abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220803919
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:16 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Morgen lijkt het mij ook een klassementsdag te worden en dan pakt Vingegaard automatisch wat punten. Dus zal Vingegaard in het blauw starten in de tijdrit.
Pure aanvallers etappe zou ik zeggen eigenlijk.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:47:37 #52
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220803947
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:43 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Pure aanvallers etappe zou ik zeggen eigenlijk.
Ja lijkt me wel.
pi_220804312
Veteraan Poels gewoon 14e hier. Knap hoor.
pi_220804544
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:19 schreef Chiappucci het volgende:
Veteraan Poels gewoon 14e hier. Knap hoor.
Met deze benen kan het in een niet al te sterke kopgroep.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:49:32 #55
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_220804607
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:41 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Met deze benen kan het in een niet al te sterke kopgroep.
Zeker. Ik denk wel dat morgen nog iets te explosief en niet zwaar genoeg is, maar hij kan het allicht proberen.
pi_220804615
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heel Movistar mooi op zes minuten.
Zelden een team met zoveel overtuiging en toewijding aan een overduidelijk dood paard zien trekken :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:39:47 #57
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_220804916
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:50 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Zelden een team met zoveel overtuiging en toewijding aan een overduidelijk dood paard zien trekken :P
Rubio fietste ook al achteruit. Die leek van de week nog enigszins gevaarlijk te kunnen worden vanuit de vlucht, a la Eulalio, maar dat werd hij totaal niet.
pi_220805425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:17 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ze neukt Thijs Sunfield toch?
Dit is een schok voor mij
pi_220806063
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:53 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zijn doel om geen roze te dragen dinsdag is wel geslaagd en zijn eerste concurrent kan niet tijdrijden.
Dat is zo. Maar geloof me, dat hele gedoe met dat pak gaat alleen maar om de Tour. Ze willen dat pak gewoon testen in de Giro zodat ze weten of er genoeg winst te boeken is in de Tour. De Giro heeft Jonas op papier immers al binnen. Bij Visma zijn ze alleen maar geobsedeerd door Tadej. Daarom vind ik het ook zo'n naar ploegje. Nare geobsedeerde mannetjes zijn het.

Ze denken vermoedelijk dat als Jonas bij Tadej in het wiel blijft op de klimmen ze met een goede TTT en ITT de winst in de Tour met 10 seconden naar zich toe kunnen halen.

Maar ik vind dat hele gedoe over die pakken over het algemeen onzin. Pogacar reed vorig jaar notabene in de bollentrui de vlakke tijdrit in de Tour. Hij finishte daar meer dan een minuut voor Jonas die in de aerotrui van zijn ploeg reed. In Jonas' beste tijdrit ooit reed hij in de gele trui.

Hetzelfde geldt voor die alienhelmen. De praktijk heeft gewoon niet uitgewezen dat het ook maar een beetje verschil maakt op belangrijke momenten, hoewel je natuurlijk zou kunnen beweren dat Jonas nog slechtere resultaten had geboekt als hij vorig jaar met een trui van de organisatie en zonder alienhelm en Pogacar mét UAE-trui de tijdrit had gereden.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 12:36:36 #60
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220808154
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SLOBEENDED
Ik ben op vakantie, nauwelijks tijd voor reeksen!
pi_220808166
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:36 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik ben op vakantie, nauwelijks tijd voor reeksen!
Hoe heeft Danny dit kunnen goedkeuren?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 13:32:26 #62
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220808548
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:36 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik ben op vakantie, nauwelijks tijd voor reeksen!
Je begint de nieuwe DeeBee te worden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:15:33 #63
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220809691
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Je begint de nieuwe DeeBee te worden.
Wel de budget DeeBee neem ik aan. Ten minste ik hoop dat je niet op Salt Bae begint te lijken.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:14:02 #64
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220919383
-

[ Bericht 100% gewijzigd door VoMy op 30-05-2026 12:15:02 (Verkeerde plek) ]
Antifa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')