abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220651621
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:59 schreef laziness het volgende:

[..]
Sauerland

Zomer rodelbaan, kabelbanen met activiteiten op de berg, verschillende water-, amusement- en dierenparken, dorpjes, veel wandelmogelijkheden.

Is het issue dat je geen sticker hebt voor het ruhrgebied?
Want de milieusticker is ook wel ter plekke te verkrijgen. Ik heb ‘m in Nordhorn gehaald en was met 10 minuten klaar. Er zitten veel DEKRA’s langs de grens overal, die elke dag behalve zondag om 08:00uur openen.
Sauerland ga ik ook nog even bekijken, dank voor de tip!

We hebben wel een milieusticker op de auto, maar het verkeerde kleurtje...... Dus we mogen het hele Ruhrgebied niet in met onze auto (uitgezonderd de Autobahn).
  Redactie Frontpage zaterdag 25 april 2026 @ 15:57:34 #252
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220651853
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 13:27 schreef livelink het volgende:

[..]
Ach, ik lees de hele week al waarschuwingen inderdaad dat je het verkeer rondom Utrecht dit weekend moet vermijden om die reden (onder andere). Klotezooi zeg.
En met alle verhalen die je door de jaren heen gehoord hebt, zal het je dus niet verbazen dat hij zich niets van die verhalen aantrok en gewoon op de tijd vertrokken is alsof er niets aan de hand was :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf zaterdag 25 april 2026 @ 16:11:55 #253
148247 taxibabe
pi_220651922
@Schanu Fijn dat Hof van Eckberge zo leuk was! Maandag is er trouwens nog een Koningsmarkt in het centrum van Eibergen, vanaf 10 uur. Veel kraampjes, veel dingen voor kinderen en eetkraampjes, misschien is dat ook nog leuk om even te gaan kijken. Volgens mij is er rondom de kerk ook nog een kinderrommelmarkt.
  zaterdag 25 april 2026 @ 17:51:15 #254
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220652854
Sita en Sia en Stella is ook geen combi.
Maar ik denk dat het Sharon wordt , en dan kan ik haar Sjerke noemen, op zijn Sjengs
Uiteindelijk zal het toch wel mama worden, in de praktijk.
Mijn buurman twijfelt voor die van hem tussen Berta en Renee.
Hij schoot Sharon af vanwege Dijksma.
Maar ja zijn honden heten oa Prinses,Kaatje Kut en Hannes,
Alleen zijn grote Xolo heeft een naam die ik wel tof vind die heet Jos :D

Ik moest net even een pakketje ophalen, weer bijna 8 km gelopen, maar de terugweg was heftig berg op.
We waren helemaal aan de overkant in een wijjk, met uitzicht op de heuvels waar wij wonen, toen zagen we pas hoe hoog we eigenlijk zitten. Als we in de stad zijn heb je dit uitzicht niet.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 17:58:29 #255
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220652928
Wat fijn Schanu! Ik vind het heerlijke foto’s en ben blij voor jullie dat het een geslaagde dag was.

En Exode, dat is een goed vooruitzicht. We hebben er nu al zin in. Weet jij of je met +- 1.10 aan lengte wel in genoeg leuke attracties kan?

Oh-oh, misschien lees ik je post niet goed, maar waarom moet ik naar ergens waar geen mensen zijn? Naast de bikini’s (want dat is een kwestie van smaak) is de rest toch gewoon idioot? Ik snap echt niet dat ouders lachen om hun 11-jarige die van bovenaf op mensen staat te spugen. Dat is gewoon echt goor…
En geen suggesties voor namen hier. Ik vind de namen van al jouw honden zo maf dat ik niks kan bedenken dat ertussen zou passen. Maar je verzint vast iets leuks. Hopelijk klikt het met de rest van je roedel - ik wilde kudde typen, te veel met m’n hoofd bij paarden - en heb je nog lang plezier van ze!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:04:43 #256
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220652977
Nou ja na zo een opsomming lijkt het wel alsof je je overal aan loopt te ergeren alleen maar.
Maar goed, CP krijg je mij met geld toe nog niet heen hoor.

Mijn honden hebben eigenlijk allemaal best normale mensen namen?
Leo Ruben Stella Sasha Otis Frenkie Abel Niels Donnie ( er loopt serieus een super lief joch in mijn oude buurt die Donovan heet en door iedereen Donnie genoemd wordt ) Kick ( is een oud Hollandse naam ) en ok, Denzel, die is vernoemd naar een mooie man want een bruine poedel. Ik vind dat niet hele gekke namen.
Ik hoor kinderen gekkere namen hebben _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220653394
Ik zou vanavond naar de mcD gaan. Sta nu worstjes te bakken, aardappeltjes in de airfryer gemikt en salade gemaakt. Guess what. McD vergeten :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:11:10 #258
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220653948
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja na zo een opsomming lijkt het wel alsof je je overal aan loopt te ergeren alleen maar.
Maar goed, CP krijg je mij met geld toe nog niet heen hoor.

Mijn honden hebben eigenlijk allemaal best normale mensen namen?
Leo Ruben Stella Sasha Otis Frenkie Abel Niels Donnie ( er loopt serieus een super lief joch in mijn oude buurt die Donovan heet en door iedereen Donnie genoemd wordt ) Kick ( is een oud Hollandse naam ) en ok, Denzel, die is vernoemd naar een mooie man want een bruine poedel. Ik vind dat niet hele gekke namen.
Ik hoor kinderen gekkere namen hebben _O-
Oh nee totaal niet hoor! Het was vooral heel leuk. Deze mensen snapte ik alleen niet zo goed. Effe ventileren dus. De meeste mensen waren gewoon leuk en gezellig.


En ik ken niemand die z’n hond mensennamen geeft. Dat bedoelde ik met maf. Niet dat het geen normale namen zijn, ik heb gewoon nog nooit een hond gezien die Leo heet. Of Abel, Niels of Donnie. Ik ‘ken’ een takkie, fikkie, Loki, laika, kwispel, dino, bello etc. Oh en een Fleur. Da’s wel een mensennaam. Maar daar heb jij dan weer niks aan, want niet met een S.
Wat vind je trouwens van soundos? Of samar of Shania (zoals twain)?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:28:04 #259
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220654087
Ik vind juist al die maffe namen niks en geef mijn katten gewone namen.
Wij hebben ook een Otis :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220654092
Mijn katten hadden ook mensen namen. Axel en Tobi. Juist leuk om daar namen voor te kiezen die je voor een echt kind niet zou kiezen. Tobi heb ik overigens als mannetje gekregen maar bleek een vrouwtje te zijn, maar had toen de naam al.

Cher kan ook nog als afkorting van Sharon.

Klinkt als een geslaagde dag Schanu! Fijn dat ze zo’n snoezelruimte hadden!
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:42:46 #261
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654203
Ik had een oom die Otis heette in Indonesië!

Ik zou een kind ook Otis noemen.
Of Sasha of Kick of Ruben.
Mijn zusje heeft niks met dieren en haar kinderen heten Luna Nova en Bodi.
Er zijn meer honden die zo heten dan kinderen en het zijn al populaire kindernamen 😂
Mijn achternaam is ook een naam die veel als voornaam gegeven wordt, voor jongens en meisjes en huisdieren.
Ik had een kind best zo kunnen noemen ook.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 20:49:25 #262
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654267
En het wordt Sharon denk ik.
Kan ik haar Sjer noemen.

Ik stond net even op de tuin op de berg en de vleermuizen vlogen rond mn hoofd, aan de overkant is een feestje en ze draaiden James Brown en Aha en Gloria Gaynor.
Mijn buurman is jarig vandaag , het was even een mooi momentje!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:05:23 #263
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220654402
Wij hebben ook nog een Lou O-)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220654436
De naam Finn ken ik zowel van de kat van mijn ouders als een vriend van mijn zoon. :P
Guus, Teddie en Saar voor de honden in de buurt. En onze kat heet Oscar.
En die ander Shadow, dat is geen mensennaam ofc. :P
pi_220654575
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 20:49 schreef oh-oh het volgende:
En het wordt Sharon denk ik.
Kan ik haar Sjer noemen.

Ik stond net even op de tuin op de berg en de vleermuizen vlogen rond mn hoofd, aan de overkant is een feestje en ze draaiden James Brown en Aha en Gloria Gaynor.
Mijn buurman is jarig vandaag , het was even een mooi momentje!
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:32 schreef Mushanga71 het volgende:
Cher maar dan maak je er Sjer van :P
*)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:30:42 #266
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654606
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:05 schreef laziness het volgende:
Wij hebben ook nog een Lou O-)
Nou ja dat is mijn achternaam. Kan ook als voornaam en dan spreek je het anders uit.
Mijn oudste nichtje wilde vroeger altijd Lulu L ou heten maar ze hebben de achternaam van hun vader. ik had als ik mijn zusje was mijn eerste kind echt Lou genoemd.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220654689
Ik ging met oudste naar soldaat van oranje. Last van de wegafsluiting niet van xr gelukkig.

Naam met een S:
Soof
Sonny je hebt al een Sjon gehad dus mwah
Sjaan
Suki
Suri
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:46:58 #268
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654737
Thnx maar het wordt echt Sia en Sharon 💜
En ik had idd Sjonnie en nu Donnie!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:47:39 #269
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654739
Sunshine vond ik ook een leuke naam somehow maar goed 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220654744
Ons oudste kat heette Freggle van de Freggles. Vonden we uitstekend bij hem passen.

Tink, Legoland is echt al leuk voor juist kinderen die niet in de grote achtbanen mogen. Ik zou eerder met oudere kinderen niet meer gaan. B is 12 en begint het nu wel te ontgroeien.
Ik denk dat je met 1.10 alleen niet in de nieuwe achtbaan, de polar expres en de racewagen achtbaan mag.
Verder is het echt wel gericht op vermaak voor iedereen dus ook de jongere kinderen.

Zwembad Lalandia heeft best veel glijbanen en volgens mij zijn alleen de heftige niet geschikt voor die lengte.

Oh oh, kijk je Gooische vrouwen? Je kan chardonay nog overwegen en dan lekker met de sj uitspreken.
pi_220654826
Ik houd er van wanneer honden gewone mensennamen hebben.

We hebben al een hele discussie gehad over de naam van onze toekomstige hond die er waarschijnlijk dit jaar of volgend jaar wel gaat komen. Het wordt waarschijnlijk Mack (want schots en dat is mijn ding bij namen, het vrachtwagenmerk, het ding voor zoon A en richting McDonald‘s, het ding voor zoon B)
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:58:53 #272
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654827
Nee gelukkig kijk ik dat niet.
Maar Sharon is echt helemaal prima 😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:03:30 #273
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220654861
Voor reuen heb ik nog echt een hele lijst.
But life is throwing bitches at me...
En als ik een ding niet meer doe is het een naam houden die een hond al heeft.
Zo heb ik jaren aan Chico vast gezeten. En dat vond ik zo een vreselijke cliche honden naam. Zelfs Barry kreeg met 16 nog een nieuwe naam (die heette Ginger). En die luisterde perfect!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220655152
Team ´mensen´namen. Mijn kittens krijgen ook normale namen, ik krijg ze soms uit het asiel als ´Flip´ of ´Puma´.
Ik ga ook slecht op Blacky, Snoetje, Snuitje, Mickey en dat soort kattennamen.

Edit; de enige uitzondering was ?Mittens? vorig jaar 8-)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:47:07 #275
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220655170
Mijn kat heet Madelief en ik ben nog steeds blij met die naam O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')