abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:53:07 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802757
Joop kan niet mee. Pellizarri maar net aan
pi_220802761
Hup Giullio
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:53:21 #203
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802762
Ach, Joop.

Volhouden, Giulio.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802764
Kans ook wel aanwezig dat Pelli zich wat overschat
pi_220802770
Wat een gaten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220802771
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:53 schreef Marcoss het volgende:
Kans ook wel aanwezig dat Pelli zich wat overschat
Gigantische plof incoming?
pi_220802774
Gall valt niet stil
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:54:43 #208
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802776
Dit wordt een gigantische plof zo voor Pelli
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802780
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gall valt niet stil
Gall lijkt mij wel iemand die redelijk kan indelen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:55:39 #210
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802784
Visafslag is vertrokken
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:55:40 #211
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802785
Graag niet teveel beelden van Gall, ik word altijd erg ongelukkig van die O-benen en O-armen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802786
Gall wel goed op weg naar P3 zo
pi_220802787
Ja, jammer
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:55:57 #214
194695 franklop
Fran knock
pi_220802790
Giro beslist
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:55:57 #215
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802791
Ach Tudor

Dag Pellizarri
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:56:03 #216
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802792
There it is
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802793
Wat gaan we nu kijken?
pi_220802794
Dit is gespeeld.

Wat gaan we nu kijken komende twee weken?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 mei 2026 @ 16:56:11 #219
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220802795
Winnaar is bekend.
pi_220802796
Ploffizari.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:56:22 #221
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802798
Tot zover.

Duurde een minuut langer dan verwacht.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:56:50 #222
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802804
Pellizzari staat nu ook meteen stil. Zo krijg je mooi minstens een minuut aan je broek.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:57:12 #223
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220802805
Dit is gespeeld.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:57:22 #224
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802806
Gelijk 20 seconden voor Vingegaard. Giulio gaat nog verliezen van Joop
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:57:52 #225
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802810
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pellizzari staat nu ook meteen stil. Zo krijg je mooi minstens een minuut aan je broek.
Daar tekent hij nu voor.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:57:54 #226
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802812
RIP Pelli
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:58:00 #227
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220802815
Pellizzari blijkt Mick van Dijke te zijn.
pi_220802817
Ach Pellizari
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:58:13 #229
333483 Aguero
oooooooo
pi_220802819
Plof
Citius, Altius, Fortius.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:58:22 #230
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802820
Ciccone raapt ook muntjes
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:58:27 #231
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802822
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:57 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Daar tekent hij nu voor.
Het gaat meer worden ja.

Jeugdige overmoed.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:58:39 #232
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_220802824
Ciccone gaat weer eens niet voor een klassement, ofzo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_220802825
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:56 schreef mitt het volgende:
Dit is gespeeld.

Wat gaan we nu kijken komende twee weken?
Voor eindwinst was de Giro al beslist bij de definitieve startlijst..

Maar Vingegaard is geen Pogacar, veel kans voor de vluchters waarschijnlijk de komende 2 weken
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:58:52 #234
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802826
Arensman valt eigenlijk toch ook tegen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:59:10 #235
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802831
Benno totaal niet aan zien komen.
  Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 16:59:23 #236
451829 crew  H.Vviv
pi_220802834
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Voor eindwinst was de Giro al beslist bij de definitieve startlijst..

Maar Vingegaard is geen Pogacar, veel kans voor de vluchters waarschijnlijk de komende 2 weken
Vingegaard zal op het einde wel vier ritzeges hebben.
pi_220802835
LollerGPS?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:59:34 #238
108913 Godshand
guide4you
pi_220802836
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arensman valt eigenlijk toch ook tegen.
3e week ..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:00:16 #239
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802840
Joop houdt goed stand
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:00:31 #240
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802842
Joop Gall komt nader.
Antifa
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:00:50 #241
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802843
Dit kan helemaal niet, Joop.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:00:52 #242
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802844
Meer kijken naar je plakplaatje op je stuur Jonas. Harder!
pi_220802846
Joop gaat dinsdag een hoop verliezen, maar dit oogt wel goed
pi_220802847
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Voor eindwinst was de Giro al beslist bij de definitieve startlijst..

Maar Vingegaard is geen Pogacar, veel kans voor de vluchters waarschijnlijk de komende 2 weken
Vind vluchters toch altijd minder interessant dan het klassement.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220802849
Als Jonas 20 seconden van Gall wegrijdt, dan is Seixas een groot probleem.
pi_220802856
Sticker van een stripfiguur _O-
Jack does it in real time...
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:03:23 #247
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220802857
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Jonas 20 seconden van Gall wegrijdt, dan is Seixas een groot probleem.
Heb Seixas dit seizoen ook nog geen echte plof zien doen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:03:40 #248
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802859
Trine is een stripfiguur
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802860
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Jonas 20 seconden van Gall wegrijdt, dan is Seixas een groot probleem.
Op basis van dit voorjaar kon je al wel concluderen dat Seixas Vingegaard voorbij is.
De enige vraag is of hij het 3 weken lang vol kan houden.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:03:57 #250
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802862
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:03 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Heb Seixas dit seizoen ook nog geen echte plof zien doen.
Roche aux Faucons was wel een plof toch?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 17:04:03 #251
451829 crew  H.Vviv
pi_220802863
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Jonas 20 seconden van Gall wegrijdt, dan is Seixas een groot probleem.
Gall is duidelijk onderschat. Dat is gewoon top 5 materiaal in de Tour op klimvermogen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:04:31 #252
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802869
Gall is de stylistisch opvolger van Froome.
Antifa
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:04:38 #253
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802870
Als Pellizarri beter indeelde zat hij misschien nog net achter Gall. Dit is wel enorme overmoed
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:04:48 #254
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802874
Wow, Hindley aan het werk?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802884
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, Hindley aan het werk?
Oefenen voor de Jumbo trein
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:06:04 #256
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220802889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:05 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Oefenen voor de Jumbo trein
Op kop voor Wilco
pi_220802891
Begin tijdperk Joop
Jack does it in real time...
pi_220802892
Gall gaat wel 23 minuten verliezen in de tijdrit
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:07:10 #259
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802897
4 motoren eromheen, maar natuurlijk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802901
Dat record gaat aan flarden gereden worden?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220802905
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:06 schreef Steven184 het volgende:
Gall gaat wel 23 minuten verliezen in de tijdrit
En in de afdalingen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:07:53 #262
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220802909
JONAS
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:07:56 #263
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_220802910
2 Oostenrijkers van AG2R die lachwekkend hard fietsen, opmerkelijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:08:38 #264
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802913
Ligt de mobiele telefoon al klaar?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:08:49 #265
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802915
Een kus jawel!
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:08:50 #266
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802916
Vingegaard is echt kapot.

Washed
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802917
Stuurkusact
Jack does it in real time...
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:08:54 #268
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802919
Netjes gedaan door Gall
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:09:12 #269
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802923
Met dat koffiemolenverzet van Gall kan je toch nooit geen gat dichtrijden.
Antifa
pi_220802925
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:07 schreef Mani89 het volgende:
2 Oostenrijkers van AG2R die lachwekkend hard fietsen, opmerkelijk.
Doen tijden van Kohl herleven?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 mei 2026 @ 17:09:27 #271
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220802926
Poglul had met 5 minuten voorsprong gewonnen :')
pi_220802927
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:09 schreef VoMy het volgende:
Met dat koffiemolenverzet van Gall kan je toch nooit geen gat dichtrijden.
Froome is het hier mee oneens.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220802928
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pellizzari staat nu ook meteen stil. Zo krijg je mooi minstens een minuut aan je broek.
Hij is nog jong. Hij moet zich nog testen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:09:37 #274
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802930
Hindley :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802931
Hindley rijdt voor eigen podium
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:09:49 #276
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220802935
Hindley de boni's, Pellizzari dus niet.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:09:50 #277
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802936
Obligaat sprintje van Pellizarri nog. Niets meer over.
pi_220802937
Hindley sprint Pellizari er nog even uit. _O-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:10:06 #279
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802940
Kijk, dit is de Hindley die ik ken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220802942
Telefoon, ja!
pi_220802943
Thymen valt toch tegen
Demain, on roule
pi_220802944
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:08 schreef Szura het volgende:
Ligt de mobiele telefoon al klaar?
Check
Jack does it in real time...
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:10:36 #283
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220802945
Gevoelige tik voor Arensman
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:10:40 #284
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802948
Klassementsman Ciccone nog een oke laatste deel
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:10:41 #285
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220802949
Jonas meteen in gesprek met z'n gezinnetje.
pi_220802950
Hindley heeft nog gelijk ook.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 mei 2026 @ 17:10:44 #287
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220802951
Belacted
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:10:45 #288
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220802952
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:08 schreef Szura het volgende:
Ligt de mobiele telefoon al klaar?
Bingo
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220802954
Jonas, je bent de tiende beller!
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220802956
Eulalio heeft zich echt opgeblazen
pi_220802957
En weer bellen, wat is het toch een sjappie :') .
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 17:11:11 #292
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220802960
Het is maar goed dat wijlen Koffieplanter dit niet ziet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 17:11:34 #293
451829 crew  H.Vviv
pi_220802963
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:09 schreef Steven184 het volgende:
Hindley rijdt voor eigen podium
En terecht. Als je met twee kopmannen start mag je best je eigen koers rijden. In de Vuelta was Hindley ook beter dan Pellizarri.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:11:37 #294
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802964
WOUT voor de puntjes ja!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:11:44 #295
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802965
Poels :D
Antifa
pi_220802966
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
En weer bellen, wat is het toch een sjappie :') .
Goede act wel
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_220802974
Flinke verschillen toch wel
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:12:37 #298
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220802975
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:10 schreef Pino112 het volgende:
Belacted
Updates over de keukenverbouwing, aanrechtblad net geleverd.
Antifa
pi_220802977
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is maar goed dat wijlen Koffieplanter dit niet ziet.
Die zit gewoon voor de TV te kijken en te schelden lijkt me?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:13:39 #300
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220802981
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:12 schreef Felagund het volgende:

[..]
Die zit gewoon voor de TV te kijken en te schelden lijkt me?
En post nu bij Wielerflits?

Stukje degradatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')