En terecht. Als je met twee kopmannen start mag je best je eigen koers rijden. In de Vuelta was Hindley ook beter dan Pellizarri.quote:
Goede act welquote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
En weer bellen, wat is het toch een sjappie.
Die zit gewoon voor de TV te kijken en te schelden lijkt me?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is maar goed dat wijlen Koffieplanter dit niet ziet.
En post nu bij Wielerflits?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zit gewoon voor de TV te kijken en te schelden lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |