Daarom staat ie in TV?quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:24 schreef Remco het volgende:
Door de Twentse Hemelvaart traditie van dauwtrappen(hoe toepasselijk)en bier drinken heb ik weinig van de etappe van vandaag meegekregen.
Ja op deze manier is er bijna geen ontkennen meer aanquote:Op vrijdag 15 mei 2026 07:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom staat ie in TV?
Remco is een drinker.
Die wint met 12 minuten voorsprongquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gisteren was het een feestdag in België van daar dat Jeroen geen commentaar kon gevenHij was gisteren met z’n zoon in Mayaland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die deense smurf wss om hem vervolgens te houdenquote:
Zo'n lange rit is vreselijk om te controleren, juist dan moet je massaal in de aanval gaan. Ik vind het heel raar om nu ineens te stellen dat dit te verwachten viel.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:03 schreef H.Vviv het volgende:
Was ook wel te verwachten. Hele lange aanloop en de eerste belangrijke dag voor de klassementsrenners.
Dat valt met zo'n vlakke aanloop toch wel mee?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n lange rit is vreselijk om te controleren, juist dan moet je massaal in de aanval gaan. Ik vind het heel raar om nu ineens te stellen dat dit te verwachten viel.
Als het op en af gaat wel, maar nu met deze vlakke aanloop is het een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n lange rit is vreselijk om te controleren, juist dan moet je massaal in de aanval gaan. Ik vind het heel raar om nu ineens te stellen dat dit te verwachten viel.
Hoop het nietquote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
244 kilometer
Are you wotching, Gouvenou?
Die beginlus van ca 50 km om op 2km na weer langs hhet startpunt te komenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
244 kilometer
Are you wotching, Gouvenou?
Als het je lukt om een groep van slechts vijf matige renners weg te laten rijden wel ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat valt met zo'n vlakke aanloop toch wel mee?
In zo'n eerste bergetappe als dit zijn alle klimmers en ploegleiders er nog heilig van overtuigd dat ze een klassementje kunnen rijden. Die roepen allemaal in het oortje dat ze vooral moeten sparen voor Blockhaus straks.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als het je lukt om een groep van slechts vijf matige renners weg te laten rijden wel ja.
Als er wel animo in het peloton is en er rijdt een grotere groep weg zit je juist dik in de shit.
Jawel man. Dit hoort bij wielrennen.quote:
Dat klopt, maar dat heb je in een kortere rit ook wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als het je lukt om een groep van slechts vijf matige renners weg te laten rijden wel ja.
Als er wel animo in het peloton is en er rijdt een grotere groep weg zit je juist dik in de shit.
Ik vind dit echt ontzettend gek.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In zo'n eerste bergetappe als dit zijn alle klimmers en ploegleiders er nog heilig van overtuigd dat ze een klassementje kunnen rijden. Die roepen allemaal in het oortje dat ze vooral moeten sparen voor Blockhaus straks.
Zo gek is deze koersontwikkeling toch niet?
Jonas heeft vaak veel minder zin om voor 5/6 etappezeges te gaan ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Pogacar er niet is, hebben de vluchters doorgaans wel 60/70% kans voor mijn gevoel.
Ik heb nog wel enige hoop dat renners het gaan proberen op die klim van 5%, ongeacht of er nog een kopgroep is.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dit echt ontzettend gek.
Remember Gran Sasso. Davide Bais als winnaar op een aankomst bergop, een boel renners in het peloton hadden toch even verkeerd ingeschat hoeveel kans de kopgroep maakte.
Lijkt me binnnen voor het vlaggetje tbh.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:25 schreef Mykonos het volgende:
Als de winnaar hier bij zit wordt dat wel een bijzondere. Buiten Milan die deze natuurlijk niet gaat winnen hebben ze allemaal niks gewonnen behalve Zukowsky een keer het NK. Lijkt me sterk dat zo'n matige groep het redt.
Onderschat je nu Jardi van der Lee niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:25 schreef Mykonos het volgende:
Als de winnaar hier bij zit wordt dat wel een bijzondere. Buiten Milan die deze natuurlijk niet gaat winnen hebben ze allemaal niks gewonnen behalve Zukowsky een keer het NK. Lijkt me sterk dat zo'n matige groep het redt.
quote:Oops!
Sorry, we are experiencing some technical difficulties, we will be back shortly.
Blijven doneren!quote:
Komt zometeen als de klimmen beginnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flopgroepje zeg. Had op zn minst wel 10 man mogen zijn
zometeen = over 80 kilometer?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Komt zometeen als de klimmen beginnen.
Gedaan. Weggegooid geld:quote:
quote:Connection timed out Error code 522
Visit cloudflare.com for more information.
2026-05-15 09:45:33 UTC
quote:De twee toeschouwers die tijdens de Giro-etappe van donderdag wielrenners expres hinderden, zijn opgepakt door de Italiaanse politie. Dat meldt de bekende Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport(opent in nieuw venster).
Geen castings op de bank vandaag?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:12 schreef Funzel het volgende:
Hoever voor de meet moet 'ie aan?
Zit hier op een uitgestorven kantoor, denk dat de stream wel op tijd aan kan hier.
Om 16.15 inschakelen is al vroeg genoeg. Zo spannend zal deze etappe niet worden denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:12 schreef Funzel het volgende:
Hoever voor de meet moet 'ie aan?
Zit hier op een uitgestorven kantoor, denk dat de stream wel op tijd aan kan hier.
Ik ben nog steeds woest om het schrappen van Fedaia en Pordoi destijds.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het waait dus blijkbaar flink op Blockhaus. Zou wel weer typisch zijn als ze daardoor de finish wat lager gaan leggen, of dat de renners niet gaan aanvallen want tegenwind.
Het scheelt wel dat er sowieso geen beelden waren die dag.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds woest om het schrappen van Fedaia en Pordoi destijds.
Gezien de weersvoorspellingen zullen alle bergetappes de aankomende 2 weken wel weer aangepast gaan worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het waait dus blijkbaar flink op Blockhaus. Zou wel weer typisch zijn als ze daardoor de finish wat lager gaan leggen, of dat de renners niet gaan aanvallen want tegenwind.
Dank.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om 16.15 inschakelen is al vroeg genoeg. Zo spannend zal deze etappe niet worden denk ik.
En als het toch uitgestorven is en je beetje leuke (resterende) collega's hebt slinger je m toch al aan
Jeroen kan niet tegen smakken. Ik zie de volgende pesterij al aankomen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:40 schreef Felagund het volgende:
Het gaat weer over de saucijzenbroodjes en worstenbroodjes.
Mensen die smakken, vooral als dat is door met open mond te eten, zijn doorgaans dan ook echt walgelijk smerige figuren.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jeroen kan niet tegen smakken. Ik zie de volgende pesterij al aankomen.
Met de stress richting de slotklim zal er nog wel een minuut of 2 vanaf gaan. Maar Van der Lee moet je ook niet meer dan 5 minuten geven lijkt mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peloton maakt wel weinig tempo. Of ze hebben er veel vertrouwen in dat ze op Blockhaus het wel dicht gaan rijden.
Tactisch tweedes achter Pellizari dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:26 schreef Marcoss het volgende:
Als Vingegaard wint, pakt hij sowieso de bergtrui. Dan moet hij hopen dat Sevilla nog wat punten pakt de komende dagen, anders rijdt hij alsnog de tijdrit niet in z'n eigen shirt
(er vanuit gaande dat hij roze sowieso niet pakt)
Gaan we Plowright en Mick van Dijke weer zien?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Regen en harde wind dus aan de finish.
Dit kan gewoon kloppen toch? Oliviera is dan schijnbaar een keer niet gefinisht.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:48 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
We worden beflikkerd door Steef.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit kan gewoon kloppen toch? Oliviera is dan schijnbaar een keer niet gefinisht.
Maar blijkbaar wel in 24 grote rondes een etappe geredenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
23 keer gestart zonder DNF dus.
Einde tijdperk Steef?quote:
Ik meende dat het niet echt met tegenwind was.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou wel echt peak Vooruitgang anno nu zijn als Steef, zittend op een database vol harde data, vervolgens een of andere AIds-agent de opdracht heeft gegeven om af en toe een leuk feitje in de liveticker te fabriceren.quote:
Arensmania!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het wordt geen HOLLANDSE overwinning
WOUTquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het wordt geen HOLLANDSE overwinning
WOUTEST?quote:
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Correctie
Wouter Lambertus Martinus Henricus
Announce Campsjaakquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou hup hup, ik eis moordend tempo in peloton
Frank zei vooraf toch ook dat hij sinds het Baskenland geen normale training had afgewerkt? Niemand geeft een reet om Picnic, dus dat vliegt onder de radar, maar dat is van hetzelfde niveau als De Lie en Menten naar de Giro sturen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.
Was hij ook niet ziek geweest ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.
Sowieso dat hele programma van Frank dit voorjaarquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Frank zei vooraf toch ook dat hij sinds het Baskenland geen normale training had afgewerkt? Niemand geeft een reet om Picnic, dus dat vliegt onder de radar, maar dat is van hetzelfde niveau als De Lie en Menten naar de Giro sturen.
Bernal!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie van de klassementsmannen gaat als eerste lossen?
Ik ga voor Rubio.
Nochtans een contractjaar voor Zwiebelhoff.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben Zwiehoff rijdt welgeteld nul mannen eraf.
Stukje Anton Palzerquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nochtans een contractjaar voor Zwiebelhoff.
Het plan!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sowieso dat hele programma van Frank dit voorjaareen van je enige fatsoenlijke renners zo misbruiken. Hij zat ook ergens in zo'n podcast en je merkte dat ie er zelf ook totaal niet achter stond.
Meer een Ventoux. In de zin dat het een straffe klim is in een omgeving zonder veel vergelijkbaar spul.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:37 schreef VoMy het volgende:
Is de Blockhaus het Zuid-Italiaanse antwoord op de Alpe d'Huez?
Die verloor eergisteren al 10 minuten op het peloton, vanuit de kopgroep.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie van de klassementsmannen gaat als eerste lossen?
Ik ga voor Rubio.
Na zo'n zware blessure is het maar goed dat hij enige menselijkheid toont.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Narvaez heeft zijn Tour benen ook niet mee
Heeft ook weinig nut om hier zo lang mogelijk aan te klampen voor dat soort rennersquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Narvaez heeft zijn Tour benen ook niet mee
Bijzonder als je bijna 40 bent.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twan gaat voor zijn gebruikelijke tactiek. Zo lang mogelijk aanklampen zodat je in een overgangsrit te dichtbij zit. Applaus allen.
Ik wist het.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:44 schreef Felagund het volgende:
Eulalio zit gewoon lachend in het wiel van Jonas.
Stukje tachycardie.quote:
Ja, dat klonk niet gezond.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stukje tachycardie.
Die houden we gewoon in koers!
Gelukkig werd hem vooraf niet al te veel druk opgelegd door te zeggen dat ze voor eindwinst gaanquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kijkers van El Dia Menos Pensado weten dat Enric Mas niet meer naar de Tour wil. Teveel druk enzo. Dan maar een keer de Giro!
Groot succes.
Die heeft ook een e-bike?quote:
Dit geloven we niet.quote:
Decathlon is een curieuze ploeg.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:50 schreef VoMy het volgende:
Muhlberger vol in de wind aan het meetrappen terwijl alle kopmannen eraf waaien.
Gigantische plof incoming?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:53 schreef Marcoss het volgende:
Kans ook wel aanwezig dat Pelli zich wat overschat
Gall lijkt mij wel iemand die redelijk kan indelen.quote:
Daar tekent hij nu voor.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pellizzari staat nu ook meteen stil. Zo krijg je mooi minstens een minuut aan je broek.
Het gaat meer worden ja.quote:
Voor eindwinst was de Giro al beslist bij de definitieve startlijst..quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:56 schreef mitt het volgende:
Dit is gespeeld.
Wat gaan we nu kijken komende twee weken?
Vingegaard zal op het einde wel vier ritzeges hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor eindwinst was de Giro al beslist bij de definitieve startlijst..
Maar Vingegaard is geen Pogacar, veel kans voor de vluchters waarschijnlijk de komende 2 weken
3e week ..quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arensman valt eigenlijk toch ook tegen.
Vind vluchters toch altijd minder interessant dan het klassement.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor eindwinst was de Giro al beslist bij de definitieve startlijst..
Maar Vingegaard is geen Pogacar, veel kans voor de vluchters waarschijnlijk de komende 2 weken
Heb Seixas dit seizoen ook nog geen echte plof zien doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Jonas 20 seconden van Gall wegrijdt, dan is Seixas een groot probleem.
Op basis van dit voorjaar kon je al wel concluderen dat Seixas Vingegaard voorbij is.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roche aux Faucons was wel een plof toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb Seixas dit seizoen ook nog geen echte plof zien doen.
Gall is duidelijk onderschat. Dat is gewoon top 5 materiaal in de Tour op klimvermogen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
En in de afdalingenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:06 schreef Steven184 het volgende:
Gall gaat wel 23 minuten verliezen in de tijdrit
Doen tijden van Kohl herleven?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:07 schreef Mani89 het volgende:
2 Oostenrijkers van AG2R die lachwekkend hard fietsen, opmerkelijk.
Froome is het hier mee oneens.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:09 schreef VoMy het volgende:
Met dat koffiemolenverzet van Gall kan je toch nooit geen gat dichtrijden.
Hij is nog jong. Hij moet zich nog testen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pellizzari staat nu ook meteen stil. Zo krijg je mooi minstens een minuut aan je broek.
En terecht. Als je met twee kopmannen start mag je best je eigen koers rijden. In de Vuelta was Hindley ook beter dan Pellizarri.quote:
Goede act welquote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
En weer bellen, wat is het toch een sjappie.
Die zit gewoon voor de TV te kijken en te schelden lijkt me?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is maar goed dat wijlen Koffieplanter dit niet ziet.
En post nu bij Wielerflits?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zit gewoon voor de TV te kijken en te schelden lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |