Sauerland ga ik ook nog even bekijken, dank voor de tip!quote:Op zaterdag 25 april 2026 09:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Sauerland
Zomer rodelbaan, kabelbanen met activiteiten op de berg, verschillende water-, amusement- en dierenparken, dorpjes, veel wandelmogelijkheden.
Is het issue dat je geen sticker hebt voor het ruhrgebied?
Want de milieusticker is ook wel ter plekke te verkrijgen. Ik heb ‘m in Nordhorn gehaald en was met 10 minuten klaar. Er zitten veel DEKRA’s langs de grens overal, die elke dag behalve zondag om 08:00uur openen.
En met alle verhalen die je door de jaren heen gehoord hebt, zal het je dus niet verbazen dat hij zich niets van die verhalen aantrok en gewoon op de tijd vertrokken is alsof er niets aan de hand wasquote:Op zaterdag 25 april 2026 13:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik lees de hele week al waarschuwingen inderdaad dat je het verkeer rondom Utrecht dit weekend moet vermijden om die reden (onder andere). Klotezooi zeg.
Oh nee totaal niet hoor! Het was vooral heel leuk. Deze mensen snapte ik alleen niet zo goed. Effe ventileren dus. De meeste mensen waren gewoon leuk en gezellig.quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja na zo een opsomming lijkt het wel alsof je je overal aan loopt te ergeren alleen maar.
Maar goed, CP krijg je mij met geld toe nog niet heen hoor.
Mijn honden hebben eigenlijk allemaal best normale mensen namen?
Leo Ruben Stella Sasha Otis Frenkie Abel Niels Donnie ( er loopt serieus een super lief joch in mijn oude buurt die Donovan heet en door iedereen Donnie genoemd wordt ) Kick ( is een oud Hollandse naam ) en ok, Denzel, die is vernoemd naar een mooie man want een bruine poedel. Ik vind dat niet hele gekke namen.
Ik hoor kinderen gekkere namen hebben
quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:49 schreef oh-oh het volgende:
En het wordt Sharon denk ik.
Kan ik haar Sjer noemen.
Ik stond net even op de tuin op de berg en de vleermuizen vlogen rond mn hoofd, aan de overkant is een feestje en ze draaiden James Brown en Aha en Gloria Gaynor.
Mijn buurman is jarig vandaag , het was even een mooi momentje!
quote:
Nou ja dat is mijn achternaam. Kan ook als voornaam en dan spreek je het anders uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |