abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220800473
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:12 schreef Funzel het volgende:
Hoever voor de meet moet 'ie aan?

Zit hier op een uitgestorven kantoor, denk dat de stream wel op tijd aan kan hier.
Geen castings op de bank vandaag?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:15:07 #52
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220800477
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:12 schreef Funzel het volgende:
Zit hier op een uitgestorven kantoor,
Hanta :?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:16:45 #53
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220800493
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:12 schreef Funzel het volgende:
Hoever voor de meet moet 'ie aan?

Zit hier op een uitgestorven kantoor, denk dat de stream wel op tijd aan kan hier.
Om 16.15 inschakelen is al vroeg genoeg. Zo spannend zal deze etappe niet worden denk ik.

En als het toch uitgestorven is en je beetje leuke (resterende) collega's hebt slinger je m toch al aan
pi_220800566
Annemiek gooit Wilco indirect voor de bus.
pi_220800636
Wat een bijzonder stemgeluid van Van Eetvelt.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 12:57:21 #56
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220800759
Het waait dus blijkbaar flink op Blockhaus. Zou wel weer typisch zijn als ze daardoor de finish wat lager gaan leggen, of dat de renners niet gaan aanvallen want tegenwind.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:01:32 #57
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220800771
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het waait dus blijkbaar flink op Blockhaus. Zou wel weer typisch zijn als ze daardoor de finish wat lager gaan leggen, of dat de renners niet gaan aanvallen want tegenwind.
Ik ben nog steeds woest om het schrappen van Fedaia en Pordoi destijds.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 13:06:00 #58
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220800790
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds woest om het schrappen van Fedaia en Pordoi destijds.
Het scheelt wel dat er sowieso geen beelden waren die dag. :')

Drie uur wachten voor Bernal ineens in het zicht van de vaste camera kwam.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220800792
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het waait dus blijkbaar flink op Blockhaus. Zou wel weer typisch zijn als ze daardoor de finish wat lager gaan leggen, of dat de renners niet gaan aanvallen want tegenwind.
Gezien de weersvoorspellingen zullen alle bergetappes de aankomende 2 weken wel weer aangepast gaan worden.
Altijd tegen ons.
pi_220800892
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Om 16.15 inschakelen is al vroeg genoeg. Zo spannend zal deze etappe niet worden denk ik.

En als het toch uitgestorven is en je beetje leuke (resterende) collega's hebt slinger je m toch al aan
Dank.
pi_220801234
Schijtlol bij Eurosport.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:35:41 #62
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220801237
Saucijzenbroodjes :9
pi_220801240
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:35 schreef superniger het volgende:
Schijtlol bij Eurosport.
Moet jouw leven leeg zijn.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:36:17 #64
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220801244
In de tijden van Merckx gingen ze tot boven de 2000m. Waarom nu niet meer?
Antifa
pi_220801307
Het gaat weer over de saucijzenbroodjes en worstenbroodjes. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220801324
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:40 schreef Felagund het volgende:
Het gaat weer over de saucijzenbroodjes en worstenbroodjes. :D
Jeroen kan niet tegen smakken. Ik zie de volgende pesterij al aankomen.
pi_220801820
Karsten is op dreef.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 mei 2026 @ 14:58:17 #68
284411 crew  heywoodu
pi_220801977
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:43 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Jeroen kan niet tegen smakken. Ik zie de volgende pesterij al aankomen.
Mensen die smakken, vooral als dat is door met open mond te eten, zijn doorgaans dan ook echt walgelijk smerige figuren.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:03:39 #69
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802021
Wat doet Mas daar :{
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:10:00 #70
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802073
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat doet Mas daar :{
Jasje gehaald?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:21:33 #71
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802158
Peloton maakt wel weinig tempo. Of ze hebben er veel vertrouwen in dat ze op Blockhaus het wel dicht gaan rijden.
pi_220802167
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peloton maakt wel weinig tempo. Of ze hebben er veel vertrouwen in dat ze op Blockhaus het wel dicht gaan rijden.
Met de stress richting de slotklim zal er nog wel een minuut of 2 vanaf gaan. Maar Van der Lee moet je ook niet meer dan 5 minuten geven lijkt mij.
pi_220802182
Als Vingegaard wint, pakt hij sowieso de bergtrui. Dan moet hij hopen dat Sevilla nog wat punten pakt de komende dagen, anders rijdt hij alsnog de tijdrit niet in z'n eigen shirt

(er vanuit gaande dat hij roze sowieso niet pakt)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:32:20 #74
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802220
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:26 schreef Marcoss het volgende:
Als Vingegaard wint, pakt hij sowieso de bergtrui. Dan moet hij hopen dat Sevilla nog wat punten pakt de komende dagen, anders rijdt hij alsnog de tijdrit niet in z'n eigen shirt

(er vanuit gaande dat hij roze sowieso niet pakt)
Tactisch tweedes achter Pellizari dus.
pi_220802269
Regen en harde wind dus aan de finish.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')