abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:00:50 #201
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220649934
Veel plezier @Schanu, ik zou dat van die kar wel even van te voren telefonisch proberen te regelen zodat het daar geen gedoe hoeft te worden. Hopelijk wordt het een fijne dag!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:08:32 #202
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220649954
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:29 schreef TolstoiFan het volgende:
Pfff, hier wil het niet lukken met iets plannen. Door omstandigheden hebben we nog niks kunnen boeken, maar nu zijn die omstandigheden ten positieve veranderd, dus willen we toch nog graag naar Duitsland.
Eerst gekeken naar gebied rond de Eifel, maar geen leuke huisjes kunnen vinden of echt letterlijk in the middle of nowhere (of te dichtbij het gebied waar we vorig jaar waren). Toen vonden we als alternatief het Ruhrgebied, veel leuke dingen om te doen en nog veel overnachtingsmogelijkheden, maar toen bleek dat onze auto daar niet mag komen (hele gebied) vanwege de milieuzone.

Dus als iemand nog tips heeft voor max. 3-3,5 uur rijden vanuit regio Utrecht in Duitsland met voldoende leuke en afwisselende activiteiten, dan houd ik me aanbevolen!

Voor iedereen die ook nog met vakantie gaat, hee veel plezier!!!
Luxemburg, omgeving Echternach. Veel mooie wandelingen mogelijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220649994
Sansa 8-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:21:25 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220650008
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Sansa 8-)
Sansa en Sasha?Nah 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220650056
De favoriete juf van B en Juul tegengekomen, met een vriendin geborreld maar Amsel niet gesignaleerd.
Geniet van jullie laatste dagje @Amsel en goede terugrit morgen!

Wij hebben vandaag zwemmen en wat rondhangen op het programma. Morgen naar Velje, eens kijken hoe de wereld buiten Billund is. ;)
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:41:48 #206
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220650129
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 23:20 schreef vencodark het volgende:

[..]
Sapph? :+
Dat vind ik geen leuke naam voor een hond :P
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220650136
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:21 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Sansa en Sasha?Nah 😂
Neh, dat bekt idd niet lekker :D
Suki wel :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:43:02 #208
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220650138
Sienna
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220650140
Senna
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650143
Saartje O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:45:16 #211
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220650151
Door jullie berichten over Denemarken heb ik nog meer zin in volgend jaar! Als we tien jaar getrouwd zijn, gaan we naar lalandia en legoland.

Veel plezier met de capibara’s!

Op de 8e en laatste dag centerparcs maak ik toch even een lijstje van dingen die ik verbazingwekkend vind:
- stront van je hond achterlaten op je tractorpad bij de kinderboerderij
- vrouwen die in een iemiemini stringbikini in een peuterbad rondhobbelen met hun kind. Echt 2 cm stof. Ik heb meer blote konten en bossen schaamhaar gezien dan me lief is.
- volwassen mannen zonder kinderen (iig niet in de buurt) die het grappig vinden om van de kinderglijbaan te gaan. En dan heb ik het niet over pubers, maar over 35+ers. Een van die gasten zat gewoon vast.
- mensen die roken op de minigolfbaan en hun peuk in de hole achterlaten.
- kinderen die vanaf het hoogteparcours proberen op de mensen te spugen die onder hen op de minigolf bezig zijn. En hun ouders die daarom lachen…
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220650155
Siepie!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650169
Boh, Tink! Heb je het wel leuk verder?
Fijn, ik zie nu alles voor me he _O-
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:49:27 #214
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220650178
😂Tink mss moet je ergens gaan waar geen andere mensen zijn!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:52:40 #215
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220650192
Ik heb nu Sari en Sonja op de shortlist maar nog niet de naam waarvan ik denk yes dat is hem.
Saar kan mss ook wel op de lijst.
Ik vind meisjesnamen echt moeilijk 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220650204
Meisjesnamen zijn ook moeilijk. Voor zoon had ik die zo, voor dochter pas toen we naar de drukker gingen voor de kaartjes :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:57:44 #217
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220650218
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nu Sari en Sonja op de shortlist maar nog niet de naam waarvan ik denk yes dat is hem.
Saar kan mss ook wel op de lijst.
Ik vind meisjesnamen echt moeilijk 😂
Sadie
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220650231
Tink, CP staat al jaren op mijn zwarte lijst, al krijg ik geld toe.

Lalandia wordt een verademing voor jullie. Maar alles hier hoor. Het wemelt hier van de Nederlanders maar het gaat zo anders. Rustiger, geen aso gedrag, gewoon gezellig.

Als er komende zomer nog geen hond is, gaan we ongetwijfeld weer naar Denemarken.
  zaterdag 25 april 2026 @ 11:02:37 #219
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220650245
Sadie vind ik te Engels, op zich wel leuk, maar ik ken ook al veel honden die zo heten!
Oh ja en ik wil eigenlijk ook niks meer op ie of y .
I know, ik ben lastig
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220650247
Hond: sushi!
Of Scrooge
Of Snoes
pi_220650256
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Sadie vind ik te Engels, op zich wel leuk, maar ik ken ook al veel honden die zo heten!
Oh ja en ik wil eigenlijk ook niks meer op ie of y .
I know, ik ben lastig
Alst een mannetje was geweest, Zuko of Sokka :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 11:07:39 #222
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220650272
Nee voor reuen heb ik nog een hele lijst namen. Ik wil ook eigenlijk helemaal geen teven meer 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220650284
Snap ik, alleen al vanwege de naam :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650294
Dan zou ik haar gewoon Teef noemen of takkewijf of Tut! (Dat laatste roept mijn moeder altijd als ze boos is)
pi_220650324
:D Moet met een S beginnen, exode!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650335
Snol kan wél :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650350
Sharon!!!! (Insert Ozzy stem).
pi_220650355
Ozzy O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 11:27:51 #229
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220650385
Sharon is een goede kanshebber!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220650386
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:14 schreef Mushanga71 het volgende:
:D Moet met een S beginnen, exode!
Stakketeef, Superteef, Stut.
pi_220650389
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:27 schreef exode het volgende:

[..]
Stakketeef, Superteef, Stut.
_O-
Snollebol, Slettebak.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650390
Stoephoer :7
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650405
Cher maar dan maak je er Sjer van :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650416
Swiebel
Sjonette
Sjaqueline
Slimer
Chiq
Slettebel
Stip
Svetlana
Sare
Suze

Ik ben ook niet zo goed in meisjesnamen. Vond dat voor mijn kinderen ook al drama, die hebben uiteindelijk ook maar ‘meh’ namen gekregen omdat we niets beters wisten en we elkaars namen heel stom vonden.
pi_220650612
Gelukkig heeft mijn dochter twee zoons, scheelde namenstress :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650723
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:29 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
_O-
Snollebol, Slettebak.
Verstaan ze daar toch niet, dus je kan helemaal los.
pi_220650796
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 12:25 schreef exode het volgende:

[..]
Verstaan ze daar toch niet, dus je kan helemaal los.
Vooral dat :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220650799
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:03 schreef exode het volgende:
Hond: sushi!
Of Scrooge
Of Snoes
Scooby Doo ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220650826
Oh oh, ik heb hem hoor:
Snollie
  Redactie Frontpage zaterdag 25 april 2026 @ 12:51:53 #240
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220650918
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nu Sari en Sonja op de shortlist maar nog niet de naam waarvan ik denk yes dat is hem.
Saar kan mss ook wel op de lijst.
Ik vind meisjesnamen echt moeilijk 😂
Sam(antha)
Sammy
Sally
Sunny
Sien
Sisi
Sjors
Skittles
Smartie
Snickers
Smurf
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage zaterdag 25 april 2026 @ 13:22:33 #241
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220651060
Kennen jullie dat verhaal van die jongens die met hun vader wat leuks zouden doen?

Nou, die zijn onderweg en zijn er bijna, maar vaders staat in de file vanwege een aangekondigde actie van XR :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 25 april 2026 @ 13:27:06 #242
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220651098
quote:
80s.gif Op zaterdag 25 april 2026 13:22 schreef Troel het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van die jongens die met hun vader wat leuks zouden doen?

Nou, die zijn onderweg en zijn er bijna, maar vaders staat in de file vanwege een aangekondigde actie van XR :P
Ach, ik lees de hele week al waarschuwingen inderdaad dat je het verkeer rondom Utrecht dit weekend moet vermijden om die reden (onder andere). Klotezooi zeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220651155
XR :r
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220651192
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Sadie vind ik te Engels, op zich wel leuk, maar ik ken ook al veel honden die zo heten!
Oh ja en ik wil eigenlijk ook niks meer op ie of y .
I know, ik ben lastig
Soof
pi_220651410
Oh nee Troel, wat balen ;(

Wij zijn terug van het Hof van Eckberge, wat is het er leuk O+ geen uitzondering op de bolderkar, maar Jewel heeft uren (afwisselend met vrouwlief en mij) in de snoezelruimte doorgebracht terwijl de 7 jarige heerlijk aan het spelen en ontdekken was O+



En Capibara!

pi_220651429
Sita
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220651476
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 14:16 schreef Schanu het volgende:
Oh nee Troel, wat balen ;(

Wij zijn terug van het Hof van Eckberge, wat is het er leuk O+ geen uitzondering op de bolderkar, maar Jewel heeft uren (afwisselend met vrouwlief en mij) in de snoezelruimte doorgebracht terwijl de 7 jarige heerlijk aan het spelen en ontdekken was O+

[ afbeelding ]

En Capibara!

[ afbeelding ]
O+

Heeft Jewel uiteindelijk de capybara nog gezien, of bleef ze liever snoezelen? :)

Onze tweede dag in Legoland is inmiddels afgelopen. Net als op de eerste dag zijn we vroeg weer weggegaan, want de kinderen houden het gewoon niet lang vol door alle prikkels. Ik ben dan te optimistisch en hoop van tevoren dat we de hele dag kunnen blijven en in alle attracties kunnen, maar dat blijkt niet helemaal realistisch ;) Gelukkig hadden we polsbandjes waarmee we de rijen konden skippen, dus uiteindelijk in korte tijd nog best wat kunnen doen. De kinderen zijn in ieder geval (nu ze weer wat gekalmeerd zijn) blij :)
pi_220651538
Fijn dat het toch leuk was Amsel. Hoe was de drukte? Het is al dagen zo rustig overal maar ik denk dat vanaf vandaag het overal drukker wordt.
pi_220651599
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 14:43 schreef exode het volgende:
Fijn dat het toch leuk was Amsel. Hoe was de drukte? Het is al dagen zo rustig overal maar ik denk dat vanaf vandaag het overal drukker wordt.
Best druk vandaag! Misschien ook omdat het een zaterdag is natuurlijk. Achteraf gezien hadden we misschien beter gisteren kunnen gaan, was ook warmer geweest :o Maar we hadden gisteren echt even een rustdagje nodig om op te laden voor vandaag ;)
pi_220651604
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 14:30 schreef Amsel het volgende:

[..]
O+

Heeft Jewel uiteindelijk de capybara nog gezien, of bleef ze liever snoezelen? :)

Onze tweede dag in Legoland is inmiddels afgelopen. Net als op de eerste dag zijn we vroeg weer weggegaan, want de kinderen houden het gewoon niet lang vol door alle prikkels. Ik ben dan te optimistisch en hoop van tevoren dat we de hele dag kunnen blijven en in alle attracties kunnen, maar dat blijkt niet helemaal realistisch ;) Gelukkig hadden we polsbandjes waarmee we de rijen konden skippen, dus uiteindelijk in korte tijd nog best wat kunnen doen. De kinderen zijn in ieder geval (nu ze weer wat gekalmeerd zijn) blij :)
Ja ze heeft hem gezien! Hij zit nu nog in een binnenverblijf en zat in een hokje te chillen dus we zagen hem niet heel goed. De foto is van de 7 jarige, dat was de 2e keer dat we er langs liepen (zonder Jewel) en toen kwam hij nieuwsgierig naar ons terug kijken O+

Fijn dat de kinderen blij waren, ondanks alle prikkels. En wat fijn dat jullie bandjes hadden, dat maakt zo'n dag zoveel haalbaarder!
Kijk jij er ook blij op terug, of alleen de kinderen en was het voor jullie vooral pittig? :X
pi_220651621
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:59 schreef laziness het volgende:

[..]
Sauerland

Zomer rodelbaan, kabelbanen met activiteiten op de berg, verschillende water-, amusement- en dierenparken, dorpjes, veel wandelmogelijkheden.

Is het issue dat je geen sticker hebt voor het ruhrgebied?
Want de milieusticker is ook wel ter plekke te verkrijgen. Ik heb ‘m in Nordhorn gehaald en was met 10 minuten klaar. Er zitten veel DEKRA’s langs de grens overal, die elke dag behalve zondag om 08:00uur openen.
Sauerland ga ik ook nog even bekijken, dank voor de tip!

We hebben wel een milieusticker op de auto, maar het verkeerde kleurtje...... Dus we mogen het hele Ruhrgebied niet in met onze auto (uitgezonderd de Autobahn).
  Redactie Frontpage zaterdag 25 april 2026 @ 15:57:34 #252
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220651853
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 13:27 schreef livelink het volgende:

[..]
Ach, ik lees de hele week al waarschuwingen inderdaad dat je het verkeer rondom Utrecht dit weekend moet vermijden om die reden (onder andere). Klotezooi zeg.
En met alle verhalen die je door de jaren heen gehoord hebt, zal het je dus niet verbazen dat hij zich niets van die verhalen aantrok en gewoon op de tijd vertrokken is alsof er niets aan de hand was :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf zaterdag 25 april 2026 @ 16:11:55 #253
148247 taxibabe
pi_220651922
@Schanu Fijn dat Hof van Eckberge zo leuk was! Maandag is er trouwens nog een Koningsmarkt in het centrum van Eibergen, vanaf 10 uur. Veel kraampjes, veel dingen voor kinderen en eetkraampjes, misschien is dat ook nog leuk om even te gaan kijken. Volgens mij is er rondom de kerk ook nog een kinderrommelmarkt.
  zaterdag 25 april 2026 @ 17:51:15 #254
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220652854
Sita en Sia en Stella is ook geen combi.
Maar ik denk dat het Sharon wordt , en dan kan ik haar Sjerke noemen, op zijn Sjengs
Uiteindelijk zal het toch wel mama worden, in de praktijk.
Mijn buurman twijfelt voor die van hem tussen Berta en Renee.
Hij schoot Sharon af vanwege Dijksma.
Maar ja zijn honden heten oa Prinses,Kaatje Kut en Hannes,
Alleen zijn grote Xolo heeft een naam die ik wel tof vind die heet Jos :D

Ik moest net even een pakketje ophalen, weer bijna 8 km gelopen, maar de terugweg was heftig berg op.
We waren helemaal aan de overkant in een wijjk, met uitzicht op de heuvels waar wij wonen, toen zagen we pas hoe hoog we eigenlijk zitten. Als we in de stad zijn heb je dit uitzicht niet.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 17:58:29 #255
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220652928
Wat fijn Schanu! Ik vind het heerlijke foto’s en ben blij voor jullie dat het een geslaagde dag was.

En Exode, dat is een goed vooruitzicht. We hebben er nu al zin in. Weet jij of je met +- 1.10 aan lengte wel in genoeg leuke attracties kan?

Oh-oh, misschien lees ik je post niet goed, maar waarom moet ik naar ergens waar geen mensen zijn? Naast de bikini’s (want dat is een kwestie van smaak) is de rest toch gewoon idioot? Ik snap echt niet dat ouders lachen om hun 11-jarige die van bovenaf op mensen staat te spugen. Dat is gewoon echt goor…
En geen suggesties voor namen hier. Ik vind de namen van al jouw honden zo maf dat ik niks kan bedenken dat ertussen zou passen. Maar je verzint vast iets leuks. Hopelijk klikt het met de rest van je roedel - ik wilde kudde typen, te veel met m’n hoofd bij paarden - en heb je nog lang plezier van ze!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:04:43 #256
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220652977
Nou ja na zo een opsomming lijkt het wel alsof je je overal aan loopt te ergeren alleen maar.
Maar goed, CP krijg je mij met geld toe nog niet heen hoor.

Mijn honden hebben eigenlijk allemaal best normale mensen namen?
Leo Ruben Stella Sasha Otis Frenkie Abel Niels Donnie ( er loopt serieus een super lief joch in mijn oude buurt die Donovan heet en door iedereen Donnie genoemd wordt ) Kick ( is een oud Hollandse naam ) en ok, Denzel, die is vernoemd naar een mooie man want een bruine poedel. Ik vind dat niet hele gekke namen.
Ik hoor kinderen gekkere namen hebben _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220653394
Ik zou vanavond naar de mcD gaan. Sta nu worstjes te bakken, aardappeltjes in de airfryer gemikt en salade gemaakt. Guess what. McD vergeten :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:11:10 #258
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220653948
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja na zo een opsomming lijkt het wel alsof je je overal aan loopt te ergeren alleen maar.
Maar goed, CP krijg je mij met geld toe nog niet heen hoor.

Mijn honden hebben eigenlijk allemaal best normale mensen namen?
Leo Ruben Stella Sasha Otis Frenkie Abel Niels Donnie ( er loopt serieus een super lief joch in mijn oude buurt die Donovan heet en door iedereen Donnie genoemd wordt ) Kick ( is een oud Hollandse naam ) en ok, Denzel, die is vernoemd naar een mooie man want een bruine poedel. Ik vind dat niet hele gekke namen.
Ik hoor kinderen gekkere namen hebben _O-
Oh nee totaal niet hoor! Het was vooral heel leuk. Deze mensen snapte ik alleen niet zo goed. Effe ventileren dus. De meeste mensen waren gewoon leuk en gezellig.


En ik ken niemand die z’n hond mensennamen geeft. Dat bedoelde ik met maf. Niet dat het geen normale namen zijn, ik heb gewoon nog nooit een hond gezien die Leo heet. Of Abel, Niels of Donnie. Ik ‘ken’ een takkie, fikkie, Loki, laika, kwispel, dino, bello etc. Oh en een Fleur. Da’s wel een mensennaam. Maar daar heb jij dan weer niks aan, want niet met een S.
Wat vind je trouwens van soundos? Of samar of Shania (zoals twain)?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:28:04 #259
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220654087
Ik vind juist al die maffe namen niks en geef mijn katten gewone namen.
Wij hebben ook een Otis :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220654092
Mijn katten hadden ook mensen namen. Axel en Tobi. Juist leuk om daar namen voor te kiezen die je voor een echt kind niet zou kiezen. Tobi heb ik overigens als mannetje gekregen maar bleek een vrouwtje te zijn, maar had toen de naam al.

Cher kan ook nog als afkorting van Sharon.

Klinkt als een geslaagde dag Schanu! Fijn dat ze zo’n snoezelruimte hadden!
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:42:46 #261
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654203
Ik had een oom die Otis heette in Indonesië!

Ik zou een kind ook Otis noemen.
Of Sasha of Kick of Ruben.
Mijn zusje heeft niks met dieren en haar kinderen heten Luna Nova en Bodi.
Er zijn meer honden die zo heten dan kinderen en het zijn al populaire kindernamen 😂
Mijn achternaam is ook een naam die veel als voornaam gegeven wordt, voor jongens en meisjes en huisdieren.
Ik had een kind best zo kunnen noemen ook.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:49:25 #262
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654267
En het wordt Sharon denk ik.
Kan ik haar Sjer noemen.

Ik stond net even op de tuin op de berg en de vleermuizen vlogen rond mn hoofd, aan de overkant is een feestje en ze draaiden James Brown en Aha en Gloria Gaynor.
Mijn buurman is jarig vandaag , het was even een mooi momentje!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:05:23 #263
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220654402
Wij hebben ook nog een Lou O-)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220654436
De naam Finn ken ik zowel van de kat van mijn ouders als een vriend van mijn zoon. :P
Guus, Teddie en Saar voor de honden in de buurt. En onze kat heet Oscar.
En die ander Shadow, dat is geen mensennaam ofc. :P
pi_220654575
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 20:49 schreef oh-oh het volgende:
En het wordt Sharon denk ik.
Kan ik haar Sjer noemen.

Ik stond net even op de tuin op de berg en de vleermuizen vlogen rond mn hoofd, aan de overkant is een feestje en ze draaiden James Brown en Aha en Gloria Gaynor.
Mijn buurman is jarig vandaag , het was even een mooi momentje!
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:32 schreef Mushanga71 het volgende:
Cher maar dan maak je er Sjer van :P
*)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:30:42 #266
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654606
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:05 schreef laziness het volgende:
Wij hebben ook nog een Lou O-)
Nou ja dat is mijn achternaam. Kan ook als voornaam en dan spreek je het anders uit.
Mijn oudste nichtje wilde vroeger altijd Lulu L ou heten maar ze hebben de achternaam van hun vader. ik had als ik mijn zusje was mijn eerste kind echt Lou genoemd.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220654689
Ik ging met oudste naar soldaat van oranje. Last van de wegafsluiting niet van xr gelukkig.

Naam met een S:
Soof
Sonny je hebt al een Sjon gehad dus mwah
Sjaan
Suki
Suri
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:46:58 #268
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654737
Thnx maar het wordt echt Sia en Sharon 💜
En ik had idd Sjonnie en nu Donnie!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:47:39 #269
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654739
Sunshine vond ik ook een leuke naam somehow maar goed 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220654744
Ons oudste kat heette Freggle van de Freggles. Vonden we uitstekend bij hem passen.

Tink, Legoland is echt al leuk voor juist kinderen die niet in de grote achtbanen mogen. Ik zou eerder met oudere kinderen niet meer gaan. B is 12 en begint het nu wel te ontgroeien.
Ik denk dat je met 1.10 alleen niet in de nieuwe achtbaan, de polar expres en de racewagen achtbaan mag.
Verder is het echt wel gericht op vermaak voor iedereen dus ook de jongere kinderen.

Zwembad Lalandia heeft best veel glijbanen en volgens mij zijn alleen de heftige niet geschikt voor die lengte.

Oh oh, kijk je Gooische vrouwen? Je kan chardonay nog overwegen en dan lekker met de sj uitspreken.
pi_220654826
Ik houd er van wanneer honden gewone mensennamen hebben.

We hebben al een hele discussie gehad over de naam van onze toekomstige hond die er waarschijnlijk dit jaar of volgend jaar wel gaat komen. Het wordt waarschijnlijk Mack (want schots en dat is mijn ding bij namen, het vrachtwagenmerk, het ding voor zoon A en richting McDonald‘s, het ding voor zoon B)
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:58:53 #272
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654827
Nee gelukkig kijk ik dat niet.
Maar Sharon is echt helemaal prima 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:03:30 #273
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654861
Voor reuen heb ik nog echt een hele lijst.
But life is throwing bitches at me...
En als ik een ding niet meer doe is het een naam houden die een hond al heeft.
Zo heb ik jaren aan Chico vast gezeten. En dat vond ik zo een vreselijke cliche honden naam. Zelfs Barry kreeg met 16 nog een nieuwe naam (die heette Ginger). En die luisterde perfect!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220655152
Team ´mensen´namen. Mijn kittens krijgen ook normale namen, ik krijg ze soms uit het asiel als ´Flip´ of ´Puma´.
Ik ga ook slecht op Blacky, Snoetje, Snuitje, Mickey en dat soort kattennamen.

Edit; de enige uitzondering was ?Mittens? vorig jaar 8-)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:47:07 #275
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220655170
Mijn kat heet Madelief en ik ben nog steeds blij met die naam O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220656086
Onze konijnen krijgen altijd een mkm naam (medeklinker/klinker/medeklinker), dat is onze gewoonte O+ Dan kom je soms op mensen namen uit en soms ook niet.
Wij hebben inderdaad ook 1x de naam uit het asiel gehouden; dat doen we nooit meer :')
  zondag 26 april 2026 @ 08:39:49 #277
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220656249
Ondanks dat Chico mijn liefste meest bijzonder hond ooit was baal ik nu nog dat ik er niet gewoon Nico van gemaakt heb toen.
Hond is al 13 jaar dood :')
Kick heette bv Choco. Afschuwelijk :')
Ruben komt uit Belgie en die heette Kletskop.
Die is naar Ruben Block van Triggerfinger genoemd, want goddanm :9~ , en ze hebben hetzelfde kapsel.
Abel heette Sinpelo :') :')
Otis heette Sadiq.
Oh ja Sasha was Coco en dat vond ik op zich wel een leuke naam eigenlijk. Maar ik wilde haar Beyoncé noemen en dat mocht niet van mijn beste vriend, dus noemde ik haar Sasha Fierce, En Frenkie heette Eric maar diezelfde vriend heet Erik en die vond dat niet leuk, toen riep een andere vriend nou ik zou het een eer vinden, dus nu heet ie Frenkie naar hem. Niels heette Maus, Donnie heette Baw. Stella had het asiel Eefje genoemd , maar een vriendin van me had haar hond Lou naar mij genoemd, dus toen ik eindelijk weer een teefje nam noemde ik haar Stella naar haar. Ik weet eigenlijk helemaal niet meer hoe Denzel heette, maar ik noem die meestal de Poedel :D
Dus nou ja wss had je de orginele namen normaler gevonden @Tink89
Anyway, ik ben al klaar met werken voor vandaag.
Ik ga maar weer eens opruimen en schoonmaken en duimen dat ze morgen komen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 26 april 2026 @ 08:40:09 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220656250
Wij hebben Linus, Coco en Zazou.
***
  zondag 26 april 2026 @ 08:46:30 #279
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220656275
Linus staat bij mij ook nog op mijn lijstje O+
En Coco vind ik dus ook echt leuk, maar Kees heette Cocolienchen voor ze kwam, en daarna Femke, ik wilde haar weer Coco noemen maar dat vond haar baasje niet leuk. En Sasha heette dus ook Coco.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220656298
Kletskop O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 26 april 2026 @ 09:46:21 #281
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220656706
Ik vind het leuk om mijn konijnen vooral geen konijnen-namen te geven. Zo heb ik een konijn Jeremias genoemd en een konijn Zacharias en ik heb nu een konijn die Gregory heet. Mijn kinderen vinden het maar stom, maar goed. De konijnen zijn toch alleen voor mij.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 26 april 2026 @ 10:03:01 #282
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220656818
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 08:40 schreef BE het volgende:
Wij hebben Linus, Coco en Zazou.
Linus O+ O+
(vooral vanwege Kerst met Linus, dat ik helemaal kapotgekeken heb met de kinderen)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220656882
Mijn goudvis heette vroeger Napoleon.
Kijk, daar kan je als goudvis toch wel mee aankomen. 8-)
pi_220657446
Mijn ratjes heetten Rio (nummer van Duran Duran), Wessel (van Diepen) en Lucky.
Hamsters: Snuffy (was mn eerste en ik was 6) Mickey :P Benjamin (was de kleinste uit het nest) Buster en nog een hele riedel.
De dwergjes: Begon met Sammy, een Pucca en Garu, Diamond en Pearl, Pichu, nog een heleboel anderen en de laatste was Floki.

De hond van de vriend van mn moeder heette Aughra. Ik googlede die naam laatst en nu, 40 jaar later kom ik erachter dat die man humor had :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 26 april 2026 @ 12:00:21 #285
344469 Amsel
zonder t
pi_220657648
Konijnen: Pluis en Poes
Hamsters: Kikker en Mus
Katten deel 1: Miep, Saar en Teun (ook wel Teun Achmed Casanova)
Katten deel 2: Boat, Ship en Tub (ook wel Tubster Furguson)
Hond: Rosie
  zondag 26 april 2026 @ 12:07:26 #286
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220657702
Een Belgische vriendin van me die heeft altijd van die random namen voor haar honden.
September ( amai Septemberke) , Maybe, Xtra.
Maar goed als je je honden showt gebruik je ook die stamboomnamen nog wel eens.
Mijn buurman Chabba kwam net met een vrouw aangereden, een Duitse, die komt hier een straat verderop wonen.
En nu ga ik daar vanmiddag mee wandelen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220657793
Hond van zus heet Tist
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 26 april 2026 @ 12:22:43 #288
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220657816
Is dat een naam of een afkorting voor Wat is het?
Ik heb ooit een schildpad gehad, die Cavia heette.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220657846
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Is dat een naam of een afkorting voor Wat is het?
Ik heb ooit een schildpad gehad, die Cavia heette.
Nee een gewone naam

Boerenfox
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220657905
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:47 schreef livelink het volgende:
Mijn kat heet Madelief en ik ben nog steeds blij met die naam O+
Dat is een hele toffe naam voor een kat. O+
  FOK!Fotograaf zondag 26 april 2026 @ 12:49:37 #291
148247 taxibabe
pi_220657992
Onze katten heten Mowgli en Solex. Vorig jaar overleden kat heette Bounty. De honden die hebben gehad heetten Ayka en Mila.

De kinderen hebben de kippen namen gegeven, Adelaartje, Pompoenetje, Ocho, Kip Tandoori, Kip Madras, Tante Zwartveer, Tante Witveer en de laatste weet ik zo niet meer
pi_220658393
Ik mis de Butter Chicken, Taxi :D

En Rosie O+

Ik wil geen huisdieren meer. Wel jammer, heb nog een hele namenlijst. Loki, Marvel, Ragnar, Suki, Sokka, Zuko, bijvoorbeeld :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf zondag 26 april 2026 @ 14:22:09 #293
148247 taxibabe
pi_220658456
Als we weer een hond willen gaat hij Hiroh heten :P
pi_220658765
Gelijk heb je :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 26 april 2026 @ 18:23:43 #295
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220659301
Madelief vind ik voor een meisje ook gewoon een superleuke naam.
Als de kippen hier namen krijgen worden dat denk ik allemaal Indische gerechten.
Ajam Opor, Sate Ajam, Ajam Paniki etc.
Uiteindelijk gaan ze zelf ook de pan in!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220659840
De buurvrouw hangt ongevraagd een tas met meisjeskleding aan de deur. Haar dochter is 11, die van ons 8

Appje: als ik het niks vindt, kan ik het gewoon wegdoen.

Do I look poor to you? :%

Zoiets zou ik dan weer niet ongevraagd doen tbh. :@
  zondag 26 april 2026 @ 19:44:01 #297
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220659991
Jemig nee,best ook een leeftijdsverschil.
Raar!
Lekker lui ook,kun jij het weg gaan gooien...


Ik heb ineens de hele struik vol kruisbessen hangen!
En laat dat nu echt mijn lievelings zijn 💚
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220660061
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Jemig nee,best ook een leeftijdsverschil.
Raar!
Lekker lui ook,kun jij het weg gaan gooien...


Ik heb ineens de hele struik vol kruisbessen hangen!
En laat dat nu echt mijn lievelings zijn 💚
Tja, die chick van haar is er uitgegroeid kennelijk. :P
Als ik zelf iets weg te geven heb, vraag ik het altijd van tevoren.
  FOK!Fotograaf maandag 27 april 2026 @ 08:38:40 #299
148247 taxibabe
pi_220662265
Mogguh! In de vakantie 'vroeg' opstaan.. :O In de laatste week van de zomervakantie organiseren ze hier jaarlijks Kinderdagkamp, alleen het enige moment dat je je kind kunt inschrijven is om 10 uur op de Koningsmarkt. Maar het is zo populair dat je om 9 uur in de rij moet staan anders ben je te laat en is het vol.
  maandag 27 april 2026 @ 08:55:28 #300
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220662319
Venco: ik vind het niet raar eigenlijk. Gewoon een lief gebaar, beter voor het milieu, zonde om het meteen in de kledingbak te stoppen… het is wel ongevraagd, maar ze heeft toch meteen geappt wat de bedoeling was en dat het helemaal prima is als jullie het niet leuk vinden? Ik denk iig niet dat het ook maar iets te maken heeft met ‘arm lijken’. Zelfs de rijkste ouders die ik in mijn omgeving heb, schuiven kleding door, zowel als ontvangers als weggevers zegmaar.

Wij gaan zo de fietsen versieren. Koningsdag is niet zo mijn ding, maar hier in het dorp is het wel gezellig. En mooi weer vandaag O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')