Snap ik hoor. Liever heb ik ze beiden niet naast me wonen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:25 schreef Kaascroissantje het volgende:
[..]
Toen was ik meer gefocust op het aangeboden huis, achteraf had ik de boekenbieb moeten zien inderdaad.
Al denk ik dat je aan Debbie inderdaad betere buren hebt dan bij AM met die motorbende.
Nee denk ik ook niet, denk dat ze lieve kinderen heeft en tis geen blaaskaak. Alleen ff uitkijken als je kittens neemt ,🤪quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik denk dat je aan Debbie en gezin opzich geen verkeerde buren hebt.
Je hebt iig dagelijks entertainment 😂
Of zwanger word zelf...quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:10 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Nee denk ik ook niet, denk dat ze lieve kinderen heeft en tis geen blaaskaak. Alleen ff uitkijken als je kittens neemt ,🤪
Ik denk ook dat ik beide niet trek 😂 mijn motor rijdende buurman gaat verhuizen... ben stiekem erg blij 😂quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Liever heb ik ze beiden niet naast me wonen.
Toen mijn kids die leeftijd hadden, las ik elke het zelfde boekje 100000000x dat willen ze op die leeftijd 😂😂😂quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat is er mis met boekjes herhalen voor een kind van 1,5? Het is niet zo dat ze maar 2 boekjes heeft he?
Juist dan gaan ze dingen, afbeeldingen en woorden herkennen.
Maarja, de Dagelijkse Koopdrang moet weer gestild worden.
En wat al is gezegd: ga naar een kringloop en koop daar af en toe een ‘nieuw’ boekje. Dan is het ook geen probleem als hij zelf ‘leest’ en een keer een bladzijde scheurt.
Heb bij Sanneke heeft gevoel dat die volgers gewoon nepaccounts van mevrouw zelf zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:41 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Wel fijn voor Sanneke dat ze naast volgers voor irritainment ook volgers heeft die net zo delulu zijn als zijzelf 🙃
Ik denk dat ze daar te lui voor is. De volgers die reageren, hebben op zich een normaal account. En 6 reacties met 17k volgers, geeft voor mij wel een beetje aan dat het vooral volgers zijn voor het irritainment.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Heb bij Sanneke heeft gevoel dat die volgers gewoon nepaccounts van mevrouw zelf zijn.
Omg, wel doen 😆quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Offtopic maar wij zijn al een poosje op zoek naar een andere woning. Vanochtend een bezichtiging gehad maar al bij het parkeren herkende ik het afschuwelijke boekenkastje in de tuin van de buren.
Voor de rest een prima huis maar de manische buurvrouw in elektrische rolstoel houdt mij toch tegen om een bod te doen.
😂quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:40 schreef Nieve het volgende:
Ik houd absoluut niet van vinex, maar prima huis denk ik voor dat bedrag want je krijgt er ook nog eens elke dag gratis entertainment bij via je keukenraam!
Ik denk dat AM misschien zelf door begint te hebben dat haar hoogtij dagen voorbij beginnen te zijnquote:Op woensdag 13 mei 2026 14:47 schreef Shuri het volgende:
Als Annemarie dan werkelijk het influencerswereldje zo vervelend vindt en dat ze nog liever stopt dan zich 'te laten omkopen', dan moet ze dat zeker doen!
En dan geef ik nog even mee, Annemarie 'ik ben niet te koop' Geerts: je hebt je hele leven en vooral je gezin al jaren in de etalage staan, in de uitverkoop gegooid, voor grof geld. En melden dat iets reclame of een samenwerking was moest je al tijden, niet nu pas. Je kwam er alleen eerder meestal mee weg.
En boven de 100.000 volgers is je eigen schuld. Had je er maar niet zoveel moeten kopen.
Zeker! Ik ken gruffalo en alan's big, scary teeth uit mijn hoofd 👍👌quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:37 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Toen mijn kids die leeftijd hadden, las ik elke het zelfde boekje 100000000x dat willen ze op die leeftijd 😂😂😂
Neh volgens mij zijn ze wel echt..bijzonder... maar wel echt.. die van de "landal met deze moet je samenwerken" is ook wel een bijzondere volgens mijquote:Op woensdag 13 mei 2026 15:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Heb bij Sanneke heeft gevoel dat die volgers gewoon nepaccounts van mevrouw zelf zijn.
Zij bewaakt de grenzen van haar kinderen , met haar bankrekeningquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:57 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dat dus. En dan nog verkondigen dat de kinderen liever met hun moeder naar een pretpark gaan ipv met andere ouders, dat andere ouders geen ruggengraat hebben en dat zij de grenzen van haar kinderen bewaakt. Echt een hele leuke vrouw (om te volgen) en moeder dit.
Ik heb ontdekt dat er whatsapp-supportgroepachtige groepen bestaan. Dan spreek je met elkaar af je dagelijks op 10 een comment geeft ofzo. Daarmee vergroot je je bereik.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Neh volgens mij zijn ze wel echt..bijzonder... maar wel echt.. die van de "landal met deze moet je samenwerken" is ook wel een bijzondere volgens mij
AM doet alles met voorbedachte rade , er zullen wel weer vitaminetabletten aankomen die haar humeur gaan verbeteren .quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat AM misschien zelf door begint te hebben dat haar hoogtij dagen voorbij beginnen te zijn
Wat?!?! En is dat dan een groepje fluflu’s bij elkaar of van die bijzondere volgertjes?quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:41 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat er whatsapp-supportgroepachtige groepen bestaan. Dan spreek je met elkaar af je dagelijks op 10 een comment geeft ofzo. Daarmee vergroot je je bereik.
Ik kan me goed voorstellen dat die tv die zij altijd standje gehoorbeschadiging heeft, flink doordreunt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik denk dat je aan Debbie en gezin opzich geen verkeerde buren hebt.
Je hebt iig dagelijks entertainment 😂
Het gaat er alleen maar om dat AM er geen zin in heeft. ZIJ vindt de avondvierdaagse kut, ZIJ vindt kinderfeestjes eng, ZIJ laat de kinderen niet lekker buiten spelen. Het gaat helemaal niet om de kinderen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Zij bewaakt de grenzen van haar kinderen , met haar bankrekening
ik kan geen antwoord geven op die vraag.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:47 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Wat?!?! En is dat dan een groepje fluflu’s bij elkaar of van die bijzondere volgertjes?
Hoe ontstaan dit soort groepen? Zo veel vragen
Een soort 3 voor 3 of 5 voor 5 ala DBMquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:41 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat er whatsapp-supportgroepachtige groepen bestaan. Dan spreek je met elkaar af je dagelijks op 10 een comment geeft ofzo. Daarmee vergroot je je bereik.
Naar de sauna met haar 3e kindje!quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:54 schreef Earring het volgende:
[..]
Een soort 3 voor 3 of 5 voor 5 ala DBM
Die heb ik nog niet gezien vandaag. Helemaal van de leg door foute injectie of ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |