abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 april 2026 @ 11:59:03 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220611324
Wat weet jij over capibara's?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220611391
Capibara's zijn familie van de cavia. Wist ik niet :D
Moet nooit meer een cavia, gilbeesten :') Wil helemaal geen huisdieren meer, eigenlijk.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf zondag 19 april 2026 @ 12:17:42 #3
148247 taxibabe
pi_220611418
https://www.hofvaneckberg(...)bij-hof-van-eckberge

Geweldig nieuws, vanaf morgen (18 april) is ons gloednieuwe capibaraverblijf geopend! Kom langs in de meivakantie en neem een kijkje bij deze unieke reuzenknaagdieren, die niet alleen binnen en buiten te zien zijn, maar ook in onze grote zwemvijver!
  Redactie Frontpage zondag 19 april 2026 @ 12:58:06 #4
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220611661
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:17 schreef taxibabe het volgende:
https://www.hofvaneckberg(...)bij-hof-van-eckberge

Geweldig nieuws, vanaf morgen (18 april) is ons gloednieuwe capibaraverblijf geopend! Kom langs in de meivakantie en neem een kijkje bij deze unieke reuzenknaagdieren, die niet alleen binnen en buiten te zien zijn, maar ook in onze grote zwemvijver!
Lekekr dichtbij :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 19 april 2026 @ 13:34:09 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220611868
Capibaras zijn echt leuk en schattig en makkelijk, Schotse hooglanders hou ik toch liever op afstand _O-
Ik zag hier van de week een smaragdhagedis, joekel van 30 cm, supermooi!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220612128
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Capibaras zijn echt leuk en schattig en makkelijk, Schotse hooglanders hou ik toch liever op afstand _O-
Ik zag hier van de week een smaragdhagedis, joekel van 30 cm, supermooi!
Sowieso hoef ik ze geen van allen in mijn bed of achtertuin. :P
  zondag 19 april 2026 @ 14:07:16 #7
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220612138
Een achtertuin waar ik wat geitjes zou kunnen houden zou ik dan wel leuk vinden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220612172
Geitjes. O+ Baby geitjes die zo ongecontroleerd huppelen.
  zondag 19 april 2026 @ 14:13:38 #9
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612183
Oh ik zou hier best een paar capicara's willen hebben.
Of een stel alpacas. Geiten hebben we op de no go lijst gezet want hou die maar eens uit je moestuin, the drama!
Maar we moeten eerst een kippenhok regelen, dan kunnen we aan de kipjes.
We hebben twee stallen/schuren, en gisteren waren we toevallig aan het bespreken hoe we aan een kant een kippenren willen realiseren.
Aan de andere kant hebben wss varkens gestaan.
Maar beide schuren hebben een leghok ingebouwd.
Idealiter nemen we dus ook nog iets wat ons gaat helpen het gras kort te houden.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 19 april 2026 @ 14:15:39 #10
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220612203
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou hier best een paar capicara's willen hebben.
Of een stel alpacas. Geiten hebben we op de no go lijst gezet want hou die maar eens uit je moestuin, the drama!
Maar we moeten eerst een kippenhok regelen, dan kunnen we aan de kipjes.
We hebben twee stallen/schuren, en gisteren waren we toevallig aan het bespreken hoe we aan een kant een kippenren willen realiseren.
Aan de andere kant hebben wss varkens gestaan.
Maar beide schuren hebben een leghok ingebouwd.
Idealiter nemen we dus ook nog iets wat ons gaat helpen het gras kort te houden.
Shetlandpony's of ezeltjes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 19 april 2026 @ 14:16:02 #11
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612211
Mijn oma had dus geiten, heel leuk, maar die braken altijd uit en vraten de hele moestuin kaal en overal in het dorp vernielden ze van alles.
Dus die nemen we niet.
Ze zijn wel ook lekker.
Sate kambing :9~
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220612259
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:17 schreef taxibabe het volgende:
https://www.hofvaneckberg(...)bij-hof-van-eckberge

Geweldig nieuws, vanaf morgen (18 april) is ons gloednieuwe capibaraverblijf geopend! Kom langs in de meivakantie en neem een kijkje bij deze unieke reuzenknaagdieren, die niet alleen binnen en buiten te zien zijn, maar ook in onze grote zwemvijver!
Wij gaan naar Eibergen op vakantie, dat zit daar heel dichtbij zie ik, de 9 jarige is dol op capibaras dus deze gaat op onze to do lijst O+
pi_220612262
Quote ipv edit
  zondag 19 april 2026 @ 14:21:32 #14
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612267
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:15 schreef livelink het volgende:

[..]
Shetlandpony's of ezeltjes.
:D Daar heb ik dus helemaal niks mee.
En ezels maken ook kabaal!

Maar we zagen hier wel mini koeien te koop staan, oh my O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf zondag 19 april 2026 @ 14:29:43 #15
148247 taxibabe
pi_220612399
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 14:20 schreef Schanu het volgende:

[..]
Wij gaan naar Eibergen op vakantie, dat zit daar heel dichtbij zie ik, de 9 jarige is dol op capibaras dus deze gaat op onze to do lijst O+
Ooh waar gaan jullie heen?Jaa, Hof van Eckberge zit in Eibergen, voor ons op fiets/loopafstand!. :P Als jullie van zwemmen houden, het buitenzwembad ligt ernaast. Voor meer tips, geef ff een dm/pm
pi_220612409
Capibara’s O+. Ik baal nog steeds enorm dat ik ze in Peru niet heb gezien in het wild. Ik was niet helemaal fit en besloot die ochtend de excursie (om 5 uur op weg) over te slaan. Vriend heeft toen een heel gezin capibara’s gezien en ik dus niet ;(. Na 15 jaar zit me dat nog dwars :D.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220612438
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou hier best een paar capicara's willen hebben.
Of een stel alpacas. Geiten hebben we op de no go lijst gezet want hou die maar eens uit je moestuin, the drama!
Maar we moeten eerst een kippenhok regelen, dan kunnen we aan de kipjes.
We hebben twee stallen/schuren, en gisteren waren we toevallig aan het bespreken hoe we aan een kant een kippenren willen realiseren.
Aan de andere kant hebben wss varkens gestaan.
Maar beide schuren hebben een leghok ingebouwd.
Idealiter nemen we dus ook nog iets wat ons gaat helpen het gras kort te houden.
Ouessant-schaapjes? Die blijven klein en zijn denk ik niet zo vernielzuchtig. De schattigheidsfactor is een bonus :+.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220612441
Ik vind stokstaartjes leuker O+

Vandaag móet de belastingaangifte af van mezelf. Ik denk dat ik klaar ben, ben nu aan het controleren.
  zondag 19 april 2026 @ 14:45:51 #19
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612515
Ouessantjes zijn leuk maar schapen zijn moeten geschoren. Ja ik weet het alpaca's ook.
Maar goed, eerst kippen, en dan kijken we verder.
En donderdag krijgen we er twee honden bij, elk een, van een hele goede fokker uit Kroatië, die twee honden terug gekregen heeft en wilde herplaatsen. Ze komt ze zelf brengen, heel benieuwd.
Ik neem die van 8 en mijn buurman die van bijna 1 jaar.
Het zijn Xoloitzcuintle, en die heb ik nog niet.
Mijn buurman heeft een reu van 2 jaar, ook een grote.
Maar ik mis mijn grande peruaan zo enorm en dit is zo een buitenkans.
We hoeven alleen de castratie van beide dames te betalen ( 100 euro per hond, wtf hahaha) en een deel van de benzine kosten. De fokker wil ze heel graag hier plaatsen O+
Het is een heel zeldzaam ras.
Er was ook nog een chinese naakthond die mss mee zou komen, van een andere fokker, maar ik geloof dat dat niet door gaat.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220612529
Ik wil heel graag een mini-ezeltje in de tuin O+ Denk alleen niet dat mn buren daar blij van worden en mn tuin is te klein :')

Net zoon en bestie naar Afas gebracht, concert van Skillet. Ze wilden vroeg zijn omdat, vooraan staan. Nou, ze staan in de rij hoor! Met 3 mensen voor zich _O-
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 19 april 2026 @ 14:50:33 #21
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612585
Nou dan staan ze wel vooraan in elk geval :D
Ik ga maar weer naar buiten.
Binnen is het hier echt koud, buiten is het heerlijk.
Als het huis in de zomer ook zo koel blijft zitten we helemaal top zo!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220612615
Daarom :D De vader van bestie brengt ze vanavond eten, hoeven ze de rij...niet uit.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220612632
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga maar weer naar buiten.
Binnen is het hier echt koud, buiten is het heerlijk.
Hier ook vandaag. Zo jammer dat ik een rijtje binnen-klusjes te doen heb vandaag.
pi_220612656
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:29 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Ooh waar gaan jullie heen?Jaa, Hof van Eckberge zit in Eibergen, voor ons op fiets/loopafstand!. :P Als jullie van zwemmen houden, het buitenzwembad ligt ernaast. Voor meer tips, geef ff een dm/pm
Wij gaan naar Eibernest (Capfun), van komende vrijdag tm volgende week zaterdag.

We willen sowieso een dagje Duitsland want dat willen de kinderen heel graag, en nu dus zeker ook een dagje Hof van Eckberge O+ ik doe je even een pm want voor de rest hebben we nog niet echt bedacht wat we kunnen doen!
pi_220612675
Eibernest! Daar ben ik 40+ jaar geleden geweest. En latere jaren op paardenkamp ertegenover, bij Nijhuis O+
Veel plezier alvast, Schanu!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 19 april 2026 @ 15:04:57 #26
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612694
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Daarom :D De vader van bestie brengt ze vanavond eten, hoeven ze de rij...niet uit.
Ze zijn toch met zijn tweetjes en je krijgt daar overal eten!

Ik zocht net mijn trimscharen en vond mijn zonnebril waarvan ik dacht dat ik hem in de camper had laten liggen.
Ben echt buitensporig blij *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf zondag 19 april 2026 @ 16:05:07 #27
148247 taxibabe
pi_220613036
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:58 schreef Schanu het volgende:

[..]
Wij gaan naar Eibernest (Capfun), van komende vrijdag tm volgende week zaterdag.

We willen sowieso een dagje Duitsland want dat willen de kinderen heel graag, en nu dus zeker ook een dagje Hof van Eckberge O+ ik doe je even een pm want voor de rest hebben we nog niet echt bedacht wat we kunnen doen!
Leuk! Je hebt een pm terug!
  zondag 19 april 2026 @ 17:32:56 #28
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_220613777
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:58 schreef Schanu het volgende:

[..]
Wij gaan naar Eibernest (Capfun), van komende vrijdag tm volgende week zaterdag.

We willen sowieso een dagje Duitsland want dat willen de kinderen heel graag, en nu dus zeker ook een dagje Hof van Eckberge O+ ik doe je even een pm want voor de rest hebben we nog niet echt bedacht wat we kunnen doen!
Hof van Eckberge is leuk, vooral het buitendeel (dieren + grote (water) speeltuin). Binnen is ook een binnenspeeltuin, die vonden wij veel te druk (vooral t geluid), en we zijn toen ondanks het matige weer buiten gaan zitten. Mocht je toch binnen willen zitten: reserveer een tafeltje, anders kan t zijn dat je pech hebt...

Misschien voor oudste je handig om te weten: er is binnen een relax/chill/ snoezelruimte (zachte muziek, zacht licht, kussens). Toen wij er waren vaak rustig, soms moet je er als ouder zelf assertief wat drukke kinderen wegsturen (ik heb daar zelf nooit zo'n moeite mee 😉)
pi_220614016
We hebben de puberinvasie overleefd trouwens. Gister zijn ze naar een klimpark geweest, dat vonden ze gelukkig wel leuk. Helaas was het niet heel lekker weer, maar het mocht de pret niet drukken. De jongste was uit logeren bij opa en oma, dus wij bestelden pizza voor de pubers en gingen zelf uit eten. Dat was echt een eeuwigheid geleden O+.

Het huis stond er nog toen we weer thuis kwamen. Om 1 uur heb ik wel gevraagd om zachter te doen en tv uit. Om 2 uur heb ik ze nog gehoord, daarna heb ik zelf iig geslapen tot 6 uur :'). Toen waren de heren ook weer/nog wakker, wie zal het zeggen.

Twee pubers besloten zelf om 8.30 naar huis te fietsen, hoefden ook geen ontbijt :?. Ze moesten ‘s middags ook nog weg en wilden thuis bijslapen _O-. De derde had een voetbalwedstrijd en werd om 9.30 opgehaald. Daarna is onze eigen puber weer op bed gaan liggen en sliep tot ca. 16.00… Hopelijk slaapt hij straks ook nog gewoon.

Maar leuke jongens volgens mij, al waren ze vrij socially awkward allemaal. Small talk is nog niet zo ingeburgerd :+.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220614233
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 12:58 schreef Troel het volgende:

[..]
Lekekr dichtbij :D
Vanaf hier 2:38 uur. -O-
  zondag 19 april 2026 @ 18:29:19 #31
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220614274
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik wil heel graag een mini-ezeltje in de tuin O+ Denk alleen niet dat mn buren daar blij van worden en mn tuin is te klein :')

Net zoon en bestie naar Afas gebracht, concert van Skillet. Ze wilden vroeg zijn omdat, vooraan staan. Nou, ze staan in de rij hoor! Met 3 mensen voor zich _O-
Hoe laat gaan de deuren open? Leuk dat ze zo enthousiast zijn :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220614640
Ik dacht waar ken ik de naam van maar wij zijn daar jaren geleden geweest in Corona tijd, Hof van Eckberge dus.

Ik heb niets met Capibara's, opgeblazen cavia's vind ik het. Gelukkig is Juul ook uit de Capibara fase.

Kan je geen boer in de omgeving vragen om koeien of schapen te lenen ohoh? Een vriendin woont op een enorm kavel waar een mega huis op wordt gebouwd. Zij hebben afspraken gemaakt met wat boeren om daar af en toe het vee te laten grazen. Anders zijn ze non stop aan het maaien.
pi_220614859
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 18:29 schreef livelink het volgende:

[..]
Hoe laat gaan de deuren open? Leuk dat ze zo enthousiast zijn :D
18.30 gingen ze open en ze staan vooraan :D
Staan ze wel pal voor de boxen dus ik hoop dat de Loops werken.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 19 april 2026 @ 19:47:21 #34
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220615045
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 19:36 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
18.30 gingen ze open en ze staan vooraan :D
Staan ze wel pal voor de boxen dus ik hoop dat de Loops werken.
Ja, dat is wel echt heel belangrijk. Mijn zoon draagt ze heel trouw. Hij heeft ze ook standaard bij zich.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf zondag 19 april 2026 @ 19:53:22 #35
148247 taxibabe
pi_220615193
Een filmpje over de capibara bij Hof van Eckberge!
https://www.tubantia.nl/h(...)is-dat-hem~af4a6cb9/
pi_220615280
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 19:47 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, dat is wel echt heel belangrijk. Mijn zoon draagt ze heel trouw. Hij heeft ze ook standaard bij zich.
True, hij had nog geen shirt van Skillet dus hij heeft die meteen aangetrokken. Bestie heeft Metallica aan maar dat wilde zoon niet. Die droeg zn Stranger Things shirt :D
Zijn kast hangt vol met bandshirts, draagt of die of ST. Of Manga.

Hij heeft al een Iron Maiden shirt, voor als ie naar dat concert gaat :D
Maar die van jou neemt het shirt mee, trekt het niet van te voren aan?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 19 april 2026 @ 20:43:33 #37
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220615669
@Phaidra, klinkt als een geslaagd puberpartijtje!
@exode, gek genoeg wonen we niet in een boerengebied hoor.
Mensen hebben hier wel kippen, we horen geiten ezels runderen en varkens maar uit welke tuinen die geluiden komen weten we niet precies.
We hebben geen mega tuin voor Hongaarse begrippen maar onze straat zit dusdanig tussen twee heuvels/bergen geklemd dat wij wel zo een beetje de grootste tuin hier hebben!
En het is zeker groot genoeg voor wat vee hoor, het is ook duidelijk dat hier varkens en kippen waren eerst.

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 19-04-2026 21:34:56 ]
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage zondag 19 april 2026 @ 20:46:44 #38
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220615688
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 20:01 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
True, hij had nog geen shirt van Skillet dus hij heeft die meteen aangetrokken. Bestie heeft Metallica aan maar dat wilde zoon niet. Die droeg zn Stranger Things shirt :D
Zijn kast hangt vol met bandshirts, draagt of die of ST. Of Manga.

Hij heeft al een Iron Maiden shirt, voor als ie naar dat concert gaat :D
Maar die van jou neemt het shirt mee, trekt het niet van te voren aan?
Mooi, dan kan ik 'm daar aan herkennen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220616396
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 20:46 schreef Troel het volgende:

[..]
Mooi, dan kan ik 'm daar aan herkennen ;)
Echt wel :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220616712
Kak, ik kom er net achter dat ik vorige week iets besteld heb via een dropshipper. Normaal ben ik daar eigenlijk heel alert op. Maar vorige week blijkbaar niet.

Voor man een nieuwe winterjas besteld (in de aanbieding dus niet super duur, maar aanbieding is wel redelijk logisch als de lente is ingegaan leek me).
Nu vroeg ik me net af of hij er nog iets van had gehoord (ik dacht dat ik wellicht zijn mailadres had gebruikt).
Maar na terugzoeken blijk ik mezelf aardig in de vingers gesneden te hebben. En als ik verder gekeken had dan m’n neus lang is, had ik het gewoon gezien

(Zelfde dag verzonden, binnen 6-10 dagen in huis, retourneren: omdat de levering kosten heeft gemaakt zijn we genoodzaakt om 15 euro in te houden van de betaalde kosten.. (en daar zitten de kosten voor terugzenden nog niet bij), en zo nog wat red flags, waar ik gewoon niet naar gekeken heb)

Zo stom van mezelf dat ik niet verder gekeken heb dan m’n neus lang is..
pi_220616737
Kan gebeuren, Hillie. Soms is het gewoon heel onduidelijk. Zelfs bij amazon moet je nu uitkijken omdat er externe verkopers tussenzitten die soms een levertijd van maanden hebben.
Hopelijk komt die jas wel en is er niets mis mee.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 20 april 2026 @ 08:01:22 #42
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220616974
Ugh ja annoying is dat he?
Hopelijk komt ie gewoon en is het wat en hoeft ie niet terug.
Over band shirts gesproken, hoe dom is die trent om band shirts te dragen waar terwijl je die hele band niet kent?
Vooral H&M verkoopt er veel.
Ik heb er daar wel ook een paar gekocht omdat ik die bands echt leuk vond.
Ik loop er nog steeds graag in. Prince, Beyoncé, Billie Eilish, en H&M had Garbage en Pearl Jam geloof ik, en de Billie Eilisg trui die ik nu aan heb ook. Op de basisschool droeg ik al een Madonna shirt van de Who's That Girl tour waar we heen waren geweest, ik ben er nooit van genezen.
:+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 08:05:44 #43
148247 taxibabe
pi_220616986
Mijn 6-jarige heeft ook een bandshirt, van Rammstein :+
Hij vraagt ons regelmatig om liedjes van Rammstein op te zetten O+
  maandag 20 april 2026 @ 08:16:23 #44
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617025
Ja hij kent ze dus, dat is dan wel heel tof!
H&M heeft ook van die hele toffe baby shirtjes van Run DMC en zo.
Maar die zou je je baby niet aantrekken als je die bands niet kent denk ik toch?
Ik heb ze wel eens vermaakt voor de honden 8-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617029
Ach, die trend had je 20 jaar terug al. Toen had ik ineens shirtjes van Jim Morrison te pakken. :D
Ergens uit zo’n hip winkeltje in Antwerpen.
En wie weet kent die jonge generatie de artiesten wel. :+
pi_220617034
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 08:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja hij kent ze dus, dat is dan wel heel tof!
H&M heeft ook van die hele toffe baby shirtjes van Run DMC en zo.
Maar die zou je je baby niet aantrekken als je die bands niet kent denk ik toch?
Ik heb ze wel eens vermaakt voor de honden 8-)
Ja, Large verkoopt ook al jaren baby rompertjes en shirtjes van rocksterren. :Y
  maandag 20 april 2026 @ 08:23:04 #47
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617045
Nou als ik die hippe jonge meiden met Nirvana shirts en Smashing Pumpins zie denk ik echt zing eens een liedje dan!
Large heeft een specifiek publiek, dat is toch anders dan H&M.
Mijn fijnste Billie shirt heb ik voor ik weg ging aan Hannah gegeven, die is 11 maar die is wel echt enorme fan :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617060
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou als ik die hippe jonge meiden met Nirvana shirts en Smashing Pumpins zie denk ik echt zing eens een liedje dan!
Large heeft een specifiek publiek, dat is toch anders dan H&M.
Mijn fijnste Billie shirt heb ik voor ik weg ging aan Hannah gegeven, die is 11 maar die is wel echt enorme fan :D
Large Popmerchandising O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 08:31:33 #49
148247 taxibabe
pi_220617074
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 08:28 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Large Popmerchandising O+
Jaaa! Daar komt zijn Rammstein shirt ook vandaan! O+
pi_220617080
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou als ik die hippe jonge meiden met Nirvana shirts en Smashing Pumpins zie denk ik echt zing eens een liedje dan!
Large heeft een specifiek publiek, dat is toch anders dan H&M.
Mijn fijnste Billie shirt heb ik voor ik weg ging aan Hannah gegeven, die is 11 maar die is wel echt enorme fan :D
Wellicht niet nee. Maar denk dat zoiets bij H&M 20 jaar terug ook al was. Dus per aantal generaties komt dat doodleuk weer terug.
Ik kan me er in elk geval niet meer aan storen, al deed ik dat toen wel! :D
Misschien dachten ouwe lullen dat ook over mij met mijn Jim-shirt.
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 08:35:35 #51
148247 taxibabe
pi_220617084
Kind is nu helemaal gek van dit liedje:
Bekijk deze YouTube-video

Bij het refrein zingt hij knikkerhard mee 'Zoooo ik ook!!!' _O-
pi_220617096
C&A heeft ook wel van die shirts, zoon heeft daar zn Iron Maiden en Guns N' Roses shirts vandaan. Die draagt ook alleen shirts van bands die hij goed vindt.
Ik ook, Toto :D Mijn eerste bandshirt was na mijn eerste Duran Duran concert in 1987, the Strange Behavior Tour, daarna nog shirts uit de UK gehaald en ik heb ze allemaal gedragen.
Nu heb ik een stuk of 7? Totoshirts en die draag ik soms, gewoon omdat het kan :P
Oh, ik heb ook 1 Duran Duran shirt, gekocht bij het concert vorig jaar maar nog niet gedragen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mushanga71 op 20-04-2026 08:46:45 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220617136
Mijn zus heeft een hele reeks Madonna shirts maar die draagt ze nooit. Puur om mooi in de kast te hangen als herinnering.

Hoewel..denk wel dat ze die draagt als er een concert is.
She should be. :+
  maandag 20 april 2026 @ 08:50:25 #54
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617148
:D Ik heb een Duran Duran shirt gehad dat ik van mijn toenmalige vriendje had gekregen, die was echt obsessed met die band hahaha.
Toendertijd kwam Medezzaland uit, dat vind ik nog steeds een leuk album, maar meer door associatie dan door de muziek zelf :P
Ik vond met inpakken ook weer een paar Virgin Megastore Crew shirts, ik denk ook van hem.
Super Vinted inmiddels, die draag ik weer gewoon nu 8-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 20 april 2026 @ 08:56:38 #55
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617182
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 08:49 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus heeft een hele reeks Madonna shirts maar die draagt ze nooit. Puur om mooi in de kast te hangen als herinnering.

Hoewel..denk wel dat ze die draagt als er een concert is.
She should be. :+
Ik baalde wel toen mijn Who's that girl shirt versleten was. Ik droeg dat gewoon in mijn alto fase, lekker rebels :D
We hadden ook een True Blue dekbed overtrek _O-
Maar goed, twee jaar later begon de Prince gekte, en ondanks dat die morgen 10 jaar dood is ( godsamme, hoe dan???? ) draag ik daar nog de meeste truien en shirts van. En ik heb natuurlijk mijn Prince tattoo O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617193
Ik ben met Duran Duran gestopt na the Weddingalbum. Wat hierna komt, ken ik amper. Hiervoor wel en alle teksten die ik toen uit mn hoofd kende, bijna alles :') ken ik nu nog steeds. Alle muziek trouwens, ik vergeet nooit een deuntje of een tekst al heb ik een nummer 35 jaar niet gehoord. Best weird.

Toto echter... O+

[ Bericht 13% gewijzigd door Mushanga71 op 20-04-2026 09:04:24 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 20 april 2026 @ 09:06:01 #57
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617223
Ik vond het echt nooit wat maar door dat vriendje ken ik wel ook alle teksten. Maar alleen Medezzaland vind ik leuk.
Dat album kwam uit ergens in die Virgin jaren, tussen 97 en 2000 ergens?
Ze gingen toen ook touren en zo, arme jong was helemaal van slag :D

Oh, kent er iemand Real Housewifes of the South?
Ik zou hier echt NOOIT naar kijken maar ik zag bij Boulevard een bekend gezicht, die P. etrouschka, die ken ik dus van jaren geleden, toen had ze een hele mooie kledingzaak bij kantoor om de hoek en ging ik vaak bij haar koffiedrinken in de pauze, met de honden, zij had ook twee naakthonden.
Nu heeft ze een hele exotische dierentuin, en zijn we weer FB vriendjes, ze trouwde destijds met haar man, drie kinderen inmiddels. Ik heb me ook door die hele serie heen geworsteld.
En zij postte gisteren een filmpje van haar mara. Dat is een xl capicara, gewoon op hoge poten.
Nu wil ik mara's O+ O+ O+ O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617275
Ik heb greenday, the offspring en guns 'n roses in de kast liggen. Maar die vind ik ook leuk.

Greenday ken ik de oude liedjes wel, maar de nieuwste niet zo goed. Hebben meer mensen last van. Dat was vooral goed te zien bij het concert. De eerste helft was vooral oudere liedjes en zag je de 30/40+ers vooral meedoen. De tweede helft was meer van het nieuwe album en zag je opeens jong spul opspringen en meedoen.

Hier vroeg jongste kind als 2 jarige al om hekjemuziek in de auto. Na even nadenken bleek dat herriemuziek te zijn. Die zijn in de buik al voorbereid op mijn muzieksmaak. :D

Nadeel voor oudste bleek dat hij daardoor 0,0% van het ABBA repertoire kende en met de schoolexamenreis in Londen de ABBA musical bezocht. Volgens zijn vrienden moest hij even wat inhalen :P
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 09:25:36 #59
148247 taxibabe
pi_220617316
Hier is het ook wel breed qua muzieksmaak. ABBA vindt hij ook leuk, maar ook The Bloodhound Gang, The Beatles (de platte mannetjes > clip van Come Together _O- ) en de Foo Fighters en sommige liedjes van Motorhead
  maandag 20 april 2026 @ 09:28:00 #60
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617334
:D Mijn broertje heeft de best mogelijke muziekale opvoeding gehad, van de Stones tot de Beatles, en Bob Marley Tina Turner, Sade van mijn ouders tot Prince en zo van ons, maar uiteindelijk houdt ie toch alleen van Thunderdome :'(

Maar ja mijn neefje ging toen ik met zijn zussen naar Beyoncé ging ook liever naar Lenny K.
En nee dat was niet Kravitz maar Kuhr _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617368
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 09:28 schreef oh-oh het volgende:
:D Mijn broertje heeft de best mogelijke muziekale opvoeding gehad, van de Stones tot de Beatles, en Bob Marley Tina Turner, Sade van mijn ouders tot Prince en zo van ons, maar uiteindelijk houdt ie toch alleen van Thunderdome :'(

Maar ja mijn neefje ging toen ik met zijn zussen naar Beyoncé ging ook liever naar Lenny K.
En nee dat was niet Kravitz maar Kuhr _O-
Thunderdome. :{
Ik ben de enige in de familie die hiphop en r&b luistert.
En van alles erbij. :P
Pa zit vooral in de 70’s en 80’s rock en ma heeft amper iets met muziek. Ja, Guus Meeuwis.
Zus zit aan Madonna en Ghost.

Broertje luistert naar horrorbands ofzo. :')
pi_220617369
Dochter was 15 ofzo toen ze voor het eerst meeging naar een Totoconcert en zij kende meer nummers uit haar hoofd dan ik :D
Zoons muzieksmaak is breder, begon met Toto en nu meer de metalkant.
Die was 11 toen ik hem meenam naar Toto.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mushanga71 op 20-04-2026 09:39:29 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 09:37:48 #63
148247 taxibabe
pi_220617390
Oh ja Bob Marley, daar sloeg hij als baby op aan, stuiteren op de bank _O-
pi_220617422
B en Juul hebben mijn muzieksmaak, namelijk geen touw aan vast te knopen. Ik bler mee met Gerard Joling, headbang op Guns 'n Roses en sta te springen op Scooter.
B vindt momenteel La Fuenta wel heel gaaf, die stuitert dan echt rond. Juul vindt alles wel leuk als het maar een deuntje heeft waar ze op kan dansen.

Ik ben in het verleden naar van alles geweest van Pinkpop tot Backstreet boys en van Rammstein tot het Foute muziekfeest.
Mijn haar was deels paars, maar bandshirts had ik niet. Ik vond ze vast te duur.
  Redactie Frontpage maandag 20 april 2026 @ 09:43:57 #65
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220617423
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou als ik die hippe jonge meiden met Nirvana shirts en Smashing Pumpins zie denk ik echt zing eens een liedje dan!
Large heeft een specifiek publiek, dat is toch anders dan H&M.
Mijn fijnste Billie shirt heb ik voor ik weg ging aan Hannah gegeven, die is 11 maar die is wel echt enorme fan :D
Primark!

Daar komt mijn Queentrui ook vandaan.

Hier: Sonata Arctica (maar helaas alleen maar ziphoodie)
Queen dus
Iron Maiden
Toto
Helloween

Claw Boys Claw had enkel shirts en ik ben van de hoodies...

Mijn jongens liepen vroeger ook in Beatles, Iron Maiden enzo van de H&M. Maar wel omdat ik dat kende ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 april 2026 @ 10:07:07 #66
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617556
Oh ja ik had ook een collectie Pinkpop shirts idd. Alle jaargangen van 1986 tot 2006 of zo. Daarvoor ging ik ook al met mijn ouders, daarna vond ik het te stom en te druk.
Maar een shirt kopen was vaste prik.
En dan altijd 1992 dragen want dat was de coolste editie 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617634
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2026 09:43 schreef Troel het volgende:

[..]
Primark!

Daar komt mijn Queentrui ook vandaan.

Hier: Sonata Arctica (maar helaas alleen maar ziphoodie)
Queen dus
Iron Maiden
Toto
Helloween

Claw Boys Claw had enkel shirts en ik ben van de hoodies...

Mijn jongens liepen vroeger ook in Beatles, Iron Maiden enzo van de H&M. Maar wel omdat ik dat kende ;)
Claw Boys Claw, die heb ik nog zien optreden, voordat ze doorbraken :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220617667
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2026 09:43 schreef Troel het volgende:

[..]
Primark!

Daar komt mijn Queentrui ook vandaan.

Hier: Sonata Arctica (maar helaas alleen maar ziphoodie)
Queen dus
Iron Maiden
Toto
Helloween

Claw Boys Claw had enkel shirts en ik ben van de hoodies...

Mijn jongens liepen vroeger ook in Beatles, Iron Maiden enzo van de H&M. Maar wel omdat ik dat kende ;)
God, Sonata! Die was ik allang vergeten. Geloof dat ik er in 2008 een concert van bezocht, of 2.
Een aantal cd’s toch kapot gedraaid maar nu staan ze amper in mijn playlist. :D
pi_220617690
Mijn zoon heeft ook bandshirts gedragen toen hij 1 was. Die ging uit logeren en kwam daarmee aan terug, dus 10 jaar terug hing dat ook al in de h&m.

Ik vind muziekshirts vooral voor pubers en dan die van het alternatievere soort. Heb er nog nooit een gehad en ook nooit behoefte aan gehad, ondanks dat ook ik mijn alto-fase heb doorgemaakt. Ik begrijp sowieso dat fan zijn nooit zo, waarvan dan ook. Elke band/zanger heeft wel wat leuke liedjes en wat bagger. En dat geldt voor elk creatief persoon, ook kunstenaars en regisseurs. Maar je moet mij ook niet vragen van wie een bepaald liedje is, en volgens mij ben ik een van de weinige mensen die nog nooit Spotify heeft gebruikt.
  maandag 20 april 2026 @ 10:29:14 #70
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617724
Ik stream niks hoor, luister ook geen radio meer. Ik koop cds 😂.
Claw boys Claw heb ik vaak zien optreden op festivals of als voorprogramma, geloof oa van U2 (ja niet mijn keuze,die haat ik echt intens).
Rosie is van hun toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')