abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220803077
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:25 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Vega??
Vleestomaten?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:26:55 #27
194695 franklop
Fran knock
pi_220803080
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:25 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Vega??
Natuurlijk

Niet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:27:15 #28
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220803083
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:26 schreef Marcoss het volgende:
Oh, Poels staat al een eind achter in het klassement, die krijgt nog wel de ruimte, maar alsnog lijkt het me logischer om wat rustiger aan te doen als je komend weekend plannen hebt
Michael heeft een theorie!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220803088
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:25 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dat is nog best aardig, zeker met deze wind.

Wat Joop Gall aan het doen is kan dus eigenlijk helemaal niet.
De Van Rysel staat ongekend op punt
Jack does it in real time...
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:30:05 #30
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220803095
Michael kijkt ook niet graag naar Gall. Kennerspubliek.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:31:00 #31
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220803104
Jardi klinkt alsof hij beschikt over een holle bovenkamer.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:31:05 #32
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220803107
Jardi lijkt me geen helder licht
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220803116
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Decathlon is een curieuze ploeg.
Pol zou bij een andere ploeg strijden in de achtergrond met Marco Brenner en Emil Herzog?
pi_220803124
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twan gaat voor zijn gebruikelijke tactiek. Zo lang mogelijk aanklampen zodat je in een overgangsrit te dichtbij zit. Applaus allen.
Twan staat bijna een kwartier achter Vingegaard.
pi_220803143
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:33 schreef wimderon het volgende:

[..]
Twan staat bijna een kwartier achter Vingegaard.
Maar dan nog kan hij zijn energie beter sparen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:37:58 #36
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220803147
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:32 schreef wimderon het volgende:

[..]
Pol zou bij een andere ploeg strijden in de achtergrond met Marco Brenner en Emil Herzog?
Ik sluit dit niet uit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:38:14 #37
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220803148
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:37 schreef Felagund het volgende:

[..]
Maar dan nog kan hij zijn energie beter sparen?
Ach, een keer voluit gaan kan altijd. Morgen is toch niks voor hem. Kan ie het zondag nog een keer proberen vanuit de kopgroep.
pi_220803189
Het is een Zwiep!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220803198
Als dit Jonas' Tourniveau ook gaat zijn, heeft hij een groot probleem.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 mei 2026 @ 18:09:04 #40
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220803334
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:40 schreef Felagund het volgende:
Het gaat weer over de saucijzenbroodjes en worstenbroodjes. :D
https://www.instagram.com/reel/DYXEWPwtL9W/

Goede content _O_
Jeroen die denkt dat er een worst in een saucijzenbroodje zit.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:47:27 #41
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220803550
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jardi klinkt alsof hij beschikt over een holle bovenkamer.
Jardi van der Leeg
pi_220803574
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:09 schreef Pino112 het volgende:

[..]
https://www.instagram.com/reel/DYXEWPwtL9W/

Goede content _O_
Jeroen die denkt dat er een worst in een saucijzenbroodje zit.
Was weer wilde dag, van saucijzenbroodjes tot voorstellen doen kinderen uit te wisselen tot opmerken dat Jeroen mannen wel vaak knap noemde.

Maakt 6 uur kijken naar de Giro op je vrije dag een stuk acceptabeler.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:53:13 #43
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220803575
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:37 schreef Felagund het volgende:

[..]
Maar dan nog kan hij zijn energie beter sparen?
De eerste etappe had iemand 160W gemiddeld. Ik zie ook renners die meerdere etappes rond de 170W reden. Dat is echt lager dan een gemiddeld herstelritje voor die gasten. Ik denk dat het voor die renners ook goed is om af en toe een beetje een goede prikkel te krijgen.
pi_220803578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:45 schreef TAmaru het volgende:
Als dit Jonas' Tourniveau ook gaat zijn, heeft hij een groot probleem.
Zijn doel om geen roze te dragen dinsdag is wel geslaagd en zijn eerste concurrent kan niet tijdrijden.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:02:03 #45
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220803609
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:53 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zijn doel om geen roze te dragen dinsdag is wel geslaagd en zijn eerste concurrent kan niet tijdrijden.
Nu moet hij alleen nog van de bergtrui zien af te komen.
pi_220803616
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Nu moet hij alleen nog van de bergtrui zien af te komen.
Daar had ik niet aan gedacht, altijd tegen Vingegaard.
pi_220803643
Kans is wel groot dat Sevilla de komende 2 dagen meer dan 1 punt pakt, maar Vingegaard zelf "moet" ook punten pakken als de klassementsrenners voor de rit gaan strijden..

Maar goed, z'n beste tijdrit ooit reed hij in een pak van de organisatie, weet niet hoeveel dat dan scheelt
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:07:11 #48
194695 franklop
Fran knock
pi_220803644
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Nu moet hij alleen nog van de bergtrui zien af te komen.
Zondag zal Visma dan niet gaan rijden voor de dagzege :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:15:07 #49
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220803680
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:07 schreef Marcoss het volgende:
Kans is wel groot dat Sevilla de komende 2 dagen meer dan 1 punt pakt, maar Vingegaard zelf "moet" ook punten pakken als de klassementsrenners voor de rit gaan strijden..

Maar goed, z'n beste tijdrit ooit reed hij in een pak van de organisatie, weet niet hoeveel dat dan scheelt
Zowel morgen als zondag liggen de bergpunten diep in de finale na een vlakke aanloop. Ik moet het nog zien of Sevilla 2 puntjes gaat pakken.
  Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 19:16:11 #50
451829 crew  H.Vviv
pi_220803690
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Zowel morgen als zondag liggen de bergpunten diep in de finale na een vlakke aanloop. Ik moet het nog zien of Sevilla 2 puntjes gaat pakken.
Morgen lijkt het mij ook een klassementsdag te worden en dan pakt Vingegaard automatisch wat punten. Dus zal Vingegaard in het blauw starten in de tijdrit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')