abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220810335
Waarom ziet (de neus van) die andere auto's er gestroomlijnd uit, behalve die van de mercedes van Max & Co.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220810346
Het is nu al de grote MaxShow hè? Hoe deden ze dit vorige jaren dan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:23:05 #53
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810349
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:20 schreef Gremen het volgende:
Waarom ziet (de neus van) die andere auto's er gestroomlijnd uit, behalve die van de mercedes van Max & Co.
Omdat ie gebaseerd moet zijn op een street legal car, en dat is in Merc z'n geval de Mercedes-AMG GT.
Maar ondanks hoe het eruit ziet zal het wel meevallen met die luchtweerstand hoor, de GT is ontworpen met circuit actie in gedachten.

quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:22 schreef Vlinder het volgende:
Het is nu al de grote MaxShow hè? Hoe deden ze dit vorige jaren dan?
Als je een YouTube livestream zit te kijken is de kans groot dat je het kanaal van Red Bull Motorsports ziet, 'nuff said. :+
pi_220810366
De eerste de beste livestream inderdaad 😅
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:25:33 #55
284411 crew  heywoodu
pi_220810369
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Omdat ie gebaseerd moet zijn op een street legal car, en dat is in Merc z'n geval de Mercedes-AMG GT.
Maar ondanks hoe het eruit ziet zal het wel meevallen met die luchtweerstand hoor, de GT is ontworpen met circuit actie in gedachten.
[..]
Als je een YouTube livestream zit te kijken is de kans groot dat je het kanaal van Red Bull Motorsports ziet, 'nuff said. :+

Gewoon het kanaal van de race zelf (eerste wat je ziet als je zoekt waarschijnlijk), waar het logischerwijze ook relatief veel over Verstappen gaat. Wat echt volkomen logisch is ook :+
pi_220810372
Oké. Vandaar _O- is er een andere stream?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:26:44 #57
284411 crew  heywoodu
pi_220810375
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:25 schreef Vlinder het volgende:
Oké. Vandaar _O- is er een andere stream?
Dit is de officiële stream met Engels commentaar. Logischerwijze ook daar flink veel aandacht voor die ene megaster die puur door zijn deelname vele duizenden extra fans en vele tienduizenden extra kijkers trekt :+

Bekijk deze YouTube-video
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 16:27:03 #58
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810376
Die Lambo is snel op de straight
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:27:24 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810380
Er zijn maar 3x zo veel kijkers als vorig jaar in de eerste paar uur :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:27:39 #60
284411 crew  heywoodu
pi_220810384
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn maar 3x zo veel kijkers als vorig jaar in de eerste paar uur :{w
Ik vraag me af waar dat door komt :o
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:00 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810385
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik vraag me af waar dat door komt :o
Was het vorig jaar niet kutweer? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810387
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is de officiële stream met Engels commentaar. Logischerwijze ook daar flink veel aandacht voor die ene megaster die puur door zijn deelname vele duizenden extra fans en vele tienduizenden extra kijkers trekt :+

Bekijk deze YouTube-video
Yes. Die had ik net gevonden. Stuk beter :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:10 #63
284411 crew  heywoodu
pi_220810389
Blijf je nu trouwens wél gewoon eens een nachtje kijken @Nattekat?
pi_220810393
JAAAA
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:31 #65
284411 crew  heywoodu
pi_220810394
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Was het vorig jaar niet kutweer? :P
Voor mijn gevoel was het elk jaar kutweer met af en toe een uur racen in de nacht.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:45 #66
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810398
Verstappen special
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220810399
Jaaaaa *O*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:52 #68
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810401
_O_
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:59 #69
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810405
Je hebt wel lef als je daar in je Dacia rondrijdt. :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:29:05 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810407
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:28 schreef heywoodu het volgende:
Blijf je nu trouwens wél gewoon eens een nachtje kijken @:Nattekat?
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810409
Die prachtige bosrijke omgeving, ik snap wel waarom ze daar zo graag racen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:29:49 #72
284411 crew  heywoodu
pi_220810410
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:28 schreef ZombieQueen het volgende:
Jaaaaa *O*
Iemand die ik volgens mij nog nooit eerder in dergelijke topics heb gezien :o

Dat bedoel ik uiteraard positief, nieuwe mensen is altijd leuk *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:29:59 #73
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810411
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die prachtige bosrijke omgeving, ik snap wel waarom ze daar zo graag racen.
Wat blijft het toch een geweldig circuit. O+
pi_220810415
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn maar 3x zo veel kijkers als vorig jaar in de eerste paar uur :{w
O-)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220810418
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Iemand die ik volgens mij nog nooit eerder in dergelijke topics heb gezien :o

Dat bedoel ik uiteraard positief, nieuwe mensen is altijd leuk *O*
Ik lees altijd wel met jullie mee, met de F1, NLS, WEC... Nu toch maar eens meeschrijven. Ik heb het voornemen om vannacht door te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')