Precies dat! En de meeste kinderen doen het echt niet hoor tegenover een fotograaf en hun hele klas… en anders precies mooi materiaal voor laterquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:18 schreef Maremare het volgende:
[..]
Debbie laat zich onder druk zetten door die 8-jarige puber van d'r?
Koekkoek. Als mijn 7-jarige dat zou roepen dan zou ik zeggen: joh prima, kijk je lekker boos op de foto. Bestel de schoolfoto toch wel, al is het maar voor als hij ooit gaat trouwen 😂😂😂
Ja inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Goed voorbeeld doet goed volgen, mini-Debbie in de dop 🫣quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eigenlijk niks anders dan Debbie met Roy doet. Die katten hoefden van hem niet maar was binnen een dag geregeld.
Nee die "stoerheid" van thuis verdwijnt vanzelf onder een beetje groepsdruk. Maar Debbie is natuurlijk in gedachten alweer druk aan het nadenken over allerlei fotocadeaus voor de halve familie. En dan moet haar oogappeltje er natuurlijk wel prachtig op staan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:23 schreef Spezi het volgende:
[..]
Precies dat! En de meeste kinderen doen het echt niet hoor tegenover een fotograaf en hun hele klas… en anders precies mooi materiaal voor later
10 kinderen, 10 bakjes. Geen vaatwasser.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Mmm als je thuis bent, doe je het toch in een schaaltje haha ben niet echt zo van anti plastic ofzo maar thuis doe ik altijd alles in schaaltjes
Naast de bergen was ook bergen afwas, ik snap het zakje wel. En boeie ook.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:39 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
10 kinderen, 10 bakjes. Geen vaatwasser.
Maar vind het idd heel ongezellig staan.
Precies wat ik denk als het hier over krokante truien gaat, dat boeit mij dan weer niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:03 schreef Missinglink24 het volgende:
Joh
[..]
Naast de bergen was ook bergen afwas, ik snap het zakje wel. En boeie ook.
Vond het vooral nogal oud en vergeeld. Vind dat zelf niet fijn lezen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Wel mooi dat Judith net doet of Bob de hele dag gelezen heeft terwijl hij op alle foto's, op twee na of zo, op dezelfde bladzijde leest 😂😂 Verder eens wat hierboven gezegd werd, dit is geen boek voor zijn niveau. Hij snapt waarschijnlijk de helft niet van wat hij leest.
Die kreeg ik ook alleen als we naar buiten gingen 😂quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:43 schreef Roesssst het volgende:
Het plastic zakje is de moderne koffiefilter waaruit ik vroeger mijn chips kreeg.
Onzin 😂 drie zijn er al groot, dan moet je er 7 afwassen ja so be itquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:39 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
10 kinderen, 10 bakjes. Geen vaatwasser.
Maar vind het idd heel ongezellig staan.
Ja dat sowieso 😅 mij niet bellenquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:23 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Precies wat ik denk als het hier over krokante truien gaat, dat boeit mij dan weer niet.
Bergen afwas, geen vaatwasser.Ik denk dan, was gestopt na 4. Ofzo.
Misschien heeft ze dat ook wel buiten gekregen. Maar om te beginnen over popcorn in een plastic zakje want microplastics vind ik dan weer geneuzel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook alleen als we naar buiten gingen 😂
Hahaha maakt en verder ook niet uit hoor, ze doet maarquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat ook wel buiten gekregen. Maar om te beginnen over popcorn in een plastic zakje want microplastics vind ik dan weer geneuzel.
Het lijkt wel een wedstrijdje 'wie heeft het hoogbegaafdste kind (omdat ik zelf zo slim ben) af en toe.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Echt, wat maakt het uit? Hij leest zo te zien de hele dag en dus is het passend.
Ze kan er niets aan doen, maar ze heeft een hele nare uitstraling. In combinatie met de gemaakte aangeleerde lachje, het betweterige gedrag en het infantiele benaderen van M, maakt dat het gewoon een vervelende vrouw is om naar te kijken en aan te horen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Dion leest kind voor. Sanneke moet weer filmen en aandacht van kind opeisen. En die lach van haar😈
Ik vind zoveel andere dingen hier geneuzelquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat ook wel buiten gekregen. Maar om te beginnen over popcorn in een plastic zakje want microplastics vind ik dan weer geneuzel.
Dat laatste, ik kom er 1x per week, max 2x maar dat is zelden. Ik heb dan een lijstje en kijk ook eigenlijk verder nergens naar. Dus ik kan zomaar missen dat chocola 0,29 is, we eten dan ook weinig chocola. Of moet ik dan meteen een hele doos kopen voor de heb? Zelfde voor andere dingen, zie ik dat het goedkoop is dan neem ik er 1 extra van maar geen karren vol om de heb. Ik heb echt wat beters te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:09 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ze kan er niets aan doen, maar ze heeft een hele nare uitstraling. In combinatie met de gemaakte aangeleerde lachje, het betweterige gedrag en het infantiele benaderen van M, maakt dat het gewoon een vervelende vrouw is om naar te kijken en aan te horen.
Die gaat het echt nog zo zwaar krijgen in het opgroeien van M.
Nu kan ze nog lekker in haar veilige bubbeltje blijven, alles honend weglachen en zich boven iedereen denken te plaatsen. Maar die gaat zich straks heel moeilijk redden en tegen alles en iedereen aanbotsen.
En nee Sanne, niet iedereen heeft naar de winkels gaan als hoogste prioriteit en enige dagelijks uitje.
Hier net zo. Ik ga naar één supermarkt, de bakker, de kaasboer en de slager. En dat doe ik 1x p/w. Ik heb namelijk wel een leven.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:33 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dat laatste, ik kom er 1x per week, max 2x maar dat is zelden. Ik heb dan een lijstje en kijk ook eigenlijk verder nergens naar. Dus ik kan zomaar missen dat chocola 0,29 is, we eten dan ook weinig chocola. Of moet ik dan meteen een hele doos kopen voor de heb? Zelfde voor andere dingen, zie ik dat het goedkoop is dan neem ik er 1 extra van maar geen karren vol om de heb. Ik heb echt wat beters te doen.
Net zoals die zogenaamde slimme aanbiedingen. Onnodige troep aanschaffen wat je niet nodig hebt, voor de heb. Allemaal ongezonde bende.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:33 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dat laatste, ik kom er 1x per week, max 2x maar dat is zelden. Ik heb dan een lijstje en kijk ook eigenlijk verder nergens naar. Dus ik kan zomaar missen dat chocola 0,29 is, we eten dan ook weinig chocola. Of moet ik dan meteen een hele doos kopen voor de heb? Zelfde voor andere dingen, zie ik dat het goedkoop is dan neem ik er 1 extra van maar geen karren vol om de heb. Ik heb echt wat beters te doen.
Klinkt als een recept van dbmquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:46 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik val meer over de combinatie van haar avondeten, kerrie kip met satesaus en witte bonen in tomatensaus
Dit kan mijn exotische hart niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |