abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 16:00:32 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220810175
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220810182
Let's goooo
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:01:56 #28
842 Zorro
Z
pi_220810183
Franz Hermann rijdt nu
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:04:07 #29
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810202
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:01 schreef Zorro het volgende:
Franz Hermann rijdt nu
das war einmal :7
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:05:40 #30
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810213
"Whether you like or dislike Max Verstappen..."

Waarom toch altijd deze disclaimer bij commentaar. :+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:06:19 #31
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810220
Verstappen rijdt als een NASCAR rijder
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:07:08 #32
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810221
Iemand moet Max vertellen dat het een 24 uurs race is.
Hij zit meteen vol op de brommer. :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:07:30 #33
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810223
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:06 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen rijdt als een NASCAR rijder
Hij rijdt alsof ie in de laatste ronde zit :D
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:08:02 #34
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810227
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iemand moet Max vertellen dat het een 24 uurs race is.
Hij zit meteen vol op de brommer. :D
Verstappen denkt dat als hij doorrijdt, het ook in 23 uur kan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:08:58 #35
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810237
Daar verloor 'ie 'm bijna. :o
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:09:27 #36
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220810241
Veel te gretig...man man
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:09:29 #37
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810243
_O- _O- _O-
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:09:49 #38
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810246
Max 'Jos' Verstappen
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:10:24 #39
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810250
Dit kan niet 24 uur lang goed gaan, toch? :D
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:11:29 #40
284411 crew  heywoodu
pi_220810258
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:30 schreef -XOR- het volgende:
Dit is toch 100 keer mooier dan die steriele dertien-in-dozijn nieuwe f1 circuits?
Het circuit zelf wel. De auto's op zich ook wel, hoewel ik buiten deze race om een beetje een aversie heb tegen alle dertien-in-een-dozijn GT-klasses waar DTM helaas ook aan ten prooi is gevallen :P

Verder heeft natuurlijk elke vorm van racen, ongeacht het aantal wielen, z'n charme :Y
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 16:12:27 #41
284411 crew  heywoodu
pi_220810266
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit kan niet 24 uur lang goed gaan, toch? :D
Gelukkig rijdt hij geen 24 uur :T
pi_220810270
Max jongen _O- _O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:12:51 #43
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220810272
Matige coureurt die Max :P Nog niet eens voorbij
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:13:05 #44
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220810274
Een oepsje
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:13:05 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220810275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit kan niet 24 uur lang goed gaan, toch? :D
Komt total loss over de streep na 24 uur.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 16:13:10 #46
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810276
Zijn ze er al?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:13:44 #47
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220810279
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zijn ze er al?
Max was bijna klaar.
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 16:14:13 #48
842 Zorro
Z
pi_220810283
Had Max toch bijna zo'n peperdure vangrailreparatie kunnen betalen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 16:14:25 #49
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220810284
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Max was bijna klaar.
Oeps
pi_220810327
P#9 w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')