🤔 zou dat onder verborgen gebreken horen als je haar niet kent en er later achter komt dat je naast een gekkie woont 🤔quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Offtopic maar wij zijn al een poosje op zoek naar een andere woning. Vanochtend een bezichtiging gehad maar al bij het parkeren herkende ik het afschuwelijke boekenkastje in de tuin van de buren.
Voor de rest een prima huis maar de manische buurvrouw in elektrische rolstoel houdt mij toch tegen om een bod te doen.
En de meeste kinderen kunnen dit gewoon aan omdat ze wat meer rust krijgen met de vakanties en deze vrije dagen. En ja mijn kind met gebruiksaanwijzing vind het gemis van regelmaat ook lastig,maar daarom zorgen wij voor wat rust.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:30 schreef Lynnyl het volgende:
Ze schopt wel hard vandaag: influencers die zich om laten kopen, ouders die geen ruggengraat hebben, kinderen een dagje thuishouden (hoe dan, want dan klaagt ze weer dat ze niet alleen thuis is), als ouder de leiding nemen (ik krijg jeuk van deze zin, want MG bepaalt dus blijkbaar niets), nieuwbakken ouders die zich niets moeten laten aanpraten. Beste tip: misschien dus niet naar AM luisteren, want dan mist je kind schoolreisjes, verjaardagsfeestjes, de avond4daagse en alles wat maar leuk en sociaal is. Doseren kan je leren, maar bij AM is het gewoon nul0komma-nul, behalve als het om haarzelf gaat. En dan sluit ze af dat ze niet te koop is, maar ze koopt wel volgers. Hoe zit dat dan???
Dat dus. En dan nog verkondigen dat de kinderen liever met hun moeder naar een pretpark gaan ipv met andere ouders, dat andere ouders geen ruggengraat hebben en dat zij de grenzen van haar kinderen bewaakt. Echt een hele leuke vrouw (om te volgen) en moeder dit.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:46 schreef popje het volgende:
Wat is AM ineens een zure vrouw zeg, hele tirades afsteken tegen alle mensen die hun kinderen 'gewoon naar school laten gaan' in deze periode, en alle sportdagen waar haar kinderen geen behoefte aan hebben... Maar al die gedwongen uitjes naar al die nachtjes weg, daar hebben ze wel heel veel behoefte aan? En daar kunnen ze zeker geen nee tegen zeggen...
Ik vroeg me af; wie schrijft dat boek dan. Ze heeft al hulp erbij en dan mogen volgers de input verzorgen ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:33 schreef Harper het volgende:
Jeanine Bzzonder begint aan haar boek. Ter inspiratie plaatst ze de komende tijd posts over typische "momlife" onderwerpen, die in haar boek aan de orde zullen komen (zonder volgers geen boek).
Traktaties op school, schermpjes aan tafel etc.
Pffff. Misschien word ik oud maar is daar werkelijk (nog) een markt voor?
Daar lijkt het op. Net als met AM´s (eerste) boek.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:17 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik vroeg me af; wie schrijft dat boek dan. Ze heeft al hulp erbij en dan mogen volgers de input verzorgen ofzo?
nu hoef je van mij niet elke dag volledig gepolijst voor de dag te komen, maar de enige vraag die ik echt heb: waarom gaat AM nooit naar een kapper? Een echte kapper, een goede, met diploma's en ervaring bedoel ik.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Je ziet bij AM er niet aan af dat het geld daar met bakken per maand binnenkomt.
Als die bal gesponsord is door de drukke mama’s mogen, sorry, moeten, ze daar mee buiten spelen en filmt ze het. Maar AM en zelf mee doen? 😂quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hahahahaha AM die beweert een balletje te trappen in de vakantie als ze geen sportdag zouden doen. Het enige wat de kinderen mogen in de vakantie is aan het werk voor de insta van moeder en in HAAR huis tablet kijken of in het 'zwembad' waar geen lichaamsbeweging in te krijgen is.
Kan me niet heugen dat de kinderen lekker op straat hebben gespeeld of lekker hun eigen ding hebben kunnen doen in een vakantie, alles in dienst van AM.
Maar wat voedt zij haar kinderen toch veilig op he.
Dan hadden we dat toch ook al gezien? Ze filmt iedere scheet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
Sanneke heeft denk ik wel meegedaan ja, ze had die box van AM niet voor niks gekocht. Nu gaat het gebeuren, ik denk dat de starter al in de koelkast staat
nou Debbie is toch een buurvrouw die men zich zou wensen, super sociaal enz.. maar het huis wel wel mooi dus, je hoeft niet bij haar op de koffie te gaan toch of besties te wordenquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Offtopic maar wij zijn al een poosje op zoek naar een andere woning. Vanochtend een bezichtiging gehad maar al bij het parkeren herkende ik het afschuwelijke boekenkastje in de tuin van de buren.
Voor de rest een prima huis maar de manische buurvrouw in elektrische rolstoel houdt mij toch tegen om een bod te doen.
precies datquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bij dat huis weet je in elk geval wat voor buren je hebt. Altijd rustig en stil, want het hele gzin kan niet tegen prikkels. Behalve als er een buurtfeestje is. Ik zou daar prima kunnen wonen. Bij een ander huis weet je maar nooit hoe de buren zijn.
En zolang je geen hamsters, cavia's of katten fokt, komen ze ook niet per se bij je over de vloer.
Nou, ik kan me wel herinneren dat Debbie bij de andere buren over de schutting hing 😜 Ik zou me rot schrikken als dat gepe koppie met die uilen bril in ene boven de heg uit piept 😂quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bij dat huis weet je in elk geval wat voor buren je hebt. Altijd rustig en stil, want het hele gzin kan niet tegen prikkels. Behalve als er een buurtfeestje is. Ik zou daar prima kunnen wonen. Bij een ander huis weet je maar nooit hoe de buren zijn.
En zolang je geen hamsters, cavia's of katten fokt, komen ze ook niet per se bij je over de vloer.
ik vind het gewoon lastig om te geloven dat je als 50 jarige vrouw nog nooit op onderzoek bent gegaan over wat je met je haar kunt doen of je daarover laat adviseren.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:42 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er is altijd wel wat met haar haar. Toen ze opkwam als influencer vond iedereen wat van haar losse haar. Nu heeft ze het regelmatig vast en is daar wat van te vinden. Ik zou het haar vooral gunnen om eens langs een krullenkapper te gaan. Dan kan het goed geknipt worden en krijgt ze advies over wat ze met haar haar kan doen. Ik denk dat ze het gewoon echt niet weet.
Volgens mij zijn dat die buren... dus het over de schutting kijk ding staat aan die kantquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:55 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Nou, ik kan me wel herinneren dat Debbie bij de andere buren over de schutting hing 😜 Ik zou me rot schrikken als dat gepe koppie met die uilen bril in ene boven de heg uit piept 😂
Tot 2 maanden geleden was ze ook helemaal oke met haar niet-verzorgde wenkbrauwen. Dit is, denk ik, echt zoals ze is.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:56 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik vind het gewoon lastig om te geloven dat je als 50 jarige vrouw nog nooit op onderzoek bent gegaan over wat je met je haar kunt doen of je daarover laat adviseren.
Dan boeit het je dus echt niks dat je een bos stro op je hoofd hebt.
Verslaving aan haar behoefte van betekenis te zijn. Haar enige (niet-betaalde) verdienste is 8 kinderen baren. Nu wordt ze af en toe nog opgehemeld door een anonieme volgmoeke en is ze zelf gaan geloven in haar goeroe-kwaliteiten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Je ziet bij AM er niet aan af dat het geld daar met bakken per maand binnenkomt. Dus als ze zou stoppen kunnen ze op Maarten zn salaris daar gewoon blijven wonen. Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat ze niet allang een groot deel zoniet alke hypotheek kunnen afbetalen. Ze wonen er al zo lang.
Het is dus echt de verslaving die haar online houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |