WOUTquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het wordt geen HOLLANDSE overwinning
WOUTEST?quote:
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Correctie
Wouter Lambertus Martinus Henricus
Announce Campsjaakquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou hup hup, ik eis moordend tempo in peloton
Frank zei vooraf toch ook dat hij sinds het Baskenland geen normale training had afgewerkt? Niemand geeft een reet om Picnic, dus dat vliegt onder de radar, maar dat is van hetzelfde niveau als De Lie en Menten naar de Giro sturen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.
Was hij ook niet ziek geweest ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.
Sowieso dat hele programma van Frank dit voorjaarquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Frank zei vooraf toch ook dat hij sinds het Baskenland geen normale training had afgewerkt? Niemand geeft een reet om Picnic, dus dat vliegt onder de radar, maar dat is van hetzelfde niveau als De Lie en Menten naar de Giro sturen.
Bernal!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie van de klassementsmannen gaat als eerste lossen?
Ik ga voor Rubio.
Nochtans een contractjaar voor Zwiebelhoff.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben Zwiehoff rijdt welgeteld nul mannen eraf.
Stukje Anton Palzerquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nochtans een contractjaar voor Zwiebelhoff.
Het plan!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sowieso dat hele programma van Frank dit voorjaareen van je enige fatsoenlijke renners zo misbruiken. Hij zat ook ergens in zo'n podcast en je merkte dat ie er zelf ook totaal niet achter stond.
Meer een Ventoux. In de zin dat het een straffe klim is in een omgeving zonder veel vergelijkbaar spul.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:37 schreef VoMy het volgende:
Is de Blockhaus het Zuid-Italiaanse antwoord op de Alpe d'Huez?
Die verloor eergisteren al 10 minuten op het peloton, vanuit de kopgroep.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie van de klassementsmannen gaat als eerste lossen?
Ik ga voor Rubio.
Na zo'n zware blessure is het maar goed dat hij enige menselijkheid toont.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Narvaez heeft zijn Tour benen ook niet mee
Heeft ook weinig nut om hier zo lang mogelijk aan te klampen voor dat soort rennersquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Narvaez heeft zijn Tour benen ook niet mee
Bijzonder als je bijna 40 bent.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twan gaat voor zijn gebruikelijke tactiek. Zo lang mogelijk aanklampen zodat je in een overgangsrit te dichtbij zit. Applaus allen.
Ik wist het.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:44 schreef Felagund het volgende:
Eulalio zit gewoon lachend in het wiel van Jonas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |