Vindt Thijs dit goed?quote:
Tomatenrisottoquote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eens maar bedenken wat we nu gaan eten...
Vrijdag visdag hierquote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eens maar bedenken wat we nu gaan eten...
Het nieuwe wielrennen!quote:
Dat is nog best aardig, zeker met deze wind.quote:
Vleestomaten?quote:
Michael heeft een theorie!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:26 schreef Marcoss het volgende:
Oh, Poels staat al een eind achter in het klassement, die krijgt nog wel de ruimte, maar alsnog lijkt het me logischer om wat rustiger aan te doen als je komend weekend plannen hebt
De Van Rysel staat ongekend op puntquote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is nog best aardig, zeker met deze wind.
Wat Joop Gall aan het doen is kan dus eigenlijk helemaal niet.
Pol zou bij een andere ploeg strijden in de achtergrond met Marco Brenner en Emil Herzog?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Decathlon is een curieuze ploeg.
Twan staat bijna een kwartier achter Vingegaard.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twan gaat voor zijn gebruikelijke tactiek. Zo lang mogelijk aanklampen zodat je in een overgangsrit te dichtbij zit. Applaus allen.
Maar dan nog kan hij zijn energie beter sparen?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Twan staat bijna een kwartier achter Vingegaard.
Ik sluit dit niet uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pol zou bij een andere ploeg strijden in de achtergrond met Marco Brenner en Emil Herzog?
Ach, een keer voluit gaan kan altijd. Morgen is toch niks voor hem. Kan ie het zondag nog een keer proberen vanuit de kopgroep.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan nog kan hij zijn energie beter sparen?
https://www.instagram.com/reel/DYXEWPwtL9W/quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:40 schreef Felagund het volgende:
Het gaat weer over de saucijzenbroodjes en worstenbroodjes.
Jardi van der Leegquote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jardi klinkt alsof hij beschikt over een holle bovenkamer.
Was weer wilde dag, van saucijzenbroodjes tot voorstellen doen kinderen uit te wisselen tot opmerken dat Jeroen mannen wel vaak knap noemde.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DYXEWPwtL9W/
Goede content
Jeroen die denkt dat er een worst in een saucijzenbroodje zit.
De eerste etappe had iemand 160W gemiddeld. Ik zie ook renners die meerdere etappes rond de 170W reden. Dat is echt lager dan een gemiddeld herstelritje voor die gasten. Ik denk dat het voor die renners ook goed is om af en toe een beetje een goede prikkel te krijgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan nog kan hij zijn energie beter sparen?
Zijn doel om geen roze te dragen dinsdag is wel geslaagd en zijn eerste concurrent kan niet tijdrijden.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:45 schreef TAmaru het volgende:
Als dit Jonas' Tourniveau ook gaat zijn, heeft hij een groot probleem.
Nu moet hij alleen nog van de bergtrui zien af te komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zijn doel om geen roze te dragen dinsdag is wel geslaagd en zijn eerste concurrent kan niet tijdrijden.
Daar had ik niet aan gedacht, altijd tegen Vingegaard.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu moet hij alleen nog van de bergtrui zien af te komen.
Zondag zal Visma dan niet gaan rijden voor de dagzegequote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu moet hij alleen nog van de bergtrui zien af te komen.
Zowel morgen als zondag liggen de bergpunten diep in de finale na een vlakke aanloop. Ik moet het nog zien of Sevilla 2 puntjes gaat pakken.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:07 schreef Marcoss het volgende:
Kans is wel groot dat Sevilla de komende 2 dagen meer dan 1 punt pakt, maar Vingegaard zelf "moet" ook punten pakken als de klassementsrenners voor de rit gaan strijden..
Maar goed, z'n beste tijdrit ooit reed hij in een pak van de organisatie, weet niet hoeveel dat dan scheelt
Morgen lijkt het mij ook een klassementsdag te worden en dan pakt Vingegaard automatisch wat punten. Dus zal Vingegaard in het blauw starten in de tijdrit.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zowel morgen als zondag liggen de bergpunten diep in de finale na een vlakke aanloop. Ik moet het nog zien of Sevilla 2 puntjes gaat pakken.
Pure aanvallers etappe zou ik zeggen eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Morgen lijkt het mij ook een klassementsdag te worden en dan pakt Vingegaard automatisch wat punten. Dus zal Vingegaard in het blauw starten in de tijdrit.
Ja lijkt me wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Pure aanvallers etappe zou ik zeggen eigenlijk.
Met deze benen kan het in een niet al te sterke kopgroep.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:19 schreef Chiappucci het volgende:
Veteraan Poels gewoon 14e hier. Knap hoor.
Zeker. Ik denk wel dat morgen nog iets te explosief en niet zwaar genoeg is, maar hij kan het allicht proberen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met deze benen kan het in een niet al te sterke kopgroep.
Zelden een team met zoveel overtuiging en toewijding aan een overduidelijk dood paard zien trekkenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heel Movistar mooi op zes minuten.
Rubio fietste ook al achteruit. Die leek van de week nog enigszins gevaarlijk te kunnen worden vanuit de vlucht, a la Eulalio, maar dat werd hij totaal niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:50 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Zelden een team met zoveel overtuiging en toewijding aan een overduidelijk dood paard zien trekken
Dat is zo. Maar geloof me, dat hele gedoe met dat pak gaat alleen maar om de Tour. Ze willen dat pak gewoon testen in de Giro zodat ze weten of er genoeg winst te boeken is in de Tour. De Giro heeft Jonas op papier immers al binnen. Bij Visma zijn ze alleen maar geobsedeerd door Tadej. Daarom vind ik het ook zo'n naar ploegje. Nare geobsedeerde mannetjes zijn het.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zijn doel om geen roze te dragen dinsdag is wel geslaagd en zijn eerste concurrent kan niet tijdrijden.
Hoe heeft Danny dit kunnen goedkeuren?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie, nauwelijks tijd voor reeksen!
Je begint de nieuwe DeeBee te worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie, nauwelijks tijd voor reeksen!
Wel de budget DeeBee neem ik aan. Ten minste ik hoop dat je niet op Salt Bae begint te lijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je begint de nieuwe DeeBee te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |