abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 april 2026 @ 11:59:03 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220611324
Wat weet jij over capibara's?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220611391
Capibara's zijn familie van de cavia. Wist ik niet :D
Moet nooit meer een cavia, gilbeesten :') Wil helemaal geen huisdieren meer, eigenlijk.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf zondag 19 april 2026 @ 12:17:42 #3
148247 taxibabe
pi_220611418
https://www.hofvaneckberg(...)bij-hof-van-eckberge

Geweldig nieuws, vanaf morgen (18 april) is ons gloednieuwe capibaraverblijf geopend! Kom langs in de meivakantie en neem een kijkje bij deze unieke reuzenknaagdieren, die niet alleen binnen en buiten te zien zijn, maar ook in onze grote zwemvijver!
  Redactie Frontpage zondag 19 april 2026 @ 12:58:06 #4
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220611661
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:17 schreef taxibabe het volgende:
https://www.hofvaneckberg(...)bij-hof-van-eckberge

Geweldig nieuws, vanaf morgen (18 april) is ons gloednieuwe capibaraverblijf geopend! Kom langs in de meivakantie en neem een kijkje bij deze unieke reuzenknaagdieren, die niet alleen binnen en buiten te zien zijn, maar ook in onze grote zwemvijver!
Lekekr dichtbij :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 19 april 2026 @ 13:34:09 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220611868
Capibaras zijn echt leuk en schattig en makkelijk, Schotse hooglanders hou ik toch liever op afstand _O-
Ik zag hier van de week een smaragdhagedis, joekel van 30 cm, supermooi!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220612128
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Capibaras zijn echt leuk en schattig en makkelijk, Schotse hooglanders hou ik toch liever op afstand _O-
Ik zag hier van de week een smaragdhagedis, joekel van 30 cm, supermooi!
Sowieso hoef ik ze geen van allen in mijn bed of achtertuin. :P
  zondag 19 april 2026 @ 14:07:16 #7
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220612138
Een achtertuin waar ik wat geitjes zou kunnen houden zou ik dan wel leuk vinden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220612172
Geitjes. O+ Baby geitjes die zo ongecontroleerd huppelen.
  zondag 19 april 2026 @ 14:13:38 #9
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612183
Oh ik zou hier best een paar capicara's willen hebben.
Of een stel alpacas. Geiten hebben we op de no go lijst gezet want hou die maar eens uit je moestuin, the drama!
Maar we moeten eerst een kippenhok regelen, dan kunnen we aan de kipjes.
We hebben twee stallen/schuren, en gisteren waren we toevallig aan het bespreken hoe we aan een kant een kippenren willen realiseren.
Aan de andere kant hebben wss varkens gestaan.
Maar beide schuren hebben een leghok ingebouwd.
Idealiter nemen we dus ook nog iets wat ons gaat helpen het gras kort te houden.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 19 april 2026 @ 14:15:39 #10
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220612203
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou hier best een paar capicara's willen hebben.
Of een stel alpacas. Geiten hebben we op de no go lijst gezet want hou die maar eens uit je moestuin, the drama!
Maar we moeten eerst een kippenhok regelen, dan kunnen we aan de kipjes.
We hebben twee stallen/schuren, en gisteren waren we toevallig aan het bespreken hoe we aan een kant een kippenren willen realiseren.
Aan de andere kant hebben wss varkens gestaan.
Maar beide schuren hebben een leghok ingebouwd.
Idealiter nemen we dus ook nog iets wat ons gaat helpen het gras kort te houden.
Shetlandpony's of ezeltjes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 19 april 2026 @ 14:16:02 #11
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612211
Mijn oma had dus geiten, heel leuk, maar die braken altijd uit en vraten de hele moestuin kaal en overal in het dorp vernielden ze van alles.
Dus die nemen we niet.
Ze zijn wel ook lekker.
Sate kambing :9~
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220612259
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:17 schreef taxibabe het volgende:
https://www.hofvaneckberg(...)bij-hof-van-eckberge

Geweldig nieuws, vanaf morgen (18 april) is ons gloednieuwe capibaraverblijf geopend! Kom langs in de meivakantie en neem een kijkje bij deze unieke reuzenknaagdieren, die niet alleen binnen en buiten te zien zijn, maar ook in onze grote zwemvijver!
Wij gaan naar Eibergen op vakantie, dat zit daar heel dichtbij zie ik, de 9 jarige is dol op capibaras dus deze gaat op onze to do lijst O+
pi_220612262
Quote ipv edit
  zondag 19 april 2026 @ 14:21:32 #14
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612267
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:15 schreef livelink het volgende:

[..]
Shetlandpony's of ezeltjes.
:D Daar heb ik dus helemaal niks mee.
En ezels maken ook kabaal!

Maar we zagen hier wel mini koeien te koop staan, oh my O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf zondag 19 april 2026 @ 14:29:43 #15
148247 taxibabe
pi_220612399
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 14:20 schreef Schanu het volgende:

[..]
Wij gaan naar Eibergen op vakantie, dat zit daar heel dichtbij zie ik, de 9 jarige is dol op capibaras dus deze gaat op onze to do lijst O+
Ooh waar gaan jullie heen?Jaa, Hof van Eckberge zit in Eibergen, voor ons op fiets/loopafstand!. :P Als jullie van zwemmen houden, het buitenzwembad ligt ernaast. Voor meer tips, geef ff een dm/pm
pi_220612409
Capibara’s O+. Ik baal nog steeds enorm dat ik ze in Peru niet heb gezien in het wild. Ik was niet helemaal fit en besloot die ochtend de excursie (om 5 uur op weg) over te slaan. Vriend heeft toen een heel gezin capibara’s gezien en ik dus niet ;(. Na 15 jaar zit me dat nog dwars :D.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220612438
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou hier best een paar capicara's willen hebben.
Of een stel alpacas. Geiten hebben we op de no go lijst gezet want hou die maar eens uit je moestuin, the drama!
Maar we moeten eerst een kippenhok regelen, dan kunnen we aan de kipjes.
We hebben twee stallen/schuren, en gisteren waren we toevallig aan het bespreken hoe we aan een kant een kippenren willen realiseren.
Aan de andere kant hebben wss varkens gestaan.
Maar beide schuren hebben een leghok ingebouwd.
Idealiter nemen we dus ook nog iets wat ons gaat helpen het gras kort te houden.
Ouessant-schaapjes? Die blijven klein en zijn denk ik niet zo vernielzuchtig. De schattigheidsfactor is een bonus :+.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220612441
Ik vind stokstaartjes leuker O+

Vandaag móet de belastingaangifte af van mezelf. Ik denk dat ik klaar ben, ben nu aan het controleren.
  zondag 19 april 2026 @ 14:45:51 #19
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612515
Ouessantjes zijn leuk maar schapen zijn moeten geschoren. Ja ik weet het alpaca's ook.
Maar goed, eerst kippen, en dan kijken we verder.
En donderdag krijgen we er twee honden bij, elk een, van een hele goede fokker uit Kroatië, die twee honden terug gekregen heeft en wilde herplaatsen. Ze komt ze zelf brengen, heel benieuwd.
Ik neem die van 8 en mijn buurman die van bijna 1 jaar.
Het zijn Xoloitzcuintle, en die heb ik nog niet.
Mijn buurman heeft een reu van 2 jaar, ook een grote.
Maar ik mis mijn grande peruaan zo enorm en dit is zo een buitenkans.
We hoeven alleen de castratie van beide dames te betalen ( 100 euro per hond, wtf hahaha) en een deel van de benzine kosten. De fokker wil ze heel graag hier plaatsen O+
Het is een heel zeldzaam ras.
Er was ook nog een chinese naakthond die mss mee zou komen, van een andere fokker, maar ik geloof dat dat niet door gaat.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220612529
Ik wil heel graag een mini-ezeltje in de tuin O+ Denk alleen niet dat mn buren daar blij van worden en mn tuin is te klein :')

Net zoon en bestie naar Afas gebracht, concert van Skillet. Ze wilden vroeg zijn omdat, vooraan staan. Nou, ze staan in de rij hoor! Met 3 mensen voor zich _O-
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 19 april 2026 @ 14:50:33 #21
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612585
Nou dan staan ze wel vooraan in elk geval :D
Ik ga maar weer naar buiten.
Binnen is het hier echt koud, buiten is het heerlijk.
Als het huis in de zomer ook zo koel blijft zitten we helemaal top zo!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220612615
Daarom :D De vader van bestie brengt ze vanavond eten, hoeven ze de rij...niet uit.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220612632
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga maar weer naar buiten.
Binnen is het hier echt koud, buiten is het heerlijk.
Hier ook vandaag. Zo jammer dat ik een rijtje binnen-klusjes te doen heb vandaag.
pi_220612656
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:29 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Ooh waar gaan jullie heen?Jaa, Hof van Eckberge zit in Eibergen, voor ons op fiets/loopafstand!. :P Als jullie van zwemmen houden, het buitenzwembad ligt ernaast. Voor meer tips, geef ff een dm/pm
Wij gaan naar Eibernest (Capfun), van komende vrijdag tm volgende week zaterdag.

We willen sowieso een dagje Duitsland want dat willen de kinderen heel graag, en nu dus zeker ook een dagje Hof van Eckberge O+ ik doe je even een pm want voor de rest hebben we nog niet echt bedacht wat we kunnen doen!
pi_220612675
Eibernest! Daar ben ik 40+ jaar geleden geweest. En latere jaren op paardenkamp ertegenover, bij Nijhuis O+
Veel plezier alvast, Schanu!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 19 april 2026 @ 15:04:57 #26
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612694
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Daarom :D De vader van bestie brengt ze vanavond eten, hoeven ze de rij...niet uit.
Ze zijn toch met zijn tweetjes en je krijgt daar overal eten!

Ik zocht net mijn trimscharen en vond mijn zonnebril waarvan ik dacht dat ik hem in de camper had laten liggen.
Ben echt buitensporig blij *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf zondag 19 april 2026 @ 16:05:07 #27
148247 taxibabe
pi_220613036
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:58 schreef Schanu het volgende:

[..]
Wij gaan naar Eibernest (Capfun), van komende vrijdag tm volgende week zaterdag.

We willen sowieso een dagje Duitsland want dat willen de kinderen heel graag, en nu dus zeker ook een dagje Hof van Eckberge O+ ik doe je even een pm want voor de rest hebben we nog niet echt bedacht wat we kunnen doen!
Leuk! Je hebt een pm terug!
  zondag 19 april 2026 @ 17:32:56 #28
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_220613777
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:58 schreef Schanu het volgende:

[..]
Wij gaan naar Eibernest (Capfun), van komende vrijdag tm volgende week zaterdag.

We willen sowieso een dagje Duitsland want dat willen de kinderen heel graag, en nu dus zeker ook een dagje Hof van Eckberge O+ ik doe je even een pm want voor de rest hebben we nog niet echt bedacht wat we kunnen doen!
Hof van Eckberge is leuk, vooral het buitendeel (dieren + grote (water) speeltuin). Binnen is ook een binnenspeeltuin, die vonden wij veel te druk (vooral t geluid), en we zijn toen ondanks het matige weer buiten gaan zitten. Mocht je toch binnen willen zitten: reserveer een tafeltje, anders kan t zijn dat je pech hebt...

Misschien voor oudste je handig om te weten: er is binnen een relax/chill/ snoezelruimte (zachte muziek, zacht licht, kussens). Toen wij er waren vaak rustig, soms moet je er als ouder zelf assertief wat drukke kinderen wegsturen (ik heb daar zelf nooit zo'n moeite mee 😉)
pi_220614016
We hebben de puberinvasie overleefd trouwens. Gister zijn ze naar een klimpark geweest, dat vonden ze gelukkig wel leuk. Helaas was het niet heel lekker weer, maar het mocht de pret niet drukken. De jongste was uit logeren bij opa en oma, dus wij bestelden pizza voor de pubers en gingen zelf uit eten. Dat was echt een eeuwigheid geleden O+.

Het huis stond er nog toen we weer thuis kwamen. Om 1 uur heb ik wel gevraagd om zachter te doen en tv uit. Om 2 uur heb ik ze nog gehoord, daarna heb ik zelf iig geslapen tot 6 uur :'). Toen waren de heren ook weer/nog wakker, wie zal het zeggen.

Twee pubers besloten zelf om 8.30 naar huis te fietsen, hoefden ook geen ontbijt :?. Ze moesten ‘s middags ook nog weg en wilden thuis bijslapen _O-. De derde had een voetbalwedstrijd en werd om 9.30 opgehaald. Daarna is onze eigen puber weer op bed gaan liggen en sliep tot ca. 16.00… Hopelijk slaapt hij straks ook nog gewoon.

Maar leuke jongens volgens mij, al waren ze vrij socially awkward allemaal. Small talk is nog niet zo ingeburgerd :+.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220614233
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 12:58 schreef Troel het volgende:

[..]
Lekekr dichtbij :D
Vanaf hier 2:38 uur. -O-
  zondag 19 april 2026 @ 18:29:19 #31
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220614274
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik wil heel graag een mini-ezeltje in de tuin O+ Denk alleen niet dat mn buren daar blij van worden en mn tuin is te klein :')

Net zoon en bestie naar Afas gebracht, concert van Skillet. Ze wilden vroeg zijn omdat, vooraan staan. Nou, ze staan in de rij hoor! Met 3 mensen voor zich _O-
Hoe laat gaan de deuren open? Leuk dat ze zo enthousiast zijn :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220614640
Ik dacht waar ken ik de naam van maar wij zijn daar jaren geleden geweest in Corona tijd, Hof van Eckberge dus.

Ik heb niets met Capibara's, opgeblazen cavia's vind ik het. Gelukkig is Juul ook uit de Capibara fase.

Kan je geen boer in de omgeving vragen om koeien of schapen te lenen ohoh? Een vriendin woont op een enorm kavel waar een mega huis op wordt gebouwd. Zij hebben afspraken gemaakt met wat boeren om daar af en toe het vee te laten grazen. Anders zijn ze non stop aan het maaien.
pi_220614859
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 18:29 schreef livelink het volgende:

[..]
Hoe laat gaan de deuren open? Leuk dat ze zo enthousiast zijn :D
18.30 gingen ze open en ze staan vooraan :D
Staan ze wel pal voor de boxen dus ik hoop dat de Loops werken.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 19 april 2026 @ 19:47:21 #34
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220615045
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 19:36 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
18.30 gingen ze open en ze staan vooraan :D
Staan ze wel pal voor de boxen dus ik hoop dat de Loops werken.
Ja, dat is wel echt heel belangrijk. Mijn zoon draagt ze heel trouw. Hij heeft ze ook standaard bij zich.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf zondag 19 april 2026 @ 19:53:22 #35
148247 taxibabe
pi_220615193
Een filmpje over de capibara bij Hof van Eckberge!
https://www.tubantia.nl/h(...)is-dat-hem~af4a6cb9/
pi_220615280
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 19:47 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, dat is wel echt heel belangrijk. Mijn zoon draagt ze heel trouw. Hij heeft ze ook standaard bij zich.
True, hij had nog geen shirt van Skillet dus hij heeft die meteen aangetrokken. Bestie heeft Metallica aan maar dat wilde zoon niet. Die droeg zn Stranger Things shirt :D
Zijn kast hangt vol met bandshirts, draagt of die of ST. Of Manga.

Hij heeft al een Iron Maiden shirt, voor als ie naar dat concert gaat :D
Maar die van jou neemt het shirt mee, trekt het niet van te voren aan?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 19 april 2026 @ 20:43:33 #37
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220615669
@Phaidra, klinkt als een geslaagd puberpartijtje!
@exode, gek genoeg wonen we niet in een boerengebied hoor.
Mensen hebben hier wel kippen, we horen geiten ezels runderen en varkens maar uit welke tuinen die geluiden komen weten we niet precies.
We hebben geen mega tuin voor Hongaarse begrippen maar onze straat zit dusdanig tussen twee heuvels/bergen geklemd dat wij wel zo een beetje de grootste tuin hier hebben!
En het is zeker groot genoeg voor wat vee hoor, het is ook duidelijk dat hier varkens en kippen waren eerst.

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 19-04-2026 21:34:56 ]
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage zondag 19 april 2026 @ 20:46:44 #38
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220615688
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 20:01 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
True, hij had nog geen shirt van Skillet dus hij heeft die meteen aangetrokken. Bestie heeft Metallica aan maar dat wilde zoon niet. Die droeg zn Stranger Things shirt :D
Zijn kast hangt vol met bandshirts, draagt of die of ST. Of Manga.

Hij heeft al een Iron Maiden shirt, voor als ie naar dat concert gaat :D
Maar die van jou neemt het shirt mee, trekt het niet van te voren aan?
Mooi, dan kan ik 'm daar aan herkennen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220616396
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 20:46 schreef Troel het volgende:

[..]
Mooi, dan kan ik 'm daar aan herkennen ;)
Echt wel :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220616712
Kak, ik kom er net achter dat ik vorige week iets besteld heb via een dropshipper. Normaal ben ik daar eigenlijk heel alert op. Maar vorige week blijkbaar niet.

Voor man een nieuwe winterjas besteld (in de aanbieding dus niet super duur, maar aanbieding is wel redelijk logisch als de lente is ingegaan leek me).
Nu vroeg ik me net af of hij er nog iets van had gehoord (ik dacht dat ik wellicht zijn mailadres had gebruikt).
Maar na terugzoeken blijk ik mezelf aardig in de vingers gesneden te hebben. En als ik verder gekeken had dan m’n neus lang is, had ik het gewoon gezien

(Zelfde dag verzonden, binnen 6-10 dagen in huis, retourneren: omdat de levering kosten heeft gemaakt zijn we genoodzaakt om 15 euro in te houden van de betaalde kosten.. (en daar zitten de kosten voor terugzenden nog niet bij), en zo nog wat red flags, waar ik gewoon niet naar gekeken heb)

Zo stom van mezelf dat ik niet verder gekeken heb dan m’n neus lang is..
pi_220616737
Kan gebeuren, Hillie. Soms is het gewoon heel onduidelijk. Zelfs bij amazon moet je nu uitkijken omdat er externe verkopers tussenzitten die soms een levertijd van maanden hebben.
Hopelijk komt die jas wel en is er niets mis mee.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 20 april 2026 @ 08:01:22 #42
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220616974
Ugh ja annoying is dat he?
Hopelijk komt ie gewoon en is het wat en hoeft ie niet terug.
Over band shirts gesproken, hoe dom is die trent om band shirts te dragen waar terwijl je die hele band niet kent?
Vooral H&M verkoopt er veel.
Ik heb er daar wel ook een paar gekocht omdat ik die bands echt leuk vond.
Ik loop er nog steeds graag in. Prince, Beyoncé, Billie Eilish, en H&M had Garbage en Pearl Jam geloof ik, en de Billie Eilisg trui die ik nu aan heb ook. Op de basisschool droeg ik al een Madonna shirt van de Who's That Girl tour waar we heen waren geweest, ik ben er nooit van genezen.
:+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 08:05:44 #43
148247 taxibabe
pi_220616986
Mijn 6-jarige heeft ook een bandshirt, van Rammstein :+
Hij vraagt ons regelmatig om liedjes van Rammstein op te zetten O+
  maandag 20 april 2026 @ 08:16:23 #44
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617025
Ja hij kent ze dus, dat is dan wel heel tof!
H&M heeft ook van die hele toffe baby shirtjes van Run DMC en zo.
Maar die zou je je baby niet aantrekken als je die bands niet kent denk ik toch?
Ik heb ze wel eens vermaakt voor de honden 8-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617029
Ach, die trend had je 20 jaar terug al. Toen had ik ineens shirtjes van Jim Morrison te pakken. :D
Ergens uit zo’n hip winkeltje in Antwerpen.
En wie weet kent die jonge generatie de artiesten wel. :+
pi_220617034
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 08:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja hij kent ze dus, dat is dan wel heel tof!
H&M heeft ook van die hele toffe baby shirtjes van Run DMC en zo.
Maar die zou je je baby niet aantrekken als je die bands niet kent denk ik toch?
Ik heb ze wel eens vermaakt voor de honden 8-)
Ja, Large verkoopt ook al jaren baby rompertjes en shirtjes van rocksterren. :Y
  maandag 20 april 2026 @ 08:23:04 #47
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617045
Nou als ik die hippe jonge meiden met Nirvana shirts en Smashing Pumpins zie denk ik echt zing eens een liedje dan!
Large heeft een specifiek publiek, dat is toch anders dan H&M.
Mijn fijnste Billie shirt heb ik voor ik weg ging aan Hannah gegeven, die is 11 maar die is wel echt enorme fan :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617060
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou als ik die hippe jonge meiden met Nirvana shirts en Smashing Pumpins zie denk ik echt zing eens een liedje dan!
Large heeft een specifiek publiek, dat is toch anders dan H&M.
Mijn fijnste Billie shirt heb ik voor ik weg ging aan Hannah gegeven, die is 11 maar die is wel echt enorme fan :D
Large Popmerchandising O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 08:31:33 #49
148247 taxibabe
pi_220617074
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 08:28 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Large Popmerchandising O+
Jaaa! Daar komt zijn Rammstein shirt ook vandaan! O+
pi_220617080
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou als ik die hippe jonge meiden met Nirvana shirts en Smashing Pumpins zie denk ik echt zing eens een liedje dan!
Large heeft een specifiek publiek, dat is toch anders dan H&M.
Mijn fijnste Billie shirt heb ik voor ik weg ging aan Hannah gegeven, die is 11 maar die is wel echt enorme fan :D
Wellicht niet nee. Maar denk dat zoiets bij H&M 20 jaar terug ook al was. Dus per aantal generaties komt dat doodleuk weer terug.
Ik kan me er in elk geval niet meer aan storen, al deed ik dat toen wel! :D
Misschien dachten ouwe lullen dat ook over mij met mijn Jim-shirt.
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 08:35:35 #51
148247 taxibabe
pi_220617084
Kind is nu helemaal gek van dit liedje:
Bekijk deze YouTube-video

Bij het refrein zingt hij knikkerhard mee 'Zoooo ik ook!!!' _O-
pi_220617096
C&A heeft ook wel van die shirts, zoon heeft daar zn Iron Maiden en Guns N' Roses shirts vandaan. Die draagt ook alleen shirts van bands die hij goed vindt.
Ik ook, Toto :D Mijn eerste bandshirt was na mijn eerste Duran Duran concert in 1987, the Strange Behavior Tour, daarna nog shirts uit de UK gehaald en ik heb ze allemaal gedragen.
Nu heb ik een stuk of 7? Totoshirts en die draag ik soms, gewoon omdat het kan :P
Oh, ik heb ook 1 Duran Duran shirt, gekocht bij het concert vorig jaar maar nog niet gedragen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mushanga71 op 20-04-2026 08:46:45 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220617136
Mijn zus heeft een hele reeks Madonna shirts maar die draagt ze nooit. Puur om mooi in de kast te hangen als herinnering.

Hoewel..denk wel dat ze die draagt als er een concert is.
She should be. :+
  maandag 20 april 2026 @ 08:50:25 #54
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617148
:D Ik heb een Duran Duran shirt gehad dat ik van mijn toenmalige vriendje had gekregen, die was echt obsessed met die band hahaha.
Toendertijd kwam Medezzaland uit, dat vind ik nog steeds een leuk album, maar meer door associatie dan door de muziek zelf :P
Ik vond met inpakken ook weer een paar Virgin Megastore Crew shirts, ik denk ook van hem.
Super Vinted inmiddels, die draag ik weer gewoon nu 8-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 20 april 2026 @ 08:56:38 #55
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617182
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 08:49 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus heeft een hele reeks Madonna shirts maar die draagt ze nooit. Puur om mooi in de kast te hangen als herinnering.

Hoewel..denk wel dat ze die draagt als er een concert is.
She should be. :+
Ik baalde wel toen mijn Who's that girl shirt versleten was. Ik droeg dat gewoon in mijn alto fase, lekker rebels :D
We hadden ook een True Blue dekbed overtrek _O-
Maar goed, twee jaar later begon de Prince gekte, en ondanks dat die morgen 10 jaar dood is ( godsamme, hoe dan???? ) draag ik daar nog de meeste truien en shirts van. En ik heb natuurlijk mijn Prince tattoo O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617193
Ik ben met Duran Duran gestopt na the Weddingalbum. Wat hierna komt, ken ik amper. Hiervoor wel en alle teksten die ik toen uit mn hoofd kende, bijna alles :') ken ik nu nog steeds. Alle muziek trouwens, ik vergeet nooit een deuntje of een tekst al heb ik een nummer 35 jaar niet gehoord. Best weird.

Toto echter... O+

[ Bericht 13% gewijzigd door Mushanga71 op 20-04-2026 09:04:24 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 20 april 2026 @ 09:06:01 #57
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617223
Ik vond het echt nooit wat maar door dat vriendje ken ik wel ook alle teksten. Maar alleen Medezzaland vind ik leuk.
Dat album kwam uit ergens in die Virgin jaren, tussen 97 en 2000 ergens?
Ze gingen toen ook touren en zo, arme jong was helemaal van slag :D

Oh, kent er iemand Real Housewifes of the South?
Ik zou hier echt NOOIT naar kijken maar ik zag bij Boulevard een bekend gezicht, die P. etrouschka, die ken ik dus van jaren geleden, toen had ze een hele mooie kledingzaak bij kantoor om de hoek en ging ik vaak bij haar koffiedrinken in de pauze, met de honden, zij had ook twee naakthonden.
Nu heeft ze een hele exotische dierentuin, en zijn we weer FB vriendjes, ze trouwde destijds met haar man, drie kinderen inmiddels. Ik heb me ook door die hele serie heen geworsteld.
En zij postte gisteren een filmpje van haar mara. Dat is een xl capicara, gewoon op hoge poten.
Nu wil ik mara's O+ O+ O+ O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617275
Ik heb greenday, the offspring en guns 'n roses in de kast liggen. Maar die vind ik ook leuk.

Greenday ken ik de oude liedjes wel, maar de nieuwste niet zo goed. Hebben meer mensen last van. Dat was vooral goed te zien bij het concert. De eerste helft was vooral oudere liedjes en zag je de 30/40+ers vooral meedoen. De tweede helft was meer van het nieuwe album en zag je opeens jong spul opspringen en meedoen.

Hier vroeg jongste kind als 2 jarige al om hekjemuziek in de auto. Na even nadenken bleek dat herriemuziek te zijn. Die zijn in de buik al voorbereid op mijn muzieksmaak. :D

Nadeel voor oudste bleek dat hij daardoor 0,0% van het ABBA repertoire kende en met de schoolexamenreis in Londen de ABBA musical bezocht. Volgens zijn vrienden moest hij even wat inhalen :P
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 09:25:36 #59
148247 taxibabe
pi_220617316
Hier is het ook wel breed qua muzieksmaak. ABBA vindt hij ook leuk, maar ook The Bloodhound Gang, The Beatles (de platte mannetjes > clip van Come Together _O- ) en de Foo Fighters en sommige liedjes van Motorhead
  maandag 20 april 2026 @ 09:28:00 #60
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617334
:D Mijn broertje heeft de best mogelijke muziekale opvoeding gehad, van de Stones tot de Beatles, en Bob Marley Tina Turner, Sade van mijn ouders tot Prince en zo van ons, maar uiteindelijk houdt ie toch alleen van Thunderdome :'(

Maar ja mijn neefje ging toen ik met zijn zussen naar Beyoncé ging ook liever naar Lenny K.
En nee dat was niet Kravitz maar Kuhr _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617368
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 09:28 schreef oh-oh het volgende:
:D Mijn broertje heeft de best mogelijke muziekale opvoeding gehad, van de Stones tot de Beatles, en Bob Marley Tina Turner, Sade van mijn ouders tot Prince en zo van ons, maar uiteindelijk houdt ie toch alleen van Thunderdome :'(

Maar ja mijn neefje ging toen ik met zijn zussen naar Beyoncé ging ook liever naar Lenny K.
En nee dat was niet Kravitz maar Kuhr _O-
Thunderdome. :{
Ik ben de enige in de familie die hiphop en r&b luistert.
En van alles erbij. :P
Pa zit vooral in de 70’s en 80’s rock en ma heeft amper iets met muziek. Ja, Guus Meeuwis.
Zus zit aan Madonna en Ghost.

Broertje luistert naar horrorbands ofzo. :')
pi_220617369
Dochter was 15 ofzo toen ze voor het eerst meeging naar een Totoconcert en zij kende meer nummers uit haar hoofd dan ik :D
Zoons muzieksmaak is breder, begon met Toto en nu meer de metalkant.
Die was 11 toen ik hem meenam naar Toto.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mushanga71 op 20-04-2026 09:39:29 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 09:37:48 #63
148247 taxibabe
pi_220617390
Oh ja Bob Marley, daar sloeg hij als baby op aan, stuiteren op de bank _O-
pi_220617422
B en Juul hebben mijn muzieksmaak, namelijk geen touw aan vast te knopen. Ik bler mee met Gerard Joling, headbang op Guns 'n Roses en sta te springen op Scooter.
B vindt momenteel La Fuenta wel heel gaaf, die stuitert dan echt rond. Juul vindt alles wel leuk als het maar een deuntje heeft waar ze op kan dansen.

Ik ben in het verleden naar van alles geweest van Pinkpop tot Backstreet boys en van Rammstein tot het Foute muziekfeest.
Mijn haar was deels paars, maar bandshirts had ik niet. Ik vond ze vast te duur.
  Redactie Frontpage maandag 20 april 2026 @ 09:43:57 #65
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220617423
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou als ik die hippe jonge meiden met Nirvana shirts en Smashing Pumpins zie denk ik echt zing eens een liedje dan!
Large heeft een specifiek publiek, dat is toch anders dan H&M.
Mijn fijnste Billie shirt heb ik voor ik weg ging aan Hannah gegeven, die is 11 maar die is wel echt enorme fan :D
Primark!

Daar komt mijn Queentrui ook vandaan.

Hier: Sonata Arctica (maar helaas alleen maar ziphoodie)
Queen dus
Iron Maiden
Toto
Helloween

Claw Boys Claw had enkel shirts en ik ben van de hoodies...

Mijn jongens liepen vroeger ook in Beatles, Iron Maiden enzo van de H&M. Maar wel omdat ik dat kende ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 april 2026 @ 10:07:07 #66
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617556
Oh ja ik had ook een collectie Pinkpop shirts idd. Alle jaargangen van 1986 tot 2006 of zo. Daarvoor ging ik ook al met mijn ouders, daarna vond ik het te stom en te druk.
Maar een shirt kopen was vaste prik.
En dan altijd 1992 dragen want dat was de coolste editie 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617634
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2026 09:43 schreef Troel het volgende:

[..]
Primark!

Daar komt mijn Queentrui ook vandaan.

Hier: Sonata Arctica (maar helaas alleen maar ziphoodie)
Queen dus
Iron Maiden
Toto
Helloween

Claw Boys Claw had enkel shirts en ik ben van de hoodies...

Mijn jongens liepen vroeger ook in Beatles, Iron Maiden enzo van de H&M. Maar wel omdat ik dat kende ;)
Claw Boys Claw, die heb ik nog zien optreden, voordat ze doorbraken :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220617667
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2026 09:43 schreef Troel het volgende:

[..]
Primark!

Daar komt mijn Queentrui ook vandaan.

Hier: Sonata Arctica (maar helaas alleen maar ziphoodie)
Queen dus
Iron Maiden
Toto
Helloween

Claw Boys Claw had enkel shirts en ik ben van de hoodies...

Mijn jongens liepen vroeger ook in Beatles, Iron Maiden enzo van de H&M. Maar wel omdat ik dat kende ;)
God, Sonata! Die was ik allang vergeten. Geloof dat ik er in 2008 een concert van bezocht, of 2.
Een aantal cd’s toch kapot gedraaid maar nu staan ze amper in mijn playlist. :D
pi_220617690
Mijn zoon heeft ook bandshirts gedragen toen hij 1 was. Die ging uit logeren en kwam daarmee aan terug, dus 10 jaar terug hing dat ook al in de h&m.

Ik vind muziekshirts vooral voor pubers en dan die van het alternatievere soort. Heb er nog nooit een gehad en ook nooit behoefte aan gehad, ondanks dat ook ik mijn alto-fase heb doorgemaakt. Ik begrijp sowieso dat fan zijn nooit zo, waarvan dan ook. Elke band/zanger heeft wel wat leuke liedjes en wat bagger. En dat geldt voor elk creatief persoon, ook kunstenaars en regisseurs. Maar je moet mij ook niet vragen van wie een bepaald liedje is, en volgens mij ben ik een van de weinige mensen die nog nooit Spotify heeft gebruikt.
  maandag 20 april 2026 @ 10:29:14 #70
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617724
Ik stream niks hoor, luister ook geen radio meer. Ik koop cds 😂.
Claw boys Claw heb ik vaak zien optreden op festivals of als voorprogramma, geloof oa van U2 (ja niet mijn keuze,die haat ik echt intens).
Rosie is van hun toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage maandag 20 april 2026 @ 10:32:49 #71
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220617751
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik stream niks hoor, luister ook geen radio meer. Ik koop cds 😂.
Claw boys Claw heb ik vaak zien optreden op festivals of als voorprogramma, geloof oa van U2 (ja niet mijn keuze,die haat ik echt intens).
Rosie is van hun toch?
Rosie O+

Wij kregen een speciale versie daarvan, want Peter was zijn tekst een beetje aan het verdraaien, dus het werd een radio-edit :) en in Hengelo werd dat nog een keer speciaal voor de mensen boven gespeeld :)

(Mijn vriendengroep bestaat voor een heel groot gedeelte uit oud-poppodiummensen die de bandleden dus echt gewoon goed kennen en zo :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220617797
Jaren geleden toen we als medewerkers en genodigden de Dome openden met veel artiesten bleek dat Marco B de hoofdartiest was (of mogen we al Marco Borsato zeggen?). En ik heb echt een enorme hekel aan zijn muziek. Ik had vrienden meegenomen en die kwamen niet meer bij. Ik ben uit protest in de VIP zone gaan hangen.

Ik heb wel echt enorm goede herinneringen aan festivals. Maar niet zozeer vanwege de muziek maar de sfeer. Vrienden hadden altijd een bbq mee en van die gore worsten die een eeuwigheid goed blijven buiten de koeling. Dat ontbijten met een lauw blikje bier, geweldig.

Ik begreep wel dat het bijvoorbeeld op Werchter wel echt is veranderd, fatsoenlijke douches en zelfs ingerichte tenten.

Hier is het inpakdag en dat is zo, stressvol. Ik heb spanning omdat ik het rijden morgen spannend vind en het bivakkeren in een andere omgeving en de kinderen stuiteren rond. Het inpakken zelf is zo gebeurd overigens.
Wel weer een wakeup call dat ik er echt nog niet ben :{
pi_220618349
@exode kun je nog wel wat rustmomentjes "inplannen" vandaag? Even lekker een podcast luisteren, youtube mediatie (yoga nidra is lekker) kan mij altijd wel helpen als ik even helemaal verhypert ben.

Ik ben helemaal niet van de festivals/feestjes. Verder dan een verdwaald tentfeest in een dorp of lokaal bandje kwam ik niet.
Greenday in 2024 was mijn eerste echte concert :D Daarna ook nog the Offspring en the Dropkick Murphies gezien.
pi_220618849
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh, kent er iemand Real Housewifes of the South?
Waar staat dat op?
Misschien kan ik ook nog wat herinneringen spotten
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 20 april 2026 @ 11:54:07 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220618910
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 11:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waar staat dat op?
Misschien kan ik ook nog wat herinneringen spotten
Videoland
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 20 april 2026 @ 11:55:21 #76
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220618916
Ik had ook bandshirts in babymaten. Schattige baby´s in Pantera en Korn shirtjes. Oudste wilde ook graag "poppetje" luisteren in de auto (Pearl Jam).

Ik heb mijn band shirts niet meer maar mijn man heeft nog een paar oude Deftones shirts in de kast liggen.

Maar inderdaad, jongeren in Nirvana shirts enzo. Ik sprak de theaterdocent van zoon ook aan op zijn Nirvana shirt. Hele hippe gast, geen puber meer (eind 20 of zo). Dat ie te jong was voor Nirvana. Begint een verhaal over dat zijn ouders dat vroeger altijd luisterden enzo. Toen voelde ik me stokoud :')
pi_220619006
Succes vandaag Exode, hopelijk lukt het je om gedaan te krijgen wat je moet/wil doen en geeft dat de rust. En hopelijk kom je tijdens vakantie ook tot rust en lukt het je ook om wat te genieten :*

Mijn muzieksmaak is echt enorm divers, van Black Eyed Peas tot Imogen Heap (bij wijze van). Die van mijn dochters is al net zo divers. Mijn 7 jarige wil nu steeds het liedje 'mama laat een scheet' op, dat ervaar ik wel als een dieptepunt in haar muzieksmaak. Maar ze is nog jong, ik houd hoop ;)

Ik heb vanmorgen een gesprek gehad met mijn directeur, hij is getipt door een collega die zich zorgen maakte en nu maakt hij zich dus ook zorgen. Hij vroeg wat ik nodig heb, maar dat weet ik dus echt niet. Vroeg of ik er even helemaal uit wil, maar dat lost niets op want zolang de situatie voortduurt is het allemaal symptoombestrijding. Nog los van het feit dat ik de enige jurist ben bij mijn werkgever en het werk zich gewoon blijft opstapelen. Ik ga nu al met paniek naar mijn werk als ik een paar dagen afwezig ben geweest omdat ik niet weet wat ik aantref qua to do list, laat staan als ik voor langere tijd weg ben. Bovendien heb ik juist nu extreme behoefte aan controle. En die raak ik volledig kwijt als ik niet meer op het werk kom. Dus voor nu hebben we een compromis gesloten dat ik de komende 4 weken de dinsdagen niet hoef te werken, omdat de kinderen dan op school zitten en ik dan mogelijkheid heb om echt me time te pakken. Daarna kijken we verder wat dat doet/deed en of er meer nodig is. Na het gesprek besefte ik dat ik de kinderen thuis heb de komende 3 dinsdagen, dus dan blijft er nog maar 1 dag over, maar soit. Het is een begin :')
pi_220619087
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 11:13 schreef Deepfreeze het volgende:
@:exode kun je nog wel wat rustmomentjes "inplannen" vandaag? Even lekker een podcast luisteren, youtube mediatie (yoga nidra is lekker) kan mij altijd wel helpen als ik even helemaal verhypert ben.

Ik ben helemaal niet van de festivals/feestjes. Verder dan een verdwaald tentfeest in een dorp of lokaal bandje kwam ik niet.
Greenday in 2024 was mijn eerste echte concert :D Daarna ook nog the Offspring en the Dropkick Murphies gezien.
Momentjes genoeg, heb al gesport vanochtend, dat was fijn. Dat inpakken stelt niet zoveel voor, kleding in tassen, tassen in dakkoffer en klaar.

Mijn mentale gesteldheid is nog steeds door de war. Want er is natuurlijk helemaal niets om zo over in de stress te schieten.

Goed dat je iets doet Schanu en iets te herkenbaar want ik was ook only the lonely en alles kwam op mij neer. Er is altijd een oplossing, kies voor jezelf! Hopelijk helpen deze weken en anders gewoon nog minder werken of helemaal niet meer.
  maandag 20 april 2026 @ 12:53:00 #79
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220619286
Fijn dat je werkgever zich zo opstelt @Schanu! Hopelijk helpt het.
  maandag 20 april 2026 @ 13:24:33 #80
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220619648
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 11:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waar staat dat op?
Misschien kan ik ook nog wat herinneringen spotten
Ik hoop echt voor je van niet, wat een drama , maar idd, Videoland.
Schanu, dat klinkt als een hele fijne werkgever die goed op je let, dus laat het ook toe, fijn!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220620111
@Schanu wat fijn dat je werkgever het signaal van je collega oppakte en vraagt welke hulp je nodig hebt ^O^
pi_220620938
Klinkt als een fijne meedenkende werkgever Schanu! En ik weet niet hoe jullie er financieel voorstaan, maar is een dinsdag in een hotel doorbrengen anders een optie? Evt afwisselend met je vrouw, zodat zij ook een dag rust heeft?

Ik reed net naar huis, en had een openbaring. Op de radio speelde een liedje en daarna zeiden ze dat dat Mushanga van Toto was. Ik begrijp opeens waar die username vandaan komt :D nooit geweten dat dat een titel van een liedje was (of wat het überhaupt betekende :D )
  maandag 20 april 2026 @ 17:19:14 #83
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220621043
:D Ik ken alleen dat vreselijke zeurderige Africa van Toto dus voor mij is dit ook nieuw!
Mijn usernaam komt ook van een liedje, maar een willekeurig liedje wat op de radio was toen ik er een moest bedenken :+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220621151
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik ken alleen dat vreselijke zeurderige Africa van Toto dus voor mij is dit ook nieuw!
Mijn usernaam komt ook van een liedje, maar een willekeurig liedje wat op de radio was toen ik er een moest bedenken :+
Niet deze toch…
Bekijk deze YouTube-video

Eerste waar ik dan aan denk… :P
pi_220621160
Vraagje. Mijn pa en ma zijn binnenkort 45 jaar getrouwd.
Wat is nou een tof cadeau/beleving/uitje om te geven?

Ze gaan regelmatig weekendjes weg en verder vooral winkelen en pa houdt van treinen. :P
pi_220621161
Die is niet van Toto @Venco ;).
Deze is het:

Bekijk deze YouTube-video

Dat nummer Mushanga ken ik, mijn vader had die cd nog wel eens opstaan blijkbaar. Ik wist alleen niet dat zo heette. Maar het komt me bekend voor.
Bekijk deze YouTube-video
Fake it till you make it...
pi_220621199
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:33 schreef Nijna het volgende:
Die is niet van Toto @:venco ;).
Deze is het:

Bekijk deze YouTube-video

Dat nummer Mushanga ken ik, mijn vader had die cd nog wel eens opstaan blijkbaar. Ik wist alleen niet dat zo heette. Maar het komt me bekend voor.
Bekijk deze YouTube-video
Maar oh-oh zei niet perse dat het van een Toto liedje kwam. Ze zei: van een willekeurig liedje op de radio.
pi_220621213
Hoe moe kan een mens zijn... ik ben vaak moe, maar nu wel nog meer moe dan anders.
Was ook een intens weekend, wel leuk, maar wel intens in deze toch al onrustige tijd was het misschien een beetje veel... Vanavond maar weer op tijd naar bed, gisteren lukte het pas na 12 uur om in slaap te vallen. Hopelijk vanavond eerder.
Fake it till you make it...
pi_220621223
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 17:38 schreef vencodark het volgende:

[..]
Maar oh-oh zei niet perse dat het van een Toto liedje kwam. Ze zei: van een willekeurig liedje op de radio.
Oh verkeerd gelezen... :+ beetje veel moe.
Fake it till you make it...
  maandag 20 april 2026 @ 18:05:57 #90
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220621372
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 17:33 schreef vencodark het volgende:
Vraagje. Mijn pa en ma zijn binnenkort 45 jaar getrouwd.
Wat is nou een tof cadeau/beleving/uitje om te geven?

Ze gaan regelmatig weekendjes weg en verder vooral winkelen en pa houdt van treinen. :P
Een stedentripje met de trein lijkt me dan leuk. Dan kan je moeder winkelen en je vader treinen en wellicht een leuk, luxe hotelletje met een lekker etentje erbij. De NS spoordeelwinkel heeft vaak wel leuke aanbiedingen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 20 april 2026 @ 18:14:46 #91
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220621432
Haha ja die is het wel Venco!
Ik zou ook voor een stedentrip met de trein gaan.
Mijn ouders hebben we naar Berlijn gestuurd toen.
Berlijn is ook nog eens de stad waar mijn vader destijds van het oosten naar het westen gevlucht is om naar NL te komen dus dat was extra speciaal voor ze.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 20 april 2026 @ 18:19:39 #92
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220621468
Oh en ik was net wandelen met Ruben, en die man van de pitbulls kwam weer even een praatje maken, en zijn dochter kwam ook mee, Ruben was zooooooooo blij dat ie een kind zag. Meisje is denk ik zes of zo, sprak een paar woordjes Duits. Hij vertelde dat het huis waar hij woont van zijn ouders was en dat hij zes jaar geleden hier terug was komen wonen toen ze beiden overleden waren, hij had sinds 2010 in Duitsland gewoond voor werk.
Maar zijn kind zo laten opgroeien als hij opgegroeid was, in de natuur, met alle luxe van de stad binnen handbereik, dat vond hij het beste wat er was.
Zo eens!
Hij vertelde echt over toen hij klein was en zo, en over dieren die ze allemaal gezien hadden hier. Echt zo leuk.
Hij heeft maar 1 kind. Ik heb gezegd dat ze altijd met de hondjes mag komen spelen hier.
Echt een lief meisje.
Deze ouwe kinderlokker strikes again hoor _O-
Ze liep zielsgelukkig met Ruben aan de riem rond.
Ik zei dat ze me Hongaars mag leren, vond ze echt stoer :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220621687
Heb je weer een kind gehosseld?
Kids jong, honden oud. :D Wel gezellig, zo’n meisje en buurman in de buurt. O+
  maandag 20 april 2026 @ 19:49:37 #94
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220622209
Ja die honden hebben meer behoefte aan sociale contacten dan ik, no shit.
Kick zit de hele dag bij de buurman.
Mijn directe buurvrouw heeft ook een kind , maar dat kind is hier maar soms, en loopt haar de hele dag te commanderen en te jammeren.
Dus die ene dag in de week dat het kind hier is horen we dat meteen.
Zij is zelf heel lief maar geen woord Engels,
De overburen hebben zes kinderen, in alle leeftijden, en kleinkinderen die hier voortdurend gedropt worden, die man loopt er de hele dag mee op zijn arm, en het is een heel stoer type.
Alle mannen hier trouwens, echt allemaal stoere houthakkende kerels met tattoos.
De huizen zijn van mijn leeftijd en veel mensen dus ook, hier echt geboren en het huis nu weer overgenomen van hun ouders, er zijn ook huizen waar drie generaties in wonen.
Ze hadden laatst twee weken geen school, en het viel echt op hoe rustig alles was. Er werd buiten gespeeld maar geen een kind liep te gillen, en ouders ook niet.
Bij de school spelen ze ook zonder dat gegil wat in NL , nou ja in mijn buurt tenminste, van de schoolpleinen klonk.
Ik denk echt dat ik de taal wel snel kan leren van zo een kind, gewoon woordjes, en dat worden dan vanzelf zinnen.
We gaan het meemaken.
Nu ga ik nog even naar buiten met het spul!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220622210
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:04 schreef FlyingFish het volgende:

Ik reed net naar huis, en had een openbaring. Op de radio speelde een liedje en daarna zeiden ze dat dat Mushanga van Toto was. Ik begrijp opeens waar die username vandaan komt :D nooit geweten dat dat een titel van een liedje was (of wat het überhaupt betekende :D )
Echt _O- ? Het is een van mijn favoriete nummers :D Dacht dat Mushanga redelijk bekend was, is een hit geweest ergens eind 80.

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:33 schreef Nijna het volgende:
Die is niet van Toto @:venco ;).
Deze is het:

Bekijk deze YouTube-video

Dat nummer Mushanga ken ik, mijn vader had die cd nog wel eens opstaan blijkbaar. Ik wist alleen niet dat zo heette. Maar het komt me bekend voor.
Bekijk deze YouTube-video
Africa is idd best wel uitgekauwd. Tijdens concerten vragen ze ook altijd; Do you wanna hear THAT song? Ze zijn er zelf ook helemaal klaar mee maar ja, het wordt verwacht dat ze dat spelen. Heel de zaal gilt dan, JAAA en daar kom ik met mijn NEEEE dan niet bovenuit :P

Overigens is mijn ondertitel van een Totonummer. Het is geschreven door Toto, ze spelen het soms tijdens concerten, maar Michael Jackson had er een hit mee: Human Nature.
De dochter van Steve Pocaro was van de glijbaan geduwd en ze vroeg haar vader waarom mensen dat deden. Daaruit is deze song ontstaan O+
En mijn avatar is een foto van het live album, 40 trips around the sun, waar ik bij was.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mushanga71 op 20-04-2026 20:00:09 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220622351
@Nijna, deze situatie vreet mentaal energie, dat merk je nu :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220622518
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:57 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Nijna, deze situatie vreet mentaal energie, dat merk je nu :*
Ja, hopelijk blijf ik overeind want ik wankel behoorlijk :{
Fake it till you make it...
pi_220622611
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik ken alleen dat vreselijke zeurderige Africa van Toto dus voor mij is dit ook nieuw!
Mijn usernaam komt ook van een liedje, maar een willekeurig liedje wat op de radio was toen ik er een moest bedenken :+
Bekijk deze YouTube-video

Eerste nummer waar ik dan aan denk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220622760
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:10 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ja, hopelijk blijf ik overeind want ik wankel behoorlijk :{
Ga zo lekker vast je bedje in met een boek of luisterboek. Aan omvallen heb je nu niets :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 20 april 2026 @ 21:04:08 #100
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220622889
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 20:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Eerste nummer waar ik dan aan denk.
Was het maar dat nummer, het was dat nummer wat Venco al noemde.
Ik hou echt enorm van The Breeders!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2026 @ 08:26:14 #101
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220624409
Ik had nog nooit van mushanga gehoord. Ken van toto ook alleen Africa. Maar als het van eind jaren 80 is, is dat niet gek. Ik was toen nog niet geboren…

Veel plezier op de vakanties dames! Met capibara’s en Lego en snoezelruimtes moet het goed komen.

Sterkte Nijna, zoek voldoende momentjes voor jezelf. Het is een faaaaaaaaaase en je komt hier vast sterker uit. Maar dat maakt niet dat het nu niet volslagen kut is.

Ik ben op dag 4 van centerparcs en we hebben het fijn, maar ik kan moeilijk tot rust komen. We doen eigenlijk veel te veel op een dag… dat heb ik thuis ook, maar hier merk ik pas hoe vervelend ik dat eigenlijk vind. Vandaag dus maar rustig aan doen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220624481
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 08:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik had nog nooit van mushanga gehoord. Ken van toto ook alleen Africa. Maar als het van eind jaren 80 is, is dat niet gek. Ik was toen nog niet geboren…

Veel plezier op de vakanties dames! Met capibara’s en Lego en snoezelruimtes moet het goed komen.

Sterkte Nijna, zoek voldoende momentjes voor jezelf. Het is een faaaaaaaaaase en je komt hier vast sterker uit. Maar dat maakt niet dat het nu niet volslagen kut is.

Ik ben op dag 4 van centerparcs en we hebben het fijn, maar ik kan moeilijk tot rust komen. We doen eigenlijk veel te veel op een dag… dat heb ik thuis ook, maar hier merk ik pas hoe vervelend ik dat eigenlijk vind. Vandaag dus maar rustig aan doen.
Mag ik jouw tip dan ook aan jou teruggeven? Fijne rustige dag :*

Het is onoverzichtelijk en nog geen zicht op woonruimte, het lijkt wel of nu het lente wordt iedereen wil verhuizen ofzo. Ik sta wel in de top 10 steeds, stond nu 2e voor een huis. Maar als ik zo op de site kijk dan heeft degene voor mij het geaccepteerd (diegene zou ook wel gek zijn als hij het niet deed).
Mijn ouders hadden ook nog een idee wat we verder gaan uitzoeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Nijna op 21-04-2026 12:51:17 ]
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 april 2026 @ 09:12:52 #103
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220624582
Nou ja, als hij zo loopt te klagen dat je weg moet mag ie zelf ook wel wat bedenken he?
Wat een gedoe.
Ik kon ook moeilijk uitschakelen met twee banen en al die honden maar het lukt me nu perfect en ik houi dat de rest van mijn leven wel vol.
Nijna, ik zou bijna zeggen kom maar op retraite, maar ik snap dat dat niet werkt voor je :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220625144
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, als hij zo loopt te klagen dat je weg moet mag ie zelf ook wel wat bedenken he?
Wat een gedoe.
Ik kon ook moeilijk uitschakelen met twee banen en al die honden maar het lukt me nu perfect en ik houi dat de rest van mijn leven wel vol.
Nijna, ik zou bijna zeggen kom maar op retraite, maar ik snap dat dat niet werkt voor je :*
Dan is het nog net iets verder fietsen naar mn sport en mn meiden ;) , maar lief aanbod :*
Goed om te lezen dat je zo je draai hebt gevonden daar O+
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:14:40 #105
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220625285
Wat een rot situatie @Nijna Het lijkt er op dat jij je in allerlei bochten aan het draaien bent en hij wil/kan gewoon door mijn normale leven maar dan zonder jou. Heb/had je niet ook nog een gesprek met de mediator?
pi_220625362
Ja we hebben in mei weer een gesprek.
De sfeer is in elk geval iets minder beladen dan eerder. Maar "normaal" is het ook niet.
Hij laat niet meer weten waar hij heen gaat, het is allemaal vaag. "Iets" of "ergens" als ik ernaar vraag.
Ik denk dan we zijn nog 1 huishouden, je hoeft me niet tot in detail alles te vertellen, maar communiceer gewoon even.
Het lijkt er inderdaad op dat hij gewoon doorgaat met zn leven. Is natuurlijk ook lekker makkelijk als je hier kan blijven zitten. Dan is het natuurlijk zaak dat je de "storende factor" (its me) zo snel mogelijk kwijt bent zodat je door kan met je leven...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:49:34 #107
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220625474
@Nijna

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220625825
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:49 schreef Kyara het volgende:
@:Nijna

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
pi_220626330
@Nijna
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 april 2026 @ 14:19:06 #110
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220626485
@Nijna

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220627554
Help :') Er komt morgen een kennis van mijn vriend lunchen. En vriend vertelt nu dus pas dat diegene glutenvrij/laag in gluten eet.
Suggesties? Ik ga nog boodschappen doen.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 april 2026 @ 17:40:45 #112
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220627643
@Drizzt_DoUrden Jij hebt vast wel tips voor Hupje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 21 april 2026 @ 17:45:05 #113
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220627655
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:15 schreef Hupje het volgende:
Help :') Er komt morgen een kennis van mijn vriend lunchen. En vriend vertelt nu dus pas dat diegene glutenvrij/laag in gluten eet.
Suggesties? Ik ga nog boodschappen doen.
Boerenomelet?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:06:16 #114
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220627759
Er is veel meer glutenvrij te krijgen ( brood en pasta) in de gewone supermarkt dan koolhydraatarm, dus ik zou gewoon daar iets van kiezen?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage dinsdag 21 april 2026 @ 18:49:07 #115
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220627996
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:06 schreef oh-oh het volgende:
Er is veel meer glutenvrij te krijgen ( brood en pasta) in de gewone supermarkt dan koolhydraatarm, dus ik zou gewoon daar iets van kiezen?
Maar dan zou ik het wel kant en klaar kopen, want zelf afbakken terwijl je ook gluten in de oven hebt gehad is vaak een no go :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 april 2026 @ 19:36:37 #116
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220628329
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:40 schreef Troel het volgende:
@:Drizzt_DoUrden Jij hebt vast wel tips voor Hupje
:Y

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:15 schreef Hupje het volgende:
Help :') Er komt morgen een kennis van mijn vriend lunchen. En vriend vertelt nu dus pas dat diegene glutenvrij/laag in gluten eet.
Suggesties? Ik ga nog boodschappen doen.
Kijk sowieso bij het glutenvrije vak van je suup, grote kans dat er wel stokbroden van Schär liggen, die zijn best goed te doen. Reinig wel je oven als je dat gaat doen, want kruisbesmetting. Als je gewoon brood wil doen moet je ff bij de Appie kijken, die verkopen halve broden (licht- en donker meerzaden), en gewone bolletjes die je niet hoeft af te bakken. Rozijnenbollen ook trouwens.

Boter op tafel? Breek een nieuw pak aan voor hem, want jullie zijn met je messen over het brood gegaan en daarna vast weer afgesmeerd aan de rand van het pak: kruisbesmetting :+ Jam van Hero en pindakaas van Calvé kunnen gewoon, maar ook hier: nieuwe pot openen en zelf je "gewone" gebruiken. Let op verpakkingen van vleeswaren (in de winkel gesneden en verpakte vleeswaren zijn een no-go). Kaas mag 'ie gewoon hebben, maar wederom: niet degene die jullie al gebruiken.

Als het glutenvrij logo op de verpakking staat zit je goed, als dat er niet op staat: check de ingrediëntenlijst, meestal staat er in dikgedrukte letters (of onder het kopje allergenen) wel of het wel of niet kan. Bij twijfel niet doen.

Sommige soepen kunnen, andere niet. Ik ben zelf wel fan van de romige tomatensoep van de Appie, haalde tot voor kort ook weleens de romige kippensoep, maar daar hebben ze onlangs mee gerommeld zodat het niet meer glutenvrij is :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:47:40 #117
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220629425
Fijn. De komende dagen flinke stakingen in het ov in Londen. Drie keer raden waar morgen pnze reis begint. Leuk hotel uitgezocht, vlakbij metrostation. Geen idee hoe we daar morgen moeten komen. :'(
pi_220629890
Dat is balen Kyara! Wellicht heb je mazzel en rijd de verbinding die jullie nodig hebben of iets in de buurt net wel? En anders misschien de Uber app alvast downloaden, voor het geval dat…
  dinsdag 21 april 2026 @ 23:46:56 #119
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220630064
Ik denk dat we morgrn wel oke zitten. En voor de vrijdag een taxi/uber want dan hebben we een trein te halen.
  woensdag 22 april 2026 @ 07:54:38 #120
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220630581
Heel veel plezier in elk geval!!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 22 april 2026 @ 08:13:34 #121
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220630640
Dankjewel!
pi_220630815
Veel plezier @Kyara
Fake it till you make it...
pi_220631364
@Nijna, knuffel voor jou, wat een vreselijke rotsituatie waar je nu in zit. Ik hoop echt dat er snel rust voor je komt, dat je een plekje vindt die gewoon fijn voelt waardoor de grootste twijfels naar de achtergrond verschuiven en dat er eindelijk weer tijd en ruimte komt voor jou. Sterkte :*

@Hupje, bij ons heeft de Albert Heijn een heel schap met glutenvrije producten, weet ik toevallig omdat een oud-klasgenootje van mijn oudste ook geen gluten mag.

@Kyara, oh nee wat een beroerde timing die stakingen. Hopelijk ondervinden jullie er zo min mogelijk hinder van en hebben jullie een heerlijke tijd in Londen, heel veel plezier!

Ik Fok op mijn mobiel en daar staat Fok gewoon standaard als favoriet ingestekd, maar soms ook via de laptop en dan kom ik hier via Google. Maar nu kom ik via het hoofdforum niet meer op dit subforum? Zal helemaal aan mij liggen waarschijnlijk, maar toch even checken of meer dit probleem hebben. Ik ben er nu gekomen door een oud topic via Google :')
pi_220631738
Via mobiel vind ik nooit zo lekker lezen, ik doe vooral via de computer eigenlijk, ik type altijd fok forum en dan kom ik er wel als ik op mobiel lees.
Fake it till you make it...
pi_220631744
Veel plezier in Londen O+ @Kyara! Wel kut van de staking :{

Ik ben een beetje meh.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220631978
We hebben nu ondertussen twee jaar de sleutel van dit huis en we blijven maar post ontvangen van de vorige bewoners. We hebben ze al verschillende keren geïnformeerd en ook op hun verzoek alles opgestuurd (zat ook een bankpasje bij, tenminste zo voelde dat). En ook in de appjes daarover al een paar keer vriendelijk gevraagd het nieuwe adres door te geven bij alle bedrijven.

Van een bedrijf blijf ik stug (zakelijke) post ontvangen (is gericht aan een van de bedrijven die ze hadden). Elke maand weer een brief.

Vorige maand was ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb bij de bedtijdnaam van de afzender op de website het eerste beste mailadres opgezocht en een mail gestuurd (in m’n beste Google Translate Duits) dat ze moeten stoppen met de brieven omdat het adres niet meer klopt en dat het doorgeven van de eigenaars (waar ik vanuit ga dat ze dat gedaan hebben) niet door komt. En dat ik ze vanaf nu retour afzender ga sturen.

Blijkbaar heeft dat niet geholpen, want vandaag toch weer post van ze.

Zelf zijn we anderhalf jaar weg uit ons oude huis, en heb in het begin denk ik twee keer nog post opgehaald, en meteen adreswijziging doorgegeven. Dus of ze laten niks meer weten sinds die tijd, of het gaat allemaal goed, maar na twee jaar mag het wel toch dat ik er mee stop om het door te geven (zeker als het maandelijks hetzelfde is)
pi_220632027
Gewoon retour afzender, Hillie en als het dan nog niet stopt, groffer geschut inzetten en: bewoner overleden erop schrijven en dan retour.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220632174
Of je flikkert die post gelijk in de kliko.
Wie weet gaan de oude bewoners dan eens zelf actie ondernemen als ze ineens belangrijke post niet meer ontvangen. :+
Of denk ik nu te simpel? Nu wordt hun post, jouw probleem!
pi_220632183
@Kyara dat maakt de reis wel iets spannender. Veel plezier!

@hilliebillie inderdaad gewoon paar keer retour sturen. Over een paar maanden de kliko in..
Ik bleek mijn adres bij de ASN nooit gewijzigd te hebben. Ik gebruikte die rekening nooit, mijn man wel en er zat lang geleden iets voor de kinderen aan gelinkt. Kwam ik vorig jaar achter toen mijn moeder me wilde machtigen. Dat was bijna 11 jaar na de verhuizing 8)7

@Nijna, ik stuur gewoon nog een portie sterkte jou kant op :*
  woensdag 22 april 2026 @ 12:08:08 #130
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220632330
Retour afzender sturen, kost je niks , alleen het vinden van een brievenbus, aan die vorige bewoners zou ik geen aandacht meer besteden hoor.
Hier krijgen we facturen en zo per post, voor alles zo een beetje, behalve voor internet , dat komt nog net wel digitaal.
Lekker ouderwets alles met de hand overmaken, want automatisch incasso kennen veel bedrijven hier niet.
Of je hebt er een Hongaars rekeningnummer voor nodig, en daar heb je eerst een belastingnummer voor nodig, en daar heb je eerst een adreskaart voor nodig, en daar wachten we nog op :D
Maar ach, hebben we wat te doen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220632400
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Retour afzender sturen, kost je niks , alleen het vinden van een brievenbus, aan die vorige bewoners zou ik geen aandacht meer besteden hoor.
Hier krijgen we facturen en zo per post, voor alles zo een beetje, behalve voor internet , dat komt nog net wel digitaal.
Lekker ouderwets alles met de hand overmaken, want automatisch incasso kennen veel bedrijven hier niet.
Of je hebt er een Hongaars rekeningnummer voor nodig, en daar heb je eerst een belastingnummer voor nodig, en daar heb je eerst een adreskaart voor nodig, en daar wachten we nog op :D
Maar ach, hebben we wat te doen!
Dat klinkt ook wel weer lekker back to basic. Zal even een paar keer wennen zijn om daar maandelijks aan te denken. En dan zal het ook wel weer in je systeem zitten.

Als ik zo brutaal mag zijn, doe je vanuit Hongarije nog steeds je Nederlandse callcenter werk? Of heb je iets anders, of nog zoekende kan ook natuurlijk.

Als ik je verhalen zo hoor ben ik wel eens lichtelijk jaloers!
pi_220632420
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 11:44 schreef vencodark het volgende:
Of je flikkert die post gelijk in de kliko.
Wie weet gaan de oude bewoners dan eens zelf actie ondernemen als ze ineens belangrijke post niet meer ontvangen. :+
Of denk ik nu te simpel? Nu wordt hun post, jouw probleem!
Nadat ze de vorige keer heel laat reageerden (of eigenlijk niet meer reageerden nadat ze een afspraak om post op te halen hadden afgezegd en na drie weken niets meer lieten weten. Heb ik nog een appje gestuurd met de vraag of het weg kon aangezien ze niets lieten weten).

Ik ga ze inderdaad ook echt niets meer laten weten. Maar zou graag willen dat het stopt. Deze Duitse post (nee ergens heb ik er geen last van maar mijn hoofd vind dit irritant ;) )

Dus nu een paar keer retour afzender en hopen dat het stopt.

En anders inderdaad in de papierbak (of mushangas idee :7 )
pi_220632533
Ik heb nog jaren zakelijke post gehad van de oude bewoners, op een gegeven moment retour afzender is verhuist op de envelop geschreven.
Fake it till you make it...
  woensdag 22 april 2026 @ 12:54:30 #134
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220632656
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 12:19 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dat klinkt ook wel weer lekker back to basic. Zal even een paar keer wennen zijn om daar maandelijks aan te denken. En dan zal het ook wel weer in je systeem zitten.

Als ik zo brutaal mag zijn, doe je vanuit Hongarije nog steeds je Nederlandse callcenter werk? Of heb je iets anders, of nog zoekende kan ook natuurlijk.

Als ik je verhalen zo hoor ben ik wel eens lichtelijk jaloers!
Ik werkte in NL twee banen, een callcenter en een voor een hondencoach, die tweede baan heb ik meegenomen en is voor hier ook ruim voldoende aangezien mijn vaste lasten niet vergelijkbaar zijn met NL.
Ken ook veel mensen met kinderen die hier een nieuwe start maken.
Zeker als je in NL een eigen huis hebt is dat heel erg goed te doen en voor kinderen zijn de voorzieningen hier ook erg goed begreep ik. Maar daar heb ik me verder niet in verdiept tbh.

Ik moet nog even uitzoeken of mijn baan zorgt dat ik gewoon AOW krijg ( ik vermoed van wel, ik draag gewoon af in NL) of dat ik dat moet bijverzekeren.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220632965
Maar komen mensen dan met hun hond nu naar Hongarije oh-oh? Of doe je dat online? Ik had juist verwacht dat je het callcenter werk mee had genomen, dat klinkt makkelijker verplaatsbaar.
pi_220633090
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 12:22 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Nadat ze de vorige keer heel laat reageerden (of eigenlijk niet meer reageerden nadat ze een afspraak om post op te halen hadden afgezegd en na drie weken niets meer lieten weten. Heb ik nog een appje gestuurd met de vraag of het weg kon aangezien ze niets lieten weten).

Ik ga ze inderdaad ook echt niets meer laten weten. Maar zou graag willen dat het stopt. Deze Duitse post (nee ergens heb ik er geen last van maar mijn hoofd vind dit irritant ;) )

Dus nu een paar keer retour afzender en hopen dat het stopt.

En anders inderdaad in de papierbak (of mushangas idee :7 )
Je hebt echt ruim voldoende moeite gedaan om de oude bewoners tegemoet te komen. Groot gelijk dat je er klaar mee bent! Hopelijk werkt terugsturen.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220633111
Hebben jullie zin om boos te worden?

Ik ben met mijn kinderen naar een strandje verderop.
Parkeer de auto en hoor een krijsende baby uit de auto naast me.
Iemand had doodleuk de auto onderaan de dijk geparkeerd, baby van pakweg 7-9 maanden achtergelaten in de maxi cosi, raam open en er vandoor. :(

Een mevrouw met een hond kwam aan, niet haar baby.
Een ouder echtpaar was ook al aan het twijfelen wat te doen.
Dus mevrouw met hond en ik gingen bij de snackbar vragen wiens baby dat is en die ene meneer wilde al de polite bellen.
De oudere dame vond al snel de ‘moeder’ in kwestie.
Lekker met een andere dame op het strand met een kleedje. :(
Ze kreeg van ons allemaal een standje. }:| en verontschuldigt ging ze haar baby halen.

Man man man. :{w

Misschien sliep de baby toen ze aankomen en was ze ervan overtuigd de baby te horen als het brulde maar kloppen doet het niet.
Kind was totaal van de kaart. ;(
  Redactie Frontpage woensdag 22 april 2026 @ 14:23:14 #138
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220633158
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:13 schreef vencodark het volgende:
Hebben jullie zin om boos te worden?

Ik ben met mijn kinderen naar een strandje verderop.
Parkeer de auto en hoor een krijsende baby uit de auto naast me.
Iemand had doodleuk de auto onderaan de dijk geparkeerd, baby van pakweg 7-9 maanden achtergelaten in de maxi cosi, raam open en er vandoor. :(

Een mevrouw met een hond kwam aan, niet haar baby.
Een ouder echtpaar was ook al aan het twijfelen wat te doen.
Dus mevrouw met hond en ik gingen bij de snackbar vragen wiens baby dat is en die ene meneer wilde al de polite bellen.
De oudere dame vond al snel de ‘moeder’ in kwestie.
Lekker met een andere dame op het strand met een kleedje. :(
Ze kreeg van ons allemaal een standje. }:| en verontschuldigt ging ze haar baby halen.

Man man man. :{w

Misschien sliep de baby toen ze aankomen en was ze ervan overtuigd de baby te horen als het brulde maar kloppen doet het niet.
Kind was totaal van de kaart. ;(
Ik had meteen de politie gebeld.

Ik heb dit een keer meegemaakt. Er was een AED melding geweest en de meneer die kwam reanimeren had het kind mogelijk slapend in de auto achtergelaten. Ik kwam als journalist aan en zag het kind zitten. Auto stond inmiddels in de volle zon. Heb serieus 112 gebeld om te vragen of er via de agenten doorgegeven kon worden dan dat kind nog in de auto zat. (Wilde ook niet bij een huis waar gereanimeerd werd zomaar naar binnen).
Normaal gesproken blijf je als journalist daar niet bij, maar in dit geval ben ik gebleven totdat er iemand veilig het kind kwam halen. Gelukkig was dat vrij snel na mijn belletje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 april 2026 @ 14:31:19 #139
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633188
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 13:47 schreef FlyingFish het volgende:
Maar komen mensen dan met hun hond nu naar Hongarije oh-oh? Of doe je dat online? Ik had juist verwacht dat je het callcenter werk mee had genomen, dat klinkt makkelijker verplaatsbaar.
Nee ik doe de planning en de socials gewoon lekker vanuit waar ik dan ook ben.
Sorry Venco ik had echt meteen de politie gebeld, en was niet gaan zoeken, da fuck?
Komen ze mooi mee weg, daar had echt wel een melding van gemaakt mogen zijn...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220633243
@Troel
Snap ik. In dit geval bleef die oudere man bij de baby, hij was al aan het bellen. De oudere dame vond in no time al de moeder die dus aan de andere kant van de dijk zat.
En de baby huilde, het raam was wagenwijd open. Stel dat er geen ouder was gevonden (je weet het nooit), had je de baby er zo uit kunnen wippen.
Het ging heel snel.

Wat ik wel gek vond: zowel de dame met de hond als het echtpaar hadden de baby al gehoord maar waren al weggelopen/doorgelopen zonder iets te doen. :?
Ik kwam net aan.
pi_220633266
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:31 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Nee ik doe de planning en de socials gewoon lekker vanuit waar ik dan ook ben.
Sorry Venco ik had echt meteen de politie gebeld, en was niet gaan zoeken, da fuck?
Komen ze mooi mee weg, daar had echt wel een melding van gemaakt mogen zijn...
We hebben het hier over enkele minuten? Denk je dat die politie er eerder was geweest?
Maar een melding had gekund ja.
Toch weer te soft gehandeld hè. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 22-04-2026 15:06:49 ]
  woensdag 22 april 2026 @ 14:45:54 #142
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633304
:D Geen idee maar ik belde eerst de politie, meldde het nr bord en vroeg wat ik kon doen en dan zou ik verder kijken.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 22 april 2026 @ 15:02:43 #143
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220633528
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 12:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik werkte in NL twee banen, een callcenter en een voor een hondencoach, die tweede baan heb ik meegenomen en is voor hier ook ruim voldoende aangezien mijn vaste lasten niet vergelijkbaar zijn met NL.
Ken ook veel mensen met kinderen die hier een nieuwe start maken.
Zeker als je in NL een eigen huis hebt is dat heel erg goed te doen en voor kinderen zijn de voorzieningen hier ook erg goed begreep ik. Maar daar heb ik me verder niet in verdiept tbh.

Ik moet nog even uitzoeken of mijn baan zorgt dat ik gewoon AOW krijg ( ik vermoed van wel, ik draag gewoon af in NL) of dat ik dat moet bijverzekeren.
Ik vrees dat die AOW opbouw toch ophoudt gezien je permanente fulltime in Hongarije situatie.
En dat je werkgever ook de payroll aan moet passen op die situatie.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220633542
Ik zal er voor de volgende keer aan denken beter te handelen. ;(
  woensdag 22 april 2026 @ 15:17:49 #145
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633598
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:02 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik vrees dat die AOW opbouw toch ophoudt gezien je permanente fulltime in Hongarije situatie.
En dat je werkgever ook de payroll aan moet passen op die situatie.
De payroll is aangepast, waarom draag ik dan nog zoveel belasting af aan NL?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220633606
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:06 schreef vencodark het volgende:
Ik zal er voor de volgende keer aan denken beter te handelen. ;(
Venco niet te streng voor jezelf zijn. Achteraf is het altijd makkelijk te denken wat er anders gekund had. In the heat of te moment is dat een stuk lastiger.
Hopelijk is die moeder genoeg geschrokken om dit niet nog een keer te doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door LauriLynne op 22-04-2026 15:19:21 (Aanvulling) ]
pi_220633660
Ik zou niet weten wat je beter had kunnen doen @vencodark
1 iemand die de politie belt en erbij blijft staan is wel genoeg en de moeder zoeken bleek de snelste manier. Prima gehandeld.
  woensdag 22 april 2026 @ 15:29:39 #148
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220633676
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]
De payroll is aangepast, waarom draag ik dan nog zoveel belasting af aan NL?
Ik weet natuurlijk niet precies wat ze aangepast hebben maar aan je verhaal zitten best veel haken en ogen ook voor de werkgever. Zij kunnen niet zomaar niks meer inhouden. Zij zijn eigenlijk verplicht een Hongaarse payroll op te zetten als jij daar permanent zit en daarom daar sociaal verzekerd bent en loonbelasting af moet dragen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 22 april 2026 @ 15:29:41 #149
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633677
Er is niet naar de politie gebeld toch?
Maar het maakt niks meer uit nu!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220633698
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Er is niet naar de politie gebeld toch?
Maar het maakt niks meer uit nu!
Lees nog eens rustig terug.
Ik lees dat de meneer ging bellen en bij de baby bleef terwijl de vrouw en venco op zoek gingen. De vrouw had binnen enkele minuten de moeder gevonden.
  woensdag 22 april 2026 @ 15:41:02 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633717
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:29 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik weet natuurlijk niet precies wat ze aangepast hebben maar aan je verhaal zitten best veel haken en ogen ook voor de werkgever. Zij kunnen niet zomaar niks meer inhouden. Zij zijn eigenlijk verplicht een Hongaarse payroll op te zetten als jij daar permanent zit en daarom daar sociaal verzekerd bent en loonbelasting af moet dragen.
Nou ik kan pas negen maanden nadat ik me hier gevestigd heb een verzekering afsluiten hier ( ben nu verzekerd via OOM ), en ik betaal hier geen loonbelasting.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage woensdag 22 april 2026 @ 15:42:08 #152
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220633720
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:41 schreef vencodark het volgende:
@:Troel
Snap ik. In dit geval bleef die oudere man bij de baby, hij was al aan het bellen. De oudere dame vond in no time al de moeder die dus aan de andere kant van de dijk zat.
En de baby huilde, het raam was wagenwijd open. Stel dat er geen ouder was gevonden (je weet het nooit), had je de baby er zo uit kunnen wippen.
Het ging heel snel.

Wat ik wel gek vond: zowel de dame met de hond als het echtpaar hadden de baby al gehoord maar waren al weggelopen/doorgelopen zonder iets te doen. :?
Ik kwam net aan.
Ik kwam er ook als eerste bij, dat maakt een groot verschil hoor!

En doorlopen zonder iets te doen, vind ik pas echt raar!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 april 2026 @ 15:42:27 #153
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633721
Ah ik las wilde al de politie bellen als in dat dat nog niet gedaan was.
My bad !
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage woensdag 22 april 2026 @ 15:43:18 #154
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220633724
beetje dubbel :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage woensdag 22 april 2026 @ 15:44:12 #155
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220633727
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:44 schreef vencodark het volgende:

[..]
We hebben het hier over enkele minuten? Denk je dat die politie er eerder was geweest?
Maar een melding had gekund ja.
Toch weer te soft gehandeld hè. :{
Het gaat ook niet alleen om de baby dan he, moeders zou op zijn minst een flinke waarschuwing moeten krijgen dat dit veilig thuis waardig is ofzo ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:18 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
Venco niet te streng voor jezelf zijn. Achteraf is het altijd makkelijk te denken wat er anders gekund had. In the heat of te moment is dat een stuk lastiger.
Hopelijk is die moeder genoeg geschrokken om dit niet nog een keer te doen.
En dit, vooral dit!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220633746
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:06 schreef vencodark het volgende:
Ik zal er voor de volgende keer aan denken beter te handelen. ;(
Belangrijkste voor de korte termijn is dat het kind zich veilig voelt bij een bekende, toch? En daar heb je voor gezorgd. :* Juist supergoed gedaan.
Helaas kun je niet alle ellende in de wereld voorkomen. En daarbij, politie bellen wil niet zeggen dat er dan dingen in de toekomst voorkomen worden.
  woensdag 22 april 2026 @ 16:01:12 #157
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220633827
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Nou ik kan pas negen maanden nadat ik me hier gevestigd heb een verzekering afsluiten hier ( ben nu verzekerd via OOM ), en ik betaal hier geen loonbelasting.
Gezien je 100% werkdagen maakt in Hongarije vermoed ik dat ze wel willen en mogen belasten.
Dat je geen zorgverzekering af kan sluiten komt waarschijnlijk omdat er juist niks in Hongarije wordt afgedragen terwijl je juridisch gezien daar wel sociaal verzekerd bent en niet meer in Nederland. Als er een Hongaarse payroll zou zijn, zou je vast nu al een zorgverzekering af kunnen sluiten.
Het is denk ik goed om een specialist eens om advies te vragen. Ook voor je werkgever, die loopt ook risico op deze manier.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220633836
Das vaak met situaties. Je kan van te voren wel zeggen, ik zou dit of dat doen, als zoiets je eenmaal overkomt ligt het er maar helemaal aan hoe je er op dat moment in staat en wat anderen doen. Je neemt een beslissing op dat moment.
Dus, je hebt het prima gedaan Venco :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220633845
Wat schrikken om een baby alleen in een auto aan te treffen, gelukkig hebben jullie goed gehandeld en is de moeder snel gevonden. En dan maar hopen dat ze zo geschrokken is dat ze dit nooit meer doet!

Oh-oh, als je weet dat je niet meer terug wil naar NL en je hebt in totaal niet meer dan 4 maanden in NL verbleven, dan moet je je uitschrijven uit NL. Jouw werkgever moet de salarisadministratie dan aanpassen op jouw situatie in Hongarije, daar zitten best wat haken en ogen aan want dat betekent dus ook dat jij (en je werkgever) belastingplichtig zijn in Hongarije. Hongarije is EU dus officieel telt de 183 dagen regeling (tot 183 dagen houdt je je recht op alles in NL). Maar of dat dus ook het geval is als je op voorhand weet dat je verblijf in Hongarije niet tijdelijk is, weet ik niet, omdat je dus ook met je verplichting zit om je uit het BRP te schrijven als je weet dat je 8 maand of langer in een jaar buiten NL verblijft.

Ik kocht net een leesbril en ik kan weer lezen van dichtbij. Nooit geweten dat ik zo blij kon worden van een leesbril.
  woensdag 22 april 2026 @ 16:06:13 #160
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633846
Het is allemaal al gecheckt hoor, onze payroll loopt via een bedrijf dat daar gespecialiseerd in is.
Ik draag hier niks af en kan hier ook nergens aanspraak op maken.
Daar ben ik me van bewust en dat is geen probleem.
Er zijn ook genoeg mogelijkheden om hier werk te zoeken, callcenter werk, remote, maar liever niet.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 22 april 2026 @ 16:11:17 #161
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633871
Maar als het allemaal te ingewikkeld wordt en ik er niks aan over houd stop ik gewoon met werken, dat kan ook gewoon :7
Ik ben al netjes overal uitgeschreven trouwens.
En hier ingeschreven.

[ Bericht 7% gewijzigd door oh-oh op 22-04-2026 16:27:00 ]
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220634317
Ik heb er nog eens over nagedacht, de rest van de middag :') en ik heb er toch wel een rot gevoel over.
Ja, deels handelden we goed door in elk geval iets te doen ipv negeren en in dit geval de ouder te zoeken.
Maar daarbij hadden we ook gelijk de politie moeten bellen, gezien de strafbaarheid.
Toen de ouder aankwam, is de politie dus niet meer gebeld. Die man heeft het gesprek geannuleerd.
Gelukkig de ouder er bij kunnen halen maar dan had ze minstens met hen moeten dealen.

Denk niet dat we het verkeerd deden maar we hadden meer moeten doen.
Ik blijf wel over zoiets malen tenminste. -O- ;(
pi_220634341
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:44 schreef vencodark het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht, de rest van de middag :') en ik heb er toch wel een rot gevoel over.
Ja, deels handelden we goed door in elk geval iets te doen ipv negeren en in dit geval de ouder te zoeken.
Maar daarbij hadden we ook gelijk de politie moeten bellen, gezien de strafbaarheid.
Toen de ouder aankwam, is de politie dus niet meer gebeld. Die man heeft het gesprek geannuleerd.
Gelukkig de ouder er bij kunnen halen maar dan had ze minstens met hen moeten dealen.

Denk niet dat we het verkeerd deden maar we hadden meer moeten doen.
Ik blijf wel over zoiets malen tenminste. -O- ;(
Snap ik, maar onder de streep is er niets gebeurd toch? En je was niet alleen, er waren meerdere mensen bij. Denk dat als je wel alleen was geweest, je het anders had aangepakt. Dus, laat het los, laat het gaaaaaan! ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220634352
Nee joh Venco, je handelde uit intuïtie en voor de baby. Vanachter je pc of laptop of telefoon is het makkelijk roepen. Jij zat in die situatie en reageerde meteen. Petje af!

Gisteren aangekomen in Denemarken na een enorm makkelijke autorit. Gewoon 0 files, nog nooit meegemaakt deze kant op. Voor het vergelijk vorig jaar in meivakantie 3,5 uur vertraging gehad....

Vanmiddag gaan zwemmen, gingen ineens alle glijbanen dicht voor onderhoud, onaangekondigd. Einde middag naar Legoland gelopen, kwart voor 5 liepen we naar binnen, bleken ze om 5 uur al dicht te gaan. Typisch ;)

Het weer is heerlijk, het huisje net opgeknapt (we ruiken letterlijk de verf) en het is enorm fijn om alles te kennen en herkennen. Als ik weer 100% ben gaan we de wereld wel weer ontdekken.
pi_220634368
Yay, geniet ervan exode! :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage woensdag 22 april 2026 @ 18:12:26 #166
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220634421
Is er al meer bekend over die goedkope treinkaartjes? Voor familiebezoek is het wat prijzig 4 of 5 keer 49 euro kunnen we nog voor rijden, zo vaak gaan we niet naar familie. Maar voor de treinliefhebbers zou het natuurlijk gewoon een geweldige zomervakantie zijn :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 22-04-2026 21:12:35 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220634433
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Roosgeluk op 22-04-2026 18:17:06 (Vijgen na pasen) ]
pi_220636555
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:53 schreef exode het volgende:
en het is enorm fijn om alles te kennen en herkennen. Als ik weer 100% ben gaan we de wereld wel weer ontdekken.
Zo herkenbaar :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 23 april 2026 @ 07:52:11 #169
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220637096
Meh, die xolo's zouden vandaag gebracht worden maar ze komen maandag pas.
Ik had me er zo op verheugd, nog langer wachten -O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220637784
Fijne vakantie Exode, hopelijk hebben jullie een heerlijke tijd daar!

Wat jammer dat de honden vandaag niet komen Oh-oh, je keek er zo naar uit :{

Ik ben gisteren aan nieuwe medicatie begonnen en jeetje wat ben ik daar beroerd van. Ik heb de hele nacht wakker gelegen door misselijkheid, migraine, zweten, hartkloppingen. Nu nog steeds misselijk, droge mond, hoofdpijn. Ik weet dat het bij de (als het goed is tijdelijke) bijwerkingen hoort, maar als ik had geweten dat het zo erg zou zijn dan zou ik er denk ik niet eens aan begonnen zijn.
pi_220637861
Sterkte schanu! Dat klinkt wel naar! Hopelijk duren de bijwerkingen niet al te lang.

Wat jammer dat ze maandag pas komen oh-oh!
pi_220638338
@oh-oh, balen dat je geduld nog even op de proef gesteld wordt!

@Schanu, dat is klote hopelijk snel minder bijwerkingen.

Mijn matras komt zaterdag *O* .
Fake it till you make it...
pi_220638569
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:31 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Nee ik doe de planning en de socials gewoon lekker vanuit waar ik dan ook ben.
Sorry Venco ik had echt meteen de politie gebeld, en was niet gaan zoeken, da fuck?
Komen ze mooi mee weg, daar had echt wel een melding van gemaakt mogen zijn...
Ah, ik dacht dat je zelf de honden trainde. Het achter de schermen werk is idd beter op afstand te doen. Jammer dat je nog even op de uitbreiding van de roedel moet wachten!

Fijne vakantie Exode! En Kyara ook! Hopelijk viel het mee qua overlast door de stakingen.

Sterkte met de bijwerkingen Schanu!

Ik heb ook vakantie *O* pas over 4 weken weer werken! Enige jammere is dat mijn lichaam daar niet zoveel zin in heeft. Ik kijk met de rugpijn die er nu is echt op tegen de 12 uur vliegen dinsdag…
pi_220638582
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 11:22 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Ah, ik dacht dat je zelf de honden trainde. Het achter de schermen werk is idd beter op afstand te doen. Jammer dat je nog even op de uitbreiding van de roedel moet wachten!

Fijne vakantie Exode! En Kyara ook! Hopelijk viel het mee qua overlast door de stakingen.

Sterkte met de bijwerkingen Schanu!

Ik heb ook vakantie *O* pas over 4 weken weer werken! Enige jammere is dat mijn lichaam daar niet zoveel zin in heeft. Ik kijk met de rugpijn die er nu is echt op tegen de 12 uur vliegen dinsdag…
Hopelijk wordt die rugpijn beter voor dinsdag :* Fijne vakantie!
Fake it till you make it...
pi_220639284
Yay voor je matras, @Nijna *O*

Sterkte met je rug, @FlyingFish Misschien stomme gedachte maar kun je geen lege kruik mee het vliegtuig in nemen dat ze die daar vullen? Hopelijk is het voor die tijd over, maar toch :*

Ik ga even in de tuin hangen. Tis heerlijk weer.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 23 april 2026 @ 14:50:32 #176
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220639599
Vier weken, lekker FF!
Kun je niet nog naar een fysio of osteopaat voor de reis?
Anders een xanax poppen onderweg?
Ik heb ooit een keer met gebroken ribben een reis naar Bali gemaakt, de vliegreis was ook niet te doen, gelukkig verlopen ze daar vrij heftige slaapmiddelen zo in de winkel, dus mooi wat genomen voor de terugreis, hemels!
Een nieuw matras is zo fijn he.
Ik ben zo blij met mijn auping hier.
Had ik echt jaren eerder moeten kopen :D

Nou, gisteren waren onze adreskaarten er, dus we konden vandaag naar het belastingkantoor voor de belasting kaart. En als ik 9 maanden een adreskaart heb dan kan ik me hier verzekeren.
Aangezien onze planning om gegooid was gingen we daar even te voet geen ( lang verhaal kort, de auto is onverzekerd omdat de buurman er exportplaten op had laten zetten, wat dus helemaal niet handig was, en daarom moeten we zo snel mogelijk die belastingkaart regelen, zodat hij zijn auto kan importeren).
Het belastingkantoor zat achter een oude bar, heeeeel vaag.
Maar het meisje met superlange lelijke nepnagels wat ons hielp was niet bevoegd, dus we moeten woensdag weer komen .
Wel mooi 10 km gelopen vanochtend!
Ik ga nu ook lekker in de tuin hangen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220639892
Ik hoop dat het gewoon weg zakt voor die tijd. Afgelopen zondag en maandag had ik ook even twee dagen vrijwel nergens last van (maar ook drukke dagen). Het is vooral zitten wat heel onprettig is. In beweging blijven is, afgezien van bukken, goed te doen. En anders ga ik gewoon aan de pijnstillers idd voor de vlucht. Het advies is vooral blijven bewegen en niets laten, dus dat doen we dan maar.

Gelukkig is het nog te lopen oh-oh! Hopelijk was het een leuke wandeltocht als je woensdag weer mag :D
  donderdag 23 april 2026 @ 17:58:57 #178
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220640472
Ja dat stil zitten in een vliegtuig is dan wel funest!
Het was een leuke wandeling, en we hebben meerdere routes die we kunnen nemen, we zijn vooral alle huizen aan het bekijken en we roepen bij alles dat we daar niet willen wonen want dat wij het beste wonen.
Hier in de straat zijn er een paar huizen, maar niet meer dan 4 denk ik, die nog beter zijn.
Maar we hebben het enige dubbele huis en we hebben de grootste tuin aan onze kant van de straat, dus het is echt zo perfect :)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220642542
Ik heb weer eens een geupfuckte schouder/rugspier. Op dat plekje waar je net niet bij kan en wat fokking zeer doet }:|

Geniet ervan oh-oh. Het klinkt allemaal zo relaxed O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220644962
Sterkte met de blessures!

Nou die winterjas voor m’n man die ik per ongeluk bij die dropshipper had besteld, maat xl.. die valt als een S ofzo.

Heb een beetje blond gedaan. Aangezien de plaatsnaam in de bedrijfsnaam best in de buurt is heb ik aangegeven dat ik de jas terug wil komen brengen als ze me het adres geven. Ik krijg nu allemaal AI gegenereerde mails terug. Waaronder in de tweede mail dat ze me een fantastisch aanbod willen doen, dat ik de jas mag houden en 25% terug krijg. Zo kan ik toch genieten van het product maar dan met korting.

Uhm ja, ik kan genieten van een jas die 3 maten te klein is (en ook niet echt een winterjas te noemen is qua dikte, en ook stinkt, maar wellicht dat dat er in de wasmachine wel uit zou gaan).

Ben benieuwd of ik er nog wat voor terug ga zien.
(Oh ja en met man weer op zoek naar een andere winterjas :P )
pi_220644994
@exode is lego in legoland ook goedkoper dan in Nederland? Vast niet maar wie weet. Dochter wil namelijk de winnie the pooh
pi_220645262
Wat balen @hilliebillie :*
Fake it till you make it...
pi_220645407
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:54 schreef F_r het volgende:
@:exode is lego in legoland ook goedkoper dan in Nederland? Vast niet maar wie weet. Dochter wil namelijk de winnie the pooh
Nee, het is hier een stukje duurder. Ik koop in Legoland en Lego House alleen de exclusives.
pi_220646969
FF, hopelijk trekt de pijn snel weg!

Balen van die jas Hillie :{

Wij zijn aangekomen op het vakantiepark, zijn veel werkzaamheden helaas maar het huisje is fijn. Morgen wilden we naar het Hof van Eckbergen maar de 9 jarige wil niet meer mee omdat bolderkarren daar niet zijn toegestaan :'( kijken of ze morgen over te halen is, anders gaan we naar Nordhorn Tierpark.
pi_220647478
@Schanu Zou het ook niet zijn toegestaan bij uitzondering als je uitlegt dat jullie in afwachting zijn van een aangepaste buggy en de bolderkar een noodoplossing is?
Op de site zijn ze streng als het gaat over de bolderkar maar schrijven tegelijk ook over hoe toegankelijk het park is voor rolstoelgebruikers en dat iedereen welkom is "met (meervoudige) handicap en zonder." https://www.hofvaneckberge.nl/rolstoel-uitjes
dus ik zou verwachten dat ze wel een stapje extra willen zetten maar dat er lompe mensen met een bolderkar de boel hebben verpest.

Anders keertje terug als de buggy er is. Dit zijn precies de uitjes waarvoor je die aanvraag in gang hebt gezet.
  Redactie Frontpage vrijdag 24 april 2026 @ 22:03:04 #186
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220647497
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:46 schreef hilliebillie het volgende:
Sterkte met de blessures!

Nou die winterjas voor m’n man die ik per ongeluk bij die dropshipper had besteld, maat xl.. die valt als een S ofzo.

Heb een beetje blond gedaan. Aangezien de plaatsnaam in de bedrijfsnaam best in de buurt is heb ik aangegeven dat ik de jas terug wil komen brengen als ze me het adres geven. Ik krijg nu allemaal AI gegenereerde mails terug. Waaronder in de tweede mail dat ze me een fantastisch aanbod willen doen, dat ik de jas mag houden en 25% terug krijg. Zo kan ik toch genieten van het product maar dan met korting.

Uhm ja, ik kan genieten van een jas die 3 maten te klein is (en ook niet echt een winterjas te noemen is qua dikte, en ook stinkt, maar wellicht dat dat er in de wasmachine wel uit zou gaan).

Ben benieuwd of ik er nog wat voor terug ga zien.
(Oh ja en met man weer op zoek naar een andere winterjas :P )
Dit klinkt inderdaad als echte dropshipping :D
Ik las ook al dit soort verhalen over een bepaald behamerk :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220647512
Balen van de jas hillie. Iets voor je zoon? Of kloppen de verhoudingen helemaal niet?
pi_220647786
Ik zou het idd proberen als medisch hulpmiddel. Ik weet dat bolderkarren ook verboden zijn in Disney World, maar je een medisch label aan kunt vragen om in speciale gevallen wel een bolderkar mee te mogen nemen. Gewoon even bellen, nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_220647798
@Schanu
Mocht je fb hebben er is een groep vraag en aanbod kinderhulpmiddelen waar nog weleens voor weinig geld speciale buggys worden aangeboden en ook weleens aan elkaar worden uitgeleend voor situaties zoals bij jou dat je hm even nodig hebt voor een uitje en zelf nog in afwachting bent van de levering van de eigen buggy. Voor nu te laat maar wellicht voor een andere keer
pi_220648052
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:03 schreef Troel het volgende:

[..]
Dit klinkt inderdaad als echte dropshipping :D
Ik las ook al dit soort verhalen over een bepaald behamerk :D
Sapph? :+
  Redactie Frontpage vrijdag 24 april 2026 @ 23:30:34 #191
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220648156
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 23:20 schreef vencodark het volgende:

[..]
Sapph? :+
Nee, een of ander merk voor opzijhangende borsten. Monavida ofzo. Zag het voorbijkomen ergens waar men het over trustpilot had ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220649140
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:05 schreef F_r het volgende:
Balen van de jas hillie. Iets voor je zoon? Of kloppen de verhoudingen helemaal niet?
Heb het hem niet laten passen, maar ik denk dat het model ook niet helemaal klopt.
Maar sowieso is het zijn stijl niet en ik twijfel of het dik genoeg is voor de winter.

@Schanu, wat balen dat de bolderkar niet mee mag. Hopelijk willen ze voor een medische een uitzondering maken, tenminste ik zou ook even bellen of dat zou mogen.
pi_220649223
Ik hoop dat jullie bolderkar gewoon mee mag @Schanu!

Voor ons de laatste dag Denemarken, morgen weer naar huis :)
  zaterdag 25 april 2026 @ 08:24:24 #194
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220649491
Kennen jullie die mop van de xolo's die niet kwamen?
Nu krijg ik er twee haha.
Moeder van de hond komt ook mee.
Fokker heeft er heel lang over nagedacht en zou het heel fijn vinden als ze samen kunnen blijven en ik hou juist van die oudjes.
Buurman krijgt er een van nog geen jaar, maar die is nu geloof ik jaloers.
Oh well :P
Hopelijk kan ze maandag komen met de doggies O+
Oh ja die van 8 is op dezelfde dag geboren als de poedel, die heet Chia, die ga ik Sia noemen, dat lijkt op Szia en dat is hoi in het Hongaars.
Mama heet Roxy, wat ik echt afschuwelijk vind, dus die moet ook een andere naam, liefst iets met een S want al mijn meisjes heten met een S. Ik heb al Stella en Sasha en daar komt dan Sia bij.
Wie weet nog iets leuks?
@exode Kick is nog steeds de meest geniale naam ever hier!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220649587
Suki, (uitspraak Soeki) :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220649599
Snoepie :+
pi_220649635
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 07:11 schreef Amsel het volgende:
Ik hoop dat jullie bolderkar gewoon mee mag @:Schanu!

Voor ons de laatste dag Denemarken, morgen weer naar huis :)
Goede reis terug morgen!

@oh-oh zo is het het wachten wel waard ;). Hopelijk komen de dames maandag!
Sjaan? ;)

Ik heb al een rondje hardgelopen (nou ja, niet zo hard) vanmorgen. 5km toen vond ik het genoeg.
Fake it till you make it...
pi_220649690
Veel plezier op jullie laatste dag Amsel!

We hebben gepraat met de 9 jarige en ze wil het toch proberen. De capibaras trokken haar over de streep *O* de bolderkar nemen we mee voor de zekerheid, wellicht kunnen ze een uitzondering maken idd.
pi_220649721
Pfff, hier wil het niet lukken met iets plannen. Door omstandigheden hebben we nog niks kunnen boeken, maar nu zijn die omstandigheden ten positieve veranderd, dus willen we toch nog graag naar Duitsland.
Eerst gekeken naar gebied rond de Eifel, maar geen leuke huisjes kunnen vinden of echt letterlijk in the middle of nowhere (of te dichtbij het gebied waar we vorig jaar waren). Toen vonden we als alternatief het Ruhrgebied, veel leuke dingen om te doen en nog veel overnachtingsmogelijkheden, maar toen bleek dat onze auto daar niet mag komen (hele gebied) vanwege de milieuzone.

Dus als iemand nog tips heeft voor max. 3-3,5 uur rijden vanuit regio Utrecht in Duitsland met voldoende leuke en afwisselende activiteiten, dan houd ik me aanbevolen!

Voor iedereen die ook nog met vakantie gaat, hee veel plezier!!!
  zaterdag 25 april 2026 @ 09:59:50 #200
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220649924
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:29 schreef TolstoiFan het volgende:
Pfff, hier wil het niet lukken met iets plannen. Door omstandigheden hebben we nog niks kunnen boeken, maar nu zijn die omstandigheden ten positieve veranderd, dus willen we toch nog graag naar Duitsland.
Eerst gekeken naar gebied rond de Eifel, maar geen leuke huisjes kunnen vinden of echt letterlijk in the middle of nowhere (of te dichtbij het gebied waar we vorig jaar waren). Toen vonden we als alternatief het Ruhrgebied, veel leuke dingen om te doen en nog veel overnachtingsmogelijkheden, maar toen bleek dat onze auto daar niet mag komen (hele gebied) vanwege de milieuzone.

Dus als iemand nog tips heeft voor max. 3-3,5 uur rijden vanuit regio Utrecht in Duitsland met voldoende leuke en afwisselende activiteiten, dan houd ik me aanbevolen!

Voor iedereen die ook nog met vakantie gaat, hee veel plezier!!!
Sauerland

Zomer rodelbaan, kabelbanen met activiteiten op de berg, verschillende water-, amusement- en dierenparken, dorpjes, veel wandelmogelijkheden.

Is het issue dat je geen sticker hebt voor het ruhrgebied?
Want de milieusticker is ook wel ter plekke te verkrijgen. Ik heb ‘m in Nordhorn gehaald en was met 10 minuten klaar. Er zitten veel DEKRA’s langs de grens overal, die elke dag behalve zondag om 08:00uur openen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:00:50 #201
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220649934
Veel plezier @Schanu, ik zou dat van die kar wel even van te voren telefonisch proberen te regelen zodat het daar geen gedoe hoeft te worden. Hopelijk wordt het een fijne dag!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:08:32 #202
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220649954
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:29 schreef TolstoiFan het volgende:
Pfff, hier wil het niet lukken met iets plannen. Door omstandigheden hebben we nog niks kunnen boeken, maar nu zijn die omstandigheden ten positieve veranderd, dus willen we toch nog graag naar Duitsland.
Eerst gekeken naar gebied rond de Eifel, maar geen leuke huisjes kunnen vinden of echt letterlijk in the middle of nowhere (of te dichtbij het gebied waar we vorig jaar waren). Toen vonden we als alternatief het Ruhrgebied, veel leuke dingen om te doen en nog veel overnachtingsmogelijkheden, maar toen bleek dat onze auto daar niet mag komen (hele gebied) vanwege de milieuzone.

Dus als iemand nog tips heeft voor max. 3-3,5 uur rijden vanuit regio Utrecht in Duitsland met voldoende leuke en afwisselende activiteiten, dan houd ik me aanbevolen!

Voor iedereen die ook nog met vakantie gaat, hee veel plezier!!!
Luxemburg, omgeving Echternach. Veel mooie wandelingen mogelijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220649994
Sansa 8-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:21:25 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220650008
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Sansa 8-)
Sansa en Sasha?Nah 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220650056
De favoriete juf van B en Juul tegengekomen, met een vriendin geborreld maar Amsel niet gesignaleerd.
Geniet van jullie laatste dagje @Amsel en goede terugrit morgen!

Wij hebben vandaag zwemmen en wat rondhangen op het programma. Morgen naar Velje, eens kijken hoe de wereld buiten Billund is. ;)
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:41:48 #206
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220650129
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 23:20 schreef vencodark het volgende:

[..]
Sapph? :+
Dat vind ik geen leuke naam voor een hond :P
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220650136
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:21 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Sansa en Sasha?Nah 😂
Neh, dat bekt idd niet lekker :D
Suki wel :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:43:02 #208
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220650138
Sienna
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220650140
Senna
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650143
Saartje O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:45:16 #211
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220650151
Door jullie berichten over Denemarken heb ik nog meer zin in volgend jaar! Als we tien jaar getrouwd zijn, gaan we naar lalandia en legoland.

Veel plezier met de capibara’s!

Op de 8e en laatste dag centerparcs maak ik toch even een lijstje van dingen die ik verbazingwekkend vind:
- stront van je hond achterlaten op je tractorpad bij de kinderboerderij
- vrouwen die in een iemiemini stringbikini in een peuterbad rondhobbelen met hun kind. Echt 2 cm stof. Ik heb meer blote konten en bossen schaamhaar gezien dan me lief is.
- volwassen mannen zonder kinderen (iig niet in de buurt) die het grappig vinden om van de kinderglijbaan te gaan. En dan heb ik het niet over pubers, maar over 35+ers. Een van die gasten zat gewoon vast.
- mensen die roken op de minigolfbaan en hun peuk in de hole achterlaten.
- kinderen die vanaf het hoogteparcours proberen op de mensen te spugen die onder hen op de minigolf bezig zijn. En hun ouders die daarom lachen…
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220650155
Siepie!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650169
Boh, Tink! Heb je het wel leuk verder?
Fijn, ik zie nu alles voor me he _O-
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:49:27 #214
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220650178
😂Tink mss moet je ergens gaan waar geen andere mensen zijn!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:52:40 #215
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220650192
Ik heb nu Sari en Sonja op de shortlist maar nog niet de naam waarvan ik denk yes dat is hem.
Saar kan mss ook wel op de lijst.
Ik vind meisjesnamen echt moeilijk 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220650204
Meisjesnamen zijn ook moeilijk. Voor zoon had ik die zo, voor dochter pas toen we naar de drukker gingen voor de kaartjes :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:57:44 #217
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220650218
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nu Sari en Sonja op de shortlist maar nog niet de naam waarvan ik denk yes dat is hem.
Saar kan mss ook wel op de lijst.
Ik vind meisjesnamen echt moeilijk 😂
Sadie
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220650231
Tink, CP staat al jaren op mijn zwarte lijst, al krijg ik geld toe.

Lalandia wordt een verademing voor jullie. Maar alles hier hoor. Het wemelt hier van de Nederlanders maar het gaat zo anders. Rustiger, geen aso gedrag, gewoon gezellig.

Als er komende zomer nog geen hond is, gaan we ongetwijfeld weer naar Denemarken.
  zaterdag 25 april 2026 @ 11:02:37 #219
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220650245
Sadie vind ik te Engels, op zich wel leuk, maar ik ken ook al veel honden die zo heten!
Oh ja en ik wil eigenlijk ook niks meer op ie of y .
I know, ik ben lastig
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220650247
Hond: sushi!
Of Scrooge
Of Snoes
pi_220650256
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Sadie vind ik te Engels, op zich wel leuk, maar ik ken ook al veel honden die zo heten!
Oh ja en ik wil eigenlijk ook niks meer op ie of y .
I know, ik ben lastig
Alst een mannetje was geweest, Zuko of Sokka :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 11:07:39 #222
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220650272
Nee voor reuen heb ik nog een hele lijst namen. Ik wil ook eigenlijk helemaal geen teven meer 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220650284
Snap ik, alleen al vanwege de naam :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650294
Dan zou ik haar gewoon Teef noemen of takkewijf of Tut! (Dat laatste roept mijn moeder altijd als ze boos is)
pi_220650324
:D Moet met een S beginnen, exode!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650335
Snol kan wél :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650350
Sharon!!!! (Insert Ozzy stem).
pi_220650355
Ozzy O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 11:27:51 #229
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220650385
Sharon is een goede kanshebber!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220650386
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:14 schreef Mushanga71 het volgende:
:D Moet met een S beginnen, exode!
Stakketeef, Superteef, Stut.
pi_220650389
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:27 schreef exode het volgende:

[..]
Stakketeef, Superteef, Stut.
_O-
Snollebol, Slettebak.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650390
Stoephoer :7
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650405
Cher maar dan maak je er Sjer van :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650416
Swiebel
Sjonette
Sjaqueline
Slimer
Chiq
Slettebel
Stip
Svetlana
Sare
Suze

Ik ben ook niet zo goed in meisjesnamen. Vond dat voor mijn kinderen ook al drama, die hebben uiteindelijk ook maar ‘meh’ namen gekregen omdat we niets beters wisten en we elkaars namen heel stom vonden.
pi_220650612
Gelukkig heeft mijn dochter twee zoons, scheelde namenstress :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650723
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:29 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
_O-
Snollebol, Slettebak.
Verstaan ze daar toch niet, dus je kan helemaal los.
pi_220650796
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 12:25 schreef exode het volgende:

[..]
Verstaan ze daar toch niet, dus je kan helemaal los.
Vooral dat :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650799
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:03 schreef exode het volgende:
Hond: sushi!
Of Scrooge
Of Snoes
Scooby Doo ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220650826
Oh oh, ik heb hem hoor:
Snollie
  Redactie Frontpage zaterdag 25 april 2026 @ 12:51:53 #240
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220650918
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nu Sari en Sonja op de shortlist maar nog niet de naam waarvan ik denk yes dat is hem.
Saar kan mss ook wel op de lijst.
Ik vind meisjesnamen echt moeilijk 😂
Sam(antha)
Sammy
Sally
Sunny
Sien
Sisi
Sjors
Skittles
Smartie
Snickers
Smurf
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage zaterdag 25 april 2026 @ 13:22:33 #241
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220651060
Kennen jullie dat verhaal van die jongens die met hun vader wat leuks zouden doen?

Nou, die zijn onderweg en zijn er bijna, maar vaders staat in de file vanwege een aangekondigde actie van XR :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 25 april 2026 @ 13:27:06 #242
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220651098
quote:
80s.gif Op zaterdag 25 april 2026 13:22 schreef Troel het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van die jongens die met hun vader wat leuks zouden doen?

Nou, die zijn onderweg en zijn er bijna, maar vaders staat in de file vanwege een aangekondigde actie van XR :P
Ach, ik lees de hele week al waarschuwingen inderdaad dat je het verkeer rondom Utrecht dit weekend moet vermijden om die reden (onder andere). Klotezooi zeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220651155
XR :r
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220651192
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Sadie vind ik te Engels, op zich wel leuk, maar ik ken ook al veel honden die zo heten!
Oh ja en ik wil eigenlijk ook niks meer op ie of y .
I know, ik ben lastig
Soof
pi_220651410
Oh nee Troel, wat balen ;(

Wij zijn terug van het Hof van Eckberge, wat is het er leuk O+ geen uitzondering op de bolderkar, maar Jewel heeft uren (afwisselend met vrouwlief en mij) in de snoezelruimte doorgebracht terwijl de 7 jarige heerlijk aan het spelen en ontdekken was O+



En Capibara!

pi_220651429
Sita
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220651476
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 14:16 schreef Schanu het volgende:
Oh nee Troel, wat balen ;(

Wij zijn terug van het Hof van Eckberge, wat is het er leuk O+ geen uitzondering op de bolderkar, maar Jewel heeft uren (afwisselend met vrouwlief en mij) in de snoezelruimte doorgebracht terwijl de 7 jarige heerlijk aan het spelen en ontdekken was O+

[ afbeelding ]

En Capibara!

[ afbeelding ]
O+

Heeft Jewel uiteindelijk de capybara nog gezien, of bleef ze liever snoezelen? :)

Onze tweede dag in Legoland is inmiddels afgelopen. Net als op de eerste dag zijn we vroeg weer weggegaan, want de kinderen houden het gewoon niet lang vol door alle prikkels. Ik ben dan te optimistisch en hoop van tevoren dat we de hele dag kunnen blijven en in alle attracties kunnen, maar dat blijkt niet helemaal realistisch ;) Gelukkig hadden we polsbandjes waarmee we de rijen konden skippen, dus uiteindelijk in korte tijd nog best wat kunnen doen. De kinderen zijn in ieder geval (nu ze weer wat gekalmeerd zijn) blij :)
pi_220651538
Fijn dat het toch leuk was Amsel. Hoe was de drukte? Het is al dagen zo rustig overal maar ik denk dat vanaf vandaag het overal drukker wordt.
pi_220651599
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 14:43 schreef exode het volgende:
Fijn dat het toch leuk was Amsel. Hoe was de drukte? Het is al dagen zo rustig overal maar ik denk dat vanaf vandaag het overal drukker wordt.
Best druk vandaag! Misschien ook omdat het een zaterdag is natuurlijk. Achteraf gezien hadden we misschien beter gisteren kunnen gaan, was ook warmer geweest :o Maar we hadden gisteren echt even een rustdagje nodig om op te laden voor vandaag ;)
pi_220651604
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 14:30 schreef Amsel het volgende:

[..]
O+

Heeft Jewel uiteindelijk de capybara nog gezien, of bleef ze liever snoezelen? :)

Onze tweede dag in Legoland is inmiddels afgelopen. Net als op de eerste dag zijn we vroeg weer weggegaan, want de kinderen houden het gewoon niet lang vol door alle prikkels. Ik ben dan te optimistisch en hoop van tevoren dat we de hele dag kunnen blijven en in alle attracties kunnen, maar dat blijkt niet helemaal realistisch ;) Gelukkig hadden we polsbandjes waarmee we de rijen konden skippen, dus uiteindelijk in korte tijd nog best wat kunnen doen. De kinderen zijn in ieder geval (nu ze weer wat gekalmeerd zijn) blij :)
Ja ze heeft hem gezien! Hij zit nu nog in een binnenverblijf en zat in een hokje te chillen dus we zagen hem niet heel goed. De foto is van de 7 jarige, dat was de 2e keer dat we er langs liepen (zonder Jewel) en toen kwam hij nieuwsgierig naar ons terug kijken O+

Fijn dat de kinderen blij waren, ondanks alle prikkels. En wat fijn dat jullie bandjes hadden, dat maakt zo'n dag zoveel haalbaarder!
Kijk jij er ook blij op terug, of alleen de kinderen en was het voor jullie vooral pittig? :X
pi_220651621
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:59 schreef laziness het volgende:

[..]
Sauerland

Zomer rodelbaan, kabelbanen met activiteiten op de berg, verschillende water-, amusement- en dierenparken, dorpjes, veel wandelmogelijkheden.

Is het issue dat je geen sticker hebt voor het ruhrgebied?
Want de milieusticker is ook wel ter plekke te verkrijgen. Ik heb ‘m in Nordhorn gehaald en was met 10 minuten klaar. Er zitten veel DEKRA’s langs de grens overal, die elke dag behalve zondag om 08:00uur openen.
Sauerland ga ik ook nog even bekijken, dank voor de tip!

We hebben wel een milieusticker op de auto, maar het verkeerde kleurtje...... Dus we mogen het hele Ruhrgebied niet in met onze auto (uitgezonderd de Autobahn).
  Redactie Frontpage zaterdag 25 april 2026 @ 15:57:34 #252
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220651853
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 13:27 schreef livelink het volgende:

[..]
Ach, ik lees de hele week al waarschuwingen inderdaad dat je het verkeer rondom Utrecht dit weekend moet vermijden om die reden (onder andere). Klotezooi zeg.
En met alle verhalen die je door de jaren heen gehoord hebt, zal het je dus niet verbazen dat hij zich niets van die verhalen aantrok en gewoon op de tijd vertrokken is alsof er niets aan de hand was :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf zaterdag 25 april 2026 @ 16:11:55 #253
148247 taxibabe
pi_220651922
@Schanu Fijn dat Hof van Eckberge zo leuk was! Maandag is er trouwens nog een Koningsmarkt in het centrum van Eibergen, vanaf 10 uur. Veel kraampjes, veel dingen voor kinderen en eetkraampjes, misschien is dat ook nog leuk om even te gaan kijken. Volgens mij is er rondom de kerk ook nog een kinderrommelmarkt.
  zaterdag 25 april 2026 @ 17:51:15 #254
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220652854
Sita en Sia en Stella is ook geen combi.
Maar ik denk dat het Sharon wordt , en dan kan ik haar Sjerke noemen, op zijn Sjengs
Uiteindelijk zal het toch wel mama worden, in de praktijk.
Mijn buurman twijfelt voor die van hem tussen Berta en Renee.
Hij schoot Sharon af vanwege Dijksma.
Maar ja zijn honden heten oa Prinses,Kaatje Kut en Hannes,
Alleen zijn grote Xolo heeft een naam die ik wel tof vind die heet Jos :D

Ik moest net even een pakketje ophalen, weer bijna 8 km gelopen, maar de terugweg was heftig berg op.
We waren helemaal aan de overkant in een wijjk, met uitzicht op de heuvels waar wij wonen, toen zagen we pas hoe hoog we eigenlijk zitten. Als we in de stad zijn heb je dit uitzicht niet.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 17:58:29 #255
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220652928
Wat fijn Schanu! Ik vind het heerlijke foto’s en ben blij voor jullie dat het een geslaagde dag was.

En Exode, dat is een goed vooruitzicht. We hebben er nu al zin in. Weet jij of je met +- 1.10 aan lengte wel in genoeg leuke attracties kan?

Oh-oh, misschien lees ik je post niet goed, maar waarom moet ik naar ergens waar geen mensen zijn? Naast de bikini’s (want dat is een kwestie van smaak) is de rest toch gewoon idioot? Ik snap echt niet dat ouders lachen om hun 11-jarige die van bovenaf op mensen staat te spugen. Dat is gewoon echt goor…
En geen suggesties voor namen hier. Ik vind de namen van al jouw honden zo maf dat ik niks kan bedenken dat ertussen zou passen. Maar je verzint vast iets leuks. Hopelijk klikt het met de rest van je roedel - ik wilde kudde typen, te veel met m’n hoofd bij paarden - en heb je nog lang plezier van ze!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:04:43 #256
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220652977
Nou ja na zo een opsomming lijkt het wel alsof je je overal aan loopt te ergeren alleen maar.
Maar goed, CP krijg je mij met geld toe nog niet heen hoor.

Mijn honden hebben eigenlijk allemaal best normale mensen namen?
Leo Ruben Stella Sasha Otis Frenkie Abel Niels Donnie ( er loopt serieus een super lief joch in mijn oude buurt die Donovan heet en door iedereen Donnie genoemd wordt ) Kick ( is een oud Hollandse naam ) en ok, Denzel, die is vernoemd naar een mooie man want een bruine poedel. Ik vind dat niet hele gekke namen.
Ik hoor kinderen gekkere namen hebben _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220653394
Ik zou vanavond naar de mcD gaan. Sta nu worstjes te bakken, aardappeltjes in de airfryer gemikt en salade gemaakt. Guess what. McD vergeten :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:11:10 #258
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220653948
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja na zo een opsomming lijkt het wel alsof je je overal aan loopt te ergeren alleen maar.
Maar goed, CP krijg je mij met geld toe nog niet heen hoor.

Mijn honden hebben eigenlijk allemaal best normale mensen namen?
Leo Ruben Stella Sasha Otis Frenkie Abel Niels Donnie ( er loopt serieus een super lief joch in mijn oude buurt die Donovan heet en door iedereen Donnie genoemd wordt ) Kick ( is een oud Hollandse naam ) en ok, Denzel, die is vernoemd naar een mooie man want een bruine poedel. Ik vind dat niet hele gekke namen.
Ik hoor kinderen gekkere namen hebben _O-
Oh nee totaal niet hoor! Het was vooral heel leuk. Deze mensen snapte ik alleen niet zo goed. Effe ventileren dus. De meeste mensen waren gewoon leuk en gezellig.


En ik ken niemand die z’n hond mensennamen geeft. Dat bedoelde ik met maf. Niet dat het geen normale namen zijn, ik heb gewoon nog nooit een hond gezien die Leo heet. Of Abel, Niels of Donnie. Ik ‘ken’ een takkie, fikkie, Loki, laika, kwispel, dino, bello etc. Oh en een Fleur. Da’s wel een mensennaam. Maar daar heb jij dan weer niks aan, want niet met een S.
Wat vind je trouwens van soundos? Of samar of Shania (zoals twain)?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:28:04 #259
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220654087
Ik vind juist al die maffe namen niks en geef mijn katten gewone namen.
Wij hebben ook een Otis :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220654092
Mijn katten hadden ook mensen namen. Axel en Tobi. Juist leuk om daar namen voor te kiezen die je voor een echt kind niet zou kiezen. Tobi heb ik overigens als mannetje gekregen maar bleek een vrouwtje te zijn, maar had toen de naam al.

Cher kan ook nog als afkorting van Sharon.

Klinkt als een geslaagde dag Schanu! Fijn dat ze zo’n snoezelruimte hadden!
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:42:46 #261
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654203
Ik had een oom die Otis heette in Indonesië!

Ik zou een kind ook Otis noemen.
Of Sasha of Kick of Ruben.
Mijn zusje heeft niks met dieren en haar kinderen heten Luna Nova en Bodi.
Er zijn meer honden die zo heten dan kinderen en het zijn al populaire kindernamen 😂
Mijn achternaam is ook een naam die veel als voornaam gegeven wordt, voor jongens en meisjes en huisdieren.
Ik had een kind best zo kunnen noemen ook.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:49:25 #262
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654267
En het wordt Sharon denk ik.
Kan ik haar Sjer noemen.

Ik stond net even op de tuin op de berg en de vleermuizen vlogen rond mn hoofd, aan de overkant is een feestje en ze draaiden James Brown en Aha en Gloria Gaynor.
Mijn buurman is jarig vandaag , het was even een mooi momentje!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:05:23 #263
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220654402
Wij hebben ook nog een Lou O-)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220654436
De naam Finn ken ik zowel van de kat van mijn ouders als een vriend van mijn zoon. :P
Guus, Teddie en Saar voor de honden in de buurt. En onze kat heet Oscar.
En die ander Shadow, dat is geen mensennaam ofc. :P
pi_220654575
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 20:49 schreef oh-oh het volgende:
En het wordt Sharon denk ik.
Kan ik haar Sjer noemen.

Ik stond net even op de tuin op de berg en de vleermuizen vlogen rond mn hoofd, aan de overkant is een feestje en ze draaiden James Brown en Aha en Gloria Gaynor.
Mijn buurman is jarig vandaag , het was even een mooi momentje!
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:32 schreef Mushanga71 het volgende:
Cher maar dan maak je er Sjer van :P
*)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:30:42 #266
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654606
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:05 schreef laziness het volgende:
Wij hebben ook nog een Lou O-)
Nou ja dat is mijn achternaam. Kan ook als voornaam en dan spreek je het anders uit.
Mijn oudste nichtje wilde vroeger altijd Lulu L ou heten maar ze hebben de achternaam van hun vader. ik had als ik mijn zusje was mijn eerste kind echt Lou genoemd.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220654689
Ik ging met oudste naar soldaat van oranje. Last van de wegafsluiting niet van xr gelukkig.

Naam met een S:
Soof
Sonny je hebt al een Sjon gehad dus mwah
Sjaan
Suki
Suri
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:46:58 #268
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654737
Thnx maar het wordt echt Sia en Sharon 💜
En ik had idd Sjonnie en nu Donnie!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:47:39 #269
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654739
Sunshine vond ik ook een leuke naam somehow maar goed 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220654744
Ons oudste kat heette Freggle van de Freggles. Vonden we uitstekend bij hem passen.

Tink, Legoland is echt al leuk voor juist kinderen die niet in de grote achtbanen mogen. Ik zou eerder met oudere kinderen niet meer gaan. B is 12 en begint het nu wel te ontgroeien.
Ik denk dat je met 1.10 alleen niet in de nieuwe achtbaan, de polar expres en de racewagen achtbaan mag.
Verder is het echt wel gericht op vermaak voor iedereen dus ook de jongere kinderen.

Zwembad Lalandia heeft best veel glijbanen en volgens mij zijn alleen de heftige niet geschikt voor die lengte.

Oh oh, kijk je Gooische vrouwen? Je kan chardonay nog overwegen en dan lekker met de sj uitspreken.
pi_220654826
Ik houd er van wanneer honden gewone mensennamen hebben.

We hebben al een hele discussie gehad over de naam van onze toekomstige hond die er waarschijnlijk dit jaar of volgend jaar wel gaat komen. Het wordt waarschijnlijk Mack (want schots en dat is mijn ding bij namen, het vrachtwagenmerk, het ding voor zoon A en richting McDonald‘s, het ding voor zoon B)
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:58:53 #272
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654827
Nee gelukkig kijk ik dat niet.
Maar Sharon is echt helemaal prima 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:03:30 #273
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654861
Voor reuen heb ik nog echt een hele lijst.
But life is throwing bitches at me...
En als ik een ding niet meer doe is het een naam houden die een hond al heeft.
Zo heb ik jaren aan Chico vast gezeten. En dat vond ik zo een vreselijke cliche honden naam. Zelfs Barry kreeg met 16 nog een nieuwe naam (die heette Ginger). En die luisterde perfect!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220655152
Team ´mensen´namen. Mijn kittens krijgen ook normale namen, ik krijg ze soms uit het asiel als ´Flip´ of ´Puma´.
Ik ga ook slecht op Blacky, Snoetje, Snuitje, Mickey en dat soort kattennamen.

Edit; de enige uitzondering was ?Mittens? vorig jaar 8-)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:47:07 #275
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220655170
Mijn kat heet Madelief en ik ben nog steeds blij met die naam O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220656086
Onze konijnen krijgen altijd een mkm naam (medeklinker/klinker/medeklinker), dat is onze gewoonte O+ Dan kom je soms op mensen namen uit en soms ook niet.
Wij hebben inderdaad ook 1x de naam uit het asiel gehouden; dat doen we nooit meer :')
  zondag 26 april 2026 @ 08:39:49 #277
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220656249
Ondanks dat Chico mijn liefste meest bijzonder hond ooit was baal ik nu nog dat ik er niet gewoon Nico van gemaakt heb toen.
Hond is al 13 jaar dood :')
Kick heette bv Choco. Afschuwelijk :')
Ruben komt uit Belgie en die heette Kletskop.
Die is naar Ruben Block van Triggerfinger genoemd, want goddanm :9~ , en ze hebben hetzelfde kapsel.
Abel heette Sinpelo :') :')
Otis heette Sadiq.
Oh ja Sasha was Coco en dat vond ik op zich wel een leuke naam eigenlijk. Maar ik wilde haar Beyoncé noemen en dat mocht niet van mijn beste vriend, dus noemde ik haar Sasha Fierce, En Frenkie heette Eric maar diezelfde vriend heet Erik en die vond dat niet leuk, toen riep een andere vriend nou ik zou het een eer vinden, dus nu heet ie Frenkie naar hem. Niels heette Maus, Donnie heette Baw. Stella had het asiel Eefje genoemd , maar een vriendin van me had haar hond Lou naar mij genoemd, dus toen ik eindelijk weer een teefje nam noemde ik haar Stella naar haar. Ik weet eigenlijk helemaal niet meer hoe Denzel heette, maar ik noem die meestal de Poedel :D
Dus nou ja wss had je de orginele namen normaler gevonden @Tink89
Anyway, ik ben al klaar met werken voor vandaag.
Ik ga maar weer eens opruimen en schoonmaken en duimen dat ze morgen komen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 26 april 2026 @ 08:40:09 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220656250
Wij hebben Linus, Coco en Zazou.
***
  zondag 26 april 2026 @ 08:46:30 #279
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220656275
Linus staat bij mij ook nog op mijn lijstje O+
En Coco vind ik dus ook echt leuk, maar Kees heette Cocolienchen voor ze kwam, en daarna Femke, ik wilde haar weer Coco noemen maar dat vond haar baasje niet leuk. En Sasha heette dus ook Coco.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220656298
Kletskop O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 26 april 2026 @ 09:46:21 #281
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220656706
Ik vind het leuk om mijn konijnen vooral geen konijnen-namen te geven. Zo heb ik een konijn Jeremias genoemd en een konijn Zacharias en ik heb nu een konijn die Gregory heet. Mijn kinderen vinden het maar stom, maar goed. De konijnen zijn toch alleen voor mij.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 26 april 2026 @ 10:03:01 #282
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220656818
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 08:40 schreef BE het volgende:
Wij hebben Linus, Coco en Zazou.
Linus O+ O+
(vooral vanwege Kerst met Linus, dat ik helemaal kapotgekeken heb met de kinderen)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220656882
Mijn goudvis heette vroeger Napoleon.
Kijk, daar kan je als goudvis toch wel mee aankomen. 8-)
pi_220657446
Mijn ratjes heetten Rio (nummer van Duran Duran), Wessel (van Diepen) en Lucky.
Hamsters: Snuffy (was mn eerste en ik was 6) Mickey :P Benjamin (was de kleinste uit het nest) Buster en nog een hele riedel.
De dwergjes: Begon met Sammy, een Pucca en Garu, Diamond en Pearl, Pichu, nog een heleboel anderen en de laatste was Floki.

De hond van de vriend van mn moeder heette Aughra. Ik googlede die naam laatst en nu, 40 jaar later kom ik erachter dat die man humor had :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 26 april 2026 @ 12:00:21 #285
344469 Amsel
zonder t
pi_220657648
Konijnen: Pluis en Poes
Hamsters: Kikker en Mus
Katten deel 1: Miep, Saar en Teun (ook wel Teun Achmed Casanova)
Katten deel 2: Boat, Ship en Tub (ook wel Tubster Furguson)
Hond: Rosie
  zondag 26 april 2026 @ 12:07:26 #286
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220657702
Een Belgische vriendin van me die heeft altijd van die random namen voor haar honden.
September ( amai Septemberke) , Maybe, Xtra.
Maar goed als je je honden showt gebruik je ook die stamboomnamen nog wel eens.
Mijn buurman Chabba kwam net met een vrouw aangereden, een Duitse, die komt hier een straat verderop wonen.
En nu ga ik daar vanmiddag mee wandelen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220657793
Hond van zus heet Tist
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 26 april 2026 @ 12:22:43 #288
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220657816
Is dat een naam of een afkorting voor Wat is het?
Ik heb ooit een schildpad gehad, die Cavia heette.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220657846
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Is dat een naam of een afkorting voor Wat is het?
Ik heb ooit een schildpad gehad, die Cavia heette.
Nee een gewone naam

Boerenfox
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220657905
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:47 schreef livelink het volgende:
Mijn kat heet Madelief en ik ben nog steeds blij met die naam O+
Dat is een hele toffe naam voor een kat. O+
  FOK!Fotograaf zondag 26 april 2026 @ 12:49:37 #291
148247 taxibabe
pi_220657992
Onze katten heten Mowgli en Solex. Vorig jaar overleden kat heette Bounty. De honden die hebben gehad heetten Ayka en Mila.

De kinderen hebben de kippen namen gegeven, Adelaartje, Pompoenetje, Ocho, Kip Tandoori, Kip Madras, Tante Zwartveer, Tante Witveer en de laatste weet ik zo niet meer
pi_220658393
Ik mis de Butter Chicken, Taxi :D

En Rosie O+

Ik wil geen huisdieren meer. Wel jammer, heb nog een hele namenlijst. Loki, Marvel, Ragnar, Suki, Sokka, Zuko, bijvoorbeeld :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf zondag 26 april 2026 @ 14:22:09 #293
148247 taxibabe
pi_220658456
Als we weer een hond willen gaat hij Hiroh heten :P
pi_220658765
Gelijk heb je :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 26 april 2026 @ 18:23:43 #295
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220659301
Madelief vind ik voor een meisje ook gewoon een superleuke naam.
Als de kippen hier namen krijgen worden dat denk ik allemaal Indische gerechten.
Ajam Opor, Sate Ajam, Ajam Paniki etc.
Uiteindelijk gaan ze zelf ook de pan in!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220659840
De buurvrouw hangt ongevraagd een tas met meisjeskleding aan de deur. Haar dochter is 11, die van ons 8

Appje: als ik het niks vindt, kan ik het gewoon wegdoen.

Do I look poor to you? :%

Zoiets zou ik dan weer niet ongevraagd doen tbh. :@
  zondag 26 april 2026 @ 19:44:01 #297
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220659991
Jemig nee,best ook een leeftijdsverschil.
Raar!
Lekker lui ook,kun jij het weg gaan gooien...


Ik heb ineens de hele struik vol kruisbessen hangen!
En laat dat nu echt mijn lievelings zijn 💚
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220660061
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Jemig nee,best ook een leeftijdsverschil.
Raar!
Lekker lui ook,kun jij het weg gaan gooien...


Ik heb ineens de hele struik vol kruisbessen hangen!
En laat dat nu echt mijn lievelings zijn 💚
Tja, die chick van haar is er uitgegroeid kennelijk. :P
Als ik zelf iets weg te geven heb, vraag ik het altijd van tevoren.
  FOK!Fotograaf maandag 27 april 2026 @ 08:38:40 #299
148247 taxibabe
pi_220662265
Mogguh! In de vakantie 'vroeg' opstaan.. :O In de laatste week van de zomervakantie organiseren ze hier jaarlijks Kinderdagkamp, alleen het enige moment dat je je kind kunt inschrijven is om 10 uur op de Koningsmarkt. Maar het is zo populair dat je om 9 uur in de rij moet staan anders ben je te laat en is het vol.
  maandag 27 april 2026 @ 08:55:28 #300
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220662319
Venco: ik vind het niet raar eigenlijk. Gewoon een lief gebaar, beter voor het milieu, zonde om het meteen in de kledingbak te stoppen… het is wel ongevraagd, maar ze heeft toch meteen geappt wat de bedoeling was en dat het helemaal prima is als jullie het niet leuk vinden? Ik denk iig niet dat het ook maar iets te maken heeft met ‘arm lijken’. Zelfs de rijkste ouders die ik in mijn omgeving heb, schuiven kleding door, zowel als ontvangers als weggevers zegmaar.

Wij gaan zo de fietsen versieren. Koningsdag is niet zo mijn ding, maar hier in het dorp is het wel gezellig. En mooi weer vandaag O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 27 april 2026 @ 08:55:47 #301
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220662321
Eeeeeen dicht!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')