abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220795957
Door de Twentse Hemelvaart traditie van dauwtrappen(hoe toepasselijk)en bier drinken heb ik weinig van de etappe van vandaag meegekregen.

Er waren weinig renners die wat wilde proberen, uiteindelijk reden 4 Italianen weg en die werden zoals verwacht voor de finale begon ingerekend. In de laatste bocht ging het ook zoals verwacht mis en ging onder andere Dylan Groenewegen onderuit. Davide Ballerini trok daarna aan het langste eind en won de sprint voor Jasper Stuijven en Paul Magnier.

Met dit gezegd hebbende kan de Giro dan eindelijk echt beginnen, na een week waarin de klassementrenners hun benen nog aardig stil hielden is er morgen geen houden meer aan. Met een monster etappe van 244 kilometer de start in Formia en de finish op de legendarische Blockhaus


Blockhaus, als ontzettende liefhebber van het vlaggetje, is de eerste naam die bij me opkomt: Tom Dumoulin. Bij nader onderzoek blijkt dat in 2017 het jaar dat ONZE Tom de Giro won deze beklimming inderdaad in het parcours zat, maar dat de etappe werd gewonnen door Nairo Quintana. Dumoulin werd 3e, en Bauke Mollema zelfs 4e, genoeg te juichen voor het vlaggetje dus.

Hierna zijn we nog een keer terug geweest naar de Blockhaus dat was in 2022. Latere winnaar Jay Hindley won de etappe van een elite groepje met Romain Bardet, Richard Carapaz, João Almeida en vriend van het forum Mikel Landa.
In 2017 was de etappe iets meer dan 150 kilometer en in 2022 191 kilometer lang. Dit jaar is de etappe dus maar liefst 244 kilometer lang. Tel daar 4600 hoogtemeters bij op en je hebt een van de zwaarste etappes van de Giro. Nu is gebleken dat langer niet altijd beter is voor de aantrekkelijkheid van een etappe, maar we gaan het zien.


Jeroen Vanbelleghem mag de wekker zetten, de start is om kwart over 10 in Formia. Net zoals de startplaats van gisteren ligt Formia aan de Tyrreense zee om precies te zijn aan de Golf van Gaeta. Na de start maken we een wat opmerkelijk rondje door het binnenland om daarna langs de kust na 50 kilometer weer in Formia uit te komen. De plaatselijke VVV zal wel wat geld hebben toegestoken, denk ik.

Daarna volgt de lange weg door het binnenland bijna naar de Adriatische kust. De eerste 130 kilometer is vrij vlak en na 112 kilometer is er een tussensprint. Ik vind het persoonlijk vrij opmerkelijk dat er maar 2 beklimmingen geclassificeerd zijn. Na 135 kilometer gaat het namelijk wel degelijk omhoog naar de Rionero Sannitico een klim van 9.5 kilometer a 5%.
Na een afdaling die niet erg veel voorstelt, beginnen de renners aan de eerste echte klim. De klim naar de Roccaraso, 6.9 kilometer aan 6,5%



Bovenop volgt er geen afdaling, we gaan over een plateau door naar de Serra Malvone(1369 meter) om daarna nog een stukje af te dalen en wederom te klimmen naar de Passo San Leonardo(1262 meter). Daarna dalen we pas af tot we op 500 meter boven zeeniveau zijn.

Na de Red Bull kilometer begint in Roccamorice de klim naar de Blockhaus. De vrij opmerkelijke Duits klinkende naam hebben we te danken aan de Oostenrijkse militaire commandant die in de 19e eeuw het Italiaanse leger hielp met een post op de berg om de struikrovers en smokkelaars vanuit het zuiden op te merken. Hij bouwde een fort op een berg en noemde die zo makkelijk als het kan zijn Blockhaus.


13,6 kilometer lang aan gemiddeld 8%, dat is als je al 230 kilometer in de benen hebt niet iets om naar uit te kijken. Op papier lijkt mij de klim vrij regelmatig, de eerste 3/4 kilometer zijn de stijgingspercentages nog onder de 7%, daarna er behoorlijk boven. Op 500 meter van de finish volgt een heel kort stukje naar beneden(met wat linke bochten) waarna de laatste 300 meter nog weer even aan 6.8% omhoog gaat.

Ook vandaag ga ik voor de voorspellingen de verschillende wielersites weer af, dus ik zou er geen geld op inzetten.

1. Vingegaard
2. Pellizari
3. Arensman(voor het vlaggetje)
4. Gall
5. Ciccone

[ Bericht 0% gewijzigd door Remco op 14-05-2026 22:38:02 ]
  vrijdag 15 mei 2026 @ 06:27:17 #2
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220797658
Heerlijk zo’n bergetappe van 244km en volgens de weersites gaat het ook nog ‘s regenen.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 mei 2026 @ 07:29:09 #3
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220797832
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:24 schreef Remco het volgende:
Door de Twentse Hemelvaart traditie van dauwtrappen(hoe toepasselijk)en bier drinken heb ik weinig van de etappe van vandaag meegekregen.

Daarom staat ie in TV?

Remco is een drinker.
pi_220797955
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:29 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Daarom staat ie in TV?

Remco is een drinker.
Ja op deze manier is er bijna geen ontkennen meer aan :D

Als iemand hem zou kunnen verplaatsen, graag ^O^
  vrijdag 15 mei 2026 @ 09:27:24 #5
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220798574
Misschien had Ciccone wat meer tijd moeten verliezen als hij voor etappezeges gaat.

Just my 2 cents.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 mei 2026 @ 09:47:00 #6
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 09:51:16 #7
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220798975
Heb ik even gefixed voor jullie om die naar WLR te plaatsen :)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 09:58:28 #8
451829 crew  H.Vviv
pi_220799110
Denk terug aan negen jaar geleden waar een motor voor een grote valpartij zorgde richting Blockhaus waar half Sky ten val kwam. Ook Kelderman lag er natuurlijk bij.
pi_220799160
Een bergrit van 244 km, ouderwetse praktijken.
  Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 10:03:28 #10
451829 crew  H.Vviv
pi_220799207
Wel een flopbegin.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 10:09:58 #11
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220799286
Vorige etappe had toch perfect 1 kilometer minder lang gekund en voor de U-turn aangekomen zijn?



Dan had je in de laatste kilometer een flauwe bocht. en ging het 95% veiliger zijn

Soms heb ik het gevoel dat ik beter zou kunnen :@ En het is niet dat de stad hier minder inkomsten zou hebben.

Een helikopter shot van het pleintje en het heeft minstens evenveel aandacht.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 10:13:08 #12
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220799319
244 kilometer _O_

Are you wotching, Gouvenou?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220799503
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:28:47 #14
194695 franklop
Fran knock
pi_220799569
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:26 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Die wint met 12 minuten voorsprong
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:34:50 #15
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220799717
De Kleik heeft weer een leuk baantje geregeld.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 10:52:06 #16
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220799864
Gisteren was het een feestdag in België van daar dat Jeroen geen commentaar kon geven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:55:15 #17
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220799886
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gisteren was het een feestdag in België van daar dat Jeroen geen commentaar kon geven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was gisteren met z’n zoon in Mayaland.
pi_220799889
wie heeft straks het roze?
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 10:57:21 #19
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220799900
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:55 schreef TAmaru het volgende:
wie heeft straks het roze?
Die deense smurf wss om hem vervolgens te houden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:00:21 #20
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220799919
Milan vol frustratie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:00:42 #21
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220799922
Een paar uur luisteren naar Annemiek wordt wel een uitdaging.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:01:58 #22
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220799927
Serieus, dit is het al?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 11:03:01 #23
451829 crew  H.Vviv
pi_220799933
Was ook wel te verwachten. Hele lange aanloop en de eerste belangrijke dag voor de klassementsrenners.
pi_220799945
Dit wordt de dag van Tim Naberman
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:05:58 #25
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220799954
Etappe is lang maar de eerste 120 kilometer zijn niet heel aansprekend.
Antifa
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:06:45 #26
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220799959
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:03 schreef H.Vviv het volgende:
Was ook wel te verwachten. Hele lange aanloop en de eerste belangrijke dag voor de klassementsrenners.
Zo'n lange rit is vreselijk om te controleren, juist dan moet je massaal in de aanval gaan. Ik vind het heel raar om nu ineens te stellen dat dit te verwachten viel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220799964
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Zo'n lange rit is vreselijk om te controleren, juist dan moet je massaal in de aanval gaan. Ik vind het heel raar om nu ineens te stellen dat dit te verwachten viel.
Dat valt met zo'n vlakke aanloop toch wel mee?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 11:08:24 #28
451829 crew  H.Vviv
pi_220799977
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Zo'n lange rit is vreselijk om te controleren, juist dan moet je massaal in de aanval gaan. Ik vind het heel raar om nu ineens te stellen dat dit te verwachten viel.
Als het op en af gaat wel, maar nu met deze vlakke aanloop is het een stuk makkelijker.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:08:40 #29
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220799979
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
244 kilometer _O_

Are you wotching, Gouvenou?
Hoop het niet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220799989
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
244 kilometer _O_

Are you wotching, Gouvenou?
Die beginlus van ca 50 km om op 2km na weer langs hhet startpunt te komen :')
Volstrekt onzinnig.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:11:33 #31
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220800009
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:07 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dat valt met zo'n vlakke aanloop toch wel mee?
Als het je lukt om een groep van slechts vijf matige renners weg te laten rijden wel ja.

Als er wel animo in het peloton is en er rijdt een grotere groep weg zit je juist dik in de shit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220800038
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Als het je lukt om een groep van slechts vijf matige renners weg te laten rijden wel ja.

Als er wel animo in het peloton is en er rijdt een grotere groep weg zit je juist dik in de shit.
In zo'n eerste bergetappe als dit zijn alle klimmers en ploegleiders er nog heilig van overtuigd dat ze een klassementje kunnen rijden. Die roepen allemaal in het oortje dat ze vooral moeten sparen voor Blockhaus straks.

Zo gek is deze koersontwikkeling toch niet?
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:14:37 #33
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220800039
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:08 schreef Szura het volgende:

[..]
Hoop het niet
Jawel man. Dit hoort bij wielrennen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220800060
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Als het je lukt om een groep van slechts vijf matige renners weg te laten rijden wel ja.

Als er wel animo in het peloton is en er rijdt een grotere groep weg zit je juist dik in de shit.
Dat klopt, maar dat heb je in een kortere rit ook wel.

Het wordt ook wel een beetje een self-fulfilling prophecy. Omdat het bij de eerste bergrit vaak tussen de klassementsrenners gaat, is er weinig animo voor de ontsnapping en gaat een relatief matige kopgroep weg. En dan gaat het dus tussen de klassementsrenners.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:20:02 #35
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220800084
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:14 schreef Pistolero het volgende:

[..]
In zo'n eerste bergetappe als dit zijn alle klimmers en ploegleiders er nog heilig van overtuigd dat ze een klassementje kunnen rijden. Die roepen allemaal in het oortje dat ze vooral moeten sparen voor Blockhaus straks.

Zo gek is deze koersontwikkeling toch niet?
Ik vind dit echt ontzettend gek.

Remember Gran Sasso. Davide Bais als winnaar op een aankomst bergop, een boel renners in het peloton hadden toch even verkeerd ingeschat hoeveel kans de kopgroep maakte.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220800103
Als Pogacar er niet is, hebben de vluchters doorgaans wel 60/70% kans voor mijn gevoel.
pi_220800110
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Pogacar er niet is, hebben de vluchters doorgaans wel 60/70% kans voor mijn gevoel.
Jonas heeft vaak veel minder zin om voor 5/6 etappezeges te gaan ja.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:24:01 #38
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220800114
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik vind dit echt ontzettend gek.

Remember Gran Sasso. Davide Bais als winnaar op een aankomst bergop, een boel renners in het peloton hadden toch even verkeerd ingeschat hoeveel kans de kopgroep maakte.
Ik heb nog wel enige hoop dat renners het gaan proberen op die klim van 5%, ongeacht of er nog een kopgroep is.
pi_220800128
Als de winnaar hier bij zit wordt dat wel een bijzondere. Buiten Milan die deze natuurlijk niet gaat winnen hebben ze allemaal niks gewonnen behalve Zukowsky een keer het NK. Lijkt me sterk dat zo'n matige groep het redt.
Demain, on roule
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:28:48 #40
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220800157
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:25 schreef Mykonos het volgende:
Als de winnaar hier bij zit wordt dat wel een bijzondere. Buiten Milan die deze natuurlijk niet gaat winnen hebben ze allemaal niks gewonnen behalve Zukowsky een keer het NK. Lijkt me sterk dat zo'n matige groep het redt.
Lijkt me binnnen voor het vlaggetje tbh.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:30:23 #41
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220800167
Denz gewoon gestart? :')
pi_220800170
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:25 schreef Mykonos het volgende:
Als de winnaar hier bij zit wordt dat wel een bijzondere. Buiten Milan die deze natuurlijk niet gaat winnen hebben ze allemaal niks gewonnen behalve Zukowsky een keer het NK. Lijkt me sterk dat zo'n matige groep het redt.
Onderschat je nu Jardi van der Lee niet?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:48:38 #43
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220800301
Steef kapot -O-
quote:
Oops!
Sorry, we are experiencing some technical difficulties, we will be back shortly.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:49:00 #44
194695 franklop
Fran knock
pi_220800306
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:48 schreef Kopiko het volgende:
Steef kapot -O-
[..]

Blijven doneren!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:05:56 #45
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220800422
Flopgroepje zeg. Had op zn minst wel 10 man mogen zijn
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:06:36 #46
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220800425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flopgroepje zeg. Had op zn minst wel 10 man mogen zijn
Komt zometeen als de klimmen beginnen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:10:16 #47
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220800445
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:06 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Komt zometeen als de klimmen beginnen.
zometeen = over 80 kilometer?

Daar gaat niemand vandoor lijkt me. Anders gaat Visma de tempo wel opvoeren.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:11:53 #48
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220800452
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:49 schreef franklop het volgende:

[..]
Blijven doneren!
Gedaan. Weggegooid geld:
quote:
Connection timed out Error code 522
Visit cloudflare.com for more information.
2026-05-15 09:45:33 UTC
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:12:06 #49
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220800454
quote:
De twee toeschouwers die tijdens de Giro-etappe van donderdag wielrenners expres hinderden, zijn opgepakt door de Italiaanse politie. Dat meldt de bekende Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport(opent in nieuw venster).

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220800461
Hoever voor de meet moet 'ie aan?

Zit hier op een uitgestorven kantoor, denk dat de stream wel op tijd aan kan hier.
pi_220800473
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:12 schreef Funzel het volgende:
Hoever voor de meet moet 'ie aan?

Zit hier op een uitgestorven kantoor, denk dat de stream wel op tijd aan kan hier.
Geen castings op de bank vandaag?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:15:07 #52
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220800477
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:12 schreef Funzel het volgende:
Zit hier op een uitgestorven kantoor,
Hanta :?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:16:45 #53
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220800493
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:12 schreef Funzel het volgende:
Hoever voor de meet moet 'ie aan?

Zit hier op een uitgestorven kantoor, denk dat de stream wel op tijd aan kan hier.
Om 16.15 inschakelen is al vroeg genoeg. Zo spannend zal deze etappe niet worden denk ik.

En als het toch uitgestorven is en je beetje leuke (resterende) collega's hebt slinger je m toch al aan
pi_220800566
Annemiek gooit Wilco indirect voor de bus.
pi_220800636
Wat een bijzonder stemgeluid van Van Eetvelt.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 12:57:21 #56
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220800759
Het waait dus blijkbaar flink op Blockhaus. Zou wel weer typisch zijn als ze daardoor de finish wat lager gaan leggen, of dat de renners niet gaan aanvallen want tegenwind.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:01:32 #57
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220800771
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het waait dus blijkbaar flink op Blockhaus. Zou wel weer typisch zijn als ze daardoor de finish wat lager gaan leggen, of dat de renners niet gaan aanvallen want tegenwind.
Ik ben nog steeds woest om het schrappen van Fedaia en Pordoi destijds.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 13:06:00 #58
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220800790
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds woest om het schrappen van Fedaia en Pordoi destijds.
Het scheelt wel dat er sowieso geen beelden waren die dag. :')

Drie uur wachten voor Bernal ineens in het zicht van de vaste camera kwam.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220800792
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het waait dus blijkbaar flink op Blockhaus. Zou wel weer typisch zijn als ze daardoor de finish wat lager gaan leggen, of dat de renners niet gaan aanvallen want tegenwind.
Gezien de weersvoorspellingen zullen alle bergetappes de aankomende 2 weken wel weer aangepast gaan worden.
Altijd tegen ons.
pi_220800892
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Om 16.15 inschakelen is al vroeg genoeg. Zo spannend zal deze etappe niet worden denk ik.

En als het toch uitgestorven is en je beetje leuke (resterende) collega's hebt slinger je m toch al aan
Dank.
pi_220801234
Schijtlol bij Eurosport.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:35:41 #62
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220801237
Saucijzenbroodjes :9
pi_220801240
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:35 schreef superniger het volgende:
Schijtlol bij Eurosport.
Moet jouw leven leeg zijn.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:36:17 #64
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220801244
In de tijden van Merckx gingen ze tot boven de 2000m. Waarom nu niet meer?
Antifa
pi_220801307
Het gaat weer over de saucijzenbroodjes en worstenbroodjes. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220801324
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:40 schreef Felagund het volgende:
Het gaat weer over de saucijzenbroodjes en worstenbroodjes. :D
Jeroen kan niet tegen smakken. Ik zie de volgende pesterij al aankomen.
pi_220801820
Karsten is op dreef.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 mei 2026 @ 14:58:17 #68
284411 crew  heywoodu
pi_220801977
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:43 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Jeroen kan niet tegen smakken. Ik zie de volgende pesterij al aankomen.
Mensen die smakken, vooral als dat is door met open mond te eten, zijn doorgaans dan ook echt walgelijk smerige figuren.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:03:39 #69
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802021
Wat doet Mas daar :{
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:10:00 #70
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802073
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat doet Mas daar :{
Jasje gehaald?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:21:33 #71
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802158
Peloton maakt wel weinig tempo. Of ze hebben er veel vertrouwen in dat ze op Blockhaus het wel dicht gaan rijden.
pi_220802167
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peloton maakt wel weinig tempo. Of ze hebben er veel vertrouwen in dat ze op Blockhaus het wel dicht gaan rijden.
Met de stress richting de slotklim zal er nog wel een minuut of 2 vanaf gaan. Maar Van der Lee moet je ook niet meer dan 5 minuten geven lijkt mij.
pi_220802182
Als Vingegaard wint, pakt hij sowieso de bergtrui. Dan moet hij hopen dat Sevilla nog wat punten pakt de komende dagen, anders rijdt hij alsnog de tijdrit niet in z'n eigen shirt

(er vanuit gaande dat hij roze sowieso niet pakt)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:32:20 #74
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802220
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:26 schreef Marcoss het volgende:
Als Vingegaard wint, pakt hij sowieso de bergtrui. Dan moet hij hopen dat Sevilla nog wat punten pakt de komende dagen, anders rijdt hij alsnog de tijdrit niet in z'n eigen shirt

(er vanuit gaande dat hij roze sowieso niet pakt)
Tactisch tweedes achter Pellizari dus.
pi_220802269
Regen en harde wind dus aan de finish.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:41:27 #76
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802271
Als dat maar goed komt.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:42:17 #77
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802276
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Regen en harde wind dus aan de finish.
Gaan we Plowright en Mick van Dijke weer zien?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:43:26 #78
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802280
Einde droomplan Picnic
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:43:28 #79
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220802281
Tim Naberman roept om zijn moeder.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 mei 2026 @ 15:43:41 #80
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220802283
Tim bedankt.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 15:44:20 #81
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802284
Potverdikkie, Naberman moet lossen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:44:55 #82
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802286
We gaan steiler dan een drempel en Noaberschap moet eraf

Ach
pi_220802288
Binnen een mum van tijd zijn ze 3 minuten kwijt, die jongens vooraan kunnen er echt niet veel van
Demain, on roule
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:48:48 #84
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220802302

We worden beflikkerd door Steef.
pi_220802304
Hindley gaat voor Hindley rijden?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220802311
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:48 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
We worden beflikkerd door Steef.
Dit kan gewoon kloppen toch? Oliviera is dan schijnbaar een keer niet gefinisht.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:51:03 #87
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220802321
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:49 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dit kan gewoon kloppen toch? Oliviera is dan schijnbaar een keer niet gefinisht.

Nein.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:51:42 #88
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802325
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:51 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nein.
23 keer gestart zonder DNF dus.
pi_220802343
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
23 keer gestart zonder DNF dus.
Maar blijkbaar wel in 24 grote rondes een etappe gereden ;(
pi_220802385
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:51 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nein.
Einde tijdperk Steef?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:04:48 #91
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220802396
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:02 schreef Felagund het volgende:

[..]
Einde tijdperk Steef?
Misschien krijg je als PRO PREMIUM PLUS MEMBER irrelevante statistiekjes die wel kloppen?
pi_220802402
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het waait dus blijkbaar flink op Blockhaus. Zou wel weer typisch zijn als ze daardoor de finish wat lager gaan leggen, of dat de renners niet gaan aanvallen want tegenwind.
Ik meende dat het niet echt met tegenwind was.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:23:44 #93
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802500
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:51 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nein.
Zou wel echt peak Vooruitgang anno nu zijn als Steef, zittend op een database vol harde data, vervolgens een of andere AIds-agent de opdracht heeft gegeven om af en toe een leuk feitje in de liveticker te fabriceren.
Antifa
pi_220802524
Ach Jardi
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:27:37 #95
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802527
Het wordt geen HOLLANDSE overwinning
pi_220802531
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het wordt geen HOLLANDSE overwinning
Arensmania!

Nee, dit wordt gewoon Vingegaard met 1 minuut.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:28:20 #97
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802533
Ach, Jardi.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:28:21 #98
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802534
Rustig man, je moet nog 13km
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:28:40 #99
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802535
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:28 schreef Szura het volgende:
Rustig man, je moet nog 13km
Prijs voor strijdlust?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:28:48 #100
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802536
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Jardi.
Vuelta benen thuis gelaten?
pi_220802537
Jardi komt terug!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:29:00 #102
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802538
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het wordt geen HOLLANDSE overwinning
WOUT
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:29:31 #103
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802540
Correctie

WOUTER
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:30:00 #104
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802543
Correctie

Wouter Lambertus Martinus Henricus
pi_220802546
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Correctie

WOUTER
WOUTEST?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220802552
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Correctie

Wouter Lambertus Martinus Henricus
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:32:49 #107
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802556
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Vuelta benen thuis gelaten?
Contract is binnen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:33:10 #108
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802557
Nou hup hup, ik eis moordend tempo in peloton
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:33:43 #109
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802559
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou hup hup, ik eis moordend tempo in peloton
Announce Campsjaak
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:33:50 #110
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802560
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.
Frank zei vooraf toch ook dat hij sinds het Baskenland geen normale training had afgewerkt? Niemand geeft een reet om Picnic, dus dat vliegt onder de radar, maar dat is van hetzelfde niveau als De Lie en Menten naar de Giro sturen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802564
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.
Was hij ook niet ziek geweest ofzo?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:35:08 #112
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802566
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Frank zei vooraf toch ook dat hij sinds het Baskenland geen normale training had afgewerkt? Niemand geeft een reet om Picnic, dus dat vliegt onder de radar, maar dat is van hetzelfde niveau als De Lie en Menten naar de Giro sturen.
Sowieso dat hele programma van Frank dit voorjaar :') een van je enige fatsoenlijke renners zo misbruiken. Hij zat ook ergens in zo'n podcast en je merkte dat ie er zelf ook totaal niet achter stond.
pi_220802567
Interview vooraf klonk vooral alsof VDB zelf helemaal geen zin had in de Giro inderdaad en liever thuis was gebleven
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:35:58 #114
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802571
Wie van de klassementsmannen gaat als eerste lossen?

Ik ga voor Rubio.
pi_220802572
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie van de klassementsmannen gaat als eerste lossen?

Ik ga voor Rubio.
Bernal!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:36:26 #116
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802575
Ben Zwiehoff rijdt welgeteld nul mannen eraf.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:36:55 #117
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben Zwiehoff rijdt welgeteld nul mannen eraf.
Nochtans een contractjaar voor Zwiebelhoff.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:37:28 #118
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802581
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Immerdebestebob op 15-05-2026 16:37:46 ]
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:37:35 #119
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802582
Zukowsky oogt verdwaald :D
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:37:55 #120
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802584
Is de Blockhaus het Zuid-Italiaanse antwoord op de Alpe d'Huez?
Antifa
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:38:03 #121
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220802587
Bambi O+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:38:22 #122
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802589
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Nochtans een contractjaar voor Zwiebelhoff.
Stukje Anton Palzer :')
pi_220802591
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Sowieso dat hele programma van Frank dit voorjaar :') een van je enige fatsoenlijke renners zo misbruiken. Hij zat ook ergens in zo'n podcast en je merkte dat ie er zelf ook totaal niet achter stond.
Het plan!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_220802592
Stelling: de koplopers gaan het niet redden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:39:12 #125
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802593
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:37 schreef VoMy het volgende:
Is de Blockhaus het Zuid-Italiaanse antwoord op de Alpe d'Huez?
Meer een Ventoux. In de zin dat het een straffe klim is in een omgeving zonder veel vergelijkbaar spul.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:40:08 #126
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802602
Nee niet Koen!

ACH KOEN
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:40:39 #127
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802606
Igor gaat de Giro niet winnen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:42:24 #128
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802612
JARDIED
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802614
Het kan nog!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:42:44 #130
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802616
Narvaez heeft zijn Tour benen ook niet mee :'(
pi_220802622
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie van de klassementsmannen gaat als eerste lossen?

Ik ga voor Rubio.
Die verloor eergisteren al 10 minuten op het peloton, vanuit de kopgroep.

Maar die zal wel door moeten voor de helmpjes.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:43:30 #132
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802623
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:42 schreef Felagund het volgende:
Het kan nog!
Squiban staat volledig achter dit verzetje.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:44:02 #133
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802628
We gaan beginnen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:44:15 #134
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802629
Het oogt vlak door die brede grasvlakten langs de weg.
Antifa
pi_220802630
Eulalio zit gewoon lachend in het wiel van Jonas.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:44:24 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802632
Slaaf Zep Koes ademt weer niet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:44:27 #137
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802633
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Narvaez heeft zijn Tour benen ook niet mee :'(
Na zo'n zware blessure is het maar goed dat hij enige menselijkheid toont.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:44:33 #138
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802635
Twan gaat voor zijn gebruikelijke tactiek. Zo lang mogelijk aanklampen zodat je in een overgangsrit te dichtbij zit. Applaus allen.
pi_220802637
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Narvaez heeft zijn Tour benen ook niet mee :'(
Heeft ook weinig nut om hier zo lang mogelijk aan te klampen voor dat soort renners
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:44:57 #140
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802638
Romo valt tegen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802641
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twan gaat voor zijn gebruikelijke tactiek. Zo lang mogelijk aanklampen zodat je in een overgangsrit te dichtbij zit. Applaus allen.
Bijzonder als je bijna 40 bent.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:45:17 #142
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802642
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:44 schreef Felagund het volgende:
Eulalio zit gewoon lachend in het wiel van Jonas.
Ik wist het.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:45:37 #143
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802644
Potverdikke, teringhond Christen moet lossen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:45:41 #144
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802646
Ach Jody
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:45:53 #145
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220802648
Ach Jody.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220802649
Oei oei
Demain, on roule
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:45:54 #147
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802650
Ach Jody en Mas
pi_220802651
Oei, dat wordt toch geen eindzege voor Mas dit jaar
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:46:00 #149
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220802652
Ach Twan ook al.
pi_220802653
Ach Bernal.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:46:09 #151
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802656
Bernal, zeer nuttig dat ze daar Turner voor hebben opgeofferd. FRAUD
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802658
Ach Enric Menos

Movistar rijdt nog wel zo goed
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:46:13 #153
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802659
Ach, Jan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802665
Tijd voor Movistar om Valverde weer op de fiets te krijgen..
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 mei 2026 @ 16:46:30 #155
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220802666
Ach Twan
pi_220802667
Mas is ook niet meer wat hij geweest is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:46:38 #157
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802669
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:46 schreef Felagund het volgende:
Ach Bernal.
Stukje tachycardie.

Die houden we gewoon in koers!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 mei 2026 @ 16:47:05 #158
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220802672
Afdeling neuspleister is aanwezig.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:47:08 #159
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802673
Waaiergenot
pi_220802675
Het waait wel flink
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:47:29 #161
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802677
Kijkers van El Dia Menos Pensado weten dat Enric Mas niet meer naar de Tour wil. Teveel druk enzo. Dan maar een keer de Giro!

Groot succes.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802678
Lekker zeebriesje.
pi_220802679
Wat een wind
pi_220802680
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Stukje tachycardie.

Die houden we gewoon in koers!
Ja, dat klonk niet gezond.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:47:33 #165
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220802681
Mas Menos
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:47:48 #166
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802684
Mooi Movistar-treintje
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:47:58 #167
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802686
Bergop op de kant. _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:48:25 #168
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802688
Ach neusspray
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:48:32 #169
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802689
Halve baan voor Movistar. _O-
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:48:35 #170
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802690
Matig dit Lennert. Middelmaat
pi_220802695
Ze wapperen er gewoon van af.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220802696
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kijkers van El Dia Menos Pensado weten dat Enric Mas niet meer naar de Tour wil. Teveel druk enzo. Dan maar een keer de Giro!

Groot succes.
Gelukkig werd hem vooraf niet al te veel druk opgelegd door te zeggen dat ze voor eindwinst gaan
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:48:57 #173
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802698
Eulaliogod
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:49:03 #174
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802700
Knap dat de koplopers nog steeds voorop zitten.
Antifa
pi_220802702
Piganzoli schroeit
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:49:26 #176
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802704
Neusspray Lenny is in een grote ronde doorgaans alleen de eerste vijf dagen goed.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:49:32 #177
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802705
Gee-West eraf. Caruso eraf.
pi_220802707
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Piganzoli schroeit
Die heeft ook een e-bike?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220802709
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Piganzoli schroeit
Dit geloven we niet.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220802715
Muhlberger is ziedend.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:50:47 #181
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802716
Muhlberger vol in de wind aan het meetrappen terwijl alle kopmannen eraf waaien.
Antifa
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:51:08 #182
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802719
Koes Koes schudt nu aan de boom
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:51:10 #183
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802720
Wat een slachtveld :D
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:51:11 #184
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802721
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:50 schreef VoMy het volgende:
Muhlberger vol in de wind aan het meetrappen terwijl alle kopmannen eraf waaien.
Decathlon is een curieuze ploeg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:51:28 #185
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802726
Dit gaat een nieuw fenomenaal wereldrecord worden ondanks tegenwind
pi_220802727
Eulalio staat op ontploffen
pi_220802732
Ach Benno.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:51:47 #188
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_220802734
Plof.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_220802735
Wat een wind joh
Demain, on roule
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:51:59 #190
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802736
Muntjes voor Eulalio zo
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:52:07 #191
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802739
Eulalio explodeert volledig
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:52:08 #192
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802740
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eulalio staat op ontploffen
Die gaat minuten verliezen
pi_220802746
Eulalio kan zo nog wel minuten verliezen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:52:27 #194
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220802747
JONAS GAAT
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:52:46 #195
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802749
Dat wordt minstens twee minuten voor Eulalio.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:52:48 #196
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_220802750
TV UIT
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:52:58 #197
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802752
Oh, Vingegaard gaat alvast.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 mei 2026 @ 16:53:01 #198
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220802753
Dit is gespeeld.
pi_220802754
Ja, leuk.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:53:03 #200
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802755
Thymen mist de slag
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:53:07 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802757
Joop kan niet mee. Pellizarri maar net aan
pi_220802761
Hup Giullio
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:53:21 #203
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802762
Ach, Joop.

Volhouden, Giulio.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802764
Kans ook wel aanwezig dat Pelli zich wat overschat
pi_220802770
Wat een gaten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220802771
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:53 schreef Marcoss het volgende:
Kans ook wel aanwezig dat Pelli zich wat overschat
Gigantische plof incoming?
pi_220802774
Gall valt niet stil
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:54:43 #208
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802776
Dit wordt een gigantische plof zo voor Pelli
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802780
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gall valt niet stil
Gall lijkt mij wel iemand die redelijk kan indelen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:55:39 #210
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802784
Visafslag is vertrokken
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:55:40 #211
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802785
Graag niet teveel beelden van Gall, ik word altijd erg ongelukkig van die O-benen en O-armen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802786
Gall wel goed op weg naar P3 zo
pi_220802787
Ja, jammer
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:55:57 #214
194695 franklop
Fran knock
pi_220802790
Giro beslist
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:55:57 #215
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802791
Ach Tudor

Dag Pellizarri
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:56:03 #216
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802792
There it is
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802793
Wat gaan we nu kijken?
pi_220802794
Dit is gespeeld.

Wat gaan we nu kijken komende twee weken?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 mei 2026 @ 16:56:11 #219
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220802795
Winnaar is bekend.
pi_220802796
Ploffizari.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:56:22 #221
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802798
Tot zover.

Duurde een minuut langer dan verwacht.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:56:50 #222
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802804
Pellizzari staat nu ook meteen stil. Zo krijg je mooi minstens een minuut aan je broek.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:57:12 #223
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220802805
Dit is gespeeld.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:57:22 #224
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802806
Gelijk 20 seconden voor Vingegaard. Giulio gaat nog verliezen van Joop
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:57:52 #225
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802810
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pellizzari staat nu ook meteen stil. Zo krijg je mooi minstens een minuut aan je broek.
Daar tekent hij nu voor.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:57:54 #226
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802812
RIP Pelli
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:58:00 #227
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220802815
Pellizzari blijkt Mick van Dijke te zijn.
pi_220802817
Ach Pellizari
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:58:13 #229
333483 Aguero
oooooooo
pi_220802819
Plof
Citius, Altius, Fortius.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:58:22 #230
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802820
Ciccone raapt ook muntjes
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:58:27 #231
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802822
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:57 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Daar tekent hij nu voor.
Het gaat meer worden ja.

Jeugdige overmoed.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:58:39 #232
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_220802824
Ciccone gaat weer eens niet voor een klassement, ofzo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_220802825
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:56 schreef mitt het volgende:
Dit is gespeeld.

Wat gaan we nu kijken komende twee weken?
Voor eindwinst was de Giro al beslist bij de definitieve startlijst..

Maar Vingegaard is geen Pogacar, veel kans voor de vluchters waarschijnlijk de komende 2 weken
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:58:52 #234
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802826
Arensman valt eigenlijk toch ook tegen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:59:10 #235
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802831
Benno totaal niet aan zien komen.
  Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 16:59:23 #236
451829 crew  H.Vviv
pi_220802834
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Voor eindwinst was de Giro al beslist bij de definitieve startlijst..

Maar Vingegaard is geen Pogacar, veel kans voor de vluchters waarschijnlijk de komende 2 weken
Vingegaard zal op het einde wel vier ritzeges hebben.
pi_220802835
LollerGPS?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:59:34 #238
108913 Godshand
guide4you
pi_220802836
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arensman valt eigenlijk toch ook tegen.
3e week ..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:00:16 #239
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802840
Joop houdt goed stand
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:00:31 #240
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802842
Joop Gall komt nader.
Antifa
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:00:50 #241
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802843
Dit kan helemaal niet, Joop.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:00:52 #242
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802844
Meer kijken naar je plakplaatje op je stuur Jonas. Harder!
pi_220802846
Joop gaat dinsdag een hoop verliezen, maar dit oogt wel goed
pi_220802847
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Voor eindwinst was de Giro al beslist bij de definitieve startlijst..

Maar Vingegaard is geen Pogacar, veel kans voor de vluchters waarschijnlijk de komende 2 weken
Vind vluchters toch altijd minder interessant dan het klassement.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220802849
Als Jonas 20 seconden van Gall wegrijdt, dan is Seixas een groot probleem.
pi_220802856
Sticker van een stripfiguur _O-
Jack does it in real time...
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:03:23 #247
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802857
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Jonas 20 seconden van Gall wegrijdt, dan is Seixas een groot probleem.
Heb Seixas dit seizoen ook nog geen echte plof zien doen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:03:40 #248
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802859
Trine is een stripfiguur
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802860
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Jonas 20 seconden van Gall wegrijdt, dan is Seixas een groot probleem.
Op basis van dit voorjaar kon je al wel concluderen dat Seixas Vingegaard voorbij is.
De enige vraag is of hij het 3 weken lang vol kan houden.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:03:57 #250
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802862
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:03 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Heb Seixas dit seizoen ook nog geen echte plof zien doen.
Roche aux Faucons was wel een plof toch?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 17:04:03 #251
451829 crew  H.Vviv
pi_220802863
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Jonas 20 seconden van Gall wegrijdt, dan is Seixas een groot probleem.
Gall is duidelijk onderschat. Dat is gewoon top 5 materiaal in de Tour op klimvermogen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:04:31 #252
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802869
Gall is de stylistisch opvolger van Froome.
Antifa
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:04:38 #253
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802870
Als Pellizarri beter indeelde zat hij misschien nog net achter Gall. Dit is wel enorme overmoed
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:04:48 #254
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802874
Wow, Hindley aan het werk?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802884
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, Hindley aan het werk?
Oefenen voor de Jumbo trein
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:06:04 #256
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220802889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:05 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Oefenen voor de Jumbo trein
Op kop voor Wilco
pi_220802891
Begin tijdperk Joop
Jack does it in real time...
pi_220802892
Gall gaat wel 23 minuten verliezen in de tijdrit
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:07:10 #259
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802897
4 motoren eromheen, maar natuurlijk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802901
Dat record gaat aan flarden gereden worden?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220802905
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:06 schreef Steven184 het volgende:
Gall gaat wel 23 minuten verliezen in de tijdrit
En in de afdalingen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:07:53 #262
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220802909
JONAS
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:07:56 #263
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_220802910
2 Oostenrijkers van AG2R die lachwekkend hard fietsen, opmerkelijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:08:38 #264
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802913
Ligt de mobiele telefoon al klaar?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:08:49 #265
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802915
Een kus jawel!
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:08:50 #266
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802916
Vingegaard is echt kapot.

Washed
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802917
Stuurkusact
Jack does it in real time...
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:08:54 #268
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802919
Netjes gedaan door Gall
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:09:12 #269
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802923
Met dat koffiemolenverzet van Gall kan je toch nooit geen gat dichtrijden.
Antifa
pi_220802925
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:07 schreef Mani89 het volgende:
2 Oostenrijkers van AG2R die lachwekkend hard fietsen, opmerkelijk.
Doen tijden van Kohl herleven?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 mei 2026 @ 17:09:27 #271
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220802926
Poglul had met 5 minuten voorsprong gewonnen :')
pi_220802927
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:09 schreef VoMy het volgende:
Met dat koffiemolenverzet van Gall kan je toch nooit geen gat dichtrijden.
Froome is het hier mee oneens.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220802928
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pellizzari staat nu ook meteen stil. Zo krijg je mooi minstens een minuut aan je broek.
Hij is nog jong. Hij moet zich nog testen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:09:37 #274
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802930
Hindley :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802931
Hindley rijdt voor eigen podium
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:09:49 #276
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220802935
Hindley de boni's, Pellizzari dus niet.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:09:50 #277
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802936
Obligaat sprintje van Pellizarri nog. Niets meer over.
pi_220802937
Hindley sprint Pellizari er nog even uit. _O-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:10:06 #279
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802940
Kijk, dit is de Hindley die ik ken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802942
Telefoon, ja!
pi_220802943
Thymen valt toch tegen
Demain, on roule
pi_220802944
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:08 schreef Szura het volgende:
Ligt de mobiele telefoon al klaar?
Check
Jack does it in real time...
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:10:36 #283
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802945
Gevoelige tik voor Arensman
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:10:40 #284
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802948
Klassementsman Ciccone nog een oke laatste deel
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:10:41 #285
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220802949
Jonas meteen in gesprek met z'n gezinnetje.
pi_220802950
Hindley heeft nog gelijk ook.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 mei 2026 @ 17:10:44 #287
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220802951
Belacted
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:10:45 #288
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802952
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:08 schreef Szura het volgende:
Ligt de mobiele telefoon al klaar?
Bingo
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802954
Jonas, je bent de tiende beller!
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220802956
Eulalio heeft zich echt opgeblazen
pi_220802957
En weer bellen, wat is het toch een sjappie :') .
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:11:11 #292
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802960
Het is maar goed dat wijlen Koffieplanter dit niet ziet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 17:11:34 #293
451829 crew  H.Vviv
pi_220802963
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:09 schreef Steven184 het volgende:
Hindley rijdt voor eigen podium
En terecht. Als je met twee kopmannen start mag je best je eigen koers rijden. In de Vuelta was Hindley ook beter dan Pellizarri.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:11:37 #294
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802964
WOUT voor de puntjes ja!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:11:44 #295
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802965
Poels :D
Antifa
pi_220802966
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
En weer bellen, wat is het toch een sjappie :') .
Goede act wel
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_220802974
Flinke verschillen toch wel
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:12:37 #298
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802975
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:10 schreef Pino112 het volgende:
Belacted
Updates over de keukenverbouwing, aanrechtblad net geleverd.
Antifa
pi_220802977
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is maar goed dat wijlen Koffieplanter dit niet ziet.
Die zit gewoon voor de TV te kijken en te schelden lijkt me?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:13:39 #300
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802981
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:12 schreef Felagund het volgende:

[..]
Die zit gewoon voor de TV te kijken en te schelden lijkt me?
En post nu bij Wielerflits?

Stukje degradatie
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:13:57 #301
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220802982
Geen jip
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')