abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:18:16 #1
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220809721

24 Heures Du Mans 2025 – editie 93
Onderdeel van het FIA World Endurance Championship

Race 2024 en vooruitblik
In 2024 zagen we opnieuw een hypercarveld van ongekende omvang met maar liefst 23 inschrijvingen van onder andere Ferrari, Toyota, Porsche, Peugeot, Cadillac, BMW, Alpine en Lamborghini. Ferrari wist zijn overwinning uit 2023 succesvol te verdedigen met een spannende finish tegen Toyota en Porsche. In de LMP2-klasse won United Autosports, terwijl de GT3-debutanten van Heart of Racing met hun Aston Martin de allereerste Le Mans LMGT3-winst pakten.

Voor 2025 blijft de Hypercar klasse indrukwekkend groot, met 21 deelnemers (waarvan 19 entries zijn van fabrikanten). Het veld wordt versterkt door twee privateer teams. Met de Balance of Performance-regels die voor nóg strakkere competitie moeten zorgen, belooft het opnieuw een zeer open strijd te worden.

LMP2 keert weer terug met 17 deelnemers, ondanks dat deze klasse sinds 2024 geen onderdeel meer is van het volledige WEC. GT3 is nu definitief de standaardklasse voor GT-auto’s, en dit jaar zien we hier ook Mercedes en BMW in deze klasse.

De startprocedure is ongewijzigd: kwalificatie op woensdag met een Hyperpole voor de top 8 per klasse op donderdag. De race begint zaterdag om 16:00 uur.


Het Circuit de la Sarthe in Le Mans, Frankrijk is met zijn 13,626 km nog steeds een van de langste en snelste circuits ter wereld. De huidige lay-out stamt uit 2008, met kleine veiligheidsupdates in de laatste jaren.

• Ronderecord (race): 3:17.297 (Mike Conway – Toyota TS050, 2019)
• Ronderecord (kwalificatie): 3:14.791 (Kamui Kobayashi – Toyota 2017)
• Afstandsrecord: 5.410,71 km, 397 ronden (Audi R15, 2010)

Afbeelding Circuit

Circuit info inclusief marshall posts
Circuit informatie 2021

Onboard (Pole 2017):
Bekijk deze YouTube-video



Entry list 2025 (pdf)


• Rode nummers
• Rondetijden kwalificatie: ~3:24
• Max. gewicht: 1030 kg
• Max. vermogen: 500 kW (+ hybride boost)

De Hypercar klasse is in het leven geroepen om kosten de reduceren. De enorme programma's van Toyota en in het verleden Peugeot, Audi en Porsche kosten tientallen miljoenen per jaar, een aantal van de programma's schijnt zelfs boven de 100 miljoen per jaar te hebben gekost. De Hypercar klasse bestaat uit twee typen auto's, Le Mans Hypercar (LMH) en LMDh (Le Mans Daytona h), het idee hierachter is dat auto's uit de verschillende kampioenschappen (ACO, FIA en IMSA) mee kunnen doen in alle races. We kunnen zo dus dezelfde auto's zien op Le Mans als op Daytona. Dit jaar zien we hier een groot aantal bekende merken terug waaronder Alpine, Aston Martin (nieuw dit jaar), Cadillac, Porsche, Toyota, BMW, Ferrari en Peugeot. Er zijn in deze klasse technische beperkingen, zo mag het vermogen van de motor maximaal 500kw zijn, aangevuld met een extra 200kw voor de hybride systemen.


• Blauwe nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:32
• 930 kg
• V8 Gibson motor – 600 pk
• Maximale kosten voor de auto: ¤483,000
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA

Vanaf 2024 is LMP2 niet meer een deelnemer aan het WEC kampioenschap, met name door de groei van de Hypercar klasse. Echter zien we LMP2 wel terug op Le Mans. LMP2 is de tweede prototype categorie, gericht op kleinere teams, onafhankelijk van de leverancier van het chassis en de motor. De belangrijkste beperkingen voor deze klasse zijn de kosten van de totale auto. In 2017 werd een nieuwe regelgeving geïntroduceerd waarbij de teams moeten kiezen uit 4 mogelijke chassis leveranciers: Oreca, Onroak Automotive, Dallara en Riley-Multilmatic. Daarnaast zijn alle teams zijn verplicht te rijden met dezelfde motor: een 4.2-liter V8 Gibson. In deze klasse vinden we over het algemeen talentvolle jonge coureurs en de zogenaamde gentlemen drivers (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Elk team is verplicht minimaal één zo'n coureur op te stellen. Nieuw sinds 2021 is dat deze categorie ook nog wordt onderverdeeld, afhankelijk van de derde coureur (de coureur zonder platinum of gouden licentie). Als deze coureur een zilveren licentie heeft wordt de auto geclassificeerd als "gewoon" LMP2, heeft deze coureur slechts een bronzen licentie dan wordt de auto geclassificeerd als LMP2 Pro/Am. De winnaar van LMP2 Pro/AM komt ook op het LMP2 podium te staan.


• Groene nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:57 (schatting)
• Min. gewicht: 1245 kg
• GT3-homologatie verplicht
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/gouden FIA-licentie

GT3 is nu volledig geïntegreerd in Le Mans en heeft nu de oude groene nummers van de GTE Pro klasse. De balans tussen fabrieksondersteuning en amateurcoureurs maakt dit een bijzonder gevarieerd veld. Belangrijk is dat in LMGT3 - net als in het voorgaande LM GTE AM - elk team een zogenaamde gentlemen driver moet inschrijven (een coureur zonder platinum of gouden licentie). De GT3 auto's zijn gebaseerd op sportwagens die geschikt zijn voor op de weg.



Tijdschema 2025 (onder voorbehoud)
Woensdag 11 juni
• 14:00–17:00 Free practice 1
• 19:00–20:00 Kwalificatie
• 22:00–00:00 Free practice 2

Donderdag 12 juni
• 15:00–18:00 Free practice 3
• 20:00–20:30 Hyperpole
• 22:00–23:00 Free practice 4

Zaterdag 14 juni
• 12:00–12:15 Warm-up
• 16:00 Start 24 Uur van Le Mans


TV
• Eurosport zendt de 24 uur bijna volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies
• RTL7 zendt de 24 uur volledig uit
• Een overzicht van alle broadcasters wereldwijd is hier te vinden

Streams
Officiële WEC stream (betaald)
Radio Le Mans – tip!
• Eurosport Player via HBO MAX + sport

Live Timing
Officiële live timing
Resultaten

Spotter Guide
Spotter Guide 2025 (pdf)

Overige informatie
Laatste informatie, verslagen en analyses
Weer
Le Mans resource guide (Dailysportscar)

Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance races zoals die van het:

Officiele FIA World Endurance Championship


ELMS championship


IMSA championship
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:18:25 #2
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220809722
Verstappen moet die Spanjool gewoon ontslaan zo, optyfen, gauw!
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 15:22:13 #3
284411 crew  heywoodu
pi_220809753
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen moet die Spanjool gewoon ontslaan zo, optyfen, gauw!
Ah joh, er komt vannacht wel een moment dat het een beetje voort kabbelt en we ineens aan boord zijn bij een ergens in het donker tegen de vangrails staande Lamborghini :+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:22:24 #4
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220809756
Bumperklever gespot
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:26:13 #5
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220809811
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:22 schreef ZaZoe het volgende:
Bumperklever gespot
400 euro plus 9 euro administratiekosten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220809818
Mustang vertrapt een corsa in Adenauer forst
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220809827
Klein duwtje _O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:27:19 #8
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220809841
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:26 schreef Sabata het volgende:
Mustang vertrapt een corsa in Adenauer forst
Zal wel een strafje worden
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:30:44 #9
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220809916
Dit is toch 100 keer mooier dan die steriele dertien-in-dozijn nieuwe f1 circuits?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:31:20 #10
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220809922
Wat klinkt die Porsche toch weer heerlijk
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220809952
de snelheid van die Konrad Lambo verbaast me positief, estre heeft alle moeite om bij te houden
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:35:58 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220809964
Pacman doet ook mee :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:36:26 #13
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220809968
Pratende voorbumper
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:38:22 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220809984
En daar gaat de tweede lambo :W
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:42:09 #15
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220810013
Wat betekent 'State' in de livetiming? :@
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:43:15 #16
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810020
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:42 schreef Twieki het volgende:
Wat betekent 'State' in de livetiming? :@
welke sector net gepasseerd is
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 15:47:52 #17
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810060
HAHAHA een Dacia _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220810101
das wel een korte stint voor de abt lambo.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:51:48 #19
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810110
De #130 en #3 32 seconden straf vanwege een valse start, alleen zie ik dat van de Verstappen auto nog niet in de berichten staan
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:53:19 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810127
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
De #130 en #3 32 seconden straf vanwege een valse start, alleen zie ik dat van de Verstappen auto nog niet in de berichten staan
Weet niet wat ze daarvan zouden moeten makken. Klein kusje dat door extreme pech grote gevolgen had.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 15:54:06 #21
842 Zorro
Z
pi_220810136
32 seconden, heeft iemand met zo'n rad van fortuin gedraaid waar alles tussen 1 en 60 seconden op staat of zo?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:58:22 #22
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810158
Goede nieuws is dat de straf niet voor Juncadella is, het jammere is dat het niet voor Coronel is.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:59:26 #23
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810166
DUDUDUDU w/
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 15:59:48 #24
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810167
Max stapt in
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220810172
*O*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:00:32 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810175
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810182
Let's goooo
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:01:56 #28
842 Zorro
Z
pi_220810183
Franz Hermann rijdt nu
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:04:07 #29
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810202
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:01 schreef Zorro het volgende:
Franz Hermann rijdt nu
das war einmal :7
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:05:40 #30
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810213
"Whether you like or dislike Max Verstappen..."

Waarom toch altijd deze disclaimer bij commentaar. :+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:06:19 #31
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810220
Verstappen rijdt als een NASCAR rijder
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:07:08 #32
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810221
Iemand moet Max vertellen dat het een 24 uurs race is.
Hij zit meteen vol op de brommer. :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:07:30 #33
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810223
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:06 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen rijdt als een NASCAR rijder
Hij rijdt alsof ie in de laatste ronde zit :D
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:08:02 #34
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810227
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iemand moet Max vertellen dat het een 24 uurs race is.
Hij zit meteen vol op de brommer. :D
Verstappen denkt dat als hij doorrijdt, het ook in 23 uur kan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:08:58 #35
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810237
Daar verloor 'ie 'm bijna. :o
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:09:27 #36
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810241
Veel te gretig...man man
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:09:29 #37
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810243
_O- _O- _O-
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:09:49 #38
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810246
Max 'Jos' Verstappen
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:10:24 #39
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810250
Dit kan niet 24 uur lang goed gaan, toch? :D
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:11:29 #40
284411 crew  heywoodu
pi_220810258
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:30 schreef -XOR- het volgende:
Dit is toch 100 keer mooier dan die steriele dertien-in-dozijn nieuwe f1 circuits?
Het circuit zelf wel. De auto's op zich ook wel, hoewel ik buiten deze race om een beetje een aversie heb tegen alle dertien-in-een-dozijn GT-klasses waar DTM helaas ook aan ten prooi is gevallen :P

Verder heeft natuurlijk elke vorm van racen, ongeacht het aantal wielen, z'n charme :Y
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:12:27 #41
284411 crew  heywoodu
pi_220810266
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit kan niet 24 uur lang goed gaan, toch? :D
Gelukkig rijdt hij geen 24 uur :T
pi_220810270
Max jongen _O- _O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:12:51 #43
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220810272
Matige coureurt die Max :P Nog niet eens voorbij
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:13:05 #44
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220810274
Een oepsje
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:13:05 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit kan niet 24 uur lang goed gaan, toch? :D
Komt total loss over de streep na 24 uur.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 16:13:10 #46
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810276
Zijn ze er al?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:13:44 #47
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810279
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zijn ze er al?
Max was bijna klaar.
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:14:13 #48
842 Zorro
Z
pi_220810283
Had Max toch bijna zo'n peperdure vangrailreparatie kunnen betalen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 16:14:25 #49
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810284
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Max was bijna klaar.
Oeps
pi_220810327
P#9 w/
pi_220810335
Waarom ziet (de neus van) die andere auto's er gestroomlijnd uit, behalve die van de mercedes van Max & Co.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220810346
Het is nu al de grote MaxShow hè? Hoe deden ze dit vorige jaren dan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:23:05 #53
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810349
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:20 schreef Gremen het volgende:
Waarom ziet (de neus van) die andere auto's er gestroomlijnd uit, behalve die van de mercedes van Max & Co.
Omdat ie gebaseerd moet zijn op een street legal car, en dat is in Merc z'n geval de Mercedes-AMG GT.
Maar ondanks hoe het eruit ziet zal het wel meevallen met die luchtweerstand hoor, de GT is ontworpen met circuit actie in gedachten.

quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:22 schreef Vlinder het volgende:
Het is nu al de grote MaxShow hè? Hoe deden ze dit vorige jaren dan?
Als je een YouTube livestream zit te kijken is de kans groot dat je het kanaal van Red Bull Motorsports ziet, 'nuff said. :+
pi_220810366
De eerste de beste livestream inderdaad 😅
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:25:33 #55
284411 crew  heywoodu
pi_220810369
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Omdat ie gebaseerd moet zijn op een street legal car, en dat is in Merc z'n geval de Mercedes-AMG GT.
Maar ondanks hoe het eruit ziet zal het wel meevallen met die luchtweerstand hoor, de GT is ontworpen met circuit actie in gedachten.
[..]
Als je een YouTube livestream zit te kijken is de kans groot dat je het kanaal van Red Bull Motorsports ziet, 'nuff said. :+

Gewoon het kanaal van de race zelf (eerste wat je ziet als je zoekt waarschijnlijk), waar het logischerwijze ook relatief veel over Verstappen gaat. Wat echt volkomen logisch is ook :+
pi_220810372
Oké. Vandaar _O- is er een andere stream?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:26:44 #57
284411 crew  heywoodu
pi_220810375
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:25 schreef Vlinder het volgende:
Oké. Vandaar _O- is er een andere stream?
Dit is de officiële stream met Engels commentaar. Logischerwijze ook daar flink veel aandacht voor die ene megaster die puur door zijn deelname vele duizenden extra fans en vele tienduizenden extra kijkers trekt :+

Bekijk deze YouTube-video
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 16:27:03 #58
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220810376
Die Lambo is snel op de straight
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:27:24 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810380
Er zijn maar 3x zo veel kijkers als vorig jaar in de eerste paar uur :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:27:39 #60
284411 crew  heywoodu
pi_220810384
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn maar 3x zo veel kijkers als vorig jaar in de eerste paar uur :{w
Ik vraag me af waar dat door komt :o
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:00 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810385
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik vraag me af waar dat door komt :o
Was het vorig jaar niet kutweer? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810387
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is de officiële stream met Engels commentaar. Logischerwijze ook daar flink veel aandacht voor die ene megaster die puur door zijn deelname vele duizenden extra fans en vele tienduizenden extra kijkers trekt :+

Bekijk deze YouTube-video
Yes. Die had ik net gevonden. Stuk beter :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:10 #63
284411 crew  heywoodu
pi_220810389
Blijf je nu trouwens wél gewoon eens een nachtje kijken @Nattekat?
pi_220810393
JAAAA
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:31 #65
284411 crew  heywoodu
pi_220810394
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Was het vorig jaar niet kutweer? :P
Voor mijn gevoel was het elk jaar kutweer met af en toe een uur racen in de nacht.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:45 #66
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810398
Verstappen special
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220810399
Jaaaaa *O*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:52 #68
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810401
_O_
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:28:59 #69
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810405
Je hebt wel lef als je daar in je Dacia rondrijdt. :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:29:05 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810407
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:28 schreef heywoodu het volgende:
Blijf je nu trouwens wél gewoon eens een nachtje kijken @:Nattekat?
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810409
Die prachtige bosrijke omgeving, ik snap wel waarom ze daar zo graag racen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:29:49 #72
284411 crew  heywoodu
pi_220810410
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:28 schreef ZombieQueen het volgende:
Jaaaaa *O*
Iemand die ik volgens mij nog nooit eerder in dergelijke topics heb gezien :o

Dat bedoel ik uiteraard positief, nieuwe mensen is altijd leuk *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:29:59 #73
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810411
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die prachtige bosrijke omgeving, ik snap wel waarom ze daar zo graag racen.
Wat blijft het toch een geweldig circuit. O+
pi_220810415
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn maar 3x zo veel kijkers als vorig jaar in de eerste paar uur :{w
O-)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220810418
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Iemand die ik volgens mij nog nooit eerder in dergelijke topics heb gezien :o

Dat bedoel ik uiteraard positief, nieuwe mensen is altijd leuk *O*
Ik lees altijd wel met jullie mee, met de F1, NLS, WEC... Nu toch maar eens meeschrijven. Ik heb het voornemen om vannacht door te halen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:32:05 #76
284411 crew  heywoodu
pi_220810424
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik lees altijd wel met jullie mee, met de F1, NLS... Nu toch maar eens meeschrijven. Ik heb het voornemen om vannacht door te halen.
Ook dat nog. Kijk @Nattekat, zo kan het dus ook gewoon _O_

Als je de nacht daadwerkelijk door haalt wordt je aanwezigheid bij volgende edities natuurlijk ook gewoon verwacht :7
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:32:18 #77
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810426
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik lees altijd wel met jullie mee, met de F1, NLS, WEC... Nu toch maar eens meeschrijven. Ik heb het voornemen om vannacht door te halen.
Dat is nog eens commitment.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:33:37 #78
284411 crew  heywoodu
pi_220810438
De 1-aprilgrap gaat lekker trouwens, 6e _O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:33:58 #79
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810441
Die M3 Touring :9~
850 Wagon flashbacks.
pi_220810449
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dat is nog eens commitment.
En 2 jonge kinderen. Waarschijnlijk stupide. Maar je bent een fan van de sport of je bent het niet.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:34:52 #81
284411 crew  heywoodu
pi_220810450
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die M3 Touring :9~
850 Wagon flashbacks.
Ik had zo'n oude BTCC-Volvo in gedachten, zo'n station, maar dat is dus blijkbaar de 850 zie ik :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:35:07 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810452
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ook dat nog. Kijk @:Nattekat, zo kan het dus ook gewoon _O_

Als je de nacht daadwerkelijk door haalt wordt je aanwezigheid bij volgende edities natuurlijk ook gewoon verwacht :7
Dit maakt het nog minder aantrekkelijk om het te doen :D

Misschien met Le Mans weer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:35:28 #83
284411 crew  heywoodu
pi_220810457
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:34 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
En 2 jonge kinderen. Waarschijnlijk stupide. Maar je bent een fan van de sport of je bent het niet.
Hoe jong is jong? Volgend jaar heb ik rond deze tijd als alles goed gaat een kind van een half jaar en ik vind het wel belangrijk om te weten hoe groot mijn kansen zijn om dan dit soort races te kijken :D

Zeg ik met angst en beven, prioriteiten uiteraard.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:36:06 #84
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810460
What's up met die achterlichten van de Mustang? :?
Dat waren geen knipperlichten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:36:38 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810463
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoe jong is jong? Volgend jaar heb ik rond deze tijd als alles goed gaat een kind van een half jaar en ik vind het wel belangrijk om te weten hoe groot mijn kansen zijn om dan dit soort races te kijken :D

Zeg ik met angst en beven, prioriteiten uiteraard.
Dat kind houdt je toch al wakker de hele nacht :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810467
Komt een beste pens regen aan rond 18:00 :o
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:38:42 #87
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:33 schreef heywoodu het volgende:
De 1-aprilgrap gaat lekker trouwens, 6e _O_
Als het aan Max ligt niet lang meer
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:38:54 #88
284411 crew  heywoodu
pi_220810481
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat kind houdt je toch al wakker de hele nacht :P
Ja die shifts als er sport is neem ik wel op me. Maxi-cosi even op tafel gezet als test, dat is een prima opstelling, kind kan dan gewoon de race kijken (indoctrinatie kan niet vroeg genoeg beginnen, sport kijken is leven).
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:04 #89
284411 crew  heywoodu
pi_220810482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:37 schreef tralalala het volgende:
Komt een beste pens regen aan rond 18:00 :o
Nou, rode vlag dus.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:19 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810484
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja die shifts als er sport is neem ik wel op me. Maxi-cosi even op tafel gezet als test, dat is een prima opstelling, kind kan dan gewoon de race kijken (indoctrinatie kan niet vroeg genoeg beginnen, sport kijken is leven).
:D _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:33 #91
284411 crew  heywoodu
pi_220810487
Sooow die Audi is kapot :o
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:35 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810488
Ja, die is stuk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810489
Ongeluk
pi_220810490
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoe jong is jong? Volgend jaar heb ik rond deze tijd als alles goed gaat een kind van een half jaar en ik vind het wel belangrijk om te weten hoe groot mijn kansen zijn om dan dit soort races te kijken :D

Zeg ik met angst en beven, prioriteiten uiteraard.
5 en 9 jaar. Ondertussen niet heel jong meer, maar wel vroege vogels.

Maar volg de 24H Moto ook elk jaar. Gewoon doen, koelkast vol met red bulletjes. ^O^
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:49 #95
842 Zorro
Z
pi_220810492
Oeps
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220810493
Die doet het niet meer
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:56 #97
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220810494
Flinke crash
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:39:57 #98
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220810495
Krak
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:00 #99
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810496
Klapper
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:04 #100
284411 crew  heywoodu
pi_220810497
Dat is Tom Coronel's team, godverdomme -O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:40:08 #101
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220810498
Die is stuk
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')