Jaa hahahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:56 schreef Lipisu het volgende:
Wel toevallig dat mcw vorig jaar exact hetzelfde tuin filmpje plaatste maar dan met jvp en Koen
Ze zal wel helemaal over de zeik geweest zijn over die injectie en dat projecteert ze thuisquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zoon van DBM (of DBM zelf?) Is op dinsdag alweer toe aan weekend🫠
Ja, ik moet het zien of ze morgen bij de sauna terecht komen, of dat Flipje schoolziek is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:03 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze zal wel helemaal over de zeik geweest zijn over die injectie en dat projecteert ze thuis
Dus flipperdeflap denkt: daar kan ik mooi op inspelen. Dat wordt weer ziek en knuffels kopen.
Ik zie niks raars, ik loop altijd zo door de Leen Bakker 😝quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:06 schreef Lynnyl het volgende:
MCW: promo voor Leen Bakker van 45 seconden met daarin alle Mies-elementen: zoenen, hand in hand lopen, weer een ritje op de rug, en handjes aaien. Ik was zo afgeleid dat ik niet eens de spullen van Leen gezien heb...
Ook zo lekker geloofwaardig dat zij iets zegt over de prijs nadat ze net ¤1500,- voor een nachtje hotel heeft neergeteld.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:06 schreef Lynnyl het volgende:
MCW: promo voor Leen Bakker van 45 seconden met daarin alle Mies-elementen: zoenen, hand in hand lopen, weer een ritje op de rug, en handjes aaien. Ik was zo afgeleid dat ik niet eens de spullen van Leen gezien heb...
Ze is er gewoon heel blij mee. En met die deo in de Nijntje cassette kan dan gewoon. Kan nog wel een week.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:06 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoeveel dagen heeft Debbie nou dat shirtje al aan. 5? Of heeft ze er meteen 10 gekocht ofzo?
Het is net een kleuter van 3 jaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze is er gewoon heel blij mee. En met die deo in de Nijntje cassette kan dan gewoon. Kan nog wel een week.
Ja is het ook. Net als dat ze op dezelfde dag op insta laat zien dat ze de hort op zijn en op threads zegt dat iedereen ziek is of andersom. Alles voor aandacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:18 schreef Emma123454321 het volgende:
DBM spoort wat mij betreft niet. Laatst dat verhaal van een andere influencer gejat dat haar kind ook bijna gestikt was. Nu dit verhaal uit de krant over vaccineren weer. Hoe verzin je het! Ik vind het zorgelijk voor die kinderen zo’n liegende moeder.
Het is wel gebeurd ergens in het westen van t land. Het kan wel, maar ik waag te betwijfelen of het bij flipflap mis is gegaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:08 schreef Kaatjepuk het volgende:
Grote onzin wat DBM uitkraamt. Hier meld je je eerst aan met je oproepkaart en ID en krijg je een stempel op je hand voor welk vaccin je komt. Dan wijzen ze de rij aan waar je mag aansluiten en ook daar staat iemand van de GGD. Dan laat je weer aan iemand anders je stempel zien en je kaart. Ze vragen naar je naam en geboortedatum en controleren deze. Medewerker laat het vaccin aan tweede collega zien en pas dan zetten ze deze.
Wat dan wel een leuk filmpje zou opleverenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:57 schreef Harper het volgende:
AM die altijd al haar promotiezooi in een koffer of houten krat meeneemt, heeft nu een dienblad met haar uitgestalde desem "accessoires" op de achterbank staan. Eén keer flink remmen en het vliegt door de auto.
Zoals altijd!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am ziet er wel erg onverzorgd uit bij die workshop zeg
Zou wel weer heel toevallig zijn als hij de enige uit Friesland is. En dat ze lekker laat bellen. Bij die anderen werden ze vrijwel direct gebeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd ergens in het westen van t land. Het kan wel, maar ik waag te betwijfelen of het bij flipflap mis is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |