abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220779667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bedoel je dan qua niveau? Mijn kind liep met lezen jaren voor (nooit gedeeld op social media), moest dus vooral altijd letten op de inhoud van het boek.
Maar bob loopt niet voor he.. mijn kind liep ook voor en dat is idd erg zoeken naar juiste boeken voor zijn leeftijd/beleefwereld.. maar bob maakte laatst al veel foutjes in een avi m3 boekje.. (wat helemaal ok is) dus dan loopt hij duidelijk niet voor
pi_220779676
Ach, scholen hebben de ballen niet om te zorgen dat schoolreisjes en sportdagen niet meer nodig zijn. Aldus Annemarie die dit nu voor de 8e keer roept. Waarom luisteren ze niet naar haar? De alwetende AM
pi_220779804
Het is gewoon een ongezellig zure vrouw op de een of andere manier. Alles wat niet in haar straatje past moet verboden worden.

Ik lees dit ook al voor het vierde jaar of zo en het gaat mijn ene oog in en het andere uit.
pi_220779914
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:19 schreef Earring het volgende:
Ach, scholen hebben de ballen niet om te zorgen dat schoolreisjes en sportdagen niet meer nodig zijn. Aldus Annemarie die dit nu voor de 8e keer roept. Waarom luisteren ze niet naar haar? De alwetende AM
Gewoon weer wat gelul in de ruimte van AM. Om maar reacties uit te lokken zodat ze weer beter zichtbaar wordt op the gram.
Deze moeder had gewoon lekker moeten stoppen bij 3 kinderen , ze is er duidelijk helemaal klaar mee. Sneu voor vooral die laatste 2 kinderen dat hun moeder de sportdag en de schoolreisjes afkraakt, dat je niet mee mag doen met de avondvierdaagse en dat je moeder uit de groepsapp van de klas stapt zodra het over een gezamenlijk cadeau gaat. Ik zou me daar als kind van bv Jet's leeftijd echt verdrietig om gevoeld hebben.
Maar de kinderen van AM uiteraard niet, die zijn allemaal hetzelfde en houden allemaal niet van sport en schoolreisjes.
pi_220779939
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar bob loopt niet voor he.. mijn kind liep ook voor en dat is idd erg zoeken naar juiste boeken voor zijn leeftijd/beleefwereld.. maar bob maakte laatst al veel foutjes in een avi m3 boekje.. (wat helemaal ok is) dus dan loopt hij duidelijk niet voor
Dit hebben wij ook idd. Hij zit in groep4, maar leest qua avi niveau veel hoger. Maar hij maakt dan ook geen fouten in avi 4 boeken. En als Bob dat wel doet is dat natuurlijk helemaal niet erg, ik wil niks zeggen over zijn niveau. Maar Judith moet hem natuurlijk weer boven de rest plaatsen.
Ik denk dat Judith graag wil dat hij voorloopt zodat ze kan zeggen 'zie je wel dat school niet zo belangrijk is, hij kan best genoeg missen'.
pi_220779957
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:29 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Gewoon weer wat gelul in de ruimte van AM. Om maar reacties uit te lokken zodat ze weer beter zichtbaar wordt op the gram.
Deze moeder had gewoon lekker moeten stoppen bij 3 kinderen , ze is er duidelijk helemaal klaar mee. Sneu voor vooral die laatste 2 kinderen dat hun moeder de sportdag en de schoolreisjes afkraakt, dat je niet mee mag doen met de avondvierdaagse en dat je moeder uit de groepsapp van de klas stapt zodra het over een gezamenlijk cadeau gaat. Ik zou me daar als kind van bv Jet's leeftijd echt verdrietig om gevoeld hebben.
Maar de kinderen van AM uiteraard niet, die zijn allemaal hetzelfde en houden allemaal niet van sport en schoolreisjes.
Mijn 7jarige zou echt last hebben van dat geklaag van AM.
Waarom is t toch zo moeilijk te geloven voor AM dat kinderen daar wel plezier uithalen?
pi_220780089
Altijd ook dat overdrijven van AM. "Maandenlange jengelende klassenapp" Ik ben 8 jaar klassenmoeder geweest, regelde dat gezamenlijke cadeau en je stuurt 1x een appje wie er mee wil doen en een open betaalverzoek. Mensen betalen, cadeau wordt gekocht en ik stuurde dan 1x een fotootje van het leuk ingepakte cadeau dat ik gekocht had. Krijg je dan wat reacties op in de trant van , wat leuk en bedankt en dat was het.
Geen idee in wat voor klassen al die 8 kinderen van haar hebben gezeten maar dat de klassenapp bij alle 8 maandenlang bezig was met jengelen over het gezamelijk cadeau lijkt mij erg overdreven.
pi_220780120
Leuk toch dat B. zo geniet van het lezen! Ik vond dat zo'n magisch moment altijd. En als het niveau te hoog is leggen kinderen het boek vanzelf wel weg. Als ze er van genieten is het niveau passend.

Ik vond het beeld van de dame bij de workshop bij Annemarie zo smerig: met lange kunstnagels je deeg vormen. Ik heb geen smetvrees (verre van), maar dat is gewoon super smerig. En ik zou zelf ook andere mouwen en een aanrecht op de goede hoogte hebben gekozen. Maar ja, het moest waarschijnlijk weer snel snel.

Je zal een onderwijzer van de kinderen van Annemarie zijn. Druk zijn met regelen en dan dit lezen. Zou Annemarie dit dan ook zeggen tegen zo'n leerkracht: "Sorry, ik moet dit doen om zichtbaar te blijven"?
Sowieso, ouders die ik in jaren tijd nooit heb zien meehelpen, neem ik sowieso niet serieus als ze klagen over dit soort dingen.
pi_220780183
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef Weerikier het volgende:
Altijd ook dat overdrijven van AM. "Maandenlange jengelende klassenapp" Ik ben 8 jaar klassenmoeder geweest, regelde dat gezamenlijke cadeau en je stuurt 1x een appje wie er mee wil doen en een open betaalverzoek. Mensen betalen, cadeau wordt gekocht en ik stuurde dan 1x een fotootje van het leuk ingepakte cadeau dat ik gekocht had. Krijg je dan wat reacties op in de trant van , wat leuk en bedankt en dat was het.
Geen idee in wat voor klassen al die 8 kinderen van haar hebben gezeten maar dat de klassenapp bij alle 8 maandenlang bezig was met jengelen over het gezamelijk cadeau lijkt mij erg overdreven.
Bij ons was er gewoon geen klassenapp. Bij geen enkel kind (oké, mede omdat bij ons veel ouders het Nederlands niet machtig waren en/of laaggeletterd waren).:Ik herken hier dus echt niets van. Zou Annemarie weten dat je het geluid bij Whatsapp uit kan zetten 😁?
pi_220780186
quote:
Ah, ze heeft haar 'laatste weken voor de zomervakantie' draaiboek weer van zolder gehaald. Elk jaar opnieuw dat zure gedoe. Je kinderen zullen een gezamelijk cadeau, schoolreisje en de avondvierdaagse maar leuk vinden, maar dat kan echt niet, dan ben je geen echte Geerts, dan lachen we je met 10 man uit aan tafel.
pi_220780188
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn 7jarige zou echt last hebben van dat geklaag van AM.
Waarom is t toch zo moeilijk te geloven voor AM dat kinderen daar wel plezier uithalen?
Het zijn de Geertsen hè. Die houden van regelmaat en voorspelbaarheid. Allemaal.
pi_220780248
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:42 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ah, ze heeft haar 'laatste weken voor de zomervakantie' draaiboek weer van zolder gehaald. Elk jaar opnieuw dat zure gedoe. Je kinderen zullen een gezamelijk cadeau, schoolreisje en de avondvierdaagse maar leuk vinden, maar dat kan echt niet, dan ben je geen echte Geerts, dan lachen we je met 10 man uit aan tafel.
Ach ja, eerst mekkeren dat het maar geen lente wordt en als het dan lente is gaat je mekkeren over de laatste weken voor de zomervakantie. Er speelt van alles in de wereld, maar zelfs als Rusland Europa zou aanvallen weet je in elk geval dat Annemarie op vaste tijdstippen over vaste onderwerpen gaat zaniken. Op Annemarie kun je vertrouwen: een baken in de wereldgeschiedenis.
pi_220780278
quote:
😂 ik heb gisteren weer de klassen app op mute gezet omdat men de voetbal plaatjes albums compleet willen maken (kunnen die kinderen dat serieus niet onderling??)
Ik keek net... 398 berichten gemist 😂👍 gelukkig doet iedereen een eigen iets voor het jaar einde.. alleen groep 8 doet iets bijzonders samen
pi_220780317
Bizar dat je alles teveel vindt deze week, zat wordt van zogenaamde appjes in een groepsapp maar wel tijd om elke poep en scheet te delen.m van haar gezin. Oh nee dat is werk.

Je gezin zou naar je werk geworden zijn..
pi_220780329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat het punt meer is dat we bob simpelere boeken hebben zien/horen lezen en dat al lastig ging... Roald Dahl is toch wel rijk taalgebruik ... zo zonde als je dat niet mee krijg omdat het nog te moeilijk is..
Mijn nu 8 jarige las ook al vroeg en veel en leest nu de percy jackson reeks.. maar hij vind Roald Dahl vooral leuk om voorgelezen te krijgen
Echt, wat maakt het uit? Hij leest zo te zien de hele dag en dus is het passend.
pi_220780350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 ik heb gisteren weer de klassen app op mute gezet omdat men de voetbal plaatjes albums compleet willen maken (kunnen die kinderen dat serieus niet onderling??)
Ik keek net... 398 berichten gemist 😂👍 gelukkig doet iedereen een eigen iets voor het jaar einde.. alleen groep 8 doet iets bijzonders samen
Ouders die voetbal plaatjes voor hun kinderen gaan ruilen in de app zou dan weer wél een goede reden zijn om eruit te stappen 😆
pi_220780501
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:54 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ouders die voetbal plaatjes voor hun kinderen gaan ruilen in de app zou dan weer wél een goede reden zijn om eruit te stappen 😆
Zeker als dat met zóveel berichten gepaard gaat. Ik zou er na 30 al klaar mee zijn.
pi_220780505
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Echt, wat maakt het uit? Hij leest zo te zien de hele dag en dus is het passend.
Naast dat jou en mijn mening mogen verschillen weet ik uit professioneel oogpunt dat boven niveau lezen niet goed is voor de verwerking van het verhaal. Je kunt woordjes lezen maar de context niet begrijpen... over moeilijke woorden heen lezen.. woorden fout lezen en je dit zo aanleren
Ik zou het niet doen iig.. maar you do you 👍 en Judith moet ook lekker doen wat ze wilt 🤷 maar als het op insta staat mogen mensen daar een mening over hebben
pi_220780522
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:27 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
En hele handige wijde mouwen die lekker door/in de meel hangen.
Daar had ik nog niet eens op gelet! Wel verzorgd, maar inderdaad geen handige outfit voor een bakworkshop.
Waarom niet beiden een schoon schort en de workshop in een keuken filmen?
pi_220780528
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:06 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Zeker als dat met zóveel berichten gepaard gaat. Ik zou er na 30 al klaar mee zijn.
Ervaring uit het verleden leert dat 95% dit wel ok vind... en helaas ook de wel gewenste berichten in die groep komen... dus hoe laat ze bv terug komen van schoolreis "we rijden nu daar" of dat er iets is na school waardoor je een uurtje later kan ophalen enzo... dus zet hem vaak op mute.. eruit stappen vind ik ook niet handig 😂
pi_220780540
Allejezus. 18 stories lang gezemel over het einde van het schooljaar.
Twee weken geleden was iedereen zo ont-zet-tend aan vakantie toe, maar nu is er weer te weinig regelmaat.
Het is maar net wat er in Anne´s straatje past he?
Poeh, het zou me niet verbazen als ze flink last heeft van de hormonale veranderingen van de perimenopauze (ik herken het, dus vind dat ik dat mag zeggen).

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 13-05-2026 10:20:55 ]
pi_220780558
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 23:46 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ben benieuwd of ze hier vaker gebruik van gaat maken als dat ze van de bakfiets heeft gedaan. :D
Misschien kan ze gaan bakken in die "bak"fiets🤭
pi_220780563
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:13 schreef Harper het volgende:
Twee weken geleden was iedereen zo ont-zet-tend aan vakantie toe, maar nu is er weer te weinig regelmaat.
Poeh, het zou me niet verbazen als ze flink last heeft van de hormonale veranderingen in de perimenopauze (ik herken het, dus vind dat ik dat mag zeggen).
En ze mist het continu rooster…
pi_220780584
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:13 schreef Harper het volgende:
Poeh, het zou me niet verbazen als ze flink last heeft van de hormonale veranderingen in de perimenopauze (ik herken het, dus vind dat ik dat mag zeggen).
Ja, ze zegt er alleen niet bij dat ze in die 2 weken van hot naar her gesjeesd zijn voor de centen. En maandag was het nog iets in de trant van 'fijn dat ik ze weer kan inleveren bij echte opvoeders'. Zou fijn zijn voor die kinderen als AM vrijdag lekker de hort op gaat voor haar belangrijke werk en met hun vader op gemak wat kunnen doen op hun vrije dag, zonder het geneuzel en de camera van hun moeder.
pi_220780588
Die laatste story van AM ook. Niemand had haar tijdens de oudste 4 kinderen verteld dat het ook anders kan. Hahaha! Ik hoor Sanneke!
Niemand had AM verteld dat je ook zelf een cadeautje of tekening aan de juf kan laten geven door je kind. AM kon dat zelf niet bedenken, die dacht dat dat verplicht was. En niemand had haar verteld dat je een kind ook eens een dagje thuis kan houden als het moe is. Jeetje, wat een grootse ontdekking moet dat zijn geweest voor AM dat dat allemaal gewoon kan joh!
Gelukkig hebben alle onervaren ouders nu wel de geweldige kennis en ervaring van AM tot hun beschikking.
Nou, AM heeft bij mij iig bereikt dat ik smakelijk heb kunnen lachen deze ochtend om de hoeveelheid onzin die zij weer uitkraamt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')