwam net thuis toen Vermeulen crashte, dus ik was even afgeleid, maar op dat moment reden ze niet meer aan de leiding toch?
Nee, tiende. Porsche 911 was eerste
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:21:49 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810938
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, 24 uur van Spa is er later in het jaar natuurlijk ook nog, alleen vind ik dat toch iets minder magie hebben. Leuk maar minder episch circuit, minder sterk deelnemersveld enzo :P
Hoe kan je nou weer de 3 weken op rij vergeten die we vorig jaar hadden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:21:53 #218
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220810939
lol, die was aan het slapen :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:22:02 #219
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810942
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moest vooruitspoelen. Nu wel live *O*
Welkom live :7
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:22:33 #220
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810945
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:21 schreef Evenstar het volgende:
lol, die was aan het slapen :D
Wel meer volgens mij, want Max is de BMW weer voorbij en zit plots op de staart van de Porsche
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:22:49 #221
284411 crew  heywoodu
pi_220810948
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoe kan je nou weer de 3 weken op rij vergeten die we vorig jaar hadden?
Kun je mijn geheugen even opfrissen? :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:22:53 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220810950
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Wel meer volgens mij, want Max is de BMW weer voorbij en zit plots op de staart van de Porsche
Max being Max, grenzen opzoeken genot
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:23:12 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810953
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Welkom live :7
Ik maak onderdeel uit van de 15 seconden achterlopen bende :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:23:43 #224
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810958
Nice!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:23:48 #225
284411 crew  heywoodu
pi_220810959
Regen :9
pi_220810960
Huh, hij zat er net nog dik achter.
pi_220810963
Hij zet hem er gewoon naast _O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:23:59 #228
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810964
Heel diep ingeremd :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:23:59 #229
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220810965
Hoppa *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:01 #230
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810967
Regen!
pi_220810968
Netjes
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:26 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810970
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Kun je mijn geheugen even opfrissen? :+
14-15 juni Le Mans
21-22 juni Nürburgring
28-29 juni Spa
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:27 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810971
ach Mats toch
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:28 #234
284411 crew  heywoodu
pi_220810972
Ze hadden het wel over zware regen tot mogelijk iets na middernacht, ik zie "next stewards decision at 06.00" al aankomen :X
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:32 #235
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220810973
Gruwelijk nat!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:41 #236
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810974
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik maak onderdeel uit van de 15 seconden achterlopen bende :7
Dat kan nog net :7
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:43 #237
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810975
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
Heel diep ingeremd :P
Heeft ie in Miami geoefend :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810977
Mooie Audi. Overleeft het weer.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:24:57 #239
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810978
Ongekend dit, typisch Max :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:25:01 #240
284411 crew  heywoodu
pi_220810979
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
14-15 juni Le Mans
21-22 juni Nürburgring
28-29 juni Spa
Oh ja, Nürburgring was ineens laat in het jaar ja. Dit is toch wel beter :P
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:25:02 #241
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810980
Gruwelijk nat
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220810981
Geen 360 nu Max
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:25:20 #243
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810982
En de volgende
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:25:35 #244
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220810984
Asbest Racing :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:25:43 #245
284411 crew  heywoodu
pi_220810986
Ik moet zo even weg (5 minuten op de fiets naar mijn vader die het ook aan heeft), dus wacht nou even met die chaos :(
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:25:46 #246
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810988
Gaat wel soepel zo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:25:57 #247
169715 Mano_
Manomanoman..
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:00 #248
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810992
Ach Dacia...
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:06 #249
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220810993
Dennis en Robert samen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:08 #250
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220810994
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Asbest Racing :D
Ja, die zal niet snel in de fik vliegen _O-
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:14 #251
284411 crew  heywoodu
pi_220810996
Al dat krijt en verf op het asfalt wordt vast niet glad nu.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:15 #252
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220810997
Dacia :'(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:17 #253
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810998
Racen in een Dacia :')
pi_220810999
Gaat hard zo :P
pi_220811000
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet zo even weg (5 minuten op de fiets naar mijn vader die het ook aan heeft), dus wacht nou even met die chaos :(
Wou net zeggen, doe even rustig daar op de baan want ik moet koken.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:19 #256
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811001
Bijna iedereen spint
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:19 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811002
Wat een Daciafans hier
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:33 #258
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220811003
Allemaal regenslachtoffers.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:42 #259
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811005
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Asbest Racing :D
Ik dacht dat ik het verkeerd verstond. _O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:48 #260
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811006
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Wou net zeggen, doe even rustig daar op de baan want ik moet koken.
ik heb gewoon alles in de oven gegooid
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:52 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220811007
Daar ging een Dacia Logan om

Wie heeft die derdewereldauto het circuit op gesmokkeld?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:53 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811008
Holy :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:54 #263
284411 crew  heywoodu
pi_220811009
Die Audi heeft denk ik wel een probleem rechtsvoor.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:26:57 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811010
En weer één _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811011
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Wat een Daciafans hier
Die is gewoon alleen al leuk om te zien.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:01 #266
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811012
en hoppa weer 1
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:01 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811013
Audi barrier gekopt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:08 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811014
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Die Audi heeft denk ik wel een probleem rechtsvoor.
Scherp gezien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:11 #269
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220811015
Zal er ook iemand gaan finishen morgen?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:21 #270
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220811016
HAHAHAHAHA DIE R8 _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:21 #271
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811017
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daar ging een Dacia Logan om

Wie heeft die derdewereldauto het circuit op gesmokkeld?
Liefhebbers.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:26 #272
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811018
De #16 Audi :W
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:27 #273
284411 crew  heywoodu
pi_220811019
Oei, de #16, ook een van de kanshebbers (P3 bij de start)
pi_220811020
Audi :o
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:31 #275
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:37 #276
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811022
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Die Audi heeft denk ik wel een probleem rechtsvoor.
linksvoor en middenvoor ook zo te zien
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:39 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811024
Die spoiler zit verkeerd om!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:40 #278
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220811025
Tis net NASCAR .
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220811027
Koekoek, wat een chaos
Jack does it in real time...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:51 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811028
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:27 schreef heywoodu het volgende:
Oei, de #16, ook een van de kanshebbers (P3 bij de start)
Hij reed alleen niet echt rond als een kanshebber.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:01 #281
169715 Mano_
Manomanoman..
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:03 #282
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220811032
Geen gevecht meer tussen Verstappen en Haase -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:16 #283
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811034
Temu Dacia rijdt weer!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:26 #284
284411 crew  heywoodu
pi_220811036
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij reed alleen niet echt rond als een kanshebber.
Dit statement hoeft niet per se in de verleden tijd hoor.
pi_220811037
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb gewoon alles in de oven gegooid
Ja nouja koken is ook wel overdreven... Frituur op 180, maar die staat in de garage.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:33 #286
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811038
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Temu Dacia rijdt weer!
JAAAAAAAAA
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:34 #287
842 Zorro
Z
pi_220811040
Nou die Audi kan op de autoambulance
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:43 #288
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811042
Ene stuk vlieg je er af door regen andere stuk ben je blind door laag hangende zon, genot _O_
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:56 #289
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811044
hij kan prima zien waar hij heen gaat, probleem is alleen dat de wielen niet in dezelfde richting staan.
Droog
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:29:25 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811046
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:28 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
JAAAAAAAAA
Jij ook hier :W
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:29:31 #291
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811048
Zat er weer één te slapen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:29:55 #292
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811052
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij ook hier :W
Uiteraard *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220811056
Ah hier is het feestje *O*
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:30:37 #294
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811057
Ik schakel net in. Ik zie er een rijden die niet helemaal goed meer is....
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:30:54 #295
284411 crew  heywoodu
pi_220811059
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb gewoon alles in de oven gegooid
Moeders heeft gisteren al gekookt en besloot vandaag uit eten te gaan met mijn zus en vriendin, dus ik mag die portie nu op gaan eten. Het zit op zich niet tegen, ik klaag niet.
pi_220811060
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:30 schreef Jane het volgende:
Ik schakel net in. Ik zie er een rijden die niet helemaal goed meer is....
Dat is de auto van Haas, wel jammer.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:31:00 #297
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811062
Het is hier een warm bad.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:31:03 #298
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811063
Dat dat ding uberhaupt nog een beetje te sturen is
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:31:18 #299
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811068
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:30 schreef Jane het volgende:
Ik schakel net in. Ik zie er een rijden die niet helemaal goed meer is....
hij is de baan af en de pit in
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811069
Degelijke motorkap wel ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')