abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220783803
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Iemand schreef hier dat AM wellicht spijt heeft van haar volgers die ze zelf heeft bijgekocht, daar geloof ik dus echt niet in .Ze komt een beetje sullig over soms , en haar zelfverkozen imago van een doorsnee slons helpt daar ook niet bij maar ze is zo gehaaid als wat, met haar mammavan .
Ik denk juist dat die volgers heel bewust gekocht zijn. Bv om zich aan te kunnen melden bij de reclame code commissie, zoals ze vanochtend zei. Misschien dat zo haar kanaal een meer officiele marketing status oid krijgt, waardoor ze misschien minder kwetsbaar is voor straffen van Instagram?

Ik roep maar wat hoor maar AM heeft inderdaad al vaak genoeg laten zien dat ze op zakelijk vlak niet dom is.
pi_220783821
Tienvanwil is voor mij ook echt irritainment. Hoe ze nu weer die schoenen uitpakt.
Mens, doe normaal.
pi_220783837
Chips uit plastic zakjes bij Tamara. Dat heb ik vaker gezien. Waarom?
Het doet me denken aan de plastic bekertjes die we altijd bij de familie Jelies zagen.

Microplastics, mjam.
pi_220783839
Sanneke heeft weer iets nieuws gezien waar ze benieuwd naar is. Dat wordt maandag op een draf naar de Hema! 🥳
pi_220783856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:41 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik heb ontdekt dat er whatsapp-supportgroepachtige groepen bestaan. Dan spreek je met elkaar af je dagelijks op 10 een comment geeft ofzo. Daarmee vergroot je je bereik.
Zoiets speelt ook onder accounts die over een bepaald onderwerp gaan. Meerdere keren voor gevraagd.
pi_220783935
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Tienvanwil is voor mij ook echt irritainment. Hoe ze nu weer die schoenen uitpakt.
Mens, doe normaal.
Dat openscheuren met haar mond! Echt, waarom?
Wat een raar overdreven gedoe hoe ze erop reageert ook. Irritainment inderdaad
pi_220783981
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:22 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat openscheuren met haar mond! Echt, waarom?
Wat een raar overdreven gedoe hoe ze erop reageert ook. Irritainment inderdaad
De laatste tijd valt me ook op dat Wilvantien dit overneemt. Probeert ook grappig te doen wanneer iets helemaal niet grappig is.
pi_220784185
Blokken jullie ook allemaal even 6 september in jullie agenda?! (Helaas staat dat weekend bij mij al vol)
pi_220784393
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:08 schreef Harper het volgende:
Het doet me denken aan de plastic bekertjes die we altijd bij de familie Jelies zagen.

Microplastics, mjam.
Dat vind ik wel wat overdreven hoor. Het handje popcorn zit misschien 10 minuten in een plastic zakje.

Sla en gesneden groenten, aardappels, appels en nog veel meer zitten in een plastic zak. Ook allemaal Vreselijk Slecht ende Gevaarlijk?
pi_220784440
Die kip in de hoed lijkt mij toch zo vies. Alle ingredienten apart lust ik, maar ik vind de combinatie echt niet te doen.
Wat hadden ze nou over zijn werk bij Shell tijdens het eten, ik verstond het niet.
pi_220784528
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De laatste tijd valt me ook op dat Wilvantien dit overneemt. Probeert ook grappig te doen wanneer iets helemaal niet grappig is.
Ze kwamen ook voorbij bij howcanimakethisaboutme
pi_220784595
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze kwamen ook voorbij bij howcanimakethisaboutme
Met wat? Ik volg dat account niet , dus helaas niet gezien.
pi_220784616
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:08 schreef Harper het volgende:

Microplastics, mjam.
Ik val meer over de combinatie van haar avondeten, kerrie kip met satesaus en witte bonen in tomatensaus

Dit kan mijn exotische hart niet aan
pi_220784694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Met wat? Ik volg dat account niet , dus helaas niet gezien.
Nee ik ook niet
En wil en tien trouwens ook niet
Storie dat de een de ander troost na voor de zoveelste keer uit de put te krabbelen.
En dat jankend met de camera erop
pi_220784703
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat vind ik wel wat overdreven hoor. Het handje popcorn zit misschien 10 minuten in een plastic zakje.

Sla en gesneden groenten, aardappels, appels en nog veel meer zitten in een plastic zak. Ook allemaal Vreselijk Slecht ende Gevaarlijk?
Ik let erop, vanwege gezondheids- en milieuoverwegingen.
Maar het is niet altijd te vermijden.
pi_220784722
Debbie die haar “puber” (meisje van 8 maar goed) geld geeft om te lachen op de schoolfoto anders gaat ze boos kijken. Tja daar vind ik wat van. Vorig jaar keek onze peuter (of was hij stiekem ook al puber) ook boos op de schoolfoto, vond ik eigenlijk juist grappig. Enne wedden dat haar dochter niet boos gaat kijken überhaupt. Wat een onzin.
pi_220784725
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:57 schreef Earring het volgende:

[..]
Nee ik ook niet
En wil en tien trouwens ook niet
Storie dat de een de ander troost na voor de zoveelste keer uit de put te krabbelen.
En dat jankend met de camera erop
Ah, ja dat was weer een mooi staaltje acteerwerk.
Ik kijk anoniem bij ze. Ik zie ze ook wel in het wild. Vind ik dan altijd bijzonder hoeveel ik over ze weet terwijl ik ze niet eens ken.
pi_220784731
[quote]0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:46 schreef Moppie1982 het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:46 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik val meer over de combinatie van haar avondeten, kerrie kip met satesaus en witte bonen in tomatensaus

Dit kan mijn exotische hart niet aan
Inderdaad een vreemde combinatie, maar was ze niet bezig om de kelderkast leeg te eten? Daar heeft het misschien mee te maken.
pi_220784735
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:24 schreef Roesssst het volgende:
Die kip in de hoed lijkt mij toch zo vies. Alle ingredienten apart lust ik, maar ik vind de combinatie echt niet te doen.
Wat hadden ze nou over zijn werk bij Shell tijdens het eten, ik verstond het niet.
Ik at het in mijn studententijd regelmatig en het is gek genoeg erg lekker!
Maar met kerrie in plaats van kaas.
pi_220784808
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:01 schreef Spezi het volgende:
Debbie die haar “puber” (meisje van 8 maar goed) geld geeft om te lachen op de schoolfoto anders gaat ze boos kijken. Tja daar vind ik wat van. Vorig jaar keek onze peuter (of was hij stiekem ook al puber) ook boos op de schoolfoto, vond ik eigenlijk juist grappig. Enne wedden dat haar dochter niet boos gaat kijken überhaupt. Wat een onzin.
Mijn god, die is niet goed bij haar hoofd
pi_220784869
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:02 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Inderdaad een vreemde combinatie, maar was ze niet bezig om de kelderkast leeg te eten? Daar heeft het misschien mee te maken.
Alsnog 😂😂😂 satesaus met kerrie kip doe normaal 😂😂😂😂
pi_220784875
AM zou pas moeite in haar haar steken als ze er iets aan kan verdienen zoals bv een verwenbox met workshops ofzo.
pi_220784886
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:01 schreef Spezi het volgende:
Debbie laat zich onder druk zetten door die 8-jarige puber van d'r?
Koekkoek. Als mijn 7-jarige dat zou roepen dan zou ik zeggen: joh prima, kijk je lekker boos op de foto. Bestel de schoolfoto toch wel, al is het maar voor als hij ooit gaat trouwen 😂😂😂
pi_220784901
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Mmm als je thuis bent, doe je het toch in een schaaltje haha ben niet echt zo van anti plastic ofzo maar thuis doe ik altijd alles in schaaltjes
pi_220784964
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:18 schreef Maremare het volgende:

[..]
Debbie laat zich onder druk zetten door die 8-jarige puber van d'r?
Koekkoek. Als mijn 7-jarige dat zou roepen dan zou ik zeggen: joh prima, kijk je lekker boos op de foto. Bestel de schoolfoto toch wel, al is het maar voor als hij ooit gaat trouwen 😂😂😂
Eigenlijk niks anders dan Debbie met Roy doet. Die katten hoefden van hem niet maar was binnen een dag geregeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')