Lekekr dichtbijquote:Op zondag 19 april 2026 12:17 schreef taxibabe het volgende:
https://www.hofvaneckberg(...)bij-hof-van-eckberge
Geweldig nieuws, vanaf morgen (18 april) is ons gloednieuwe capibaraverblijf geopend! Kom langs in de meivakantie en neem een kijkje bij deze unieke reuzenknaagdieren, die niet alleen binnen en buiten te zien zijn, maar ook in onze grote zwemvijver!
Sowieso hoef ik ze geen van allen in mijn bed of achtertuin.quote:Op zondag 19 april 2026 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Capibaras zijn echt leuk en schattig en makkelijk, Schotse hooglanders hou ik toch liever op afstand![]()
Ik zag hier van de week een smaragdhagedis, joekel van 30 cm, supermooi!
Shetlandpony's of ezeltjes.quote:Op zondag 19 april 2026 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou hier best een paar capicara's willen hebben.
Of een stel alpacas. Geiten hebben we op de no go lijst gezet want hou die maar eens uit je moestuin, the drama!
Maar we moeten eerst een kippenhok regelen, dan kunnen we aan de kipjes.
We hebben twee stallen/schuren, en gisteren waren we toevallig aan het bespreken hoe we aan een kant een kippenren willen realiseren.
Aan de andere kant hebben wss varkens gestaan.
Maar beide schuren hebben een leghok ingebouwd.
Idealiter nemen we dus ook nog iets wat ons gaat helpen het gras kort te houden.
Wij gaan naar Eibergen op vakantie, dat zit daar heel dichtbij zie ik, de 9 jarige is dol op capibaras dus deze gaat op onze to do lijstquote:Op zondag 19 april 2026 12:17 schreef taxibabe het volgende:
https://www.hofvaneckberg(...)bij-hof-van-eckberge
Geweldig nieuws, vanaf morgen (18 april) is ons gloednieuwe capibaraverblijf geopend! Kom langs in de meivakantie en neem een kijkje bij deze unieke reuzenknaagdieren, die niet alleen binnen en buiten te zien zijn, maar ook in onze grote zwemvijver!
quote:
Ooh waar gaan jullie heen?Jaa, Hof van Eckberge zit in Eibergen, voor ons op fiets/loopafstand!.quote:Op zondag 19 april 2026 14:20 schreef Schanu het volgende:
[..]
Wij gaan naar Eibergen op vakantie, dat zit daar heel dichtbij zie ik, de 9 jarige is dol op capibaras dus deze gaat op onze to do lijst
Ouessant-schaapjes? Die blijven klein en zijn denk ik niet zo vernielzuchtig. De schattigheidsfactor is een bonusquote:Op zondag 19 april 2026 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou hier best een paar capicara's willen hebben.
Of een stel alpacas. Geiten hebben we op de no go lijst gezet want hou die maar eens uit je moestuin, the drama!
Maar we moeten eerst een kippenhok regelen, dan kunnen we aan de kipjes.
We hebben twee stallen/schuren, en gisteren waren we toevallig aan het bespreken hoe we aan een kant een kippenren willen realiseren.
Aan de andere kant hebben wss varkens gestaan.
Maar beide schuren hebben een leghok ingebouwd.
Idealiter nemen we dus ook nog iets wat ons gaat helpen het gras kort te houden.
Hier ook vandaag. Zo jammer dat ik een rijtje binnen-klusjes te doen heb vandaag.quote:Op zondag 19 april 2026 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga maar weer naar buiten.
Binnen is het hier echt koud, buiten is het heerlijk.
Wij gaan naar Eibernest (Capfun), van komende vrijdag tm volgende week zaterdag.quote:Op zondag 19 april 2026 14:29 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ooh waar gaan jullie heen?Jaa, Hof van Eckberge zit in Eibergen, voor ons op fiets/loopafstand!.Als jullie van zwemmen houden, het buitenzwembad ligt ernaast. Voor meer tips, geef ff een dm/pm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |