zo zien haar volgers haar het liefste denkt ze , een doorsnee slonsquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am ziet er wel erg onverzorgd uit bij die workshop zeg
Viel me gisteren ook op. Vettige haren ook. Ze lijken veel op elkaar qua kapsel en kledingstijl.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
En Judith’s zus vind ik er ook wat smoezelig uit zien
Tim naar het buitenland en zij mee als voetbalvrouw! Dat zou ze geweldig vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:03 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja of wel, heeft ze een reden om daar te wonen en het leven nog complexer te maken. Lees: kids elke week heen en weer vliegen. Wereldschool. Het zou toch allemaal errug interessant zijn.
Ik heb de podcast ook geluisterd. Ik begin Iris dus steeds leuker te vinden en Mies valt een beetje in het niet naast Iris haar eigen mening en zelfverzekerheid. Ze praatte ook weer over haar opvoeding. De meid had een 7.3 op examen Duits haar beste vak. Wat is dit hadden haar ouders gezegd. Ik zie wel dat die ouders dit onrustige leven in de hand hebben gewerkt. En nu klagen dat ze zo dun is. Die ouders hebben die meid haar hele leven opgejaagd, ik vind het erg kwalijk eerlijk gezegd.
Eerder was het me ook niet zo opgevallen, maar vandaag dus ookquote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Ja dat viel me vandaag ook echt op. Een slobbershirt en haar haar leek vet.
Geen goede combi met eten wat mij betreft.
Ben benieuwd hoelang ze er dit keer afligtquote:Op woensdag 13 mei 2026 07:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Maar bij gebrek aan content waarschijnlijk want Judith is moe van de vakantie en ze verlangt naar haar eigen bed. Tja, zij wilde 3 weken weg en zo veel mogelijk doen. Logisch dat je moe wordt als je ook de enige bent die kan rijden.
😵💫 zou bijna denken dat mijan vooral borre bij haar brengt omdat ZIJN MOEDER er zo blij van word.. ik kan er gewoon echt niet tegen hoe ze tegen hem praat... alsof hij niet 100 is ofzo... je hebt van die mensen die bij bejaarde, baby's en geestelijk beperkte mensen ineens heel raar gaan praten 🤦♂️ alsof hun eigen IQ ineens een snoekduik omlaag neemt... dit doet Sanneke bij haar kind 🤦♂️quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:18 schreef papierentas het volgende:
Sanneke weer lekker zeuren dat M vroeg wakker was. En tegen hem bleren. Gelukkig heeft ze alweer nieuwe boekjes voor hem besteld, dus er komt weer een geluksmomentje voor haar aan. Ik zou toch eens nadenken over een lidmaatschap bij een bibliotheek.
En hele handige wijde mouwen die lekker door/in de meel hangen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:27 schreef Post-its het volgende:
Die bakker bij annemarie staat volgen mij met kunstnagels of in ieder geval nagellak lekker in dat deeg te porren.🤢
Bijna 3 he... moet dus wel... minimaal al een jaar iig! Als ze met 2 niet zindelijk zijn ben je gewoon een luie slechte moederquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:19 schreef Lipisu het volgende:
Ik denk dat ook hoor.
Ze geeft geen zin om er tijd in te stoppen, net als met het fatsoenlijk eten koken.
Makkelijker om te roepen ze lusten dat niet.
Nu kan ze straks bij iedere natte luier naar school om hem te verschonen, want hij zou toch naar een reguliere basisschool?
Mij maakt ze niet wijs dat ze zelf niet kan trainen met hem, ze moet dan meer thuis blijven en dat wil ze niet.
Bieb, strandje, fotoshoots,kinderboerderij , koffie adresjes alles moet doorgaan.
Dat lukt niet als je aan zindelijkheidstraining begint.
Is die jongste van Debbie al zindelijk? Die lichtte daar destijds zo op dat dat makkelijk kon?
Maar daar hadden ze vast, net als met het stoppen met de speen, geen energie voor. Je weet wel, alle energie ging naar het in stand houden van het ziek zijn sprookje.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bijna 3 he... moet dus wel... minimaal al een jaar iig! Als ze met 2 niet zindelijk zijn ben je gewoon een luie slechte moeder
Die Borre boekjes liggen heel vaak bij de kringloopwinkel voor heel weinig. En idd ga naar de bibliotheek. Hier vonden ze Bobbi Beer een groot succes. #ongevraagdetipvoorsannekequote:
Ja neenee zo werkte het niet volgens Debbie he! Ouders met smoesjes waardoor het niet lukte zijn gewoon lui en geen interesse in hun kind! Iedereen kan zijn kind zindelijk maken voor hij 2 is! Als dat niet lukt ben je lui en had je geen kinderen moeten nemen (disclaimer dit zijn Debbie's woorden 👍 ik heb kinderen die het vertikte zindelijk te worden 😂 dus ik ben sowieso een slechte moeder)quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar daar hadden ze vast, net als met het stoppen met de speen, geen energie voor. Je weet wel, alle energie ging naar het in stand houden van het ziek zijn sprookje.
Terwijl ze altijd de hort op isquote:Op woensdag 13 mei 2026 07:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
En dat ze zoo graag thuis is op de farm
Ik weet het🤣. Debbie en haar uitspraken over zindelijkheid. Ik had er ook één bij die nogal gemakzuchtig was. Ging met alles als een speer maar die luier vond ze prima.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja neenee zo werkte het niet volgens Debbie he! Ouders met smoesjes waardoor het niet lukte zijn gewoon lui en geen interesse in hun kind! Iedereen kan zijn kind zindelijk maken voor hij 2 is! Als dat niet lukt ben je lui en had je geen kinderen moeten nemen (disclaimer dit zijn Debbie's woorden 👍 ik heb kinderen die het vertikte zindelijk te worden 😂 dus ik ben sowieso een slechte moeder)
Bedoel je dan qua niveau? Mijn kind liep met lezen jaren voor (nooit gedeeld op social media), moest dus vooral altijd letten op de inhoud van het boek.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:42 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Roald Dahl is niet echt een groep 3 boek, maar ja het is Bob he, het wonderkind.
.
En losse haren erboven allebei.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:27 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
En hele handige wijde mouwen die lekker door/in de meel hangen.
Sanneke heeft denk ik wel meegedaan ja, ze had die box van AM niet voor niks gekocht. Nu gaat het gebeuren, ik denk dat de starter al in de koelkast staatquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM: ik had haar stories nog niet gezien, maar wat ziet ze er flets uit zeg. En lekker ook die bakdame met lange mouw en dr sieraden nog om lekker in dat deeg peuren.
Zou Sanneke ook mee hebben gedaan met de live baksessie? Ze had tenslotte ook alle spullen gekregen van Dion.
Judith; ik ben niet zo'n ophemelaar als zij, maar onze 7jarige leest ook Roald Dahl. Hij vindt die boeken helemaal geweldig, we kijken wel ff naar welke titels niet te spannend zijn, want onze 7jarige heeft daar nogal snel last van haha.
Maar gek he dat ze moe is na deze vakantie? Kan ze er straks weer lekker vanaf liggen terwijl ze in dr eentje voor Bob moet zorgen net als na de vorige vakantie 👌
Denk dat het punt meer is dat we bob simpelere boeken hebben zien/horen lezen en dat al lastig ging... Roald Dahl is toch wel rijk taalgebruik ... zo zonde als je dat niet mee krijg omdat het nog te moeilijk is..quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM: ik had haar stories nog niet gezien, maar wat ziet ze er flets uit zeg. En lekker ook die bakdame met lange mouw en dr sieraden nog om lekker in dat deeg peuren.
Zou Sanneke ook mee hebben gedaan met de live baksessie? Ze had tenslotte ook alle spullen gekregen van Dion.
Judith; ik ben niet zo'n ophemelaar als zij, maar onze 7jarige leest ook Roald Dahl. Hij vindt die boeken helemaal geweldig, we kijken wel ff naar welke titels niet te spannend zijn, want onze 7jarige heeft daar nogal snel last van haha.
Maar gek he dat ze moe is na deze vakantie? Kan ze er straks weer lekker vanaf liggen terwijl ze in dr eentje voor Bob moet zorgen net als na de vorige vakantie 👌
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |