abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220650335
Snol kan wél :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650350
Sharon!!!! (Insert Ozzy stem).
pi_220650355
Ozzy O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 11:27:51 #229
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220650385
Sharon is een goede kanshebber!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220650386
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:14 schreef Mushanga71 het volgende:
:D Moet met een S beginnen, exode!
Stakketeef, Superteef, Stut.
pi_220650389
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:27 schreef exode het volgende:

[..]
Stakketeef, Superteef, Stut.
_O-
Snollebol, Slettebak.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650390
Stoephoer :7
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650405
Cher maar dan maak je er Sjer van :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650416
Swiebel
Sjonette
Sjaqueline
Slimer
Chiq
Slettebel
Stip
Svetlana
Sare
Suze

Ik ben ook niet zo goed in meisjesnamen. Vond dat voor mijn kinderen ook al drama, die hebben uiteindelijk ook maar ‘meh’ namen gekregen omdat we niets beters wisten en we elkaars namen heel stom vonden.
pi_220650612
Gelukkig heeft mijn dochter twee zoons, scheelde namenstress :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650723
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:29 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
_O-
Snollebol, Slettebak.
Verstaan ze daar toch niet, dus je kan helemaal los.
pi_220650796
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 12:25 schreef exode het volgende:

[..]
Verstaan ze daar toch niet, dus je kan helemaal los.
Vooral dat :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650799
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:03 schreef exode het volgende:
Hond: sushi!
Of Scrooge
Of Snoes
Scooby Doo ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220650826
Oh oh, ik heb hem hoor:
Snollie
  Redactie Frontpage zaterdag 25 april 2026 @ 12:51:53 #240
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220650918
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nu Sari en Sonja op de shortlist maar nog niet de naam waarvan ik denk yes dat is hem.
Saar kan mss ook wel op de lijst.
Ik vind meisjesnamen echt moeilijk 😂
Sam(antha)
Sammy
Sally
Sunny
Sien
Sisi
Sjors
Skittles
Smartie
Snickers
Smurf
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage zaterdag 25 april 2026 @ 13:22:33 #241
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220651060
Kennen jullie dat verhaal van die jongens die met hun vader wat leuks zouden doen?

Nou, die zijn onderweg en zijn er bijna, maar vaders staat in de file vanwege een aangekondigde actie van XR :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 25 april 2026 @ 13:27:06 #242
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220651098
quote:
80s.gif Op zaterdag 25 april 2026 13:22 schreef Troel het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van die jongens die met hun vader wat leuks zouden doen?

Nou, die zijn onderweg en zijn er bijna, maar vaders staat in de file vanwege een aangekondigde actie van XR :P
Ach, ik lees de hele week al waarschuwingen inderdaad dat je het verkeer rondom Utrecht dit weekend moet vermijden om die reden (onder andere). Klotezooi zeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220651155
XR :r
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220651192
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Sadie vind ik te Engels, op zich wel leuk, maar ik ken ook al veel honden die zo heten!
Oh ja en ik wil eigenlijk ook niks meer op ie of y .
I know, ik ben lastig
Soof
pi_220651410
Oh nee Troel, wat balen ;(

Wij zijn terug van het Hof van Eckberge, wat is het er leuk O+ geen uitzondering op de bolderkar, maar Jewel heeft uren (afwisselend met vrouwlief en mij) in de snoezelruimte doorgebracht terwijl de 7 jarige heerlijk aan het spelen en ontdekken was O+



En Capibara!

pi_220651429
Sita
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220651476
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 14:16 schreef Schanu het volgende:
Oh nee Troel, wat balen ;(

Wij zijn terug van het Hof van Eckberge, wat is het er leuk O+ geen uitzondering op de bolderkar, maar Jewel heeft uren (afwisselend met vrouwlief en mij) in de snoezelruimte doorgebracht terwijl de 7 jarige heerlijk aan het spelen en ontdekken was O+

[ afbeelding ]

En Capibara!

[ afbeelding ]
O+

Heeft Jewel uiteindelijk de capybara nog gezien, of bleef ze liever snoezelen? :)

Onze tweede dag in Legoland is inmiddels afgelopen. Net als op de eerste dag zijn we vroeg weer weggegaan, want de kinderen houden het gewoon niet lang vol door alle prikkels. Ik ben dan te optimistisch en hoop van tevoren dat we de hele dag kunnen blijven en in alle attracties kunnen, maar dat blijkt niet helemaal realistisch ;) Gelukkig hadden we polsbandjes waarmee we de rijen konden skippen, dus uiteindelijk in korte tijd nog best wat kunnen doen. De kinderen zijn in ieder geval (nu ze weer wat gekalmeerd zijn) blij :)
pi_220651538
Fijn dat het toch leuk was Amsel. Hoe was de drukte? Het is al dagen zo rustig overal maar ik denk dat vanaf vandaag het overal drukker wordt.
pi_220651599
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 14:43 schreef exode het volgende:
Fijn dat het toch leuk was Amsel. Hoe was de drukte? Het is al dagen zo rustig overal maar ik denk dat vanaf vandaag het overal drukker wordt.
Best druk vandaag! Misschien ook omdat het een zaterdag is natuurlijk. Achteraf gezien hadden we misschien beter gisteren kunnen gaan, was ook warmer geweest :o Maar we hadden gisteren echt even een rustdagje nodig om op te laden voor vandaag ;)
pi_220651604
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 14:30 schreef Amsel het volgende:

[..]
O+

Heeft Jewel uiteindelijk de capybara nog gezien, of bleef ze liever snoezelen? :)

Onze tweede dag in Legoland is inmiddels afgelopen. Net als op de eerste dag zijn we vroeg weer weggegaan, want de kinderen houden het gewoon niet lang vol door alle prikkels. Ik ben dan te optimistisch en hoop van tevoren dat we de hele dag kunnen blijven en in alle attracties kunnen, maar dat blijkt niet helemaal realistisch ;) Gelukkig hadden we polsbandjes waarmee we de rijen konden skippen, dus uiteindelijk in korte tijd nog best wat kunnen doen. De kinderen zijn in ieder geval (nu ze weer wat gekalmeerd zijn) blij :)
Ja ze heeft hem gezien! Hij zit nu nog in een binnenverblijf en zat in een hokje te chillen dus we zagen hem niet heel goed. De foto is van de 7 jarige, dat was de 2e keer dat we er langs liepen (zonder Jewel) en toen kwam hij nieuwsgierig naar ons terug kijken O+

Fijn dat de kinderen blij waren, ondanks alle prikkels. En wat fijn dat jullie bandjes hadden, dat maakt zo'n dag zoveel haalbaarder!
Kijk jij er ook blij op terug, of alleen de kinderen en was het voor jullie vooral pittig? :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')