Neequote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik las hier iets over Annick. Ik kwam net haar Moederdag post tegen. Enige wat in mij opkwam: zullen ze uit elkaar zijn?
Ze is ook al alleen op vakantie geweest met dat mannetjequote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik las hier iets over Annick. Ik kwam net haar Moederdag post tegen. Enige wat in mij opkwam: zullen ze uit elkaar zijn?
Omdat haar man ongeneeslijk ziek is. Daar deelt ze veel over dus ik snap niet zo goed waar die “verwarring” hier vandaan komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:49 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ze is ook al alleen op vakantie geweest met dat mannetje
Heeft ze niet een keer gedeeld dat zijn persoonlijkheid ook veranderd is door de hersentumor? Kan me voorstellen dat ze misschien daardoor dingen apart doen. Lijkt me heel zwaar, en niet netjes om hier te bespreken maar hoe ze het brengt is wel een beetje speculatief…quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:49 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ze is ook al alleen op vakantie geweest met dat mannetje
Ik dacht haar man zal wel in het ziekenhuis liggen of dat het niet goed met hem gaat. Andere optie zou kunnen zijn dat ze een miskraam heeft gehad, geen idee of ze een tweede kindje willen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:50 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Omdat haar man ongeneeslijk ziek is. Daar deelt ze veel over dus ik snap niet zo goed waar die “verwarring” hier vandaan komt.
Sowieso al die flu kids gaan met 8 de puberteit in 👌 dus eigenlijk zit hij safe met die hpv shot! Met 10 is hij geestelijk natuurlijk al 16... dan is het misschien te laatquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:00 schreef AnnArt het volgende:
Nah, als haar zoon net zo'n hoogbegaafde snelle jelle is als de kinderen van alle andere fluflu's, heeft hij zijn HPV-bescherming alvast in the pocket, kan hij mooi voorlopen op de rest van zijn trage leeftijdsgenoten. Is hij iig beschermd. 🥳
Nu die BMR nog even inhalen.
Nee anders was het ook in het nieuws... die andere gevallen waren dat ookquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:10 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik geloof er in ieder geval geen bal van, van wat DBM allemaal beweert.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:09 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Heeft ze niet een keer gedeeld dat zijn persoonlijkheid ook veranderd is door de hersentumor? Kan me voorstellen dat ze misschien daardoor dingen apart doen. Lijkt me heel zwaar, en niet netjes om hier te bespreken maar hoe ze het brengt is wel een beetje speculatief…
Ik volg haar niet, ze komt wel af en toe voorbij op insta. Zij post, net als andere fluflu’s, graag vage dingen. Van anderen wordt dat hier ook besproken en ik zie daarom niet in waarom het in hun geval dan niet netjes zou zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:09 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Heeft ze niet een keer gedeeld dat zijn persoonlijkheid ook veranderd is door de hersentumor? Kan me voorstellen dat ze misschien daardoor dingen apart doen. Lijkt me heel zwaar, en niet netjes om hier te bespreken maar hoe ze het brengt is wel een beetje speculatief…
En deze keer geen bolide te zien!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben je net bevallen, staat Debbie hysterisch aan je deur zodat Liejum van zijn speen af kan. Daar zit je toch niet op te wachten?
Vind het niet gepast om over zwangerschappen te speculeren, vind dat in dit geval wel wat anders dan van bijv een mcw , bij Annick en Roy is het wel een compleet andere situatie met een man die ongeneeslijk ziek is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:21 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ze is in ieder geval alleen in huis want ze moet zelf koken en ze wilde niet met haar kindje ergens anders eten. Maar goed. Het blijft gissen.
En volgens mij wordt speculeren hier veel gedaan 😂 denk aan de Bollen-Walk-Wolf-Vanpelt periode
Ja klopt maar de manier waarop ze momenteel dingen plaatst heb ik niet de indruk dat dat de reden was. Maar dat kan ik mis hebben. Zo komt het wel op mij overquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:50 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Omdat haar man ongeneeslijk ziek is. Daar deelt ze veel over dus ik snap niet zo goed waar die “verwarring” hier vandaan komt.
Dat zou goed kunnen hoor. Ik vat hem alleen anders. En dat ligt mogelijk aan mij ipv haarquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:09 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ja... als je die andere nieuws berichten ziet werden de mensen al snel opgebeldquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:41 schreef IlseMarije het volgende:
Is het niet gek dat ze nu pas gebeld wordt over de vaccinatie terwijl die een poos terug al gegeven is?
Ze zegt: 'Toen stond Tim op dat veld na de wedstrijd en toen stond die kleine, daar kan ik nog om huilen als ik die foto zie, stond die kleine zo hartjes naar hem te sturen en Tim handkusjes.'quote:
Ja heel gek! De overige kinderen zijn dezelfde dag nog gebeld namelijk!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:41 schreef IlseMarije het volgende:
Is het niet gek dat ze nu pas gebeld wordt over de vaccinatie terwijl die een poos terug al gegeven is?
Het is ook niet waar, daarom klopt het niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:40 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja heel gek! De overige kinderen zijn dezelfde dag nog gebeld namelijk!
Ik snap echt niet hoe ze er nu pas achter komen en hoe? Hoe kom je er na weken achter?
Persoonlijk denk ik dat ze nu pas dat artikel gezien heeft.. of iemand heeft gezegd "hey flip had toch last van zijn prik.. ik zag dit artikel is er niet iets mis gegaan?" En dat ze dacht wow goed verhaalquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:40 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja heel gek! De overige kinderen zijn dezelfde dag nog gebeld namelijk!
Ik snap echt niet hoe ze er nu pas achter komen en hoe? Hoe kom je er na weken achter?
ik vind het een vreemd verhaalquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat ze nu pas dat artikel gezien heeft.. of iemand heeft gezegd "hey flip had toch last van zijn prik.. ik zag dit artikel is er niet iets mis gegaan?" En dat ze dacht wow goed verhaal
Ze wou het al heel lang kennelijk. Nou we zullen zien!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:18 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik snap nog steeds niet wie er het idee kreeg om Sanneke die cadeaus te geven mbt broodbakken.
Gewoon koken is haar al te veel. Broodbakken is zeg maar niet perse het makkelijkste om te gaan doen, en zuurdesem al helemaal niet.
Het idee van zelf brood maken wil ze al heel lang, de daadwerkelijke uitvoering zal een heeeeeeel traag proces worden denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:19 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze wou het al heel lang kennelijk. Nou we zullen zien!
Aan zouden ze nu serieus gaan bakken en vormen aan een bureau ipv een aanrecht. Ik voel mijn rug al!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:57 schreef Harper het volgende:
AM die altijd al haar promotiezooi in een koffer of houten krat meeneemt, heeft nu een dienblad met haar uitgestalde desem "accessoires" op de achterbank staan. Eén keer flink remmen en het vliegt door de auto.
Ah ja, dat is wel een belangrijk nuance verschil, niet MCW maar zoon M. Dank voor terugluisteren. Al blijft dat ook wel bijzonder, een kind wisselt toch geen hartjes en handkusjes met de beste vriend van mamma die bij niemand bekend was als beste vriend van mamma.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:21 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze zegt: 'Toen stond Tim op dat veld na de wedstrijd en toen stond die kleine, daar kan ik nog om huilen als ik die foto zie, stond die kleine zo hartjes naar hem te sturen en Tim handkusjes.'
Mag ze een keer haar tikkie sluiten danquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:31 schreef TantePien1990 het volgende:
Las een reactie van Sanneke op Threads dat ze altijd al goed met geld kon omgaan. Haar broer niet. Maar als haar broer het niet kan in haar ogen, dan moet dat wel helemaal erg zijn
En dat aan het einde van de dag👏quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En ze kan Liejum optillen, ook knap
Ze deelde later dat Roy in het ziekenhuis ligt en dat dat de omstandigheden waren.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:09 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ja, dat blijft een raar verhaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:41 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel een belangrijk nuance verschil, niet MCW maar zoon M. Dank voor terugluisteren. Al blijft dat ook wel bijzonder, een kind wisselt toch geen hartjes en handkusjes met de beste vriend van mamma die bij niemand bekend was als beste vriend van mamma.
Ik dacht hetzelfde. En hoe gaan ze die zooi straks opruimen zonder kraan in de buurt?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:41 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Aan zouden ze nu serieus gaan bakken en vormen aan een bureau ipv een aanrecht. Ik voel mijn rug al!
Als ik naar de spullen kijk, wordt het een info-uurtje. Hoe maak je een starter, hoe maak je van je starter een deegje, wat doe je met dat deegje voordat het een nachtje de koelkast in gaat. Dat is voor een beginner echt veel te veel informatie. Je kan dus niet 'live' meedoen want er is al een deegje voorbereid.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. En hoe gaan ze die zooi straks opruimen zonder kraan in de buurt?
Of zou het niet een echte workshop maar meer een info-uurtje zijn?
Ze gaan in ieder geval niet bakken.
Klinkt toch ook als een onzinverhaal. Waarom zou zo'n jongetje van 8 handkusjes sturen naar een man, ook al is dat de beste vriend van mama. Uit zichzelf? Of omdat mama dat wilde? En daar zat papa toen nog gewoon bij?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:41 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel een belangrijk nuance verschil, niet MCW maar zoon M. Dank voor terugluisteren. Al blijft dat ook wel bijzonder, een kind wisselt toch geen hartjes en handkusjes met de beste vriend van mamma die bij niemand bekend was als beste vriend van mamma.
Ze was alleen met haar zoon erheen toch? Tim stuurde handkusjes gewoon na haar hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:19 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Klinkt toch ook als een onzinverhaal. Waarom zou zo'n jongetje van 8 handkusjes sturen naar een man, ook al is dat de beste vriend van mama. Uit zichzelf? Of omdat mama dat wilde? En daar zat papa toen nog gewoon bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |