Die verloor eergisteren al 10 minuten op het peloton, vanuit de kopgroep.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie van de klassementsmannen gaat als eerste lossen?
Ik ga voor Rubio.
Na zo'n zware blessure is het maar goed dat hij enige menselijkheid toont.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Narvaez heeft zijn Tour benen ook niet mee
Heeft ook weinig nut om hier zo lang mogelijk aan te klampen voor dat soort rennersquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Narvaez heeft zijn Tour benen ook niet mee
Bijzonder als je bijna 40 bent.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twan gaat voor zijn gebruikelijke tactiek. Zo lang mogelijk aanklampen zodat je in een overgangsrit te dichtbij zit. Applaus allen.
Ik wist het.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:44 schreef Felagund het volgende:
Eulalio zit gewoon lachend in het wiel van Jonas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |