Lekekr dichtbijquote:Op zondag 19 april 2026 12:17 schreef taxibabe het volgende:
https://www.hofvaneckberg(...)bij-hof-van-eckberge
Geweldig nieuws, vanaf morgen (18 april) is ons gloednieuwe capibaraverblijf geopend! Kom langs in de meivakantie en neem een kijkje bij deze unieke reuzenknaagdieren, die niet alleen binnen en buiten te zien zijn, maar ook in onze grote zwemvijver!
Sowieso hoef ik ze geen van allen in mijn bed of achtertuin.quote:Op zondag 19 april 2026 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Capibaras zijn echt leuk en schattig en makkelijk, Schotse hooglanders hou ik toch liever op afstand![]()
Ik zag hier van de week een smaragdhagedis, joekel van 30 cm, supermooi!
Shetlandpony's of ezeltjes.quote:Op zondag 19 april 2026 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou hier best een paar capicara's willen hebben.
Of een stel alpacas. Geiten hebben we op de no go lijst gezet want hou die maar eens uit je moestuin, the drama!
Maar we moeten eerst een kippenhok regelen, dan kunnen we aan de kipjes.
We hebben twee stallen/schuren, en gisteren waren we toevallig aan het bespreken hoe we aan een kant een kippenren willen realiseren.
Aan de andere kant hebben wss varkens gestaan.
Maar beide schuren hebben een leghok ingebouwd.
Idealiter nemen we dus ook nog iets wat ons gaat helpen het gras kort te houden.
Wij gaan naar Eibergen op vakantie, dat zit daar heel dichtbij zie ik, de 9 jarige is dol op capibaras dus deze gaat op onze to do lijstquote:Op zondag 19 april 2026 12:17 schreef taxibabe het volgende:
https://www.hofvaneckberg(...)bij-hof-van-eckberge
Geweldig nieuws, vanaf morgen (18 april) is ons gloednieuwe capibaraverblijf geopend! Kom langs in de meivakantie en neem een kijkje bij deze unieke reuzenknaagdieren, die niet alleen binnen en buiten te zien zijn, maar ook in onze grote zwemvijver!
quote:
Ooh waar gaan jullie heen?Jaa, Hof van Eckberge zit in Eibergen, voor ons op fiets/loopafstand!.quote:Op zondag 19 april 2026 14:20 schreef Schanu het volgende:
[..]
Wij gaan naar Eibergen op vakantie, dat zit daar heel dichtbij zie ik, de 9 jarige is dol op capibaras dus deze gaat op onze to do lijst
Ouessant-schaapjes? Die blijven klein en zijn denk ik niet zo vernielzuchtig. De schattigheidsfactor is een bonusquote:Op zondag 19 april 2026 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou hier best een paar capicara's willen hebben.
Of een stel alpacas. Geiten hebben we op de no go lijst gezet want hou die maar eens uit je moestuin, the drama!
Maar we moeten eerst een kippenhok regelen, dan kunnen we aan de kipjes.
We hebben twee stallen/schuren, en gisteren waren we toevallig aan het bespreken hoe we aan een kant een kippenren willen realiseren.
Aan de andere kant hebben wss varkens gestaan.
Maar beide schuren hebben een leghok ingebouwd.
Idealiter nemen we dus ook nog iets wat ons gaat helpen het gras kort te houden.
Hier ook vandaag. Zo jammer dat ik een rijtje binnen-klusjes te doen heb vandaag.quote:Op zondag 19 april 2026 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga maar weer naar buiten.
Binnen is het hier echt koud, buiten is het heerlijk.
Wij gaan naar Eibernest (Capfun), van komende vrijdag tm volgende week zaterdag.quote:Op zondag 19 april 2026 14:29 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ooh waar gaan jullie heen?Jaa, Hof van Eckberge zit in Eibergen, voor ons op fiets/loopafstand!.Als jullie van zwemmen houden, het buitenzwembad ligt ernaast. Voor meer tips, geef ff een dm/pm
Ze zijn toch met zijn tweetjes en je krijgt daar overal eten!quote:Op zondag 19 april 2026 14:52 schreef Mushanga71 het volgende:
DaaromDe vader van bestie brengt ze vanavond eten, hoeven ze de rij...niet uit.
Leuk! Je hebt een pm terug!quote:Op zondag 19 april 2026 14:58 schreef Schanu het volgende:
[..]
Wij gaan naar Eibernest (Capfun), van komende vrijdag tm volgende week zaterdag.
We willen sowieso een dagje Duitsland want dat willen de kinderen heel graag, en nu dus zeker ook een dagje Hof van Eckbergeik doe je even een pm want voor de rest hebben we nog niet echt bedacht wat we kunnen doen!
Hof van Eckberge is leuk, vooral het buitendeel (dieren + grote (water) speeltuin). Binnen is ook een binnenspeeltuin, die vonden wij veel te druk (vooral t geluid), en we zijn toen ondanks het matige weer buiten gaan zitten. Mocht je toch binnen willen zitten: reserveer een tafeltje, anders kan t zijn dat je pech hebt...quote:Op zondag 19 april 2026 14:58 schreef Schanu het volgende:
[..]
Wij gaan naar Eibernest (Capfun), van komende vrijdag tm volgende week zaterdag.
We willen sowieso een dagje Duitsland want dat willen de kinderen heel graag, en nu dus zeker ook een dagje Hof van Eckbergeik doe je even een pm want voor de rest hebben we nog niet echt bedacht wat we kunnen doen!
Hoe laat gaan de deuren open? Leuk dat ze zo enthousiast zijnquote:Op zondag 19 april 2026 14:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik wil heel graag een mini-ezeltje in de tuinDenk alleen niet dat mn buren daar blij van worden en mn tuin is te klein
![]()
Net zoon en bestie naar Afas gebracht, concert van Skillet. Ze wilden vroeg zijn omdat, vooraan staan. Nou, ze staan in de rij hoor! Met 3 mensen voor zich
18.30 gingen ze open en ze staan vooraanquote:Op zondag 19 april 2026 18:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe laat gaan de deuren open? Leuk dat ze zo enthousiast zijn
Ja, dat is wel echt heel belangrijk. Mijn zoon draagt ze heel trouw. Hij heeft ze ook standaard bij zich.quote:Op zondag 19 april 2026 19:36 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
18.30 gingen ze open en ze staan vooraan![]()
Staan ze wel pal voor de boxen dus ik hoop dat de Loops werken.
True, hij had nog geen shirt van Skillet dus hij heeft die meteen aangetrokken. Bestie heeft Metallica aan maar dat wilde zoon niet. Die droeg zn Stranger Things shirtquote:Op zondag 19 april 2026 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is wel echt heel belangrijk. Mijn zoon draagt ze heel trouw. Hij heeft ze ook standaard bij zich.
Mooi, dan kan ik 'm daar aan herkennenquote:Op zondag 19 april 2026 20:01 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
True, hij had nog geen shirt van Skillet dus hij heeft die meteen aangetrokken. Bestie heeft Metallica aan maar dat wilde zoon niet. Die droeg zn Stranger Things shirt![]()
Zijn kast hangt vol met bandshirts, draagt of die of ST. Of Manga.
Hij heeft al een Iron Maiden shirt, voor als ie naar dat concert gaat![]()
Maar die van jou neemt het shirt mee, trekt het niet van te voren aan?
Ja, Large verkoopt ook al jaren baby rompertjes en shirtjes van rocksterren.quote:Op maandag 20 april 2026 08:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja hij kent ze dus, dat is dan wel heel tof!
H&M heeft ook van die hele toffe baby shirtjes van Run DMC en zo.
Maar die zou je je baby niet aantrekken als je die bands niet kent denk ik toch?
Ik heb ze wel eens vermaakt voor de honden
Large Popmerchandisingquote:Op maandag 20 april 2026 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou als ik die hippe jonge meiden met Nirvana shirts en Smashing Pumpins zie denk ik echt zing eens een liedje dan!
Large heeft een specifiek publiek, dat is toch anders dan H&M.
Mijn fijnste Billie shirt heb ik voor ik weg ging aan Hannah gegeven, die is 11 maar die is wel echt enorme fan
Wellicht niet nee. Maar denk dat zoiets bij H&M 20 jaar terug ook al was. Dus per aantal generaties komt dat doodleuk weer terug.quote:Op maandag 20 april 2026 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou als ik die hippe jonge meiden met Nirvana shirts en Smashing Pumpins zie denk ik echt zing eens een liedje dan!
Large heeft een specifiek publiek, dat is toch anders dan H&M.
Mijn fijnste Billie shirt heb ik voor ik weg ging aan Hannah gegeven, die is 11 maar die is wel echt enorme fan
Ik baalde wel toen mijn Who's that girl shirt versleten was. Ik droeg dat gewoon in mijn alto fase, lekker rebelsquote:Op maandag 20 april 2026 08:49 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus heeft een hele reeks Madonna shirts maar die draagt ze nooit. Puur om mooi in de kast te hangen als herinnering.
Hoewel..denk wel dat ze die draagt als er een concert is.
She should be.
Thunderdome.quote:Op maandag 20 april 2026 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Mijn broertje heeft de best mogelijke muziekale opvoeding gehad, van de Stones tot de Beatles, en Bob Marley Tina Turner, Sade van mijn ouders tot Prince en zo van ons, maar uiteindelijk houdt ie toch alleen van Thunderdome
![]()
Maar ja mijn neefje ging toen ik met zijn zussen naar Beyoncé ging ook liever naar Lenny K.
En nee dat was niet Kravitz maar Kuhr
Primark!quote:Op maandag 20 april 2026 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou als ik die hippe jonge meiden met Nirvana shirts en Smashing Pumpins zie denk ik echt zing eens een liedje dan!
Large heeft een specifiek publiek, dat is toch anders dan H&M.
Mijn fijnste Billie shirt heb ik voor ik weg ging aan Hannah gegeven, die is 11 maar die is wel echt enorme fan
Claw Boys Claw, die heb ik nog zien optreden, voordat ze doorbrakenquote:Op maandag 20 april 2026 09:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Primark!
Daar komt mijn Queentrui ook vandaan.
Hier: Sonata Arctica (maar helaas alleen maar ziphoodie)
Queen dus
Iron Maiden
Toto
Helloween
Claw Boys Claw had enkel shirts en ik ben van de hoodies...
Mijn jongens liepen vroeger ook in Beatles, Iron Maiden enzo van de H&M. Maar wel omdat ik dat kende
God, Sonata! Die was ik allang vergeten. Geloof dat ik er in 2008 een concert van bezocht, of 2.quote:Op maandag 20 april 2026 09:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Primark!
Daar komt mijn Queentrui ook vandaan.
Hier: Sonata Arctica (maar helaas alleen maar ziphoodie)
Queen dus
Iron Maiden
Toto
Helloween
Claw Boys Claw had enkel shirts en ik ben van de hoodies...
Mijn jongens liepen vroeger ook in Beatles, Iron Maiden enzo van de H&M. Maar wel omdat ik dat kende
Rosiequote:Op maandag 20 april 2026 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik stream niks hoor, luister ook geen radio meer. Ik koop cds 😂.
Claw boys Claw heb ik vaak zien optreden op festivals of als voorprogramma, geloof oa van U2 (ja niet mijn keuze,die haat ik echt intens).
Rosie is van hun toch?
Waar staat dat op?quote:Op maandag 20 april 2026 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh, kent er iemand Real Housewifes of the South?
Videolandquote:Op maandag 20 april 2026 11:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar staat dat op?
Misschien kan ik ook nog wat herinneringen spotten
Momentjes genoeg, heb al gesport vanochtend, dat was fijn. Dat inpakken stelt niet zoveel voor, kleding in tassen, tassen in dakkoffer en klaar.quote:Op maandag 20 april 2026 11:13 schreef Deepfreeze het volgende:
@:exode kun je nog wel wat rustmomentjes "inplannen" vandaag? Even lekker een podcast luisteren, youtube mediatie (yoga nidra is lekker) kan mij altijd wel helpen als ik even helemaal verhypert ben.
Ik ben helemaal niet van de festivals/feestjes. Verder dan een verdwaald tentfeest in een dorp of lokaal bandje kwam ik niet.
Greenday in 2024 was mijn eerste echte concertDaarna ook nog the Offspring en the Dropkick Murphies gezien.
Ik hoop echt voor je van niet, wat een drama , maar idd, Videoland.quote:Op maandag 20 april 2026 11:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar staat dat op?
Misschien kan ik ook nog wat herinneringen spotten
Niet deze toch…quote:Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken alleen dat vreselijke zeurderige Africa van Toto dus voor mij is dit ook nieuw!
Mijn usernaam komt ook van een liedje, maar een willekeurig liedje wat op de radio was toen ik er een moest bedenken
Maar oh-oh zei niet perse dat het van een Toto liedje kwam. Ze zei: van een willekeurig liedje op de radio.quote:Op maandag 20 april 2026 17:33 schreef Nijna het volgende:
Die is niet van Toto @:venco.
Deze is het:
Bekijk deze YouTube-video
Dat nummer Mushanga ken ik, mijn vader had die cd nog wel eens opstaan blijkbaar. Ik wist alleen niet dat zo heette. Maar het komt me bekend voor.
Bekijk deze YouTube-video
Oh verkeerd gelezen...quote:Op maandag 20 april 2026 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar oh-oh zei niet perse dat het van een Toto liedje kwam. Ze zei: van een willekeurig liedje op de radio.
Een stedentripje met de trein lijkt me dan leuk. Dan kan je moeder winkelen en je vader treinen en wellicht een leuk, luxe hotelletje met een lekker etentje erbij. De NS spoordeelwinkel heeft vaak wel leuke aanbiedingen.quote:Op maandag 20 april 2026 17:33 schreef vencodark het volgende:
Vraagje. Mijn pa en ma zijn binnenkort 45 jaar getrouwd.
Wat is nou een tof cadeau/beleving/uitje om te geven?
Ze gaan regelmatig weekendjes weg en verder vooral winkelen en pa houdt van treinen.
Echtquote:Op maandag 20 april 2026 17:04 schreef FlyingFish het volgende:
Ik reed net naar huis, en had een openbaring. Op de radio speelde een liedje en daarna zeiden ze dat dat Mushanga van Toto was. Ik begrijp opeens waar die username vandaan komtnooit geweten dat dat een titel van een liedje was (of wat het überhaupt betekende
)
Africa is idd best wel uitgekauwd. Tijdens concerten vragen ze ook altijd; Do you wanna hear THAT song? Ze zijn er zelf ook helemaal klaar mee maar ja, het wordt verwacht dat ze dat spelen. Heel de zaal gilt dan, JAAA en daar kom ik met mijn NEEEE dan niet bovenuitquote:Op maandag 20 april 2026 17:33 schreef Nijna het volgende:
Die is niet van Toto @:venco.
Deze is het:
Bekijk deze YouTube-video
Dat nummer Mushanga ken ik, mijn vader had die cd nog wel eens opstaan blijkbaar. Ik wist alleen niet dat zo heette. Maar het komt me bekend voor.
Bekijk deze YouTube-video
Ja, hopelijk blijf ik overeind want ik wankel behoorlijkquote:Op maandag 20 april 2026 19:57 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Nijna, deze situatie vreet mentaal energie, dat merk je nu
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken alleen dat vreselijke zeurderige Africa van Toto dus voor mij is dit ook nieuw!
Mijn usernaam komt ook van een liedje, maar een willekeurig liedje wat op de radio was toen ik er een moest bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |