Ik baalde wel toen mijn Who's that girl shirt versleten was. Ik droeg dat gewoon in mijn alto fase, lekker rebelsquote:Op maandag 20 april 2026 08:49 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus heeft een hele reeks Madonna shirts maar die draagt ze nooit. Puur om mooi in de kast te hangen als herinnering.
Hoewel..denk wel dat ze die draagt als er een concert is.
She should be.
Thunderdome.quote:Op maandag 20 april 2026 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Mijn broertje heeft de best mogelijke muziekale opvoeding gehad, van de Stones tot de Beatles, en Bob Marley Tina Turner, Sade van mijn ouders tot Prince en zo van ons, maar uiteindelijk houdt ie toch alleen van Thunderdome
![]()
Maar ja mijn neefje ging toen ik met zijn zussen naar Beyoncé ging ook liever naar Lenny K.
En nee dat was niet Kravitz maar Kuhr
Primark!quote:Op maandag 20 april 2026 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou als ik die hippe jonge meiden met Nirvana shirts en Smashing Pumpins zie denk ik echt zing eens een liedje dan!
Large heeft een specifiek publiek, dat is toch anders dan H&M.
Mijn fijnste Billie shirt heb ik voor ik weg ging aan Hannah gegeven, die is 11 maar die is wel echt enorme fan
Claw Boys Claw, die heb ik nog zien optreden, voordat ze doorbrakenquote:Op maandag 20 april 2026 09:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Primark!
Daar komt mijn Queentrui ook vandaan.
Hier: Sonata Arctica (maar helaas alleen maar ziphoodie)
Queen dus
Iron Maiden
Toto
Helloween
Claw Boys Claw had enkel shirts en ik ben van de hoodies...
Mijn jongens liepen vroeger ook in Beatles, Iron Maiden enzo van de H&M. Maar wel omdat ik dat kende
God, Sonata! Die was ik allang vergeten. Geloof dat ik er in 2008 een concert van bezocht, of 2.quote:Op maandag 20 april 2026 09:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Primark!
Daar komt mijn Queentrui ook vandaan.
Hier: Sonata Arctica (maar helaas alleen maar ziphoodie)
Queen dus
Iron Maiden
Toto
Helloween
Claw Boys Claw had enkel shirts en ik ben van de hoodies...
Mijn jongens liepen vroeger ook in Beatles, Iron Maiden enzo van de H&M. Maar wel omdat ik dat kende
Rosiequote:Op maandag 20 april 2026 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik stream niks hoor, luister ook geen radio meer. Ik koop cds 😂.
Claw boys Claw heb ik vaak zien optreden op festivals of als voorprogramma, geloof oa van U2 (ja niet mijn keuze,die haat ik echt intens).
Rosie is van hun toch?
Waar staat dat op?quote:Op maandag 20 april 2026 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh, kent er iemand Real Housewifes of the South?
Videolandquote:Op maandag 20 april 2026 11:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar staat dat op?
Misschien kan ik ook nog wat herinneringen spotten
Momentjes genoeg, heb al gesport vanochtend, dat was fijn. Dat inpakken stelt niet zoveel voor, kleding in tassen, tassen in dakkoffer en klaar.quote:Op maandag 20 april 2026 11:13 schreef Deepfreeze het volgende:
@:exode kun je nog wel wat rustmomentjes "inplannen" vandaag? Even lekker een podcast luisteren, youtube mediatie (yoga nidra is lekker) kan mij altijd wel helpen als ik even helemaal verhypert ben.
Ik ben helemaal niet van de festivals/feestjes. Verder dan een verdwaald tentfeest in een dorp of lokaal bandje kwam ik niet.
Greenday in 2024 was mijn eerste echte concertDaarna ook nog the Offspring en the Dropkick Murphies gezien.
Ik hoop echt voor je van niet, wat een drama , maar idd, Videoland.quote:Op maandag 20 april 2026 11:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar staat dat op?
Misschien kan ik ook nog wat herinneringen spotten
Niet deze toch…quote:Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken alleen dat vreselijke zeurderige Africa van Toto dus voor mij is dit ook nieuw!
Mijn usernaam komt ook van een liedje, maar een willekeurig liedje wat op de radio was toen ik er een moest bedenken
Maar oh-oh zei niet perse dat het van een Toto liedje kwam. Ze zei: van een willekeurig liedje op de radio.quote:Op maandag 20 april 2026 17:33 schreef Nijna het volgende:
Die is niet van Toto @:venco.
Deze is het:
Bekijk deze YouTube-video
Dat nummer Mushanga ken ik, mijn vader had die cd nog wel eens opstaan blijkbaar. Ik wist alleen niet dat zo heette. Maar het komt me bekend voor.
Oh verkeerd gelezen...quote:Op maandag 20 april 2026 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar oh-oh zei niet perse dat het van een Toto liedje kwam. Ze zei: van een willekeurig liedje op de radio.
Een stedentripje met de trein lijkt me dan leuk. Dan kan je moeder winkelen en je vader treinen en wellicht een leuk, luxe hotelletje met een lekker etentje erbij. De NS spoordeelwinkel heeft vaak wel leuke aanbiedingen.quote:Op maandag 20 april 2026 17:33 schreef vencodark het volgende:
Vraagje. Mijn pa en ma zijn binnenkort 45 jaar getrouwd.
Wat is nou een tof cadeau/beleving/uitje om te geven?
Ze gaan regelmatig weekendjes weg en verder vooral winkelen en pa houdt van treinen.
Echtquote:Op maandag 20 april 2026 17:04 schreef FlyingFish het volgende:
Ik reed net naar huis, en had een openbaring. Op de radio speelde een liedje en daarna zeiden ze dat dat Mushanga van Toto was. Ik begrijp opeens waar die username vandaan komtnooit geweten dat dat een titel van een liedje was (of wat het überhaupt betekende
)
Africa is idd best wel uitgekauwd. Tijdens concerten vragen ze ook altijd; Do you wanna hear THAT song? Ze zijn er zelf ook helemaal klaar mee maar ja, het wordt verwacht dat ze dat spelen. Heel de zaal gilt dan, JAAA en daar kom ik met mijn NEEEE dan niet bovenuitquote:Op maandag 20 april 2026 17:33 schreef Nijna het volgende:
Die is niet van Toto @:venco.
Deze is het:
Dat nummer Mushanga ken ik, mijn vader had die cd nog wel eens opstaan blijkbaar. Ik wist alleen niet dat zo heette. Maar het komt me bekend voor.
Ja, hopelijk blijf ik overeind want ik wankel behoorlijkquote:Op maandag 20 april 2026 19:57 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Nijna, deze situatie vreet mentaal energie, dat merk je nu
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken alleen dat vreselijke zeurderige Africa van Toto dus voor mij is dit ook nieuw!
Mijn usernaam komt ook van een liedje, maar een willekeurig liedje wat op de radio was toen ik er een moest bedenken
Ga zo lekker vast je bedje in met een boek of luisterboek. Aan omvallen heb je nu nietsquote:Op maandag 20 april 2026 20:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ja, hopelijk blijf ik overeind want ik wankel behoorlijk
Was het maar dat nummer, het was dat nummer wat Venco al noemde.quote:Op maandag 20 april 2026 20:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eerste nummer waar ik dan aan denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |