abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2026 @ 14:50:32 #176
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220639599
Vier weken, lekker FF!
Kun je niet nog naar een fysio of osteopaat voor de reis?
Anders een xanax poppen onderweg?
Ik heb ooit een keer met gebroken ribben een reis naar Bali gemaakt, de vliegreis was ook niet te doen, gelukkig verlopen ze daar vrij heftige slaapmiddelen zo in de winkel, dus mooi wat genomen voor de terugreis, hemels!
Een nieuw matras is zo fijn he.
Ik ben zo blij met mijn auping hier.
Had ik echt jaren eerder moeten kopen :D

Nou, gisteren waren onze adreskaarten er, dus we konden vandaag naar het belastingkantoor voor de belasting kaart. En als ik 9 maanden een adreskaart heb dan kan ik me hier verzekeren.
Aangezien onze planning om gegooid was gingen we daar even te voet geen ( lang verhaal kort, de auto is onverzekerd omdat de buurman er exportplaten op had laten zetten, wat dus helemaal niet handig was, en daarom moeten we zo snel mogelijk die belastingkaart regelen, zodat hij zijn auto kan importeren).
Het belastingkantoor zat achter een oude bar, heeeeel vaag.
Maar het meisje met superlange lelijke nepnagels wat ons hielp was niet bevoegd, dus we moeten woensdag weer komen .
Wel mooi 10 km gelopen vanochtend!
Ik ga nu ook lekker in de tuin hangen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220639892
Ik hoop dat het gewoon weg zakt voor die tijd. Afgelopen zondag en maandag had ik ook even twee dagen vrijwel nergens last van (maar ook drukke dagen). Het is vooral zitten wat heel onprettig is. In beweging blijven is, afgezien van bukken, goed te doen. En anders ga ik gewoon aan de pijnstillers idd voor de vlucht. Het advies is vooral blijven bewegen en niets laten, dus dat doen we dan maar.

Gelukkig is het nog te lopen oh-oh! Hopelijk was het een leuke wandeltocht als je woensdag weer mag :D
  donderdag 23 april 2026 @ 17:58:57 #178
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220640472
Ja dat stil zitten in een vliegtuig is dan wel funest!
Het was een leuke wandeling, en we hebben meerdere routes die we kunnen nemen, we zijn vooral alle huizen aan het bekijken en we roepen bij alles dat we daar niet willen wonen want dat wij het beste wonen.
Hier in de straat zijn er een paar huizen, maar niet meer dan 4 denk ik, die nog beter zijn.
Maar we hebben het enige dubbele huis en we hebben de grootste tuin aan onze kant van de straat, dus het is echt zo perfect :)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220642542
Ik heb weer eens een geupfuckte schouder/rugspier. Op dat plekje waar je net niet bij kan en wat fokking zeer doet }:|

Geniet ervan oh-oh. Het klinkt allemaal zo relaxed O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220644962
Sterkte met de blessures!

Nou die winterjas voor m’n man die ik per ongeluk bij die dropshipper had besteld, maat xl.. die valt als een S ofzo.

Heb een beetje blond gedaan. Aangezien de plaatsnaam in de bedrijfsnaam best in de buurt is heb ik aangegeven dat ik de jas terug wil komen brengen als ze me het adres geven. Ik krijg nu allemaal AI gegenereerde mails terug. Waaronder in de tweede mail dat ze me een fantastisch aanbod willen doen, dat ik de jas mag houden en 25% terug krijg. Zo kan ik toch genieten van het product maar dan met korting.

Uhm ja, ik kan genieten van een jas die 3 maten te klein is (en ook niet echt een winterjas te noemen is qua dikte, en ook stinkt, maar wellicht dat dat er in de wasmachine wel uit zou gaan).

Ben benieuwd of ik er nog wat voor terug ga zien.
(Oh ja en met man weer op zoek naar een andere winterjas :P )
pi_220644994
@exode is lego in legoland ook goedkoper dan in Nederland? Vast niet maar wie weet. Dochter wil namelijk de winnie the pooh
pi_220645262
Wat balen @hilliebillie :*
Fake it till you make it...
pi_220645407
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:54 schreef F_r het volgende:
@:exode is lego in legoland ook goedkoper dan in Nederland? Vast niet maar wie weet. Dochter wil namelijk de winnie the pooh
Nee, het is hier een stukje duurder. Ik koop in Legoland en Lego House alleen de exclusives.
pi_220646969
FF, hopelijk trekt de pijn snel weg!

Balen van die jas Hillie :{

Wij zijn aangekomen op het vakantiepark, zijn veel werkzaamheden helaas maar het huisje is fijn. Morgen wilden we naar het Hof van Eckbergen maar de 9 jarige wil niet meer mee omdat bolderkarren daar niet zijn toegestaan :'( kijken of ze morgen over te halen is, anders gaan we naar Nordhorn Tierpark.
pi_220647478
@Schanu Zou het ook niet zijn toegestaan bij uitzondering als je uitlegt dat jullie in afwachting zijn van een aangepaste buggy en de bolderkar een noodoplossing is?
Op de site zijn ze streng als het gaat over de bolderkar maar schrijven tegelijk ook over hoe toegankelijk het park is voor rolstoelgebruikers en dat iedereen welkom is "met (meervoudige) handicap en zonder." https://www.hofvaneckberge.nl/rolstoel-uitjes
dus ik zou verwachten dat ze wel een stapje extra willen zetten maar dat er lompe mensen met een bolderkar de boel hebben verpest.

Anders keertje terug als de buggy er is. Dit zijn precies de uitjes waarvoor je die aanvraag in gang hebt gezet.
  Redactie Frontpage vrijdag 24 april 2026 @ 22:03:04 #186
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220647497
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:46 schreef hilliebillie het volgende:
Sterkte met de blessures!

Nou die winterjas voor m’n man die ik per ongeluk bij die dropshipper had besteld, maat xl.. die valt als een S ofzo.

Heb een beetje blond gedaan. Aangezien de plaatsnaam in de bedrijfsnaam best in de buurt is heb ik aangegeven dat ik de jas terug wil komen brengen als ze me het adres geven. Ik krijg nu allemaal AI gegenereerde mails terug. Waaronder in de tweede mail dat ze me een fantastisch aanbod willen doen, dat ik de jas mag houden en 25% terug krijg. Zo kan ik toch genieten van het product maar dan met korting.

Uhm ja, ik kan genieten van een jas die 3 maten te klein is (en ook niet echt een winterjas te noemen is qua dikte, en ook stinkt, maar wellicht dat dat er in de wasmachine wel uit zou gaan).

Ben benieuwd of ik er nog wat voor terug ga zien.
(Oh ja en met man weer op zoek naar een andere winterjas :P )
Dit klinkt inderdaad als echte dropshipping :D
Ik las ook al dit soort verhalen over een bepaald behamerk :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220647512
Balen van de jas hillie. Iets voor je zoon? Of kloppen de verhoudingen helemaal niet?
pi_220647786
Ik zou het idd proberen als medisch hulpmiddel. Ik weet dat bolderkarren ook verboden zijn in Disney World, maar je een medisch label aan kunt vragen om in speciale gevallen wel een bolderkar mee te mogen nemen. Gewoon even bellen, nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_220647798
@Schanu
Mocht je fb hebben er is een groep vraag en aanbod kinderhulpmiddelen waar nog weleens voor weinig geld speciale buggys worden aangeboden en ook weleens aan elkaar worden uitgeleend voor situaties zoals bij jou dat je hm even nodig hebt voor een uitje en zelf nog in afwachting bent van de levering van de eigen buggy. Voor nu te laat maar wellicht voor een andere keer
pi_220648052
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:03 schreef Troel het volgende:

[..]
Dit klinkt inderdaad als echte dropshipping :D
Ik las ook al dit soort verhalen over een bepaald behamerk :D
Sapph? :+
  Redactie Frontpage vrijdag 24 april 2026 @ 23:30:34 #191
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220648156
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 23:20 schreef vencodark het volgende:

[..]
Sapph? :+
Nee, een of ander merk voor opzijhangende borsten. Monavida ofzo. Zag het voorbijkomen ergens waar men het over trustpilot had ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220649140
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:05 schreef F_r het volgende:
Balen van de jas hillie. Iets voor je zoon? Of kloppen de verhoudingen helemaal niet?
Heb het hem niet laten passen, maar ik denk dat het model ook niet helemaal klopt.
Maar sowieso is het zijn stijl niet en ik twijfel of het dik genoeg is voor de winter.

@Schanu, wat balen dat de bolderkar niet mee mag. Hopelijk willen ze voor een medische een uitzondering maken, tenminste ik zou ook even bellen of dat zou mogen.
pi_220649223
Ik hoop dat jullie bolderkar gewoon mee mag @Schanu!

Voor ons de laatste dag Denemarken, morgen weer naar huis :)
  zaterdag 25 april 2026 @ 08:24:24 #194
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220649491
Kennen jullie die mop van de xolo's die niet kwamen?
Nu krijg ik er twee haha.
Moeder van de hond komt ook mee.
Fokker heeft er heel lang over nagedacht en zou het heel fijn vinden als ze samen kunnen blijven en ik hou juist van die oudjes.
Buurman krijgt er een van nog geen jaar, maar die is nu geloof ik jaloers.
Oh well :P
Hopelijk kan ze maandag komen met de doggies O+
Oh ja die van 8 is op dezelfde dag geboren als de poedel, die heet Chia, die ga ik Sia noemen, dat lijkt op Szia en dat is hoi in het Hongaars.
Mama heet Roxy, wat ik echt afschuwelijk vind, dus die moet ook een andere naam, liefst iets met een S want al mijn meisjes heten met een S. Ik heb al Stella en Sasha en daar komt dan Sia bij.
Wie weet nog iets leuks?
@exode Kick is nog steeds de meest geniale naam ever hier!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220649587
Suki, (uitspraak Soeki) :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220649599
Snoepie :+
pi_220649635
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 07:11 schreef Amsel het volgende:
Ik hoop dat jullie bolderkar gewoon mee mag @:Schanu!

Voor ons de laatste dag Denemarken, morgen weer naar huis :)
Goede reis terug morgen!

@oh-oh zo is het het wachten wel waard ;). Hopelijk komen de dames maandag!
Sjaan? ;)

Ik heb al een rondje hardgelopen (nou ja, niet zo hard) vanmorgen. 5km toen vond ik het genoeg.
Fake it till you make it...
pi_220649690
Veel plezier op jullie laatste dag Amsel!

We hebben gepraat met de 9 jarige en ze wil het toch proberen. De capibaras trokken haar over de streep *O* de bolderkar nemen we mee voor de zekerheid, wellicht kunnen ze een uitzondering maken idd.
pi_220649721
Pfff, hier wil het niet lukken met iets plannen. Door omstandigheden hebben we nog niks kunnen boeken, maar nu zijn die omstandigheden ten positieve veranderd, dus willen we toch nog graag naar Duitsland.
Eerst gekeken naar gebied rond de Eifel, maar geen leuke huisjes kunnen vinden of echt letterlijk in the middle of nowhere (of te dichtbij het gebied waar we vorig jaar waren). Toen vonden we als alternatief het Ruhrgebied, veel leuke dingen om te doen en nog veel overnachtingsmogelijkheden, maar toen bleek dat onze auto daar niet mag komen (hele gebied) vanwege de milieuzone.

Dus als iemand nog tips heeft voor max. 3-3,5 uur rijden vanuit regio Utrecht in Duitsland met voldoende leuke en afwisselende activiteiten, dan houd ik me aanbevolen!

Voor iedereen die ook nog met vakantie gaat, hee veel plezier!!!
  zaterdag 25 april 2026 @ 09:59:50 #200
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220649924
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:29 schreef TolstoiFan het volgende:
Pfff, hier wil het niet lukken met iets plannen. Door omstandigheden hebben we nog niks kunnen boeken, maar nu zijn die omstandigheden ten positieve veranderd, dus willen we toch nog graag naar Duitsland.
Eerst gekeken naar gebied rond de Eifel, maar geen leuke huisjes kunnen vinden of echt letterlijk in the middle of nowhere (of te dichtbij het gebied waar we vorig jaar waren). Toen vonden we als alternatief het Ruhrgebied, veel leuke dingen om te doen en nog veel overnachtingsmogelijkheden, maar toen bleek dat onze auto daar niet mag komen (hele gebied) vanwege de milieuzone.

Dus als iemand nog tips heeft voor max. 3-3,5 uur rijden vanuit regio Utrecht in Duitsland met voldoende leuke en afwisselende activiteiten, dan houd ik me aanbevolen!

Voor iedereen die ook nog met vakantie gaat, hee veel plezier!!!
Sauerland

Zomer rodelbaan, kabelbanen met activiteiten op de berg, verschillende water-, amusement- en dierenparken, dorpjes, veel wandelmogelijkheden.

Is het issue dat je geen sticker hebt voor het ruhrgebied?
Want de milieusticker is ook wel ter plekke te verkrijgen. Ik heb ‘m in Nordhorn gehaald en was met 10 minuten klaar. Er zitten veel DEKRA’s langs de grens overal, die elke dag behalve zondag om 08:00uur openen.
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')