abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220802537
Jardi komt terug!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:29:00 #102
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802538
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het wordt geen HOLLANDSE overwinning
WOUT
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:29:31 #103
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802540
Correctie

WOUTER
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:30:00 #104
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802543
Correctie

Wouter Lambertus Martinus Henricus
pi_220802546
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Correctie

WOUTER
WOUTEST?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220802552
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Correctie

Wouter Lambertus Martinus Henricus
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:32:49 #107
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802556
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Vuelta benen thuis gelaten?
Contract is binnen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:33:10 #108
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802557
Nou hup hup, ik eis moordend tempo in peloton
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:33:43 #109
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802559
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou hup hup, ik eis moordend tempo in peloton
Announce Campsjaak
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:33:50 #110
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802560
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.
Frank zei vooraf toch ook dat hij sinds het Baskenland geen normale training had afgewerkt? Niemand geeft een reet om Picnic, dus dat vliegt onder de radar, maar dat is van hetzelfde niveau als De Lie en Menten naar de Giro sturen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802564
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.
Was hij ook niet ziek geweest ofzo?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:35:08 #112
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802566
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Frank zei vooraf toch ook dat hij sinds het Baskenland geen normale training had afgewerkt? Niemand geeft een reet om Picnic, dus dat vliegt onder de radar, maar dat is van hetzelfde niveau als De Lie en Menten naar de Giro sturen.
Sowieso dat hele programma van Frank dit voorjaar :') een van je enige fatsoenlijke renners zo misbruiken. Hij zat ook ergens in zo'n podcast en je merkte dat ie er zelf ook totaal niet achter stond.
pi_220802567
Interview vooraf klonk vooral alsof VDB zelf helemaal geen zin had in de Giro inderdaad en liever thuis was gebleven
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:35:58 #114
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802571
Wie van de klassementsmannen gaat als eerste lossen?

Ik ga voor Rubio.
pi_220802572
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie van de klassementsmannen gaat als eerste lossen?

Ik ga voor Rubio.
Bernal!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:36:26 #116
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802575
Ben Zwiehoff rijdt welgeteld nul mannen eraf.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:36:55 #117
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben Zwiehoff rijdt welgeteld nul mannen eraf.
Nochtans een contractjaar voor Zwiebelhoff.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:37:28 #118
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802581
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Immerdebestebob op 15-05-2026 16:37:46 ]
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:37:35 #119
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802582
Zukowsky oogt verdwaald :D
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:37:55 #120
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802584
Is de Blockhaus het Zuid-Italiaanse antwoord op de Alpe d'Huez?
Antifa
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:38:03 #121
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220802587
Bambi O+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:38:22 #122
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802589
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Nochtans een contractjaar voor Zwiebelhoff.
Stukje Anton Palzer :')
pi_220802591
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Sowieso dat hele programma van Frank dit voorjaar :') een van je enige fatsoenlijke renners zo misbruiken. Hij zat ook ergens in zo'n podcast en je merkte dat ie er zelf ook totaal niet achter stond.
Het plan!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_220802592
Stelling: de koplopers gaan het niet redden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:39:12 #125
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802593
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:37 schreef VoMy het volgende:
Is de Blockhaus het Zuid-Italiaanse antwoord op de Alpe d'Huez?
Meer een Ventoux. In de zin dat het een straffe klim is in een omgeving zonder veel vergelijkbaar spul.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')