Luxemburg, omgeving Echternach. Veel mooie wandelingen mogelijk.quote:Op zaterdag 25 april 2026 09:29 schreef TolstoiFan het volgende:
Pfff, hier wil het niet lukken met iets plannen. Door omstandigheden hebben we nog niks kunnen boeken, maar nu zijn die omstandigheden ten positieve veranderd, dus willen we toch nog graag naar Duitsland.
Eerst gekeken naar gebied rond de Eifel, maar geen leuke huisjes kunnen vinden of echt letterlijk in the middle of nowhere (of te dichtbij het gebied waar we vorig jaar waren). Toen vonden we als alternatief het Ruhrgebied, veel leuke dingen om te doen en nog veel overnachtingsmogelijkheden, maar toen bleek dat onze auto daar niet mag komen (hele gebied) vanwege de milieuzone.
Dus als iemand nog tips heeft voor max. 3-3,5 uur rijden vanuit regio Utrecht in Duitsland met voldoende leuke en afwisselende activiteiten, dan houd ik me aanbevolen!
Voor iedereen die ook nog met vakantie gaat, hee veel plezier!!!
Sansa en Sasha?Nah 😂quote:
Dat vind ik geen leuke naam voor een hondquote:
Neh, dat bekt idd niet lekkerquote:
Sadiequote:Op zaterdag 25 april 2026 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nu Sari en Sonja op de shortlist maar nog niet de naam waarvan ik denk yes dat is hem.
Saar kan mss ook wel op de lijst.
Ik vind meisjesnamen echt moeilijk 😂
Alst een mannetje was geweest, Zuko of Sokkaquote:Op zaterdag 25 april 2026 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Sadie vind ik te Engels, op zich wel leuk, maar ik ken ook al veel honden die zo heten!
Oh ja en ik wil eigenlijk ook niks meer op ie of y .
I know, ik ben lastig
Vooral datquote:Op zaterdag 25 april 2026 12:25 schreef exode het volgende:
[..]
Verstaan ze daar toch niet, dus je kan helemaal los.
Scooby Dooquote:
Sam(antha)quote:Op zaterdag 25 april 2026 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nu Sari en Sonja op de shortlist maar nog niet de naam waarvan ik denk yes dat is hem.
Saar kan mss ook wel op de lijst.
Ik vind meisjesnamen echt moeilijk 😂
Ach, ik lees de hele week al waarschuwingen inderdaad dat je het verkeer rondom Utrecht dit weekend moet vermijden om die reden (onder andere). Klotezooi zeg.quote:Op zaterdag 25 april 2026 13:22 schreef Troel het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van die jongens die met hun vader wat leuks zouden doen?
Nou, die zijn onderweg en zijn er bijna, maar vaders staat in de file vanwege een aangekondigde actie van XR
Soofquote:Op zaterdag 25 april 2026 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Sadie vind ik te Engels, op zich wel leuk, maar ik ken ook al veel honden die zo heten!
Oh ja en ik wil eigenlijk ook niks meer op ie of y .
I know, ik ben lastig
quote:Op zaterdag 25 april 2026 14:16 schreef Schanu het volgende:
Oh nee Troel, wat balen![]()
Wij zijn terug van het Hof van Eckberge, wat is het er leukgeen uitzondering op de bolderkar, maar Jewel heeft uren (afwisselend met vrouwlief en mij) in de snoezelruimte doorgebracht terwijl de 7 jarige heerlijk aan het spelen en ontdekken was
[ afbeelding ]
En Capibara!
[ afbeelding ]
Best druk vandaag! Misschien ook omdat het een zaterdag is natuurlijk. Achteraf gezien hadden we misschien beter gisteren kunnen gaan, was ook warmer geweestquote:Op zaterdag 25 april 2026 14:43 schreef exode het volgende:
Fijn dat het toch leuk was Amsel. Hoe was de drukte? Het is al dagen zo rustig overal maar ik denk dat vanaf vandaag het overal drukker wordt.
Ja ze heeft hem gezien! Hij zit nu nog in een binnenverblijf en zat in een hokje te chillen dus we zagen hem niet heel goed. De foto is van de 7 jarige, dat was de 2e keer dat we er langs liepen (zonder Jewel) en toen kwam hij nieuwsgierig naar ons terug kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2026 14:30 schreef Amsel het volgende:
[..]
Heeft Jewel uiteindelijk de capybara nog gezien, of bleef ze liever snoezelen?![]()
Onze tweede dag in Legoland is inmiddels afgelopen. Net als op de eerste dag zijn we vroeg weer weggegaan, want de kinderen houden het gewoon niet lang vol door alle prikkels. Ik ben dan te optimistisch en hoop van tevoren dat we de hele dag kunnen blijven en in alle attracties kunnen, maar dat blijkt niet helemaal realistischGelukkig hadden we polsbandjes waarmee we de rijen konden skippen, dus uiteindelijk in korte tijd nog best wat kunnen doen. De kinderen zijn in ieder geval (nu ze weer wat gekalmeerd zijn) blij
Sauerland ga ik ook nog even bekijken, dank voor de tip!quote:Op zaterdag 25 april 2026 09:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Sauerland
Zomer rodelbaan, kabelbanen met activiteiten op de berg, verschillende water-, amusement- en dierenparken, dorpjes, veel wandelmogelijkheden.
Is het issue dat je geen sticker hebt voor het ruhrgebied?
Want de milieusticker is ook wel ter plekke te verkrijgen. Ik heb ‘m in Nordhorn gehaald en was met 10 minuten klaar. Er zitten veel DEKRA’s langs de grens overal, die elke dag behalve zondag om 08:00uur openen.
En met alle verhalen die je door de jaren heen gehoord hebt, zal het je dus niet verbazen dat hij zich niets van die verhalen aantrok en gewoon op de tijd vertrokken is alsof er niets aan de hand wasquote:Op zaterdag 25 april 2026 13:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik lees de hele week al waarschuwingen inderdaad dat je het verkeer rondom Utrecht dit weekend moet vermijden om die reden (onder andere). Klotezooi zeg.
Oh nee totaal niet hoor! Het was vooral heel leuk. Deze mensen snapte ik alleen niet zo goed. Effe ventileren dus. De meeste mensen waren gewoon leuk en gezellig.quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja na zo een opsomming lijkt het wel alsof je je overal aan loopt te ergeren alleen maar.
Maar goed, CP krijg je mij met geld toe nog niet heen hoor.
Mijn honden hebben eigenlijk allemaal best normale mensen namen?
Leo Ruben Stella Sasha Otis Frenkie Abel Niels Donnie ( er loopt serieus een super lief joch in mijn oude buurt die Donovan heet en door iedereen Donnie genoemd wordt ) Kick ( is een oud Hollandse naam ) en ok, Denzel, die is vernoemd naar een mooie man want een bruine poedel. Ik vind dat niet hele gekke namen.
Ik hoor kinderen gekkere namen hebben
quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:49 schreef oh-oh het volgende:
En het wordt Sharon denk ik.
Kan ik haar Sjer noemen.
Ik stond net even op de tuin op de berg en de vleermuizen vlogen rond mn hoofd, aan de overkant is een feestje en ze draaiden James Brown en Aha en Gloria Gaynor.
Mijn buurman is jarig vandaag , het was even een mooi momentje!
quote:
Nou ja dat is mijn achternaam. Kan ook als voornaam en dan spreek je het anders uit.quote:
Linusquote:
Nee een gewone naamquote:Op zondag 26 april 2026 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Is dat een naam of een afkorting voor Wat is het?
Ik heb ooit een schildpad gehad, die Cavia heette.
Dat is een hele toffe naam voor een kat.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:47 schreef livelink het volgende:
Mijn kat heet Madelief en ik ben nog steeds blij met die naam
Tja, die chick van haar is er uitgegroeid kennelijk.quote:Op zondag 26 april 2026 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Jemig nee,best ook een leeftijdsverschil.
Raar!
Lekker lui ook,kun jij het weg gaan gooien...
Ik heb ineens de hele struik vol kruisbessen hangen!
En laat dat nu echt mijn lievelings zijn 💚
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |