abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:41:27 #76
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802271
Als dat maar goed komt.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:42:17 #77
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802276
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Regen en harde wind dus aan de finish.
Gaan we Plowright en Mick van Dijke weer zien?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:43:26 #78
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802280
Einde droomplan Picnic
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:43:28 #79
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220802281
Tim Naberman roept om zijn moeder.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 mei 2026 @ 15:43:41 #80
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220802283
Tim bedankt.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 15:44:20 #81
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802284
Potverdikkie, Naberman moet lossen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:44:55 #82
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802286
We gaan steiler dan een drempel en Noaberschap moet eraf

Ach
pi_220802288
Binnen een mum van tijd zijn ze 3 minuten kwijt, die jongens vooraan kunnen er echt niet veel van
Demain, on roule
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:48:48 #84
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220802302

We worden beflikkerd door Steef.
pi_220802304
Hindley gaat voor Hindley rijden?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220802311
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:48 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
We worden beflikkerd door Steef.
Dit kan gewoon kloppen toch? Oliviera is dan schijnbaar een keer niet gefinisht.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:51:03 #87
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220802321
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:49 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dit kan gewoon kloppen toch? Oliviera is dan schijnbaar een keer niet gefinisht.

Nein.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:51:42 #88
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802325
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:51 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nein.
23 keer gestart zonder DNF dus.
pi_220802343
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
23 keer gestart zonder DNF dus.
Maar blijkbaar wel in 24 grote rondes een etappe gereden ;(
pi_220802385
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:51 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nein.
Einde tijdperk Steef?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:04:48 #91
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220802396
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:02 schreef Felagund het volgende:

[..]
Einde tijdperk Steef?
Misschien krijg je als PRO PREMIUM PLUS MEMBER irrelevante statistiekjes die wel kloppen?
pi_220802402
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het waait dus blijkbaar flink op Blockhaus. Zou wel weer typisch zijn als ze daardoor de finish wat lager gaan leggen, of dat de renners niet gaan aanvallen want tegenwind.
Ik meende dat het niet echt met tegenwind was.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:23:44 #93
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802500
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:51 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nein.
Zou wel echt peak Vooruitgang anno nu zijn als Steef, zittend op een database vol harde data, vervolgens een of andere AIds-agent de opdracht heeft gegeven om af en toe een leuk feitje in de liveticker te fabriceren.
Antifa
pi_220802524
Ach Jardi
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:27:37 #95
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802527
Het wordt geen HOLLANDSE overwinning
pi_220802531
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het wordt geen HOLLANDSE overwinning
Arensmania!

Nee, dit wordt gewoon Vingegaard met 1 minuut.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:28:20 #97
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802533
Ach, Jardi.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:28:21 #98
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802534
Rustig man, je moet nog 13km
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:28:40 #99
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802535
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:28 schreef Szura het volgende:
Rustig man, je moet nog 13km
Prijs voor strijdlust?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:28:48 #100
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802536
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Jardi.
Vuelta benen thuis gelaten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')