abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220778046
Willine heeft weer wat gekregen, ze deelt niet wat. Ze is er heel stil van, maar kletst vervolgens aan een stuk door. Ik kan er niks aan doen maar ik krijg jeuk van dat 'dankbaar zijn'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 13-05-2026 07:54:39 (.) ]
pi_220778093
En Judith’s zus vind ik er ook wat smoezelig uit zien
  Moderator / Colorchick dinsdag 12 mei 2026 @ 23:01:34 #78
382129 crew  Donna
pi_220778129
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:08 schreef Kaatjepuk het volgende:
Grote onzin wat DBM uitkraamt. Hier meld je je eerst aan met je oproepkaart en ID en krijg je een stempel op je hand voor welk vaccin je komt. Dan wijzen ze de rij aan waar je mag aansluiten en ook daar staat iemand van de GGD. Dan laat je weer aan iemand anders je stempel zien en je kaart. Ze vragen naar je naam en geboortedatum en controleren deze. Medewerker laat het vaccin aan tweede collega zien en pas dan zetten ze deze.
Zo streng ging het hier niet een paar weken geleden toen mijn dochter een vaccinatie kreeg. Maar alsnog geloof ik er geen zak van bij DBM.
pi_220778187
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
En Judith’s zus vind ik er ook wat smoezelig uit zien
Het zijn niet de meest frisse nee.
pi_220778521
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am ziet er wel erg onverzorgd uit bij die workshop zeg
Ja dat viel me vandaag ook echt op. Een slobbershirt en haar haar leek vet.
Geen goede combi met eten wat mij betreft.
pi_220778559
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:18 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik snap nog steeds niet wie er het idee kreeg om Sanneke die cadeaus te geven mbt broodbakken.
Gewoon koken is haar al te veel. Broodbakken is zeg maar niet perse het makkelijkste om te gaan doen, en zuurdesem al helemaal niet.
Ben benieuwd of ze hier vaker gebruik van gaat maken als dat ze van de bakfiets heeft gedaan. :D
pi_220778795
Die bakker bij annemarie staat volgen mij met kunstnagels of in ieder geval nagellak lekker in dat deeg te porren.🤢
pi_220779022
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 23:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Ja dat viel me vandaag ook echt op. Een slobbershirt en haar haar leek vet.
Geen goede combi met eten wat mij betreft.
De eeuwige lichtblauwe spijkerbroek met wederom die "sloffen" eronder. Makkelijk en comfortabel, ja. Maar zelfs voor sporten of paardrijden doet ze meer moeite. Uitgeblust, zo komt AM over.
pi_220779064
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:07 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik zie niks raars, ik loop altijd zo door de Leen Bakker 😝
Ik ook en dan style ik mn outfit helemaal en polijst ik mijn haren mooi! Speciaal voor Leen ❤️
pi_220779067
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:06 schreef Lynnyl het volgende:
MCW: promo voor Leen Bakker van 45 seconden met daarin alle Mies-elementen: zoenen, hand in hand lopen, weer een ritje op de rug, en handjes aaien. Ik was zo afgeleid dat ik niet eens de spullen van Leen gezien heb...
En was die ene kleffe reclame voor Bjorn Borg niet de enige waar Tim aan mee deed? Bij wijze van hoge uitzondering want hij had geen ambities om influencer te worden of gesponsorde content te maken

Blijkbaar is ie van gedachte veranderd.😌

Ik denk dat het nog wel even duurt voordat Tim weer aan de bak gaat als trainer. Die banen liggen niet voor het oprapen, hij is nog een kuikentje in die wereld en waarschijnlijk moet ie op zoek naar een club binnen een straal van 10 km. Ik kan me niet voorstellen dat Michelle hem stimuleert om bij een club in het buitenland aan de slag te gaan.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220779080
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 06:58 schreef Cyan het volgende:

[..]
En was die ene kleffe reclame voor Bjorn Borg niet de enige waar Tim aan mee deed? Bij wijze van hoge uitzondering want hij had geen ambities om influencer te worden of gesponsorde content te maken

Blijkbaar is ie van gedachte veranderd.😌

Ik denk dat het nog wel even duurt voordat Tim weer aan de bak gaat als trainer. Die banen liggen niet voor het oprapen, hij is nog een kuikentje in die wereld en waarschijnlijk moet ie op zoek naar een club binnen een straal van 10 km. Ik kan me niet voorstellen dat Michelle hem stimuleert om bij een club in het buitenland aan de slag te gaan.
Ja of wel, heeft ze een reden om daar te wonen en het leven nog complexer te maken. Lees: kids elke week heen en weer vliegen. Wereldschool. Het zou toch allemaal errug interessant zijn.

Ik heb de podcast ook geluisterd. Ik begin Iris dus steeds leuker te vinden en Mies valt een beetje in het niet naast Iris haar eigen mening en zelfverzekerheid. Ze praatte ook weer over haar opvoeding. De meid had een 7.3 op examen Duits haar beste vak. Wat is dit hadden haar ouders gezegd. Ik zie wel dat die ouders dit onrustige leven in de hand hebben gewerkt. En nu klagen dat ze zo dun is. Die ouders hebben die meid haar hele leven opgejaagd, ik vind het erg kwalijk eerlijk gezegd.
pi_220779097
Een lezend kind en daar 13 foto’s van plaatsen. Ik vind dat ze van die hele vakantie al veel te veel plaatst, elke stap die gezet wordt komt op insta. Maar 13 foto’s van een lezend kind is wel het toppunt van plaatsen om het plaatsen.
pi_220779100
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:03 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ja of wel, heeft ze een reden om daar te wonen en het leven nog complexer te maken. Lees: kids elke week heen en weer vliegen. Wereldschool. Het zou toch allemaal errug interessant zijn.

Ik heb de podcast ook geluisterd. Ik begin Iris dus steeds leuker te vinden en Mies valt een beetje in het niet naast Iris haar eigen mening en zelfverzekerheid. Ze praatte ook weer over haar opvoeding. De meid had een 7.3 op examen Duits haar beste vak. Wat is dit hadden haar ouders gezegd. Ik zie wel dat die ouders dit onrustige leven in de hand hebben gewerkt. En nu klagen dat ze zo dun is. Die ouders hebben die meid haar hele leven opgejaagd, ik vind het erg kwalijk eerlijk gezegd.
Dat tv programma liet al zien dat er een rare dynamiek in dat gezin is.
pi_220779103
Hoe zal het met DBM haar autisme groepstherapie gaan? Volgens mij hebben we daar al een tijdje niks meer over gehoord (of ik moet het gemist hebben)
pi_220779113
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:09 schreef JaNeeDan het volgende:
Een lezend kind en daar 13 foto’s van plaatsen. Ik vind dat ze van die hele vakantie al veel te veel plaatst, elke stap die gezet wordt komt op insta. Maar 13 foto’s van een lezend kind is wel het toppunt van plaatsen om het plaatsen.
Nou inderdaad. Maar bij gebrek aan content waarschijnlijk want Judith is moe van de vakantie en ze verlangt naar haar eigen bed. Tja, zij wilde 3 weken weg en zo veel mogelijk doen. Logisch dat je moe wordt als je ook de enige bent die kan rijden.
pi_220779143
quote:
Echt.... dit is toch triest... alsof 1 of 2 foto's niet genoeg zou zijn (geen online is beter ... maar je bent wannabe flu dus moet zijn fanclub tevreden stellen...)
pi_220779149
Die reclames van MW zijn toch sowieso nooit echt geloofwaardig, nu weer de leenbakker en weer een sneer “eindelijk echt genieten van thuis” maar vorig jaar draaide ze nog een reclame met de poly voor die ligbedden waar ze heerlijk de avonden genietend in lagen.. en nu geniet ze zogenaamd van ijzeren stoeltjes van leen en zo vaak zal ze er niet in zitten want zodra het kan ontvlucht ze de boerderij :)
pi_220779162
Ze blijft dr zelf overschatten met wat ze aankan. Ja er is veel te zien en je weet dat je het sowieso niet gaat redden, plan dan meer rust dagen in. 3 weken bijna elke dag vele uren rijden en wandelen terwijl je in NL daar een fractie van doet. Daar worden de meeste mensen met een "gezond" lichaam nog moe van. Een vakantie is ook uitrusten en dan bedoel ik niet alleen slapen.
En voor Bob met zoveel energie, zoveel uren rijden. Mijn kinderen zouden daar erg chagrijnig van worden.
pi_220779165
quote:
Roald Dahl is niet echt een groep 3 boek, maar ja het is Bob he, het wonderkind.
.
pi_220779180
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:42 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Roald Dahl is niet echt een groep 3 boek, maar ja het is Bob he, het wonderkind.
.
Hij ging ook niet mega snel er doorheen... leuk voor de foto maar denk toch jammer voor de beleving... zoveel leuke beter voor zijn leeftijd boeken... maar nu heeft ze foto's waardoor ze kan zeggen "je las al Roald Dahl toen je 7 was!"
pi_220779189
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:06 schreef Lynnyl het volgende:
MCW: promo voor Leen Bakker van 45 seconden met daarin alle Mies-elementen: zoenen, hand in hand lopen, weer een ritje op de rug, en handjes aaien. Ik was zo afgeleid dat ik niet eens de spullen van Leen gezien heb...
😁 komt ook helemaal niet nep over😇
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220779193
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:15 schreef Cato99 het volgende:
Hoe zal het met DBM haar autisme groepstherapie gaan? Volgens mij hebben we daar al een tijdje niks meer over gehoord (of ik moet het gemist hebben)
Misschien in vakantie geen groeps therapie, ik vind het wel een kalijke zaak als het verhaal over vaccinatie niet blijkt te kloppen.
pi_220779194
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:08 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ook zo lekker geloofwaardig dat zij iets zegt over de prijs nadat ze net ¤1500,- voor een nachtje hotel heeft neergeteld.
En dat ze zoo graag thuis is op de farm
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220779202
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:53 schreef Lipisu het volgende:
Bij hvk is de vergoeding voor het incontinentie materiaal afgewezen.
Misschien moet ze eens aan het trainen gaan met hem,even geen bieb of strandje.
Maar zou hij wel gewoon naar school mogen straks als hij niet zindelijk is?
Ze vertelt ook niks meer over de scholen waar ze tussen zat te twijfelen .
Ze wacht gewoon tot hij 5 jaar is want dan heeft ze er lekker wel recht op.
pi_220779204
Die laatste 2 reclame filmpjes van Michelle. Ze staan ook zo mooi naast elkaar op haar insta. Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als ik ze kijk. En dan Tim die er een beetje bij staat met zn handen in z'n zakken met te grote hoody over zn hoofd of er achteraan sjokt met een plantje in zn handen.. En Michelle die nog maar eens op zn rug springt. Ik kom niet meer bij, naar wat voor koortsdroom zit ik te kijken?!
Ik snap dat je in zo'n eerste periode van een relatie nog helemaal verliefd bent en alles voor elkaar en samen wil doen. Maar Tim, jongen, je staat zo gigantisch voor lul. Zoek een echte baan en hou op met als een afgericht schoothondje achter die vrouw aan te lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')