abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220802537
Jardi komt terug!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:29:00 #102
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802538
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het wordt geen HOLLANDSE overwinning
WOUT
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:29:31 #103
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802540
Correctie

WOUTER
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:30:00 #104
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802543
Correctie

Wouter Lambertus Martinus Henricus
pi_220802546
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Correctie

WOUTER
WOUTEST?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220802552
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Correctie

Wouter Lambertus Martinus Henricus
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:32:49 #107
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802556
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Vuelta benen thuis gelaten?
Contract is binnen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:33:10 #108
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802557
Nou hup hup, ik eis moordend tempo in peloton
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:33:43 #109
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802559
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou hup hup, ik eis moordend tempo in peloton
Announce Campsjaak
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:33:50 #110
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802560
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.
Frank zei vooraf toch ook dat hij sinds het Baskenland geen normale training had afgewerkt? Niemand geeft een reet om Picnic, dus dat vliegt onder de radar, maar dat is van hetzelfde niveau als De Lie en Menten naar de Giro sturen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802564
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Ik zag gisteren nog de etappe naar La Plagne voorbij komen en in de schaduw van Arensman reed Frank VDB6 het groepje favorieten weer terug naar Pogacar en Vingegaard. Die had die slotweek ook wonderbenen. Volgens mij wordt ie in de Giro iedereen dag laaste nu.
Was hij ook niet ziek geweest ofzo?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:35:08 #112
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802566
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Frank zei vooraf toch ook dat hij sinds het Baskenland geen normale training had afgewerkt? Niemand geeft een reet om Picnic, dus dat vliegt onder de radar, maar dat is van hetzelfde niveau als De Lie en Menten naar de Giro sturen.
Sowieso dat hele programma van Frank dit voorjaar :') een van je enige fatsoenlijke renners zo misbruiken. Hij zat ook ergens in zo'n podcast en je merkte dat ie er zelf ook totaal niet achter stond.
pi_220802567
Interview vooraf klonk vooral alsof VDB zelf helemaal geen zin had in de Giro inderdaad en liever thuis was gebleven
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:35:58 #114
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802571
Wie van de klassementsmannen gaat als eerste lossen?

Ik ga voor Rubio.
pi_220802572
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie van de klassementsmannen gaat als eerste lossen?

Ik ga voor Rubio.
Bernal!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:36:26 #116
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802575
Ben Zwiehoff rijdt welgeteld nul mannen eraf.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:36:55 #117
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben Zwiehoff rijdt welgeteld nul mannen eraf.
Nochtans een contractjaar voor Zwiebelhoff.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:37:28 #118
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802581
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Immerdebestebob op 15-05-2026 16:37:46 ]
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:37:35 #119
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802582
Zukowsky oogt verdwaald :D
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:37:55 #120
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802584
Is de Blockhaus het Zuid-Italiaanse antwoord op de Alpe d'Huez?
Antifa
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:38:03 #121
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220802587
Bambi O+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:38:22 #122
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802589
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Nochtans een contractjaar voor Zwiebelhoff.
Stukje Anton Palzer :')
pi_220802591
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Sowieso dat hele programma van Frank dit voorjaar :') een van je enige fatsoenlijke renners zo misbruiken. Hij zat ook ergens in zo'n podcast en je merkte dat ie er zelf ook totaal niet achter stond.
Het plan!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_220802592
Stelling: de koplopers gaan het niet redden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:39:12 #125
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802593
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:37 schreef VoMy het volgende:
Is de Blockhaus het Zuid-Italiaanse antwoord op de Alpe d'Huez?
Meer een Ventoux. In de zin dat het een straffe klim is in een omgeving zonder veel vergelijkbaar spul.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:40:08 #126
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802602
Nee niet Koen!

ACH KOEN
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:40:39 #127
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802606
Igor gaat de Giro niet winnen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:42:24 #128
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802612
JARDIED
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802614
Het kan nog!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:42:44 #130
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802616
Narvaez heeft zijn Tour benen ook niet mee :'(
pi_220802622
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie van de klassementsmannen gaat als eerste lossen?

Ik ga voor Rubio.
Die verloor eergisteren al 10 minuten op het peloton, vanuit de kopgroep.

Maar die zal wel door moeten voor de helmpjes.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:43:30 #132
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802623
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:42 schreef Felagund het volgende:
Het kan nog!
Squiban staat volledig achter dit verzetje.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:44:02 #133
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802628
We gaan beginnen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:44:15 #134
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802629
Het oogt vlak door die brede grasvlakten langs de weg.
Antifa
pi_220802630
Eulalio zit gewoon lachend in het wiel van Jonas.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:44:24 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802632
Slaaf Zep Koes ademt weer niet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:44:27 #137
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802633
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Narvaez heeft zijn Tour benen ook niet mee :'(
Na zo'n zware blessure is het maar goed dat hij enige menselijkheid toont.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:44:33 #138
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802635
Twan gaat voor zijn gebruikelijke tactiek. Zo lang mogelijk aanklampen zodat je in een overgangsrit te dichtbij zit. Applaus allen.
pi_220802637
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Narvaez heeft zijn Tour benen ook niet mee :'(
Heeft ook weinig nut om hier zo lang mogelijk aan te klampen voor dat soort renners
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:44:57 #140
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802638
Romo valt tegen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802641
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twan gaat voor zijn gebruikelijke tactiek. Zo lang mogelijk aanklampen zodat je in een overgangsrit te dichtbij zit. Applaus allen.
Bijzonder als je bijna 40 bent.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:45:17 #142
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802642
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:44 schreef Felagund het volgende:
Eulalio zit gewoon lachend in het wiel van Jonas.
Ik wist het.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:45:37 #143
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802644
Potverdikke, teringhond Christen moet lossen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:45:41 #144
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802646
Ach Jody
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:45:53 #145
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220802648
Ach Jody.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220802649
Oei oei
Demain, on roule
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:45:54 #147
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802650
Ach Jody en Mas
pi_220802651
Oei, dat wordt toch geen eindzege voor Mas dit jaar
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:46:00 #149
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220802652
Ach Twan ook al.
pi_220802653
Ach Bernal.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')