Geen castings op de bank vandaag?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:12 schreef Funzel het volgende:
Hoever voor de meet moet 'ie aan?
Zit hier op een uitgestorven kantoor, denk dat de stream wel op tijd aan kan hier.
Om 16.15 inschakelen is al vroeg genoeg. Zo spannend zal deze etappe niet worden denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:12 schreef Funzel het volgende:
Hoever voor de meet moet 'ie aan?
Zit hier op een uitgestorven kantoor, denk dat de stream wel op tijd aan kan hier.
Ik ben nog steeds woest om het schrappen van Fedaia en Pordoi destijds.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het waait dus blijkbaar flink op Blockhaus. Zou wel weer typisch zijn als ze daardoor de finish wat lager gaan leggen, of dat de renners niet gaan aanvallen want tegenwind.
Het scheelt wel dat er sowieso geen beelden waren die dag.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds woest om het schrappen van Fedaia en Pordoi destijds.
Gezien de weersvoorspellingen zullen alle bergetappes de aankomende 2 weken wel weer aangepast gaan worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het waait dus blijkbaar flink op Blockhaus. Zou wel weer typisch zijn als ze daardoor de finish wat lager gaan leggen, of dat de renners niet gaan aanvallen want tegenwind.
Dank.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om 16.15 inschakelen is al vroeg genoeg. Zo spannend zal deze etappe niet worden denk ik.
En als het toch uitgestorven is en je beetje leuke (resterende) collega's hebt slinger je m toch al aan
Jeroen kan niet tegen smakken. Ik zie de volgende pesterij al aankomen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:40 schreef Felagund het volgende:
Het gaat weer over de saucijzenbroodjes en worstenbroodjes.
Mensen die smakken, vooral als dat is door met open mond te eten, zijn doorgaans dan ook echt walgelijk smerige figuren.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jeroen kan niet tegen smakken. Ik zie de volgende pesterij al aankomen.
Met de stress richting de slotklim zal er nog wel een minuut of 2 vanaf gaan. Maar Van der Lee moet je ook niet meer dan 5 minuten geven lijkt mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peloton maakt wel weinig tempo. Of ze hebben er veel vertrouwen in dat ze op Blockhaus het wel dicht gaan rijden.
Tactisch tweedes achter Pellizari dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:26 schreef Marcoss het volgende:
Als Vingegaard wint, pakt hij sowieso de bergtrui. Dan moet hij hopen dat Sevilla nog wat punten pakt de komende dagen, anders rijdt hij alsnog de tijdrit niet in z'n eigen shirt
(er vanuit gaande dat hij roze sowieso niet pakt)
Gaan we Plowright en Mick van Dijke weer zien?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Regen en harde wind dus aan de finish.
Dit kan gewoon kloppen toch? Oliviera is dan schijnbaar een keer niet gefinisht.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:48 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
We worden beflikkerd door Steef.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit kan gewoon kloppen toch? Oliviera is dan schijnbaar een keer niet gefinisht.
Maar blijkbaar wel in 24 grote rondes een etappe geredenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
23 keer gestart zonder DNF dus.
Einde tijdperk Steef?quote:
Ik meende dat het niet echt met tegenwind was.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou wel echt peak Vooruitgang anno nu zijn als Steef, zittend op een database vol harde data, vervolgens een of andere AIds-agent de opdracht heeft gegeven om af en toe een leuk feitje in de liveticker te fabriceren.quote:
Arensmania!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het wordt geen HOLLANDSE overwinning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |