Ik gun haar dochters een knipbeurt van de krullenkapper, die werken er hard voor. Het is vaak MG die iets met de haren van de dochters doet. Ik zie AM zelf zeker geen krullenroutine doen. Maar dat wil niet zeggen dat AM niets aan die dode, onverzorgde struik kan doen. Die knot bovenop maakt het er niet beter op.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:42 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er is altijd wel wat met haar haar. Toen ze opkwam als influencer vond iedereen wat van haar losse haar. Nu heeft ze het regelmatig vast en is daar wat van te vinden. Ik zou het haar vooral gunnen om eens langs een krullenkapper te gaan. Dan kan het goed geknipt worden en krijgt ze advies over wat ze met haar haar kan doen. Ik denk dat ze het gewoon echt niet weet.
En je moet ook geen baby krijgen, dan loopt ze de deur al helemaal plat. Is dan gelukkig alleen maar het eerste jaar. Daarna ben je niet meer interessant...quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bij dat huis weet je in elk geval wat voor buren je hebt. Altijd rustig en stil, want het hele gzin kan niet tegen prikkels. Behalve als er een buurtfeestje is. Ik zou daar prima kunnen wonen. Bij een ander huis weet je maar nooit hoe de buren zijn.
En zolang je geen hamsters, cavia's of katten fokt, komen ze ook niet per se bij je over de vloer.
Alles voor Mijan de smikkelbeerquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
Sanneke heeft denk ik wel meegedaan ja, ze had die box van AM niet voor niks gekocht. Nu gaat het gebeuren, ik denk dat de starter al in de koelkast staat
Die buren hebben in ieder geval geen opruimcoach nodig. Wat een verschil met de zooi bij de buurvrouw.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:54 schreef Loveischocolala het volgende:
En het is echt een mooi huis.. maar 1 kant buren maar verder wel nette buren heb je dan. Je hoeft idd geen besties te worden
Ik denk met name verslaafd aan bevestiging en waardering.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:03 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Verslaving aan haar behoefte van betekenis te zijn. Haar enige (niet-betaalde) verdienste is 8 kinderen baren. Nu wordt ze af en toe nog opgehemeld door een anonieme volgmoeke en is ze zelf gaan geloven in haar goeroe-kwaliteiten.
Dat is naast een kwetsbaar ook een lucratief bestaan. Maar ze oogt alles-behalve gelukkig. Maar kan niets anders, denk ik.
En je mag meedoen met de oranjevlaggetjes die er bijna het hele jaar hangenquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bij dat huis weet je in elk geval wat voor buren je hebt. Altijd rustig en stil, want het hele gzin kan niet tegen prikkels. Behalve als er een buurtfeestje is. Ik zou daar prima kunnen wonen. Bij een ander huis weet je maar nooit hoe de buren zijn.
En zolang je geen hamsters, cavia's of katten fokt, komen ze ook niet per se bij je over de vloer.
Dat je ergens in past zegt niet dat het je maat is. Kijk naar Debbie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:48 schreef SophiaLoren het volgende:
Sanne beweert toch dat ze in maat 44 past tegenwoordig? Als ik haar fotos zie, kan ik dat moeilijk voorstellen. Misschien een 48..? Ze is ook nog eens groot.
Heb je de foto’s op funda niet gezien? Daar staat de mini bieb op! Valt nog mee dat Debbie die foto niet heeft gedeeld.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Offtopic maar wij zijn al een poosje op zoek naar een andere woning. Vanochtend een bezichtiging gehad maar al bij het parkeren herkende ik het afschuwelijke boekenkastje in de tuin van de buren.
Voor de rest een prima huis maar de manische buurvrouw in elektrische rolstoel houdt mij toch tegen om een bod te doen.
In een reactie onder die post wordt Landal getagd en schrijft de volgster dat ze met Sanneke moeten gaan samenwerken...quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:29 schreef papierentas het volgende:
De beharing van Peppie had ik niet hoeven zien, Sanneke. Verder leuke post, al zit ze duidelijk te vissen naar een gratis vakantie.
Wel fijn voor Sanneke dat ze naast volgers voor irritainment ook volgers heeft die net zo delulu zijn als zijzelf 🙃quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:40 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
In een reactie onder die post wordt Landal getagd en schrijft de volgster dat ze met Sanneke moeten gaan samenwerken...
Daar was haar hele post ook voor bedoelt denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:40 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
In een reactie onder die post wordt Landal getagd en schrijft de volgster dat ze met Sanneke moeten gaan samenwerken...
Sanneke die altijd over alles en zijn moeder moppert en klaagt, daar wil je toch geen samenwerking mee. Hou toch eens op met dat gebedel, is het enige dat die post bij mij oproept.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:41 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Wel fijn voor Sanneke dat ze naast volgers voor irritainment ook volgers heeft die net zo delulu zijn als zijzelf 🙃
Hoe vaak heeft ze al niet een wurksjop samen met Vera gehad? En advies hoe ze alle spullen moet gebruiken en de vele kwasten (die volgens planning schoongemaakt moeten worden)?quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:42 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er is altijd wel wat met haar haar. Toen ze opkwam als influencer vond iedereen wat van haar losse haar. Nu heeft ze het regelmatig vast en is daar wat van te vinden. Ik zou het haar vooral gunnen om eens langs een krullenkapper te gaan. Dan kan het goed geknipt worden en krijgt ze advies over wat ze met haar haar kan doen. Ik denk dat ze het gewoon echt niet weet.
Ze moet een kinderboek gaan schrijven: "De avonturen van Mopperkont en Smikkelbeer"quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Sanneke die altijd over alles en zijn moeder moppert en klaagt, daar wil je toch geen samenwerking mee. Hou toch eens op met dat gebedel, is het enige dat die post bij mij oproept.
Toen was ik meer gefocust op het aangeboden huis, achteraf had ik de boekenbieb moeten zien inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Heb je de foto’s op funda niet gezien? Daar staat de mini bieb op! Valt nog mee dat Debbie die foto niet heeft gedeeld.
Wel een mooi huis! Dat het 120m2 is valt mij mee. Het huis van Debbie lijkt veel kleiner. Succes met jullie zoektocht.
Ze is zo erg aan het bedelen, dat ze zelfs het oude Instagram account van Rabbit Hill tagt, waar al sinds 2020 niks meer op is gepost. Maar ze gaat in september sowieso al gratis/ met korting naar een camping in Zeeland en naar nog een locatie, maar er moet duidelijk nog meer bij.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Sanneke die altijd over alles en zijn moeder moppert en klaagt, daar wil je toch geen samenwerking mee. Hou toch eens op met dat gebedel, is het enige dat die post bij mij oproept.
En Peppie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:22 schreef Manuela007 het volgende:
[..]
Ze moet een kinderboek gaan schrijven: "De avonturen van Mopperkont en Smikkelbeer"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |