abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220773124
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220773383
😅 de titel 👏🏽
pi_220773500
Ik las hier iets over Annick. Ik kwam net haar Moederdag post tegen. Enige wat in mij opkwam: zullen ze uit elkaar zijn?
pi_220773779
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik las hier iets over Annick. Ik kwam net haar Moederdag post tegen. Enige wat in mij opkwam: zullen ze uit elkaar zijn?
Nee
pi_220773822
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ze is ook al alleen op vakantie geweest met dat mannetje
pi_220773828
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:49 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Omdat haar man ongeneeslijk ziek is. Daar deelt ze veel over dus ik snap niet zo goed waar die “verwarring” hier vandaan komt.
pi_220773865
Dbm: ze is pro vaccineren. Maar deze wou ze niet.
Flap zou HRM pas over 2 jaar krijgen en ze weet dat nu al?
Of zegt ze dat extra om haar boosheid nog meer te benadrukken.
Denk dat ze gewoon ook dat vaccin zou nemen maar nu is de beslissing voor haar gemaakt en daar kan ze niet tegen.
Ze glundert al net zo hard als Debbie zodra ze een nieuwe stempel op de bingokaart heeft, wat ziek.
pi_220773906
Nah, als haar zoon net zo'n hoogbegaafde snelle jelle is als de kinderen van alle andere fluflu's, heeft hij zijn HPV-bescherming alvast in the pocket, kan hij mooi voorlopen op de rest van zijn trage leeftijdsgenoten. Is hij iig beschermd. 🥳
Nu die BMR nog even inhalen.
pi_220773977
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:49 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Heeft ze niet een keer gedeeld dat zijn persoonlijkheid ook veranderd is door de hersentumor? Kan me voorstellen dat ze misschien daardoor dingen apart doen. Lijkt me heel zwaar, en niet netjes om hier te bespreken maar hoe ze het brengt is wel een beetje speculatief…
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_220773985
Ik geloof er in ieder geval geen bal van, van wat DBM allemaal beweert.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220773994
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:50 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Omdat haar man ongeneeslijk ziek is. Daar deelt ze veel over dus ik snap niet zo goed waar die “verwarring” hier vandaan komt.
Ik dacht haar man zal wel in het ziekenhuis liggen of dat het niet goed met hem gaat. Andere optie zou kunnen zijn dat ze een miskraam heeft gehad, geen idee of ze een tweede kindje willen.
pi_220773998
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:00 schreef AnnArt het volgende:
Nah, als haar zoon net zo'n hoogbegaafde snelle jelle is als de kinderen van alle andere fluflu's, heeft hij zijn HPV-bescherming alvast in the pocket, kan hij mooi voorlopen op de rest van zijn trage leeftijdsgenoten. Is hij iig beschermd. 🥳
Nu die BMR nog even inhalen.
Sowieso al die flu kids gaan met 8 de puberteit in 👌 dus eigenlijk zit hij safe met die hpv shot! Met 10 is hij geestelijk natuurlijk al 16... dan is het misschien te laat
pi_220774019
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:10 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik geloof er in ieder geval geen bal van, van wat DBM allemaal beweert.
Nee anders was het ook in het nieuws... die andere gevallen waren dat ook
pi_220774077
Dbm: ze is pro vaccineren. Maar deze wou ze niet.
Flap zou HRM pas over 2 jaar krijgen en ze weet dat nu al?
Of zegt ze dat extra om haar boosheid nog meer te benadrukken.
Denk dat ze gewoon ook dat vaccin zou nemen maar nu is de beslissing voor haar gemaakt en daar kan ze niet tegen.
Ze glundert al net zo hard als Debbie zodra ze een nieuwe stempel op de bingokaart heeft, wat ziek.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:09 schreef Lotteh het volgende:

[..]
Heeft ze niet een keer gedeeld dat zijn persoonlijkheid ook veranderd is door de hersentumor? Kan me voorstellen dat ze misschien daardoor dingen apart doen. Lijkt me heel zwaar, en niet netjes om hier te bespreken maar hoe ze het brengt is wel een beetje speculatief…
pi_220774100
Ze is in ieder geval alleen in huis want ze moet zelf koken en ze wilde niet met haar kindje ergens anders eten. Maar goed. Het blijft gissen.

En volgens mij wordt speculeren hier veel gedaan 😂 denk aan de Bollen-Walk-Wolf-Vanpelt periode
pi_220774134
quote:

[..]
Ik volg haar niet, ze komt wel af en toe voorbij op insta. Zij post, net als andere fluflu’s, graag vage dingen. Van anderen wordt dat hier ook besproken en ik zie daarom niet in waarom het in hun geval dan niet netjes zou zijn.
Dat ze besproken worden, dat er vragen worden gesteld etc. is een onderdeel van het bestaansrecht van fluflu’s. Daar kiezen ze zelf voor.
pi_220774199
Ben je net bevallen, staat Debbie hysterisch aan je deur zodat Liejum van zijn speen af kan. Daar zit je toch niet op te wachten?
pi_220774219
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben je net bevallen, staat Debbie hysterisch aan je deur zodat Liejum van zijn speen af kan. Daar zit je toch niet op te wachten?
En deze keer geen bolide te zien!
pi_220774226
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:21 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ze is in ieder geval alleen in huis want ze moet zelf koken en ze wilde niet met haar kindje ergens anders eten. Maar goed. Het blijft gissen.

En volgens mij wordt speculeren hier veel gedaan 😂 denk aan de Bollen-Walk-Wolf-Vanpelt periode
Vind het niet gepast om over zwangerschappen te speculeren, vind dat in dit geval wel wat anders dan van bijv een mcw , bij Annick en Roy is het wel een compleet andere situatie met een man die ongeneeslijk ziek is.
pi_220774258
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:50 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ja klopt maar de manier waarop ze momenteel dingen plaatst heb ik niet de indruk dat dat de reden was. Maar dat kan ik mis hebben. Zo komt het wel op mij over
pi_220774266
quote:

[..]
Dat zou goed kunnen hoor. Ik vat hem alleen anders. En dat ligt mogelijk aan mij ipv haar
pi_220774272
Is het niet gek dat ze nu pas gebeld wordt over de vaccinatie terwijl die een poos terug al gegeven is?
pi_220774431
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:41 schreef IlseMarije het volgende:
Is het niet gek dat ze nu pas gebeld wordt over de vaccinatie terwijl die een poos terug al gegeven is?
Ja... als je die andere nieuws berichten ziet werden de mensen al snel opgebeld
pi_220774434
Voordeel voor Flip is dat hij nu weer een knuffel mag uitzoeken. En misschien ook 1 voor zn zusje
pi_220774501
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 00:14 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Ohja? Vertel
Ze zegt: 'Toen stond Tim op dat veld na de wedstrijd en toen stond die kleine, daar kan ik nog om huilen als ik die foto zie, stond die kleine zo hartjes naar hem te sturen en Tim handkusjes.'
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220774586
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:41 schreef IlseMarije het volgende:
Ja heel gek! De overige kinderen zijn dezelfde dag nog gebeld namelijk!

Ik snap echt niet hoe ze er nu pas achter komen en hoe? Hoe kom je er na weken achter?
pi_220774714
AM die altijd al haar promotiezooi in een koffer of houten krat meeneemt, heeft nu een dienblad met haar uitgestalde desem "accessoires" op de achterbank staan. Eén keer flink remmen en het vliegt door de auto.
pi_220774732
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:40 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet hoe ze er nu pas achter komen en hoe?
Hoe kom je er na weken achter?
Het is ook niet waar, daarom klopt het niet.
pi_220774738
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:40 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet hoe ze er nu pas achter komen en hoe? Hoe kom je er na weken achter?
Persoonlijk denk ik dat ze nu pas dat artikel gezien heeft.. of iemand heeft gezegd "hey flip had toch last van zijn prik.. ik zag dit artikel is er niet iets mis gegaan?" En dat ze dacht wow goed verhaal
pi_220774786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Persoonlijk denk ik dat ze nu pas dat artikel gezien heeft.. of iemand heeft gezegd "hey flip had toch last van zijn prik.. ik zag dit artikel is er niet iets mis gegaan?" En dat ze dacht wow goed verhaal
ik vind het een vreemd verhaal
pi_220774796
dbm; Wel fijn om te weten dat de ouders van Flip hem niet zouden laten vaccineren voor HPV over 2 jaar. Ik ga ervanuit dat hij over 2 jaar niet gaat ook.
pi_220774882
Ik snap nog steeds niet wie er het idee kreeg om Sanneke die cadeaus te geven mbt broodbakken.
Gewoon koken is haar al te veel. Broodbakken is zeg maar niet perse het makkelijkste om te gaan doen, en zuurdesem al helemaal niet.
pi_220774891
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:18 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik snap nog steeds niet wie er het idee kreeg om Sanneke die cadeaus te geven mbt broodbakken.
Gewoon koken is haar al te veel. Broodbakken is zeg maar niet perse het makkelijkste om te gaan doen, en zuurdesem al helemaal niet.
Ze wou het al heel lang kennelijk. Nou we zullen zien!
pi_220774929
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En deze keer geen bolide te zien!
En ze kan Liejum optillen, ook knap
pi_220774935
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:19 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze wou het al heel lang kennelijk. Nou we zullen zien!
Het idee van zelf brood maken wil ze al heel lang, de daadwerkelijke uitvoering zal een heeeeeeel traag proces worden denk ik.
pi_220774945
Dat heeft gezien bij haar bestie AM, dus dan moet zij het ook. Alles kopen ze daar voor een blauwe maandag. M. moet nieuw speelgoed want hij wilde vanmorgen niks, zo doet ze dat ook voor zichzelf, kleding, andere meuk, nu een nieuwe 'hobby', ze lijkt / is nooit tevreden ook.
pi_220774963
Las een reactie van Sanneke op Threads dat ze altijd al goed met geld kon omgaan. Haar broer niet. Maar als haar broer het niet kan in haar ogen, dan moet dat wel helemaal erg zijn
pi_220775033
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:57 schreef Harper het volgende:
AM die altijd al haar promotiezooi in een koffer of houten krat meeneemt, heeft nu een dienblad met haar uitgestalde desem "accessoires" op de achterbank staan. Eén keer flink remmen en het vliegt door de auto.
Aan zouden ze nu serieus gaan bakken en vormen aan een bureau ipv een aanrecht. Ik voel mijn rug al!
pi_220775036
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:21 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze zegt: 'Toen stond Tim op dat veld na de wedstrijd en toen stond die kleine, daar kan ik nog om huilen als ik die foto zie, stond die kleine zo hartjes naar hem te sturen en Tim handkusjes.'
Ah ja, dat is wel een belangrijk nuance verschil, niet MCW maar zoon M. Dank voor terugluisteren. Al blijft dat ook wel bijzonder, een kind wisselt toch geen hartjes en handkusjes met de beste vriend van mamma die bij niemand bekend was als beste vriend van mamma.
pi_220775060
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:31 schreef TantePien1990 het volgende:
Las een reactie van Sanneke op Threads dat ze altijd al goed met geld kon omgaan. Haar broer niet. Maar als haar broer het niet kan in haar ogen, dan moet dat wel helemaal erg zijn
Mag ze een keer haar tikkie sluiten dan
pi_220775092
Ik ben Mirjam-moe. #GrijzeMuis #AM
pi_220775122
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:24 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En ze kan Liejum optillen, ook knap
En dat aan het einde van de dag👏
pi_220775131
quote:

[..]
Ze deelde later dat Roy in het ziekenhuis ligt en dat dat de omstandigheden waren.
Haar berichten komen heel anders over.
pi_220775164
Het feit dat DBM over zulke dingen liegt (ja, ik ben daar 100% van overtuigd), zegt heel wat over haar eigen diagnose. Misschien moet ze nog eens terug naar een psycholoog. Die vrouw is Koekkoek.
pi_220775264
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:41 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Ah ja, dat is wel een belangrijk nuance verschil, niet MCW maar zoon M. Dank voor terugluisteren. Al blijft dat ook wel bijzonder, een kind wisselt toch geen hartjes en handkusjes met de beste vriend van mamma die bij niemand bekend was als beste vriend van mamma.
Ja, dat blijft een raar verhaal.
pi_220775281
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:41 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Aan zouden ze nu serieus gaan bakken en vormen aan een bureau ipv een aanrecht. Ik voel mijn rug al!
Ik dacht hetzelfde. En hoe gaan ze die zooi straks opruimen zonder kraan in de buurt?
Of zou het niet een echte workshop maar meer een info-uurtje zijn?
Ze gaan in ieder geval niet bakken.
pi_220775385
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik dacht hetzelfde. En hoe gaan ze die zooi straks opruimen zonder kraan in de buurt?
Of zou het niet een echte workshop maar meer een info-uurtje zijn?
Ze gaan in ieder geval niet bakken.
Als ik naar de spullen kijk, wordt het een info-uurtje. Hoe maak je een starter, hoe maak je van je starter een deegje, wat doe je met dat deegje voordat het een nachtje de koelkast in gaat. Dat is voor een beginner echt veel te veel informatie. Je kan dus niet 'live' meedoen want er is al een deegje voorbereid.
pi_220775407
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:41 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Klinkt toch ook als een onzinverhaal. Waarom zou zo'n jongetje van 8 handkusjes sturen naar een man, ook al is dat de beste vriend van mama. Uit zichzelf? Of omdat mama dat wilde? En daar zat papa toen nog gewoon bij?
pi_220775484
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:19 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Klinkt toch ook als een onzinverhaal. Waarom zou zo'n jongetje van 8 handkusjes sturen naar een man, ook al is dat de beste vriend van mama. Uit zichzelf? Of omdat mama dat wilde? En daar zat papa toen nog gewoon bij?
Ze was alleen met haar zoon erheen toch? Tim stuurde handkusjes gewoon na haar haha
pi_220775542
Zoon van DBM (of DBM zelf?) Is op dinsdag alweer toe aan weekend🫠
pi_220775647
Hoezo heeft DBM geen schone handdoeken meer in de kasten? Ze was tig wassen/ wasjes per dag. Heeft ze er maar 4 ofzo? Ik kan rustig 2 weken een handdoeken was overslaan🥳😅.
pi_220775777
Die zuurdesemstarter-mevrouw (om even in AM termen te blijven) moet dus 3 uur enkele reis afleggen voor een uurtje live?? Dan ben je toch knettergek?! Denk ook niet dat zij er verder iets voor krijgt of dat AM haar kilometers vergoed. Die rekent ze zelf trouwens wél gewoon door, al meerdere keren op haar to-do lijstje gezien.
pi_220775813
Mies wil dus nog een baby met Tim … chaos complet
pi_220775840
Bij hvk is de vergoeding voor het incontinentie materiaal afgewezen.
Misschien moet ze eens aan het trainen gaan met hem,even geen bieb of strandje.
Maar zou hij wel gewoon naar school mogen straks als hij niet zindelijk is?
Ze vertelt ook niks meer over de scholen waar ze tussen zat te twijfelen .
pi_220775891
Wel toevallig dat mcw vorig jaar exact hetzelfde tuin filmpje plaatste maar dan met jvp en Koen
pi_220775922
Misschien kunnen Nino en Lisanne even een oppepper geven 🤪
pi_220775936
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:56 schreef Lipisu het volgende:
Wel toevallig dat mcw vorig jaar exact hetzelfde tuin filmpje plaatste maar dan met jvp en Koen
Jaa hahahaha
pi_220775999
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zoon van DBM (of DBM zelf?) Is op dinsdag alweer toe aan weekend🫠
Ze zal wel helemaal over de zeik geweest zijn over die injectie en dat projecteert ze thuis
Dus flipperdeflap denkt: daar kan ik mooi op inspelen. Dat wordt weer ziek en knuffels kopen.
pi_220776029
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:03 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze zal wel helemaal over de zeik geweest zijn over die injectie en dat projecteert ze thuis
Dus flipperdeflap denkt: daar kan ik mooi op inspelen. Dat wordt weer ziek en knuffels kopen.
Ja, ik moet het zien of ze morgen bij de sauna terecht komen, of dat Flipje schoolziek is.
pi_220776054
MCW: promo voor Leen Bakker van 45 seconden met daarin alle Mies-elementen: zoenen, hand in hand lopen, weer een ritje op de rug, en handjes aaien. Ik was zo afgeleid dat ik niet eens de spullen van Leen gezien heb...
pi_220777228
Hoeveel dagen heeft Debbie nou dat shirtje al aan. 5? Of heeft ze er meteen 10 gekocht ofzo?
pi_220777245
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:06 schreef Lynnyl het volgende:
MCW: promo voor Leen Bakker van 45 seconden met daarin alle Mies-elementen: zoenen, hand in hand lopen, weer een ritje op de rug, en handjes aaien. Ik was zo afgeleid dat ik niet eens de spullen van Leen gezien heb...
Ik zie niks raars, ik loop altijd zo door de Leen Bakker 😝
pi_220777259
quote:
Ook zo lekker geloofwaardig dat zij iets zegt over de prijs nadat ze net ¤1500,- voor een nachtje hotel heeft neergeteld.
pi_220777264
Grote onzin wat DBM uitkraamt. Hier meld je je eerst aan met je oproepkaart en ID en krijg je een stempel op je hand voor welk vaccin je komt. Dan wijzen ze de rij aan waar je mag aansluiten en ook daar staat iemand van de GGD. Dan laat je weer aan iemand anders je stempel zien en je kaart. Ze vragen naar je naam en geboortedatum en controleren deze. Medewerker laat het vaccin aan tweede collega zien en pas dan zetten ze deze.
pi_220777272
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:06 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoeveel dagen heeft Debbie nou dat shirtje al aan. 5? Of heeft ze er meteen 10 gekocht ofzo?
Ze is er gewoon heel blij mee. En met die deo in de Nijntje cassette kan dan gewoon. Kan nog wel een week.
pi_220777313
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze is er gewoon heel blij mee. En met die deo in de Nijntje cassette kan dan gewoon. Kan nog wel een week.
Het is net een kleuter van 3 jaar.
pi_220777425
DBM spoort wat mij betreft niet. Laatst dat verhaal van een andere influencer gejat dat haar kind ook bijna gestikt was. Nu dit verhaal uit de krant over vaccineren weer. Hoe verzin je het! Ik vind het zorgelijk voor die kinderen zo’n liegende moeder.
pi_220777437
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:12 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Het is net een kleuter van 3 jaar.
Nog even en ze past in maat 104/110.
pi_220777589
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:18 schreef Emma123454321 het volgende:
DBM spoort wat mij betreft niet. Laatst dat verhaal van een andere influencer gejat dat haar kind ook bijna gestikt was. Nu dit verhaal uit de krant over vaccineren weer. Hoe verzin je het! Ik vind het zorgelijk voor die kinderen zo’n liegende moeder.
Ja is het ook. Net als dat ze op dezelfde dag op insta laat zien dat ze de hort op zijn en op threads zegt dat iedereen ziek is of andersom. Alles voor aandacht.
pi_220777729
Het begint al bij Flip. Het was z’n dag vandaag niet. Zal vast door de niet verkeerde vaccinatie komen.
pi_220777818
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:08 schreef Kaatjepuk het volgende:
Grote onzin wat DBM uitkraamt. Hier meld je je eerst aan met je oproepkaart en ID en krijg je een stempel op je hand voor welk vaccin je komt. Dan wijzen ze de rij aan waar je mag aansluiten en ook daar staat iemand van de GGD. Dan laat je weer aan iemand anders je stempel zien en je kaart. Ze vragen naar je naam en geboortedatum en controleren deze. Medewerker laat het vaccin aan tweede collega zien en pas dan zetten ze deze.
Het is wel gebeurd ergens in het westen van t land. Het kan wel, maar ik waag te betwijfelen of het bij flipflap mis is gegaan.
pi_220777898
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:57 schreef Harper het volgende:
Wat dan wel een leuk filmpje zou opleveren :)
pi_220777944
Am ziet er wel erg onverzorgd uit bij die workshop zeg
pi_220777964
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zoals altijd!
pi_220777982
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het is wel gebeurd ergens in het westen van t land. Het kan wel, maar ik waag te betwijfelen of het bij flipflap mis is gegaan.
Zou wel weer heel toevallig zijn als hij de enige uit Friesland is. En dat ze lekker laat bellen. Bij die anderen werden ze vrijwel direct gebeld.
pi_220778046
Willine heeft weer wat gekregen, ze deelt niet wat. Ze is er heel stil van, maar kletst vervolgens aan een stuk door. Ik kan er niks aan doen maar ik krijg jeuk van dat 'dankbaar zijn'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 13-05-2026 07:54:39 (.) ]
pi_220778093
En Judith’s zus vind ik er ook wat smoezelig uit zien
  Moderator / Colorchick dinsdag 12 mei 2026 @ 23:01:34 #78
382129 crew  Donna
pi_220778129
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:08 schreef Kaatjepuk het volgende:
Zo streng ging het hier niet een paar weken geleden toen mijn dochter een vaccinatie kreeg. Maar alsnog geloof ik er geen zak van bij DBM.
pi_220778187
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het zijn niet de meest frisse nee.
pi_220778521
quote:
Ja dat viel me vandaag ook echt op. Een slobbershirt en haar haar leek vet.
Geen goede combi met eten wat mij betreft.
pi_220778559
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:18 schreef TantePien1990 het volgende:
Ben benieuwd of ze hier vaker gebruik van gaat maken als dat ze van de bakfiets heeft gedaan. :D
pi_220778795
Die bakker bij annemarie staat volgen mij met kunstnagels of in ieder geval nagellak lekker in dat deeg te porren.🤢
pi_220779022
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 23:36 schreef Harper het volgende:

[..]
De eeuwige lichtblauwe spijkerbroek met wederom die "sloffen" eronder. Makkelijk en comfortabel, ja. Maar zelfs voor sporten of paardrijden doet ze meer moeite. Uitgeblust, zo komt AM over.
pi_220779064
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:07 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik zie niks raars, ik loop altijd zo door de Leen Bakker 😝
Ik ook en dan style ik mn outfit helemaal en polijst ik mijn haren mooi! Speciaal voor Leen ❤️
pi_220779067
quote:
En was die ene kleffe reclame voor Bjorn Borg niet de enige waar Tim aan mee deed? Bij wijze van hoge uitzondering want hij had geen ambities om influencer te worden of gesponsorde content te maken

Blijkbaar is ie van gedachte veranderd.😌

Ik denk dat het nog wel even duurt voordat Tim weer aan de bak gaat als trainer. Die banen liggen niet voor het oprapen, hij is nog een kuikentje in die wereld en waarschijnlijk moet ie op zoek naar een club binnen een straal van 10 km. Ik kan me niet voorstellen dat Michelle hem stimuleert om bij een club in het buitenland aan de slag te gaan.
pi_220779080
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 06:58 schreef Cyan het volgende:

[..]
En was die ene kleffe reclame voor Bjorn Borg niet de enige waar Tim aan mee deed? Bij wijze van hoge uitzondering want hij had geen ambities om influencer te worden of gesponsorde content te maken

Blijkbaar is ie van gedachte veranderd.😌

Ik denk dat het nog wel even duurt voordat Tim weer aan de bak gaat als trainer. Die banen liggen niet voor het oprapen, hij is nog een kuikentje in die wereld en waarschijnlijk moet ie op zoek naar een club binnen een straal van 10 km. Ik kan me niet voorstellen dat Michelle hem stimuleert om bij een club in het buitenland aan de slag te gaan.
Ja of wel, heeft ze een reden om daar te wonen en het leven nog complexer te maken. Lees: kids elke week heen en weer vliegen. Wereldschool. Het zou toch allemaal errug interessant zijn.

Ik heb de podcast ook geluisterd. Ik begin Iris dus steeds leuker te vinden en Mies valt een beetje in het niet naast Iris haar eigen mening en zelfverzekerheid. Ze praatte ook weer over haar opvoeding. De meid had een 7.3 op examen Duits haar beste vak. Wat is dit hadden haar ouders gezegd. Ik zie wel dat die ouders dit onrustige leven in de hand hebben gewerkt. En nu klagen dat ze zo dun is. Die ouders hebben die meid haar hele leven opgejaagd, ik vind het erg kwalijk eerlijk gezegd.
pi_220779097
Een lezend kind en daar 13 foto’s van plaatsen. Ik vind dat ze van die hele vakantie al veel te veel plaatst, elke stap die gezet wordt komt op insta. Maar 13 foto’s van een lezend kind is wel het toppunt van plaatsen om het plaatsen.
pi_220779100
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:03 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ja of wel, heeft ze een reden om daar te wonen en het leven nog complexer te maken. Lees: kids elke week heen en weer vliegen. Wereldschool. Het zou toch allemaal errug interessant zijn.

Ik heb de podcast ook geluisterd. Ik begin Iris dus steeds leuker te vinden en Mies valt een beetje in het niet naast Iris haar eigen mening en zelfverzekerheid. Ze praatte ook weer over haar opvoeding. De meid had een 7.3 op examen Duits haar beste vak. Wat is dit hadden haar ouders gezegd. Ik zie wel dat die ouders dit onrustige leven in de hand hebben gewerkt. En nu klagen dat ze zo dun is. Die ouders hebben die meid haar hele leven opgejaagd, ik vind het erg kwalijk eerlijk gezegd.
Dat tv programma liet al zien dat er een rare dynamiek in dat gezin is.
pi_220779103
Hoe zal het met DBM haar autisme groepstherapie gaan? Volgens mij hebben we daar al een tijdje niks meer over gehoord (of ik moet het gemist hebben)
pi_220779113
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Een lezend kind en daar 13 foto’s van plaatsen. Ik vind dat ze van die hele vakantie al veel te veel plaatst, elke stap die gezet wordt komt op insta. Maar 13 foto’s van een lezend kind is wel het toppunt van plaatsen om het plaatsen.
Nou inderdaad. Maar bij gebrek aan content waarschijnlijk want Judith is moe van de vakantie en ze verlangt naar haar eigen bed. Tja, zij wilde 3 weken weg en zo veel mogelijk doen. Logisch dat je moe wordt als je ook de enige bent die kan rijden.
pi_220779143
quote:
Echt.... dit is toch triest... alsof 1 of 2 foto's niet genoeg zou zijn (geen online is beter ... maar je bent wannabe flu dus moet zijn fanclub tevreden stellen...)
pi_220779149
Die reclames van MW zijn toch sowieso nooit echt geloofwaardig, nu weer de leenbakker en weer een sneer “eindelijk echt genieten van thuis” maar vorig jaar draaide ze nog een reclame met de poly voor die ligbedden waar ze heerlijk de avonden genietend in lagen.. en nu geniet ze zogenaamd van ijzeren stoeltjes van leen en zo vaak zal ze er niet in zitten want zodra het kan ontvlucht ze de boerderij :)
pi_220779162
Ze blijft dr zelf overschatten met wat ze aankan. Ja er is veel te zien en je weet dat je het sowieso niet gaat redden, plan dan meer rust dagen in. 3 weken bijna elke dag vele uren rijden en wandelen terwijl je in NL daar een fractie van doet. Daar worden de meeste mensen met een "gezond" lichaam nog moe van. Een vakantie is ook uitrusten en dan bedoel ik niet alleen slapen.
En voor Bob met zoveel energie, zoveel uren rijden. Mijn kinderen zouden daar erg chagrijnig van worden.
pi_220779165
quote:
Roald Dahl is niet echt een groep 3 boek, maar ja het is Bob he, het wonderkind.
.
pi_220779180
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:42 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Roald Dahl is niet echt een groep 3 boek, maar ja het is Bob he, het wonderkind.
.
Hij ging ook niet mega snel er doorheen... leuk voor de foto maar denk toch jammer voor de beleving... zoveel leuke beter voor zijn leeftijd boeken... maar nu heeft ze foto's waardoor ze kan zeggen "je las al Roald Dahl toen je 7 was!"
pi_220779189
quote:
😁 komt ook helemaal niet nep over😇
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220779193
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:15 schreef Cato99 het volgende:
Hoe zal het met DBM haar autisme groepstherapie gaan? Volgens mij hebben we daar al een tijdje niks meer over gehoord (of ik moet het gemist hebben)
Misschien in vakantie geen groeps therapie, ik vind het wel een kalijke zaak als het verhaal over vaccinatie niet blijkt te kloppen.
pi_220779194
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:08 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ook zo lekker geloofwaardig dat zij iets zegt over de prijs nadat ze net ¤1500,- voor een nachtje hotel heeft neergeteld.
En dat ze zoo graag thuis is op de farm
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220779202
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:53 schreef Lipisu het volgende:
Bij hvk is de vergoeding voor het incontinentie materiaal afgewezen.
Misschien moet ze eens aan het trainen gaan met hem,even geen bieb of strandje.
Maar zou hij wel gewoon naar school mogen straks als hij niet zindelijk is?
Ze vertelt ook niks meer over de scholen waar ze tussen zat te twijfelen .
Ze wacht gewoon tot hij 5 jaar is want dan heeft ze er lekker wel recht op.
pi_220779204
Die laatste 2 reclame filmpjes van Michelle. Ze staan ook zo mooi naast elkaar op haar insta. Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als ik ze kijk. En dan Tim die er een beetje bij staat met zn handen in z'n zakken met te grote hoody over zn hoofd of er achteraan sjokt met een plantje in zn handen.. En Michelle die nog maar eens op zn rug springt. Ik kom niet meer bij, naar wat voor koortsdroom zit ik te kijken?!
Ik snap dat je in zo'n eerste periode van een relatie nog helemaal verliefd bent en alles voor elkaar en samen wil doen. Maar Tim, jongen, je staat zo gigantisch voor lul. Zoek een echte baan en hou op met als een afgericht schoothondje achter die vrouw aan te lopen.
pi_220779206
quote:
zo zien haar volgers haar het liefste denkt ze , een doorsnee slons
pi_220779216
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Viel me gisteren ook op. Vettige haren ook. Ze lijken veel op elkaar qua kapsel en kledingstijl.
pi_220779250
In de comments onder het Leen Bakker filmpje zegt iemand; ik dacht dat jullie een baby wieg in elkaar aan het zetten waren.
Zegt Michelle; I wish.
Nou, als het ze lukt dan komt die baby er hoor, let maar op.
Zit de wereld ook echt op te wachten, dat 5e kind van Michelle dat gaat opgroeien in een samengesteld gezin waarvan je maar moet afwachten hoelang deze bevlieging weer duurt en dat gebouwd is op de puinhopen van 2 kapotte huwelijken waar al 6 kinderen van rondlopen.
pi_220779304
Sanneke weer lekker zeuren dat M vroeg wakker was. En tegen hem bleren. Gelukkig heeft ze alweer nieuwe boekjes voor hem besteld, dus er komt weer een geluksmomentje voor haar aan. Ik zou toch eens nadenken over een lidmaatschap bij een bibliotheek.
pi_220779308
Ik denk dat ook hoor.
Ze geeft geen zin om er tijd in te stoppen, net als met het fatsoenlijk eten koken.
Makkelijker om te roepen ze lusten dat niet.
Nu kan ze straks bij iedere natte luier naar school om hem te verschonen, want hij zou toch naar een reguliere basisschool?
Mij maakt ze niet wijs dat ze zelf niet kan trainen met hem, ze moet dan meer thuis blijven en dat wil ze niet.
Bieb, strandje, fotoshoots,kinderboerderij , koffie adresjes alles moet doorgaan.
Dat lukt niet als je aan zindelijkheidstraining begint.
Is die jongste van Debbie al zindelijk? Die lichtte daar destijds zo op dat dat makkelijk kon?
pi_220779312
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:03 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]

Tim naar het buitenland en zij mee als voetbalvrouw! Dat zou ze geweldig vinden.

Misschien hebben haar ouders eisen aan haar gesteld, maar dat is volgens mij niet de oorzaak/schuld van haar gedrag. Het plaatje Koen, Michelle en 'de klaver' (rare uitdrukking) is wat zij zelf hebben voorgeleefd. Die onrust heeft ze niet van haar ouders. Ze is nogal extreem qua stemmingswisselingen en heeft veel aandacht en prikkels nodig. Ik weet niet of ze ooit professionele hulp heeft gehad daarvoor, maar die kunnen daar wel wat mee denk ik. Als ze zelf wil veranderen.

Overigens blijft Iris enorm in mijn irritatie zitten. Die overdreven uitspraken, die half Engelse zinnen en hoe ze opschept over haar leven (ouders, Deeeevid, Ma-tsjella en zichzelf) op een quasi bescheiden manier.
pi_220779318
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 23:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Eerder was het me ook niet zo opgevallen, maar vandaag dus ook
pi_220779324
Ik stond vanochtend onder de douche en had ineens ‘Mijan is een smikkelbeer, smikelbeer, smikkelbeer’ in mijn hoofd 🫣😂
pi_220779328
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Maar bij gebrek aan content waarschijnlijk want Judith is moe van de vakantie en ze verlangt naar haar eigen bed. Tja, zij wilde 3 weken weg en zo veel mogelijk doen. Logisch dat je moe wordt als je ook de enige bent die kan rijden.
Ben benieuwd hoelang ze er dit keer afligt
pi_220779337
PINDAKAAS!! BORRE! Ok Sanne, chill
pi_220779356
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:18 schreef papierentas het volgende:
Sanneke weer lekker zeuren dat M vroeg wakker was. En tegen hem bleren. Gelukkig heeft ze alweer nieuwe boekjes voor hem besteld, dus er komt weer een geluksmomentje voor haar aan. Ik zou toch eens nadenken over een lidmaatschap bij een bibliotheek.
😵‍💫 zou bijna denken dat mijan vooral borre bij haar brengt omdat ZIJN MOEDER er zo blij van word.. ik kan er gewoon echt niet tegen hoe ze tegen hem praat... alsof hij niet 100 is ofzo... je hebt van die mensen die bij bejaarde, baby's en geestelijk beperkte mensen ineens heel raar gaan praten 🤦‍♂️ alsof hun eigen IQ ineens een snoekduik omlaag neemt... dit doet Sanneke bij haar kind 🤦‍♂️
Het is gewoon een mens! Je hoeft hem niet de hypotheek rente aftrek uit te gaan leggen maar gewoon op een normale toon met een normale stem zeggen dat je een boekje gaat lezen met hem is helemaal ok 👍
pi_220779360
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 01:27 schreef Post-its het volgende:
Die bakker bij annemarie staat volgen mij met kunstnagels of in ieder geval nagellak lekker in dat deeg te porren.🤢
En hele handige wijde mouwen die lekker door/in de meel hangen.
pi_220779363
Jasses, wat was AM goor bezig gisteravond. Tijdens dat brood gedoe zag ze eruit alsof ze 2 weken niet gedouched heeft en dito tijd haar tanden niet heeft gepoetst en dan lekker in en bij dat meel hangen. En dan bij thuiskomst met die zogenaamde sloffen die ze ook op straat draagt op de salontafel gaan liggen.
pi_220779374
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:19 schreef Lipisu het volgende:
Ik denk dat ook hoor.
Ze geeft geen zin om er tijd in te stoppen, net als met het fatsoenlijk eten koken.
Makkelijker om te roepen ze lusten dat niet.
Nu kan ze straks bij iedere natte luier naar school om hem te verschonen, want hij zou toch naar een reguliere basisschool?
Mij maakt ze niet wijs dat ze zelf niet kan trainen met hem, ze moet dan meer thuis blijven en dat wil ze niet.
Bieb, strandje, fotoshoots,kinderboerderij , koffie adresjes alles moet doorgaan.
Dat lukt niet als je aan zindelijkheidstraining begint.
Is die jongste van Debbie al zindelijk? Die lichtte daar destijds zo op dat dat makkelijk kon?
Bijna 3 he... moet dus wel... minimaal al een jaar iig! Als ze met 2 niet zindelijk zijn ben je gewoon een luie slechte moeder
pi_220779452
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bijna 3 he... moet dus wel... minimaal al een jaar iig! Als ze met 2 niet zindelijk zijn ben je gewoon een luie slechte moeder
Maar daar hadden ze vast, net als met het stoppen met de speen, geen energie voor. Je weet wel, alle energie ging naar het in stand houden van het ziek zijn sprookje.
pi_220779465
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:23 schreef Missinglink24 het volgende:
PINDAKAAS!! BORRE! Ok Sanne, chill
Die Borre boekjes liggen heel vaak bij de kringloopwinkel voor heel weinig. En idd ga naar de bibliotheek. Hier vonden ze Bobbi Beer een groot succes. #ongevraagdetipvoorsanneke

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 13-05-2026 08:55:39 (Toevoeging ) ]
pi_220779504
-----

[ Bericht 100% gewijzigd door Donna op 13-05-2026 09:25:52 ]
pi_220779539
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar daar hadden ze vast, net als met het stoppen met de speen, geen energie voor. Je weet wel, alle energie ging naar het in stand houden van het ziek zijn sprookje.
Ja neenee zo werkte het niet volgens Debbie he! Ouders met smoesjes waardoor het niet lukte zijn gewoon lui en geen interesse in hun kind! Iedereen kan zijn kind zindelijk maken voor hij 2 is! Als dat niet lukt ben je lui en had je geen kinderen moeten nemen (disclaimer dit zijn Debbie's woorden 👍 ik heb kinderen die het vertikte zindelijk te worden 😂 dus ik ben sowieso een slechte moeder)
pi_220779554
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
En dat ze zoo graag thuis is op de farm
Terwijl ze altijd de hort op is
pi_220779560
AM: ik had haar stories nog niet gezien, maar wat ziet ze er flets uit zeg. En lekker ook die bakdame met lange mouw en dr sieraden nog om lekker in dat deeg peuren.
Zou Sanneke ook mee hebben gedaan met de live baksessie? Ze had tenslotte ook alle spullen gekregen van Dion.

Judith; ik ben niet zo'n ophemelaar als zij, maar onze 7jarige leest ook Roald Dahl. Hij vindt die boeken helemaal geweldig, we kijken wel ff naar welke titels niet te spannend zijn, want onze 7jarige heeft daar nogal snel last van haha.
Maar gek he dat ze moe is na deze vakantie? Kan ze er straks weer lekker vanaf liggen terwijl ze in dr eentje voor Bob moet zorgen net als na de vorige vakantie 👌
pi_220779573
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja neenee zo werkte het niet volgens Debbie he! Ouders met smoesjes waardoor het niet lukte zijn gewoon lui en geen interesse in hun kind! Iedereen kan zijn kind zindelijk maken voor hij 2 is! Als dat niet lukt ben je lui en had je geen kinderen moeten nemen (disclaimer dit zijn Debbie's woorden 👍 ik heb kinderen die het vertikte zindelijk te worden 😂 dus ik ben sowieso een slechte moeder)
Ik weet het🤣. Debbie en haar uitspraken over zindelijkheid. Ik had er ook één bij die nogal gemakzuchtig was. Ging met alles als een speer maar die luier vond ze prima.
pi_220779583
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:42 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
.
Bedoel je dan qua niveau? Mijn kind liep met lezen jaren voor (nooit gedeeld op social media), moest dus vooral altijd letten op de inhoud van het boek.
pi_220779599
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:27 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
En losse haren erboven allebei.
pi_220779621
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM: ik had haar stories nog niet gezien, maar wat ziet ze er flets uit zeg. En lekker ook die bakdame met lange mouw en dr sieraden nog om lekker in dat deeg peuren.
Zou Sanneke ook mee hebben gedaan met de live baksessie? Ze had tenslotte ook alle spullen gekregen van Dion.

Judith; ik ben niet zo'n ophemelaar als zij, maar onze 7jarige leest ook Roald Dahl. Hij vindt die boeken helemaal geweldig, we kijken wel ff naar welke titels niet te spannend zijn, want onze 7jarige heeft daar nogal snel last van haha.
Maar gek he dat ze moe is na deze vakantie? Kan ze er straks weer lekker vanaf liggen terwijl ze in dr eentje voor Bob moet zorgen net als na de vorige vakantie 👌
Sanneke heeft denk ik wel meegedaan ja, ze had die box van AM niet voor niks gekocht. Nu gaat het gebeuren, ik denk dat de starter al in de koelkast staat ;)
pi_220779640
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Denk dat het punt meer is dat we bob simpelere boeken hebben zien/horen lezen en dat al lastig ging... Roald Dahl is toch wel rijk taalgebruik ... zo zonde als je dat niet mee krijg omdat het nog te moeilijk is..
Mijn nu 8 jarige las ook al vroeg en veel en leest nu de percy jackson reeks.. maar hij vind Roald Dahl vooral leuk om voorgelezen te krijgen
pi_220779667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bedoel je dan qua niveau? Mijn kind liep met lezen jaren voor (nooit gedeeld op social media), moest dus vooral altijd letten op de inhoud van het boek.
Maar bob loopt niet voor he.. mijn kind liep ook voor en dat is idd erg zoeken naar juiste boeken voor zijn leeftijd/beleefwereld.. maar bob maakte laatst al veel foutjes in een avi m3 boekje.. (wat helemaal ok is) dus dan loopt hij duidelijk niet voor
pi_220779676
Ach, scholen hebben de ballen niet om te zorgen dat schoolreisjes en sportdagen niet meer nodig zijn. Aldus Annemarie die dit nu voor de 8e keer roept. Waarom luisteren ze niet naar haar? De alwetende AM
pi_220779804
Het is gewoon een ongezellig zure vrouw op de een of andere manier. Alles wat niet in haar straatje past moet verboden worden.

Ik lees dit ook al voor het vierde jaar of zo en het gaat mijn ene oog in en het andere uit.
pi_220779914
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:19 schreef Earring het volgende:
Ach, scholen hebben de ballen niet om te zorgen dat schoolreisjes en sportdagen niet meer nodig zijn. Aldus Annemarie die dit nu voor de 8e keer roept. Waarom luisteren ze niet naar haar? De alwetende AM
Gewoon weer wat gelul in de ruimte van AM. Om maar reacties uit te lokken zodat ze weer beter zichtbaar wordt op the gram.
Deze moeder had gewoon lekker moeten stoppen bij 3 kinderen , ze is er duidelijk helemaal klaar mee. Sneu voor vooral die laatste 2 kinderen dat hun moeder de sportdag en de schoolreisjes afkraakt, dat je niet mee mag doen met de avondvierdaagse en dat je moeder uit de groepsapp van de klas stapt zodra het over een gezamenlijk cadeau gaat. Ik zou me daar als kind van bv Jet's leeftijd echt verdrietig om gevoeld hebben.
Maar de kinderen van AM uiteraard niet, die zijn allemaal hetzelfde en houden allemaal niet van sport en schoolreisjes.
pi_220779939
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar bob loopt niet voor he.. mijn kind liep ook voor en dat is idd erg zoeken naar juiste boeken voor zijn leeftijd/beleefwereld.. maar bob maakte laatst al veel foutjes in een avi m3 boekje.. (wat helemaal ok is) dus dan loopt hij duidelijk niet voor
Dit hebben wij ook idd. Hij zit in groep4, maar leest qua avi niveau veel hoger. Maar hij maakt dan ook geen fouten in avi 4 boeken. En als Bob dat wel doet is dat natuurlijk helemaal niet erg, ik wil niks zeggen over zijn niveau. Maar Judith moet hem natuurlijk weer boven de rest plaatsen.
Ik denk dat Judith graag wil dat hij voorloopt zodat ze kan zeggen 'zie je wel dat school niet zo belangrijk is, hij kan best genoeg missen'.
pi_220779957
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:29 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Gewoon weer wat gelul in de ruimte van AM. Om maar reacties uit te lokken zodat ze weer beter zichtbaar wordt op the gram.
Deze moeder had gewoon lekker moeten stoppen bij 3 kinderen , ze is er duidelijk helemaal klaar mee. Sneu voor vooral die laatste 2 kinderen dat hun moeder de sportdag en de schoolreisjes afkraakt, dat je niet mee mag doen met de avondvierdaagse en dat je moeder uit de groepsapp van de klas stapt zodra het over een gezamenlijk cadeau gaat. Ik zou me daar als kind van bv Jet's leeftijd echt verdrietig om gevoeld hebben.
Maar de kinderen van AM uiteraard niet, die zijn allemaal hetzelfde en houden allemaal niet van sport en schoolreisjes.
Mijn 7jarige zou echt last hebben van dat geklaag van AM.
Waarom is t toch zo moeilijk te geloven voor AM dat kinderen daar wel plezier uithalen?
pi_220780089
Altijd ook dat overdrijven van AM. "Maandenlange jengelende klassenapp" Ik ben 8 jaar klassenmoeder geweest, regelde dat gezamenlijke cadeau en je stuurt 1x een appje wie er mee wil doen en een open betaalverzoek. Mensen betalen, cadeau wordt gekocht en ik stuurde dan 1x een fotootje van het leuk ingepakte cadeau dat ik gekocht had. Krijg je dan wat reacties op in de trant van , wat leuk en bedankt en dat was het.
Geen idee in wat voor klassen al die 8 kinderen van haar hebben gezeten maar dat de klassenapp bij alle 8 maandenlang bezig was met jengelen over het gezamelijk cadeau lijkt mij erg overdreven.
pi_220780120
Leuk toch dat B. zo geniet van het lezen! Ik vond dat zo'n magisch moment altijd. En als het niveau te hoog is leggen kinderen het boek vanzelf wel weg. Als ze er van genieten is het niveau passend.

Ik vond het beeld van de dame bij de workshop bij Annemarie zo smerig: met lange kunstnagels je deeg vormen. Ik heb geen smetvrees (verre van), maar dat is gewoon super smerig. En ik zou zelf ook andere mouwen en een aanrecht op de goede hoogte hebben gekozen. Maar ja, het moest waarschijnlijk weer snel snel.

Je zal een onderwijzer van de kinderen van Annemarie zijn. Druk zijn met regelen en dan dit lezen. Zou Annemarie dit dan ook zeggen tegen zo'n leerkracht: "Sorry, ik moet dit doen om zichtbaar te blijven"?
Sowieso, ouders die ik in jaren tijd nooit heb zien meehelpen, neem ik sowieso niet serieus als ze klagen over dit soort dingen.
pi_220780183
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef Weerikier het volgende:
Altijd ook dat overdrijven van AM. "Maandenlange jengelende klassenapp" Ik ben 8 jaar klassenmoeder geweest, regelde dat gezamenlijke cadeau en je stuurt 1x een appje wie er mee wil doen en een open betaalverzoek. Mensen betalen, cadeau wordt gekocht en ik stuurde dan 1x een fotootje van het leuk ingepakte cadeau dat ik gekocht had. Krijg je dan wat reacties op in de trant van , wat leuk en bedankt en dat was het.
Geen idee in wat voor klassen al die 8 kinderen van haar hebben gezeten maar dat de klassenapp bij alle 8 maandenlang bezig was met jengelen over het gezamelijk cadeau lijkt mij erg overdreven.
Bij ons was er gewoon geen klassenapp. Bij geen enkel kind (oké, mede omdat bij ons veel ouders het Nederlands niet machtig waren en/of laaggeletterd waren).:Ik herken hier dus echt niets van. Zou Annemarie weten dat je het geluid bij Whatsapp uit kan zetten 😁?
pi_220780186
quote:
Ah, ze heeft haar 'laatste weken voor de zomervakantie' draaiboek weer van zolder gehaald. Elk jaar opnieuw dat zure gedoe. Je kinderen zullen een gezamelijk cadeau, schoolreisje en de avondvierdaagse maar leuk vinden, maar dat kan echt niet, dan ben je geen echte Geerts, dan lachen we je met 10 man uit aan tafel.
pi_220780188
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn 7jarige zou echt last hebben van dat geklaag van AM.
Waarom is t toch zo moeilijk te geloven voor AM dat kinderen daar wel plezier uithalen?
Het zijn de Geertsen hè. Die houden van regelmaat en voorspelbaarheid. Allemaal.
pi_220780248
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:42 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ah, ze heeft haar 'laatste weken voor de zomervakantie' draaiboek weer van zolder gehaald. Elk jaar opnieuw dat zure gedoe. Je kinderen zullen een gezamelijk cadeau, schoolreisje en de avondvierdaagse maar leuk vinden, maar dat kan echt niet, dan ben je geen echte Geerts, dan lachen we je met 10 man uit aan tafel.
Ach ja, eerst mekkeren dat het maar geen lente wordt en als het dan lente is gaat je mekkeren over de laatste weken voor de zomervakantie. Er speelt van alles in de wereld, maar zelfs als Rusland Europa zou aanvallen weet je in elk geval dat Annemarie op vaste tijdstippen over vaste onderwerpen gaat zaniken. Op Annemarie kun je vertrouwen: een baken in de wereldgeschiedenis.
pi_220780278
quote:
😂 ik heb gisteren weer de klassen app op mute gezet omdat men de voetbal plaatjes albums compleet willen maken (kunnen die kinderen dat serieus niet onderling??)
Ik keek net... 398 berichten gemist 😂👍 gelukkig doet iedereen een eigen iets voor het jaar einde.. alleen groep 8 doet iets bijzonders samen
pi_220780317
Bizar dat je alles teveel vindt deze week, zat wordt van zogenaamde appjes in een groepsapp maar wel tijd om elke poep en scheet te delen.m van haar gezin. Oh nee dat is werk.

Je gezin zou naar je werk geworden zijn..
pi_220780329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat het punt meer is dat we bob simpelere boeken hebben zien/horen lezen en dat al lastig ging... Roald Dahl is toch wel rijk taalgebruik ... zo zonde als je dat niet mee krijg omdat het nog te moeilijk is..
Mijn nu 8 jarige las ook al vroeg en veel en leest nu de percy jackson reeks.. maar hij vind Roald Dahl vooral leuk om voorgelezen te krijgen
Echt, wat maakt het uit? Hij leest zo te zien de hele dag en dus is het passend.
pi_220780350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 ik heb gisteren weer de klassen app op mute gezet omdat men de voetbal plaatjes albums compleet willen maken (kunnen die kinderen dat serieus niet onderling??)
Ik keek net... 398 berichten gemist 😂👍 gelukkig doet iedereen een eigen iets voor het jaar einde.. alleen groep 8 doet iets bijzonders samen
Ouders die voetbal plaatjes voor hun kinderen gaan ruilen in de app zou dan weer wél een goede reden zijn om eruit te stappen 😆
pi_220780501
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:54 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ouders die voetbal plaatjes voor hun kinderen gaan ruilen in de app zou dan weer wél een goede reden zijn om eruit te stappen 😆
Zeker als dat met zóveel berichten gepaard gaat. Ik zou er na 30 al klaar mee zijn.
pi_220780505
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Echt, wat maakt het uit? Hij leest zo te zien de hele dag en dus is het passend.
Naast dat jou en mijn mening mogen verschillen weet ik uit professioneel oogpunt dat boven niveau lezen niet goed is voor de verwerking van het verhaal. Je kunt woordjes lezen maar de context niet begrijpen... over moeilijke woorden heen lezen.. woorden fout lezen en je dit zo aanleren
Ik zou het niet doen iig.. maar you do you 👍 en Judith moet ook lekker doen wat ze wilt 🤷 maar als het op insta staat mogen mensen daar een mening over hebben
pi_220780522
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:27 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Daar had ik nog niet eens op gelet! Wel verzorgd, maar inderdaad geen handige outfit voor een bakworkshop.
Waarom niet beiden een schoon schort en de workshop in een keuken filmen?
pi_220780528
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:06 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Zeker als dat met zóveel berichten gepaard gaat. Ik zou er na 30 al klaar mee zijn.
Ervaring uit het verleden leert dat 95% dit wel ok vind... en helaas ook de wel gewenste berichten in die groep komen... dus hoe laat ze bv terug komen van schoolreis "we rijden nu daar" of dat er iets is na school waardoor je een uurtje later kan ophalen enzo... dus zet hem vaak op mute.. eruit stappen vind ik ook niet handig 😂
pi_220780540
Allejezus. 18 stories lang gezemel over het einde van het schooljaar.
Twee weken geleden was iedereen zo ont-zet-tend aan vakantie toe, maar nu is er weer te weinig regelmaat.
Het is maar net wat er in Anne´s straatje past he?
Poeh, het zou me niet verbazen als ze flink last heeft van de hormonale veranderingen van de perimenopauze (ik herken het, dus vind dat ik dat mag zeggen).

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 13-05-2026 10:20:55 ]
pi_220780558
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 23:46 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ben benieuwd of ze hier vaker gebruik van gaat maken als dat ze van de bakfiets heeft gedaan. :D
Misschien kan ze gaan bakken in die "bak"fiets🤭
pi_220780563
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:13 schreef Harper het volgende:
Twee weken geleden was iedereen zo ont-zet-tend aan vakantie toe, maar nu is er weer te weinig regelmaat.
Poeh, het zou me niet verbazen als ze flink last heeft van de hormonale veranderingen in de perimenopauze (ik herken het, dus vind dat ik dat mag zeggen).
En ze mist het continu rooster…
pi_220780584
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:13 schreef Harper het volgende:
Poeh, het zou me niet verbazen als ze flink last heeft van de hormonale veranderingen in de perimenopauze (ik herken het, dus vind dat ik dat mag zeggen).
Ja, ze zegt er alleen niet bij dat ze in die 2 weken van hot naar her gesjeesd zijn voor de centen. En maandag was het nog iets in de trant van 'fijn dat ik ze weer kan inleveren bij echte opvoeders'. Zou fijn zijn voor die kinderen als AM vrijdag lekker de hort op gaat voor haar belangrijke werk en met hun vader op gemak wat kunnen doen op hun vrije dag, zonder het geneuzel en de camera van hun moeder.
pi_220780588
Die laatste story van AM ook. Niemand had haar tijdens de oudste 4 kinderen verteld dat het ook anders kan. Hahaha! Ik hoor Sanneke!
Niemand had AM verteld dat je ook zelf een cadeautje of tekening aan de juf kan laten geven door je kind. AM kon dat zelf niet bedenken, die dacht dat dat verplicht was. En niemand had haar verteld dat je een kind ook eens een dagje thuis kan houden als het moe is. Jeetje, wat een grootse ontdekking moet dat zijn geweest voor AM dat dat allemaal gewoon kan joh!
Gelukkig hebben alle onervaren ouders nu wel de geweldige kennis en ervaring van AM tot hun beschikking.
Nou, AM heeft bij mij iig bereikt dat ik smakelijk heb kunnen lachen deze ochtend om de hoeveelheid onzin die zij weer uitkraamt.
pi_220780602
Annemarie lijkt er ook elk jaar weer van overtuigd dat er na de meivakantie niets meer geleerd wordt. In haar ogen is het dan al bijna vakantie. Dat gaat gewoon niet op, gezien de zomervakantie in de laatste regio meestal pas in juli begint.

En verder lijkt ze te denken dat ze de enige ouder is met de waarheid in pacht 😜
pi_220780615
Wat ik overigens wel grappig vind aan de schoolreis/sportdag preek van AM ... ze hebben net vakantie gehad waarbij ze die 2 jongste overal mee sleepte en je vooral lot steeds moeier zag worden in de recap filmpjes... kind ging volledig afgebeult weer terug naar school 😂 maar het is dat schoolreisje wat het arme kind straks gaat nekken!!!!
Begrijp me niet verkeerd wij gaan soms ook op actieve vakantie en mijn kind komt daar dan ook moe vandaan 😂 maar ik zeik niet over school... na een week klimbos/zwemparadijs/animatie en flink laat naar bed is het niet het schoolreisje wat de laatste druppel was! (Ik zeg altijd op vrijdag voor de vakantie alvast sorry tegen de juf 😂👍 moet juf ook altijd om lachen)
pi_220780623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:25 schreef Shuri het volgende:
Annemarie lijkt er ook elk jaar weer van overtuigd dat er na de meivakantie niets meer geleerd wordt. In haar ogen is het dan al bijna vakantie. Dat gaat gewoon niet op, gezien de zomervakantie in de laatste regio meestal pas in juli begint.

En verder lijkt ze te denken dat ze de enige ouder is met de waarheid in pacht 😜
Ik heb het even opgezocht. Na de meivakantie nog 10 weken school in die regio.
pi_220780643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat ik overigens wel grappig vind aan de schoolreis/sportdag preek van AM ... ze hebben net vakantie gehad waarbij ze die 2 jongste overal mee sleepte en je vooral lot steeds moeier zag worden in de recap filmpjes... kind ging volledig afgebeult weer terug naar school 😂 maar het is dat schoolreisje wat het arme kind straks gaat nekken!!!!
Begrijp me niet verkeerd wij gaan soms ook op actieve vakantie en mijn kind komt daar dan ook moe vandaan 😂 maar ik zeik niet over school... na een week klimbos/zwemparadijs/animatie en flink laat naar bed is het niet het schoolreisje wat de laatste druppel was! (Ik zeg altijd op vrijdag voor de vakantie alvast sorry tegen de juf 😂👍 moet juf ook altijd om lachen)
Maar dat doet ze altijd.
Het is te druk en onrustig om bv aan de vierdaagse deel te nemen maar zelf gaan ze tig keer een weekend weg in die tijd.
Hetzelfde in de periode voor sinterklaas en kerst. Teveel sintvieringen en kerstborrels, het wordt allemaal afgezegd. Om vervolgens zelf allerlei activiteiten en weekendjes weg te organiseren moeten promoten.
pi_220780670
AM had de vakantie ook kunnen gebruiken om even af te draaien, ipv haar kinderen en zz als een malle op te jagen met haar spon-uitjes. Sowieso vrouw, doe eens rustig. Geef die kinderen eens tijd om te lummelen.
pi_220780680
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wat zeg jij nou? Hij loopt voor met alles! Niet mijn mening, dat moge duidelijk zijn.
pi_220780741
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:31 schreef Harper het volgende:

[..]
Maar dat doet ze altijd.
Het is te druk en onrustig om bv aan de vierdaagse deel te nemen maar zelf gaan ze tig keer een weekend weg in die tijd.
Hetzelfde in de periode voor sinterklaas en kerst. Teveel sintvieringen en kerstborrels, het wordt allemaal afgezegd. Om vervolgens zelf allerlei activiteiten en weekendjes weg te organiseren moeten promoten.
De kinderen “trekken” het op school niet omdat de combinatie school en werken op die leeftijd gewoon teveel is. En de werkgever moeders gaat voor op school. Het zal mij niet verbazen als Jet en Lot op jonge leeftijd met een burn-out te maken krijgen.
pi_220780785
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:35 schreef AnnArt het volgende:
AM had de vakantie ook kunnen gebruiken om even af te draaien, ipv haar kinderen en zz als een malle op te jagen met haar spon-uitjes. Sowieso vrouw, doe eens rustig. Geef die kinderen eens tijd om te lummelen.
Ze draait haar jaarlijkse zeikmenu weer af. Je propt je meivakantie helemaal vol want er moest geld verdiend worden, bent blij dat ze op maandag weer naar school kunnen en ze HAAR huis weer voor zichzelf heeft. Wel jammer dat ze MG koffie moest brengen. En vervolgens gaat ze de komende 10 weken zeuren en klagen. En plant ze op de meest idiote momenten straks weer allerlei activiteiten zodat ze daarna nog harder kan klagen. En snapt blijkbaar niet dat ze niet zo'n plangoeroe is als ze van zichzelf denkt. Ze wordt met het jaar ongezelliger...
pi_220780793
Jezus AM, who hurt you?
Nu weer zeiken over dat je je als influencer aan een script moet houden bij samenwerkingen en dat andere influencers zich laten omkopen (zij natuurlijk niet, kinderen tentoonstellen voor geld is wat heel anders). Wat is die vrouw een ouwe bittere heks aan het worden zeg, zowel qua uiterlijk als hoe ze zich verbaal profileert op social media.
pi_220780855
Wat is er mis met boekjes herhalen voor een kind van 1,5? Het is niet zo dat ze maar 2 boekjes heeft he?

Juist dan gaan ze dingen, afbeeldingen en woorden herkennen.

Maarja, de Dagelijkse Koopdrang moet weer gestild worden.

En wat al is gezegd: ga naar een kringloop en koop daar af en toe een ‘nieuw’ boekje. Dan is het ook geen probleem als hij zelf ‘leest’ en een keer een bladzijde scheurt.
pi_220780856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:54 schreef Weerikier het volgende:
Jezus AM, who hurt you?
Nu weer zeiken over dat je je als influencer aan een script moet houden bij samenwerkingen en dat andere influencers zich laten omkopen (zij natuurlijk niet, kinderen tentoonstellen voor geld is wat heel anders). Wat is die vrouw een ouwe bittere heks aan het worden zeg, zowel qua uiterlijk als hoe ze zich verbaal profileert op social media.
Die vrouw is bitter dan bitter. Afschuwelijk.

Dan stopt ze nog liever. Dat zou ze inderdaad beter kunnen doen.
pi_220780861
Wat een stortvloed aan woorden weer van Annemarie. Ze heeft zich aangemeld bij de reclame code commissie (dat moet vanaf 100k volgers. Nu weten we meteen waarom er in de vakantie flink bijgekocht is). En dan moet je duidelijk zijn over reclame/samenwerkingen. Ehm nee. Dat moet altijd. Maar ik vermoed dat er nu strenger gecontroleerd wordt.

Zou ze aan de stok hebben (gehad) met Insta over haar sluipreclames?
Of was de denktank er niet blij mee?

En ze doet niet aan gescripte reclames. Zogenaamd nooit gedaan. Maar toch blijft er ineens maar bar weinig over. Liegebeest.
pi_220780879
quote:
Jezus AM, who hurt you?
Die vrouw is bitter dan bitter. Afschuwelijk.

Dan stopt ze nog liever. Dat zou ze inderdaad beter kunnen doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:46 schreef Maretakje het volgende:

[..]
De kinderen “trekken” het op school niet omdat de combinatie school en werken op die leeftijd gewoon teveel is. En de werkgever moeders gaat voor op school. Het zal mij niet verbazen als Jet en Lot op jonge leeftijd met een burn-out te maken krijgen.
Exact dit ja. Nooit doet die vrouw iets voor een ander. Op verjaardagsvisite, helpen bij een schoolactiviteit, eens op een vriendinnetje passen van één van de kinderen. Ze heeft niets een het fatsoen om bij haar schoonouders op visite te gaan.
En ook nog gallen dat de kinderen dan boos zijn op haar. Stop eens met je eigen kinderen te zien als werk!
pi_220780890
Even op AM haar echte insta pagina gekeken ipv anoniem alleen de stories. Maar is zij nou in deze twee weken meivakantie 3x in zo'n boerenbed tent gaan zitten met die kinderen? Nou, ik vind het niet zo raar dat de kinderen kapot zijn. En zouden die kinderen dat nou echt zo leuk vinden? 3x zo kort achter elkaar in zo een koude tent, zonder stroom in de middle of nowhere op een boerderij? Ik weet dat mijn kinderen , helemaal in de leeftijd van de tweeling, dit misschien 1x zouden kunnen waarderen een nachtje maar zoals het AM weer door de strot wordt gedouwd zouden ze echt geen zin in hebben.
pi_220781006
Nee, dat zijn 3 losse bezoeken. Alleen de laatste is van deze meivakantie
pi_220781044
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:15 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Nee, dat zijn 3 losse bezoeken. Alleen de laatste is van deze meivakantie
Ooh ik dacht al!! Ik zou haar er namelijk wel voor aanzien.
Maar wat een slechte reclame dan weer. Die reels, die sprekend op elkaar lijken zo achter elkaar online pleuren. Heel ongeïnteresseerd komt dat over vind ik. Ze hebben ook bijna geen comments en weinig likes.
pi_220781061
quote:
Jezus AM, who hurt you?
Ze wilde authentiek zijn... kuch... en daarom heeft ze in het verleden samenwerkingen afgewezen. Groenrijk was een wekelijkse tot Lot naar school ging, The Stone ook al even geen hammen-broeken gezien. Maar nu heeft ze blijkbaar toch samenwerkingen nodig. Een tijdje terug was ze al bij Dilling aan het bedelen, en gaf ze aan dat samenwerkingen niet doorgingen omdat ze zich aan een script moest houden. Alsof ze in India het interessant zouden vinden wat poepgarantie is als je haar muesli eet...
pi_220781112
Hahahahaha AM die beweert een balletje te trappen in de vakantie als ze geen sportdag zouden doen. Het enige wat de kinderen mogen in de vakantie is aan het werk voor de insta van moeder en in HAAR huis tablet kijken of in het 'zwembad' waar geen lichaamsbeweging in te krijgen is.
Kan me niet heugen dat de kinderen lekker op straat hebben gespeeld of lekker hun eigen ding hebben kunnen doen in een vakantie, alles in dienst van AM.
Maar wat voedt zij haar kinderen toch veilig op he.
pi_220781125
AM "dan stop ik nog liever" nou doe dat dan! Beter voor je kinderen vooral.

Ik zou echt gek worden in dat gezin, en de enige reden dat alle kinderen de motoriek van een eiken houten deur hebben is omdat ze van AM en MG niks aan sport mogen doen behalve paardrijden. Natuurlijk krijg je daar geen balgevoel van.
pi_220781230
Ze schopt wel hard vandaag: influencers die zich om laten kopen, ouders die geen ruggengraat hebben, kinderen een dagje thuishouden (hoe dan, want dan klaagt ze weer dat ze niet alleen thuis is), als ouder de leiding nemen (ik krijg jeuk van deze zin, want MG bepaalt dus blijkbaar niets), nieuwbakken ouders die zich niets moeten laten aanpraten. Beste tip: misschien dus niet naar AM luisteren, want dan mist je kind schoolreisjes, verjaardagsfeestjes, de avond4daagse en alles wat maar leuk en sociaal is. Doseren kan je leren, maar bij AM is het gewoon nul0komma-nul, behalve als het om haarzelf gaat. En dan sluit ze af dat ze niet te koop is, maar ze koopt wel volgers. Hoe zit dat dan???
pi_220781235
Jeanine Bzzonder begint aan haar boek. Ter inspiratie plaatst ze de komende tijd posts over typische "momlife" onderwerpen, die in haar boek aan de orde zullen komen (zonder volgers geen boek ;) ).
Traktaties op school, schermpjes aan tafel etc.
Pffff. Misschien word ik oud maar is daar werkelijk (nog) een markt voor?
pi_220781238
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:19 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ooh ik dacht al!! Ik zou haar er namelijk wel voor aanzien.
Maar wat een slechte reclame dan weer. Die reels, die sprekend op elkaar lijken zo achter elkaar online pleuren. Heel ongeïnteresseerd komt dat over vind ik. Ze hebben ook bijna geen comments en weinig likes.
Ik vind bij heel veel dingen dat ze ongeïnteresseerd overkomt, gewoon omdat ze er geen zin in heeft, maar er moet geld op de plank komen. Ze moet natuurlijk meer dan Maarten binnenharken.
Die weinige likes komt natuurlijk door haar langdurige instastraf, dat ligt echt niet aan AM 😉🙄
pi_220781256
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:33 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Ik vind bij heel veel dingen dat ze ongeïnteresseerd overkomt, gewoon omdat ze er geen zin in heeft, maar er moet geld op de plank komen. Ze moet natuurlijk meer dan Maarten binnenharken.
Die weinige likes komt natuurlijk door haar langdurige instastraf, dat ligt echt niet aan AM 😉🙄
nee en dat ligt ook vast niet aan de grote aantallen gekochte volgers....
pi_220781279
Offtopic maar wij zijn al een poosje op zoek naar een andere woning. Vanochtend een bezichtiging gehad maar al bij het parkeren herkende ik het afschuwelijke boekenkastje in de tuin van de buren.
Voor de rest een prima huis maar de manische buurvrouw in elektrische rolstoel houdt mij toch tegen om een bod te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaascroissantje op 13-05-2026 11:40:39 (Typfout) ]
pi_220781298
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Offtopic maar wij zijn al een poosje op zoek naar een andere woning. Vanochtend een bezichtiging gehad maar al bij het parkeren herkende ik het afschuwelijke boekenkastje in de tuin van de buren.
Voor de rest een prima huis maar de manische buurvrouw in elektrische rolstoel houdt mij toch tegen om een bod te doen.
Haha dat meen je niet??? Ik zou 'm ook overslaan inderdaad.
pi_220781305
Annemarie zegt dat ze de groepsapp op mute doet en/of eruit stapt als ze weer gaan appen over het afscheidscadeau voor de leerkracht. Maar daar zat zij toch sowieso nooit in, dat deed Maarten toch?
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:46:47 #177
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220781311
Wat is AM ineens een zure vrouw zeg, hele tirades afsteken tegen alle mensen die hun kinderen 'gewoon naar school laten gaan' in deze periode, en alle sportdagen waar haar kinderen geen behoefte aan hebben... Maar al die gedwongen uitjes naar al die nachtjes weg, daar hebben ze wel heel veel behoefte aan? En daar kunnen ze zeker geen nee tegen zeggen...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220781334
quote:
🤔 zou dat onder verborgen gebreken horen als je haar niet kent en er later achter komt dat je naast een gekkie woont 🤔
pi_220781338
Dit levert gewoon weer interactie op en daar gaat het haar om.

Los daarvan vindt ze alles wat anders is, niet geschikt voor haar kinderen. Zo kwam Sinterklaas pas een week voor 5 december bij hun in huis, want anders zouden hun kinderen al vanaf september over de rooie zijn. Een jaar later had ze samenwerkingen en was er al Sinterklaas-content vanaf september _O-

Die kinderen hebben echt niet wekelijks iets anders op het programma dan gewoon lestijd. 1x een sportdag, 1x een uitje en als ze het willen doen ze 1x per jaar mee aan de A4D. Niet dat AM daar aan meedoet. Nee, dat is niet geschikt voor haar kinderen. haar.

En die eindejaarscadeaus: daar kun je van alles van vinden, maar je kunt ook gewoon 2 euro aan de klassenoudste geven en dan koopt die iets namens de hele groep. Ben je niet maanden mee bezig en AM zelf al helemaal niet.
pi_220781354
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:30 schreef Lynnyl het volgende:
Ze schopt wel hard vandaag: influencers die zich om laten kopen, ouders die geen ruggengraat hebben, kinderen een dagje thuishouden (hoe dan, want dan klaagt ze weer dat ze niet alleen thuis is), als ouder de leiding nemen (ik krijg jeuk van deze zin, want MG bepaalt dus blijkbaar niets), nieuwbakken ouders die zich niets moeten laten aanpraten. Beste tip: misschien dus niet naar AM luisteren, want dan mist je kind schoolreisjes, verjaardagsfeestjes, de avond4daagse en alles wat maar leuk en sociaal is. Doseren kan je leren, maar bij AM is het gewoon nul0komma-nul, behalve als het om haarzelf gaat. En dan sluit ze af dat ze niet te koop is, maar ze koopt wel volgers. Hoe zit dat dan???
En de meeste kinderen kunnen dit gewoon aan omdat ze wat meer rust krijgen met de vakanties en deze vrije dagen. En ja mijn kind met gebruiksaanwijzing vind het gemis van regelmaat ook lastig,maar daarom zorgen wij voor wat rust.
pi_220781368
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:46 schreef popje het volgende:
Wat is AM ineens een zure vrouw zeg, hele tirades afsteken tegen alle mensen die hun kinderen 'gewoon naar school laten gaan' in deze periode, en alle sportdagen waar haar kinderen geen behoefte aan hebben... Maar al die gedwongen uitjes naar al die nachtjes weg, daar hebben ze wel heel veel behoefte aan? En daar kunnen ze zeker geen nee tegen zeggen...
Dat dus. En dan nog verkondigen dat de kinderen liever met hun moeder naar een pretpark gaan ipv met andere ouders, dat andere ouders geen ruggengraat hebben en dat zij de grenzen van haar kinderen bewaakt. Echt een hele leuke vrouw (om te volgen) en moeder dit.
pi_220781372
Ik vind dat AM haar kinderen sociaal enorm beperkt. Ze kan zich zo slecht in anderen inleven. Haar behoefte is waarheid en geldt dus ook voor haar kinderen. Ze zíet ze niet echt. Misschien moet ze eens een sponboek lezen over socialiseren. Dat er meerdere verbindingen en groepen bestaan dan het ouderlijk gezin. Klasgenoten, vrienden, teamsport? Is AM vroeger buitengesloten ofzo, dat zij zich zo afkeert van alles buiten het gezin? Muv die zouteloze Mirjam, die precies in de pas van AM loopt. Puur functioneel contact, van AM uit.
pi_220781383
Oh en nog over dat lezen van haar. Zo'n lijstje bijhouden zegt me iets over haar onervarenheid of de frequentie waarin ze leest. Het is geen hogere wiskunde he, zo'n boek.
pi_220781484
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:33 schreef Harper het volgende:
Jeanine Bzzonder begint aan haar boek. Ter inspiratie plaatst ze de komende tijd posts over typische "momlife" onderwerpen, die in haar boek aan de orde zullen komen (zonder volgers geen boek ;) ).
Traktaties op school, schermpjes aan tafel etc.
Pffff. Misschien word ik oud maar is daar werkelijk (nog) een markt voor?
Ik vroeg me af; wie schrijft dat boek dan. Ze heeft al hulp erbij en dan mogen volgers de input verzorgen ofzo?
pi_220781534
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:17 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik vroeg me af; wie schrijft dat boek dan. Ze heeft al hulp erbij en dan mogen volgers de input verzorgen ofzo?
Daar lijkt het op. Net als met AM´s (eerste) boek.
pi_220781579
Je ziet bij AM er niet aan af dat het geld daar met bakken per maand binnenkomt. Dus als ze zou stoppen kunnen ze op Maarten zn salaris daar gewoon blijven wonen. Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat ze niet allang een groot deel zoniet alke hypotheek kunnen afbetalen. Ze wonen er al zo lang.
Het is dus echt de verslaving die haar online houdt.
pi_220781620
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Je ziet bij AM er niet aan af dat het geld daar met bakken per maand binnenkomt.
nu hoef je van mij niet elke dag volledig gepolijst voor de dag te komen, maar de enige vraag die ik echt heb: waarom gaat AM nooit naar een kapper? Een echte kapper, een goede, met diploma's en ervaring bedoel ik.

Ik doe mijn haar ook in een slickback als het haarwasdag is hoor, maar die rare toren op het hoofd? Ik snap het niet.
pi_220781666
Er is altijd wel wat met haar haar. Toen ze opkwam als influencer vond iedereen wat van haar losse haar. Nu heeft ze het regelmatig vast en is daar wat van te vinden. Ik zou het haar vooral gunnen om eens langs een krullenkapper te gaan. Dan kan het goed geknipt worden en krijgt ze advies over wat ze met haar haar kan doen. Ik denk dat ze het gewoon echt niet weet.
pi_220781692
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hahahahaha AM die beweert een balletje te trappen in de vakantie als ze geen sportdag zouden doen. Het enige wat de kinderen mogen in de vakantie is aan het werk voor de insta van moeder en in HAAR huis tablet kijken of in het 'zwembad' waar geen lichaamsbeweging in te krijgen is.
Kan me niet heugen dat de kinderen lekker op straat hebben gespeeld of lekker hun eigen ding hebben kunnen doen in een vakantie, alles in dienst van AM.
Maar wat voedt zij haar kinderen toch veilig op he.
Als die bal gesponsord is door de drukke mama’s mogen, sorry, moeten, ze daar mee buiten spelen en filmt ze het. Maar AM en zelf mee doen? 😂
Ze is echt een triest zuur wijf geworden waar de rek, die er al amper in zat, nu echt helemaal uit is. Arme kinderen.
pi_220781700
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
Sanneke heeft denk ik wel meegedaan ja, ze had die box van AM niet voor niks gekocht. Nu gaat het gebeuren, ik denk dat de starter al in de koelkast staat ;)
Dan hadden we dat toch ook al gezien? Ze filmt iedere scheet.
pi_220781705
quote:
nou Debbie is toch een buurvrouw die men zich zou wensen, super sociaal enz.. maar het huis wel wel mooi dus, je hoeft niet bij haar op de koffie te gaan toch of besties te worden
pi_220781725
Sanne beweert toch dat ze in maat 44 past tegenwoordig? Als ik haar fotos zie, kan ik dat moeilijk voorstellen. Misschien een 48..? Ze is ook nog eens groot.
pi_220781734
Bij dat huis weet je in elk geval wat voor buren je hebt. Altijd rustig en stil, want het hele gzin kan niet tegen prikkels. Behalve als er een buurtfeestje is. Ik zou daar prima kunnen wonen. Bij een ander huis weet je maar nooit hoe de buren zijn.

En zolang je geen hamsters, cavia's of katten fokt, komen ze ook niet per se bij je over de vloer.
pi_220781761
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bij dat huis weet je in elk geval wat voor buren je hebt. Altijd rustig en stil, want het hele gzin kan niet tegen prikkels. Behalve als er een buurtfeestje is. Ik zou daar prima kunnen wonen. Bij een ander huis weet je maar nooit hoe de buren zijn.

En zolang je geen hamsters, cavia's of katten fokt, komen ze ook niet per se bij je over de vloer.
precies dat
pi_220781763
En het is echt een mooi huis.. maar 1 kant buren maar verder wel nette buren heb je dan. Je hoeft idd geen besties te worden
pi_220781772
quote:

Nou, ik kan me wel herinneren dat Debbie bij de andere buren over de schutting hing 😜 Ik zou me rot schrikken als dat gepe koppie met die uilen bril in ene boven de heg uit piept 😂
pi_220781784
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:42 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er is altijd wel wat met haar haar. Toen ze opkwam als influencer vond iedereen wat van haar losse haar. Nu heeft ze het regelmatig vast en is daar wat van te vinden. Ik zou het haar vooral gunnen om eens langs een krullenkapper te gaan. Dan kan het goed geknipt worden en krijgt ze advies over wat ze met haar haar kan doen. Ik denk dat ze het gewoon echt niet weet.
ik vind het gewoon lastig om te geloven dat je als 50 jarige vrouw nog nooit op onderzoek bent gegaan over wat je met je haar kunt doen of je daarover laat adviseren.

Dan boeit het je dus echt niks dat je een bos stro op je hoofd hebt.
pi_220781788
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:55 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Nou, ik kan me wel herinneren dat Debbie bij de andere buren over de schutting hing 😜 Ik zou me rot schrikken als dat gepe koppie met die uilen bril in ene boven de heg uit piept 😂
Volgens mij zijn dat die buren... dus het over de schutting kijk ding staat aan die kant
pi_220781823
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:56 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ik vind het gewoon lastig om te geloven dat je als 50 jarige vrouw nog nooit op onderzoek bent gegaan over wat je met je haar kunt doen of je daarover laat adviseren.

Dan boeit het je dus echt niks dat je een bos stro op je hoofd hebt.
Tot 2 maanden geleden was ze ook helemaal oke met haar niet-verzorgde wenkbrauwen. Dit is, denk ik, echt zoals ze is.

Waarom er representatief uitzien als je nooit de deur uitkomt.
pi_220781839
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Je ziet bij AM er niet aan af dat het geld daar met bakken per maand binnenkomt. Dus als ze zou stoppen kunnen ze op Maarten zn salaris daar gewoon blijven wonen. Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat ze niet allang een groot deel zoniet alke hypotheek kunnen afbetalen. Ze wonen er al zo lang.
Het is dus echt de verslaving die haar online houdt.
Verslaving aan haar behoefte van betekenis te zijn. Haar enige (niet-betaalde) verdienste is 8 kinderen baren. Nu wordt ze af en toe nog opgehemeld door een anonieme volgmoeke en is ze zelf gaan geloven in haar goeroe-kwaliteiten.
Dat is naast een kwetsbaar ook een lucratief bestaan. Maar ze oogt alles-behalve gelukkig. Maar kan niets anders, denk ik.
pi_220781853
quote:
Ik gun haar dochters een knipbeurt van de krullenkapper, die werken er hard voor. Het is vaak MG die iets met de haren van de dochters doet. Ik zie AM zelf zeker geen krullenroutine doen. Maar dat wil niet zeggen dat AM niets aan die dode, onverzorgde struik kan doen. Die knot bovenop maakt het er niet beter op.
pi_220781866
quote:

En je moet ook geen baby krijgen, dan loopt ze de deur al helemaal plat. Is dan gelukkig alleen maar het eerste jaar. Daarna ben je niet meer interessant...
pi_220781908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
Alles voor Mijan de smikkelbeer
pi_220781912
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:54 schreef Loveischocolala het volgende:
En het is echt een mooi huis.. maar 1 kant buren maar verder wel nette buren heb je dan. Je hoeft idd geen besties te worden
Die buren hebben in ieder geval geen opruimcoach nodig. Wat een verschil met de zooi bij de buurvrouw.
pi_220781981
Mijan is een smikkelbeer, een smikkelbeer, een smikkelbeer!
pi_220782100
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:03 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Verslaving aan haar behoefte van betekenis te zijn. Haar enige (niet-betaalde) verdienste is 8 kinderen baren. Nu wordt ze af en toe nog opgehemeld door een anonieme volgmoeke en is ze zelf gaan geloven in haar goeroe-kwaliteiten.
Dat is naast een kwetsbaar ook een lucratief bestaan. Maar ze oogt alles-behalve gelukkig. Maar kan niets anders, denk ik.
Ik denk met name verslaafd aan bevestiging en waardering.
En eigenlijk denk ik dat dat voor veel van deze "mom-fluencers" geldt. Ook voor degenen die er niet of nauwelijks geld mee verdienen.
pi_220782116
quote:

En je mag meedoen met de oranjevlaggetjes die er bijna het hele jaar hangen
pi_220782135
De beharing van Peppie had ik niet hoeven zien, Sanneke. Verder leuke post, al zit ze duidelijk te vissen naar een gratis vakantie.
pi_220782146
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:48 schreef SophiaLoren het volgende:
Sanne beweert toch dat ze in maat 44 past tegenwoordig? Als ik haar fotos zie, kan ik dat moeilijk voorstellen. Misschien een 48..? Ze is ook nog eens groot.
Dat je ergens in past zegt niet dat het je maat is. Kijk naar Debbie.
pi_220782153
quote:
Heb je de foto’s op funda niet gezien? Daar staat de mini bieb op! Valt nog mee dat Debbie die foto niet heeft gedeeld.

Wel een mooi huis! Dat het 120m2 is valt mij mee. Het huis van Debbie lijkt veel kleiner. Succes met jullie zoektocht.
pi_220782188
AM vertoont het gedrag dat Sanneke zou moeten vertonen met haar diagnose.
pi_220782200
Sofie had ook een volle boodschappenkar toen ze alvast boodschappen voor Merel ging doen. Wat een sneu gedoe in die lege koelkast. Naast het feit dat ze voorlopig in Essen gaat eten, samen met Stan die daar weer moest vertrekken, want Jan gaat haar leren koken.

En fijn voor Sofie want dit weekend zijn de twee jongsten er niet, dus ze zal wel weer een weekend met Jan weg gaan.
pi_220782208
Ik houd absoluut niet van vinex, maar prima huis denk ik voor dat bedrag want je krijgt er ook nog eens elke dag gratis entertainment bij via je keukenraam!
pi_220782210
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:29 schreef papierentas het volgende:
De beharing van Peppie had ik niet hoeven zien, Sanneke. Verder leuke post, al zit ze duidelijk te vissen naar een gratis vakantie.
In een reactie onder die post wordt Landal getagd en schrijft de volgster dat ze met Sanneke moeten gaan samenwerken...
pi_220782225
Mijn_geldzaken heeft stom nieuws gekregen. Wat dat is houdt ze voor zich. Zeg dan niks.
pi_220782227
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:40 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
In een reactie onder die post wordt Landal getagd en schrijft de volgster dat ze met Sanneke moeten gaan samenwerken...
Wel fijn voor Sanneke dat ze naast volgers voor irritainment ook volgers heeft die net zo delulu zijn als zijzelf 🙃
pi_220782242
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:40 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Daar was haar hele post ook voor bedoelt denk ik.
Landal tig x taggen en "hopelijk snel weer".
pi_220782243
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:41 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Wel fijn voor Sanneke dat ze naast volgers voor irritainment ook volgers heeft die net zo delulu zijn als zijzelf 🙃
Sanneke die altijd over alles en zijn moeder moppert en klaagt, daar wil je toch geen samenwerking mee. Hou toch eens op met dat gebedel, is het enige dat die post bij mij oproept.
pi_220782306
quote:
Hoe vaak heeft ze al niet een wurksjop samen met Vera gehad? En advies hoe ze alle spullen moet gebruiken en de vele kwasten (die volgens planning schoongemaakt moeten worden)?
Daar zie je ook nooit wat van terug.
pi_220782539
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Sanneke die altijd over alles en zijn moeder moppert en klaagt, daar wil je toch geen samenwerking mee. Hou toch eens op met dat gebedel, is het enige dat die post bij mij oproept.
Ze moet een kinderboek gaan schrijven: "De avonturen van Mopperkont en Smikkelbeer"
pi_220782568
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Heb je de foto’s op funda niet gezien? Daar staat de mini bieb op! Valt nog mee dat Debbie die foto niet heeft gedeeld.

Wel een mooi huis! Dat het 120m2 is valt mij mee. Het huis van Debbie lijkt veel kleiner. Succes met jullie zoektocht.
Toen was ik meer gefocust op het aangeboden huis, achteraf had ik de boekenbieb moeten zien inderdaad.
Al denk ik dat je aan Debbie inderdaad betere buren hebt dan bij AM met die motorbende.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaascroissantje op 13-05-2026 14:26:20 (Typfout) ]
pi_220782569
Verkeerd gequote

[ Bericht 98% gewijzigd door Kaascroissantje op 13-05-2026 14:25:57 (Verkeerd gequote) ]
pi_220782602
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ze is zo erg aan het bedelen, dat ze zelfs het oude Instagram account van Rabbit Hill tagt, waar al sinds 2020 niks meer op is gepost. Maar ze gaat in september sowieso al gratis/ met korting naar een camping in Zeeland en naar nog een locatie, maar er moet duidelijk nog meer bij.
pi_220782609
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 14:22 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Ze moet een kinderboek gaan schrijven: "De avonturen van Mopperkont en Smikkelbeer"
En Peppie.
pi_220782751
Als Annemarie dan werkelijk het influencerswereldje zo vervelend vindt en dat ze nog liever stopt dan zich 'te laten omkopen', dan moet ze dat zeker doen!

En dan geef ik nog even mee, Annemarie 'ik ben niet te koop' Geerts: je hebt je hele leven en vooral je gezin al jaren in de etalage staan, in de uitverkoop gegooid, voor grof geld. En melden dat iets reclame of een samenwerking was moest je al tijden, niet nu pas. Je kwam er alleen eerder meestal mee weg.

En boven de 100.000 volgers is je eigen schuld. Had je er maar niet zoveel moeten kopen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Shuri op 13-05-2026 14:52:03 ]
pi_220782844
Ik denk dat je aan Debbie en gezin opzich geen verkeerde buren hebt.
Je hebt iig dagelijks entertainment 😂
pi_220782905
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 14:25 schreef Kaascroissantje het volgende:

[..]
Toen was ik meer gefocust op het aangeboden huis, achteraf had ik de boekenbieb moeten zien inderdaad.
Al denk ik dat je aan Debbie inderdaad betere buren hebt dan bij AM met die motorbende.
Snap ik hoor. Liever heb ik ze beiden niet naast me wonen.
pi_220782939
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 14:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nee denk ik ook niet, denk dat ze lieve kinderen heeft en tis geen blaaskaak. Alleen ff uitkijken als je kittens neemt ,🤪
pi_220783071
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 15:10 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Nee denk ik ook niet, denk dat ze lieve kinderen heeft en tis geen blaaskaak. Alleen ff uitkijken als je kittens neemt ,🤪
Of zwanger word zelf...
pi_220783091
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 15:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Snap ik hoor. Liever heb ik ze beiden niet naast me wonen.
Ik denk ook dat ik beide niet trek 😂 mijn motor rijdende buurman gaat verhuizen... ben stiekem erg blij 😂
pi_220783120
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat is er mis met boekjes herhalen voor een kind van 1,5? Het is niet zo dat ze maar 2 boekjes heeft he?

Juist dan gaan ze dingen, afbeeldingen en woorden herkennen.

Maarja, de Dagelijkse Koopdrang moet weer gestild worden.

En wat al is gezegd: ga naar een kringloop en koop daar af en toe een ‘nieuw’ boekje. Dan is het ook geen probleem als hij zelf ‘leest’ en een keer een bladzijde scheurt.
Toen mijn kids die leeftijd hadden, las ik elke het zelfde boekje 100000000x dat willen ze op die leeftijd 😂😂😂
pi_220783162
Pfff Am is echt een zuur mens, gun je kinderen ook wat dat jij sociaal beperkt bent.. in alles moeten ze op elkaar lijken en alles hetzelfde doen. Als de een wilt voetballen en de andere wilt dansen zou het niet eens mogen! En ze gaan liever met HUN EIGEN moeder naar een pretpark, nee AM dan krijg je er voor betaald! Sneu dit! Echt
pi_220783260
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:41 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Heb bij Sanneke heeft gevoel dat die volgers gewoon nepaccounts van mevrouw zelf zijn.
pi_220783336
Is die leertoren bij Sanneke niet bedoeld om tegen het aanrecht aan te staan?
pi_220783350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 15:53 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Heb bij Sanneke heeft gevoel dat die volgers gewoon nepaccounts van mevrouw zelf zijn.
Ik denk dat ze daar te lui voor is. De volgers die reageren, hebben op zich een normaal account. En 6 reacties met 17k volgers, geeft voor mij wel een beetje aan dat het vooral volgers zijn voor het irritainment.
pi_220783392
quote:
Omg, wel doen 😆
pi_220783428
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:40 schreef Nieve het volgende:
Ik houd absoluut niet van vinex, maar prima huis denk ik voor dat bedrag want je krijgt er ook nog eens elke dag gratis entertainment bij via je keukenraam!
😂
pi_220783439
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 14:47 schreef Shuri het volgende:
Als Annemarie dan werkelijk het influencerswereldje zo vervelend vindt en dat ze nog liever stopt dan zich 'te laten omkopen', dan moet ze dat zeker doen!

En dan geef ik nog even mee, Annemarie 'ik ben niet te koop' Geerts: je hebt je hele leven en vooral je gezin al jaren in de etalage staan, in de uitverkoop gegooid, voor grof geld. En melden dat iets reclame of een samenwerking was moest je al tijden, niet nu pas. Je kwam er alleen eerder meestal mee weg.

En boven de 100.000 volgers is je eigen schuld. Had je er maar niet zoveel moeten kopen.
Ik denk dat AM misschien zelf door begint te hebben dat haar hoogtij dagen voorbij beginnen te zijn
pi_220783457
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 15:37 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Toen mijn kids die leeftijd hadden, las ik elke het zelfde boekje 100000000x dat willen ze op die leeftijd 😂😂😂
Zeker! Ik ken gruffalo en alan's big, scary teeth uit mijn hoofd 👍👌
pi_220783502
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 15:53 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Neh volgens mij zijn ze wel echt..bijzonder... maar wel echt.. die van de "landal met deze moet je samenwerken" is ook wel een bijzondere volgens mij
pi_220783583
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:57 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat dus. En dan nog verkondigen dat de kinderen liever met hun moeder naar een pretpark gaan ipv met andere ouders, dat andere ouders geen ruggengraat hebben en dat zij de grenzen van haar kinderen bewaakt. Echt een hele leuke vrouw (om te volgen) en moeder dit.
Zij bewaakt de grenzen van haar kinderen , met haar bankrekening
pi_220783598
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Neh volgens mij zijn ze wel echt..bijzonder... maar wel echt.. die van de "landal met deze moet je samenwerken" is ook wel een bijzondere volgens mij
Ik heb ontdekt dat er whatsapp-supportgroepachtige groepen bestaan. Dan spreek je met elkaar af je dagelijks op 10 een comment geeft ofzo. Daarmee vergroot je je bereik.
pi_220783629
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik denk dat AM misschien zelf door begint te hebben dat haar hoogtij dagen voorbij beginnen te zijn
AM doet alles met voorbedachte rade , er zullen wel weer vitaminetabletten aankomen die haar humeur gaan verbeteren .
pi_220783636
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:41 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik heb ontdekt dat er whatsapp-supportgroepachtige groepen bestaan. Dan spreek je met elkaar af je dagelijks op 10 een comment geeft ofzo. Daarmee vergroot je je bereik.
Wat?!?! En is dat dan een groepje fluflu’s bij elkaar of van die bijzondere volgertjes?
Hoe ontstaan dit soort groepen? Zo veel vragen
pi_220783656
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 14:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat die tv die zij altijd standje gehoorbeschadiging heeft, flink doordreunt.
pi_220783657
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Zij bewaakt de grenzen van haar kinderen , met haar bankrekening
Het gaat er alleen maar om dat AM er geen zin in heeft. ZIJ vindt de avondvierdaagse kut, ZIJ vindt kinderfeestjes eng, ZIJ laat de kinderen niet lekker buiten spelen. Het gaat helemaal niet om de kinderen.
pi_220783665
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:47 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Wat?!?! En is dat dan een groepje fluflu’s bij elkaar of van die bijzondere volgertjes?
Hoe ontstaan dit soort groepen? Zo veel vragen
ik kan geen antwoord geven op die vraag.

Wel ben ik zelf uitgenodigd voor een groep waarin dit soort dingen afgesproken worden. Deze groep richt zich op creatieve ondernemers (vrouw en startend op instagram tussen de 1 en 5 jaar). Ik heb dan ook vriendelijk bedankt. Ik krijg wel een groter bereik, maar niet per se een hogere begtrokkenheid, want mijn potentiele klanten zitten niet bij mijn concurrenten of concullega’s. Ik heb geen zin in die druk.

Als ik al gevonden word (klein account), dan denk ik zeker dat dit soort groepen ook voor wannebe-flu's bestaan.
pi_220783669
Iemand schreef hier dat AM wellicht spijt heeft van haar volgers die ze zelf heeft bijgekocht, daar geloof ik dus echt niet in .Ze komt een beetje sullig over soms , en haar zelfverkozen imago van een doorsnee slons helpt daar ook niet bij maar ze is zo gehaaid als wat, met haar mammavan .
pi_220783696
quote:

[..]
Een soort 3 voor 3 of 5 voor 5 ala DBM
Die heb ik nog niet gezien vandaag. Helemaal van de leg door foute injectie of ziek
pi_220783768
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Een soort 3 voor 3 of 5 voor 5 ala DBM
Die heb ik nog niet gezien vandaag. Helemaal van de leg door foute injectie of ziek
Naar de sauna met haar 3e kindje!
pi_220783803
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Iemand schreef hier dat AM wellicht spijt heeft van haar volgers die ze zelf heeft bijgekocht, daar geloof ik dus echt niet in .Ze komt een beetje sullig over soms , en haar zelfverkozen imago van een doorsnee slons helpt daar ook niet bij maar ze is zo gehaaid als wat, met haar mammavan .
Ik denk juist dat die volgers heel bewust gekocht zijn. Bv om zich aan te kunnen melden bij de reclame code commissie, zoals ze vanochtend zei. Misschien dat zo haar kanaal een meer officiele marketing status oid krijgt, waardoor ze misschien minder kwetsbaar is voor straffen van Instagram?

Ik roep maar wat hoor maar AM heeft inderdaad al vaak genoeg laten zien dat ze op zakelijk vlak niet dom is.
pi_220783821
Tienvanwil is voor mij ook echt irritainment. Hoe ze nu weer die schoenen uitpakt.
Mens, doe normaal.
pi_220783837
Chips uit plastic zakjes bij Tamara. Dat heb ik vaker gezien. Waarom?
Het doet me denken aan de plastic bekertjes die we altijd bij de familie Jelies zagen.

Microplastics, mjam.
pi_220783839
Sanneke heeft weer iets nieuws gezien waar ze benieuwd naar is. Dat wordt maandag op een draf naar de Hema! 🥳
pi_220783856
quote:

[..]
Zoiets speelt ook onder accounts die over een bepaald onderwerp gaan. Meerdere keren voor gevraagd.
pi_220783935
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Tienvanwil is voor mij ook echt irritainment. Hoe ze nu weer die schoenen uitpakt.
Mens, doe normaal.
Dat openscheuren met haar mond! Echt, waarom?
Wat een raar overdreven gedoe hoe ze erop reageert ook. Irritainment inderdaad
pi_220783981
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:22 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat openscheuren met haar mond! Echt, waarom?
Wat een raar overdreven gedoe hoe ze erop reageert ook. Irritainment inderdaad
De laatste tijd valt me ook op dat Wilvantien dit overneemt. Probeert ook grappig te doen wanneer iets helemaal niet grappig is.
pi_220784185
Blokken jullie ook allemaal even 6 september in jullie agenda?! (Helaas staat dat weekend bij mij al vol)
pi_220784393
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:08 schreef Harper het volgende:
Het doet me denken aan de plastic bekertjes die we altijd bij de familie Jelies zagen.

Microplastics, mjam.
Dat vind ik wel wat overdreven hoor. Het handje popcorn zit misschien 10 minuten in een plastic zakje.

Sla en gesneden groenten, aardappels, appels en nog veel meer zitten in een plastic zak. Ook allemaal Vreselijk Slecht ende Gevaarlijk?
pi_220784440
Die kip in de hoed lijkt mij toch zo vies. Alle ingredienten apart lust ik, maar ik vind de combinatie echt niet te doen.
Wat hadden ze nou over zijn werk bij Shell tijdens het eten, ik verstond het niet.
pi_220784528
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De laatste tijd valt me ook op dat Wilvantien dit overneemt. Probeert ook grappig te doen wanneer iets helemaal niet grappig is.
Ze kwamen ook voorbij bij howcanimakethisaboutme
pi_220784595
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze kwamen ook voorbij bij howcanimakethisaboutme
Met wat? Ik volg dat account niet , dus helaas niet gezien.
pi_220784616
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:08 schreef Harper het volgende:

Microplastics, mjam.
Ik val meer over de combinatie van haar avondeten, kerrie kip met satesaus en witte bonen in tomatensaus

Dit kan mijn exotische hart niet aan
pi_220784694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Met wat? Ik volg dat account niet , dus helaas niet gezien.
Nee ik ook niet
En wil en tien trouwens ook niet
Storie dat de een de ander troost na voor de zoveelste keer uit de put te krabbelen.
En dat jankend met de camera erop
pi_220784703
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat vind ik wel wat overdreven hoor. Het handje popcorn zit misschien 10 minuten in een plastic zakje.

Sla en gesneden groenten, aardappels, appels en nog veel meer zitten in een plastic zak. Ook allemaal Vreselijk Slecht ende Gevaarlijk?
Ik let erop, vanwege gezondheids- en milieuoverwegingen.
Maar het is niet altijd te vermijden.
pi_220784722
Debbie die haar “puber” (meisje van 8 maar goed) geld geeft om te lachen op de schoolfoto anders gaat ze boos kijken. Tja daar vind ik wat van. Vorig jaar keek onze peuter (of was hij stiekem ook al puber) ook boos op de schoolfoto, vond ik eigenlijk juist grappig. Enne wedden dat haar dochter niet boos gaat kijken überhaupt. Wat een onzin.
pi_220784725
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:57 schreef Earring het volgende:

[..]
Nee ik ook niet
En wil en tien trouwens ook niet
Storie dat de een de ander troost na voor de zoveelste keer uit de put te krabbelen.
En dat jankend met de camera erop
Ah, ja dat was weer een mooi staaltje acteerwerk.
Ik kijk anoniem bij ze. Ik zie ze ook wel in het wild. Vind ik dan altijd bijzonder hoeveel ik over ze weet terwijl ik ze niet eens ken.
pi_220784731
[quote]0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:46 schreef Moppie1982 het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:46 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik val meer over de combinatie van haar avondeten, kerrie kip met satesaus en witte bonen in tomatensaus

Inderdaad een vreemde combinatie, maar was ze niet bezig om de kelderkast leeg te eten? Daar heeft het misschien mee te maken.
pi_220784735
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:24 schreef Roesssst het volgende:
Die kip in de hoed lijkt mij toch zo vies. Alle ingredienten apart lust ik, maar ik vind de combinatie echt niet te doen.
Wat hadden ze nou over zijn werk bij Shell tijdens het eten, ik verstond het niet.
Ik at het in mijn studententijd regelmatig en het is gek genoeg erg lekker!
Maar met kerrie in plaats van kaas.
pi_220784808
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:01 schreef Spezi het volgende:
Debbie die haar “puber” (meisje van 8 maar goed) geld geeft om te lachen op de schoolfoto anders gaat ze boos kijken. Tja daar vind ik wat van. Vorig jaar keek onze peuter (of was hij stiekem ook al puber) ook boos op de schoolfoto, vond ik eigenlijk juist grappig. Enne wedden dat haar dochter niet boos gaat kijken überhaupt. Wat een onzin.
Mijn god, die is niet goed bij haar hoofd
pi_220784869
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:02 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Inderdaad een vreemde combinatie, maar was ze niet bezig om de kelderkast leeg te eten? Daar heeft het misschien mee te maken.
Alsnog 😂😂😂 satesaus met kerrie kip doe normaal 😂😂😂😂
pi_220784875
AM zou pas moeite in haar haar steken als ze er iets aan kan verdienen zoals bv een verwenbox met workshops ofzo.
pi_220784886
quote:
Debbie laat zich onder druk zetten door die 8-jarige puber van d'r?
Koekkoek. Als mijn 7-jarige dat zou roepen dan zou ik zeggen: joh prima, kijk je lekker boos op de foto. Bestel de schoolfoto toch wel, al is het maar voor als hij ooit gaat trouwen 😂😂😂
pi_220784901
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Mmm als je thuis bent, doe je het toch in een schaaltje haha ben niet echt zo van anti plastic ofzo maar thuis doe ik altijd alles in schaaltjes
pi_220784964
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:18 schreef Maremare het volgende:

[..]
Koekkoek. Als mijn 7-jarige dat zou roepen dan zou ik zeggen: joh prima, kijk je lekker boos op de foto. Bestel de schoolfoto toch wel, al is het maar voor als hij ooit gaat trouwen 😂😂😂
Eigenlijk niks anders dan Debbie met Roy doet. Die katten hoefden van hem niet maar was binnen een dag geregeld.
pi_220784973
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:18 schreef Maremare het volgende:

[..]
Precies dat! En de meeste kinderen doen het echt niet hoor tegenover een fotograaf en hun hele klas… en anders precies mooi materiaal voor later ;)
pi_220784996
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eigenlijk niks anders dan Debbie met Roy doet. Die katten hoefden van hem niet maar was binnen een dag geregeld.
Ja inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Goed voorbeeld doet goed volgen, mini-Debbie in de dop 🫣
pi_220785015
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:23 schreef Spezi het volgende:

[..]
Precies dat! En de meeste kinderen doen het echt niet hoor tegenover een fotograaf en hun hele klas… en anders precies mooi materiaal voor later ;)
Nee die "stoerheid" van thuis verdwijnt vanzelf onder een beetje groepsdruk. Maar Debbie is natuurlijk in gedachten alweer druk aan het nadenken over allerlei fotocadeaus voor de halve familie. En dan moet haar oogappeltje er natuurlijk wel prachtig op staan.
pi_220785041
Overigens wel fijn dat ze gewoon meerdere keren per dag de trap op kan om chantage-geld te pakken.
pi_220785073
Eerlijk is eerlijk. Vorig jaar met de broertjes en zusjes foto stond m’n peuter er ook boos op. Vond ik toen ook echt super erg. En nu een jaar later vind ik het al een super grappige foto. Maar goed fotocadeaus doe ik sowieso niet aan
pi_220785144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:19 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Mmm als je thuis bent, doe je het toch in een schaaltje haha ben niet echt zo van anti plastic ofzo maar thuis doe ik altijd alles in schaaltjes
10 kinderen, 10 bakjes. Geen vaatwasser.
Maar vind het idd heel ongezellig staan.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220785185
Het plastic zakje is de moderne koffiefilter waaruit ik vroeger mijn chips kreeg.
pi_220785383
Joh
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:39 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Naast de bergen was ook bergen afwas, ik snap het zakje wel. En boeie ook.
pi_220785546
Wel mooi dat Judith net doet of Bob de hele dag gelezen heeft terwijl hij op alle foto's, op twee na of zo, op dezelfde bladzijde leest 😂😂 Verder eens wat hierboven gezegd werd, dit is geen boek voor zijn niveau. Hij snapt waarschijnlijk de helft niet van wat hij leest.
pi_220785590
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:03 schreef Missinglink24 het volgende:
Joh
[..]
Naast de bergen was ook bergen afwas, ik snap het zakje wel. En boeie ook.
Precies wat ik denk als het hier over krokante truien gaat, dat boeit mij dan weer niet.
Bergen afwas, geen vaatwasser.Ik denk dan, was gestopt na 4. Ofzo.
pi_220785603
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Wel mooi dat Judith net doet of Bob de hele dag gelezen heeft terwijl hij op alle foto's, op twee na of zo, op dezelfde bladzijde leest 😂😂 Verder eens wat hierboven gezegd werd, dit is geen boek voor zijn niveau. Hij snapt waarschijnlijk de helft niet van wat hij leest.
Vond het vooral nogal oud en vergeeld. Vind dat zelf niet fijn lezen.
pi_220785623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:43 schreef Roesssst het volgende:
Het plastic zakje is de moderne koffiefilter waaruit ik vroeger mijn chips kreeg.
Die kreeg ik ook alleen als we naar buiten gingen 😂
pi_220785629
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:39 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Onzin 😂 drie zijn er al groot, dan moet je er 7 afwassen ja so be it
pi_220785763
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:23 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Precies wat ik denk als het hier over krokante truien gaat, dat boeit mij dan weer niet.
Bergen afwas, geen vaatwasser.Ik denk dan, was gestopt na 4. Ofzo.
Ja dat sowieso 😅 mij niet bellen
pi_220785791
Dion leest kind voor. Sanneke moet weer filmen en aandacht van kind opeisen. En die lach van haar😈
pi_220785833
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Die kreeg ik ook alleen als we naar buiten gingen 😂
Misschien heeft ze dat ook wel buiten gekregen. Maar om te beginnen over popcorn in een plastic zakje want microplastics vind ik dan weer geneuzel.
pi_220785913
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Misschien heeft ze dat ook wel buiten gekregen. Maar om te beginnen over popcorn in een plastic zakje want microplastics vind ik dan weer geneuzel.
Hahaha maakt en verder ook niet uit hoor, ze doet maar

Viel meer over de maaltijd 😂
pi_220785914
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Het lijkt wel een wedstrijdje 'wie heeft het hoogbegaafdste kind (omdat ik zelf zo slim ben) af en toe.
pi_220785962
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Dion leest kind voor. Sanneke moet weer filmen en aandacht van kind opeisen. En die lach van haar😈
Ze kan er niets aan doen, maar ze heeft een hele nare uitstraling. In combinatie met de gemaakte aangeleerde lachje, het betweterige gedrag en het infantiele benaderen van M, maakt dat het gewoon een vervelende vrouw is om naar te kijken en aan te horen.
Die gaat het echt nog zo zwaar krijgen in het opgroeien van M.
Nu kan ze nog lekker in haar veilige bubbeltje blijven, alles honend weglachen en zich boven iedereen denken te plaatsen. Maar die gaat zich straks heel moeilijk redden en tegen alles en iedereen aanbotsen.

En nee Sanne, niet iedereen heeft naar de winkels gaan als hoogste prioriteit en enige dagelijks uitje.
pi_220786034
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vind zoveel andere dingen hier geneuzel :!
pi_220786161
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:09 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ze kan er niets aan doen, maar ze heeft een hele nare uitstraling. In combinatie met de gemaakte aangeleerde lachje, het betweterige gedrag en het infantiele benaderen van M, maakt dat het gewoon een vervelende vrouw is om naar te kijken en aan te horen.
Die gaat het echt nog zo zwaar krijgen in het opgroeien van M.
Nu kan ze nog lekker in haar veilige bubbeltje blijven, alles honend weglachen en zich boven iedereen denken te plaatsen. Maar die gaat zich straks heel moeilijk redden en tegen alles en iedereen aanbotsen.

En nee Sanne, niet iedereen heeft naar de winkels gaan als hoogste prioriteit en enige dagelijks uitje.
Dat laatste, ik kom er 1x per week, max 2x maar dat is zelden. Ik heb dan een lijstje en kijk ook eigenlijk verder nergens naar. Dus ik kan zomaar missen dat chocola 0,29 is, we eten dan ook weinig chocola. Of moet ik dan meteen een hele doos kopen voor de heb? Zelfde voor andere dingen, zie ik dat het goedkoop is dan neem ik er 1 extra van maar geen karren vol om de heb. Ik heb echt wat beters te doen.
pi_220786167
Zou Roy Debbie ook moeten betalen om te lachen op de schoolfoto? Ik neem aan dat zij met haar kinderkleding op de broertjes/zusjes foto mag.
pi_220786176
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:33 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat laatste, ik kom er 1x per week, max 2x maar dat is zelden. Ik heb dan een lijstje en kijk ook eigenlijk verder nergens naar. Dus ik kan zomaar missen dat chocola 0,29 is, we eten dan ook weinig chocola. Of moet ik dan meteen een hele doos kopen voor de heb? Zelfde voor andere dingen, zie ik dat het goedkoop is dan neem ik er 1 extra van maar geen karren vol om de heb. Ik heb echt wat beters te doen.
Hier net zo. Ik ga naar één supermarkt, de bakker, de kaasboer en de slager. En dat doe ik 1x p/w. Ik heb namelijk wel een leven.
pi_220786235
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:33 schreef papierentas het volgende:

[..]
Net zoals die zogenaamde slimme aanbiedingen. Onnodige troep aanschaffen wat je niet nodig hebt, voor de heb. Allemaal ongezonde bende.

Wandelen naar de winkel, kopen kopen en kopen. Bestellen, op de bezorger wachten,tegen je denkbeeldige fans praten, interactie met je kind via camerabeeld. Dat is dan je leven.
En nóg doen alsof ze alle wijsheid in pacht heeft.
Vervelende problematiek is dat, moeilijk om mee om te gaan, ook voor hulpverlening. Maar ze heeft het hard nodig in haar dagelijks leven.
pi_220786375
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:46 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Klinkt als een recept van dbm
pi_220786386
quote:
Knettergek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')