abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220779206
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am ziet er wel erg onverzorgd uit bij die workshop zeg
zo zien haar volgers haar het liefste denkt ze , een doorsnee slons
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220779216
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
En Judith’s zus vind ik er ook wat smoezelig uit zien
Viel me gisteren ook op. Vettige haren ook. Ze lijken veel op elkaar qua kapsel en kledingstijl.
pi_220779250
In de comments onder het Leen Bakker filmpje zegt iemand; ik dacht dat jullie een baby wieg in elkaar aan het zetten waren.
Zegt Michelle; I wish.
Nou, als het ze lukt dan komt die baby er hoor, let maar op.
Zit de wereld ook echt op te wachten, dat 5e kind van Michelle dat gaat opgroeien in een samengesteld gezin waarvan je maar moet afwachten hoelang deze bevlieging weer duurt en dat gebouwd is op de puinhopen van 2 kapotte huwelijken waar al 6 kinderen van rondlopen.
pi_220779304
Sanneke weer lekker zeuren dat M vroeg wakker was. En tegen hem bleren. Gelukkig heeft ze alweer nieuwe boekjes voor hem besteld, dus er komt weer een geluksmomentje voor haar aan. Ik zou toch eens nadenken over een lidmaatschap bij een bibliotheek.
pi_220779308
Ik denk dat ook hoor.
Ze geeft geen zin om er tijd in te stoppen, net als met het fatsoenlijk eten koken.
Makkelijker om te roepen ze lusten dat niet.
Nu kan ze straks bij iedere natte luier naar school om hem te verschonen, want hij zou toch naar een reguliere basisschool?
Mij maakt ze niet wijs dat ze zelf niet kan trainen met hem, ze moet dan meer thuis blijven en dat wil ze niet.
Bieb, strandje, fotoshoots,kinderboerderij , koffie adresjes alles moet doorgaan.
Dat lukt niet als je aan zindelijkheidstraining begint.
Is die jongste van Debbie al zindelijk? Die lichtte daar destijds zo op dat dat makkelijk kon?
pi_220779312
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:03 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ja of wel, heeft ze een reden om daar te wonen en het leven nog complexer te maken. Lees: kids elke week heen en weer vliegen. Wereldschool. Het zou toch allemaal errug interessant zijn.

Ik heb de podcast ook geluisterd. Ik begin Iris dus steeds leuker te vinden en Mies valt een beetje in het niet naast Iris haar eigen mening en zelfverzekerheid. Ze praatte ook weer over haar opvoeding. De meid had een 7.3 op examen Duits haar beste vak. Wat is dit hadden haar ouders gezegd. Ik zie wel dat die ouders dit onrustige leven in de hand hebben gewerkt. En nu klagen dat ze zo dun is. Die ouders hebben die meid haar hele leven opgejaagd, ik vind het erg kwalijk eerlijk gezegd.
Tim naar het buitenland en zij mee als voetbalvrouw! Dat zou ze geweldig vinden.

Misschien hebben haar ouders eisen aan haar gesteld, maar dat is volgens mij niet de oorzaak/schuld van haar gedrag. Het plaatje Koen, Michelle en 'de klaver' (rare uitdrukking) is wat zij zelf hebben voorgeleefd. Die onrust heeft ze niet van haar ouders. Ze is nogal extreem qua stemmingswisselingen en heeft veel aandacht en prikkels nodig. Ik weet niet of ze ooit professionele hulp heeft gehad daarvoor, maar die kunnen daar wel wat mee denk ik. Als ze zelf wil veranderen.

Overigens blijft Iris enorm in mijn irritatie zitten. Die overdreven uitspraken, die half Engelse zinnen en hoe ze opschept over haar leven (ouders, Deeeevid, Ma-tsjella en zichzelf) op een quasi bescheiden manier.
pi_220779318
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 23:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Ja dat viel me vandaag ook echt op. Een slobbershirt en haar haar leek vet.
Geen goede combi met eten wat mij betreft.
Eerder was het me ook niet zo opgevallen, maar vandaag dus ook
pi_220779324
Ik stond vanochtend onder de douche en had ineens ‘Mijan is een smikkelbeer, smikelbeer, smikkelbeer’ in mijn hoofd 🫣😂
pi_220779328
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Maar bij gebrek aan content waarschijnlijk want Judith is moe van de vakantie en ze verlangt naar haar eigen bed. Tja, zij wilde 3 weken weg en zo veel mogelijk doen. Logisch dat je moe wordt als je ook de enige bent die kan rijden.
Ben benieuwd hoelang ze er dit keer afligt
pi_220779337
PINDAKAAS!! BORRE! Ok Sanne, chill
I can't help it, if I'm lucky
pi_220779356
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:18 schreef papierentas het volgende:
Sanneke weer lekker zeuren dat M vroeg wakker was. En tegen hem bleren. Gelukkig heeft ze alweer nieuwe boekjes voor hem besteld, dus er komt weer een geluksmomentje voor haar aan. Ik zou toch eens nadenken over een lidmaatschap bij een bibliotheek.
😵‍💫 zou bijna denken dat mijan vooral borre bij haar brengt omdat ZIJN MOEDER er zo blij van word.. ik kan er gewoon echt niet tegen hoe ze tegen hem praat... alsof hij niet 100 is ofzo... je hebt van die mensen die bij bejaarde, baby's en geestelijk beperkte mensen ineens heel raar gaan praten 🤦‍♂️ alsof hun eigen IQ ineens een snoekduik omlaag neemt... dit doet Sanneke bij haar kind 🤦‍♂️
Het is gewoon een mens! Je hoeft hem niet de hypotheek rente aftrek uit te gaan leggen maar gewoon op een normale toon met een normale stem zeggen dat je een boekje gaat lezen met hem is helemaal ok 👍
pi_220779360
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 01:27 schreef Post-its het volgende:
Die bakker bij annemarie staat volgen mij met kunstnagels of in ieder geval nagellak lekker in dat deeg te porren.🤢
En hele handige wijde mouwen die lekker door/in de meel hangen.
pi_220779363
Jasses, wat was AM goor bezig gisteravond. Tijdens dat brood gedoe zag ze eruit alsof ze 2 weken niet gedouched heeft en dito tijd haar tanden niet heeft gepoetst en dan lekker in en bij dat meel hangen. En dan bij thuiskomst met die zogenaamde sloffen die ze ook op straat draagt op de salontafel gaan liggen.
pi_220779374
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:19 schreef Lipisu het volgende:
Ik denk dat ook hoor.
Ze geeft geen zin om er tijd in te stoppen, net als met het fatsoenlijk eten koken.
Makkelijker om te roepen ze lusten dat niet.
Nu kan ze straks bij iedere natte luier naar school om hem te verschonen, want hij zou toch naar een reguliere basisschool?
Mij maakt ze niet wijs dat ze zelf niet kan trainen met hem, ze moet dan meer thuis blijven en dat wil ze niet.
Bieb, strandje, fotoshoots,kinderboerderij , koffie adresjes alles moet doorgaan.
Dat lukt niet als je aan zindelijkheidstraining begint.
Is die jongste van Debbie al zindelijk? Die lichtte daar destijds zo op dat dat makkelijk kon?
Bijna 3 he... moet dus wel... minimaal al een jaar iig! Als ze met 2 niet zindelijk zijn ben je gewoon een luie slechte moeder
pi_220779452
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bijna 3 he... moet dus wel... minimaal al een jaar iig! Als ze met 2 niet zindelijk zijn ben je gewoon een luie slechte moeder
Maar daar hadden ze vast, net als met het stoppen met de speen, geen energie voor. Je weet wel, alle energie ging naar het in stand houden van het ziek zijn sprookje.
pi_220779465
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:23 schreef Missinglink24 het volgende:
PINDAKAAS!! BORRE! Ok Sanne, chill
Die Borre boekjes liggen heel vaak bij de kringloopwinkel voor heel weinig. En idd ga naar de bibliotheek. Hier vonden ze Bobbi Beer een groot succes. #ongevraagdetipvoorsanneke

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 13-05-2026 08:55:39 (Toevoeging ) ]
pi_220779504
-----

[ Bericht 100% gewijzigd door Donna op 13-05-2026 09:25:52 ]
pi_220779539
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar daar hadden ze vast, net als met het stoppen met de speen, geen energie voor. Je weet wel, alle energie ging naar het in stand houden van het ziek zijn sprookje.
Ja neenee zo werkte het niet volgens Debbie he! Ouders met smoesjes waardoor het niet lukte zijn gewoon lui en geen interesse in hun kind! Iedereen kan zijn kind zindelijk maken voor hij 2 is! Als dat niet lukt ben je lui en had je geen kinderen moeten nemen (disclaimer dit zijn Debbie's woorden 👍 ik heb kinderen die het vertikte zindelijk te worden 😂 dus ik ben sowieso een slechte moeder)
pi_220779554
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
En dat ze zoo graag thuis is op de farm
Terwijl ze altijd de hort op is
pi_220779560
AM: ik had haar stories nog niet gezien, maar wat ziet ze er flets uit zeg. En lekker ook die bakdame met lange mouw en dr sieraden nog om lekker in dat deeg peuren.
Zou Sanneke ook mee hebben gedaan met de live baksessie? Ze had tenslotte ook alle spullen gekregen van Dion.

Judith; ik ben niet zo'n ophemelaar als zij, maar onze 7jarige leest ook Roald Dahl. Hij vindt die boeken helemaal geweldig, we kijken wel ff naar welke titels niet te spannend zijn, want onze 7jarige heeft daar nogal snel last van haha.
Maar gek he dat ze moe is na deze vakantie? Kan ze er straks weer lekker vanaf liggen terwijl ze in dr eentje voor Bob moet zorgen net als na de vorige vakantie 👌
pi_220779573
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja neenee zo werkte het niet volgens Debbie he! Ouders met smoesjes waardoor het niet lukte zijn gewoon lui en geen interesse in hun kind! Iedereen kan zijn kind zindelijk maken voor hij 2 is! Als dat niet lukt ben je lui en had je geen kinderen moeten nemen (disclaimer dit zijn Debbie's woorden 👍 ik heb kinderen die het vertikte zindelijk te worden 😂 dus ik ben sowieso een slechte moeder)
Ik weet het🤣. Debbie en haar uitspraken over zindelijkheid. Ik had er ook één bij die nogal gemakzuchtig was. Ging met alles als een speer maar die luier vond ze prima.
pi_220779583
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 07:42 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Roald Dahl is niet echt een groep 3 boek, maar ja het is Bob he, het wonderkind.
.
Bedoel je dan qua niveau? Mijn kind liep met lezen jaren voor (nooit gedeeld op social media), moest dus vooral altijd letten op de inhoud van het boek.
pi_220779599
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:27 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
En hele handige wijde mouwen die lekker door/in de meel hangen.
En losse haren erboven allebei.
pi_220779621
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM: ik had haar stories nog niet gezien, maar wat ziet ze er flets uit zeg. En lekker ook die bakdame met lange mouw en dr sieraden nog om lekker in dat deeg peuren.
Zou Sanneke ook mee hebben gedaan met de live baksessie? Ze had tenslotte ook alle spullen gekregen van Dion.

Judith; ik ben niet zo'n ophemelaar als zij, maar onze 7jarige leest ook Roald Dahl. Hij vindt die boeken helemaal geweldig, we kijken wel ff naar welke titels niet te spannend zijn, want onze 7jarige heeft daar nogal snel last van haha.
Maar gek he dat ze moe is na deze vakantie? Kan ze er straks weer lekker vanaf liggen terwijl ze in dr eentje voor Bob moet zorgen net als na de vorige vakantie 👌
Sanneke heeft denk ik wel meegedaan ja, ze had die box van AM niet voor niks gekocht. Nu gaat het gebeuren, ik denk dat de starter al in de koelkast staat ;)
pi_220779640
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Denk dat het punt meer is dat we bob simpelere boeken hebben zien/horen lezen en dat al lastig ging... Roald Dahl is toch wel rijk taalgebruik ... zo zonde als je dat niet mee krijg omdat het nog te moeilijk is..
Mijn nu 8 jarige las ook al vroeg en veel en leest nu de percy jackson reeks.. maar hij vind Roald Dahl vooral leuk om voorgelezen te krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')