abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220773124
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220773383
😅 de titel 👏🏽
pi_220773500
Ik las hier iets over Annick. Ik kwam net haar Moederdag post tegen. Enige wat in mij opkwam: zullen ze uit elkaar zijn?
pi_220773779
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik las hier iets over Annick. Ik kwam net haar Moederdag post tegen. Enige wat in mij opkwam: zullen ze uit elkaar zijn?
Nee
pi_220773822
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ze is ook al alleen op vakantie geweest met dat mannetje
pi_220773828
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:49 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Omdat haar man ongeneeslijk ziek is. Daar deelt ze veel over dus ik snap niet zo goed waar die “verwarring” hier vandaan komt.
pi_220773865
Dbm: ze is pro vaccineren. Maar deze wou ze niet.
Flap zou HRM pas over 2 jaar krijgen en ze weet dat nu al?
Of zegt ze dat extra om haar boosheid nog meer te benadrukken.
Denk dat ze gewoon ook dat vaccin zou nemen maar nu is de beslissing voor haar gemaakt en daar kan ze niet tegen.
Ze glundert al net zo hard als Debbie zodra ze een nieuwe stempel op de bingokaart heeft, wat ziek.
pi_220773906
Nah, als haar zoon net zo'n hoogbegaafde snelle jelle is als de kinderen van alle andere fluflu's, heeft hij zijn HPV-bescherming alvast in the pocket, kan hij mooi voorlopen op de rest van zijn trage leeftijdsgenoten. Is hij iig beschermd. 🥳
Nu die BMR nog even inhalen.
pi_220773977
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:49 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Heeft ze niet een keer gedeeld dat zijn persoonlijkheid ook veranderd is door de hersentumor? Kan me voorstellen dat ze misschien daardoor dingen apart doen. Lijkt me heel zwaar, en niet netjes om hier te bespreken maar hoe ze het brengt is wel een beetje speculatief…
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_220773985
Ik geloof er in ieder geval geen bal van, van wat DBM allemaal beweert.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220773994
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:50 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Omdat haar man ongeneeslijk ziek is. Daar deelt ze veel over dus ik snap niet zo goed waar die “verwarring” hier vandaan komt.
Ik dacht haar man zal wel in het ziekenhuis liggen of dat het niet goed met hem gaat. Andere optie zou kunnen zijn dat ze een miskraam heeft gehad, geen idee of ze een tweede kindje willen.
pi_220773998
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:00 schreef AnnArt het volgende:
Nah, als haar zoon net zo'n hoogbegaafde snelle jelle is als de kinderen van alle andere fluflu's, heeft hij zijn HPV-bescherming alvast in the pocket, kan hij mooi voorlopen op de rest van zijn trage leeftijdsgenoten. Is hij iig beschermd. 🥳
Nu die BMR nog even inhalen.
Sowieso al die flu kids gaan met 8 de puberteit in 👌 dus eigenlijk zit hij safe met die hpv shot! Met 10 is hij geestelijk natuurlijk al 16... dan is het misschien te laat
pi_220774019
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:10 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik geloof er in ieder geval geen bal van, van wat DBM allemaal beweert.
Nee anders was het ook in het nieuws... die andere gevallen waren dat ook
pi_220774077
Dbm: ze is pro vaccineren. Maar deze wou ze niet.
Flap zou HRM pas over 2 jaar krijgen en ze weet dat nu al?
Of zegt ze dat extra om haar boosheid nog meer te benadrukken.
Denk dat ze gewoon ook dat vaccin zou nemen maar nu is de beslissing voor haar gemaakt en daar kan ze niet tegen.
Ze glundert al net zo hard als Debbie zodra ze een nieuwe stempel op de bingokaart heeft, wat ziek.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:09 schreef Lotteh het volgende:

[..]
Heeft ze niet een keer gedeeld dat zijn persoonlijkheid ook veranderd is door de hersentumor? Kan me voorstellen dat ze misschien daardoor dingen apart doen. Lijkt me heel zwaar, en niet netjes om hier te bespreken maar hoe ze het brengt is wel een beetje speculatief…
pi_220774100
Ze is in ieder geval alleen in huis want ze moet zelf koken en ze wilde niet met haar kindje ergens anders eten. Maar goed. Het blijft gissen.

En volgens mij wordt speculeren hier veel gedaan 😂 denk aan de Bollen-Walk-Wolf-Vanpelt periode
pi_220774134
quote:

[..]
Ik volg haar niet, ze komt wel af en toe voorbij op insta. Zij post, net als andere fluflu’s, graag vage dingen. Van anderen wordt dat hier ook besproken en ik zie daarom niet in waarom het in hun geval dan niet netjes zou zijn.
Dat ze besproken worden, dat er vragen worden gesteld etc. is een onderdeel van het bestaansrecht van fluflu’s. Daar kiezen ze zelf voor.
pi_220774199
Ben je net bevallen, staat Debbie hysterisch aan je deur zodat Liejum van zijn speen af kan. Daar zit je toch niet op te wachten?
pi_220774219
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben je net bevallen, staat Debbie hysterisch aan je deur zodat Liejum van zijn speen af kan. Daar zit je toch niet op te wachten?
En deze keer geen bolide te zien!
pi_220774226
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:21 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ze is in ieder geval alleen in huis want ze moet zelf koken en ze wilde niet met haar kindje ergens anders eten. Maar goed. Het blijft gissen.

En volgens mij wordt speculeren hier veel gedaan 😂 denk aan de Bollen-Walk-Wolf-Vanpelt periode
Vind het niet gepast om over zwangerschappen te speculeren, vind dat in dit geval wel wat anders dan van bijv een mcw , bij Annick en Roy is het wel een compleet andere situatie met een man die ongeneeslijk ziek is.
pi_220774258
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:50 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ja klopt maar de manier waarop ze momenteel dingen plaatst heb ik niet de indruk dat dat de reden was. Maar dat kan ik mis hebben. Zo komt het wel op mij over
pi_220774266
quote:

[..]
Dat zou goed kunnen hoor. Ik vat hem alleen anders. En dat ligt mogelijk aan mij ipv haar
pi_220774272
Is het niet gek dat ze nu pas gebeld wordt over de vaccinatie terwijl die een poos terug al gegeven is?
pi_220774431
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:41 schreef IlseMarije het volgende:
Is het niet gek dat ze nu pas gebeld wordt over de vaccinatie terwijl die een poos terug al gegeven is?
Ja... als je die andere nieuws berichten ziet werden de mensen al snel opgebeld
pi_220774434
Voordeel voor Flip is dat hij nu weer een knuffel mag uitzoeken. En misschien ook 1 voor zn zusje
pi_220774501
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 00:14 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Ohja? Vertel
Ze zegt: 'Toen stond Tim op dat veld na de wedstrijd en toen stond die kleine, daar kan ik nog om huilen als ik die foto zie, stond die kleine zo hartjes naar hem te sturen en Tim handkusjes.'
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')