abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220781853
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:42 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er is altijd wel wat met haar haar. Toen ze opkwam als influencer vond iedereen wat van haar losse haar. Nu heeft ze het regelmatig vast en is daar wat van te vinden. Ik zou het haar vooral gunnen om eens langs een krullenkapper te gaan. Dan kan het goed geknipt worden en krijgt ze advies over wat ze met haar haar kan doen. Ik denk dat ze het gewoon echt niet weet.
Ik gun haar dochters een knipbeurt van de krullenkapper, die werken er hard voor. Het is vaak MG die iets met de haren van de dochters doet. Ik zie AM zelf zeker geen krullenroutine doen. Maar dat wil niet zeggen dat AM niets aan die dode, onverzorgde struik kan doen. Die knot bovenop maakt het er niet beter op.
pi_220781866
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bij dat huis weet je in elk geval wat voor buren je hebt. Altijd rustig en stil, want het hele gzin kan niet tegen prikkels. Behalve als er een buurtfeestje is. Ik zou daar prima kunnen wonen. Bij een ander huis weet je maar nooit hoe de buren zijn.

En zolang je geen hamsters, cavia's of katten fokt, komen ze ook niet per se bij je over de vloer.
En je moet ook geen baby krijgen, dan loopt ze de deur al helemaal plat. Is dan gelukkig alleen maar het eerste jaar. Daarna ben je niet meer interessant...
pi_220781908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
Sanneke heeft denk ik wel meegedaan ja, ze had die box van AM niet voor niks gekocht. Nu gaat het gebeuren, ik denk dat de starter al in de koelkast staat ;)
Alles voor Mijan de smikkelbeer
pi_220781912
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:54 schreef Loveischocolala het volgende:
En het is echt een mooi huis.. maar 1 kant buren maar verder wel nette buren heb je dan. Je hoeft idd geen besties te worden
Die buren hebben in ieder geval geen opruimcoach nodig. Wat een verschil met de zooi bij de buurvrouw.
pi_220781981
Mijan is een smikkelbeer, een smikkelbeer, een smikkelbeer!
pi_220782100
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:03 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Verslaving aan haar behoefte van betekenis te zijn. Haar enige (niet-betaalde) verdienste is 8 kinderen baren. Nu wordt ze af en toe nog opgehemeld door een anonieme volgmoeke en is ze zelf gaan geloven in haar goeroe-kwaliteiten.
Dat is naast een kwetsbaar ook een lucratief bestaan. Maar ze oogt alles-behalve gelukkig. Maar kan niets anders, denk ik.
Ik denk met name verslaafd aan bevestiging en waardering.
En eigenlijk denk ik dat dat voor veel van deze "mom-fluencers" geldt. Ook voor degenen die er niet of nauwelijks geld mee verdienen.
pi_220782116
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bij dat huis weet je in elk geval wat voor buren je hebt. Altijd rustig en stil, want het hele gzin kan niet tegen prikkels. Behalve als er een buurtfeestje is. Ik zou daar prima kunnen wonen. Bij een ander huis weet je maar nooit hoe de buren zijn.

En zolang je geen hamsters, cavia's of katten fokt, komen ze ook niet per se bij je over de vloer.
En je mag meedoen met de oranjevlaggetjes die er bijna het hele jaar hangen
pi_220782135
De beharing van Peppie had ik niet hoeven zien, Sanneke. Verder leuke post, al zit ze duidelijk te vissen naar een gratis vakantie.
pi_220782146
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:48 schreef SophiaLoren het volgende:
Sanne beweert toch dat ze in maat 44 past tegenwoordig? Als ik haar fotos zie, kan ik dat moeilijk voorstellen. Misschien een 48..? Ze is ook nog eens groot.
Dat je ergens in past zegt niet dat het je maat is. Kijk naar Debbie.
pi_220782153
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:39 schreef Kaascroissantje het volgende:
Offtopic maar wij zijn al een poosje op zoek naar een andere woning. Vanochtend een bezichtiging gehad maar al bij het parkeren herkende ik het afschuwelijke boekenkastje in de tuin van de buren.
Voor de rest een prima huis maar de manische buurvrouw in elektrische rolstoel houdt mij toch tegen om een bod te doen.
Heb je de foto’s op funda niet gezien? Daar staat de mini bieb op! Valt nog mee dat Debbie die foto niet heeft gedeeld.

Wel een mooi huis! Dat het 120m2 is valt mij mee. Het huis van Debbie lijkt veel kleiner. Succes met jullie zoektocht.
pi_220782188
AM vertoont het gedrag dat Sanneke zou moeten vertonen met haar diagnose.
pi_220782200
Sofie had ook een volle boodschappenkar toen ze alvast boodschappen voor Merel ging doen. Wat een sneu gedoe in die lege koelkast. Naast het feit dat ze voorlopig in Essen gaat eten, samen met Stan die daar weer moest vertrekken, want Jan gaat haar leren koken.

En fijn voor Sofie want dit weekend zijn de twee jongsten er niet, dus ze zal wel weer een weekend met Jan weg gaan.
pi_220782208
Ik houd absoluut niet van vinex, maar prima huis denk ik voor dat bedrag want je krijgt er ook nog eens elke dag gratis entertainment bij via je keukenraam!
pi_220782210
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:29 schreef papierentas het volgende:
De beharing van Peppie had ik niet hoeven zien, Sanneke. Verder leuke post, al zit ze duidelijk te vissen naar een gratis vakantie.
In een reactie onder die post wordt Landal getagd en schrijft de volgster dat ze met Sanneke moeten gaan samenwerken...
pi_220782225
Mijn_geldzaken heeft stom nieuws gekregen. Wat dat is houdt ze voor zich. Zeg dan niks.
pi_220782227
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:40 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
In een reactie onder die post wordt Landal getagd en schrijft de volgster dat ze met Sanneke moeten gaan samenwerken...
Wel fijn voor Sanneke dat ze naast volgers voor irritainment ook volgers heeft die net zo delulu zijn als zijzelf 🙃
pi_220782242
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:40 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Daar was haar hele post ook voor bedoelt denk ik.
Landal tig x taggen en "hopelijk snel weer".
pi_220782243
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:41 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Wel fijn voor Sanneke dat ze naast volgers voor irritainment ook volgers heeft die net zo delulu zijn als zijzelf 🙃
Sanneke die altijd over alles en zijn moeder moppert en klaagt, daar wil je toch geen samenwerking mee. Hou toch eens op met dat gebedel, is het enige dat die post bij mij oproept.
pi_220782306
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:42 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er is altijd wel wat met haar haar. Toen ze opkwam als influencer vond iedereen wat van haar losse haar. Nu heeft ze het regelmatig vast en is daar wat van te vinden. Ik zou het haar vooral gunnen om eens langs een krullenkapper te gaan. Dan kan het goed geknipt worden en krijgt ze advies over wat ze met haar haar kan doen. Ik denk dat ze het gewoon echt niet weet.
Hoe vaak heeft ze al niet een wurksjop samen met Vera gehad? En advies hoe ze alle spullen moet gebruiken en de vele kwasten (die volgens planning schoongemaakt moeten worden)?
Daar zie je ook nooit wat van terug.
pi_220782539
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Sanneke die altijd over alles en zijn moeder moppert en klaagt, daar wil je toch geen samenwerking mee. Hou toch eens op met dat gebedel, is het enige dat die post bij mij oproept.
Ze moet een kinderboek gaan schrijven: "De avonturen van Mopperkont en Smikkelbeer"
pi_220782568
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Heb je de foto’s op funda niet gezien? Daar staat de mini bieb op! Valt nog mee dat Debbie die foto niet heeft gedeeld.

Wel een mooi huis! Dat het 120m2 is valt mij mee. Het huis van Debbie lijkt veel kleiner. Succes met jullie zoektocht.
Toen was ik meer gefocust op het aangeboden huis, achteraf had ik de boekenbieb moeten zien inderdaad.
Al denk ik dat je aan Debbie inderdaad betere buren hebt dan bij AM met die motorbende.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaascroissantje op 13-05-2026 14:26:20 (Typfout) ]
pi_220782569
Verkeerd gequote

[ Bericht 98% gewijzigd door Kaascroissantje op 13-05-2026 14:25:57 (Verkeerd gequote) ]
pi_220782602
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ze is zo erg aan het bedelen, dat ze zelfs het oude Instagram account van Rabbit Hill tagt, waar al sinds 2020 niks meer op is gepost. Maar ze gaat in september sowieso al gratis/ met korting naar een camping in Zeeland en naar nog een locatie, maar er moet duidelijk nog meer bij.
pi_220782609
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 14:22 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Ze moet een kinderboek gaan schrijven: "De avonturen van Mopperkont en Smikkelbeer"
En Peppie.
pi_220782751
Als Annemarie dan werkelijk het influencerswereldje zo vervelend vindt en dat ze nog liever stopt dan zich 'te laten omkopen', dan moet ze dat zeker doen!

En dan geef ik nog even mee, Annemarie 'ik ben niet te koop' Geerts: je hebt je hele leven en vooral je gezin al jaren in de etalage staan, in de uitverkoop gegooid, voor grof geld. En melden dat iets reclame of een samenwerking was moest je al tijden, niet nu pas. Je kwam er alleen eerder meestal mee weg.

En boven de 100.000 volgers is je eigen schuld. Had je er maar niet zoveel moeten kopen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Shuri op 13-05-2026 14:52:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')