abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 08:35:35 #51
148247 taxibabe
pi_220617084
Kind is nu helemaal gek van dit liedje:
Bekijk deze YouTube-video

Bij het refrein zingt hij knikkerhard mee 'Zoooo ik ook!!!' _O-
pi_220617096
C&A heeft ook wel van die shirts, zoon heeft daar zn Iron Maiden en Guns N' Roses shirts vandaan. Die draagt ook alleen shirts van bands die hij goed vindt.
Ik ook, Toto :D Mijn eerste bandshirt was na mijn eerste Duran Duran concert in 1987, the Strange Behavior Tour, daarna nog shirts uit de UK gehaald en ik heb ze allemaal gedragen.
Nu heb ik een stuk of 7? Totoshirts en die draag ik soms, gewoon omdat het kan :P
Oh, ik heb ook 1 Duran Duran shirt, gekocht bij het concert vorig jaar maar nog niet gedragen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mushanga71 op 20-04-2026 08:46:45 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220617136
Mijn zus heeft een hele reeks Madonna shirts maar die draagt ze nooit. Puur om mooi in de kast te hangen als herinnering.

Hoewel..denk wel dat ze die draagt als er een concert is.
She should be. :+
  maandag 20 april 2026 @ 08:50:25 #54
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617148
:D Ik heb een Duran Duran shirt gehad dat ik van mijn toenmalige vriendje had gekregen, die was echt obsessed met die band hahaha.
Toendertijd kwam Medezzaland uit, dat vind ik nog steeds een leuk album, maar meer door associatie dan door de muziek zelf :P
Ik vond met inpakken ook weer een paar Virgin Megastore Crew shirts, ik denk ook van hem.
Super Vinted inmiddels, die draag ik weer gewoon nu 8-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 20 april 2026 @ 08:56:38 #55
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617182
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 08:49 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus heeft een hele reeks Madonna shirts maar die draagt ze nooit. Puur om mooi in de kast te hangen als herinnering.

Hoewel..denk wel dat ze die draagt als er een concert is.
She should be. :+
Ik baalde wel toen mijn Who's that girl shirt versleten was. Ik droeg dat gewoon in mijn alto fase, lekker rebels :D
We hadden ook een True Blue dekbed overtrek _O-
Maar goed, twee jaar later begon de Prince gekte, en ondanks dat die morgen 10 jaar dood is ( godsamme, hoe dan???? ) draag ik daar nog de meeste truien en shirts van. En ik heb natuurlijk mijn Prince tattoo O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617193
Ik ben met Duran Duran gestopt na the Weddingalbum. Wat hierna komt, ken ik amper. Hiervoor wel en alle teksten die ik toen uit mn hoofd kende, bijna alles :') ken ik nu nog steeds. Alle muziek trouwens, ik vergeet nooit een deuntje of een tekst al heb ik een nummer 35 jaar niet gehoord. Best weird.

Toto echter... O+

[ Bericht 13% gewijzigd door Mushanga71 op 20-04-2026 09:04:24 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 20 april 2026 @ 09:06:01 #57
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617223
Ik vond het echt nooit wat maar door dat vriendje ken ik wel ook alle teksten. Maar alleen Medezzaland vind ik leuk.
Dat album kwam uit ergens in die Virgin jaren, tussen 97 en 2000 ergens?
Ze gingen toen ook touren en zo, arme jong was helemaal van slag :D

Oh, kent er iemand Real Housewifes of the South?
Ik zou hier echt NOOIT naar kijken maar ik zag bij Boulevard een bekend gezicht, die P. etrouschka, die ken ik dus van jaren geleden, toen had ze een hele mooie kledingzaak bij kantoor om de hoek en ging ik vaak bij haar koffiedrinken in de pauze, met de honden, zij had ook twee naakthonden.
Nu heeft ze een hele exotische dierentuin, en zijn we weer FB vriendjes, ze trouwde destijds met haar man, drie kinderen inmiddels. Ik heb me ook door die hele serie heen geworsteld.
En zij postte gisteren een filmpje van haar mara. Dat is een xl capicara, gewoon op hoge poten.
Nu wil ik mara's O+ O+ O+ O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617275
Ik heb greenday, the offspring en guns 'n roses in de kast liggen. Maar die vind ik ook leuk.

Greenday ken ik de oude liedjes wel, maar de nieuwste niet zo goed. Hebben meer mensen last van. Dat was vooral goed te zien bij het concert. De eerste helft was vooral oudere liedjes en zag je de 30/40+ers vooral meedoen. De tweede helft was meer van het nieuwe album en zag je opeens jong spul opspringen en meedoen.

Hier vroeg jongste kind als 2 jarige al om hekjemuziek in de auto. Na even nadenken bleek dat herriemuziek te zijn. Die zijn in de buik al voorbereid op mijn muzieksmaak. :D

Nadeel voor oudste bleek dat hij daardoor 0,0% van het ABBA repertoire kende en met de schoolexamenreis in Londen de ABBA musical bezocht. Volgens zijn vrienden moest hij even wat inhalen :P
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 09:25:36 #59
148247 taxibabe
pi_220617316
Hier is het ook wel breed qua muzieksmaak. ABBA vindt hij ook leuk, maar ook The Bloodhound Gang, The Beatles (de platte mannetjes > clip van Come Together _O- ) en de Foo Fighters en sommige liedjes van Motorhead
  maandag 20 april 2026 @ 09:28:00 #60
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617334
:D Mijn broertje heeft de best mogelijke muziekale opvoeding gehad, van de Stones tot de Beatles, en Bob Marley Tina Turner, Sade van mijn ouders tot Prince en zo van ons, maar uiteindelijk houdt ie toch alleen van Thunderdome :'(

Maar ja mijn neefje ging toen ik met zijn zussen naar Beyoncé ging ook liever naar Lenny K.
En nee dat was niet Kravitz maar Kuhr _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617368
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 09:28 schreef oh-oh het volgende:
:D Mijn broertje heeft de best mogelijke muziekale opvoeding gehad, van de Stones tot de Beatles, en Bob Marley Tina Turner, Sade van mijn ouders tot Prince en zo van ons, maar uiteindelijk houdt ie toch alleen van Thunderdome :'(

Maar ja mijn neefje ging toen ik met zijn zussen naar Beyoncé ging ook liever naar Lenny K.
En nee dat was niet Kravitz maar Kuhr _O-
Thunderdome. :{
Ik ben de enige in de familie die hiphop en r&b luistert.
En van alles erbij. :P
Pa zit vooral in de 70’s en 80’s rock en ma heeft amper iets met muziek. Ja, Guus Meeuwis.
Zus zit aan Madonna en Ghost.

Broertje luistert naar horrorbands ofzo. :')
pi_220617369
Dochter was 15 ofzo toen ze voor het eerst meeging naar een Totoconcert en zij kende meer nummers uit haar hoofd dan ik :D
Zoons muzieksmaak is breder, begon met Toto en nu meer de metalkant.
Die was 11 toen ik hem meenam naar Toto.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mushanga71 op 20-04-2026 09:39:29 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 09:37:48 #63
148247 taxibabe
pi_220617390
Oh ja Bob Marley, daar sloeg hij als baby op aan, stuiteren op de bank _O-
pi_220617422
B en Juul hebben mijn muzieksmaak, namelijk geen touw aan vast te knopen. Ik bler mee met Gerard Joling, headbang op Guns 'n Roses en sta te springen op Scooter.
B vindt momenteel La Fuenta wel heel gaaf, die stuitert dan echt rond. Juul vindt alles wel leuk als het maar een deuntje heeft waar ze op kan dansen.

Ik ben in het verleden naar van alles geweest van Pinkpop tot Backstreet boys en van Rammstein tot het Foute muziekfeest.
Mijn haar was deels paars, maar bandshirts had ik niet. Ik vond ze vast te duur.
  Redactie Frontpage maandag 20 april 2026 @ 09:43:57 #65
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220617423
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou als ik die hippe jonge meiden met Nirvana shirts en Smashing Pumpins zie denk ik echt zing eens een liedje dan!
Large heeft een specifiek publiek, dat is toch anders dan H&M.
Mijn fijnste Billie shirt heb ik voor ik weg ging aan Hannah gegeven, die is 11 maar die is wel echt enorme fan :D
Primark!

Daar komt mijn Queentrui ook vandaan.

Hier: Sonata Arctica (maar helaas alleen maar ziphoodie)
Queen dus
Iron Maiden
Toto
Helloween

Claw Boys Claw had enkel shirts en ik ben van de hoodies...

Mijn jongens liepen vroeger ook in Beatles, Iron Maiden enzo van de H&M. Maar wel omdat ik dat kende ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 april 2026 @ 10:07:07 #66
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617556
Oh ja ik had ook een collectie Pinkpop shirts idd. Alle jaargangen van 1986 tot 2006 of zo. Daarvoor ging ik ook al met mijn ouders, daarna vond ik het te stom en te druk.
Maar een shirt kopen was vaste prik.
En dan altijd 1992 dragen want dat was de coolste editie 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220617634
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2026 09:43 schreef Troel het volgende:

[..]
Primark!

Daar komt mijn Queentrui ook vandaan.

Hier: Sonata Arctica (maar helaas alleen maar ziphoodie)
Queen dus
Iron Maiden
Toto
Helloween

Claw Boys Claw had enkel shirts en ik ben van de hoodies...

Mijn jongens liepen vroeger ook in Beatles, Iron Maiden enzo van de H&M. Maar wel omdat ik dat kende ;)
Claw Boys Claw, die heb ik nog zien optreden, voordat ze doorbraken :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220617667
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2026 09:43 schreef Troel het volgende:

[..]
Primark!

Daar komt mijn Queentrui ook vandaan.

Hier: Sonata Arctica (maar helaas alleen maar ziphoodie)
Queen dus
Iron Maiden
Toto
Helloween

Claw Boys Claw had enkel shirts en ik ben van de hoodies...

Mijn jongens liepen vroeger ook in Beatles, Iron Maiden enzo van de H&M. Maar wel omdat ik dat kende ;)
God, Sonata! Die was ik allang vergeten. Geloof dat ik er in 2008 een concert van bezocht, of 2.
Een aantal cd’s toch kapot gedraaid maar nu staan ze amper in mijn playlist. :D
pi_220617690
Mijn zoon heeft ook bandshirts gedragen toen hij 1 was. Die ging uit logeren en kwam daarmee aan terug, dus 10 jaar terug hing dat ook al in de h&m.

Ik vind muziekshirts vooral voor pubers en dan die van het alternatievere soort. Heb er nog nooit een gehad en ook nooit behoefte aan gehad, ondanks dat ook ik mijn alto-fase heb doorgemaakt. Ik begrijp sowieso dat fan zijn nooit zo, waarvan dan ook. Elke band/zanger heeft wel wat leuke liedjes en wat bagger. En dat geldt voor elk creatief persoon, ook kunstenaars en regisseurs. Maar je moet mij ook niet vragen van wie een bepaald liedje is, en volgens mij ben ik een van de weinige mensen die nog nooit Spotify heeft gebruikt.
  maandag 20 april 2026 @ 10:29:14 #70
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220617724
Ik stream niks hoor, luister ook geen radio meer. Ik koop cds 😂.
Claw boys Claw heb ik vaak zien optreden op festivals of als voorprogramma, geloof oa van U2 (ja niet mijn keuze,die haat ik echt intens).
Rosie is van hun toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage maandag 20 april 2026 @ 10:32:49 #71
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220617751
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik stream niks hoor, luister ook geen radio meer. Ik koop cds 😂.
Claw boys Claw heb ik vaak zien optreden op festivals of als voorprogramma, geloof oa van U2 (ja niet mijn keuze,die haat ik echt intens).
Rosie is van hun toch?
Rosie O+

Wij kregen een speciale versie daarvan, want Peter was zijn tekst een beetje aan het verdraaien, dus het werd een radio-edit :) en in Hengelo werd dat nog een keer speciaal voor de mensen boven gespeeld :)

(Mijn vriendengroep bestaat voor een heel groot gedeelte uit oud-poppodiummensen die de bandleden dus echt gewoon goed kennen en zo :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220617797
Jaren geleden toen we als medewerkers en genodigden de Dome openden met veel artiesten bleek dat Marco B de hoofdartiest was (of mogen we al Marco Borsato zeggen?). En ik heb echt een enorme hekel aan zijn muziek. Ik had vrienden meegenomen en die kwamen niet meer bij. Ik ben uit protest in de VIP zone gaan hangen.

Ik heb wel echt enorm goede herinneringen aan festivals. Maar niet zozeer vanwege de muziek maar de sfeer. Vrienden hadden altijd een bbq mee en van die gore worsten die een eeuwigheid goed blijven buiten de koeling. Dat ontbijten met een lauw blikje bier, geweldig.

Ik begreep wel dat het bijvoorbeeld op Werchter wel echt is veranderd, fatsoenlijke douches en zelfs ingerichte tenten.

Hier is het inpakdag en dat is zo, stressvol. Ik heb spanning omdat ik het rijden morgen spannend vind en het bivakkeren in een andere omgeving en de kinderen stuiteren rond. Het inpakken zelf is zo gebeurd overigens.
Wel weer een wakeup call dat ik er echt nog niet ben :{
pi_220618349
@exode kun je nog wel wat rustmomentjes "inplannen" vandaag? Even lekker een podcast luisteren, youtube mediatie (yoga nidra is lekker) kan mij altijd wel helpen als ik even helemaal verhypert ben.

Ik ben helemaal niet van de festivals/feestjes. Verder dan een verdwaald tentfeest in een dorp of lokaal bandje kwam ik niet.
Greenday in 2024 was mijn eerste echte concert :D Daarna ook nog the Offspring en the Dropkick Murphies gezien.
pi_220618849
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh, kent er iemand Real Housewifes of the South?
Waar staat dat op?
Misschien kan ik ook nog wat herinneringen spotten
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 20 april 2026 @ 11:54:07 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220618910
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 11:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waar staat dat op?
Misschien kan ik ook nog wat herinneringen spotten
Videoland
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 20 april 2026 @ 11:55:21 #76
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220618916
Ik had ook bandshirts in babymaten. Schattige baby´s in Pantera en Korn shirtjes. Oudste wilde ook graag "poppetje" luisteren in de auto (Pearl Jam).

Ik heb mijn band shirts niet meer maar mijn man heeft nog een paar oude Deftones shirts in de kast liggen.

Maar inderdaad, jongeren in Nirvana shirts enzo. Ik sprak de theaterdocent van zoon ook aan op zijn Nirvana shirt. Hele hippe gast, geen puber meer (eind 20 of zo). Dat ie te jong was voor Nirvana. Begint een verhaal over dat zijn ouders dat vroeger altijd luisterden enzo. Toen voelde ik me stokoud :')
pi_220619006
Succes vandaag Exode, hopelijk lukt het je om gedaan te krijgen wat je moet/wil doen en geeft dat de rust. En hopelijk kom je tijdens vakantie ook tot rust en lukt het je ook om wat te genieten :*

Mijn muzieksmaak is echt enorm divers, van Black Eyed Peas tot Imogen Heap (bij wijze van). Die van mijn dochters is al net zo divers. Mijn 7 jarige wil nu steeds het liedje 'mama laat een scheet' op, dat ervaar ik wel als een dieptepunt in haar muzieksmaak. Maar ze is nog jong, ik houd hoop ;)

Ik heb vanmorgen een gesprek gehad met mijn directeur, hij is getipt door een collega die zich zorgen maakte en nu maakt hij zich dus ook zorgen. Hij vroeg wat ik nodig heb, maar dat weet ik dus echt niet. Vroeg of ik er even helemaal uit wil, maar dat lost niets op want zolang de situatie voortduurt is het allemaal symptoombestrijding. Nog los van het feit dat ik de enige jurist ben bij mijn werkgever en het werk zich gewoon blijft opstapelen. Ik ga nu al met paniek naar mijn werk als ik een paar dagen afwezig ben geweest omdat ik niet weet wat ik aantref qua to do list, laat staan als ik voor langere tijd weg ben. Bovendien heb ik juist nu extreme behoefte aan controle. En die raak ik volledig kwijt als ik niet meer op het werk kom. Dus voor nu hebben we een compromis gesloten dat ik de komende 4 weken de dinsdagen niet hoef te werken, omdat de kinderen dan op school zitten en ik dan mogelijkheid heb om echt me time te pakken. Daarna kijken we verder wat dat doet/deed en of er meer nodig is. Na het gesprek besefte ik dat ik de kinderen thuis heb de komende 3 dinsdagen, dus dan blijft er nog maar 1 dag over, maar soit. Het is een begin :')
pi_220619087
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 11:13 schreef Deepfreeze het volgende:
@:exode kun je nog wel wat rustmomentjes "inplannen" vandaag? Even lekker een podcast luisteren, youtube mediatie (yoga nidra is lekker) kan mij altijd wel helpen als ik even helemaal verhypert ben.

Ik ben helemaal niet van de festivals/feestjes. Verder dan een verdwaald tentfeest in een dorp of lokaal bandje kwam ik niet.
Greenday in 2024 was mijn eerste echte concert :D Daarna ook nog the Offspring en the Dropkick Murphies gezien.
Momentjes genoeg, heb al gesport vanochtend, dat was fijn. Dat inpakken stelt niet zoveel voor, kleding in tassen, tassen in dakkoffer en klaar.

Mijn mentale gesteldheid is nog steeds door de war. Want er is natuurlijk helemaal niets om zo over in de stress te schieten.

Goed dat je iets doet Schanu en iets te herkenbaar want ik was ook only the lonely en alles kwam op mij neer. Er is altijd een oplossing, kies voor jezelf! Hopelijk helpen deze weken en anders gewoon nog minder werken of helemaal niet meer.
  maandag 20 april 2026 @ 12:53:00 #79
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220619286
Fijn dat je werkgever zich zo opstelt @Schanu! Hopelijk helpt het.
  maandag 20 april 2026 @ 13:24:33 #80
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220619648
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 11:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waar staat dat op?
Misschien kan ik ook nog wat herinneringen spotten
Ik hoop echt voor je van niet, wat een drama , maar idd, Videoland.
Schanu, dat klinkt als een hele fijne werkgever die goed op je let, dus laat het ook toe, fijn!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220620111
@Schanu wat fijn dat je werkgever het signaal van je collega oppakte en vraagt welke hulp je nodig hebt ^O^
pi_220620938
Klinkt als een fijne meedenkende werkgever Schanu! En ik weet niet hoe jullie er financieel voorstaan, maar is een dinsdag in een hotel doorbrengen anders een optie? Evt afwisselend met je vrouw, zodat zij ook een dag rust heeft?

Ik reed net naar huis, en had een openbaring. Op de radio speelde een liedje en daarna zeiden ze dat dat Mushanga van Toto was. Ik begrijp opeens waar die username vandaan komt :D nooit geweten dat dat een titel van een liedje was (of wat het überhaupt betekende :D )
  maandag 20 april 2026 @ 17:19:14 #83
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220621043
:D Ik ken alleen dat vreselijke zeurderige Africa van Toto dus voor mij is dit ook nieuw!
Mijn usernaam komt ook van een liedje, maar een willekeurig liedje wat op de radio was toen ik er een moest bedenken :+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220621151
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik ken alleen dat vreselijke zeurderige Africa van Toto dus voor mij is dit ook nieuw!
Mijn usernaam komt ook van een liedje, maar een willekeurig liedje wat op de radio was toen ik er een moest bedenken :+
Niet deze toch…
Bekijk deze YouTube-video

Eerste waar ik dan aan denk… :P
pi_220621160
Vraagje. Mijn pa en ma zijn binnenkort 45 jaar getrouwd.
Wat is nou een tof cadeau/beleving/uitje om te geven?

Ze gaan regelmatig weekendjes weg en verder vooral winkelen en pa houdt van treinen. :P
pi_220621161
Die is niet van Toto @Venco ;).
Deze is het:

Bekijk deze YouTube-video

Dat nummer Mushanga ken ik, mijn vader had die cd nog wel eens opstaan blijkbaar. Ik wist alleen niet dat zo heette. Maar het komt me bekend voor.
Bekijk deze YouTube-video
Fake it till you make it...
pi_220621199
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:33 schreef Nijna het volgende:
Die is niet van Toto @:venco ;).
Deze is het:

Bekijk deze YouTube-video

Dat nummer Mushanga ken ik, mijn vader had die cd nog wel eens opstaan blijkbaar. Ik wist alleen niet dat zo heette. Maar het komt me bekend voor.
Bekijk deze YouTube-video
Maar oh-oh zei niet perse dat het van een Toto liedje kwam. Ze zei: van een willekeurig liedje op de radio.
pi_220621213
Hoe moe kan een mens zijn... ik ben vaak moe, maar nu wel nog meer moe dan anders.
Was ook een intens weekend, wel leuk, maar wel intens in deze toch al onrustige tijd was het misschien een beetje veel... Vanavond maar weer op tijd naar bed, gisteren lukte het pas na 12 uur om in slaap te vallen. Hopelijk vanavond eerder.
Fake it till you make it...
pi_220621223
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 17:38 schreef vencodark het volgende:

[..]
Maar oh-oh zei niet perse dat het van een Toto liedje kwam. Ze zei: van een willekeurig liedje op de radio.
Oh verkeerd gelezen... :+ beetje veel moe.
Fake it till you make it...
  maandag 20 april 2026 @ 18:05:57 #90
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220621372
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 17:33 schreef vencodark het volgende:
Vraagje. Mijn pa en ma zijn binnenkort 45 jaar getrouwd.
Wat is nou een tof cadeau/beleving/uitje om te geven?

Ze gaan regelmatig weekendjes weg en verder vooral winkelen en pa houdt van treinen. :P
Een stedentripje met de trein lijkt me dan leuk. Dan kan je moeder winkelen en je vader treinen en wellicht een leuk, luxe hotelletje met een lekker etentje erbij. De NS spoordeelwinkel heeft vaak wel leuke aanbiedingen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 20 april 2026 @ 18:14:46 #91
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220621432
Haha ja die is het wel Venco!
Ik zou ook voor een stedentrip met de trein gaan.
Mijn ouders hebben we naar Berlijn gestuurd toen.
Berlijn is ook nog eens de stad waar mijn vader destijds van het oosten naar het westen gevlucht is om naar NL te komen dus dat was extra speciaal voor ze.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 20 april 2026 @ 18:19:39 #92
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220621468
Oh en ik was net wandelen met Ruben, en die man van de pitbulls kwam weer even een praatje maken, en zijn dochter kwam ook mee, Ruben was zooooooooo blij dat ie een kind zag. Meisje is denk ik zes of zo, sprak een paar woordjes Duits. Hij vertelde dat het huis waar hij woont van zijn ouders was en dat hij zes jaar geleden hier terug was komen wonen toen ze beiden overleden waren, hij had sinds 2010 in Duitsland gewoond voor werk.
Maar zijn kind zo laten opgroeien als hij opgegroeid was, in de natuur, met alle luxe van de stad binnen handbereik, dat vond hij het beste wat er was.
Zo eens!
Hij vertelde echt over toen hij klein was en zo, en over dieren die ze allemaal gezien hadden hier. Echt zo leuk.
Hij heeft maar 1 kind. Ik heb gezegd dat ze altijd met de hondjes mag komen spelen hier.
Echt een lief meisje.
Deze ouwe kinderlokker strikes again hoor _O-
Ze liep zielsgelukkig met Ruben aan de riem rond.
Ik zei dat ze me Hongaars mag leren, vond ze echt stoer :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220621687
Heb je weer een kind gehosseld?
Kids jong, honden oud. :D Wel gezellig, zo’n meisje en buurman in de buurt. O+
  maandag 20 april 2026 @ 19:49:37 #94
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220622209
Ja die honden hebben meer behoefte aan sociale contacten dan ik, no shit.
Kick zit de hele dag bij de buurman.
Mijn directe buurvrouw heeft ook een kind , maar dat kind is hier maar soms, en loopt haar de hele dag te commanderen en te jammeren.
Dus die ene dag in de week dat het kind hier is horen we dat meteen.
Zij is zelf heel lief maar geen woord Engels,
De overburen hebben zes kinderen, in alle leeftijden, en kleinkinderen die hier voortdurend gedropt worden, die man loopt er de hele dag mee op zijn arm, en het is een heel stoer type.
Alle mannen hier trouwens, echt allemaal stoere houthakkende kerels met tattoos.
De huizen zijn van mijn leeftijd en veel mensen dus ook, hier echt geboren en het huis nu weer overgenomen van hun ouders, er zijn ook huizen waar drie generaties in wonen.
Ze hadden laatst twee weken geen school, en het viel echt op hoe rustig alles was. Er werd buiten gespeeld maar geen een kind liep te gillen, en ouders ook niet.
Bij de school spelen ze ook zonder dat gegil wat in NL , nou ja in mijn buurt tenminste, van de schoolpleinen klonk.
Ik denk echt dat ik de taal wel snel kan leren van zo een kind, gewoon woordjes, en dat worden dan vanzelf zinnen.
We gaan het meemaken.
Nu ga ik nog even naar buiten met het spul!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220622210
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:04 schreef FlyingFish het volgende:

Ik reed net naar huis, en had een openbaring. Op de radio speelde een liedje en daarna zeiden ze dat dat Mushanga van Toto was. Ik begrijp opeens waar die username vandaan komt :D nooit geweten dat dat een titel van een liedje was (of wat het überhaupt betekende :D )
Echt _O- ? Het is een van mijn favoriete nummers :D Dacht dat Mushanga redelijk bekend was, is een hit geweest ergens eind 80.

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:33 schreef Nijna het volgende:
Die is niet van Toto @:venco ;).
Deze is het:

Bekijk deze YouTube-video

Dat nummer Mushanga ken ik, mijn vader had die cd nog wel eens opstaan blijkbaar. Ik wist alleen niet dat zo heette. Maar het komt me bekend voor.
Bekijk deze YouTube-video
Africa is idd best wel uitgekauwd. Tijdens concerten vragen ze ook altijd; Do you wanna hear THAT song? Ze zijn er zelf ook helemaal klaar mee maar ja, het wordt verwacht dat ze dat spelen. Heel de zaal gilt dan, JAAA en daar kom ik met mijn NEEEE dan niet bovenuit :P

Overigens is mijn ondertitel van een Totonummer. Het is geschreven door Toto, ze spelen het soms tijdens concerten, maar Michael Jackson had er een hit mee: Human Nature.
De dochter van Steve Pocaro was van de glijbaan geduwd en ze vroeg haar vader waarom mensen dat deden. Daaruit is deze song ontstaan O+
En mijn avatar is een foto van het live album, 40 trips around the sun, waar ik bij was.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mushanga71 op 20-04-2026 20:00:09 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220622351
@Nijna, deze situatie vreet mentaal energie, dat merk je nu :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220622518
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:57 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Nijna, deze situatie vreet mentaal energie, dat merk je nu :*
Ja, hopelijk blijf ik overeind want ik wankel behoorlijk :{
Fake it till you make it...
pi_220622611
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik ken alleen dat vreselijke zeurderige Africa van Toto dus voor mij is dit ook nieuw!
Mijn usernaam komt ook van een liedje, maar een willekeurig liedje wat op de radio was toen ik er een moest bedenken :+
Bekijk deze YouTube-video

Eerste nummer waar ik dan aan denk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220622760
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:10 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ja, hopelijk blijf ik overeind want ik wankel behoorlijk :{
Ga zo lekker vast je bedje in met een boek of luisterboek. Aan omvallen heb je nu niets :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 20 april 2026 @ 21:04:08 #100
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220622889
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 20:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Eerste nummer waar ik dan aan denk.
Was het maar dat nummer, het was dat nummer wat Venco al noemde.
Ik hou echt enorm van The Breeders!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')