Nee, het is hier een stukje duurder. Ik koop in Legoland en Lego House alleen de exclusives.quote:Op vrijdag 24 april 2026 14:54 schreef F_r het volgende:
@:exode is lego in legoland ook goedkoper dan in Nederland? Vast niet maar wie weet. Dochter wil namelijk de winnie the pooh
Dit klinkt inderdaad als echte dropshippingquote:Op vrijdag 24 april 2026 14:46 schreef hilliebillie het volgende:
Sterkte met de blessures!
Nou die winterjas voor m’n man die ik per ongeluk bij die dropshipper had besteld, maat xl.. die valt als een S ofzo.
Heb een beetje blond gedaan. Aangezien de plaatsnaam in de bedrijfsnaam best in de buurt is heb ik aangegeven dat ik de jas terug wil komen brengen als ze me het adres geven. Ik krijg nu allemaal AI gegenereerde mails terug. Waaronder in de tweede mail dat ze me een fantastisch aanbod willen doen, dat ik de jas mag houden en 25% terug krijg. Zo kan ik toch genieten van het product maar dan met korting.
Uhm ja, ik kan genieten van een jas die 3 maten te klein is (en ook niet echt een winterjas te noemen is qua dikte, en ook stinkt, maar wellicht dat dat er in de wasmachine wel uit zou gaan).
Ben benieuwd of ik er nog wat voor terug ga zien.
(Oh ja en met man weer op zoek naar een andere winterjas)
Sapph?quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad als echte dropshipping
Ik las ook al dit soort verhalen over een bepaald behamerk
Nee, een of ander merk voor opzijhangende borsten. Monavida ofzo. Zag het voorbijkomen ergens waar men het over trustpilot hadquote:
Heb het hem niet laten passen, maar ik denk dat het model ook niet helemaal klopt.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:05 schreef F_r het volgende:
Balen van de jas hillie. Iets voor je zoon? Of kloppen de verhoudingen helemaal niet?
Goede reis terug morgen!quote:Op zaterdag 25 april 2026 07:11 schreef Amsel het volgende:
Ik hoop dat jullie bolderkar gewoon mee mag @:Schanu!
Voor ons de laatste dag Denemarken, morgen weer naar huis
Sauerlandquote:Op zaterdag 25 april 2026 09:29 schreef TolstoiFan het volgende:
Pfff, hier wil het niet lukken met iets plannen. Door omstandigheden hebben we nog niks kunnen boeken, maar nu zijn die omstandigheden ten positieve veranderd, dus willen we toch nog graag naar Duitsland.
Eerst gekeken naar gebied rond de Eifel, maar geen leuke huisjes kunnen vinden of echt letterlijk in the middle of nowhere (of te dichtbij het gebied waar we vorig jaar waren). Toen vonden we als alternatief het Ruhrgebied, veel leuke dingen om te doen en nog veel overnachtingsmogelijkheden, maar toen bleek dat onze auto daar niet mag komen (hele gebied) vanwege de milieuzone.
Dus als iemand nog tips heeft voor max. 3-3,5 uur rijden vanuit regio Utrecht in Duitsland met voldoende leuke en afwisselende activiteiten, dan houd ik me aanbevolen!
Voor iedereen die ook nog met vakantie gaat, hee veel plezier!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |