Neequote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik las hier iets over Annick. Ik kwam net haar Moederdag post tegen. Enige wat in mij opkwam: zullen ze uit elkaar zijn?
Ze is ook al alleen op vakantie geweest met dat mannetjequote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik las hier iets over Annick. Ik kwam net haar Moederdag post tegen. Enige wat in mij opkwam: zullen ze uit elkaar zijn?
Omdat haar man ongeneeslijk ziek is. Daar deelt ze veel over dus ik snap niet zo goed waar die “verwarring” hier vandaan komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:49 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ze is ook al alleen op vakantie geweest met dat mannetje
Heeft ze niet een keer gedeeld dat zijn persoonlijkheid ook veranderd is door de hersentumor? Kan me voorstellen dat ze misschien daardoor dingen apart doen. Lijkt me heel zwaar, en niet netjes om hier te bespreken maar hoe ze het brengt is wel een beetje speculatief…quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:49 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ze is ook al alleen op vakantie geweest met dat mannetje
Ik dacht haar man zal wel in het ziekenhuis liggen of dat het niet goed met hem gaat. Andere optie zou kunnen zijn dat ze een miskraam heeft gehad, geen idee of ze een tweede kindje willen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:50 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Omdat haar man ongeneeslijk ziek is. Daar deelt ze veel over dus ik snap niet zo goed waar die “verwarring” hier vandaan komt.
Sowieso al die flu kids gaan met 8 de puberteit in 👌 dus eigenlijk zit hij safe met die hpv shot! Met 10 is hij geestelijk natuurlijk al 16... dan is het misschien te laatquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:00 schreef AnnArt het volgende:
Nah, als haar zoon net zo'n hoogbegaafde snelle jelle is als de kinderen van alle andere fluflu's, heeft hij zijn HPV-bescherming alvast in the pocket, kan hij mooi voorlopen op de rest van zijn trage leeftijdsgenoten. Is hij iig beschermd. 🥳
Nu die BMR nog even inhalen.
Nee anders was het ook in het nieuws... die andere gevallen waren dat ookquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:10 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik geloof er in ieder geval geen bal van, van wat DBM allemaal beweert.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:09 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Heeft ze niet een keer gedeeld dat zijn persoonlijkheid ook veranderd is door de hersentumor? Kan me voorstellen dat ze misschien daardoor dingen apart doen. Lijkt me heel zwaar, en niet netjes om hier te bespreken maar hoe ze het brengt is wel een beetje speculatief…
Ik volg haar niet, ze komt wel af en toe voorbij op insta. Zij post, net als andere fluflu’s, graag vage dingen. Van anderen wordt dat hier ook besproken en ik zie daarom niet in waarom het in hun geval dan niet netjes zou zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:09 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Heeft ze niet een keer gedeeld dat zijn persoonlijkheid ook veranderd is door de hersentumor? Kan me voorstellen dat ze misschien daardoor dingen apart doen. Lijkt me heel zwaar, en niet netjes om hier te bespreken maar hoe ze het brengt is wel een beetje speculatief…
En deze keer geen bolide te zien!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben je net bevallen, staat Debbie hysterisch aan je deur zodat Liejum van zijn speen af kan. Daar zit je toch niet op te wachten?
Vind het niet gepast om over zwangerschappen te speculeren, vind dat in dit geval wel wat anders dan van bijv een mcw , bij Annick en Roy is het wel een compleet andere situatie met een man die ongeneeslijk ziek is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:21 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ze is in ieder geval alleen in huis want ze moet zelf koken en ze wilde niet met haar kindje ergens anders eten. Maar goed. Het blijft gissen.
En volgens mij wordt speculeren hier veel gedaan 😂 denk aan de Bollen-Walk-Wolf-Vanpelt periode
Ja klopt maar de manier waarop ze momenteel dingen plaatst heb ik niet de indruk dat dat de reden was. Maar dat kan ik mis hebben. Zo komt het wel op mij overquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:50 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Omdat haar man ongeneeslijk ziek is. Daar deelt ze veel over dus ik snap niet zo goed waar die “verwarring” hier vandaan komt.
Dat zou goed kunnen hoor. Ik vat hem alleen anders. En dat ligt mogelijk aan mij ipv haarquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:09 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ja... als je die andere nieuws berichten ziet werden de mensen al snel opgebeldquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:41 schreef IlseMarije het volgende:
Is het niet gek dat ze nu pas gebeld wordt over de vaccinatie terwijl die een poos terug al gegeven is?
Ze zegt: 'Toen stond Tim op dat veld na de wedstrijd en toen stond die kleine, daar kan ik nog om huilen als ik die foto zie, stond die kleine zo hartjes naar hem te sturen en Tim handkusjes.'quote:
Ja heel gek! De overige kinderen zijn dezelfde dag nog gebeld namelijk!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:41 schreef IlseMarije het volgende:
Is het niet gek dat ze nu pas gebeld wordt over de vaccinatie terwijl die een poos terug al gegeven is?
Het is ook niet waar, daarom klopt het niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:40 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja heel gek! De overige kinderen zijn dezelfde dag nog gebeld namelijk!
Ik snap echt niet hoe ze er nu pas achter komen en hoe? Hoe kom je er na weken achter?
Persoonlijk denk ik dat ze nu pas dat artikel gezien heeft.. of iemand heeft gezegd "hey flip had toch last van zijn prik.. ik zag dit artikel is er niet iets mis gegaan?" En dat ze dacht wow goed verhaalquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:40 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja heel gek! De overige kinderen zijn dezelfde dag nog gebeld namelijk!
Ik snap echt niet hoe ze er nu pas achter komen en hoe? Hoe kom je er na weken achter?
ik vind het een vreemd verhaalquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat ze nu pas dat artikel gezien heeft.. of iemand heeft gezegd "hey flip had toch last van zijn prik.. ik zag dit artikel is er niet iets mis gegaan?" En dat ze dacht wow goed verhaal
Ze wou het al heel lang kennelijk. Nou we zullen zien!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:18 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik snap nog steeds niet wie er het idee kreeg om Sanneke die cadeaus te geven mbt broodbakken.
Gewoon koken is haar al te veel. Broodbakken is zeg maar niet perse het makkelijkste om te gaan doen, en zuurdesem al helemaal niet.
Het idee van zelf brood maken wil ze al heel lang, de daadwerkelijke uitvoering zal een heeeeeeel traag proces worden denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:19 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze wou het al heel lang kennelijk. Nou we zullen zien!
Aan zouden ze nu serieus gaan bakken en vormen aan een bureau ipv een aanrecht. Ik voel mijn rug al!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:57 schreef Harper het volgende:
AM die altijd al haar promotiezooi in een koffer of houten krat meeneemt, heeft nu een dienblad met haar uitgestalde desem "accessoires" op de achterbank staan. Eén keer flink remmen en het vliegt door de auto.
Ah ja, dat is wel een belangrijk nuance verschil, niet MCW maar zoon M. Dank voor terugluisteren. Al blijft dat ook wel bijzonder, een kind wisselt toch geen hartjes en handkusjes met de beste vriend van mamma die bij niemand bekend was als beste vriend van mamma.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:21 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze zegt: 'Toen stond Tim op dat veld na de wedstrijd en toen stond die kleine, daar kan ik nog om huilen als ik die foto zie, stond die kleine zo hartjes naar hem te sturen en Tim handkusjes.'
Mag ze een keer haar tikkie sluiten danquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:31 schreef TantePien1990 het volgende:
Las een reactie van Sanneke op Threads dat ze altijd al goed met geld kon omgaan. Haar broer niet. Maar als haar broer het niet kan in haar ogen, dan moet dat wel helemaal erg zijn
En dat aan het einde van de dag👏quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En ze kan Liejum optillen, ook knap
Ze deelde later dat Roy in het ziekenhuis ligt en dat dat de omstandigheden waren.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:09 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ja, dat blijft een raar verhaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:41 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel een belangrijk nuance verschil, niet MCW maar zoon M. Dank voor terugluisteren. Al blijft dat ook wel bijzonder, een kind wisselt toch geen hartjes en handkusjes met de beste vriend van mamma die bij niemand bekend was als beste vriend van mamma.
Ik dacht hetzelfde. En hoe gaan ze die zooi straks opruimen zonder kraan in de buurt?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:41 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Aan zouden ze nu serieus gaan bakken en vormen aan een bureau ipv een aanrecht. Ik voel mijn rug al!
Als ik naar de spullen kijk, wordt het een info-uurtje. Hoe maak je een starter, hoe maak je van je starter een deegje, wat doe je met dat deegje voordat het een nachtje de koelkast in gaat. Dat is voor een beginner echt veel te veel informatie. Je kan dus niet 'live' meedoen want er is al een deegje voorbereid.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. En hoe gaan ze die zooi straks opruimen zonder kraan in de buurt?
Of zou het niet een echte workshop maar meer een info-uurtje zijn?
Ze gaan in ieder geval niet bakken.
Klinkt toch ook als een onzinverhaal. Waarom zou zo'n jongetje van 8 handkusjes sturen naar een man, ook al is dat de beste vriend van mama. Uit zichzelf? Of omdat mama dat wilde? En daar zat papa toen nog gewoon bij?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:41 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel een belangrijk nuance verschil, niet MCW maar zoon M. Dank voor terugluisteren. Al blijft dat ook wel bijzonder, een kind wisselt toch geen hartjes en handkusjes met de beste vriend van mamma die bij niemand bekend was als beste vriend van mamma.
Ze was alleen met haar zoon erheen toch? Tim stuurde handkusjes gewoon na haar hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:19 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Klinkt toch ook als een onzinverhaal. Waarom zou zo'n jongetje van 8 handkusjes sturen naar een man, ook al is dat de beste vriend van mama. Uit zichzelf? Of omdat mama dat wilde? En daar zat papa toen nog gewoon bij?
Jaa hahahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:56 schreef Lipisu het volgende:
Wel toevallig dat mcw vorig jaar exact hetzelfde tuin filmpje plaatste maar dan met jvp en Koen
Ze zal wel helemaal over de zeik geweest zijn over die injectie en dat projecteert ze thuisquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zoon van DBM (of DBM zelf?) Is op dinsdag alweer toe aan weekend🫠
Ja, ik moet het zien of ze morgen bij de sauna terecht komen, of dat Flipje schoolziek is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:03 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze zal wel helemaal over de zeik geweest zijn over die injectie en dat projecteert ze thuis
Dus flipperdeflap denkt: daar kan ik mooi op inspelen. Dat wordt weer ziek en knuffels kopen.
Ik zie niks raars, ik loop altijd zo door de Leen Bakker 😝quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:06 schreef Lynnyl het volgende:
MCW: promo voor Leen Bakker van 45 seconden met daarin alle Mies-elementen: zoenen, hand in hand lopen, weer een ritje op de rug, en handjes aaien. Ik was zo afgeleid dat ik niet eens de spullen van Leen gezien heb...
Ook zo lekker geloofwaardig dat zij iets zegt over de prijs nadat ze net ¤1500,- voor een nachtje hotel heeft neergeteld.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:06 schreef Lynnyl het volgende:
MCW: promo voor Leen Bakker van 45 seconden met daarin alle Mies-elementen: zoenen, hand in hand lopen, weer een ritje op de rug, en handjes aaien. Ik was zo afgeleid dat ik niet eens de spullen van Leen gezien heb...
Ze is er gewoon heel blij mee. En met die deo in de Nijntje cassette kan dan gewoon. Kan nog wel een week.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:06 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoeveel dagen heeft Debbie nou dat shirtje al aan. 5? Of heeft ze er meteen 10 gekocht ofzo?
Het is net een kleuter van 3 jaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze is er gewoon heel blij mee. En met die deo in de Nijntje cassette kan dan gewoon. Kan nog wel een week.
Ja is het ook. Net als dat ze op dezelfde dag op insta laat zien dat ze de hort op zijn en op threads zegt dat iedereen ziek is of andersom. Alles voor aandacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:18 schreef Emma123454321 het volgende:
DBM spoort wat mij betreft niet. Laatst dat verhaal van een andere influencer gejat dat haar kind ook bijna gestikt was. Nu dit verhaal uit de krant over vaccineren weer. Hoe verzin je het! Ik vind het zorgelijk voor die kinderen zo’n liegende moeder.
Het is wel gebeurd ergens in het westen van t land. Het kan wel, maar ik waag te betwijfelen of het bij flipflap mis is gegaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:08 schreef Kaatjepuk het volgende:
Grote onzin wat DBM uitkraamt. Hier meld je je eerst aan met je oproepkaart en ID en krijg je een stempel op je hand voor welk vaccin je komt. Dan wijzen ze de rij aan waar je mag aansluiten en ook daar staat iemand van de GGD. Dan laat je weer aan iemand anders je stempel zien en je kaart. Ze vragen naar je naam en geboortedatum en controleren deze. Medewerker laat het vaccin aan tweede collega zien en pas dan zetten ze deze.
Wat dan wel een leuk filmpje zou opleverenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:57 schreef Harper het volgende:
AM die altijd al haar promotiezooi in een koffer of houten krat meeneemt, heeft nu een dienblad met haar uitgestalde desem "accessoires" op de achterbank staan. Eén keer flink remmen en het vliegt door de auto.
Zoals altijd!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am ziet er wel erg onverzorgd uit bij die workshop zeg
Zou wel weer heel toevallig zijn als hij de enige uit Friesland is. En dat ze lekker laat bellen. Bij die anderen werden ze vrijwel direct gebeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd ergens in het westen van t land. Het kan wel, maar ik waag te betwijfelen of het bij flipflap mis is gegaan.
Zo streng ging het hier niet een paar weken geleden toen mijn dochter een vaccinatie kreeg. Maar alsnog geloof ik er geen zak van bij DBM.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:08 schreef Kaatjepuk het volgende:
Grote onzin wat DBM uitkraamt. Hier meld je je eerst aan met je oproepkaart en ID en krijg je een stempel op je hand voor welk vaccin je komt. Dan wijzen ze de rij aan waar je mag aansluiten en ook daar staat iemand van de GGD. Dan laat je weer aan iemand anders je stempel zien en je kaart. Ze vragen naar je naam en geboortedatum en controleren deze. Medewerker laat het vaccin aan tweede collega zien en pas dan zetten ze deze.
Het zijn niet de meest frisse nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
En Judith’s zus vind ik er ook wat smoezelig uit zien
Ja dat viel me vandaag ook echt op. Een slobbershirt en haar haar leek vet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben benieuwd of ze hier vaker gebruik van gaat maken als dat ze van de bakfiets heeft gedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:18 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik snap nog steeds niet wie er het idee kreeg om Sanneke die cadeaus te geven mbt broodbakken.
Gewoon koken is haar al te veel. Broodbakken is zeg maar niet perse het makkelijkste om te gaan doen, en zuurdesem al helemaal niet.
De eeuwige lichtblauwe spijkerbroek met wederom die "sloffen" eronder. Makkelijk en comfortabel, ja. Maar zelfs voor sporten of paardrijden doet ze meer moeite. Uitgeblust, zo komt AM over.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Ja dat viel me vandaag ook echt op. Een slobbershirt en haar haar leek vet.
Geen goede combi met eten wat mij betreft.
Ik ook en dan style ik mn outfit helemaal en polijst ik mijn haren mooi! Speciaal voor Leen ❤️quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:07 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik zie niks raars, ik loop altijd zo door de Leen Bakker 😝
En was die ene kleffe reclame voor Bjorn Borg niet de enige waar Tim aan mee deed? Bij wijze van hoge uitzondering want hij had geen ambities om influencer te worden of gesponsorde content te makenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:06 schreef Lynnyl het volgende:
Ja of wel, heeft ze een reden om daar te wonen en het leven nog complexer te maken. Lees: kids elke week heen en weer vliegen. Wereldschool. Het zou toch allemaal errug interessant zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2026 06:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
En was die ene kleffe reclame voor Bjorn Borg niet de enige waar Tim aan mee deed? Bij wijze van hoge uitzondering want hij had geen ambities om influencer te worden of gesponsorde content te maken
Blijkbaar is ie van gedachte veranderd.😌
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat Tim weer aan de bak gaat als trainer. Die banen liggen niet voor het oprapen, hij is nog een kuikentje in die wereld en waarschijnlijk moet ie op zoek naar een club binnen een straal van 10 km. Ik kan me niet voorstellen dat Michelle hem stimuleert om bij een club in het buitenland aan de slag te gaan.
Dat tv programma liet al zien dat er een rare dynamiek in dat gezin is.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:03 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja of wel, heeft ze een reden om daar te wonen en het leven nog complexer te maken. Lees: kids elke week heen en weer vliegen. Wereldschool. Het zou toch allemaal errug interessant zijn.
Ik heb de podcast ook geluisterd. Ik begin Iris dus steeds leuker te vinden en Mies valt een beetje in het niet naast Iris haar eigen mening en zelfverzekerheid. Ze praatte ook weer over haar opvoeding. De meid had een 7.3 op examen Duits haar beste vak. Wat is dit hadden haar ouders gezegd. Ik zie wel dat die ouders dit onrustige leven in de hand hebben gewerkt. En nu klagen dat ze zo dun is. Die ouders hebben die meid haar hele leven opgejaagd, ik vind het erg kwalijk eerlijk gezegd.
Nou inderdaad. Maar bij gebrek aan content waarschijnlijk want Judith is moe van de vakantie en ze verlangt naar haar eigen bed. Tja, zij wilde 3 weken weg en zo veel mogelijk doen. Logisch dat je moe wordt als je ook de enige bent die kan rijden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Een lezend kind en daar 13 foto’s van plaatsen. Ik vind dat ze van die hele vakantie al veel te veel plaatst, elke stap die gezet wordt komt op insta. Maar 13 foto’s van een lezend kind is wel het toppunt van plaatsen om het plaatsen.
Echt.... dit is toch triest... alsof 1 of 2 foto's niet genoeg zou zijn (geen online is beter ... maar je bent wannabe flu dus moet zijn fanclub tevreden stellen...)quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Een lezend kind en daar 13 foto’s van plaatsen. Ik vind dat ze van die hele vakantie al veel te veel plaatst, elke stap die gezet wordt komt op insta. Maar 13 foto’s van een lezend kind is wel het toppunt van plaatsen om het plaatsen.
Roald Dahl is niet echt een groep 3 boek, maar ja het is Bob he, het wonderkind.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Hij ging ook niet mega snel er doorheen... leuk voor de foto maar denk toch jammer voor de beleving... zoveel leuke beter voor zijn leeftijd boeken... maar nu heeft ze foto's waardoor ze kan zeggen "je las al Roald Dahl toen je 7 was!"quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:42 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Roald Dahl is niet echt een groep 3 boek, maar ja het is Bob he, het wonderkind.
.
😁 komt ook helemaal niet nep over😇quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:06 schreef Lynnyl het volgende:
Misschien in vakantie geen groeps therapie, ik vind het wel een kalijke zaak als het verhaal over vaccinatie niet blijkt te kloppen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:15 schreef Cato99 het volgende:
Hoe zal het met DBM haar autisme groepstherapie gaan? Volgens mij hebben we daar al een tijdje niks meer over gehoord (of ik moet het gemist hebben)
En dat ze zoo graag thuis is op de farmquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:08 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ook zo lekker geloofwaardig dat zij iets zegt over de prijs nadat ze net ¤1500,- voor een nachtje hotel heeft neergeteld.
Ze wacht gewoon tot hij 5 jaar is want dan heeft ze er lekker wel recht op.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:53 schreef Lipisu het volgende:
Bij hvk is de vergoeding voor het incontinentie materiaal afgewezen.
Misschien moet ze eens aan het trainen gaan met hem,even geen bieb of strandje.
Maar zou hij wel gewoon naar school mogen straks als hij niet zindelijk is?
Ze vertelt ook niks meer over de scholen waar ze tussen zat te twijfelen .
zo zien haar volgers haar het liefste denkt ze , een doorsnee slonsquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Viel me gisteren ook op. Vettige haren ook. Ze lijken veel op elkaar qua kapsel en kledingstijl.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
En Judith’s zus vind ik er ook wat smoezelig uit zien
Tim naar het buitenland en zij mee als voetbalvrouw! Dat zou ze geweldig vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:03 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja of wel, heeft ze een reden om daar te wonen en het leven nog complexer te maken. Lees: kids elke week heen en weer vliegen. Wereldschool. Het zou toch allemaal errug interessant zijn.
Ik heb de podcast ook geluisterd. Ik begin Iris dus steeds leuker te vinden en Mies valt een beetje in het niet naast Iris haar eigen mening en zelfverzekerheid. Ze praatte ook weer over haar opvoeding. De meid had een 7.3 op examen Duits haar beste vak. Wat is dit hadden haar ouders gezegd. Ik zie wel dat die ouders dit onrustige leven in de hand hebben gewerkt. En nu klagen dat ze zo dun is. Die ouders hebben die meid haar hele leven opgejaagd, ik vind het erg kwalijk eerlijk gezegd.
Eerder was het me ook niet zo opgevallen, maar vandaag dus ookquote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Ja dat viel me vandaag ook echt op. Een slobbershirt en haar haar leek vet.
Geen goede combi met eten wat mij betreft.
Ben benieuwd hoelang ze er dit keer afligtquote:Op woensdag 13 mei 2026 07:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Maar bij gebrek aan content waarschijnlijk want Judith is moe van de vakantie en ze verlangt naar haar eigen bed. Tja, zij wilde 3 weken weg en zo veel mogelijk doen. Logisch dat je moe wordt als je ook de enige bent die kan rijden.
😵💫 zou bijna denken dat mijan vooral borre bij haar brengt omdat ZIJN MOEDER er zo blij van word.. ik kan er gewoon echt niet tegen hoe ze tegen hem praat... alsof hij niet 100 is ofzo... je hebt van die mensen die bij bejaarde, baby's en geestelijk beperkte mensen ineens heel raar gaan praten 🤦♂️ alsof hun eigen IQ ineens een snoekduik omlaag neemt... dit doet Sanneke bij haar kind 🤦♂️quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:18 schreef papierentas het volgende:
Sanneke weer lekker zeuren dat M vroeg wakker was. En tegen hem bleren. Gelukkig heeft ze alweer nieuwe boekjes voor hem besteld, dus er komt weer een geluksmomentje voor haar aan. Ik zou toch eens nadenken over een lidmaatschap bij een bibliotheek.
En hele handige wijde mouwen die lekker door/in de meel hangen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:27 schreef Post-its het volgende:
Die bakker bij annemarie staat volgen mij met kunstnagels of in ieder geval nagellak lekker in dat deeg te porren.🤢
Bijna 3 he... moet dus wel... minimaal al een jaar iig! Als ze met 2 niet zindelijk zijn ben je gewoon een luie slechte moederquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:19 schreef Lipisu het volgende:
Ik denk dat ook hoor.
Ze geeft geen zin om er tijd in te stoppen, net als met het fatsoenlijk eten koken.
Makkelijker om te roepen ze lusten dat niet.
Nu kan ze straks bij iedere natte luier naar school om hem te verschonen, want hij zou toch naar een reguliere basisschool?
Mij maakt ze niet wijs dat ze zelf niet kan trainen met hem, ze moet dan meer thuis blijven en dat wil ze niet.
Bieb, strandje, fotoshoots,kinderboerderij , koffie adresjes alles moet doorgaan.
Dat lukt niet als je aan zindelijkheidstraining begint.
Is die jongste van Debbie al zindelijk? Die lichtte daar destijds zo op dat dat makkelijk kon?
Maar daar hadden ze vast, net als met het stoppen met de speen, geen energie voor. Je weet wel, alle energie ging naar het in stand houden van het ziek zijn sprookje.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bijna 3 he... moet dus wel... minimaal al een jaar iig! Als ze met 2 niet zindelijk zijn ben je gewoon een luie slechte moeder
Die Borre boekjes liggen heel vaak bij de kringloopwinkel voor heel weinig. En idd ga naar de bibliotheek. Hier vonden ze Bobbi Beer een groot succes. #ongevraagdetipvoorsannekequote:
Ja neenee zo werkte het niet volgens Debbie he! Ouders met smoesjes waardoor het niet lukte zijn gewoon lui en geen interesse in hun kind! Iedereen kan zijn kind zindelijk maken voor hij 2 is! Als dat niet lukt ben je lui en had je geen kinderen moeten nemen (disclaimer dit zijn Debbie's woorden 👍 ik heb kinderen die het vertikte zindelijk te worden 😂 dus ik ben sowieso een slechte moeder)quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar daar hadden ze vast, net als met het stoppen met de speen, geen energie voor. Je weet wel, alle energie ging naar het in stand houden van het ziek zijn sprookje.
Terwijl ze altijd de hort op isquote:Op woensdag 13 mei 2026 07:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
En dat ze zoo graag thuis is op de farm
Ik weet het🤣. Debbie en haar uitspraken over zindelijkheid. Ik had er ook één bij die nogal gemakzuchtig was. Ging met alles als een speer maar die luier vond ze prima.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja neenee zo werkte het niet volgens Debbie he! Ouders met smoesjes waardoor het niet lukte zijn gewoon lui en geen interesse in hun kind! Iedereen kan zijn kind zindelijk maken voor hij 2 is! Als dat niet lukt ben je lui en had je geen kinderen moeten nemen (disclaimer dit zijn Debbie's woorden 👍 ik heb kinderen die het vertikte zindelijk te worden 😂 dus ik ben sowieso een slechte moeder)
Bedoel je dan qua niveau? Mijn kind liep met lezen jaren voor (nooit gedeeld op social media), moest dus vooral altijd letten op de inhoud van het boek.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:42 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Roald Dahl is niet echt een groep 3 boek, maar ja het is Bob he, het wonderkind.
.
En losse haren erboven allebei.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:27 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
En hele handige wijde mouwen die lekker door/in de meel hangen.
Sanneke heeft denk ik wel meegedaan ja, ze had die box van AM niet voor niks gekocht. Nu gaat het gebeuren, ik denk dat de starter al in de koelkast staatquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM: ik had haar stories nog niet gezien, maar wat ziet ze er flets uit zeg. En lekker ook die bakdame met lange mouw en dr sieraden nog om lekker in dat deeg peuren.
Zou Sanneke ook mee hebben gedaan met de live baksessie? Ze had tenslotte ook alle spullen gekregen van Dion.
Judith; ik ben niet zo'n ophemelaar als zij, maar onze 7jarige leest ook Roald Dahl. Hij vindt die boeken helemaal geweldig, we kijken wel ff naar welke titels niet te spannend zijn, want onze 7jarige heeft daar nogal snel last van haha.
Maar gek he dat ze moe is na deze vakantie? Kan ze er straks weer lekker vanaf liggen terwijl ze in dr eentje voor Bob moet zorgen net als na de vorige vakantie 👌
Denk dat het punt meer is dat we bob simpelere boeken hebben zien/horen lezen en dat al lastig ging... Roald Dahl is toch wel rijk taalgebruik ... zo zonde als je dat niet mee krijg omdat het nog te moeilijk is..quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM: ik had haar stories nog niet gezien, maar wat ziet ze er flets uit zeg. En lekker ook die bakdame met lange mouw en dr sieraden nog om lekker in dat deeg peuren.
Zou Sanneke ook mee hebben gedaan met de live baksessie? Ze had tenslotte ook alle spullen gekregen van Dion.
Judith; ik ben niet zo'n ophemelaar als zij, maar onze 7jarige leest ook Roald Dahl. Hij vindt die boeken helemaal geweldig, we kijken wel ff naar welke titels niet te spannend zijn, want onze 7jarige heeft daar nogal snel last van haha.
Maar gek he dat ze moe is na deze vakantie? Kan ze er straks weer lekker vanaf liggen terwijl ze in dr eentje voor Bob moet zorgen net als na de vorige vakantie 👌
Maar bob loopt niet voor he.. mijn kind liep ook voor en dat is idd erg zoeken naar juiste boeken voor zijn leeftijd/beleefwereld.. maar bob maakte laatst al veel foutjes in een avi m3 boekje.. (wat helemaal ok is) dus dan loopt hij duidelijk niet voorquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bedoel je dan qua niveau? Mijn kind liep met lezen jaren voor (nooit gedeeld op social media), moest dus vooral altijd letten op de inhoud van het boek.
Gewoon weer wat gelul in de ruimte van AM. Om maar reacties uit te lokken zodat ze weer beter zichtbaar wordt op the gram.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:19 schreef Earring het volgende:
Ach, scholen hebben de ballen niet om te zorgen dat schoolreisjes en sportdagen niet meer nodig zijn. Aldus Annemarie die dit nu voor de 8e keer roept. Waarom luisteren ze niet naar haar? De alwetende AM
Dit hebben wij ook idd. Hij zit in groep4, maar leest qua avi niveau veel hoger. Maar hij maakt dan ook geen fouten in avi 4 boeken. En als Bob dat wel doet is dat natuurlijk helemaal niet erg, ik wil niks zeggen over zijn niveau. Maar Judith moet hem natuurlijk weer boven de rest plaatsen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar bob loopt niet voor he.. mijn kind liep ook voor en dat is idd erg zoeken naar juiste boeken voor zijn leeftijd/beleefwereld.. maar bob maakte laatst al veel foutjes in een avi m3 boekje.. (wat helemaal ok is) dus dan loopt hij duidelijk niet voor
Mijn 7jarige zou echt last hebben van dat geklaag van AM.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:29 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Gewoon weer wat gelul in de ruimte van AM. Om maar reacties uit te lokken zodat ze weer beter zichtbaar wordt op the gram.
Deze moeder had gewoon lekker moeten stoppen bij 3 kinderen , ze is er duidelijk helemaal klaar mee. Sneu voor vooral die laatste 2 kinderen dat hun moeder de sportdag en de schoolreisjes afkraakt, dat je niet mee mag doen met de avondvierdaagse en dat je moeder uit de groepsapp van de klas stapt zodra het over een gezamenlijk cadeau gaat. Ik zou me daar als kind van bv Jet's leeftijd echt verdrietig om gevoeld hebben.
Maar de kinderen van AM uiteraard niet, die zijn allemaal hetzelfde en houden allemaal niet van sport en schoolreisjes.
Bij ons was er gewoon geen klassenapp. Bij geen enkel kind (oké, mede omdat bij ons veel ouders het Nederlands niet machtig waren en/of laaggeletterd waren).:Ik herken hier dus echt niets van. Zou Annemarie weten dat je het geluid bij Whatsapp uit kan zetten 😁?quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef Weerikier het volgende:
Altijd ook dat overdrijven van AM. "Maandenlange jengelende klassenapp" Ik ben 8 jaar klassenmoeder geweest, regelde dat gezamenlijke cadeau en je stuurt 1x een appje wie er mee wil doen en een open betaalverzoek. Mensen betalen, cadeau wordt gekocht en ik stuurde dan 1x een fotootje van het leuk ingepakte cadeau dat ik gekocht had. Krijg je dan wat reacties op in de trant van , wat leuk en bedankt en dat was het.
Geen idee in wat voor klassen al die 8 kinderen van haar hebben gezeten maar dat de klassenapp bij alle 8 maandenlang bezig was met jengelen over het gezamelijk cadeau lijkt mij erg overdreven.
Ah, ze heeft haar 'laatste weken voor de zomervakantie' draaiboek weer van zolder gehaald. Elk jaar opnieuw dat zure gedoe. Je kinderen zullen een gezamelijk cadeau, schoolreisje en de avondvierdaagse maar leuk vinden, maar dat kan echt niet, dan ben je geen echte Geerts, dan lachen we je met 10 man uit aan tafel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef Weerikier het volgende:
Altijd ook dat overdrijven van AM. "Maandenlange jengelende klassenapp" Ik ben 8 jaar klassenmoeder geweest, regelde dat gezamenlijke cadeau en je stuurt 1x een appje wie er mee wil doen en een open betaalverzoek. Mensen betalen, cadeau wordt gekocht en ik stuurde dan 1x een fotootje van het leuk ingepakte cadeau dat ik gekocht had. Krijg je dan wat reacties op in de trant van , wat leuk en bedankt en dat was het.
Geen idee in wat voor klassen al die 8 kinderen van haar hebben gezeten maar dat de klassenapp bij alle 8 maandenlang bezig was met jengelen over het gezamelijk cadeau lijkt mij erg overdreven.
Het zijn de Geertsen hè. Die houden van regelmaat en voorspelbaarheid. Allemaal.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mijn 7jarige zou echt last hebben van dat geklaag van AM.
Waarom is t toch zo moeilijk te geloven voor AM dat kinderen daar wel plezier uithalen?
Ach ja, eerst mekkeren dat het maar geen lente wordt en als het dan lente is gaat je mekkeren over de laatste weken voor de zomervakantie. Er speelt van alles in de wereld, maar zelfs als Rusland Europa zou aanvallen weet je in elk geval dat Annemarie op vaste tijdstippen over vaste onderwerpen gaat zaniken. Op Annemarie kun je vertrouwen: een baken in de wereldgeschiedenis.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:42 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ah, ze heeft haar 'laatste weken voor de zomervakantie' draaiboek weer van zolder gehaald. Elk jaar opnieuw dat zure gedoe. Je kinderen zullen een gezamelijk cadeau, schoolreisje en de avondvierdaagse maar leuk vinden, maar dat kan echt niet, dan ben je geen echte Geerts, dan lachen we je met 10 man uit aan tafel.
😂 ik heb gisteren weer de klassen app op mute gezet omdat men de voetbal plaatjes albums compleet willen maken (kunnen die kinderen dat serieus niet onderling??)quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef Weerikier het volgende:
Echt, wat maakt het uit? Hij leest zo te zien de hele dag en dus is het passend.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Denk dat het punt meer is dat we bob simpelere boeken hebben zien/horen lezen en dat al lastig ging... Roald Dahl is toch wel rijk taalgebruik ... zo zonde als je dat niet mee krijg omdat het nog te moeilijk is..
Mijn nu 8 jarige las ook al vroeg en veel en leest nu de percy jackson reeks.. maar hij vind Roald Dahl vooral leuk om voorgelezen te krijgen
Ouders die voetbal plaatjes voor hun kinderen gaan ruilen in de app zou dan weer wél een goede reden zijn om eruit te stappen 😆quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂 ik heb gisteren weer de klassen app op mute gezet omdat men de voetbal plaatjes albums compleet willen maken (kunnen die kinderen dat serieus niet onderling??)
Ik keek net... 398 berichten gemist 😂👍 gelukkig doet iedereen een eigen iets voor het jaar einde.. alleen groep 8 doet iets bijzonders samen
Zeker als dat met zóveel berichten gepaard gaat. Ik zou er na 30 al klaar mee zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:54 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ouders die voetbal plaatjes voor hun kinderen gaan ruilen in de app zou dan weer wél een goede reden zijn om eruit te stappen 😆
Naast dat jou en mijn mening mogen verschillen weet ik uit professioneel oogpunt dat boven niveau lezen niet goed is voor de verwerking van het verhaal. Je kunt woordjes lezen maar de context niet begrijpen... over moeilijke woorden heen lezen.. woorden fout lezen en je dit zo aanlerenquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Echt, wat maakt het uit? Hij leest zo te zien de hele dag en dus is het passend.
Daar had ik nog niet eens op gelet! Wel verzorgd, maar inderdaad geen handige outfit voor een bakworkshop.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:27 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
En hele handige wijde mouwen die lekker door/in de meel hangen.
Ervaring uit het verleden leert dat 95% dit wel ok vind... en helaas ook de wel gewenste berichten in die groep komen... dus hoe laat ze bv terug komen van schoolreis "we rijden nu daar" of dat er iets is na school waardoor je een uurtje later kan ophalen enzo... dus zet hem vaak op mute.. eruit stappen vind ik ook niet handig 😂quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:06 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Zeker als dat met zóveel berichten gepaard gaat. Ik zou er na 30 al klaar mee zijn.
Misschien kan ze gaan bakken in die "bak"fiets🤭quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:46 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze hier vaker gebruik van gaat maken als dat ze van de bakfiets heeft gedaan.
En ze mist het continu rooster…quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:13 schreef Harper het volgende:
Allejezus. 18 stories lang gezemel over het einde van het schooljaar.
Twee weken geleden was iedereen zo ont-zet-tend aan vakantie toe, maar nu is er weer te weinig regelmaat.
Het is maar net wat er in Anne´s straatje past he?
Poeh, het zou me niet verbazen als ze flink last heeft van de hormonale veranderingen in de perimenopauze (ik herken het, dus vind dat ik dat mag zeggen).
Ja, ze zegt er alleen niet bij dat ze in die 2 weken van hot naar her gesjeesd zijn voor de centen. En maandag was het nog iets in de trant van 'fijn dat ik ze weer kan inleveren bij echte opvoeders'. Zou fijn zijn voor die kinderen als AM vrijdag lekker de hort op gaat voor haar belangrijke werk en met hun vader op gemak wat kunnen doen op hun vrije dag, zonder het geneuzel en de camera van hun moeder.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:13 schreef Harper het volgende:
Allejezus. 18 stories lang gezemel over het einde van het schooljaar.
Twee weken geleden was iedereen zo ont-zet-tend aan vakantie toe, maar nu is er weer te weinig regelmaat.
Het is maar net wat er in Anne´s straatje past he?
Poeh, het zou me niet verbazen als ze flink last heeft van de hormonale veranderingen in de perimenopauze (ik herken het, dus vind dat ik dat mag zeggen).
Ik heb het even opgezocht. Na de meivakantie nog 10 weken school in die regio.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:25 schreef Shuri het volgende:
Annemarie lijkt er ook elk jaar weer van overtuigd dat er na de meivakantie niets meer geleerd wordt. In haar ogen is het dan al bijna vakantie. Dat gaat gewoon niet op, gezien de zomervakantie in de laatste regio meestal pas in juli begint.
En verder lijkt ze te denken dat ze de enige ouder is met de waarheid in pacht 😜
Maar dat doet ze altijd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat ik overigens wel grappig vind aan de schoolreis/sportdag preek van AM ... ze hebben net vakantie gehad waarbij ze die 2 jongste overal mee sleepte en je vooral lot steeds moeier zag worden in de recap filmpjes... kind ging volledig afgebeult weer terug naar school 😂 maar het is dat schoolreisje wat het arme kind straks gaat nekken!!!!
Begrijp me niet verkeerd wij gaan soms ook op actieve vakantie en mijn kind komt daar dan ook moe vandaan 😂 maar ik zeik niet over school... na een week klimbos/zwemparadijs/animatie en flink laat naar bed is het niet het schoolreisje wat de laatste druppel was! (Ik zeg altijd op vrijdag voor de vakantie alvast sorry tegen de juf 😂👍 moet juf ook altijd om lachen)
Wat zeg jij nou? Hij loopt voor met alles! Niet mijn mening, dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar bob loopt niet voor he.. mijn kind liep ook voor en dat is idd erg zoeken naar juiste boeken voor zijn leeftijd/beleefwereld.. maar bob maakte laatst al veel foutjes in een avi m3 boekje.. (wat helemaal ok is) dus dan loopt hij duidelijk niet voor
De kinderen “trekken” het op school niet omdat de combinatie school en werken op die leeftijd gewoon teveel is. En de werkgever moeders gaat voor op school. Het zal mij niet verbazen als Jet en Lot op jonge leeftijd met een burn-out te maken krijgen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:31 schreef Harper het volgende:
[..]
Maar dat doet ze altijd.
Het is te druk en onrustig om bv aan de vierdaagse deel te nemen maar zelf gaan ze tig keer een weekend weg in die tijd.
Hetzelfde in de periode voor sinterklaas en kerst. Teveel sintvieringen en kerstborrels, het wordt allemaal afgezegd. Om vervolgens zelf allerlei activiteiten en weekendjes weg te organiseren moeten promoten.
Ze draait haar jaarlijkse zeikmenu weer af. Je propt je meivakantie helemaal vol want er moest geld verdiend worden, bent blij dat ze op maandag weer naar school kunnen en ze HAAR huis weer voor zichzelf heeft. Wel jammer dat ze MG koffie moest brengen. En vervolgens gaat ze de komende 10 weken zeuren en klagen. En plant ze op de meest idiote momenten straks weer allerlei activiteiten zodat ze daarna nog harder kan klagen. En snapt blijkbaar niet dat ze niet zo'n plangoeroe is als ze van zichzelf denkt. Ze wordt met het jaar ongezelliger...quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:35 schreef AnnArt het volgende:
AM had de vakantie ook kunnen gebruiken om even af te draaien, ipv haar kinderen en zz als een malle op te jagen met haar spon-uitjes. Sowieso vrouw, doe eens rustig. Geef die kinderen eens tijd om te lummelen.
Die vrouw is bitter dan bitter. Afschuwelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:54 schreef Weerikier het volgende:
Jezus AM, who hurt you?
Nu weer zeiken over dat je je als influencer aan een script moet houden bij samenwerkingen en dat andere influencers zich laten omkopen (zij natuurlijk niet, kinderen tentoonstellen voor geld is wat heel anders). Wat is die vrouw een ouwe bittere heks aan het worden zeg, zowel qua uiterlijk als hoe ze zich verbaal profileert op social media.
Die vrouw is bitter dan bitter. Afschuwelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:54 schreef Weerikier het volgende:
Jezus AM, who hurt you?
Nu weer zeiken over dat je je als influencer aan een script moet houden bij samenwerkingen en dat andere influencers zich laten omkopen (zij natuurlijk niet, kinderen tentoonstellen voor geld is wat heel anders). Wat is die vrouw een ouwe bittere heks aan het worden zeg, zowel qua uiterlijk als hoe ze zich verbaal profileert op social media.
Exact dit ja. Nooit doet die vrouw iets voor een ander. Op verjaardagsvisite, helpen bij een schoolactiviteit, eens op een vriendinnetje passen van één van de kinderen. Ze heeft niets een het fatsoen om bij haar schoonouders op visite te gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:46 schreef Maretakje het volgende:
[..]
De kinderen “trekken” het op school niet omdat de combinatie school en werken op die leeftijd gewoon teveel is. En de werkgever moeders gaat voor op school. Het zal mij niet verbazen als Jet en Lot op jonge leeftijd met een burn-out te maken krijgen.
Ooh ik dacht al!! Ik zou haar er namelijk wel voor aanzien.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:15 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Nee, dat zijn 3 losse bezoeken. Alleen de laatste is van deze meivakantie
Ze wilde authentiek zijn... kuch... en daarom heeft ze in het verleden samenwerkingen afgewezen. Groenrijk was een wekelijkse tot Lot naar school ging, The Stone ook al even geen hammen-broeken gezien. Maar nu heeft ze blijkbaar toch samenwerkingen nodig. Een tijdje terug was ze al bij Dilling aan het bedelen, en gaf ze aan dat samenwerkingen niet doorgingen omdat ze zich aan een script moest houden. Alsof ze in India het interessant zouden vinden wat poepgarantie is als je haar muesli eet...quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:54 schreef Weerikier het volgende:
Jezus AM, who hurt you?
Ik vind bij heel veel dingen dat ze ongeïnteresseerd overkomt, gewoon omdat ze er geen zin in heeft, maar er moet geld op de plank komen. Ze moet natuurlijk meer dan Maarten binnenharken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:19 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ooh ik dacht al!! Ik zou haar er namelijk wel voor aanzien.
Maar wat een slechte reclame dan weer. Die reels, die sprekend op elkaar lijken zo achter elkaar online pleuren. Heel ongeïnteresseerd komt dat over vind ik. Ze hebben ook bijna geen comments en weinig likes.
nee en dat ligt ook vast niet aan de grote aantallen gekochte volgers....quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:33 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik vind bij heel veel dingen dat ze ongeïnteresseerd overkomt, gewoon omdat ze er geen zin in heeft, maar er moet geld op de plank komen. Ze moet natuurlijk meer dan Maarten binnenharken.
Die weinige likes komt natuurlijk door haar langdurige instastraf, dat ligt echt niet aan AM 😉🙄
Haha dat meen je niet??? Ik zou 'm ook overslaan inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Offtopic maar wij zijn al een poosje op zoek naar een andere woning. Vanochtend een bezichtiging gehad maar al bij het parkeren herkende ik het afschuwelijke boekenkastje in de tuin van de buren.
Voor de rest een prima huis maar de manische buurvrouw in elektrische rolstoel houdt mij toch tegen om een bod te doen.
🤔 zou dat onder verborgen gebreken horen als je haar niet kent en er later achter komt dat je naast een gekkie woont 🤔quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Offtopic maar wij zijn al een poosje op zoek naar een andere woning. Vanochtend een bezichtiging gehad maar al bij het parkeren herkende ik het afschuwelijke boekenkastje in de tuin van de buren.
Voor de rest een prima huis maar de manische buurvrouw in elektrische rolstoel houdt mij toch tegen om een bod te doen.
En de meeste kinderen kunnen dit gewoon aan omdat ze wat meer rust krijgen met de vakanties en deze vrije dagen. En ja mijn kind met gebruiksaanwijzing vind het gemis van regelmaat ook lastig,maar daarom zorgen wij voor wat rust.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:30 schreef Lynnyl het volgende:
Ze schopt wel hard vandaag: influencers die zich om laten kopen, ouders die geen ruggengraat hebben, kinderen een dagje thuishouden (hoe dan, want dan klaagt ze weer dat ze niet alleen thuis is), als ouder de leiding nemen (ik krijg jeuk van deze zin, want MG bepaalt dus blijkbaar niets), nieuwbakken ouders die zich niets moeten laten aanpraten. Beste tip: misschien dus niet naar AM luisteren, want dan mist je kind schoolreisjes, verjaardagsfeestjes, de avond4daagse en alles wat maar leuk en sociaal is. Doseren kan je leren, maar bij AM is het gewoon nul0komma-nul, behalve als het om haarzelf gaat. En dan sluit ze af dat ze niet te koop is, maar ze koopt wel volgers. Hoe zit dat dan???
Dat dus. En dan nog verkondigen dat de kinderen liever met hun moeder naar een pretpark gaan ipv met andere ouders, dat andere ouders geen ruggengraat hebben en dat zij de grenzen van haar kinderen bewaakt. Echt een hele leuke vrouw (om te volgen) en moeder dit.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:46 schreef popje het volgende:
Wat is AM ineens een zure vrouw zeg, hele tirades afsteken tegen alle mensen die hun kinderen 'gewoon naar school laten gaan' in deze periode, en alle sportdagen waar haar kinderen geen behoefte aan hebben... Maar al die gedwongen uitjes naar al die nachtjes weg, daar hebben ze wel heel veel behoefte aan? En daar kunnen ze zeker geen nee tegen zeggen...
Ik vroeg me af; wie schrijft dat boek dan. Ze heeft al hulp erbij en dan mogen volgers de input verzorgen ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:33 schreef Harper het volgende:
Jeanine Bzzonder begint aan haar boek. Ter inspiratie plaatst ze de komende tijd posts over typische "momlife" onderwerpen, die in haar boek aan de orde zullen komen (zonder volgers geen boek).
Traktaties op school, schermpjes aan tafel etc.
Pffff. Misschien word ik oud maar is daar werkelijk (nog) een markt voor?
Daar lijkt het op. Net als met AM´s (eerste) boek.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:17 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik vroeg me af; wie schrijft dat boek dan. Ze heeft al hulp erbij en dan mogen volgers de input verzorgen ofzo?
nu hoef je van mij niet elke dag volledig gepolijst voor de dag te komen, maar de enige vraag die ik echt heb: waarom gaat AM nooit naar een kapper? Een echte kapper, een goede, met diploma's en ervaring bedoel ik.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Je ziet bij AM er niet aan af dat het geld daar met bakken per maand binnenkomt.
Als die bal gesponsord is door de drukke mama’s mogen, sorry, moeten, ze daar mee buiten spelen en filmt ze het. Maar AM en zelf mee doen? 😂quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hahahahaha AM die beweert een balletje te trappen in de vakantie als ze geen sportdag zouden doen. Het enige wat de kinderen mogen in de vakantie is aan het werk voor de insta van moeder en in HAAR huis tablet kijken of in het 'zwembad' waar geen lichaamsbeweging in te krijgen is.
Kan me niet heugen dat de kinderen lekker op straat hebben gespeeld of lekker hun eigen ding hebben kunnen doen in een vakantie, alles in dienst van AM.
Maar wat voedt zij haar kinderen toch veilig op he.
Dan hadden we dat toch ook al gezien? Ze filmt iedere scheet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
Sanneke heeft denk ik wel meegedaan ja, ze had die box van AM niet voor niks gekocht. Nu gaat het gebeuren, ik denk dat de starter al in de koelkast staat
nou Debbie is toch een buurvrouw die men zich zou wensen, super sociaal enz.. maar het huis wel wel mooi dus, je hoeft niet bij haar op de koffie te gaan toch of besties te wordenquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
precies datquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bij dat huis weet je in elk geval wat voor buren je hebt. Altijd rustig en stil, want het hele gzin kan niet tegen prikkels. Behalve als er een buurtfeestje is. Ik zou daar prima kunnen wonen. Bij een ander huis weet je maar nooit hoe de buren zijn.
En zolang je geen hamsters, cavia's of katten fokt, komen ze ook niet per se bij je over de vloer.
Nou, ik kan me wel herinneren dat Debbie bij de andere buren over de schutting hing 😜 Ik zou me rot schrikken als dat gepe koppie met die uilen bril in ene boven de heg uit piept 😂quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bij dat huis weet je in elk geval wat voor buren je hebt. Altijd rustig en stil, want het hele gzin kan niet tegen prikkels. Behalve als er een buurtfeestje is. Ik zou daar prima kunnen wonen. Bij een ander huis weet je maar nooit hoe de buren zijn.
En zolang je geen hamsters, cavia's of katten fokt, komen ze ook niet per se bij je over de vloer.
ik vind het gewoon lastig om te geloven dat je als 50 jarige vrouw nog nooit op onderzoek bent gegaan over wat je met je haar kunt doen of je daarover laat adviseren.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:42 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er is altijd wel wat met haar haar. Toen ze opkwam als influencer vond iedereen wat van haar losse haar. Nu heeft ze het regelmatig vast en is daar wat van te vinden. Ik zou het haar vooral gunnen om eens langs een krullenkapper te gaan. Dan kan het goed geknipt worden en krijgt ze advies over wat ze met haar haar kan doen. Ik denk dat ze het gewoon echt niet weet.
Volgens mij zijn dat die buren... dus het over de schutting kijk ding staat aan die kantquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:55 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Nou, ik kan me wel herinneren dat Debbie bij de andere buren over de schutting hing 😜 Ik zou me rot schrikken als dat gepe koppie met die uilen bril in ene boven de heg uit piept 😂
Tot 2 maanden geleden was ze ook helemaal oke met haar niet-verzorgde wenkbrauwen. Dit is, denk ik, echt zoals ze is.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:56 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik vind het gewoon lastig om te geloven dat je als 50 jarige vrouw nog nooit op onderzoek bent gegaan over wat je met je haar kunt doen of je daarover laat adviseren.
Dan boeit het je dus echt niks dat je een bos stro op je hoofd hebt.
Verslaving aan haar behoefte van betekenis te zijn. Haar enige (niet-betaalde) verdienste is 8 kinderen baren. Nu wordt ze af en toe nog opgehemeld door een anonieme volgmoeke en is ze zelf gaan geloven in haar goeroe-kwaliteiten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Je ziet bij AM er niet aan af dat het geld daar met bakken per maand binnenkomt. Dus als ze zou stoppen kunnen ze op Maarten zn salaris daar gewoon blijven wonen. Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat ze niet allang een groot deel zoniet alke hypotheek kunnen afbetalen. Ze wonen er al zo lang.
Het is dus echt de verslaving die haar online houdt.
Ik gun haar dochters een knipbeurt van de krullenkapper, die werken er hard voor. Het is vaak MG die iets met de haren van de dochters doet. Ik zie AM zelf zeker geen krullenroutine doen. Maar dat wil niet zeggen dat AM niets aan die dode, onverzorgde struik kan doen. Die knot bovenop maakt het er niet beter op.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:42 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er is altijd wel wat met haar haar. Toen ze opkwam als influencer vond iedereen wat van haar losse haar. Nu heeft ze het regelmatig vast en is daar wat van te vinden. Ik zou het haar vooral gunnen om eens langs een krullenkapper te gaan. Dan kan het goed geknipt worden en krijgt ze advies over wat ze met haar haar kan doen. Ik denk dat ze het gewoon echt niet weet.
En je moet ook geen baby krijgen, dan loopt ze de deur al helemaal plat. Is dan gelukkig alleen maar het eerste jaar. Daarna ben je niet meer interessant...quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Alles voor Mijan de smikkelbeerquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
Sanneke heeft denk ik wel meegedaan ja, ze had die box van AM niet voor niks gekocht. Nu gaat het gebeuren, ik denk dat de starter al in de koelkast staat
Die buren hebben in ieder geval geen opruimcoach nodig. Wat een verschil met de zooi bij de buurvrouw.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:54 schreef Loveischocolala het volgende:
En het is echt een mooi huis.. maar 1 kant buren maar verder wel nette buren heb je dan. Je hoeft idd geen besties te worden
Ik denk met name verslaafd aan bevestiging en waardering.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:03 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Verslaving aan haar behoefte van betekenis te zijn. Haar enige (niet-betaalde) verdienste is 8 kinderen baren. Nu wordt ze af en toe nog opgehemeld door een anonieme volgmoeke en is ze zelf gaan geloven in haar goeroe-kwaliteiten.
Dat is naast een kwetsbaar ook een lucratief bestaan. Maar ze oogt alles-behalve gelukkig. Maar kan niets anders, denk ik.
En je mag meedoen met de oranjevlaggetjes die er bijna het hele jaar hangenquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Dat je ergens in past zegt niet dat het je maat is. Kijk naar Debbie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:48 schreef SophiaLoren het volgende:
Sanne beweert toch dat ze in maat 44 past tegenwoordig? Als ik haar fotos zie, kan ik dat moeilijk voorstellen. Misschien een 48..? Ze is ook nog eens groot.
Heb je de foto’s op funda niet gezien? Daar staat de mini bieb op! Valt nog mee dat Debbie die foto niet heeft gedeeld.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
In een reactie onder die post wordt Landal getagd en schrijft de volgster dat ze met Sanneke moeten gaan samenwerken...quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:29 schreef papierentas het volgende:
De beharing van Peppie had ik niet hoeven zien, Sanneke. Verder leuke post, al zit ze duidelijk te vissen naar een gratis vakantie.
Wel fijn voor Sanneke dat ze naast volgers voor irritainment ook volgers heeft die net zo delulu zijn als zijzelf 🙃quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:40 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
In een reactie onder die post wordt Landal getagd en schrijft de volgster dat ze met Sanneke moeten gaan samenwerken...
Daar was haar hele post ook voor bedoelt denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:40 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
In een reactie onder die post wordt Landal getagd en schrijft de volgster dat ze met Sanneke moeten gaan samenwerken...
Sanneke die altijd over alles en zijn moeder moppert en klaagt, daar wil je toch geen samenwerking mee. Hou toch eens op met dat gebedel, is het enige dat die post bij mij oproept.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:41 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Wel fijn voor Sanneke dat ze naast volgers voor irritainment ook volgers heeft die net zo delulu zijn als zijzelf 🙃
Hoe vaak heeft ze al niet een wurksjop samen met Vera gehad? En advies hoe ze alle spullen moet gebruiken en de vele kwasten (die volgens planning schoongemaakt moeten worden)?quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:42 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ze moet een kinderboek gaan schrijven: "De avonturen van Mopperkont en Smikkelbeer"quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Sanneke die altijd over alles en zijn moeder moppert en klaagt, daar wil je toch geen samenwerking mee. Hou toch eens op met dat gebedel, is het enige dat die post bij mij oproept.
Toen was ik meer gefocust op het aangeboden huis, achteraf had ik de boekenbieb moeten zien inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Heb je de foto’s op funda niet gezien? Daar staat de mini bieb op! Valt nog mee dat Debbie die foto niet heeft gedeeld.
Wel een mooi huis! Dat het 120m2 is valt mij mee. Het huis van Debbie lijkt veel kleiner. Succes met jullie zoektocht.
Ze is zo erg aan het bedelen, dat ze zelfs het oude Instagram account van Rabbit Hill tagt, waar al sinds 2020 niks meer op is gepost. Maar ze gaat in september sowieso al gratis/ met korting naar een camping in Zeeland en naar nog een locatie, maar er moet duidelijk nog meer bij.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Sanneke die altijd over alles en zijn moeder moppert en klaagt, daar wil je toch geen samenwerking mee. Hou toch eens op met dat gebedel, is het enige dat die post bij mij oproept.
En Peppie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:22 schreef Manuela007 het volgende:
[..]
Ze moet een kinderboek gaan schrijven: "De avonturen van Mopperkont en Smikkelbeer"
Snap ik hoor. Liever heb ik ze beiden niet naast me wonen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:25 schreef Kaascroissantje het volgende:
[..]
Toen was ik meer gefocust op het aangeboden huis, achteraf had ik de boekenbieb moeten zien inderdaad.
Al denk ik dat je aan Debbie inderdaad betere buren hebt dan bij AM met die motorbende.
Nee denk ik ook niet, denk dat ze lieve kinderen heeft en tis geen blaaskaak. Alleen ff uitkijken als je kittens neemt ,🤪quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik denk dat je aan Debbie en gezin opzich geen verkeerde buren hebt.
Je hebt iig dagelijks entertainment 😂
Of zwanger word zelf...quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:10 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Nee denk ik ook niet, denk dat ze lieve kinderen heeft en tis geen blaaskaak. Alleen ff uitkijken als je kittens neemt ,🤪
Ik denk ook dat ik beide niet trek 😂 mijn motor rijdende buurman gaat verhuizen... ben stiekem erg blij 😂quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Liever heb ik ze beiden niet naast me wonen.
Toen mijn kids die leeftijd hadden, las ik elke het zelfde boekje 100000000x dat willen ze op die leeftijd 😂😂😂quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat is er mis met boekjes herhalen voor een kind van 1,5? Het is niet zo dat ze maar 2 boekjes heeft he?
Juist dan gaan ze dingen, afbeeldingen en woorden herkennen.
Maarja, de Dagelijkse Koopdrang moet weer gestild worden.
En wat al is gezegd: ga naar een kringloop en koop daar af en toe een ‘nieuw’ boekje. Dan is het ook geen probleem als hij zelf ‘leest’ en een keer een bladzijde scheurt.
Heb bij Sanneke heeft gevoel dat die volgers gewoon nepaccounts van mevrouw zelf zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:41 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Wel fijn voor Sanneke dat ze naast volgers voor irritainment ook volgers heeft die net zo delulu zijn als zijzelf 🙃
Ik denk dat ze daar te lui voor is. De volgers die reageren, hebben op zich een normaal account. En 6 reacties met 17k volgers, geeft voor mij wel een beetje aan dat het vooral volgers zijn voor het irritainment.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Heb bij Sanneke heeft gevoel dat die volgers gewoon nepaccounts van mevrouw zelf zijn.
Omg, wel doen 😆quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
😂quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:40 schreef Nieve het volgende:
Ik houd absoluut niet van vinex, maar prima huis denk ik voor dat bedrag want je krijgt er ook nog eens elke dag gratis entertainment bij via je keukenraam!
Ik denk dat AM misschien zelf door begint te hebben dat haar hoogtij dagen voorbij beginnen te zijnquote:Op woensdag 13 mei 2026 14:47 schreef Shuri het volgende:
Als Annemarie dan werkelijk het influencerswereldje zo vervelend vindt en dat ze nog liever stopt dan zich 'te laten omkopen', dan moet ze dat zeker doen!
En dan geef ik nog even mee, Annemarie 'ik ben niet te koop' Geerts: je hebt je hele leven en vooral je gezin al jaren in de etalage staan, in de uitverkoop gegooid, voor grof geld. En melden dat iets reclame of een samenwerking was moest je al tijden, niet nu pas. Je kwam er alleen eerder meestal mee weg.
En boven de 100.000 volgers is je eigen schuld. Had je er maar niet zoveel moeten kopen.
Zeker! Ik ken gruffalo en alan's big, scary teeth uit mijn hoofd 👍👌quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:37 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Toen mijn kids die leeftijd hadden, las ik elke het zelfde boekje 100000000x dat willen ze op die leeftijd 😂😂😂
Neh volgens mij zijn ze wel echt..bijzonder... maar wel echt.. die van de "landal met deze moet je samenwerken" is ook wel een bijzondere volgens mijquote:Op woensdag 13 mei 2026 15:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Heb bij Sanneke heeft gevoel dat die volgers gewoon nepaccounts van mevrouw zelf zijn.
Zij bewaakt de grenzen van haar kinderen , met haar bankrekeningquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:57 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dat dus. En dan nog verkondigen dat de kinderen liever met hun moeder naar een pretpark gaan ipv met andere ouders, dat andere ouders geen ruggengraat hebben en dat zij de grenzen van haar kinderen bewaakt. Echt een hele leuke vrouw (om te volgen) en moeder dit.
Ik heb ontdekt dat er whatsapp-supportgroepachtige groepen bestaan. Dan spreek je met elkaar af je dagelijks op 10 een comment geeft ofzo. Daarmee vergroot je je bereik.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Neh volgens mij zijn ze wel echt..bijzonder... maar wel echt.. die van de "landal met deze moet je samenwerken" is ook wel een bijzondere volgens mij
AM doet alles met voorbedachte rade , er zullen wel weer vitaminetabletten aankomen die haar humeur gaan verbeteren .quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat AM misschien zelf door begint te hebben dat haar hoogtij dagen voorbij beginnen te zijn
Wat?!?! En is dat dan een groepje fluflu’s bij elkaar of van die bijzondere volgertjes?quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:41 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat er whatsapp-supportgroepachtige groepen bestaan. Dan spreek je met elkaar af je dagelijks op 10 een comment geeft ofzo. Daarmee vergroot je je bereik.
Ik kan me goed voorstellen dat die tv die zij altijd standje gehoorbeschadiging heeft, flink doordreunt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik denk dat je aan Debbie en gezin opzich geen verkeerde buren hebt.
Je hebt iig dagelijks entertainment 😂
Het gaat er alleen maar om dat AM er geen zin in heeft. ZIJ vindt de avondvierdaagse kut, ZIJ vindt kinderfeestjes eng, ZIJ laat de kinderen niet lekker buiten spelen. Het gaat helemaal niet om de kinderen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Zij bewaakt de grenzen van haar kinderen , met haar bankrekening
ik kan geen antwoord geven op die vraag.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:47 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Wat?!?! En is dat dan een groepje fluflu’s bij elkaar of van die bijzondere volgertjes?
Hoe ontstaan dit soort groepen? Zo veel vragen
Een soort 3 voor 3 of 5 voor 5 ala DBMquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:41 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat er whatsapp-supportgroepachtige groepen bestaan. Dan spreek je met elkaar af je dagelijks op 10 een comment geeft ofzo. Daarmee vergroot je je bereik.
Naar de sauna met haar 3e kindje!quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:54 schreef Earring het volgende:
[..]
Een soort 3 voor 3 of 5 voor 5 ala DBM
Die heb ik nog niet gezien vandaag. Helemaal van de leg door foute injectie of ziek
Ik denk juist dat die volgers heel bewust gekocht zijn. Bv om zich aan te kunnen melden bij de reclame code commissie, zoals ze vanochtend zei. Misschien dat zo haar kanaal een meer officiele marketing status oid krijgt, waardoor ze misschien minder kwetsbaar is voor straffen van Instagram?quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Iemand schreef hier dat AM wellicht spijt heeft van haar volgers die ze zelf heeft bijgekocht, daar geloof ik dus echt niet in .Ze komt een beetje sullig over soms , en haar zelfverkozen imago van een doorsnee slons helpt daar ook niet bij maar ze is zo gehaaid als wat, met haar mammavan .
Zoiets speelt ook onder accounts die over een bepaald onderwerp gaan. Meerdere keren voor gevraagd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:41 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dat openscheuren met haar mond! Echt, waarom?quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Tienvanwil is voor mij ook echt irritainment. Hoe ze nu weer die schoenen uitpakt.
Mens, doe normaal.
De laatste tijd valt me ook op dat Wilvantien dit overneemt. Probeert ook grappig te doen wanneer iets helemaal niet grappig is.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:22 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat openscheuren met haar mond! Echt, waarom?
Wat een raar overdreven gedoe hoe ze erop reageert ook. Irritainment inderdaad
Dat vind ik wel wat overdreven hoor. Het handje popcorn zit misschien 10 minuten in een plastic zakje.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:08 schreef Harper het volgende:
Chips uit plastic zakjes bij Tamara. Dat heb ik vaker gezien. Waarom?
Het doet me denken aan de plastic bekertjes die we altijd bij de familie Jelies zagen.
Microplastics, mjam.
Ze kwamen ook voorbij bij howcanimakethisaboutmequote:Op woensdag 13 mei 2026 17:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De laatste tijd valt me ook op dat Wilvantien dit overneemt. Probeert ook grappig te doen wanneer iets helemaal niet grappig is.
Met wat? Ik volg dat account niet , dus helaas niet gezien.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze kwamen ook voorbij bij howcanimakethisaboutme
Ik val meer over de combinatie van haar avondeten, kerrie kip met satesaus en witte bonen in tomatensausquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:08 schreef Harper het volgende:
Chips uit plastic zakjes bij Tamara. Dat heb ik vaker gezien. Waarom?
Het doet me denken aan de plastic bekertjes die we altijd bij de familie Jelies zagen.
Microplastics, mjam.
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Met wat? Ik volg dat account niet , dus helaas niet gezien.
Ik let erop, vanwege gezondheids- en milieuoverwegingen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat vind ik wel wat overdreven hoor. Het handje popcorn zit misschien 10 minuten in een plastic zakje.
Sla en gesneden groenten, aardappels, appels en nog veel meer zitten in een plastic zak. Ook allemaal Vreselijk Slecht ende Gevaarlijk?
Ah, ja dat was weer een mooi staaltje acteerwerk.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:57 schreef Earring het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
En wil en tien trouwens ook niet
Storie dat de een de ander troost na voor de zoveelste keer uit de put te krabbelen.
En dat jankend met de camera erop
Op woensdag 13 mei 2026 18:46 schreef Moppie1982 het volgende:Inderdaad een vreemde combinatie, maar was ze niet bezig om de kelderkast leeg te eten? Daar heeft het misschien mee te maken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:46 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik val meer over de combinatie van haar avondeten, kerrie kip met satesaus en witte bonen in tomatensaus
Dit kan mijn exotische hart niet aan
Ik at het in mijn studententijd regelmatig en het is gek genoeg erg lekker!quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:24 schreef Roesssst het volgende:
Die kip in de hoed lijkt mij toch zo vies. Alle ingredienten apart lust ik, maar ik vind de combinatie echt niet te doen.
Wat hadden ze nou over zijn werk bij Shell tijdens het eten, ik verstond het niet.
Mijn god, die is niet goed bij haar hoofdquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:01 schreef Spezi het volgende:
Debbie die haar “puber” (meisje van 8 maar goed) geld geeft om te lachen op de schoolfoto anders gaat ze boos kijken. Tja daar vind ik wat van. Vorig jaar keek onze peuter (of was hij stiekem ook al puber) ook boos op de schoolfoto, vond ik eigenlijk juist grappig. Enne wedden dat haar dochter niet boos gaat kijken überhaupt. Wat een onzin.
Alsnog 😂😂😂 satesaus met kerrie kip doe normaal 😂😂😂😂quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:02 schreef Roesssst het volgende:
[..]
Inderdaad een vreemde combinatie, maar was ze niet bezig om de kelderkast leeg te eten? Daar heeft het misschien mee te maken.
Debbie laat zich onder druk zetten door die 8-jarige puber van d'r?quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:01 schreef Spezi het volgende:
Debbie die haar “puber” (meisje van 8 maar goed) geld geeft om te lachen op de schoolfoto anders gaat ze boos kijken. Tja daar vind ik wat van. Vorig jaar keek onze peuter (of was hij stiekem ook al puber) ook boos op de schoolfoto, vond ik eigenlijk juist grappig. Enne wedden dat haar dochter niet boos gaat kijken überhaupt. Wat een onzin.
Mmm als je thuis bent, doe je het toch in een schaaltje haha ben niet echt zo van anti plastic ofzo maar thuis doe ik altijd alles in schaaltjesquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat vind ik wel wat overdreven hoor. Het handje popcorn zit misschien 10 minuten in een plastic zakje.
Sla en gesneden groenten, aardappels, appels en nog veel meer zitten in een plastic zak. Ook allemaal Vreselijk Slecht ende Gevaarlijk?
Eigenlijk niks anders dan Debbie met Roy doet. Die katten hoefden van hem niet maar was binnen een dag geregeld.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:18 schreef Maremare het volgende:
[..]
Debbie laat zich onder druk zetten door die 8-jarige puber van d'r?
Koekkoek. Als mijn 7-jarige dat zou roepen dan zou ik zeggen: joh prima, kijk je lekker boos op de foto. Bestel de schoolfoto toch wel, al is het maar voor als hij ooit gaat trouwen 😂😂😂
Precies dat! En de meeste kinderen doen het echt niet hoor tegenover een fotograaf en hun hele klas… en anders precies mooi materiaal voor laterquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:18 schreef Maremare het volgende:
[..]
Debbie laat zich onder druk zetten door die 8-jarige puber van d'r?
Koekkoek. Als mijn 7-jarige dat zou roepen dan zou ik zeggen: joh prima, kijk je lekker boos op de foto. Bestel de schoolfoto toch wel, al is het maar voor als hij ooit gaat trouwen 😂😂😂
Ja inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Goed voorbeeld doet goed volgen, mini-Debbie in de dop 🫣quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eigenlijk niks anders dan Debbie met Roy doet. Die katten hoefden van hem niet maar was binnen een dag geregeld.
Nee die "stoerheid" van thuis verdwijnt vanzelf onder een beetje groepsdruk. Maar Debbie is natuurlijk in gedachten alweer druk aan het nadenken over allerlei fotocadeaus voor de halve familie. En dan moet haar oogappeltje er natuurlijk wel prachtig op staan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:23 schreef Spezi het volgende:
[..]
Precies dat! En de meeste kinderen doen het echt niet hoor tegenover een fotograaf en hun hele klas… en anders precies mooi materiaal voor later
10 kinderen, 10 bakjes. Geen vaatwasser.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Mmm als je thuis bent, doe je het toch in een schaaltje haha ben niet echt zo van anti plastic ofzo maar thuis doe ik altijd alles in schaaltjes
Naast de bergen was ook bergen afwas, ik snap het zakje wel. En boeie ook.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:39 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
10 kinderen, 10 bakjes. Geen vaatwasser.
Maar vind het idd heel ongezellig staan.
Precies wat ik denk als het hier over krokante truien gaat, dat boeit mij dan weer niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:03 schreef Missinglink24 het volgende:
Joh
[..]
Naast de bergen was ook bergen afwas, ik snap het zakje wel. En boeie ook.
Vond het vooral nogal oud en vergeeld. Vind dat zelf niet fijn lezen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Wel mooi dat Judith net doet of Bob de hele dag gelezen heeft terwijl hij op alle foto's, op twee na of zo, op dezelfde bladzijde leest 😂😂 Verder eens wat hierboven gezegd werd, dit is geen boek voor zijn niveau. Hij snapt waarschijnlijk de helft niet van wat hij leest.
Die kreeg ik ook alleen als we naar buiten gingen 😂quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:43 schreef Roesssst het volgende:
Het plastic zakje is de moderne koffiefilter waaruit ik vroeger mijn chips kreeg.
Onzin 😂 drie zijn er al groot, dan moet je er 7 afwassen ja so be itquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:39 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
10 kinderen, 10 bakjes. Geen vaatwasser.
Maar vind het idd heel ongezellig staan.
Ja dat sowieso 😅 mij niet bellenquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:23 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Precies wat ik denk als het hier over krokante truien gaat, dat boeit mij dan weer niet.
Bergen afwas, geen vaatwasser.Ik denk dan, was gestopt na 4. Ofzo.
Misschien heeft ze dat ook wel buiten gekregen. Maar om te beginnen over popcorn in een plastic zakje want microplastics vind ik dan weer geneuzel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook alleen als we naar buiten gingen 😂
Hahaha maakt en verder ook niet uit hoor, ze doet maarquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat ook wel buiten gekregen. Maar om te beginnen over popcorn in een plastic zakje want microplastics vind ik dan weer geneuzel.
Het lijkt wel een wedstrijdje 'wie heeft het hoogbegaafdste kind (omdat ik zelf zo slim ben) af en toe.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Echt, wat maakt het uit? Hij leest zo te zien de hele dag en dus is het passend.
Ze kan er niets aan doen, maar ze heeft een hele nare uitstraling. In combinatie met de gemaakte aangeleerde lachje, het betweterige gedrag en het infantiele benaderen van M, maakt dat het gewoon een vervelende vrouw is om naar te kijken en aan te horen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Dion leest kind voor. Sanneke moet weer filmen en aandacht van kind opeisen. En die lach van haar😈
Ik vind zoveel andere dingen hier geneuzelquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat ook wel buiten gekregen. Maar om te beginnen over popcorn in een plastic zakje want microplastics vind ik dan weer geneuzel.
Dat laatste, ik kom er 1x per week, max 2x maar dat is zelden. Ik heb dan een lijstje en kijk ook eigenlijk verder nergens naar. Dus ik kan zomaar missen dat chocola 0,29 is, we eten dan ook weinig chocola. Of moet ik dan meteen een hele doos kopen voor de heb? Zelfde voor andere dingen, zie ik dat het goedkoop is dan neem ik er 1 extra van maar geen karren vol om de heb. Ik heb echt wat beters te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:09 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ze kan er niets aan doen, maar ze heeft een hele nare uitstraling. In combinatie met de gemaakte aangeleerde lachje, het betweterige gedrag en het infantiele benaderen van M, maakt dat het gewoon een vervelende vrouw is om naar te kijken en aan te horen.
Die gaat het echt nog zo zwaar krijgen in het opgroeien van M.
Nu kan ze nog lekker in haar veilige bubbeltje blijven, alles honend weglachen en zich boven iedereen denken te plaatsen. Maar die gaat zich straks heel moeilijk redden en tegen alles en iedereen aanbotsen.
En nee Sanne, niet iedereen heeft naar de winkels gaan als hoogste prioriteit en enige dagelijks uitje.
Hier net zo. Ik ga naar één supermarkt, de bakker, de kaasboer en de slager. En dat doe ik 1x p/w. Ik heb namelijk wel een leven.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:33 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dat laatste, ik kom er 1x per week, max 2x maar dat is zelden. Ik heb dan een lijstje en kijk ook eigenlijk verder nergens naar. Dus ik kan zomaar missen dat chocola 0,29 is, we eten dan ook weinig chocola. Of moet ik dan meteen een hele doos kopen voor de heb? Zelfde voor andere dingen, zie ik dat het goedkoop is dan neem ik er 1 extra van maar geen karren vol om de heb. Ik heb echt wat beters te doen.
Net zoals die zogenaamde slimme aanbiedingen. Onnodige troep aanschaffen wat je niet nodig hebt, voor de heb. Allemaal ongezonde bende.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:33 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dat laatste, ik kom er 1x per week, max 2x maar dat is zelden. Ik heb dan een lijstje en kijk ook eigenlijk verder nergens naar. Dus ik kan zomaar missen dat chocola 0,29 is, we eten dan ook weinig chocola. Of moet ik dan meteen een hele doos kopen voor de heb? Zelfde voor andere dingen, zie ik dat het goedkoop is dan neem ik er 1 extra van maar geen karren vol om de heb. Ik heb echt wat beters te doen.
Klinkt als een recept van dbmquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:46 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik val meer over de combinatie van haar avondeten, kerrie kip met satesaus en witte bonen in tomatensaus
Dit kan mijn exotische hart niet aan
Knettergekquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:01 schreef Spezi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |