abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220780602
Annemarie lijkt er ook elk jaar weer van overtuigd dat er na de meivakantie niets meer geleerd wordt. In haar ogen is het dan al bijna vakantie. Dat gaat gewoon niet op, gezien de zomervakantie in de laatste regio meestal pas in juli begint.

En verder lijkt ze te denken dat ze de enige ouder is met de waarheid in pacht 😜
pi_220780615
Wat ik overigens wel grappig vind aan de schoolreis/sportdag preek van AM ... ze hebben net vakantie gehad waarbij ze die 2 jongste overal mee sleepte en je vooral lot steeds moeier zag worden in de recap filmpjes... kind ging volledig afgebeult weer terug naar school 😂 maar het is dat schoolreisje wat het arme kind straks gaat nekken!!!!
Begrijp me niet verkeerd wij gaan soms ook op actieve vakantie en mijn kind komt daar dan ook moe vandaan 😂 maar ik zeik niet over school... na een week klimbos/zwemparadijs/animatie en flink laat naar bed is het niet het schoolreisje wat de laatste druppel was! (Ik zeg altijd op vrijdag voor de vakantie alvast sorry tegen de juf 😂👍 moet juf ook altijd om lachen)
pi_220780623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:25 schreef Shuri het volgende:
Annemarie lijkt er ook elk jaar weer van overtuigd dat er na de meivakantie niets meer geleerd wordt. In haar ogen is het dan al bijna vakantie. Dat gaat gewoon niet op, gezien de zomervakantie in de laatste regio meestal pas in juli begint.

En verder lijkt ze te denken dat ze de enige ouder is met de waarheid in pacht 😜
Ik heb het even opgezocht. Na de meivakantie nog 10 weken school in die regio.
pi_220780643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat ik overigens wel grappig vind aan de schoolreis/sportdag preek van AM ... ze hebben net vakantie gehad waarbij ze die 2 jongste overal mee sleepte en je vooral lot steeds moeier zag worden in de recap filmpjes... kind ging volledig afgebeult weer terug naar school 😂 maar het is dat schoolreisje wat het arme kind straks gaat nekken!!!!
Begrijp me niet verkeerd wij gaan soms ook op actieve vakantie en mijn kind komt daar dan ook moe vandaan 😂 maar ik zeik niet over school... na een week klimbos/zwemparadijs/animatie en flink laat naar bed is het niet het schoolreisje wat de laatste druppel was! (Ik zeg altijd op vrijdag voor de vakantie alvast sorry tegen de juf 😂👍 moet juf ook altijd om lachen)
Maar dat doet ze altijd.
Het is te druk en onrustig om bv aan de vierdaagse deel te nemen maar zelf gaan ze tig keer een weekend weg in die tijd.
Hetzelfde in de periode voor sinterklaas en kerst. Teveel sintvieringen en kerstborrels, het wordt allemaal afgezegd. Om vervolgens zelf allerlei activiteiten en weekendjes weg te organiseren moeten promoten.
pi_220780670
AM had de vakantie ook kunnen gebruiken om even af te draaien, ipv haar kinderen en zz als een malle op te jagen met haar spon-uitjes. Sowieso vrouw, doe eens rustig. Geef die kinderen eens tijd om te lummelen.
pi_220780680
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar bob loopt niet voor he.. mijn kind liep ook voor en dat is idd erg zoeken naar juiste boeken voor zijn leeftijd/beleefwereld.. maar bob maakte laatst al veel foutjes in een avi m3 boekje.. (wat helemaal ok is) dus dan loopt hij duidelijk niet voor
Wat zeg jij nou? Hij loopt voor met alles! Niet mijn mening, dat moge duidelijk zijn.
pi_220780741
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:31 schreef Harper het volgende:

[..]
Maar dat doet ze altijd.
Het is te druk en onrustig om bv aan de vierdaagse deel te nemen maar zelf gaan ze tig keer een weekend weg in die tijd.
Hetzelfde in de periode voor sinterklaas en kerst. Teveel sintvieringen en kerstborrels, het wordt allemaal afgezegd. Om vervolgens zelf allerlei activiteiten en weekendjes weg te organiseren moeten promoten.
De kinderen “trekken” het op school niet omdat de combinatie school en werken op die leeftijd gewoon teveel is. En de werkgever moeders gaat voor op school. Het zal mij niet verbazen als Jet en Lot op jonge leeftijd met een burn-out te maken krijgen.
pi_220780785
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:35 schreef AnnArt het volgende:
AM had de vakantie ook kunnen gebruiken om even af te draaien, ipv haar kinderen en zz als een malle op te jagen met haar spon-uitjes. Sowieso vrouw, doe eens rustig. Geef die kinderen eens tijd om te lummelen.
Ze draait haar jaarlijkse zeikmenu weer af. Je propt je meivakantie helemaal vol want er moest geld verdiend worden, bent blij dat ze op maandag weer naar school kunnen en ze HAAR huis weer voor zichzelf heeft. Wel jammer dat ze MG koffie moest brengen. En vervolgens gaat ze de komende 10 weken zeuren en klagen. En plant ze op de meest idiote momenten straks weer allerlei activiteiten zodat ze daarna nog harder kan klagen. En snapt blijkbaar niet dat ze niet zo'n plangoeroe is als ze van zichzelf denkt. Ze wordt met het jaar ongezelliger...
pi_220780793
Jezus AM, who hurt you?
Nu weer zeiken over dat je je als influencer aan een script moet houden bij samenwerkingen en dat andere influencers zich laten omkopen (zij natuurlijk niet, kinderen tentoonstellen voor geld is wat heel anders). Wat is die vrouw een ouwe bittere heks aan het worden zeg, zowel qua uiterlijk als hoe ze zich verbaal profileert op social media.
pi_220780855
Wat is er mis met boekjes herhalen voor een kind van 1,5? Het is niet zo dat ze maar 2 boekjes heeft he?

Juist dan gaan ze dingen, afbeeldingen en woorden herkennen.

Maarja, de Dagelijkse Koopdrang moet weer gestild worden.

En wat al is gezegd: ga naar een kringloop en koop daar af en toe een ‘nieuw’ boekje. Dan is het ook geen probleem als hij zelf ‘leest’ en een keer een bladzijde scheurt.
pi_220780856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:54 schreef Weerikier het volgende:
Jezus AM, who hurt you?
Nu weer zeiken over dat je je als influencer aan een script moet houden bij samenwerkingen en dat andere influencers zich laten omkopen (zij natuurlijk niet, kinderen tentoonstellen voor geld is wat heel anders). Wat is die vrouw een ouwe bittere heks aan het worden zeg, zowel qua uiterlijk als hoe ze zich verbaal profileert op social media.
Die vrouw is bitter dan bitter. Afschuwelijk.

Dan stopt ze nog liever. Dat zou ze inderdaad beter kunnen doen.
pi_220780861
Wat een stortvloed aan woorden weer van Annemarie. Ze heeft zich aangemeld bij de reclame code commissie (dat moet vanaf 100k volgers. Nu weten we meteen waarom er in de vakantie flink bijgekocht is). En dan moet je duidelijk zijn over reclame/samenwerkingen. Ehm nee. Dat moet altijd. Maar ik vermoed dat er nu strenger gecontroleerd wordt.

Zou ze aan de stok hebben (gehad) met Insta over haar sluipreclames?
Of was de denktank er niet blij mee?

En ze doet niet aan gescripte reclames. Zogenaamd nooit gedaan. Maar toch blijft er ineens maar bar weinig over. Liegebeest.
pi_220780879
quote:
Jezus AM, who hurt you?
Die vrouw is bitter dan bitter. Afschuwelijk.

Dan stopt ze nog liever. Dat zou ze inderdaad beter kunnen doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:46 schreef Maretakje het volgende:

[..]
De kinderen “trekken” het op school niet omdat de combinatie school en werken op die leeftijd gewoon teveel is. En de werkgever moeders gaat voor op school. Het zal mij niet verbazen als Jet en Lot op jonge leeftijd met een burn-out te maken krijgen.
Exact dit ja. Nooit doet die vrouw iets voor een ander. Op verjaardagsvisite, helpen bij een schoolactiviteit, eens op een vriendinnetje passen van één van de kinderen. Ze heeft niets een het fatsoen om bij haar schoonouders op visite te gaan.
En ook nog gallen dat de kinderen dan boos zijn op haar. Stop eens met je eigen kinderen te zien als werk!
pi_220780890
Even op AM haar echte insta pagina gekeken ipv anoniem alleen de stories. Maar is zij nou in deze twee weken meivakantie 3x in zo'n boerenbed tent gaan zitten met die kinderen? Nou, ik vind het niet zo raar dat de kinderen kapot zijn. En zouden die kinderen dat nou echt zo leuk vinden? 3x zo kort achter elkaar in zo een koude tent, zonder stroom in de middle of nowhere op een boerderij? Ik weet dat mijn kinderen , helemaal in de leeftijd van de tweeling, dit misschien 1x zouden kunnen waarderen een nachtje maar zoals het AM weer door de strot wordt gedouwd zouden ze echt geen zin in hebben.
pi_220781006
Nee, dat zijn 3 losse bezoeken. Alleen de laatste is van deze meivakantie
pi_220781044
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:15 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Nee, dat zijn 3 losse bezoeken. Alleen de laatste is van deze meivakantie
Ooh ik dacht al!! Ik zou haar er namelijk wel voor aanzien.
Maar wat een slechte reclame dan weer. Die reels, die sprekend op elkaar lijken zo achter elkaar online pleuren. Heel ongeïnteresseerd komt dat over vind ik. Ze hebben ook bijna geen comments en weinig likes.
pi_220781061
quote:
Jezus AM, who hurt you?
Ze wilde authentiek zijn... kuch... en daarom heeft ze in het verleden samenwerkingen afgewezen. Groenrijk was een wekelijkse tot Lot naar school ging, The Stone ook al even geen hammen-broeken gezien. Maar nu heeft ze blijkbaar toch samenwerkingen nodig. Een tijdje terug was ze al bij Dilling aan het bedelen, en gaf ze aan dat samenwerkingen niet doorgingen omdat ze zich aan een script moest houden. Alsof ze in India het interessant zouden vinden wat poepgarantie is als je haar muesli eet...
pi_220781112
Hahahahaha AM die beweert een balletje te trappen in de vakantie als ze geen sportdag zouden doen. Het enige wat de kinderen mogen in de vakantie is aan het werk voor de insta van moeder en in HAAR huis tablet kijken of in het 'zwembad' waar geen lichaamsbeweging in te krijgen is.
Kan me niet heugen dat de kinderen lekker op straat hebben gespeeld of lekker hun eigen ding hebben kunnen doen in een vakantie, alles in dienst van AM.
Maar wat voedt zij haar kinderen toch veilig op he.
pi_220781125
AM "dan stop ik nog liever" nou doe dat dan! Beter voor je kinderen vooral.

Ik zou echt gek worden in dat gezin, en de enige reden dat alle kinderen de motoriek van een eiken houten deur hebben is omdat ze van AM en MG niks aan sport mogen doen behalve paardrijden. Natuurlijk krijg je daar geen balgevoel van.
pi_220781230
Ze schopt wel hard vandaag: influencers die zich om laten kopen, ouders die geen ruggengraat hebben, kinderen een dagje thuishouden (hoe dan, want dan klaagt ze weer dat ze niet alleen thuis is), als ouder de leiding nemen (ik krijg jeuk van deze zin, want MG bepaalt dus blijkbaar niets), nieuwbakken ouders die zich niets moeten laten aanpraten. Beste tip: misschien dus niet naar AM luisteren, want dan mist je kind schoolreisjes, verjaardagsfeestjes, de avond4daagse en alles wat maar leuk en sociaal is. Doseren kan je leren, maar bij AM is het gewoon nul0komma-nul, behalve als het om haarzelf gaat. En dan sluit ze af dat ze niet te koop is, maar ze koopt wel volgers. Hoe zit dat dan???
pi_220781235
Jeanine Bzzonder begint aan haar boek. Ter inspiratie plaatst ze de komende tijd posts over typische "momlife" onderwerpen, die in haar boek aan de orde zullen komen (zonder volgers geen boek ;) ).
Traktaties op school, schermpjes aan tafel etc.
Pffff. Misschien word ik oud maar is daar werkelijk (nog) een markt voor?
pi_220781238
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:19 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ooh ik dacht al!! Ik zou haar er namelijk wel voor aanzien.
Maar wat een slechte reclame dan weer. Die reels, die sprekend op elkaar lijken zo achter elkaar online pleuren. Heel ongeïnteresseerd komt dat over vind ik. Ze hebben ook bijna geen comments en weinig likes.
Ik vind bij heel veel dingen dat ze ongeïnteresseerd overkomt, gewoon omdat ze er geen zin in heeft, maar er moet geld op de plank komen. Ze moet natuurlijk meer dan Maarten binnenharken.
Die weinige likes komt natuurlijk door haar langdurige instastraf, dat ligt echt niet aan AM 😉🙄
pi_220781256
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:33 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Ik vind bij heel veel dingen dat ze ongeïnteresseerd overkomt, gewoon omdat ze er geen zin in heeft, maar er moet geld op de plank komen. Ze moet natuurlijk meer dan Maarten binnenharken.
Die weinige likes komt natuurlijk door haar langdurige instastraf, dat ligt echt niet aan AM 😉🙄
nee en dat ligt ook vast niet aan de grote aantallen gekochte volgers....
pi_220781279
Offtopic maar wij zijn al een poosje op zoek naar een andere woning. Vanochtend een bezichtiging gehad maar al bij het parkeren herkende ik het afschuwelijke boekenkastje in de tuin van de buren.
Voor de rest een prima huis maar de manische buurvrouw in elektrische rolstoel houdt mij toch tegen om een bod te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaascroissantje op 13-05-2026 11:40:39 (Typfout) ]
pi_220781298
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Offtopic maar wij zijn al een poosje op zoek naar een andere woning. Vanochtend een bezichtiging gehad maar al bij het parkeren herkende ik het afschuwelijke boekenkastje in de tuin van de buren.
Voor de rest een prima huis maar de manische buurvrouw in elektrische rolstoel houdt mij toch tegen om een bod te doen.
Haha dat meen je niet??? Ik zou 'm ook overslaan inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')