linksvoor en middenvoor ook zo te zienquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Die Audi heeft denk ik wel een probleem rechtsvoor.
Hij reed alleen niet echt rond als een kanshebber.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:27 schreef heywoodu het volgende:
Oei, de #16, ook een van de kanshebbers (P3 bij de start)
Dit statement hoeft niet per se in de verleden tijd hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij reed alleen niet echt rond als een kanshebber.
Moeders heeft gisteren al gekookt en besloot vandaag uit eten te gaan met mijn zus en vriendin, dus ik mag die portie nu op gaan eten. Het zit op zich niet tegen, ik klaag niet.quote:
Dat is de auto van Haas, wel jammer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:30 schreef Jane het volgende:
Ik schakel net in. Ik zie er een rijden die niet helemaal goed meer is....
hij is de baan af en de pit inquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:30 schreef Jane het volgende:
Ik schakel net in. Ik zie er een rijden die niet helemaal goed meer is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |