Wou net zeggen, doe even rustig daar op de baan want ik moet koken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet zo even weg (5 minuten op de fiets naar mijn vader die het ook aan heeft), dus wacht nou even met die chaos
ik heb gewoon alles in de oven gegooidquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Wou net zeggen, doe even rustig daar op de baan want ik moet koken.
Scherp gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Die Audi heeft denk ik wel een probleem rechtsvoor.
Liefhebbers.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daar ging een Dacia Logan om
Wie heeft die derdewereldauto het circuit op gesmokkeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |