abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:37 #276
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811022
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Die Audi heeft denk ik wel een probleem rechtsvoor.
linksvoor en middenvoor ook zo te zien
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:39 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811024
Die spoiler zit verkeerd om!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:40 #278
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220811025
Tis net NASCAR .
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220811027
Koekoek, wat een chaos
Jack does it in real time...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:27:51 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811028
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:27 schreef heywoodu het volgende:
Oei, de #16, ook een van de kanshebbers (P3 bij de start)
Hij reed alleen niet echt rond als een kanshebber.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:01 #281
169715 Mano_
Manomanoman..
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:03 #282
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220811032
Geen gevecht meer tussen Verstappen en Haase -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:16 #283
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811034
Temu Dacia rijdt weer!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:26 #284
284411 crew  heywoodu
pi_220811036
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij reed alleen niet echt rond als een kanshebber.
Dit statement hoeft niet per se in de verleden tijd hoor.
pi_220811037
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb gewoon alles in de oven gegooid
Ja nouja koken is ook wel overdreven... Frituur op 180, maar die staat in de garage.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:33 #286
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811038
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Temu Dacia rijdt weer!
JAAAAAAAAA
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:34 #287
842 Zorro
Z
pi_220811040
Nou die Audi kan op de autoambulance
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:43 #288
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811042
Ene stuk vlieg je er af door regen andere stuk ben je blind door laag hangende zon, genot _O_
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:28:56 #289
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811044
hij kan prima zien waar hij heen gaat, probleem is alleen dat de wielen niet in dezelfde richting staan.
Droog
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:29:25 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811046
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:28 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
JAAAAAAAAA
Jij ook hier :W
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:29:31 #291
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811048
Zat er weer één te slapen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:29:55 #292
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811052
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij ook hier :W
Uiteraard *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220811056
Ah hier is het feestje *O*
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:30:37 #294
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811057
Ik schakel net in. Ik zie er een rijden die niet helemaal goed meer is....
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:30:54 #295
284411 crew  heywoodu
pi_220811059
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:26 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb gewoon alles in de oven gegooid
Moeders heeft gisteren al gekookt en besloot vandaag uit eten te gaan met mijn zus en vriendin, dus ik mag die portie nu op gaan eten. Het zit op zich niet tegen, ik klaag niet.
pi_220811060
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:30 schreef Jane het volgende:
Ik schakel net in. Ik zie er een rijden die niet helemaal goed meer is....
Dat is de auto van Haas, wel jammer.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:31:00 #297
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811062
Het is hier een warm bad.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:31:03 #298
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811063
Dat dat ding uberhaupt nog een beetje te sturen is
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:31:18 #299
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811068
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:30 schreef Jane het volgende:
Ik schakel net in. Ik zie er een rijden die niet helemaal goed meer is....
hij is de baan af en de pit in
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811069
Degelijke motorkap wel ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')