abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:06:45 #26
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220799959
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:03 schreef H.Vviv het volgende:
Was ook wel te verwachten. Hele lange aanloop en de eerste belangrijke dag voor de klassementsrenners.
Zo'n lange rit is vreselijk om te controleren, juist dan moet je massaal in de aanval gaan. Ik vind het heel raar om nu ineens te stellen dat dit te verwachten viel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220799964
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Zo'n lange rit is vreselijk om te controleren, juist dan moet je massaal in de aanval gaan. Ik vind het heel raar om nu ineens te stellen dat dit te verwachten viel.
Dat valt met zo'n vlakke aanloop toch wel mee?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 11:08:24 #28
451829 crew  H.Vviv
pi_220799977
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Zo'n lange rit is vreselijk om te controleren, juist dan moet je massaal in de aanval gaan. Ik vind het heel raar om nu ineens te stellen dat dit te verwachten viel.
Als het op en af gaat wel, maar nu met deze vlakke aanloop is het een stuk makkelijker.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:08:40 #29
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220799979
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
244 kilometer _O_

Are you wotching, Gouvenou?
Hoop het niet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220799989
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
244 kilometer _O_

Are you wotching, Gouvenou?
Die beginlus van ca 50 km om op 2km na weer langs hhet startpunt te komen :')
Volstrekt onzinnig.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:11:33 #31
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220800009
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:07 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dat valt met zo'n vlakke aanloop toch wel mee?
Als het je lukt om een groep van slechts vijf matige renners weg te laten rijden wel ja.

Als er wel animo in het peloton is en er rijdt een grotere groep weg zit je juist dik in de shit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220800038
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Als het je lukt om een groep van slechts vijf matige renners weg te laten rijden wel ja.

Als er wel animo in het peloton is en er rijdt een grotere groep weg zit je juist dik in de shit.
In zo'n eerste bergetappe als dit zijn alle klimmers en ploegleiders er nog heilig van overtuigd dat ze een klassementje kunnen rijden. Die roepen allemaal in het oortje dat ze vooral moeten sparen voor Blockhaus straks.

Zo gek is deze koersontwikkeling toch niet?
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:14:37 #33
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220800039
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:08 schreef Szura het volgende:

[..]
Hoop het niet
Jawel man. Dit hoort bij wielrennen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220800060
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Als het je lukt om een groep van slechts vijf matige renners weg te laten rijden wel ja.

Als er wel animo in het peloton is en er rijdt een grotere groep weg zit je juist dik in de shit.
Dat klopt, maar dat heb je in een kortere rit ook wel.

Het wordt ook wel een beetje een self-fulfilling prophecy. Omdat het bij de eerste bergrit vaak tussen de klassementsrenners gaat, is er weinig animo voor de ontsnapping en gaat een relatief matige kopgroep weg. En dan gaat het dus tussen de klassementsrenners.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:20:02 #35
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220800084
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:14 schreef Pistolero het volgende:

[..]
In zo'n eerste bergetappe als dit zijn alle klimmers en ploegleiders er nog heilig van overtuigd dat ze een klassementje kunnen rijden. Die roepen allemaal in het oortje dat ze vooral moeten sparen voor Blockhaus straks.

Zo gek is deze koersontwikkeling toch niet?
Ik vind dit echt ontzettend gek.

Remember Gran Sasso. Davide Bais als winnaar op een aankomst bergop, een boel renners in het peloton hadden toch even verkeerd ingeschat hoeveel kans de kopgroep maakte.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220800103
Als Pogacar er niet is, hebben de vluchters doorgaans wel 60/70% kans voor mijn gevoel.
pi_220800110
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Pogacar er niet is, hebben de vluchters doorgaans wel 60/70% kans voor mijn gevoel.
Jonas heeft vaak veel minder zin om voor 5/6 etappezeges te gaan ja.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:24:01 #38
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220800114
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik vind dit echt ontzettend gek.

Remember Gran Sasso. Davide Bais als winnaar op een aankomst bergop, een boel renners in het peloton hadden toch even verkeerd ingeschat hoeveel kans de kopgroep maakte.
Ik heb nog wel enige hoop dat renners het gaan proberen op die klim van 5%, ongeacht of er nog een kopgroep is.
pi_220800128
Als de winnaar hier bij zit wordt dat wel een bijzondere. Buiten Milan die deze natuurlijk niet gaat winnen hebben ze allemaal niks gewonnen behalve Zukowsky een keer het NK. Lijkt me sterk dat zo'n matige groep het redt.
Demain, on roule
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:28:48 #40
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220800157
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:25 schreef Mykonos het volgende:
Als de winnaar hier bij zit wordt dat wel een bijzondere. Buiten Milan die deze natuurlijk niet gaat winnen hebben ze allemaal niks gewonnen behalve Zukowsky een keer het NK. Lijkt me sterk dat zo'n matige groep het redt.
Lijkt me binnnen voor het vlaggetje tbh.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:30:23 #41
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220800167
Denz gewoon gestart? :')
pi_220800170
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:25 schreef Mykonos het volgende:
Als de winnaar hier bij zit wordt dat wel een bijzondere. Buiten Milan die deze natuurlijk niet gaat winnen hebben ze allemaal niks gewonnen behalve Zukowsky een keer het NK. Lijkt me sterk dat zo'n matige groep het redt.
Onderschat je nu Jardi van der Lee niet?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:48:38 #43
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220800301
Steef kapot -O-
quote:
Oops!
Sorry, we are experiencing some technical difficulties, we will be back shortly.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:49:00 #44
194695 franklop
Fran knock
pi_220800306
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:48 schreef Kopiko het volgende:
Steef kapot -O-
[..]

Blijven doneren!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:05:56 #45
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220800422
Flopgroepje zeg. Had op zn minst wel 10 man mogen zijn
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:06:36 #46
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220800425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flopgroepje zeg. Had op zn minst wel 10 man mogen zijn
Komt zometeen als de klimmen beginnen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:10:16 #47
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220800445
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:06 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Komt zometeen als de klimmen beginnen.
zometeen = over 80 kilometer?

Daar gaat niemand vandoor lijkt me. Anders gaat Visma de tempo wel opvoeren.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:11:53 #48
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220800452
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:49 schreef franklop het volgende:

[..]
Blijven doneren!
Gedaan. Weggegooid geld:
quote:
Connection timed out Error code 522
Visit cloudflare.com for more information.
2026-05-15 09:45:33 UTC
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:12:06 #49
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220800454
quote:
De twee toeschouwers die tijdens de Giro-etappe van donderdag wielrenners expres hinderden, zijn opgepakt door de Italiaanse politie. Dat meldt de bekende Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport(opent in nieuw venster).

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220800461
Hoever voor de meet moet 'ie aan?

Zit hier op een uitgestorven kantoor, denk dat de stream wel op tijd aan kan hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')