abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 april 2026 @ 11:59:03 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220611324
Wat weet jij over capibara's?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220611391
Capibara's zijn familie van de cavia. Wist ik niet :D
Moet nooit meer een cavia, gilbeesten :') Wil helemaal geen huisdieren meer, eigenlijk.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf zondag 19 april 2026 @ 12:17:42 #3
148247 taxibabe
pi_220611418
https://www.hofvaneckberg(...)bij-hof-van-eckberge

Geweldig nieuws, vanaf morgen (18 april) is ons gloednieuwe capibaraverblijf geopend! Kom langs in de meivakantie en neem een kijkje bij deze unieke reuzenknaagdieren, die niet alleen binnen en buiten te zien zijn, maar ook in onze grote zwemvijver!
  Redactie Frontpage zondag 19 april 2026 @ 12:58:06 #4
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220611661
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:17 schreef taxibabe het volgende:
https://www.hofvaneckberg(...)bij-hof-van-eckberge

Geweldig nieuws, vanaf morgen (18 april) is ons gloednieuwe capibaraverblijf geopend! Kom langs in de meivakantie en neem een kijkje bij deze unieke reuzenknaagdieren, die niet alleen binnen en buiten te zien zijn, maar ook in onze grote zwemvijver!
Lekekr dichtbij :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 19 april 2026 @ 13:34:09 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220611868
Capibaras zijn echt leuk en schattig en makkelijk, Schotse hooglanders hou ik toch liever op afstand _O-
Ik zag hier van de week een smaragdhagedis, joekel van 30 cm, supermooi!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220612128
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Capibaras zijn echt leuk en schattig en makkelijk, Schotse hooglanders hou ik toch liever op afstand _O-
Ik zag hier van de week een smaragdhagedis, joekel van 30 cm, supermooi!
Sowieso hoef ik ze geen van allen in mijn bed of achtertuin. :P
  zondag 19 april 2026 @ 14:07:16 #7
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220612138
Een achtertuin waar ik wat geitjes zou kunnen houden zou ik dan wel leuk vinden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220612172
Geitjes. O+ Baby geitjes die zo ongecontroleerd huppelen.
  zondag 19 april 2026 @ 14:13:38 #9
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612183
Oh ik zou hier best een paar capicara's willen hebben.
Of een stel alpacas. Geiten hebben we op de no go lijst gezet want hou die maar eens uit je moestuin, the drama!
Maar we moeten eerst een kippenhok regelen, dan kunnen we aan de kipjes.
We hebben twee stallen/schuren, en gisteren waren we toevallig aan het bespreken hoe we aan een kant een kippenren willen realiseren.
Aan de andere kant hebben wss varkens gestaan.
Maar beide schuren hebben een leghok ingebouwd.
Idealiter nemen we dus ook nog iets wat ons gaat helpen het gras kort te houden.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 19 april 2026 @ 14:15:39 #10
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220612203
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou hier best een paar capicara's willen hebben.
Of een stel alpacas. Geiten hebben we op de no go lijst gezet want hou die maar eens uit je moestuin, the drama!
Maar we moeten eerst een kippenhok regelen, dan kunnen we aan de kipjes.
We hebben twee stallen/schuren, en gisteren waren we toevallig aan het bespreken hoe we aan een kant een kippenren willen realiseren.
Aan de andere kant hebben wss varkens gestaan.
Maar beide schuren hebben een leghok ingebouwd.
Idealiter nemen we dus ook nog iets wat ons gaat helpen het gras kort te houden.
Shetlandpony's of ezeltjes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 19 april 2026 @ 14:16:02 #11
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612211
Mijn oma had dus geiten, heel leuk, maar die braken altijd uit en vraten de hele moestuin kaal en overal in het dorp vernielden ze van alles.
Dus die nemen we niet.
Ze zijn wel ook lekker.
Sate kambing :9~
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220612259
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:17 schreef taxibabe het volgende:
https://www.hofvaneckberg(...)bij-hof-van-eckberge

Geweldig nieuws, vanaf morgen (18 april) is ons gloednieuwe capibaraverblijf geopend! Kom langs in de meivakantie en neem een kijkje bij deze unieke reuzenknaagdieren, die niet alleen binnen en buiten te zien zijn, maar ook in onze grote zwemvijver!
Wij gaan naar Eibergen op vakantie, dat zit daar heel dichtbij zie ik, de 9 jarige is dol op capibaras dus deze gaat op onze to do lijst O+
pi_220612262
Quote ipv edit
  zondag 19 april 2026 @ 14:21:32 #14
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612267
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:15 schreef livelink het volgende:

[..]
Shetlandpony's of ezeltjes.
:D Daar heb ik dus helemaal niks mee.
En ezels maken ook kabaal!

Maar we zagen hier wel mini koeien te koop staan, oh my O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf zondag 19 april 2026 @ 14:29:43 #15
148247 taxibabe
pi_220612399
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 14:20 schreef Schanu het volgende:

[..]
Wij gaan naar Eibergen op vakantie, dat zit daar heel dichtbij zie ik, de 9 jarige is dol op capibaras dus deze gaat op onze to do lijst O+
Ooh waar gaan jullie heen?Jaa, Hof van Eckberge zit in Eibergen, voor ons op fiets/loopafstand!. :P Als jullie van zwemmen houden, het buitenzwembad ligt ernaast. Voor meer tips, geef ff een dm/pm
pi_220612409
Capibara’s O+. Ik baal nog steeds enorm dat ik ze in Peru niet heb gezien in het wild. Ik was niet helemaal fit en besloot die ochtend de excursie (om 5 uur op weg) over te slaan. Vriend heeft toen een heel gezin capibara’s gezien en ik dus niet ;(. Na 15 jaar zit me dat nog dwars :D.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220612438
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou hier best een paar capicara's willen hebben.
Of een stel alpacas. Geiten hebben we op de no go lijst gezet want hou die maar eens uit je moestuin, the drama!
Maar we moeten eerst een kippenhok regelen, dan kunnen we aan de kipjes.
We hebben twee stallen/schuren, en gisteren waren we toevallig aan het bespreken hoe we aan een kant een kippenren willen realiseren.
Aan de andere kant hebben wss varkens gestaan.
Maar beide schuren hebben een leghok ingebouwd.
Idealiter nemen we dus ook nog iets wat ons gaat helpen het gras kort te houden.
Ouessant-schaapjes? Die blijven klein en zijn denk ik niet zo vernielzuchtig. De schattigheidsfactor is een bonus :+.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220612441
Ik vind stokstaartjes leuker O+

Vandaag móet de belastingaangifte af van mezelf. Ik denk dat ik klaar ben, ben nu aan het controleren.
  zondag 19 april 2026 @ 14:45:51 #19
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612515
Ouessantjes zijn leuk maar schapen zijn moeten geschoren. Ja ik weet het alpaca's ook.
Maar goed, eerst kippen, en dan kijken we verder.
En donderdag krijgen we er twee honden bij, elk een, van een hele goede fokker uit Kroatië, die twee honden terug gekregen heeft en wilde herplaatsen. Ze komt ze zelf brengen, heel benieuwd.
Ik neem die van 8 en mijn buurman die van bijna 1 jaar.
Het zijn Xoloitzcuintle, en die heb ik nog niet.
Mijn buurman heeft een reu van 2 jaar, ook een grote.
Maar ik mis mijn grande peruaan zo enorm en dit is zo een buitenkans.
We hoeven alleen de castratie van beide dames te betalen ( 100 euro per hond, wtf hahaha) en een deel van de benzine kosten. De fokker wil ze heel graag hier plaatsen O+
Het is een heel zeldzaam ras.
Er was ook nog een chinese naakthond die mss mee zou komen, van een andere fokker, maar ik geloof dat dat niet door gaat.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220612529
Ik wil heel graag een mini-ezeltje in de tuin O+ Denk alleen niet dat mn buren daar blij van worden en mn tuin is te klein :')

Net zoon en bestie naar Afas gebracht, concert van Skillet. Ze wilden vroeg zijn omdat, vooraan staan. Nou, ze staan in de rij hoor! Met 3 mensen voor zich _O-
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 19 april 2026 @ 14:50:33 #21
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220612585
Nou dan staan ze wel vooraan in elk geval :D
Ik ga maar weer naar buiten.
Binnen is het hier echt koud, buiten is het heerlijk.
Als het huis in de zomer ook zo koel blijft zitten we helemaal top zo!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220612615
Daarom :D De vader van bestie brengt ze vanavond eten, hoeven ze de rij...niet uit.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220612632
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga maar weer naar buiten.
Binnen is het hier echt koud, buiten is het heerlijk.
Hier ook vandaag. Zo jammer dat ik een rijtje binnen-klusjes te doen heb vandaag.
pi_220612656
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:29 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Ooh waar gaan jullie heen?Jaa, Hof van Eckberge zit in Eibergen, voor ons op fiets/loopafstand!. :P Als jullie van zwemmen houden, het buitenzwembad ligt ernaast. Voor meer tips, geef ff een dm/pm
Wij gaan naar Eibernest (Capfun), van komende vrijdag tm volgende week zaterdag.

We willen sowieso een dagje Duitsland want dat willen de kinderen heel graag, en nu dus zeker ook een dagje Hof van Eckberge O+ ik doe je even een pm want voor de rest hebben we nog niet echt bedacht wat we kunnen doen!
pi_220612675
Eibernest! Daar ben ik 40+ jaar geleden geweest. En latere jaren op paardenkamp ertegenover, bij Nijhuis O+
Veel plezier alvast, Schanu!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')