Verstappen denkt dat als hij doorrijdt, het ook in 23 uur kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iemand moet Max vertellen dat het een 24 uurs race is.
Hij zit meteen vol op de brommer.
Het circuit zelf wel. De auto's op zich ook wel, hoewel ik buiten deze race om een beetje een aversie heb tegen alle dertien-in-een-dozijn GT-klasses waar DTM helaas ook aan ten prooi is gevallenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:30 schreef -XOR- het volgende:
Dit is toch 100 keer mooier dan die steriele dertien-in-dozijn nieuwe f1 circuits?
Gelukkig rijdt hij geen 24 uurquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit kan niet 24 uur lang goed gaan, toch?
Komt total loss over de streep na 24 uur.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit kan niet 24 uur lang goed gaan, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |